Limerick

pief paf poefโ€ฆ

Een verliefd blondje te Gieten,kon erg van haar verloofde genieten.
"Tsja, hij is errug crimineel,maar dat is nu heel actueel.
Zo’n vent laat je toch niet schieten?"

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Dinie zegt:

    Oeps dat wordt bloed vergieten…..
    (heb je die onder de kerstboom uitgevogeld?)

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha, nee die ik onder de kerstboom uitgevogeld heb durf ik hier niet te plaatsen hoor :p ghehehe

  3. Nicky zelf zegt:

    Weer erg leuk!
    Van jouw limerickjes krijg ik altijd enorm de neiging om te gaan inhaken en dan luidkeels “la-la-lalala-la!” te gaan zingen.
    Ach… wat kan mij het schelen… Daar gaan we!
    LA-LA-LALALA-LA!

  4. Ans zegt:

    Als hij dan maar met een champagnekurk schiet!

  5. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Tjemig, dat limerickjes zulk effekt hebben had ik nooit durven dromen. Misschien moet ik ze op recept uitschrijven? Compleet met een fles wodka natuurlijk, ghehehe ๐Ÿ˜›

    @Ans;Hahaha dan kan ie binnenkort aan de slag ๐Ÿ˜‰

  6. Bengeltjuh zegt:

    Je zou een limerick boekje kunnen beginnen……
    want je blijft zo lekker verzinnen.

    by the way…..ik ben niet gauw geshockeerd hoor…dus vertel…..onder de kerstboom ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Heeej dat rijmt…nog drie regels en je hebt er ook eentje hihi.
    Ja soms schud ik ze zo uit mijn mouw wanneer ik een spreekwoord of zoiets hoor. Teveel fantasie denk ik ๐Ÿ˜‰

    Hahaha…word ik dan opgepakt wegens wapenbezit ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰ GEINTJUHHHH

  8. epie zegt:

    ik wil een weblog beginnen
    mag ik alles bij je jatten

    ik vind deze een enig begin

  9. epie zegt:

    ik wil een weblog beginnen
    mag ik alles bij je jatten

    ik vind deze een enig begin

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha join the club. Ik weet wel iemand die je kan helpen bij het jatten van mijn loggen. Is ze zelf heel sterk in ghehehe ๐Ÿ˜›

  11. Natazz zegt:

    hahaha hoe verzin je ze weer. Hij is geweldig!

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi ik hoorde zeggen: Die laat je toch niet schieten? En tsja toen was de limerick geboren ;). Dank je wel ๐Ÿ˜€

  13. Jeroen zegt:

    Echt wel…..
    Als die crimikerels in Amsterdam spanden hun wijffie voor het karretje.

  14. Emmelinda zegt:

    @Jeroen;Grinnik…lopen die harder dan paarden? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  15. Abby zegt:

    Daar huur je iemand voor in
    en blijft hij zelf bij zijn nieuwe vriendin ๐Ÿ™‚

    Maaruh, ik vind hem weer super!!! “vooral deuuurgaaan” ghehehe

  16. Emmelinda zegt:

    Ja is misschien beter om in te investeren hahaha ๐Ÿ˜‰

    Dank je wel…ik heb er nog een ghehehe. Volgt nog ๐Ÿ˜‰

  17. remco zegt:

    in weblogland woont een gekke meid
    haar log loopt over van gekkigheid

    ze is in voor een lach
    en daardoor leuker dan ze zelf dach

    ze is leuker dan een geit

    ๐Ÿ˜‰

  18. Gonny zegt:

    JA je schudt ze zo uit je mouw hรฉ….hahaha en ze zijn allemaal goed….

