Vrolijk Kerstfeest allemaal!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

0 reacties op Vrolijk Kerstfeest allemaal!

  1. remco zegt:

    whahahahahahahahahahahahaahhaahhaahahha

    toch leuk dat je ons een blik in je huis gunt tijdens deze kerstdagen ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Oeps, was het zo duidelijk? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  3. remco zegt:

    *knikt heftig van JA* wow iedere keer kijken zie je weer andere dingen whahhahaahah

  4. Emmelinda zegt:

    Ik zal mijn webcam ff uitzetten ๐Ÿ˜‰
    Jaaaa hahaha dat bier ook bij de kribbe ๐Ÿ˜€

  5. christa zegt:

    hahahaha hij is gaaaaaf!
    Jij ook hele fijne kerstdagen emmelinda!!

  6. Emmelinda zegt:

    Jaaaa leuk he? Je blijft er gewoon naar kijken hahaha

    Dank je wel meissie! Geniet er lekker van!

  7. Lette zegt:

    Hij is echt verswchrikkelijk leuk.
    Waar jij toch steeds die leuke dingen vandaan haalt?
    Gelukkig deel je ze met ons.

  8. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik moest nog kiezen ook, voor de eerste 10 kerstfeesten heb ik genoeg. Deze is echt geweldig getekend hahaha.

  9. GekinblacK zegt:

    Erg grappig, ook die hond die overal aan het ‘spelen’ is.

    Dan wens ik jou ook maar een white trash christmas ! ๐Ÿ™‚

    ps. maar pas op voor de hond.

  10. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik, en die vliegjes rond die mond dan? Getverdegetver ๐Ÿ˜€

    Hahaha dank je wel, al moet ik wel even op Tel Sell kijken of ze die zingende vissen nog verkopen ๐Ÿ˜› Ghehehe

    Hier hebben we ook zo’n (poezen)beest. Die heeft het alleen op mij voorzien ๐Ÿ˜‰

    Vrolijk kerstfeest ๐Ÿ˜€

  11. Marika zegt:

    Hij doet het hier niet, blijft eeuwig op loading staan, klikken helpt ook al niet. ๐Ÿ˜‰

    Nou ja, in ieder geval jij ook hele vrolijke kerstdagen! ;o)

  12. Emmelinda zegt:

    Ohhh da’s vet balen! Hij is zo leuk! Heb je HIER iets aan? Doet ie het dan wel???

    Maareh dank je wel! Geniet er lekker van!!

  13. Natazz zegt:

    Hij is geweldig!

    Fijne Kerst Em, geniet ervan.
    liefs natazz

  14. Youke zegt:

    geweldig! Hele fijne dagen toegewenst!

  15. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Ja lachen hรฉ?
    Voor jullie ook een fijne kerst! Have fun!

    dikke knufff

    @Youke; Geinig he? Ik wens jou รณรณk hele fijne dagen! Veel plezier!

  16. Anoniem zegt:

    Haha, bij mij blijft ie ook op loading staan en ik heb ook een tijdje alleen een wit vlak gehad. Nou ja, daar kan je natuurlijk van alles bij fantaseren. Heel goed eigenlijk, dat pikkelen van de fantasie! Ik probeer het later nog wel eens, misschien lukt het dan wel. In elk geval wens ik je fantantische kerstdagen!!!!!!!

  17. Ans zegt:

    Wow, dit is wel erg overdreven, drie reacties, dat hij een paar keer een andere code vraagt wil toch niet zeggen dat hij er voor elke code รฉรฉn plaatst? En dan ook nog zonder mijn naam erbij. Sorry, sorry, sorry, het was dus van opoe!

  18. Emmelinda zegt:

    Hihi, helpt de link hierboven ergens in een reactie misschien?
    Al heb je helemaal gelijk, zo kun je het plaatje vullen zoals je dat zelf het liefst ziet natuurlijk ๐Ÿ˜‰

    Ik wens jou ook fantastische kerstdagen!Geniet er van!

