Brief aan muziekmaffia

kerstterreur

Geachte platenbaas,

Er moet me toch iets van het hart. Ieder jaar namelijk, zo rond november, begint het bij Marc te kriebelen. Niet dat het iets met luizen te maken heeft of welk ongedierte dan ook. Neuh, hij waagt het is van plan om een van de verzamel-kerst-ceedees in de daarvoor bestemde lade van de cd-speler te schuiven en ze, vergezeld door een vette grijns op zijn tronie gezicht, nog af te spelen ook. En hier wringt ‘m bij mij nou juist de schoen (grote voeten, dan krijg je dat, ghehehe).

Het begint bij mij dan niet te kriebelen. Wel te jeuken. Mijn handen voornamelijk. Er zijn zoveel artiesten die met gemak een nieuwe (dubbel) CD kunnen volblaten. Vier zelfs. Minstens. Toch grijpt men (platenbaas en co) steeds in de bak “gouwe ouwe” om daar weer geld mee in het laatje te brengen. Een nieuwe cd kopen geeft ook geen garantie/soelaas/uitkomst want…quess what?? (Da’s engels, red.) Alwéér dat stemmetje van Mariah Carey *gaat op handen zitten om wurgneigingen te voorkomen*. Werkt me nogal op de zenuwen na drie keer gehoord te hebben (in winkels/supermarkten hebben ze namelijk óók die ellendige cd’s op staan!). Dat Chris Rea toch een Tom Tom Go aan de kerstman vraagt als hij nú nog op weg naar huis is!  Slade, Mud en Bing Crosby kan ik ook al niet meer horen *noteert afspraak bij oorarts* . 

Altijd diezelfde nummers. Túúrlijk, bij Wham en Band Aid (de eerste versie) knijp ik een oogje/oortje dicht. Of twee. Nostalgie ziet u. Die andere nummers zijn voor andere mensen natuurlijk nostalgie maar daar heb ik schijt geen grote boodschap aan. Onze kinderen willen tenslotte ook hun eigen herinneringen opbouwen. Ik wil het ook niet meteen oubollig noemen (onzin, dat wil ik eigenlijk wél) maar dit grapje heeft wel een héle lange baard (Jaaaa ik weet ‘t; de kerstman!)

U begrijpt waarschijnlijk wel waar ik naar toe wil (De Malediven bijvoorbeeld, maar goed daar kunt u me niet mee helpen zeker?). Is het niet mogelijk om uw krachten te bundelen en die getalenteerde artiesten te inspireren? Natuurlijk niet voor mij (stiekem wel natuurlijk) maar voor Marc zodat hij volgend jaar november helemaal los kan gaan bij de nieuwe kerstklanken en ik de notariskosten nog even kan uitstellen.

Ik kijk er in ieder geval naar uit. Want zo’n nieuwe cd…

…zal me ongetwijfeld als (kerst)muziek in de oren klinken!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

70 reacties op Brief aan muziekmaffia

  1. Youke zegt:

    Op het werk hadden we het eergister over Mariah herrie of Mariah karretje (hoe je dr wil noemen). Niet om aan te horen. Het oor wil idd wel eens iets nieuws.

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa dat is psies wat ik bedoel!!! (Hahaha Mariah herrie!) Mooie liedjes (uche uche) daar niet van…maar er is nog zoveel mogelijk…toch? 😉

  3. Ans zegt:

    Haha, ik vind ze nog steeds allemaal mooi hoor, hoewel de één wel beter dan de ander is natuurlijk. Maar je hebt wel gelijk dat er wel eens iets echt nieuws mag komen. (ooit kocht ik een nieuw Sinterklaascassettebandje, ik had goed gekeken, die had ik nog niet, blekk ik hem wel te hebben, precies hetzelfde, alleen was dat aan de buitenlant niet te zien, de gluiperds). Wij hebben heel veel kerstmuziek (ook doordat Edwin dj is), veel van de bekende nummers in heel andere uitvoeringen (op z’n Iers, jazz, doedelzak etc.), dan klinkt zo’n lied ineens toch heel anders. En ik blèr alles weer vrolijk mee.
    Die site die je mij gisteren aanraadde heb ik bekeken, hahaha, die doet behoorlijk zijn best zeg!

