Glitter en glamour

Glitterdeglitter

Dat het leven niet altijd een feestje is weten we allemaal. Daarom leuken we onze kleding een b-tje op met glitters. Simpel. (Tip!Tip!Tip!) Marc heeft een schurfthekel aan dat spul (zie hier zijn klaagzang relaas). Niet dat hij er mee rondloopt hoor. Alhoewel…indirect. Op de een of andere manier loopt hij ongewild iedere keer rond met glitters op zijn gezicht en tsja, daar kun je niet echt mee aankomen op een belangrijke vergadering. Toch? Al zou het de boel vast opvrolijken, ghehehe! *verbergt geniepig lachje*. Ik hou er rekening mee (ja lief he, ik ben de beroerdste niet, ghehehe). Omdat meisjes-meisjes nou eenmaal glitter op hun kleren willen (hè Stef! Hè Mies *zegt ze samenzweerderig*) wrijf ik in de winkel eens over de beglitterde kleding om te zien of het afgeeft.

Máár…soms kom je er ook echt niet onder uit (*zingt:”willen we niet. Willen we niet”*). Egnie. Dan komen de kerstspullen van zolder. Spullen met een hoog glittergehalte *doet vreugdedansje*. Het spul laat los en zit overal, echt ongelooflijk. Het kleeft aan truien, lift mee op handen en verspreidt zich over de vloerbedekking/banken/bedden. Natuurlijk vinden wij het prachtig al vreest Marc natuurlijk met grote vrezen. Je (lees; Marc) stofzuigt je helemaal gek om alles weg te krijgen en hoe het kan weet ik niet maar het is iedere dag weer hetzelfde liedje *drukt op shuffle-toets van cd-speler*.

De kerstboom staat nu al 5 dagen maar Marc kan ondertussen geen glitter meer zien *regelt afspraak bij opticien*. Hij zal wel moeten.

Voorlopig is het hier kerst tot mei 2007!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Glitter en glamour

  1. Spinnetje zegt:

    Kunnen we onze beider manlief niet gezamelijk naar een meeting hiervoor sturen. Kunnen ze gezamelijk klagen. De mijne begint al weken voor de kerst van die hints uit te seinen, dit jaar niet teveel rommel hoor, niet teveel geld eraan besteden….met andere woorden geen glitters, freubels en dennenaalden overal (maar zo zegt hij het net niet)
    Hij krijgt er de kriebels van en zoonlief en ik leven helemaal op.

  2. Emmelinda zegt:

    Oh laat het Marc niet lezen hahaha. Ja ongelooflijk he? Ik vind het zo leuk, van mij mag het gewoon het hele jaar! Maar goed, op de een of andere manier zoeken die glitters hém altijd op. Gaan op plekken zitten die je juist heel goed ziet (op het puntje van zijn neus ofzo zodat je nergens anders meer naar kunt kijken.). Marc heeft geluk dat we een nepperd hebben. Al zag ik daar gisteren ook al naalden van op de grond liggen???

  3. Belinda zegt:

    Hahahahahaha. Nadat ik de kerstboom had neergezet en opgetuigd zei Steph: Mam er zitten glitters op je gezicht, haal ze er even af want je loopt voor lul… :-/

    Het moet natuurlijk niet gekker worden want ook hier werd nog niet zo lang geleden hele buizen glitters over haren en andere lichaamsdelen gestrooid, waardoor het hele huis onder de glitters zat. En als ik nu 3 glittertjes op mijn bovenlip heb, dan loop je voor joker!!! 😉

    Kost je nog verrekte veel moeite om die glitters van bovenlip te krijgen (maar schuursponsje bracht uitkomst) 😉

    De feedreader doet het nog niet naar behoren maar we hebben hem ook niet echt te tijd gegund om het even uit te proberen 🙂
    Ouwe spammer! *grijnst* 😉

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, dat is dan een mooi kerstkadootje voor Steph; een boel glitterspray hahaha.

