Oud & Nieuw

Oud en Nieuw

Ik weet niet wat het is maar ik word er altijd zo sentimenteel van; oud en nieuw. Net alsof ik afscheid van iets moet nemen waar ik errug aan gehecht was (tsja, je weet inmiddels hoe slecht ik afstand van iets kan doen). En omdat ik niet goed kan omgaan met sentimentele gevoelens *snuit neus en dept vochtige oogjes* ga ik giechelen. Hoor maar: *giechelt*.

Dit jaar doe ik het anders, geen terugblik. Nee, nee niet protesteren/mopperen/pruillippen…daar heb ik immers een jaararchief voor. Eén klik op de link (in linkerkolom, red.)(nee, nou eens geen link in deze log. Het is niet altijd kerst, ghehehe) en je bent weer helemaal bijgebabbeld. Ik kan natuurlijk wél vooruitblikken. Weer eens wat anders. Maar ja…dan heb ik niet meer zo veel te loggen volgend jaar *gniffelt om opgeluchte gezichten aan de andere kant van het beeldscherm*. Gewoon afwachten dus. Lekker puh.

Dit is mijn laatste logje. Voor dit jaar dan hoor *kijkt naar teleurgestelde gezichten (nou ja, die ene dan…) en haalt de schouders op*…tsja je kunt niet alles hebben *lacht tandpastasmile*. Maar….de nieuwe rubriek voor het komende jaar is al aangemaakt. *scherpt potlood poetst laag huidsmeer van toetsen*.

Zoals op veel loggen, tsja, ik kan niet altijd origineel zijn he, wil ik wél afsluiten met het beste te wensen. Ga er maar eens goed voor zitten want hier komt ie dan:

Ik wens jullie, trouwe watzegjemenoulezers, een fijn uiteinde en voor 2007 een liefdevol, gezond, vrolijk, inspirerend, gezellig, fenomenaal, vredig, succesvol jaar! *

Veel plezier en geniet er lekker van! Graag tot volgend jaar!

*Eigenlijk wilde ik met iets spetterends afsluiten. *Creëert op ambachtelijke wijze met tong uit mond spetterregen en zoekt dekking voor de witte jassen*. Bij deze.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2006. Bookmark de permalink .

98 reacties op Oud & Nieuw

  1. Belinda zegt:

    *Bukt voor de spetterregen uit Emmelinda’s mond* Pfffff die gekmakende ziektekiemen zijn dit jaar tenminste aan mij voorbij gegaan! 😉

    Ik heb dat ook altijd wel hoor, dat sentimentele. Op zo’n laatste dag van het oudejaar laat je toch alles (wat je tenminste nog herinnert) nog even in je hoofd voorbij gaan. Maar ook ik kijk liever naar de toekomst, wat ons allemaal nog voor leuke dingen te wachten staat!! (de nare dingen die zouden kunnen gebeuren daar denk ik dan gewoon niet aan!)

    Ik wens jou ook een spetterende oudejaarsavond en een geweldig begin in 2007 (nou ja… niet alleen het begin maar eigenlijk het hele jaar natuurlijk!)

    Tot volgend jaar!!

  2. Emmelinda zegt:

    *snottert in zakdoek* Hahaha dan hoop ik maar dat er geen zijn blijven hangen in de linkerhoek van mijn log hahaha 😛

    Ja gek he…hoe je ook je best doet om niet terug te kijken…het lukt gewoon niet. Misschien maar goed ook. Sommige gebeurtenissen zijn gewoon belangrijk voor de toekomst. Of het nou fijne of vervelende gebeurtenissen zijn geweest. Daar leer je van. Denk ik. hahaha. Aan die nare dingen die kunnen gebeuren in de toekomst kijk ik ook liever niet. Ik hoop ze wel goed aan te kunnen pakken. Maar goed, hoe zeggen die engelsen dat ook weer…we’ll cross that bridge when we come to it…of zoiets? *pinkt traantje weg*

    Dank je wel:D Maak er iets moois van en geniet er van ;

    Tot volgend jaar! *tettert nog een keer in volle zakdoek*

  3. Natazz zegt:

    Ik ga je missen, tot volgend jaar.

    fijne jaarwisseling, doe voorzichtig met vuurwerk, niet teveel drinken en tot morgen. 😉

    Happy 2007

    liefs natazz

  4. Emmelinda zegt:

    *sniksnik* Ik jou ook *neemt stilte wegens huilbui*!

    Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een super 2007! Aan drinken en vuurwerk doe ik niet (behalve cola/water dan), ghehehe dus tot morgen!

    Dikke knufffff!

  5. GekinblacK zegt:

    Jij ook veel plezier. We ‘zien’ elkaar weer in het nieuwe jaar (wat klinkt dat nog ver weg). Tot laterz.

  6. Henriette zegt:

    Emmelinda, ook voor jou en je dierbaren een geweldig 2007.

    Vanavond hef ik het champagneglas op alle ontmoetingen die ik heb gedaan via weblog.
    Ik weet alleen nog niet of ik voor iedere weblogger 1 nipje of een volle teug zal nemen.
    Nou ja…..hoe dan ook…..morgenochtend zullen alle webloggers nog flink in mijn hoofd zitten.

    (veegt de spetters van het beeldscherm en steekt een vette duim op van de oliebollen).

    Tot logs.

  7. Emmelinda zegt:

    @GekinblacK;Dank je wel, U2! Hahaha ja klinkt leuk he? Ik kan het ook nooit laten bij alles te zeggen dat het de laatste keer dit jaar is. Om twaalf uur is dat gelukkig voor mijn gezin ook verleden tijd….hahaha 😛

    See You!

  8. Emmelinda zegt:

    @Henriette;Dank je wel 😀

    Dan neem ik -ik drink namelijk geen alcohol- een hap uit een vette oliebol om dezelfde reden. Eens kijken hoe misselijk je daarvan kunt worden hahahaha. Geintjuhhhh

    Geniet er lekker van vanaaf en laat de champagne je vooral heerlijk smaken!

    Tot logs 😀

  9. Youke zegt:

    *snik* Gelukkig is het bijna het nieuwe jaar.
    Fijne jaarwisseling toegewenst!

  10. Emmelinda zegt:

    Jaaaa jippieeee…nog een paar uurtjes! *mikt zakdoek in prullenbak*

    Dank je wel! Voor jou en vriendje hetzelfde!

  11. Abby zegt:

    Nog 8 uur en 51 minuten …. Voor de laatste keer dit jaar ben ik hier … Voor de laatste keer die k**code intikken en voor de laatste keer dit jaar wens ik jou het allerbeste voor 2007 en dat er maar veel gelogd mag worden! 🙂

  12. Emmelinda zegt:

    Ja wat dat betreft hoop ik dat weblog wél goede voornemens heeft gemaakt. Persoonlijk heb ik nergens van die codes (alleen als ik te snel reacties achter elkaar plaats) maar ik begrijp maar al te goed hoe vervelend dat het is!

    Jaaaa ik hoop ook op veel logplezier. Zowel van mijn kant als van jullie (mijn dierbare weblogvriendjes *snif snotter*) weblogkant!

    Ik zie je heeeel graag terug volgend jaar! Veel plezier vanaaf! En nogmaals een super 2007!!!

  13. Achhhh arme Emmelinda, *rijkt nieuwe zakdoekjes aan en geeft een schouderklopje * voor je het weet staat je eerste logje van het nieuwe jaar er weer op …….
    Dus wens ik jullie een gezellige avond en een heel goed begin van 2007 en tot volgend jaar

    Liefs Ylone xx

  14. erik zegt:

    Voor jou hetzelfde … de beste wensen voor een lange reeks van jaren. Veel plezier vanavond ..

    erik

  15. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends;*kijkt blij door waterige oogjes*. Dank je wel 😀

    Ja da’s waar, maar dan moet ik razendsnel aan de slag. Alhoewel…ik zat nét ergens aan te denken. Eens kijken of ik daar iets van weet te maken hihi.