  4. Emmelinda zegt:

    Ohhh dat is ook met dvd’s van Disney! Dan denk je dat het een nieuwe versie is maar als je goed kijkt op de achterkant hebben ze gewoon een zogenaamde speciale editie er van gemaakt. (bonusfilmpje van een minuut toevoegen en klaaaaar is Kla…euh…Disney!)

    Ja die nummers hebben ook weer dat oude vertrouwde. Zo behaaglijk van “he ja, het is weer lekker zo ver”. Maar wanneer ik die platen voor de zoveelste keer hoor besef ik steeds meer dat er maar zo weinig nieuwe plaatjes bijkomen die zo’n verzamelcd halen. Raar eigenlijk. Misschien dat iedereen toch graag die nostalgie in zijn cdkast wil? Maar het lijkt me inderdaad op een andere manier ook wel eens leuk (en dan niet een slechte cover ;)).

    Ohhh leuk dat je bent gaan snuffelen! Ik geniet er altijd zo van wat ie er van maakt. Best briljant gevonden he? Jammer dat er meestal maar één per dag komt hihi 😉

  5. Bengeltjuh zegt:

    Haha ja helemaal waar dat het tijd wordt voor nieuwe kerstmuziek pf…..ik kan die nr’s ook dromen ……maar ze staan wel op met de kerst en het nr van Band Aid……..dat is een heerlijk nr…maar kan het oo keven niet meer horen .aangezien Ratjuh het zowat 24 uur per dag zingt….ook omdat ze het dus op school zingen *Dankt school….nu hoor ik het tot mei ofzo*

    En met Disney…….trap ik ook allang niet meer in de nieuwe versie…..toevallig ;-))

  6. Emmelinda zegt:

    Zo beweert Stef dat die nieuwe Zeemeerminversie écht een nieuwe is. Maar ik betwijfel het. Moet ik nog eens goed nakijken want in de winkel zeggen ze natuurlijk meteen ja. En thuis zit je met een probleem 😉

    Ik hoorde gisteren weer de favo kerst-top 3. Ik meen Wham op 1 en Mariah en Band Aid er achter aan. Het is, wanneer ik zo’n nummer hoor, net alsof het pas kerst is geweest he? Dat gevoel heb ik steeds.

    Hahaha fijn he, die scholen. Volgend jaar laat ik ze een maand thuis blijven. Ik zal ze leren! 😉

  7. ~Tina~ zegt:

    Je hebt gelijk hoor, elk jaar dezelfde kerstliedjes gaat toch wel heeeeeeeeeel errug vervelen.
    Nog een paar dagen, dan hebben we dat weer gehad.
    En dan krijgen we weer daaaaagenlang Happy New Year van Abba naar de oren.
    Verzin eens wat nieuws! Of draai gewoon de nieuwste hits maar….

    Genoeg gemopperd, ik wil je graag een fijne donderdag wensen!
    Groetjes en liefs van Tina
    P.S. een weekje Malediven lijkt mij ook wel wat….

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi da’s waar. Daar is eigenlijk nóg minder van he? Oke, U2 vind ik geweldig met New Years Day maar goed, ik ben dan ook grote fan van Bono en zijn maatjes ;). En Abba…tsja daar was ik vroeger op de basisschool ongelooflijk fan van hahaha. Dus die twee platen beluister ik tóch maar weer 😉

    Jaaaaa lijkt me niet bepaald een straf, die Malediven! Ik zou er wel raad mee weten hihi. Maar goed, dat zit er dit jaar niet meer in 😉

    Fijne dag vandaag! Dikke knufff en veel liefs!

  9. Ans zegt:

    Vorige week heb ik bij een kerstconcert een kinderkerstliedje gehoord dat ik nog niet kende en we hebben in een deuk gelegen. Een jongetje zong(met zwartgemaakte voortanden) hevig slissend en een f/v die er zelfs ook slissend uitkwam: “Kerstman geef me alsjeblieft mijn voortanden terug. Ik wou dat ik weer zeggen kon zesenzestig zachte scheepsbeschuiten”, dat kind deed het geweldig!!! Ik loop het nu de hele dag te zingen, krijg het niet uit mijn hoofd en ik moet er zelf om lachen als ik dat weer slissend loop te zingen (o, ik vind mijzelf zo leuk blijkbaar).