    Ligt volgens mij aan de naam want Steffie zei laatst dat ik er uit zag als een puber terwijl ik dat truitje toch écht van de damesafdeling geplukt had *sjugt*. Het is toch wat…trek je geen omajurken aan is het óók weer niet goed.

    Grinnik…ik ga zo op mijn logrondje vragen of iedereen last heeft van zijn of haar reader. Eens kijken hoe dat spammen me bevalt ghehehe 😛
    Maareh…dan wacht ik nog ff af hoe het met jouw reader gaat 😉

  5. Ans zegt:

    Hahaha, die glitters zitten inderdaad overal. Toen Edwin lang gelden als kleuter naar de kerstmaaltijd op school moest, deed ik glitters in zijn haar(losse glitters uit zo’n buisje, volgens mij was er toen nog geen gel met glitter), maar toen kwam er één glittertje in zijn oog, dat was toch minder geslaagd en er moeilijk uit te krijgen.
    Maar verder vind ik glitters leuk….vooral met kerst. Op mijn kleding gewoonlijk liever niet teveel (maar wel met kerst). Hihi, ik lees hierboven dat nogal wat kinderen commentaar hebben op het uiterlijk/kleding van de moeders. De wat jeugdige kleding voor wat oudere mensen noemt Edwin altijd “vrouwen-in-de-overgang-kleding” en volgens hem zijn daar ook speciale winkels voor. En ik lees iets over readers…..ik bekijk “watzegjemenou” nooit via mijn reader, want dat ding raakt helemaal overstuur van je! Hij loopt dan vast. Nadat ik dat een paar keer gehad heb (na de “web-logverhuizing”) ben ik er maar mee gestopt en gebruik ik voor jou de reader alleen om te kijken of er iets nieuws op staat, maar verder niet! (Ik heb feedreader 2.90)

  6. Emmelinda zegt:

    Ai, ja zo’n glitter in het oog is een stuk minder glitter and glamour. Die moet je haast met een nagel wegpulken maar goed, dat is op die plaats niet echt aan te bevelen. Die grote glitters gaan nog enigzins…

    Hahaha die Edwin. Maar er zijn inderdaad voor iedere categorie wel winkels. Alleen zit je soms tussen twee winkels in qua leeftijd. En vooral in mijn hoofd hahaha. Ik ga geen ultrakorte rokjes aandoen, daar voel ik me niet lekker in maar ik vraag me dan ook weer af of dat nog wel kan hahaha. Ja erg he?
    Wat Stef betreft, soms zegt ze het ook uit bewondering. Dan zit ze me eerst te bestuderen. Is wel geinig. 😀

    Tjemig, loopt ie vast van mij? En ik ben nog wel zo braaf hahaha. Maar inderdaad…sinds de verhuizing van weblog klopt er bij mijn reader ook geen (kerst)bal meer van. Vooral bij webloggers. Wat dat betreft kan het niet aan de reader liggen (ik heb feed-demon) want punters komen gewoon door zoals het eerst met alles was. Goed op datum enzo. En sinds de laatste update van weblog is het helemaal hommeles. Krijg ik ook bericht wanneer er reacties geplaatst zijn. Fijn als er drukbezochte loggen bij staan hahaha. Kun je nóg gaan spieken op die log. ik dacht dat ik daar juist die reader voor aangeschaft had? Gelukkig weet ik dat de meeste webloggen die ik bezoek maar één keer per dag posten 😉 Dan speel ik zelf maar voor reader hahaha

  7. Natazz zegt:

    Arme Marc (NOT) Ik zat van de week kerstkaarten te schrijven toen ik ontdekte dat er ook glitters op zaten. Heel erg klein maar mijn gezicht zat onder. Ik vond het wel grappig. En Marc, die zou ik voor zijn verjaardag een mooi glittershirt geven als ik jou was. *gniffel*

    Fijne vrijdag

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaaa kerstkaarten! Dat is ook zoiets. Je moest zijn gezicht eens kunnen zien wanneer ik ze in de winkel uitzoek en meteen naar die met glitter grijp.