    Grinnik, geeft niks, had ik gisteren op een andere weblog ook. Zal er zo twee weghalen. Bah dat hadden ze nooit moeten verzinnen. Of een goeie nemen ๐Ÿ˜ฆ

  19. ans zegt:

    Die link hielp ook niet, jammer.

  20. Yvonne zegt:

    Nou. Lekker dan.
    ๐Ÿ™‚
    Jij ook fijne dagen.

  21. remco zegt:

    en die stomme vis op dat plankie arghhhhhhh die heb ik vroeger ooit nog es ergens gezien kon je leuke dingen meedoen op t internet

  22. Emmelinda zegt:

    @Ans;Ja dat vind ik ook jammer, ik vond ‘m zo grappig ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Ghehehe. Dank je wel ๐Ÿ˜€ Enjoy!

    @Remco;Karaoke? Ghehehe :P.

  23. Natas1970 zegt:

    Merry Christmas Em!!!!!!!!!!!!!!!!

  24. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie! Geniet lekker van deze dagen! Knuffff

  25. Belinda zegt:

    Hahahaha geweldig filmpje!!! Ik wens jou en je familie ook een fantastische (trash) Kerstmis!

    Maak er wat moois van dit jaar!

  26. Emmelinda zegt:

    Hihi ja gaaf he? ๐Ÿ˜€

    Dank je wel, ik zal er zo eens een flinke puinzooi van maken, ghehehe ๐Ÿ˜›

    Veel plezier deze dagen! Geniet er maar lekker van!

  27. Mickey zegt:

    Hi, ik leef ook weer. Ik heb vandaag eindelijk tijd gehad (ja vreemd he, op 1e kerstdag tijd hebben) om even al je logjes te lezen die ik nog niet had gelezen. Maar jij in ieder geval ook nog een fijne kerst.

  28. hahahahahhahha lag helemaal dubbel, is trouwens je kerstdiner goed gegaan en leeft iedereen nog of heb je volgend jaar stoelen over.

  29. peet zegt:

    Lachen leuk gedaan, maar ja we blijven dromen want wit is ie niet.

  30. jacqueline zegt:

    jij ook nog een hele fijne 2 de kerstdag.

  31. erik zegt:

    Prettige Tweede Kerstdag en Jaarwisseling toegewenst. Geniet ervan …

    erik

  32. alinda zegt:

    fijne tweede kerstdag allemaal ๐Ÿ™‚

  33. OmaBommel zegt:

    Ik heb zitten genieten!!
    Voor jou en je gezin ook een hele fijne kerst en voor 2007 wens ik jullie en goed, gelukkig, gezellig en vooral gezond jaar!!
    Liefs van Lia.

  34. Emmelinda zegt:

    @allemaal;Thanks! Bij jullie ook alles goed gegaan op 1e kerstdag? hihi ;). Hier wel. Da’s natuurlijk het voordeel als je zelf een paar regels opstelt ghehehe. Een uzi onder de kersttafel wil ook wel helpen ๐Ÿ˜‰

    Fijne 2e kerstdag! Geniet er lekker van!

  35. Sally zegt:

    LOL, vanuit Brazilie wens ik jullie ook fijne kerstdag(en).

  36. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie! Veel plezier! ๐Ÿ˜€

  37. Abby zegt:

    Whahahahahaaaa, hij is leuk!! Dus jij speelt ook nog harp???
    Hij is in ieder geval wel superorigineel!

  38. remco zegt:

    euh hadden we kerst dan ?????