  10. Lianne zegt:

    Ik heb ook al zo’n man die elk jaar de kerst cd’s tevoorschijn tovert…..zucht….not my thing (ook engels..;)) Ik heb gisteren wel een leuk kerstliedje gehoord, Robin had gisteren kerstviering op school en daar zongen ze een liedje voor de papa’s en mama’s, we mochten…eeeh moesten daarna ook nog meezingen, was wel leuk, vanavond is Renée aan de beurt, ben benieuwd!

  11. Abby zegt:

    Terwijl ik zit te lezen denk ik nog … ze zal toch niet last christmas … (dat is dus al ik weet niet hoeveel kersten geleden :S) gaan zeggen, maar je bent mild, die kan nog net hahahaha, net wat ik dacht!! 🙂
    Maar ik ben nu al zover dat ik zelfs iets heb van doe dan maar de weer “echte oude oudjes”. Hier klinkt dus Bing Crosby, Dean Martin …(jingle bells, let it snow..) hahahaha

  12. Abby zegt:

    Terwijl ik zit te lezen denk ik nog … ze zal toch niet last christmas … (dat is dus al ik weet niet hoeveel kersten geleden :S) gaan zeggen, maar je bent mild, die kan nog net hahahaha, net wat ik dacht!! 🙂
    Maar ik ben nu al zover dat ik zelfs iets heb van doe dan maar de weer “echte oude oudjes”. Hier klinkt dus Bing Crosby, Dean Martin …(jingle bells, let it snow..) hahahaha

  13. Natazz zegt:

    En dat is de reden dat hier de radio nu niet meer aanstaat, je word gek van die nummers .

    Het is gelukkig nog maar een paar dagen dan zijn we er weer vanaf.

    fijne donderdag

  14. Emmelinda zegt:

    @Ans;Whaahaa fantastisch! Dat was iets voor mij. Dat zou ik ook de hele dag nadoen. Gisteren was ik ook zo bezig. Er werd gebeld en een krantenbezorgster kwam de beste wensen doen enzo. Nou heb ik een pokkenhekel aan dat kind (lang verhaal)dus ik zeg vrolijk:”Dank je wel!”, neem het kaartje aan en zeg : “Houdoe!”. De deur dichtgedaan natuurlijk. VErder heb ik dat de hele middag gezegd. Mies werd er gek van. Die vond het ook weer zielig. Nou mooi niet. 😛

    @Lianne;Ooooo jasses, ook al zo’n man! Nou dan kunnen we steun bij elkaar vinden hihi.

    Ieder jaar op de basisschool zingen ze aan het eind van de kerstavond : “STerren in de nacht”. Debiel lied maar goh als die kinderen dat dan zingen en dat sfeertje erbij dan krijg ik kippenvel en een dikke keel. Sentimenteel mens ben ik soms he? Hihi.

    Veel plezier vanavond! Ben benieuwd hoe het gegaan is 😉

    @Abby;Grinnik ik zal ook wel moeten want Mies vind ‘m geweldig dus die blijft nog wel effies in het assortiment hiero 😉

    Gisteravond zat ik in bad (ja het was weer eens tijd) en hoorde ik die nummers ook. Marc zat hier boven met de koptelefoon op die cd te luisteren (arme man toch eigenlijk he? Hihi) en ik kan het gewoon meezingen hahaha.

  15. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Oh erg is dat he? Waarom verzinnen ze er nou niks leuks op? Nieuwe nummers zijn even vreemd maar zo’n kerstjingle en belletjes erdoor en het voelt toch meteen vertrouwd?

    Inderdaad! Nog even doorbijten dus en vingers in de oren. Gewoon niet meer winkelen ghehehe 😉

    Jij ook een fijne donderdag!

  16. Sjoukje zegt:

    Ik vind die oude nummers helemaal te gek, vooral MUD is mijn favoriet. Dus kom maar op met die oudjes, mij doe je er in iedergeval een plezier mee.

