Brrrr

bibberdebibber

Tjemig de pemig wat was het gisteren koud buiten met die mist! *klappert met tanden en rilt*

Het leek @$#@! wel december!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Brrrr

  1. Ans zegt:

    Wat een schande hè, die kou? Het een beetje laten vriezen nog vóór de kerst, het zou toch niet mogelijk moeten zijn? Maar die mist was hier alleen gisteravond en toen zat ik lekker in mijn pyjamaatje op de bank onder een deken haha, dus daar had ik geen last van, alleen wat weinig uitzicht. Gister overdag was het prachtig weer, lekker zonnetje erbij, nu weer. Dit mag van mij wel hoor, kou met een zonnetje is wel lekker (moet het niet hard waaien natuurlijk). Ik denk dat de mutsen en handschoenen nu dan toch eindelijk de kast uit moeten!

  2. Emmelinda zegt:

    Ja vet belachelijk!
    Maar dat is het verschil ook denk ik. Smorgensvroeg was er nog niks aan de hand. Oke geen 25 graden maar gewoon te doen. Lekker. Maar zo rond de middag was de overkant ineens verdwenen. En de lekkere temperatuur ook. Brrrrr. Ik heb dan ook inderdaad mijn handschoenen uitgegraven (heb ik zo’n hekel aan, maar goed, koude handen vind ik erger hihi).

  3. Ans zegt:

    Om 12 uur ’s middags stond ik hier op de hoek van de straat heerlijk in het zonnetje en toen ik tegen half 6 terugkwam, kwam er een flinke grondmist opzetten die zich later uitbreidde. Toen we uit Friesland vertrokken was daar ook net een klein beetje grondmist. Verder was het ook daar de hele dag zonnig. Haha, hier was het dus beter weer, je woont in het verkeerde deel van Nederland blijkbaar (nou ja, gisteren dan)

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi ja waar zo’n klein landje groot in kan zijn he? Als je bij wijze van spreken een steen gooit, gooi ik in Friesland een raam in (ja overdrijven is een vak, ik weet het, ghehehe). Maar die verschillen in klimaat zijn ongelooflijk. Pas geleden las ik overal op de logjes over flinke regen en dat ze het zo zat waren en hier was het al die tijd droog gebleven. Zo vaag (maar wel lekker natuurlijk hihi).

    Het is nu niet mistig maar ik zou best wel een zonnetje willen zien πŸ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    reinigingsdoekje πŸ˜›

  6. ik van dijk gereden 😦

  7. Emmelinda zegt:

    Oh meissie toch…hoe is dat mogelijk? Door de mist? Ben je ongedeerd? :$

  8. Abby zegt:

    Wel maf hoor, ik moet nu ook echt wennen aan die kou! hahaha Laat staan als het straks echt vriest … waaahaaahahaha

  9. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…daarom moest ik er gisteren ook om lachen. Wekenlang spreken we van zomer/lenteweer en nou is het dan kouder en hoor je overal : Koud hΓ©. Terwijl de echte ellende inderdaad nog moet komen πŸ˜‰ Ach ja, daar kunnen we ons tegen kleden. Als het maar niet regent πŸ˜‰ Toch?

  10. ~Tina~ zegt:

    Als je niet beter wist zou je bijna nog gaan denken dat het winter is?? En bijna Kerst??

    Hahahaha…. de buren stonden allemaal de auto te krabben als een bezetene gisterochtend, en ik stapte lekker op mijn fietsje.

    Fijne dag!
    Groetjes en liefs van Tina πŸ™‚

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou inderdaad! Het is wel geinig als je de kids vertelt dat vroeger (ja oma vertelt hoor, ghehehe) wel eens zoveel sneeuw viel dat je er met gemak iglo’s van kon bouwen. Kunnen ze zich nu toch niet voorstellen? Nog ff en we kunnen rond de kerstboom in bikini πŸ˜‰

    Ja grinnik…daar moet ik ook altijd zo om lachen. Het is dan wel fris op de fiets maar eer je zo’n auto voorverwarmd hebt ben je ook een tijdje zoet πŸ˜‰ Toch?

    Ik wens jou ook een fijne dag! Dikke knufff en veel liefs!

  12. Tagrijn zegt:

    Het leek wel december… Zitten tussen die 4176 horloges van jou ook exemplaren met datumaanduiding? Maar inderdaad, ’t was gisteren (eindelijk) een beetje kouder en ’t leek wel eh… nou, ja!

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee op die categorie moet ik me toch echt nog een keer storten, ghehehe.