  39. Emmelinda zegt:

    @Abby;Grinnik…zo zie je maar; van alle markten thuis (vooral kerstmarkten op dit moment, ghehehe). Gaaf he? ๐Ÿ˜‰

    @Remco;Neuh, maar niet doorvertellen he…ik vond het zo’n goeie smoes om eens lekker veel te eten ๐Ÿ˜‰

  40. remco zegt:

    oooo gelukkig was al bang dta ik wat gemist had ๐Ÿ˜‰

  41. Emmelinda zegt:

    Welneuh joh. Je kunt weer met een gerust hart gaan slapen ๐Ÿ˜‰

  42. Pasula zegt:

    Wel vrolijk en knuffelig allemaal, geweldig filmpje! Jij bent in elk geval de kerstdagen ook weer heelhuids doorgekomen, hele geruststelling.
    En nu de afterkerstdagen (afkicken van…)(restjes opmaken)(tv programma’s inhalen) zooooveel te doen, ‘k heb nog zooooveeel te doen. ๐Ÿ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja een goede voorbereiding is het halve werk he? Ghehehe.

    En bedankt…nou zit ik met dat nummer in mijn hoofd;). Maareh…restjes opmaken? Waarom denk je dat ik al vier uur lig uit te buiken? Helaas geen restjes te bekennen hiero (mijn tweede naam is “Kliko”)Ghehehe. Goh wat klinkt dat toch smerig ๐Ÿ˜›

  44. Off topic: effe serieus heb inderdaad superouders.
    Het is altijd mooi als ouders achter je staan in mindere tijden, nu ( begrijp je ook wel uit mijn logs) gaat het gewoon erg goed, dan is het toch normaal dat je ze daar op deze manier in mee laat delen.

  45. Gonny zegt:

    HAHAHAHAHAHAHAAHAA….ja deze is echt heel leuk…
    was het gister nog lekker het eten?

  46. epie zegt:

    @ gonnie , eergisteren was
    het lekker haha

  47. epie zegt:

    @ sorry gonny
    t wil maar niet lukken met die Y

  48. epie zegt:

    @ sorry gonny
    t wil maar niet lukken met die Y

  49. epie zegt:

    waarom toch die stomme geheimletters , krijg je 2 maal de boodschap

  50. Rianne zegt:

    Inmiddels voorbij….en ik hoop dat jij het net zo leuk hebt gehad als ik.
    Op naar Oude en Nieuw!

  51. Dinie zegt:

    Hahaha waar heb je die nou weer opgepikt. Heel grappig!
    Ik kreeg uit diverse hoeken de elpamorphosis die was ook succesvol bij de kids. Ik heb geloof ik zo’n beetje iedereen moeten “elfen”.

  52. Gonny zegt:

    @epie: maakt niet uit hoor….en het was gezellig ook hoorde ik….

  53. Wanda zegt:

    Hij is weer helemaal geweldig!

  54. remco zegt:

    en ben je al uitgebuikt …… mooi tijd voor volgend log ๐Ÿ˜› de kerst is over whahahahahahahahahahahh

  55. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Ja dat vond ik dus ook terug in jouw logje. Echt een hele lieve log.

    @Gonny;Grinnik…lijkt nschorriemorrie wel he? ๐Ÿ˜›
    Maareh…het was heerlijk! Ik ben gewoon van tafel gerold. Net hebben we de restjes opgemaakt. Mies is logeren dus hadden we meer hahaha ;).

    @epie;Zeg, zeg epie…wil je soms ook een weblog? Beetje je zendtijd jatten hiero ๐Ÿ˜› ghehehe. Hoe is het met je tosti-ijzer?

    @Rianne;HOe het bij jou gegaan is weet ik niet maar ik weet wel dat ik het naar mijn zin gehad heb ๐Ÿ˜‰ Nou ben ik natuurlijk altijd zeer snel tevreden en heb weinig wensen :p whoehaaaa ๐Ÿ˜›

    @Wanda;Gaaf he?

    @Remco;Ai, ik voel me zo volgevreten ghehehe. Vandaag er maar een derde kerstdag van gemaakt. Tsja zo flexibel ben ik wel. Vooral als het op eten aankomt hahaha.

