Kijk, kijk!

Maak ik een logje over het weer…

weer of geen weer?

Komen zij meteen de kunst afkijken! *doet "tssk tssk"*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Kijk, kijk!

  1. Abby zegt:

    Dus zΓ³ werken die gasten! Vandaar dat ze er zo vaak naast zitten! hahahahaha

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…en toch vind ik het vreemd. Als ik naar buiten kijk zie ik toch dat het niet regent? Waarom zeggen zij dan van wel? Ghehehe πŸ˜›

  3. Abby zegt:

    Hebben ze net op een logje gekeken van iemand uit Groningen πŸ˜‰
    hahaha

  4. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat denk ik ook. En dan maar met de eer strijken he? *doet nogmaals “tssk tsssk”*

  5. Ans zegt:

    Hahaha, nou weten we eindelijk hoe ze aan hun gegevens komen! Als ze nu ook meekijken kan ik ze vertellen dat het in Monnickendam (in tegenstelling tot voorgaande dagen) erg grauw weer is! (zal ik mijn rekeningnummer erbij zetten?)

  6. Emmelinda zegt:

    Hahaha doe maar, je weet nooit waar het goed voor is ;).

    Zijn de bomen bij jullie ook zo mooi wit? Is echt sprookjesachtig! Eens kijken of ik dat mooi op de plaat vastgelegd krijg. Ben benieuwd of morgen prinses Irene op mijn log verschijnt πŸ˜›

  7. Ans zegt:

    Helaas zijn de bomen hier niet wit, jammer, want dat vind ik altijd erg mooi. Het is nu erg somber (het weer dan, ik niet hoor). Haha, ja, wie weet krijg je koninklijk bezoek van Irene, misschien kan ze je wat meer over de bomen vertellen, of ze het leuk vinden om wit te zijn bijvoorbeeld.

  8. Emmelinda zegt:

    Wie weet binnenkort? Ik heb er in ieder geval van genoten op de fiets hihi. Grinnik..gelukkig maar dat jij niet somber bent (volgens mij heb je dat niet vaak he?!!!

    Maak ik er mooi weer een logje van want dat hebben we nou altijd willen weten he? Ghehehe. Ze heeft nou wel vette concurrentie van die paarden en/of babyfluisteraars he? Ghehehe πŸ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    (zoooo, morgen ook bezoek van Anky van Grunsven en Daphne Deckers ghehehe)

  10. Ans zegt:

    Hè ja, die enge babyfluisteraar! Toch is het leuk om te zien wat er allemaal meekijkt. Ik verbaas mij er ook regelmatig over, dan zie ik bijvoorbeeld staan dat de universiteit van Groningen gekeken heeft (nou ja, mensen van de uni, niet die uni zelf neem ik aan). Of justitie kijkt mee, gebeurd ook wel eens. Nou ja, zolang de belastingdienst maar niet meekijkt, hahaha

  11. Emmelinda zegt:

    Ghehehe die krijgen meteen een totale ban! Dat ze eerst maar eens wat aan al die foute aanslagen doen enzo. (oeps…niet slim om het nu over aanslagen te hebben hahaha).

    Ja ik kijk er ook regelmatig op. Ff neuzen wat voor een volk er allemaal komt kijken. Er staan inderdaad regelmatig universiteiten op. Ook die van Eindhoven. Jammer dat er geen foto’s bijgeleverd worden πŸ˜‰

  12. Ans zegt:

    Ja, foto’s willen we zien! En de reden waarom ze komen kijken! Niet stiekem kijken, maar open en bloot (brrr, wel wat koud nu). Ik wil ook weten of die mensen op dat moment koffiepauze hebben of zoiets, of dat ze het gewoon tijdens hun werk doen of misschien wel voor hun werk, nog interessanter!!!! Ik wil alles weten.

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien komen ze wel voor dat open en bloot ghehehe. Jammer, dat zullen ze hier niet vinden, al kijken ze wel vaak op die log van PABO hahaha.