    Mijn kerstwens

    Groetjes Sjoukje

  17. Emmelinda zegt:

    *graait in kerstcollectie Marc en stopt ze in de mail naar Sjoukje*

    Dank je wel voor je kerstwens! Ik wens jou natuurlijk óók hele fijne kerstdagen en een gezellige uiteinde! Daarbij wens ik je óók nog (ja ik ben aan het uitdelen ghehehe) een super 2007!

    Groetjes terug!

  18. Henriette zegt:

    Klopt helemaal. Het is altijd die ouwe meuk die we horen.
    Kan me niet heugen dat ik de laatste 44 jaar nieuwe kerstnummers gehoord heb (op een enkele na dan).
    Hoog tijd dat daar wat aan gedaan wordt.

    Groetjes Henriette (die nu haar jas aantrekt om nog wat kerst-inkopen te gaan doen. Haar installatie op d’r rug bind en microfoon in de kraag vastzet. En die bij het horen van de oubollige liedjes de knop aanzet en in de winkels stevig door de microfoon haar eigen Nena variant er ingooit: neunundneunzig weihnachts-baumen.

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha waarom breng je die eigen versie niet uit? Hebben wij er ook nog wat aan ghehehe.

    Maareh…erg he? Volgens mij worden nieuwe plaatjes gewoon op een of andere manier geboycot? Ze komen wel door (mondjesmaat) maar verdwijnen weer net zo snel. En verschijnen op een verzamelaar al helemaal niet. ALs ik zo de reacties bekijk zou het een goeie opbrengst opleveren, zo’n cd vol nieuwe hits 😉

    Veel plezier/sukses met kerstinkopen doen 😉

    Groetjes terug!

  20. Belinda zegt:

    Toch heeft het wel wat al die oude nummers maar om ze dan 100x in een ander jasje te horen gaat mij ook een beetje irriteren.

  21. Abby zegt:

    Arme Marc, hier beginnen ze ook te gruwelen bij Whaaahaamm ..
    Alleen Jens en Mika vinden het wel leuk 🙂
    Het filmpje staat er trouwens http://abbys.punt.nl ..

  22. Jaap zegt:

    Ga hier eens heen……………..?

    🙂

  23. Alissa zegt:

    Alvast hele fijne dagen gewenst!

  24. Yvonne zegt:

    WHAM is ook ERG. Zo niet één van de ergste. Vind ik dan.

  25. GekinblacK zegt:

    Je hebt gelijk, de meeste van die nummers zijn bagger.
    Alhoewel Chris Rea kan ik nog wel aanhoren.

    So I sing for you
    Though you cant hear me :-p
    When I get trough
    And feel you near me
    I am driving home for christmas
    Driving home for christmas
    With a thousand memories

  26. Ja erg he, het blijven altijd dezelfde nummers hoe mooi ze ook zijn of waren hashahah.
    Maar het meest erge is, (ben ik nu vanaf hoor)ik kocht ook bijna elk jaar wel weer een kerst dubbel cd omdat ik dacht dat er een nummer opstond wat ik niet had.
    Nou troost je, als je er eentje hebt heb je ze allemaal.
    Heb eenhele berg kerst cd’s maar zou het met een hooguit twee af kunnen.

  27. Dinie zegt:

    You ‘d better watch out, you ‘d better not cry…..
    Toch vind ik het wel leuk. Het is maar eens per jaar!
    Maar goed het hangt er wel van af wie het zingt.Ik heb nog wel een leuke van ACDC liggen die had ik vorig jaar ontdekt. Zal ik ‘m ff opsturen? 😉

  28. remco zegt:

    do they know i’m dreaming of a white christmas
    thak god it’s christmas and i’m driving home every year, every last christmas
    let it snow with the little drummerboy on silent night

  29. jacqueline zegt:

    Gek word je van al die eeuwige herhaal kerstnummers. Is er dan nooit iets nieuws :S

  30. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Ja juist…vooral omdat het dan écht net lijkt alsof er niks beters was om te zingen. Er zijn nog zooooveel liedjes die uitgevonden moeten worden 😉

    @Abby;Ja grinnik, een paar keer is het leuk. Maar dán. Maar goed, nou beginnen Stef en Mies met die oude zooi hahaha 😉

    Is het gelukt? Oh wat leuk. Ik kom morgen (euh…straks dus) meteen kijken!