    Ik wens jullie natuurlijk ook een hele fijne avond! Have fun! En maak van 2007 een liefdevol, gezellig en vooral gelukkig jaar! Dikke knufff en tot volgend jaar!!

    @Erik;Dank je wel Erik! Maareh…dacht je er zo makkelijk van af te komen? Ik kom je volgend jaar weer hetzelfde wensen hoor. Alhoewel, op jouw manier scheelt het wel een boel zakdoekjes, ghehehe.

    Jij ook een boel plezier! Have fun en geniet er van!

  16. Singha zegt:

    Kom ff langs om een pallet nieuwe tissues af te leveren….Het schijnt hier nogal nodig te zijn ivm het afsluiten van het jaar….hahahahaha ;)}
    Maar goed dat het geen te grappige log is geworden, anders had ik iets van teena lady, pampers of zo moeten langsbrengen ivm het verliezen van lichaamsvocht (wow heb ik dat ff netjes gezegd toch)….
    Hmmm het plaatje ziende besef ik nu waarom ik het afgelopen jaar zo weinig nasi heb gehad en heel vaak de chinees heb laten komen *grijns*

  17. Emmelinda zegt:

    *neemt pallet dankbaar in handen en zakt door rug*…tjemig nu kan ik dat 5-gangendiner niet maken 😛

    Nee, je weet dat ik niet van grapjes hou. Daarom hou ik het maar gepast sober. Anders wen je er zo aan, ghehehe. Maar je hebt het inderdaad netjes gezegd *geeft zacht applaus (herrie genoeg op straat)*

    Kijk dan nog maar eens naar het plaatje *overhandigt sluw de bestellijst van de bezorgchinees*..misschien kom je wel op goede voornemens hahaha 😛

  18. Dinie zegt:

    Ach een giecheltje…..dat lijkt me schattig 😉
    Maar lieve wat-zeg-je-me-nou-schrijfster. Ik wens jou en de jouwen een gezellige lacherige oud-en-nieuw en op mooie nieuwe logjes!

  19. Singha zegt:

    *pakt portemonnee uit schoudertas Emmelinda* en belt de chinees HAHAHAHAHA
    zoals ze in china zeggen: da’s nou een pangsit van eigen deeg hahahahha

  20. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Grinnik, ik ben ook best schattig hahaha 😛 hé Marc??? 😛

    Dank je wel Dinie *spreekt plechtig*, dat ga ik opvolgen! Zeker weten! Geniet lekker vanavond, maak er iets moois van! Tot volgend jaar! Knufff

    @Singha;Whaahaa…Watkoelejoekjemenou zeg??? Alleen balen want van die portemewattes eten we weinig sjinees vanaaf. Mooi zo, dan ligt dat niet zo zwaar op de maag 😛

  21. Singha zegt:

    @ Emmelinda… dan weet je meteen waarom er niet zo gek veel dikke chinezen zijn hahahaha

  22. Emmelinda zegt:

    Wéér een vraagstuk opgelost! Jippieeeeee

  23. marion zegt:

    pakt een zakdoeje en dept de druppeltjes vloeisel weg 😉
    jij ook van harte gelukkig nieuwjaar
    dikke kus marion

  24. Abby zegt:

    Alsjeblieft *reikt een kleenex aan*, het was de één na laatste keer 😉 Ik ben er weer even! hahaha, maar we gaan zéker vaak blijven loggen en bij je langs komen en volgend jaar zal de 1e keer weer zijn ….. tot morgen!!! whaaahahaha
    Fijne avond! (en niet teveel snotteren he, krijg je zo’n rooie neus van ;))

  25. Emmelinda zegt:

    *overhandigt Marion nog een pakje zakdoekkies*

    Dank je wel meis! Dat het een prachtig jaar voor je mag worden!

    Dikke knufffff! Veel plezier vanavond!