    Had je het ook? Het leek Γ©cht net zo he? Verrassend gewoon ghehehe

  14. alinda zegt:

    nou ik zit met een pot thee om mezelf warm te maken nu
    ben je nog niet buiten geweest dan vandaag sjonge sjonge me neus is er rood van. geef mij maar zon zee en bikini hoor
    nee we zullen het moeten doen met dikke truien,jassen,dassen en zelfs handschoenen me handjes worden nu een beetje normaal van kleur. dit jaar met kerst vraag ik een overdekte scooter hoor
    bbrrrr
    nou ik bibber even verder

  15. Emmelinda zegt:

    Hahaha jawel hoor, ik moet steeds heen en weer om Steffie van school te halen en te brengen. Maar het zonnetje schijnt nu zo lekker. Gisteren was het Γ©cht stukken kouder. Zoals nu wil ik het de hele winter wel πŸ˜‰

    Maar ja dat is wel jammer van al die leuke winterkleren die ik nog niet aangehad heb πŸ˜‰

  16. Bengeltjuh zegt:

    Zon…..welke zon?

    Maar het is echt opeens brr koud….ik bevroor gister zowat ter plekke buiten in de tuin …helaas gaat de vuilniscontainer niet vanzelf de straat op ..om opgehaald te worden hihi.

  17. Gonny zegt:

    Jaaa het was echt koud hΓ©….
    Eej eh….Kim en Mel zijn vandaag alletwee
    opgeweest voor hun theorie examen……en wat denk je jaaaaaaaa joepie allebei geslaagd…. hahahahaha ik was zooo zenuwachtig ….maar ze hebben het…pffff..

  18. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh; Hier kijk *wijst*…mooi he?
    Ja en Stef moet toch echt gehaald en gebracht worden. Brrr. Is meteen weer wennen he? Geef mij maar iets warmer πŸ˜‰

    @Gonny; Jaaaaaaaa??? Wow gaaaaaf zeg! Gefeliciteerd allebei. Fijn joh dat ze ook allebei geslaagd zijn en niet eentje! Hihi wie was het zenuwachtigst? Jij? πŸ˜‰

    Brrr ja was echt een verschil met vandaag he? Dit vind ik véél lekkerder dan gisteren!

  19. Gna gna daar hebben we hier gelukkig geen last van !
    Ik heb dus eindelijk vandaag maar eens de kerstboom opgezet en de boel versiert , maar overdag lijkt het nergens op …….

    Fijne avond liefs Ylone xx

  20. marion zegt:

    me helm klapte dicht net in een bocht

  21. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends; Wrijf het er maar weer in ghehehe (van wrijven krijg ik tenminste warme handen ghahaha) Bofkont!
    Ik kan het me goed voorstellen dat je het raar vind met zulke temperaturen! Je hebt dan helemaal niet het idee dat het al bijna zo ver is he? Vond ik her al niet. Nu dus wel hahaha πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Geniet maar van je boom hihi. Dikke knufff en veel liefs!

    @Marion;Aiiii da’s link. Maar je mankeert niks??? Dan heb je nog vet geluk gehad he?

  22. Sally zegt:

    He wat vervelend nou die kou…. schrijft ze terwijl de druppels van haar rug druipen, haar zonnebril permanent haar voorhoofd bewoond, de ventilator overuren maakt en van en de mussen (euh papegaaitjes) dood van het dak vallen. Ik heb nergens last van. Euh jawel toch … van de warmte …..ghehe

  23. Emmelinda zegt:

    Watleesikmenou? *bibbert en stookt kachel nog eens op* Wat een straf, wat een straf!Wat rot voor je! πŸ˜‰ Ruilen? Ghehehe. Alleen maar voor de papegaaitjes hoor πŸ˜›

  24. Emmelinda zegt:

    @Emmelinda; Hoeveel webloggers uit het warme buitenland kunnen we nog verwachten? *kijkt in handleiding voor ip-bannen* :P:P:P:P

  25. Wanda zegt:

    Ik heb gelukkig een lekker warme hond die af en toe mijn ijsklompjes, uh handen ontdooit. Gheghe.
    Maar het is wel wat je zegt hoor. Het lijkt *&%$@# wel december. LOL

  26. Emmelinda zegt:

    Heeej Wanda! Alles kits? Beetje uitgerust?

    Maareh inderdaad, dan ben je helemaal blij met je hond hihi. Sam wil niet als voetenwarmer dienen. Daarom hebben we maar plaids aangeschaft. Lijkt me heerlijk (zitten nu nog verpakt). En voor de rest blijf ik gewoon hard typen zodat mijn handen warm blijven ghehehe.

    *grinnikt* Ja belachelijk he? Hihi

  27. Youke zegt:

    Alleen gisteravond/nacht was er hier mist. Gelukkig moest ik er niet doorheen.
    Misschien krijgen we zo wat meer kerstgevoel met de kou?