    @Jaap;Hahaha lijkt net een kerstlied 😉 (Ik zag de link wel maar ik heb tóch geklikt. Braaf he? Oeps, nou moet ik dat wél van mijn pc afhalen ghehehe)

    @Alissa;Dank je! Jij ook fijne dagen!

    @Yvonne;Heeeeej ben je d’r weer? WB!
    Op een bepaalde manier kan ik daar weer wél tegen. Niet te vaak draaien natuurlijk. Het blijven kerstliedjes hahaha.

    @GekinblacK;Oh ja, dat vind ik ook een van de minst erge. Maar het is net alsof die cd’s nét de kast in zijn gegaan en hop daar zijn ze weer. Ik ben die nummers zo zat 😉

    @Leidse Glibber;Jaaaaa, kijk dát bedoel ik dus. Denk je een hele leuke gescoord te hebben (omdat je die maar ’n paar keer per jaar op hebt staan weet je niet meer wat er allemaal opstond ) is het wéér zo’n zelfde exemplaar! Aaargh. Of ze doen er twee minder bekende nummers op. Koop je ‘m tóch weer. Maar goed, gelukkig heb je net een mooie rek af voor al die cd’s 😉

    @Dinie;Nouuuuu als het aan Marc ligt niet. Die begon dit jaar al eerder over die cd’s dan november. Dat heb ik er nog uit weten te meppen. Issie nou helemaal besodemieterd! Maar eerlijk is eerlijk…als ik het hoor en ik ben er niet op voorbereid dan heeft het wel weer iets. En het zingt natuurlijk een stuk makkelijker mee hahaha 😉

    Ik ben wel benieuwd naar AC/DC. Lijkt me leuk; headbangen onder de kerstboom ghehehe

    @Remco;Whaahaa briljant! Heb je er wel copyright op aangevraagd? Jammer dat je niet kunt zingen (zoals je zelf beweerde ;)) anders was het een goeie voor op een kerstcd. Alhoewel…de royalties kun je natuurlijk wel opstrijken wanneer je het een artiest laat zingen 😉

    @Jacqueline;Kijk, dat bedoel ik nou. Leuke plaatjes, eerlijk waar. Maar waarom nou niks nieuws? Zou het bij het gevoel horen van kerst? Maar als ik zo de reakties lees….

  31. remco zegt:

    @Emmelinda *glundert van oor tot oor* THX
    mn creativiteit is soms erg hoog geloof ik 😉 😛

    ps.

    copyright is al aangevraagd en verkregen nu nog een *gek* zanger vinden 😉

  32. Emmelinda zegt:

    Niks te danken. Dat geloof ik niet alleen, dat weet ik wel zeker 😉 Zo Emm, nou genoeg geslijmd ghehehe

    Gelukkig ben je op zoek naar een zanger. *veegt zweet van voorhoofd*. Kijk, die gek had ik nog wel kunnen vinden *kijkt in spiegel* maar dat zingen is een ander verhaal 😉

  33. Marika zegt:

    Iehh Mariah Carey… dat vind ik zo’n zeikmuziek, ik haat dat Amerikaanse geblaat met van die uithalen zoals ook Whitney *snuif* Houston zo fijn kan. Maar ik dwaal af.. oja het ging over kerstmuziek. :o)
    Ik hoorde laatst een andere kerstkraker in de supermarkt, The power of Love van Frankie Goes To Hollywood, die kan ik nog wel pruimen. Ik merkte zelfs dat ik stiekem meezong. Maar die van Wham…. oh yak.. ik zie er ook direct weer die clip bij.