    Grinnik…ja dat vraag ik me dan ook altijd af, of ze stiekem zitten te spieken tijdens het werken. Dan denk ik aan het geluidje op mijn log en hoop dat ze daar het geluid keihard hebben staan. Er bestaat ook een grapje op internet dat het beeldscherm gaat flikkeren. Lijkt me ook gaaf om eens op mijn log te zetten.

    De laatste weken kijken ze veel op een log die over kerstkaarten gaat. Dan vraag ik me af of ze soms zelf kaarten maken en ideetjes op willen doen (wel laat nietwaar? Hihi).

    Hahaha waar we al aan denken he? En dan is dit nog maar een teller! hahaha πŸ˜‰

  14. Belinda zegt:

    Hahahahaha je staat gelijk door gelinkt als weervrouw van het zuiden! πŸ˜‰ Grappig hΓ¨ dat je door dat soort instituten dan ook wordt gevonden!

  15. Emmelinda zegt:

    Eens kijken wat ze van mij kunnen leren ghehehe πŸ˜‰

    Ja dat is echt grappig. Al zag ik dat ze op de steentjeslog waren afgekomen. Misschien dachten ze dat het meteorieten waren ofzo? Ghehehe

  16. Natazz zegt:

    Ze checken of je het goed hebt gezegt. Ach vast beter dan hun zelf.

    Fijne dag weervrouw

  17. Emmelinda zegt:

    Héél verstandig van ze! Ik zal mijn neus straks nog eens buiten de deur steken om de voorspelling voor morgen te doen πŸ˜‰ Ghehehe

    Dank je wel, jij ook een fijne dag!

  18. remco zegt:

    t weer zou geen weer zijn als er het weer er weer eens niet was.

  19. Pasula zegt:

    Geweldig Emmelinda! Zo komt de rijksvoorlichtingsdienst vaak op mijn log…zou dat zijn omdat ik goeie voorlichting geef of zou het zijn omdat ik rijk ben? πŸ˜›

  20. Emmelinda zegt:

    @Remco;En wéér ben ik het met je eens dat het weer geen weer is wanneer er weer geen weer is!

    @Pasula;Hahaha omdat je het wel eens over worsten hebt natuurlijk πŸ˜›

    Vanmorgen kreeg ik ook hoog bezoek (vanuit een torenflat denk ik) van Wolters Noordhoff en van sky radio. Zou het nu eindelijk gaan gebeuren? Krijg ik nou een contract? Kan ik een villa gaan uitzoeken???

  21. Annemarie zegt:

    Tss dat kan niet hoor!!
    Nouja zo wordt je log wel weer populairder!!

    Emm, ik wens je hele fijne feestdagen toe!
    Was erg leuk om je via de log te leren kennen! Op naar 2007!!

    Tot logs in 2007!

    en dan voor het laatst in 2006:
    KNIEFS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. Emmelinda zegt:

    Grinnik…belachelijk he? Enniewee…ik ga alvast oefenen op mijn handtekening ghehehe. Die wordt vast veel geld waard πŸ˜›

    Maareh…ik wil jou natuurlijk Γ³Γ³k hele fijne feestdagen toewensen en natuurlijk een supervakantie. Bofkont. Ik geloof dat je er wel errug aan toe was of vergis ik me daar nou in? πŸ˜‰

    Enniewee; ik zie je dan ook graag terug in 2007! Braaf zijn ondertussen he? πŸ˜‰

    Hier komt de mijne:
    KNIEFS!!!

  23. Wanda zegt:

    Wat een sneerlappen (nee geen typfout). Zo maar gebruik maken van onze uitspraken. Tsstss.

  24. Emmelinda zegt:

    Ja we hebben ze wel door he? *doet nogmaals “tssk tssk”*. Eens kijken wat ze vanavond weer te vertellen hebben bij het weer πŸ˜‰

  25. Peetjuhh zegt:

    Hahaha geinig zeg, wel toevallig he!
    Fijne dag nog en tot snel,

    Liefs Peetjuhh

  26. Wanda zegt:

    Ik hou ze ook in de gaten!