    Hihi goed idee…en een surprise voor volgend jaar heb ik ook al :p

    Ik wens jou ook een hele fijne vrijdag! Wandel ze 😀

  9. Belinda zegt:

    Ja hoor!!! De feedreader geeft aan dat er nieuw berichtje is geplaatst dus als het goed is werkt die wel maar met enige vertraging! 😉

  10. Emmelinda zegt:

    Joepieeee, waarschijnlijk kun je bij de instellingen nog veranderen hoe vaak hij moet tsjekken? Maar dit is al super! 😀

  11. dinie zegt:

    Hahaha glitters geven altijd af. En ach hij kan beter in een vergadering zitten met glitters op zijn gezicht dan met een flinke sliert babyspuug op zijn rug. Al is dat risico bij jullie natuurlijk niet zo groot meer 😉 Toch heb ik wel eens medelijden met vaders van meisjes. (maar niet te vaak en zeker niet te lang)

  12. Emmelinda zegt:

    Daar heb je gelijk in hahaha. Tjemig wat fijn dat die tijd achter de rug is zég! Had je je net omgekleed kon je wéér iets anders aan gaan doen, ghehehe

    Whaahaa ja dat medelijden mogen we inderdaad best heben. Vooral als de meiden een paar jaar ouder zijn ghehehe 😛

  13. Natas1970 zegt:

    Oh jee, meiden = glitters??? Dan hoop ik toch dat er een jongetje in mijn buik zit hahahahahaha. Een beetje glitter ok, maar zoveel??????????????????????

  14. Morrison zegt:

    Het ‘blijkt te helpen’ als je iets van haarlak over de glitters spuit. Dan blijft het zitten. Heb ik anders geprobeerd, was m’n hele shirt half-dood… Maar ja, was ook haarlak extra strong, misschien vandaar hehheh 😛

  15. Emmelinda zegt:

    @Natas1970;Hahaha laat het een waarschuwing zijn 😛 Nooit meenemen naar winkels, basisschool overslaan (want klasgenootjes…) etc. Maar ja, jongens-meisjes geven niks om glitter hahaha 😉

    @Morrison;Grinnik..dus als ik de pest aan een shirt heb van de dames helpt haarlak? 😉 Tot nu toe koop ik de kleding nog zelf maar over een paar jaar neem ik aan dat ze zelf de stad in gaan en wie weet waar ze mee thuis komen? Goeie tip! 😉 Ghehehehe

  16. Youke zegt:

    Geweldig! Al las ik laatst in een modeblad dat het not-done is voor een man om glitters te dragen.
    Bij het uitpakken van de kerstspullen zat het in huize youke ook aardig onder.

  17. Emmelinda zegt:

    Hihi en Marc leest niet eens zulke modebladen. Kun je zien wat voor een effekt die glitters op hem hebben. Eigenlijk moest ik proberen een foto van hem te maken wanneer ik vertel dat ie eentje op zijn gezicht heeft ghehehe 😛

    Hihi ja je ontkomt er bij de kerstspullen niet echt aan he? (En tja…wij (Mies, Stef en ik) willen dat ook niet ghehehe)

  18. Pasula zegt:

    Hahahaha arme hij! En ik wilde nog wel een log schrijven over glitters, dit is veel leuker om te lezen zo. *Gaat nog even haar neus glitteren ehhh poederen*

  19. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, schrijf jij die log maar over glitters…zal ik daarna Marc langssturen om het te lezen, ghehehe 😛 😉

  20. Miriam zegt:

    He Emmelinda, was je geinspireerd geraakt door deze glittermama? Haha. Grappig om te lezen!