  26. Emmelinda zegt:

    @Abby; *neemt kleenex dankbaar aan en kijkt om zich heen wegens sluikreclame*. Jaaaaaa daar houd ik je graag aan! *haalt alvast uzi van zolder om belofte kracht bij te zetten*. Valt me zwaar hoor…zo’n lang afscheid!

    Ik heb gelukkig doekkies met lotion. Krijg ik geen rode neus van. Wel pukkels vanwege allergie maar ach….*snotter*

    Veel plezier vanaaf, smikkel ze en tot morgen!

  27. Abby zegt:

    Hahaha, volgens mij kun je beter een keukenrol gaan neerzetten hier!!
    (communiceren jullie thuis nu ook al via de pc?? whaahahaha, ik dacht dat ik erg was ;))

  28. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja en op zijn log ook. Scheelt weer praten hahaha. Anders gaan we schor het nieuwe jaar in. Straks maar even via msn vragen of de kids willen eten hahaha 😉

  29. Singha zegt:

    @ Abby..hmmm doekies met lotion…Ik durf het bijna niet te vragen hahahaha

  30. Miek zegt:

    Raar Hé, zo’n einde-van-de-wereld-komt-eraan-gevoel. Terwijl we morgen gewoon weer opstaan en verder gaan. Weliswaar in ’07, maar eigenlijk precies hetzelfde. Zou het komen omdat we ouder worden, of omdat we moeder (ja ja, ook moeier) zijn??? Je ziet de kids de lucht in vliegen (van de groei hé, hoewel ik heel soms, 1 seconde, de andere manier wens ;o))) dus waarschijnlijk besef je elke 31 december dat de tijd vliegt!!!
    *Miek pinkt traantje weg*

    Fijne avond, grijp nog een oliebol!

  31. Abby zegt:

    Zo doe ik dat ook altijd bij Nikita hahahaha, nét zo erg dus!
    Maar nu ga ik echt hoor, fijne avond en knuffels 🙂
    (ps kijk nog even naar mijn binkies op mijn logje ;))

  32. Abby zegt:

    oké, nog 1 keertje dan …

    @Singha, zwitsalbillendoekjes! *oeps, sluipreclame..*

  33. Emmelinda zegt:

    @Singha;Ohhh nou snap ik het! JIJ hebt die wcdoekjes verwisseld! 😛

    @Miek;Ja dat is echt raar. Het is waarschijnlijk zo’n zelfde dag als vandaag (alleen misselijk van de oliebollen, ghehehe)en tóch voelt het anders. Voornemens heb ik niet gemaakt dus daar zal het ook niet aan liggen. Misschien het gemis daarvan op 1 januari hahaha. Maar het is waar wat je zegt *pinkt traantje weg*…de tijd vliegt ongelooflijk. Net alsof ze een kalender hebben geleverd die niet compleet is. Alwéér oud en nieuw? Niet te filmen gewoon. De kids hebben er vast iets mee te maken ja. Vooral als je in de fotodoos zit te rommelen…;). Grinnik…van wat je tussen haakjes schreef zat ik net een log in elkaar te draaien. Eens kijken of ik die volgend jaar er op durf te zetten hahaha.

    Zal ik doen! Eens kijken oftie van vettigheid uit mijn handen floept hahaha. Veel plezier vanaaf!

    @Abby;Hihi handig he, die computers. Mijn moeder moest altijd op de muur kloppen (zo’n dun tussenwandje maar je hoorde het boven heel goed) als er iets was. Scheelt onze gemanicuurde handjes he? (grinnik…niks voor mij ;))

    Ik wens jou ook nog een hele fijne avond! Geniet er lekker van, dan kom ik zo naar je binkies kijken 😀

    Hele dikke knufff voor jou!