  27. GekinblacK zegt:

    Kunnen we jou misschien binnenkort als nieuwe weervrouw op tv verwachten ?

  28. Youke zegt:

    Lachen!
    Ik had een keer defensie op mijn log en ook eens de fbi uit Amerika. Ga je toch nadenken.

  29. Emmelinda zegt:

    @Peetjuhh;Grinnik…ja echt he? Is wel lachen πŸ˜‰
    Ik wens jou nog een hele fijne avond! Dikke knufff πŸ˜€

    @Wanda;Ik heb net gekeken en ze hadden het over grauw weer. Nou was het hier niet superzonnig maar grauw vond ik het ook niet. Zo. Nu kijken of ze het aanpassen in het half 8-journaal ofzo ghehehe πŸ˜‰

    @GekinBlack;Ik denk dat Nederland daar niet op zit te wachten. Al kan ik net zoals Friemelteef ook wel foto’s aan elkaar praten en voor het weerkaartje gaan staan ghehehe πŸ˜‰

    @Youke;Hahaha ja echt wel…kon je ook zien waar ze naar hebben gekeken? Die ene teller die ik eerst had was daar perfekt voor met z’n zoekwoorden. Met deze is het toch wel behelpen al zie je wel welke log ze bekeken hebben.

    Vandaag waren Wolters Noordhoff en sky radio nog op bezoek. Zo meteen nog effies kijken of er nog iets leuks voorbij is gekomen πŸ˜‰

  30. Miriam zegt:

    Ach daar zitten ook maar gewone mensen die tussen hun drukke baan gewoon even willen ontspannen en zitten te surfen. Als ik op mijn werk wel eens kijk dan zie je ook een universiteit voorbij komen (niet die van Groningen trouwens…)
    Maar het is wel leuk om het een beetje in de gaten te houden wie er allemaal komt kijken, haha

  31. remco zegt:

    weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer weer

    wat een weer he πŸ˜›

  32. Wanda zegt:

    Remco toch. Straks komen wij niet meer op Emms log omdat alle mensen die iets over het weer zoeken hier terechtkomen. Dat kan toch niet?!

  33. Emmelinda zegt:

    @Miriam;Tuurlijk, dat begrijp ik ook. Was maar een geintje πŸ˜‰ Ze kwamen ook op een ander logje binnen. Niet doorvertellen he? πŸ˜‰

    Ja ik vind het echt geinig om in de gaten te houden. Dat doe ik dan ook regelmatig πŸ˜€

    @Weer. Euh…Remco;Hahaha dat lijkt wel een weergalm!

    weerΒ·galm (de ~ (m.))
    1 [form.] teruggekaatste galm => echo

  34. Emmelinda zegt:

    @Wanda;Pssst Wanda, kijk us wat ik net zag staan:

    weer1 (de ~ (m.), weren)
    1 gecastreerde bok

    Whaahaa πŸ˜‰

  35. Wanda zegt:

    WHAAHAA HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
    Ik lig helemaal dubbel.

  36. geertje zegt:

    Het wordt inderdaad echt errug koud! πŸ˜•
    Dat logo is net een vlieger ja; niks aan!
    De pagina laadt bij mij slecht omdat mijn flash slecht werkt; snapper niks van 😦
    Heb hem zelf geupdate, maar nog steeds waardeloos.
    Nou ja; geeft ook de tijd tussendoor wat rondjes te lopen πŸ˜‰
    Fijne avond Emmelinda!
    Liefs en een dikke knuffel πŸ™‚

  37. Emmelinda zegt:

    @Wanda;Pssst pas je wel op? Je bent nog aan het herstellen, ghehehe πŸ˜‰

    @Geertje;Het gekke is dat we net buiten geweest waren en het was niet eens koud. Overdag vond ik het stukken kouder! Zie je wel dat het zich loont om nachtraaf te zijn? Jammer dat de scholen er niet zo over denken. Kon ik Steffie vannacht brengen en overdag ophalen ghehehe.