    Grinnik…oke. Eens denken,ik heb een log liggen maar ook een limerick. Voorkeur?

  56. epie zegt:

    prima heb met goed gevoed met tosti s met
    ook nog mosterdvariaties en zo.

    Vanavond weer even een intermezszo was de zure chineesmevrouw gaan bekijken.

    ga nog even naar sittard , kweet ook iet waarom
    zielig voor mijn huismuis is ie alleen

  57. epie zegt:

    prima heb met goed gevoed met tosti s met
    ook nog mosterdvariaties en zo.

    Vanavond weer even een intermezszo was de zure chineesmevrouw gaan bekijken.

    ga nog even naar sittard , kweet ook iet waarom
    zielig voor mijn huismuis is ie alleen

  58. epie zegt:

    verdorie weer die letters en weer dubbel
    ik weet dat ik licht alzheimer heb ,maar dat heb niets met dubbele paatsingen te maken

  59. remco zegt:

    @Emmelinda je kan ook doorgaan met 4e en 5e en 6e kerstdag maar dan moet je toch echt aan oudejaarsdag gaan geloven ๐Ÿ˜›

    ach als je buik niet in de weg zit doe maar een logje…… of toch die limerick???? neuh dat logje maar of toch die limerick… weet je >>> doe maar wat ๐Ÿ˜‰

  60. Anoniem zegt:

    gheghe mary christmas:P
    fijne kerst gehad?
    dikke knuff van marion

  61. Emmelinda zegt:

    @epie;Hahaha nog ff en je kunt een weblog starten met tosti-tips. Misschien krijg je hier wel je eigen rubriek ghehehe ๐Ÿ˜‰

    En? Niet ziek geworden van de chinees? Of was het die andere?

    Ja is verschrikkelijk, die codetoestand. Voor mij niet want om de een of andere rare reden heb ik daar nergens last van hihi. Ja heb ik weer hoor. ;

    @Remco;Ja balen…dan moet dat maar. Maar goed, op die dag kun je ook flink bunkeren he? Ghehehe

    Ik heb gekozen voor de limerick. Niet huilen, de log komt vanzelf wel een keer hahaha. Ik wacht eigenlijk op een foto. Anders plaats ik die gewoon met een andere-iets mindere- foto en vervang die gewoon.

    @Marion;Heeej meissie, ben je eindelijk uit de boom gekomen? Ghehehe geintjuh. Ja hoor, was een prima kerst. Maar ja, genoeg is genoeg hahaha. Ben jij de kerstdagen ook goed doorgekomen?

    Dikke knufff en veel liefs

  62. Nicky zelf zegt:

    Jeetje! Hier kom ik zelfs van in kerststemming!
    *haalt de boom van zolder om hem opnieuw te zetten*

  63. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…wil je Marc’s kerstcd’s lenen? Mag wel. Krijgt ie ze in 2020 wel een keer terug ๐Ÿ˜›

  64. rietepietz zegt:

    Oh wat jammer dat ik nu pas kom kijken , de kerst is al voorbij ! Ik mรณet even Henk gaan halen want bij dit soort dingen lopen hem de tranen over de wangen van het lachen .
    ( zoals bijv. bij L.Glibber ,een paar dagen geleden ,het takkekerstlied ) Onwijs leuk !
    lieve groetjes Riet

  65. Marika zegt:

    Ja nu deed ie het wel via die link. Ik kende hem trouwens al maar hij blijft leuk! :o)

  66. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz;Hahaha รฉn? Liepen hem de tranen over de wangen? Ja dit soort dingen zie ik ook het liefst. Die gewone brave dingen zijn ook goed maar goh die zijn vaak ook wel errug saai ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff

    @Marika;Hihi, al die moeite en dan ken je hem al, zonde ๐Ÿ˜€ Maar ged, gelukkig blijft ie leuk ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