  34. Singha zegt:

    @ abby….sluipreclame? zwitsalbillendoekkies hebben meer te maken met slipreclame wahahaha

  35. Abby zegt:

    whahahahaa! …ben nu écht weg hoor! 😉

  36. remco zegt:

    volgens mij is de spetterregenbui wel weer overgewaaid en kan ik mn regenpak uittrekken 😀

    ik vind wel dat je je er dit jaar heel erg makkelijk vanaf maakt …..dta heeft zeker te maken met het feit dat je tegenwoordig met de hele familie via de computer en internet zit te babbelen dan hou je weinig tijd over voor je logjes :p

    nou om er maar een eind aan te breien *haken of naaien mag ook * wens ik de hele maffe familie Wat…… een hele fijne spetterend uiteinde en voor 2007 al het goed toe in gezondheid, liefde HUMOR geluk *een onsje is genoeg 😛 * en al t andere cu next year 😀

    ps. ik vond de oude nasi lekkkerderderderderder 😛

  37. vonnieb zegt:

    Hoi meis,

    Ik wil je even een geweldig leuke jaarwisseling wensen, en voor 2007..Veel gezondheid en geluk.

    Liefsssss -X-

  38. Emmelinda zegt:

    @Abby; *test* Abby????????? 😛

    @Remco;Je weet maar nooit, misschien plaatselijk nog een bui, ghehehe 😉

    ohhhhh is het dát! Ja dat klopt wel. Het mooiste is dat op deze manier niks tegen me gebruikt kan worden (zijn we allemaal nogal goed in hier hahaha). Ik delete het gewoon :P. Misschien moet ik er maar een goed voornemen van maken (het kan tenslotte nog…) helaas voel ik net dat ik daar geen zin in heb. hahaha

    Oke, breien is nog in dit jaar, dan doe ik die versie, al heeft punikken ook wel wat. Maar ja DIE staat niet in je lijstje 😛

    Dank je wel, we gaan ons best doen om het allemaal te vervullen hihi (what the f*ck is HUMOR?). Veel plezier vanaaf en voor morgen het begin van een superfijn, gezond, gezellig, liefdevol en fantastisch jaar! 😀

    Pee-es; daar hebben we iets op gevonden; we laten traditioneel de sjinees opdraven ghehehe. Smaakt ook heel aardig. Neuh, het voer, niet de sjinees 😛

    @vonnieb;Dank je wel meissie, dan wil ik van de gelegeheid gebruik maken om jou een gezellige jaarwisseling toe te wensen en het allerbeste in 2007!

    Knufffff

  39. plato zegt:

    Emmelinda, jij ook een heel fijne jaarwisseling gewenst en een prachtig 2007. Ik ga niet nadenken over mijn verre van originele taalgebruik want tegen jou kan ik toch niet op. Hoeft ook niet. Blijf in 2007 dat weblogzonnetje onder de weblogs. Ik kom weer graag bij je langs.

  40. Emmelinda zegt:

    Ohhhh nou ik zie het al; mijn jaar kan niet meer stuk! (en het volgend ook niet) Wat lief! Dank je wel!

    Ik wens jou natuurlijk óók een fijn uiteinde en voor 2007 een jaar vol liefde, humor, gezondheid, plezier en alles wat je maar wensen kunt! 😀

    Enneh…volgend jaar ben je weer van harte welkom!

  41. Liesbeth zegt:

    Jij ook een goed 2007 😉
    Niet bijster origineel, wel gemeend =)

  42. Emmelinda zegt:

    Dank je wel! Na 2354575 wensen weet ik ook niks orgineels er meer uit te krijgen 😉

  43. Lette zegt:

    Die laatste regel scrol ik maar snel door, heb al een douche gehad vandaag.
    Overigens gaat het niet direct om origineel, maar eerder om gemeend. En bij jou heb ik het gevoel dat het er ongefilterd uitkomt. Daar hou ik wel van.
    En als je dat het komende jaar ook weer te bieden hebt dan zal ik weer bij je stamgasten zitten. Veel plezier tijdens de jaarwisseling. En de beste wensen voor het komende jaar.