  21. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja ook. Maar de stofzuiger die hier overuren draait *stopt vingers in oren* gaf helemaal de doorslag ghehehe 😀 😉

  22. Sally zegt:

    Ja idem dito hier toen ik afgelopen week zo’n bling bling glittertopje aanhad. Pak van manlief zat helemaal onder. hij maar mopperen. Tja ik had natuurlijk ook met een andere man kunnen dansen ghehe.
    Wbt kerst, na twee dagen de hond in de boom gehad te hebben (is nog eens wat anders dan de kat in de zak) heb ik er nu een hekje voorgezet(!!) en onderin maar wat plastic ballen gehangen. De boom ziet er niet meer uit. glitterballen, engelenhaar alles hangt boven, vooral de slingers. Anders loopt de pup ermee weg.
    Mijn hele huis zit al onder. Maar ik hoef gelukkig niet te stofzuigen…………

  23. Lette zegt:

    Ik hou wel van spiegelingen, maar glitter heb ik het ook niet op hoor.
    Juist omdat het overal aan gaat zitten. Ik wil altijd alleen maar dingen terug zien waarvan het de bedoeling was dat het daar terecht kwam.

  24. Emmelinda zegt:

    @Sally;Whoeehaaa leuk he; jonge dieren in huis. Het is dat Sam zich uren lang kan amuseren met kerstballen die ie vorig jaar gejat heeft uit mijn zelfgemaakt kerststukje maar anders zou ie vast geniepig naar onze boom kijken.

    O grinnik…had je man toevallig ook nog een zwart pak aan? Dat is helemaaaaal erg! Straks niet vergeten om het apart uit te wassen he? 😉

    @Lette;Dat kan ik me goed voorstellen. Marc deelt geheel jouw mening hihi. Het is ook vaak jammer dat de glitter er af gaat. Een paar weken later is het mooiste er van af. Maar goed…dan koop ik gewoon nieuwe. Niet tegen Marc zeggen he? 😉

  25. Miek zegt:

    Yep, hier wordt manlief ook elk jaar weer uitgelachen doordat hij allemaal glitters bij zich draagt. Dochterlief, en trouwens de zonen ook, stooien ieder jaar weer rijkelijk met dat spul.

  26. Emmelinda zegt:

    Hihi ik ga er toch eens op letten bij mannen met pakken rond deze tijd. Eens kijken of zij ook onder de glitters zitten 😉

  27. Annemarie zegt:

    Nou ik heb dus door mijn hele kamer verspreid… Spikkeltjes van de chocolade liggen… *grinnik*

    Fijn weekend!!!

  28. Emmelinda zegt:

    Ohhh van die gevulde kransjes soms? Die zijn zoooo walgelijk lekker!!! Daar loop ik nu in de winkel dus met een boog omheen. Als het me lukt zal de vloerbedekking er dit jaar niet bezaaid mee liggen 😉

    Jij ook een fijn weekend!!

  29. Tagrijn zegt:

    We zijn weer in de glim en glitterperiode. Als je een kerstplaatje zoekt om je logje op te pimpen, bestaat 99% uit glitterplaatjes. Grrrr! Vorig jaar met kerst wat vrouwen gezoend met van die zilveren glittertjes op hun gezicht. En die kreeg ik dus zonder het weten ook. Besmettulluk. Zit je dus behoorlijk voor paal aan het kerstdiner.

  30. Gonny zegt:

    Ja het ligt echt overal hé…..
    b.t.w. Mari liet gister een volle doos met spullen vallen , die zolang naar boven moesten… echt alles was kapot…snik, snik..

  31. Ohhhhhhh ja die glitters , breek me de bek niet open …..niet alleen met de kerst , maar hier midden in de zomer als de bruinverbrande dames een ietsiepietsie meer willen opvallen met glittergel over hun hele lijf ………. werkelijk alles zit onder grrrrrrrrr

    Fijn weekend liefs Ylone xx

  32. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn;Hahaha ja da’s waar. En wat doe ik? Ik maak er zelf een terwijl er zoveel aanbod is wat glitterplaatjes betreft ghehehe

    Whaahaa voor veel mannen is het wel mooi. Kunnen ze op die manier laten zien hoeveel vrouwen ze hebben gezoend 😉

    @Gonny;Ja hihi het lijkt wel een virus 😉
    Ohhh Gonny, wat verschrikkelijk! Wat zal ie zich schuldig voelen. Ohhh wat erg!