  19. Youke zegt:

    als ze de pistolen maar niet in huis hebben dan…

  20. Ha ha waar haal je het weer vandaan … ohhh ja je schud ze zo uit je mouw ….. geweldig weer !

    Fijne dag liefs Ylone xx

  21. rietepietz zegt:

    een weblogster ergens in ’t westen
    die laat zich heel sneaky steeds testen
    het lijk wel ge “JAM”
    maar de limericks van Em
    Riet geeft toe “ja dat zijn echt de besten”

    lieve groetjes Riet

  22. Rianne zegt:

    Typisch gevalletje van ‘foute mannen zijn het lekkerst’….;-)

  23. Emmelinda zegt:

    @Remco:Whoehaa en dat terwijl ik al jaren geen melk meer geef ? ๐Ÿ˜›

    @Gonny:Grinnik, ik had nou een mouwloos hempie aan. Misschien was dat het? ๐Ÿ˜‰ Maareh…thanks ๐Ÿ˜€

    @Youke:Het zit er natuurlijk dik in. Ach ja,alstie maar niet rookt :p ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Rhodosfriends:Hihi, dank je wel. Ik kwam er vorige week achter dat ik ze niet allemaal uit mijn mouw schud. Ik heb er eentje liggen zonder woonplaats. Kan er echt geen vinden die er op rijmt ๐Ÿ˜‰

    @Rietepietz:Wow! Super hoor Riet! Ik vind die van jou ook altijd zo leuk ๐Ÿ˜€ *gaat snel nieuwe limerick verzinnen*
    Dikke knufff

    @Rianne:Hahaha ja dacht ik vroeger ook maar ben blij dat ik daarop terug gekomen ben ๐Ÿ˜‰

  24. epie zegt:

    emmelinda aan shanghai gedacht

    of aan jodderelbank
    desnoods noorpool , kan oo zuidpool zijn

  25. epie zegt:

    emmelinda aan shanghai gedacht

    of aan jodderelbank
    desnoods noorpool , kan oo zuidpool zijn

  26. Miriam zegt:

    Erg leuk. Knap hoor het schrijven van limmericken. Dat is niet aan mij besteed. Ik kan nog geen fatsoenlijke sinterklaasgedichten schrijven….

  27. Emmelinda zegt:

    @epie:Wel aan Beef Shanghai, mag dat ook? Ghehehe

    Brrr de Noordpool en zuidpool sla ik maar even over. Eerst nieuwe snowboots kopen ๐Ÿ˜‰

    @Miriam:Thanks :D. Hahaha en dรกt vond ik nou weer het leukst aan surprises maken; het rijmen. Bij een limerick vind ik het wel eens moeilijk om een heel verhaal in 5 regels te proppen.

  28. Belinda zegt:

    Opsluiten die vriend van je en de sleutel weggooien! (dan hebbie hem altijd voor jezelf!) ๐Ÿ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik weet niet of Marc daar ook zo tevreden over zal zijn ghehehe

  30. erik zegt:

    Hij is leuk, een limerick zowiezo …

    erik

  31. EmmelindaD zegt:

    Dank je wel! Ja ik vind limericken ook altijd leuk ๐Ÿ˜€

  32. remco zegt:

    hmmmm je geeft al jaren geen melk meer tja dan wordt het een melkloze geit ๐Ÿ˜›

  33. Emmmmmmmmmelinda zegt:

    Maar ik geef wรฉl water.

    Vers getapt uit de kraan ๐Ÿ˜€

  34. remco zegt:

    met schuimkraag ????

    ps. je mmmmmmmmmmmmmmmmm blijft hangen ๐Ÿ˜‰

  35. Emmmmuhlindaaaaa zegt:

    Grinnik…die maak ik van zeepsop wel na Ghehehe

    Neuh, ik was un b/tje creatief. hahaha

  36. Hij is weer leuk gevonden inderdaad.
    En alweer een gat in de markt je eerste limerickboekje ik vond het ook wel een slim plan.

  37. Pasula zegt:

    Hij is super weer!!! Kan niet anders zeggen..

    En dat geluidje op je log irritant? Welnee, ik kom gewoon minder vaak ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜›

  38. remco zegt:

    welk geluid op dit log????

    oooo wacht mn geluid staat uit ๐Ÿ˜€

  39. Sally zegt:

    Waar haal je ze vandaan?
    Alweer een ijzersterke.

  40. Ik weet het …….als weervrouwtje het weer voorspellen in limerickvorm….hihi, dat zal een knaller worden!
    Ben dan toch ook benieuwd naar wat je onder de kerstboom voor limerick gebrouwen hebt!