  34. Liesbeth zegt:

    En dan nu U2, met hun nieuwste Kertskraker: All i want for Christmas is You! Gevolgd door Placebo met: Ill be home for Christmas. En als afsluiter Coldplay met Santa Baby. Yeah =)

  35. Emmelinda zegt:

    @Marika;JAAAAAAAAAA FGTH! Oeps, die rekende ik niet eens mee als kersthit. Als ik me goed herinner was dat officieel ook niet eens een kersthit. Maar dat zou ik na moeten kijken. Ik beluister FGTH nog vaak 😀

    Hahaha ja wat die uithalen betreft moet ik wel eens lachen. ‘Raar dat je dat uithalen in een lied wel mag maar als je tegen iemand aan het praten bent niet. Zou er raar uitzien. En aanhoren. *grinnikt*

    @Liesbeth;Kijk, kijk kijk dát lijkt tenminste ergens op ghehehe 😉

  36. Emmelinda zegt:

    Pees-es Marika; Vergeet ik het nog. We hebben in Nederland ook zo’n zangeres; DO. YAK

  37. Marika zegt:

    Do… oja…. *buwaaakk*

  38. Emmelinda zegt:

    Hahaha. Is zij dat nou ook van de reclame? O tjemig ik weet niet eens waarvoor het is maar het is een kerstlied. Wurgneigingen krijg ik er van! 😉

  39. Dinie zegt:

    haha ik heb Bowie opgestuurd issie aangekomen?
    En ik heb standaard een hekel aan de varanten van Mariah, Whitney, Celine en de males Luther en nog erger Rkelly….maar stiekem vind ik die kerstsingle van Mariah niet eens zo heel erg! Terwijl ik het echt vreselijk vond dat geoehoehoe en ahahaaha in hun eigen liedjes. En Wham vind ik wel leuk ondanks dat je er mee wordt doodgegooid. Ik dacht trouwens dat USA for Africa ook een kerstliedje was maar toch niet denk ik. Heb gister even zitten kijken naar het clipje op you tube. Vooral dat laatste stukje met Bruce, heerlijk

  40. Emmelinda zegt:

    Heb je dat gedaan? Net? Want ik krijg net een foutmelding van de postmaster. Wel lief van jou want ik vond het super klinken! Die kende ik helemaal niet! Zonde zeg…die mochten ze wel op een verzamel zetten! O zo!

    Jaaaa Celine vind ik ook vreselijk. Laatst moest ik van Mies een nummer van haar downloaden…euh…aanschaffen :P. Nou hoor ik dat hier de hele tijd. @$#@$ dancing on Ice (ofzo, kan ook die andere geweest zijn).

    Nee ik geloof ook niet dat het een kerstlied was. Het is niet lang daarna opgericht he? Ik vond ze na-apers. Ook samen een lied zingen. Tssss. Kwam natuurlijk omdat Boontje (U2) in die andere zat hahaha. Dát vond ik het allerleukste stukkie. Eens denken, wie vond ik nou leuk daarbij? Cyndi Lauper omdat het zo’n lekker gek mens is denk ik hihi.

  41. epie zegt:

    hoezo notariskosten ? ga je je kerst cd voorraad
    laten beschrijven.

    en bing crosby , die past perfect bij mijn bestelde auto , alleen hoort daar geen cd speler in.
    en van jingle balls benik nog steeds kapot

    ach jee dat zijn geen kerstgedachten he

  42. Dinie zegt:

    hahaha ja dat stukkie van Cyndi Lauper is idd ookleuk ja. Heerlijk gestoord.
    Ik had hem vanmiddag al gestuurd maar dat lukt dan zeker niet naar je hotmail. Anders moet je ff je “gewone” emailadres doormailen dan stuur ik hem nog een keer. Geen probleem die op mijn site zijn nl flashjes en die kan je iig niet op een cd branden. En ik heb (zo goed als) al mijn muziek op een externe harde schijf staan.Dus ik heb het zo bij de hand. Dat je die van Bowie en Bing niet kende die kende ik zelfs

  43. Schiet me te binnen, met André Rieu heb ik het ook nog eens gehad. Twee precies maar dan ook precies dezelfde cd,s alleen de hoes was anders.
    Sindsdien gaat de tv uit als die #$#*&^^%$*)(&^op tv komt.