  28. GekinblacK zegt:

    Ach, een beetje kou maakt mij niet uit. Zolang het maar niet regent. En sneeuw hoef ik ook niet.

    Tot zover Gib’s weerpraatje.

  29. Emmelinda zegt:

    @Youke; Dat is wΓ©l weer zo want met die geraniums in de tuin voelt dat best raar πŸ˜‰

    Ik weet niet of ik het goed gezien heb maar volgens mij komt er morgen hier wéér mist. *trekt trui uit kast*

    @GekinBlack;Mijn idee! Regen vind ik wel het allerergste! Sneeuw wil ik alleen als het me uitkomt en ik niet op de fiets hoef ghehehe

  30. esthy zegt:

    ik zit nogsteeds te klappertanden. Geef mij de zomer maar!
    -x- Esthy

  31. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa daar heb ik ook zo’n zin in! Al vind ik het allang best dat het niet regent πŸ˜‰

    Knufff

  32. Jaap zegt:

    Nu weet je ook meteen wat er mist ….
    warmte!

    Maar geduld… t komt weer terug. πŸ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Hahaha briljant weer Japie (alhoewel..briljant weer? Was nogal koud ghehehe)!

  34. remco zegt:

    oooooooooooo was t mist ik dacht dat mn zonnebril beslagen was ik heb mn glazen helemaal weggepoetst

  35. Emmelinda zegt:

    Mist (Duits, red.)! Dat is ook vet balen. Vet? Heb jij mazzel dat de glazen al weggepoetst zijn ander kon je weer aan de slag! *neemt reinigingsdoekje terug*

  36. Het was echt koud gisteren mammalinda, daarom je raad maar opgevolgd en nog een dagje thuis gebleven om uit te zieken

  37. Annemarie zegt:

    Ben ik even blij dat het december is!!! πŸ˜€

  38. Emmelinda zegt:

    BRAAAAAAAAAAAAAAF! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn πŸ˜‰ Straks ben je ziek met de kerst. Kannie hoor πŸ˜‰

  39. remco zegt:

    fog (engels red.) tja cool was anders 😦
    en aan dat reinigingsdoekie heb ikinderdaad niks meer de gaten zitten er in πŸ˜›

  40. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Nou inderdaad…als het juni was geweest hadden we weer moeten roepen dat het te koud was voor de tijd van het jaar, ghehehe πŸ˜‰

  41. Emmelinda zegt:

    @Remco;Amai (belgisch, doch niet van toepassing op het weer, red.)Zitten er gaten in? Tjemig de pemig *spuit snel met anti-motten-spray*

  42. remco zegt:

    telaat de gaten overheersen de motten maar dat zie je niet met al die mist πŸ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Verhip, zijn die ook bij m’n kaas geweest? 😦

  44. Anoniem zegt:

    aleen spierpijn en schouder en heup

  45. remco zegt:

    je hebt zeker alleen nog maar gaten over πŸ˜‰

  46. Emmelinda zegt:

    @Marion;Ai, arme jij! Ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt!

  47. Emmelinda zegt:

    @Remco;Jaaaaa! Herken je dat? Is wel makkelijk met weggooien trouwens πŸ˜‰

  48. remco zegt:

    mijn kaas lusten ze niet dus herkennnen doe ik t niet

  49. Emmelinda zegt:

    Euhm..ik bedoelde ook niet je tenenkaas πŸ˜›

  50. remco zegt:

    ik had t over schimmelkaas πŸ˜›

  51. Emmelinda zegt:

    Ja heee vinju ut gek dat ze die kaas niet lusten???? πŸ˜‰

  52. remco zegt:

    nee ik vind t ook niet te ..eten πŸ˜€

  53. Emmelinda zegt:

    Alhoewel…brie en camembert gaan er bij wijze van uitzondering wel in. De rest mot ik net als die motten niej

  54. remco zegt:

    wie moet bert kammen ????

    πŸ˜‰

  55. Dinie zegt:

    Tja ook geen mist hier gisteren. Men heeft hier flink moeten krabben ’s morgens en vanmorgen ook (ik hoefde lekker niet zo vroeg met de auto op pad, morgen wel helaas). Maar de graden zijn diep gezakt ineens, brrrrr. Ik vind het wel leuk maar dan moet het ook Γ©cht gaan vriezen.

  56. Emmelinda zegt:

    ERNIE!

    Oh hahaha het gaat over eten en er is meteen bezoek *wijst naar W.I.E.-plaatje.

    Helaas, Cooka-holic; hier geen schimmelkaasrecepten πŸ˜‰

  57. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Daar kan ik me enigzins in vinden. Niet dat nepweer. Al ben ik natuurlijk al laaaaang blij dat het niet regent!