    @Rhodosfriends;Hihi ja dat geloof ik meteen. Ik kan me nog herinneren dat ik bij de bieb werkte (was nog puber ghehehe, dus duurt even, die herinneringen ophalen ghehehe) en dan in de zomervakantie waren die boeken zo ongelooflijk glad van de (zonnebrand)creme…getverdegetver. En alles bleef er dan ook aan kleven…zand, haren…bleergh.

    Ik wens jou ook een héél fijn weekend!
    Dikke knuffff

  33. Bengeltjuh zegt:

    Het viel hier welmee met de glitters *komt ook doordat de mannen hier overheersen*………totdat ik de kerstkaarten ging schrijven en het doosje dus opendeed met de nieuwe *niet die aaibare*……mooie glinsterende kerstkaarten……..opeens zag ik alleen nog maar glitters……correctie…ik ZIE alleen nog maar glitters…overal….handen…gezicht….trui…broek…..eettafel…….

    *Laat alles nog even lekker glitteren*……leuk voor de mannen haha

    😉

  34. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…zie je, met kerst ontkom je er ook niet aan. Dat met die kerstkaarten geeft hier trouwens ook mooie reacties. Wanneer Marc nieuwsgierig meteen een envelop openrukt lijkt het wel alsof er stroom op zit, zoals hij terugveert hahaha. En dat gezicht dan ook. Als er een tekstwolkje boven zijn hoofd kon verschijnen was het er vast een met een doodskop er bij hahaha 😛

  35. remco zegt:

    *zet extra sterke zonnebril op en speurt het log af op vermeende glitters*

  36. * Garfield * zegt:

    Leuk jouw Kerstversiering.
    Die balletjes lijken net op die tekenfilm van Nickelodeon.
    Ken je die ?

    Fijn weekend.

  37. rietepietz zegt:

    O ja , ik kén het verschijnsel ! Ik zoek bij voorkeur een kerstkaart met glitters uit en dan ligt het huis inderdaad bezaait met glitters die je op de vreemdste plekjes( soms érg lachwekkend) tegenkomt!
    Nou ja , vrolijk spul toch!
    fijn weekend en liefs Riet

  38. Emmelinda zegt:

    @Remco;Grinnik…dan heb je niet op Marc en de stofzuiger gerekend ghehehe 😉

    @Garfield;Dank je wel. Ja zeker ken ik die. Die hebben zulke irritante stemmetjes hahaha 😉 Maar deze ballen zullen inderdaad wel van dezelfde maker zijn 😉
    Ik wens jou ook een fijn weekend!

    @Rietepietz;Grinnik…ja vooral die vreemdste plekjes zijn een verklaring waard hahaha. Maar inderdaad…het is vrolijk spul *strooit blij nog wat glitters de kamer in en negeert boze blikken Marc*..van mij mag het 😉

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knuffff

  39. Spinnetje zegt:

    Kerstkaarten met glitters, die hebben we idd ook nog. En wie maakte van de week een envelop open met een glitterkaart. Juist, manlief….van boven tot onder zat hij onder de glitters. Kon hij heel erg waarderen, not!

  40. Jaap zegt:

    ach ik voel mee met Marc… vreselijk spul zeg. Het wordt tijd dat er een betere lijm wordt uitgevonden, want dan is glitter geen probleem toch? Dan blijft het gewoon zitten waar het hoort. 😉

  41. geertje zegt:

    Je kan nu zelfs glitterspray voor de boom kopen!
    Tipje? 😉
    Hahahhahaaaaaa!
    Fijn weekend nog Emmelinda!

  42. geertje zegt:

    En natuurlijk liefs, en een dikke knufffff!!!

  43. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Oh hahaha en die massa is zo ongelooflijk hardnekkig he? Ze hebben dat vast verzonnen om mannen te pesten ofzo?

    @Jaap;Dat is natuurlijk een prima idee. Raar eigenlijk dat dit nog niet uitgevonden is. Als je leest dat er meer mensen “last” van hebben? *haalt tweecompententenlijm uit de kast*.