  44. Emmelinda zegt:

    Hahaha goed hoor, scroll maar door. Omdat jij het bent 😉

    Yep dat is zo, daar ben ik het helemaal mee eens. Doch wil ik, zoals ik wel eens vaker verteld heb, altijd iets anders. Gelukkig heb ik over het algemeen genoeg fantasie om er iets anders van te maken ;). Maar het klopt wel dat het gemeend is. Anders l*l ik er wel omheen of zeg liever niks 😉

    Ik ga in ieder geval voor het komende jaar weer mijn stinkende best doen (of moet ik onder de douche?) om er het een en ander uit te draaien. (euh…). Ik zie je in ieder geval héél graag terug. Ik zal alvast een kruk voor je vrijhouden oke? 😉

    Dank je wel, jij ook heel veel plezier vanaaf! Hou je camera in de aanslag 😉 Oh nee, dat proost zo moeilijk he? ;). En ook van mijn kant de allerbeste wensen!

  45. epie zegt:

    ha ik ga een leuke avond maken , ga gewoon de badkamer witten .
    begin ik in het nieuwe jaar met een schone badkamer.
    alleen met die verf denken ze morgen dat k de kerstman ben .
    ach k vond 2006 maar lala , en jullie mogen lala
    invullen.
    voor jullie een fijn 2007

  46. Emmelinda zegt:

    Lala? Is dat een nieuwe smurfen-hit? Epie, ik geloof niet dat men daar op zit te wachten hoor 😛

    Maak je het niet al te wit? Dan reflecteert het vuurwerk zo op je schilderwerk! Heb je een zonnebril (waar je een keer niet op bent gaan zitten bijvoorbeeld?) Hihi

    Dank je wel. Natuurlijk wensen wij jou dat ook!

  47. Sally zegt:

    Vanaf deze kant van de aardkl…. ook al het wensbare voor 2007.
    Veilige jaarwisseling en tot in 2007 maar weer.

  48. Emmelinda zegt:

    Hihi, dank je wel Sally! Hoe laat (in Nederlandse tijd) is het bij jullie eigenlijk zo ver? (Ik heb echt geen flauw idee, erg he?)

    Veel plezier met jullie jaarwisseling, al het goede voor 2007 en graag tot in 2007!!! 😀

  49. geertje zegt:

    Sja, ik word er ok altijd een beetje melancholisch van….
    Wens jullie ook een geweldig oud en nieuw, en alle goeds voor 2007!!!
    Liefs en een dikke knufff!!!

  50. Emmelinda zegt:

    Ja gek is dat he? Dat is gewoon niet uit te zetten maar ach, het hoort er bij 😉 Nieuwe ronde, nieuwe kansen enzo 😀

    Dank je wel! Voor jullie hetzelfde! Fijne jaarwisseling!
    Oppassen met vuurwerk hé 😉

    Dikke knufff en veel liefs!

  51. mama muis zegt:

    Ik wens jou en de jouwen ook een knettergoed turbojaar (in het kwadraat zeg maar), met veel genoeglijke zaken en kneitersterke verhalen 🙂

  52. Emmelinda zegt:

    Hahaha dát is nog eens een geweldig nieuwjaar toewensen! Dank je wel:D. Daar kan ik niet bovenuit komen hoor 😉

    Fijne jaarwisseling! En een gelukkig, gezond en gezellig 2007!!!

  53. Emmelinda zegt:

    Hahaha dát is nog eens een geweldig nieuwjaar toewensen! Dank je wel:D. Daar kan ik niet bovenuit komen hoor 😉

    Fijne jaarwisseling! En een gelukkig, gezond en gezellig 2007!!!

  54. Emmelinda zegt:

    Oh kijk us…ik kan er wél bovenuit komen; ik doe het gewoon dubbel, ghehehe 😛 😉

  55. Marika zegt:

    Goh geen Tros gevoelens deze keer? :o)
    Jij ook een hele fijne jaarwisseling en veel inspiratie voor 2007! 😉

  56. Wanda zegt:

    Had ‘m net “verkeerd” geplaatst:

    Voor jou en de jouwen: een superfijn, gezellig en bovenal gezond 2007 toegewenst!