  44. emmaly zegt:

    hee lieve emm…jaja ben je niet vergeten hoor 🙂
    Ik kom je ff hele fijne dag wensen meis..en maak er wat moois van

    Liefs emmaly

  45. Nicky zegt:

    Dat je Mariah Carey beu bent, kan ik me voorstellen. Maar Mud?….
    Desondanks (mooi woord, zeg!) wil ik jou en iedereen die je dierbaar is toch hele fijne kerstdagen toewensen! Have fun!
    Liefs,
    Nicky *gooit de cd van Mud nog een keer in de cd-speler*

  46. Emmelinda zegt:

    @epie;Grinnik…welnee. Die is zo op de vuilnishoop gegooid. Ik bedoelde notariskosten wanneer de echtscheidingspapieren in orde gemaakt moeten worden als die cd’s weer in de speler gaan 😉

    Hihi nee bij je auto hoort eigenlijk ook een juke box. Goh eigenlijk ook iets voor jou! Toch?

    @Dinie;Hahaha had je er nou maar een raadplaat van gemaakt he? 😉 Nee die ken ik echt niet. Foei en nog wel met Bowie.

    Ja ik had al geprobeerd om ‘m te jatten. Die kon ik misschien omzetten met een progje tot mp3. Maar zo ver kwam ik nog niet eens 😉 Ik zal zo mijn email doorsturen 😉

    @Leidse Glibber;@#$#@ da’s zoooo irritant! nepperitus is dat. Maar ja, zulke cd’s moet je ook nooit kopen. Hé pap? (Mijn vader luistert graag naar André Rieu ;), vandaar ghehehe)

    @Emmaly;Heeeej Emmetje! Hoe is het met jou meis? Wat leuk dat je effies langsgekomen bent! Voor jou natuurlijk óók een hele fijne dag! Alvast een hele fijne kerst en een super 2007!

    Dikke knuffff

    @Nicky;Hahaha geniet jij maar van Mud! (Als ik het maar niet hoef te horen, ghehehe)

    Dank je wel :D. Ik wens jou natuurlijk óók hele fijne kerstdagen! Geniet er van met iedereen om je heen! Dikke knuffff

    *stopt vingers in oren wegens kerstcd-geluiden*

  47. Goedemorgen Emmelinda..

    Ik kom jullie even een gezellig kerstfeest wensen en een goed gelukkig 2007!

    Dikke knuffel Monique

  48. Emmelinda zegt:

    Heeeeej Monique! Wat leuk je weer te “zien”:D

    Natuurlijk wens ik jullie óók hele fijne feestdagen en vooral een gelukkig 2007!

    Dikke knuffff terug!

  49. anja zegt:

    hey, dat zal ik over een paar jaartjes ook hebben denk ik zo…althans??? Ik vind die muziek wel lekker relaxt, hihihihi

    fijne dagen!!! Enjoy!!

  50. Emmelinda zegt:

    Zorg dan in ieder geval dat je mensen om je heen hebt die er hetzelfde over denken, ghehehe 😉

    O ja hoor, was ook maar gekkigheid. Alhoewel *gaat op handen zitten vanwege kriebels wegens gedachte aan kerstliedjes*

    Jij ook hele fijne dagen! Geniet er van!

  51. rietepietz zegt:

    Dat probleem hebben we helemaal niet gelukkig , We hébben helemaal geen kerst cd in huis geloof ik en verder draai ik toch al liever zélf een cd dan dat ik naar de radio luister dus ggen centje pijn !
    Heb je de CD van Mark al eens in een verfrissend sopje gestopt , écht daar knappen ze héél erg van op zeg maar dat ik het gezegd heb !( hij weet me toch niet te wonen als blijkt dat het sop wel érg veel weg heeft gewassen )
    Lies en sfeervolle kerstdagen , Riet

    P.S.óf vraag aan de kerstman een Ipod zodat je met de dopjes in je oren je eigen muziekje kunt luisteren !