    @Geertje;Whaahaa dat méén je niet? Tjemig…ik weet al wie dat NIET in zijn winkelmandje legt hahaha. Is misschien wél mooi voor op het raam.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend Geertje! Dikke knufffff

  44. Het is wel waar vanaf het moment dat je alles hebt staan zoit je halve huis onder de glitter.
    En tegen dat het eindelijk helemaal weg is dan kan je alweer zowat gaan optuigen.Maar……………….zou het voor geen goud willen missen.
    Glitter ze lekker het weekend.

  45. remco zegt:

    @Emmelinda t valt me mee dat hij dit log niet met de stofzuiger behandelt heeft *yessss eindelijk een zin die niet dubbelzinnig overkomt 😛 *

  46. Emmelinda zegt:

    @Remco;Whaahaa hoe lang heb je er op gezeten dan? Euh…op die zin? Geintjuhhh.

    Maareh…roep niet te hard….je weet het bij Marc maar nooit 😉 De stofzuigslang is zowat aan zijn hand vastgegroeid ghehehe

  47. Emmelinda zegt:

    @;Leidse GlibberHahaha het doet me ook steeds herinneren aan de dagen na de geboorte van de meiden. Maanden later kwamen die vervelende roze (beschuit-)muisjes overal vandaan Ghehehe. En was het een poos na de geboorte van Mies eindelijk weg…werd er alwéér een kind geboren hahaha 😛

  48. Sjoukje zegt:

    Geen Garry Glitter, maar Marc Glitter….hahaha.
    Hier staat de boom ook eindelijk, en wat denk je….. de katten bekijken hem niet eens. Rocky ging er wel met een slinger vandoor, ook bij hem zit er nu glitter in zijn vacht.
    Fijne zondag alvast!
    Sjoukje

  49. Emmelinda zegt:

    Grinnik… nou inderdaad. Wanneer ie ook nog zo kan zingen …dan zit ik volgend jaar wel in mijn villa hahaha 😉

    Oh hahaha en als Rocky met die glitterslinger door het huis rent heb je daar ook een glitterfestijn ;). Sam heeft zich tot nu toe *klopt snel af* nog netjes gedragen. Reageert zich alleen af op mijn kerststukje. Maar goed…

    Ik wens jou ook alvast een fijne zondag! Dikke knuffff

  50. remco zegt:

    @Emmelinda zolang als nodig is om zo’n zin uitgebroeid te krijgen 😉

    ALLEEN bij marc dat ej t nooit zeker weet ???? volgens mij zijn er meer in jouw gezin die die eer hebben 😉
    trouwens wel makkelijk zo’n vergroeide stofzuigerhand 😛

  51. Emmelinda zegt:

    *kijkt verbaasd om zich heen* O jaaaa??? Goh…wie dan? 😛 hahaha

    Dat zeg je nou wel maar heb je hem met die hand wel eens aan tafel zien zitten? Ohhhh NOU weet ik het…dáár blijft dat eten allemaal!!!

  52. remco zegt:

    ik ben blij dat je ogen zijn geopend 😉

    enne wie het zijn ik weet t niet is een sterk vermoedde van me 😛

  53. Emmelinda zegt:

    Ja mijn dank is groot *plaatst luciferstokjes wegens dichtvallen ogen*!

    Leen mij eens wat van dat vermoeden, ik pieker me suf ghehehe *zet zonnebril op*

  54. remco zegt:

    *leent ff wat balkjes voor de ogen van Emmelinda 😉 *

    volgens mij is het die andere “volwassene” dan Marc bij jullie thuis en ik denk dat sommige kids het overnemen 😛

  55. jacqueline zegt:

    wat een goeie zeg. OOk hier zit altijd of in ieder geval heel vaak iedereen onder de glitter. We zeggen er maar niks meer van. En meestal zeggen anderen ook niks 😉

  56. Hanny zegt:

    Ik vind dat de glitter bij jullie nog redelijk snel weg is in mei 2007. Ik heb het nog wel eens in augustus gevonden. Ik spreek mezelf nu vermanend toe, want blijkbaar had ik niet genoeg aandacht besteed aan het schoonmaken van het huis.
    Gezellige zondag,
    liefs Hanny