    Ja geen gezicht dat logo. Maar misschein moet het gewoon wennen πŸ˜‰

    Aaaah dΓ‘t is het! Ik vond het al zo gek. Mijn pc heeft zo’n moeite met die webloggen te openen. De rest gaat allemaal prima, inclusief die site die jij liet zien.

    Grinnik…als je maar geen spierpijn krijgt van het rondjes lopen. Geintjuhhh…logrondjes zeker? πŸ˜‰

    Ik wens jou ook nog een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

  38. remco zegt:

    @Wanda help ik Emmelinda aan hogere bezoekcijfers is dat weer niet goed πŸ˜›

    @Emmelinda in wat voor woordenboeken zoek jij dan πŸ˜‰

  39. Emmelinda zegt:

    Hahaha in de dierenencyclopedie natuurlijk πŸ˜›

  40. Emmelinda zegt:

    Offe…de Fabeltjeskrant πŸ˜€

  41. Wanda zegt:

    @ Remco : Tuurlijk is dat goed, maar het moeten er niet teveel worden. Vind je ook niet?

  42. Wanda zegt:

    En Emm : Ik doe wel voorzichtig hoor. Lig heel braaf op bed… *Proest*

  43. Dinie zegt:

    Hahaha nou weten we ook meteen waarom justitie bij jou loert!. Maar mmmm. waarom die dan ook bij mij komt????? Zeker omdat jij bij mij langskomt……;)
    MAar is het niks voor je: weervrouwtje op de tv??????

  44. remco zegt:

    @Wanda ja maar hoe meer zielen hoe meer vreugde of gaat dat dan weer niet op ????

    @Emmelinda fabeltjsekrant wow dat ej daar nog in gelooft πŸ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    @Wanda;BrÑÑÑf *gooit kluif* (wel oppassen dat je hond die niet opeet hihi)

    @Dinie;DΓ t moet het zijn. Oeps, als sky radio nu ook maar niet bij jou komt. Pas op hoor…het is MIJN contract en MIJN villa πŸ˜› Ghehehe

    Maareh…jazeker is dat iets voor mij. Ik kan net zoals Peter Friemelteef goed foto’s aan elkaar l*llen en wijzen naar het weerkaartje kan ik ook best wel. Met veel oefenen. Denk ik. *vult sollicitatieformulier in*

    @Remco;“Wow dat je (oke oke ej) daar nog in gelooft”… hoezo gelooft. Bestaat dat dan niet????

  46. Hoe durven ze of zou je uitgenodigd worden het nieuwe weervrouwtje te worden.

  47. Hanny zegt:

    Heb nooit geweten dat ik de log las van een beroemde dame, wiens mening zeer op prijs wordt gesteld door koninklijke weervoorspellers. Voortaan zal ik je met u aanspreken.
    Voorlopig is dit mijn laatste reactie omdat ik er even tussenuit ga. Hele prettige kerstdagen en een goede jaarwisseling!

  48. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Laten we het hopen. Dan eis ik natuurlijk ook meteen werkbezoek. Eerst testen in het buitenland of het daadwerkelijk zo warm is. Ijsland enzo sla ik natuurlijk over πŸ˜‰

    @Hanny; Nou vooruit…omdat jij het bent mag je MEVROUW U noemen πŸ˜› ghehehe.

    Ik wens je ontzettend veel plezier komende dagen! Geniet er maar lekker van! O ja en vier ondertussen maar een heerlijke kerst daar in de sneeuw en natuurlijk alvast een super 2007! πŸ˜‰

    Tot volgend jaar!!!

  49. Spinnetje zegt:

    Nog even en je wordt de nieuwe weervrouw, hihi.
    Soms verbaas ik me inderdaad ook wie er allemaal op m’n log komen, en ook bij mij komt justitie soms langs…..zijn ze daar soms weblog verslaafd?