    Dikke knuff,

    Wanda

  57. Emmelinda zegt:

    @Marika;Whaahaa weet je dat nog? Wat een geheugen zeg! Ik heb er wel aan zitten denken. Eerst had ik helemaal geen log willen plaatsen en vanmiddag schoot me ineens te binnen wat ik wél zou kunnen zeggen et voila 😉

    Dank je wel! Ook voor Toots 😀 😉

    @Wanda; Ik zag het. Heb er braaf op gereageerd en doe het hier ook nog een keertje:

    Dank je wel meissie! Ik wil niet achterblijven en wens jou en jouw jouwen (hihi) natuurlijk ook een super 2007 toe! Maak er iets moois van!*

    Dikke knufff

    *hahaha is toch iets anders. Deze mist een typfout 😛 ghehehe

  58. marion zegt:

    het ziet er naar uit dat ik in me eenjte oud en nieuw ga zitten vieren :((

  59. marion zegt:

    het ziet er naar uit dat ik in me eenjte oud en nieuw ga zitten vieren :((

  60. marion zegt:

    woepsie hij heeft hem 2x geplaatst

  61. GekinblacK zegt:

    2007, de eerste reactie !!! :-p

  62. Spinnetje zegt:

    Eigenlijk haat ik oud en nieuw. Waarom, nou net wat jij beschrijft. Ik wordt ook zo’n sentimentele muts.
    En natuurlijk moest ik vanmiddag op weg naar huis geconfronteerd worden met een zeer heftig ongeluk op de andere helft van de snelweg. Kwam helemaal depri thuis.
    Er is dus weer lekker gesnotterd en nu….haalt intussen even de neus op…op naar het volgende jaar.
    Emmelinda, een heel goed 2007 gewenst!!

  63. remco zegt:

    http://www.vandikhout.nl/ kijk bij concertagenda misschein zit er wat bij

    is de moeite waard

  64. Dichtpiet zegt:

    Geen spetterende afsluiting? Dan toch een spetterend begin van 2007!
    Dat het je maar veel geluk mag geven!

    Groetjes

    Dichtpiet

  65. Aletta zegt:

    Lieve Emmelinda,
    Ik wil jou en je gezin ook al wat goeds is toewensen!! Een super 2007 bij deze!! En dat we nog maar lang mogen genieten van jouw geweldige logjes!!
    Veel liefs Aletta.

  66. Zo en nu snel de boel opruimen, nou ja van de week dan, en weer opnieuw beginnen aan een jaar.
    Emmelinda ook voor jullie de beste wensen en we gaan weer lekkker door he dit jaar op de log.
    Knufffffffffff Glibber

  67. Pluisje zegt:

    de beste wensen voor 2007!!!! groetjes Bianca

  68. Sally zegt:

    @Emmelinda, in ‘jullie’ winter scheelt het 3 uur met Brazilie. In de zomer daarintegen 5 uur. Dus toen jullie gisteren al aan het vuurwerk en champagne zaten moest ik nog ff drie uurtjes wachten.

  69. Yvonne zegt:

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk het boek 2006 dicht! Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2007!

  70. Ans zegt:

    Dank je wel, ik hoop dat je nieuwe jaar inmiddels goed begonnen is! En voor de rest van het jaar ook heel veel gezondheid, geluk en gezelligheid!!!!

  71. geertje zegt:

    Zijn jullie al bijgekomen? Hahhahaa; heir lagen we pas om half vier in bed. Gelukkig niet beschonken dus toch nog redelijk helder eruit kunen komen….
    Wens jullie een geweldig 2007!
    Liefs en een hele dikke knuffff!!!!

  72. Emmelinda zegt:

    @Marion;Heb je het toch wel een b-tje naar je zin gehad?
    Gelukkig nieuwjaar trouwens 😀 😉

    @GekinblacK;Hahaha en Pierre, wat hebben wij gewonnen? Ghehehe. Gelukkig Nieuw jaar!