  41. Anoniem zegt:

    ik wens jou een hele goede en voorspoedig 2007
    dikke knuff van mij

  42. Anoniem zegt:

    ik wens jou een hele goede en voorspoedig 2007
    dikke knuff van mij

  43. Wanda zegt:

    Ze blijven supergoed. Rijmelarij lukt me meestal nog wel, vooral in de sinterklaasperiode maar limericken gaat mijn petje te boven.

  44. geertje zegt:

    Geweldig Emmelinda!
    Ongelooflijk waar je ze vandaan haalt!
    (okee, uit je mouw…)
    (Als zij hem inderdaad maar niet laat schieten, komt alles goed)
    Heel goed uiteinde en een geweldig 2007!!!!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  45. emmaly zegt:

    he emm

    Ik kom je alvast een hele goede jaarwisseling wensen niet te veel drinken en uitkijken met vuurwerk he ;P

    knufffffffff emmaly

  46. Emmedinges zegt:

    @Leidse Glibber;Hahaha misschien kunnen we het op wcpapier laten drukken. Als niet iedereen blij is met mijn rijmelarij kunnen ze er hun jeweetwel mee vegen, GHehehe ๐Ÿ˜‰

    @Pasula;Jawel hoor, kan je wel. Maar dit is ook goed hahaha ๐Ÿ˜› Geintjuhhh

    Grinnik…wacht maar, straks implanteer ik het geluidje stiekem op jouw log ๐Ÿ˜›

    @Remco;Hรฉรฉรฉรฉรฉl verstandig! Anders moet je ook zo genieten van het geluidje op mijn log ๐Ÿ˜€

    @Sally;Dank je wel. Zo eens in de zoveel tijd ben ik goed wakker ๐Ÿ˜‰

    @Spinnetje;Hahaha dat was nog eens een idee! Als ik er dan maar een plaatsnamenboek bij krijg, daar lopen veel limericken op vast ๐Ÿ˜‰

    Hahaha, misschien is een gecensureerde versie verstandiger ๐Ÿ˜‰

    @Marion;Haaaai meissie! Goh ik moest eerst effies opzoeken wie me dat kwam toewensen hihi. Maar ik ben er al achter ๐Ÿ˜‰
    Ik wens jou natuurlijk een superfantastisch 2007! Maak er iets moois van!
    Dikke knufff en veel liefs!

    @Wanda;Dank je wel ๐Ÿ˜€ Eerlijk is eerlijk; het lukt me ook niet altijd. Wanneer ik een plaatsnaam erbij gevonden hebt komt de rest meestal vanzelf. Soms zijn uitdrukkingen filmpjes voor mij en dan hoef ik het alleen nog maar in 5 regels te proppen ๐Ÿ˜‰

    @Geertje;Dank je wel :D. Ik had iemand horen zeggen dat ze hem niet moest laten schieten en voila…daar was de limerick ๐Ÿ˜‰
    Ik hoop ook dat ze hem niet laat schieten maar ja als ze dat wel doet weet ik er misschien ook wel een limerick uit te slepen ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

    Ik wens jou een gezellig uiteinde en een fantastisch 2007!
    Dikke knufff en veel liefs!

    @Emmaly;Haaai meissie,

    Wees gerust; dat komt allemaal goed. Ik blijf aan de cola light en vuurwerk kijk ik veilig vanuit de kamer ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een super 2007!

    Dikke knuffff

  47. Lette zegt:

    Ahum .. nee!
    Iedereen heeft tegenwoordig wel een wapen dus als ’t effe kan dan schiet ik zelf. Haha!
    Leuke limerick weer.

  48. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel.

    Ik wacht nog steeds op een leuk roze exemplaar dat matcht bij mijn roze jas ๐Ÿ˜› ghehehe Ondertussen schiet ik gewoon uit mijn slof (oh hahaha daar is ook wel een limerick uit te slepen :P)

  49. Wanda zegt:

    Emm ik wens jou en de jouwen (zelfs Marc) een superfijn, gezellig en vooral gezond 2007 toe!

    Knuff,
    Wanda

  50. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie! Ik wil net achterblijven en wens jou en jouw jouwen (hihi) natuurlijk ook een super 2007 toe! Maak er iets moois van!

    Dikke knufff

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