  57. Liesbeth zegt:

    Arme Marc….(ghegheghe)

  58. Abby zegt:

    En volgend jaar een “back to basic”, “natural” kerst??? Met een hoog “minimalisme”gehalte? ghehehehe neeuuh … vast niet!
    En je drukt vast op de ‘repeat’ toets voor hetzelfde liedje en niet op de shuffle (steeds een ander)toch? flauw he?! ;)hihi

  59. geertje zegt:

    Leuke kerstballen heb je trouwens overal op je log glanzen en glitteren 😛
    Fijne avond nog Emmelinda!
    Liefs en dikke knufffff!!!

  60. off topic.
    Lachen dat ik je net weer voor was, is niet eerste keer he hahahahahahahh
    Als we voortaan onze plannen inderdaad even doorgeven, dan begint de één aan het begin van de maand en ander aan het eind van de maand.
    Dan valt het niet zo op hahahahah.
    Krijgen we alleenb een probleempje in het midden.

  61. Nicky zegt:

    Ongelooflijk wat jij allemaal doet om te zorgen dat Marc stofzuigt! En het werkt nog ook! (TIP!)

    Gisteren was ik op een vergadering van de turnverening en zag een van de andere moeders ontzettend glinsteren. Later vertelde ze dat ze de kerstboom had gezet. Ja, zo’n vermoeden had ik al!

  62. Nicky zegt:

    Zoals je ziet ben ik al bij de T in de categorie moeilijke woorden…
    Ik kan het wel! Let op:

    TURNVERENIGING

    Pfffff…. die was moeilijk, zeg….

  63. Emmelinda zegt:

    @Remco;Balkjes? Neem bielzen! Ik zag bij een tuinprogramma dat die weer helemaal hot zijn en in een paar kleuren verkrijgbaar. Ben ik weer helemaal hip, ghehehe.

    Ohhhh wacht us…je bedoelt mij? Hahaha helemaal fout 😛
    Dat van die kids klopt dan weer wel. Hmmzz eigenaardig he? Ghehehe 😉

    @Jacqueline;Grinnik…rond deze tijd zullen de meeste mensen er wel last van hebben en zeggen ze niks omdat ze dan wel aan de gang kunnen blijven. Of uit leedvermaak. Kan natuurlijk óók hahaha 😉

    @Hanny;Grinnik…dat hadden de kaboutertjes gedaan joh 😉 Die slepen dat spul gewoon door het huis 😉

    Ik wens je een hele fijne maandag! Groetjes!

    @Liesbeth;*houdt gezicht in de plooi*

    @Abby;Hahaha ja klinkt goed! Met die temperaturen die omhog schieten hoeven we volgend jaar niet eens een boom binnen. Dan zijn we toch amper in huis te vinden ghehehe.

    Oooooh is het dát! He @##@# die knoppen zitten ook zo dicht naast elkaar 😉

    @Geertje;Hihi dank je wel…en het mooiste is nog wel dat ze niet afgeven ghehehe *veegt voor zekerheid nog een keer over scherm*

    Ik wens je een hele fijne dag vandaag! Hele dikke knuffff en veel liefs!

    @Leidse Glibber;Hahaha da’s waar. Dan moeten we rond die tijd maar weer terug naar af gaan ofzo? En dan bouwen we er een paar moeilijkheidsgraden in. 😉
    Was toch ook weer toeval zeg…ik wacht nog maar ff om die logjes te plaatsen 😀

    @Nicky;Oei, is het zó doorzichtig? Dan moet ik er toch iets zorgvuldiger mee omspringen. Dat kan zo maar niet natuurlijk 😉

    Hahaha geinig is dat he…je pikt die mensen er zo uit. Goh denk ik ineens aan die mensen in de kerstballenfabriek (ofzoiets)…die zien er waarschijnlijk de helft van het jaar glamoureus uit 😉

    Whaahaa en in eerste instantie (wow…Emm heeft een woordenboekje ingeslikt) zag ik het nog niet eens. Maf hoor hahaha.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