  52. Emmelinda zegt:

    Whaahaa goed idee. Maareh.. dan moet ik snel even het recept voor een sopje op internet zoeken 😉 Of helpt een flinke magneet er op zetten ook? Ghehehe. Maar goed, dan is het thuis wel over maar in de winkels nog niet. Hmmmz, daar moet ik nog eens even iets op verzinnen 😉

    Die I-pod is wel een goed idee al heb ik een prima mp3-speler. Maar die pokkeherrie van Marc staat dan zo hard dat ik de mijne nóg herder in mijn oren moet duwen en zo het dopje van de linkeroor zowat uit het rechteroor komt (welnee, niks fantasie teveel ghehehe). Mijn oren zijn gewoon te goed. Of die van hem stukken minder 😉

    Ik wens jou ook heerlijke en gezellige kerstdagen toe! Dikke knuffff

  53. christa zegt:

    oooooh ik ga hier helemaal uit de gratie vallen geloof ik..
    Ik ben namelijk gek op “kerst” muziek..
    Niks heerlijkers dan al boodschappend doen meekwelen met mariah carey of band aid..
    De radio staat juist in deze periode vaker aan dan normaal.
    Het brengt me ook echt helemaal in de stemming voor kerst.

    Ach weet je.. tis maar een paar weken.. dan is het weer voorbij. 😀

  54. Emmelinda zegt:

    Dat is waar. Geniet er dus nog maar volop van! Ga maar lekker uit je dak! Euh…doe maar niet…ben je met oud en nieuw nog dakloos. Wil je Marc’s collectie ook hebben? (zei ze gul) ghehehe.

  55. christa zegt:

    hihihi ik denk niet dat marc je dankbaar is met je gulle offer 😀
    Maar een leuk nummer sla ik niet af hoor 😀

  56. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik vrees het ook. Ik zal eens opletten of hij inmiddels een kluisje ervoor aangeschaft heeft, ghehehe 🙂

    Ik heb er eentje gekregen van Dinie, met David Bowie. Mailen??

  57. Edwin zegt:

    Da’s nou net de reden waarom ik het internet afstruin op zoek naar betere cd’s dan de geëikte met Wham, Mud, Elton John en noem het maar op. En ieder jaar vind ik weer andere (lees betere).

  58. Emmelinda zegt:

    Een hele goede reden dus. Brrr ik krijg er iedere keer weer kriebels van. Een keertje is leuk. Dat hoort er bij. Maar pffff toch niet de hele dag door? En ik heb ondertussen inderdaad een paar tips gehad. Aankomende kerst brand ik er mooi een cd van. Kan ik er weer een paar jaar tegen 😉

  59. Edwin zegt:

    Nee, niet de hele dag door, slechts een uurtje en dan gauw weer iets anders.

  60. Emmelinda zegt:

    Juist! HEEEEEL snel iets anders 😉

  61. Edwin zegt:

    Klopt, iets vele malen stevigers.

  62. Emmelinda zegt:

    Mijn idee! Metallica of U2 (al is Marc het daar niet altijd zo mee eens :P)

  63. Bettina zegt:

    Whahaha ja die van Mariay Carey hoeft van mij ook niet meer (heb in 1993 een kerstworkshop kerststukjes maken gevolgd en daar kwam die ceedee drie keer voorbij ;-)) die arme Marc moet dus met koptelefoon op de kerstmuziekskes luisteren hihi. Grappig stukje weer, heeeerlijk!!!! XXXXX doei meske ;-0)

    • Grinnik, het begin alleen al…dan weet ik niet hoe snel ik aan de knop van de radio moet draaien (bij wijze van spreken dan hihi). En denk ik van die muziek af te zijn, komt ze voorbij in Songpop bij genre kerst *onderdrukt wurgneigingen*. Voor Marc geeft ieder kerstmuziekske nu extra pret omdat ie weet hoe we (de meiden ook) er over denken whaahaa. Dus nu zeggen we gewoon niks en ondergaan het gewoon. Misschien waait het een keer over ;-). Thanks wijffie 😀 XXXXXXx <——-die laatste moet nog groeien, is een pubertje hahaha.

  64. Bettina zegt:

    Whahahaha heerlijk; manlief heeft zo’n serieuze kerst met kerkliederen ceedee die moeten wij dan weer ondergaan hihih (houdt nogal van klassiek enzo ;-)) XXXXXX XL 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