  58. nieta zegt:

    Ik ga volgende week boeken naar Mallorca!! Heerlijk!
    [Jammer genoeg is de vertrekdatum pas augustus 2007!]

  59. Emmelinda zegt:

    Ja dat is dan weer vet balen maar de voorpret is Γ³Γ³k heerlijk! Bofkont! *leent dekentje voor de tussentijd aan Nieta*

  60. nieta zegt:

    Heerlijk,dat dekentje!! Ik neem em lekker mee naar m’n mandje!!!! Lekker koese!

  61. Emmelinda zegt:

    Geen pluisjes uittrekken he? πŸ˜‰ Ghehehe.

    Slaap lekker!

  62. Tagrijn zegt:

    Ik sluit de tent tot januari (net mijn laatste logje geplaatst), dus daarom kom ik nog ff langs om jullie hele fijne dagen toe te wensen.

  63. Nicky zegt:

    Koud? Koud? Het is helemaal niet koud! (zei ze met een dik joggingpak aan en de verwarming op 25 graden).
    Groetjes,
    Nicky

  64. Lette zegt:

    Ik denk dat we allemaal massaal onze winterjas tevoorschijn hebben gehaald.
    ’s Avonds moest ik nog met het openbaar vervoer en daar liep iedereen zelfs met wanten aan. Dat vond ik eerlijk gezegd toch wel overdreven.

  65. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn;Dan wil ik graag van de gelegeheid gebruik maken om jou en je familie ook hele fijne feestdagen toe te wensen! Maar dat kom ik straks nog even persoonlijk doen. Euh…schrik maar niet; op je log dus πŸ˜‰ Ghehehe

    @Nicky;Grinnik…we kunnen natuurlijk blijven prevelen dat het niet koud is. Een soort van mantra. Scheelt ook in stookkosten ghehehe πŸ˜‰

    Groetjes terug πŸ˜€

    @Lette;Ja dat denk ik ook. Is geen overbodige luxe hihi. Wanten vind ik inderdaad wat overdreven. Alhoewel…ik ga maar kranten sparen voor onder mijn jas πŸ˜› πŸ˜‰

  66. remco zegt:

    kijkt naar WIE maar mist de WIE waar is de WIE gebleven ???

    maar t koekkiemonster was er dus πŸ˜›

  67. Emmelinda zegt:

    WIE is weer helemaal terug van weggeweest. Ik hoop de problemen die daar bij horen niet πŸ˜‰

    Yep, die was op bezoek. Is nu weer achter Alice in Wonderland aan πŸ˜‰

  68. Lianne zegt:

    Ja, erg koud gisteren, vandaag ook trouwens brrrrrr πŸ˜‰

  69. Emmelinda zegt:

    Ja brrr, ik twijfelde vanmorgen nog over een sjaal voor op de fiets. Misschien is het vanmiddag iets beter te doen πŸ˜‰

  70. Belinda zegt:

    Het is hier ook wel koud en mistig geweest maar de temperatuur is nog steeds een graad of 8. Kan dus nog niet klagen over kou en ik vind het heerlijk dat de wind en de regen opgezoutum is!! Maar het liefst ruil ik die hele winter in voor een jaar lang zomer!

  71. Emmelinda zegt:

    Ja dat ben ik helemaal met je eens; we slaan de winter gewoon over! Oh als dΓ‘t toch eens zou kunnen! Maar inderdaad…zo lang het niet regent ben ik al lang tevreden. Het was alleen zo geinig dat het wekenlang alleen maar over het warme weer ging op straat enzo en ineens was het koud πŸ˜‰

  72. Derek zegt:

    Inderdaad erg koud met die mist zo buiten…

  73. Emmelinda zegt:

    Ja brrr…het is echt weer ff wennen. Maar goed, we zijn gewoon te verwend met al dat lekkere weer van de laatste weken πŸ˜‰

  74. Wanda zegt:

    Met mij gaat het wel hoor. Het echte uitrusten ga ik nu pas doen.
    Hoewel, ik heb niet eens tijd om uit te rusten. D’r ligt een hele waslijst klusjes te wachten.

    Één ding weet ik weer zeker, dat invriezen na de dood dat lukt ze met mij niet. Veelste koud. πŸ˜›

  75. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa nee dat staat nou ook niet bepaald op mijn verlanglijstje. Ik mijd nu al de koelkast! πŸ˜‰

    Maareh…vervelend dat die waslijst met klusjes het nou eens niet rustiger aan doet. Die krengen groeien en groeien maar zonder dat je ze hoeft te voeden. Aaargh!

  76. Hanny zegt:

    Dat is mijn weertje. Daar geniet ik van!

  77. Emmelinda zegt:

    Hihi, ieder zijn pleziertje. Ik geniet er ook van…als ik lekker warm binnen zit ghehehe πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