  50. Emmelinda zegt:

    Dat ze me maar een contract aanbieden. Natuurlijk met werkbezoek erbij. Kan ik die plaatsen die jij altijd zo mooi beschrijft eens met eigen ogen zien πŸ˜‰

    Ja grinnik…wat zou dat toch zijn? Pluizen die de hele dag webloggen na op strafbare feiten? Of hebben ze daar te weinig te doen??? πŸ˜‰

  51. Spinnetje zegt:

    Kan ik dan geen assistentie worden, om op het bekende knopje van de weerkaarten te drukken bijvoorbeeld….ik zie die werkbezoeken ook wel zitten!

    Volgens mij hebben ze daar gewoon weinig te doen, alles gaat toch fout of ze nu hard werken of niet. (Oeps nu heb je ze zeker morgen op je log)

  52. Pasula zegt:

    Sky radio…ja dan loop je wel met je hoofd in de wolken πŸ˜‰
    Trusten voor zo Emm πŸ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Jaaaa tuurlijk! Jij weet natuurlijk alles meteen aan te wijzen! Dat laat ik ook meteen in het contract opnemen!

    *zegt een heleboel met hand voor de mond.* -Voor de zekerheid, ghehehe ;-

    @Pasula;Zo heee ben jij nog wakker! Hahaha.

    Jij ook lekker slapen hΓ© Pasuultje! Dikke nachtknufff

  54. Spinnetje zegt:

    Hou ik je aan!
    Truste voor dadelijk!

  55. Emmelinda zegt:

    πŸ˜‰

    Voor jou ook! Slaap lekkerrrrr! πŸ˜€

  56. Ha ha dat heb jij weer ! , maar ik heb vaak justitie op mijn log gluren …… brrrrrrr hebben ze daar niets anders te doen ?

    Liefs en een dikke knuf ”weervrouwtje”

  57. remco zegt:

    vt po gon tioo t jij eiz adnilemmE@

    zoooooooo heb je wat te doen πŸ˜› beetje de draak steken met mn typgebrek hahahahahahahah

  58. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends;Grinnik…jij ook al? Bij mij komen die niet zo vaak. Iets doe ik verkeerd denk ik hahaha πŸ˜‰

    Fijne dag meis! Dikke knufff en veel liefs πŸ˜‰

    @Remco;Whaahaa dat heb je weer briljant opgelost πŸ˜€
    Ik had eerst die hele zin als citaat overgetypt maar had zo het idee dat je dan zou zeggen dat ik het verkeerd geciteerd had ghehehe. (Ja hier in huis ben ik gewend om alles goed in te kleden. Alles wat je zegt kan Γ©n word ook tegen je gebruikt ghehehe)

  59. Lette zegt:

    Ze komen dan wel de kunst afkijken. Maar als ze wat van je willen gebruiken, vragen ze dat wel netjes.

    Dit http://album.zoom.nl/user/L3tt3/Allerlei/2438379/full/ kom ik je even toewensen.

  60. Lette zegt:

    Heej, waarom wordt mijn linkje bij jou geen linkje?
    Bij andere logjes wordt ie gewoon aanklikbaar.

  61. Emmelinda zegt:

    Ah oke, da’s dan een geruststellende gedachte πŸ˜‰ Ik zal alvast bedenken wat ik dan als bedrag kan vragen πŸ˜‰ Ghehehe.

    Ik denk dat ik dat zo heb ingesteld bij het beheerdersscherm. Weer iets aparts he? Ghehehe πŸ˜‰ Maaaaaaar gelukkig kan ik goed knippen en plakken. Het is weer een prachtige foto Lette! Voor jou natuurlijk Γ³Γ³k hele fijne kerstdagen! Geniet er lekker van!

  62. Jeroen zegt:

    Vast een raamambtenaar.
    Een vriend van me werkt er.
    Hij kent vele raamambtenaren daar.

  63. Emmelinda zegt:

    Grinnik…zitten die de hele dag naar buiten te turen? πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