    @Spinnetje;Ai, ik kan me voorstellen dat je helemaal depri thuis kwam. Ik had een paar dingen gelezen die vet indruk op me gemaakt hadden. Moest ik toch effies van bijkomen. Komt natuurlijk helemaal door dat sentimentele gedoe enzo 😉
    Maar goed, was weer even goed voor de traanbuisjes, zijn die ook weer schoon. Klaar voor dit nieuwe jaar ;D
    Gelukkig nieuwjaar! De beste wensen!!!

    @Remco;Thanks, die ga ik zo eens doorspitten. Stom he, die groep vergeet ik altijd. Zo zijn er nog wel meer nederlandse bands die helemaal de moeite waard zijn.
    Gelukkig nieuwjaar!!!

    @Dichtpiet;Hihi ik wil nog wel een spetterregen veroorzaken??? 😉 Maareh dank je wel. Natuurlijk wens ik jou ook allemaal goede dingen voor dit jaar! Groetjes terug!

    @Aletta;Dank je wel meissie! Ik wens jou, je gezin en je paardjes natuurlijk óók het allerbeste voor dit jaar. Ennuh..dat van die logjes komt vast en zeker goed 😉 Alleen vandaag niet hihi 😉
    Dikke knuffff

    @Leidse Glibber;Hahaha da’s nou ook toevallig! Ik kwam m’n nest uit en had zo’n ongelooflijke zin om alles op te ruimen! Ja erg he, ik heb ook eens aan m’n bolleke gevoeld want zoiets is natuurlijk zeldzaam hahaha. Daar heb ik dus ook vet misbruik van gemaakt. Alles is schoon beneden. Niet alleen de kerstzooi opgeborgen op zolder maar ook alle hoeken en gaten schoon. Als dat geen goed begin is? Ook dankzij Marc, eerlijk is eerlijk! 😀
    Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar Glibbertjuhhh. En tuurlijk gaan we gewoon door. Net alsof er geen jaarwisseling geweest is 😉
    Dikke knuffff

    @Pluisje;Dank je wel Pluisje! Gelukkig nieuwjaar! Dat het een prachtig jaar voor je mag worden! Groetjes terug!

    @Sally;Ahhh dank je wel. Dat scheelt dan niet zo ontzettend veel he? Dus toen wij ongeveer naar bed gingen hadden jullie net nieuw jaar. Grappig 😀 Gelukkig nieuw jaar meis!

    @Yvonne;Ritueel verbranden zo’n boek meis! Weg ermee en een beter exemplaar openen! De beste wensen meissie! Gelukkig Nieuw Jaar!!!

    @Ans;Dank je wel,dat wil ik jou ook heel graag toewensen! Of m’n nieuwe jaar goed begonnen is? Hmmz geen idee, ik heb zo het vermoeden dat ik door een eng beest gestoken ben of een virus opgelopen heb. Ik heb namelijk de schoonmaakkriebels. Zelfs de ramen zijn gewassen vandaag hahaha. Eng he? Is jouw jaar goed begonnen? Heb je het naar je zin gehad met de jaarwisseling?

    @Geertje;Bijgekomen? Ik hoop het niet zeg…kan ik wéér lijnen 😛 Grapjuhhhh. Nou ik weet het eigenlijk niet, ik was gegrepen door een of ander poetsvirus en ik voelde me er zo lekker bij. Als dat maar goed komt, de rest van het jaar, hahaha. Wij waren ook rond die tijd naar bed gegaan. Op de duitse zender waren allemaal clips van 75-77. Helemaal te gek om terug te zien! Dus je had geen moeite met opstaan? Hihi is dat ff een vet begin van 2007 😉
    Ik wens jullie ook een superjaar! Dat al je wensen uit mogen komen (neeeee, ik stop niet met loggen :P)

    Een hele dikke knufff en veel liefs!

  73. Gonny zegt:

    Ja een heel goed 2007 voor jullie allemaal……ik heb de kerstzooi al allemaall opgeruimd pffff… morgen weer werken..

  74. Emmelinda zegt:

    Ik wens jullie ook allemaal een fantastisch nieuw jaar! Hahaha wij hebben ook vandaag alles de zolder opgesmeten en de boel gepoetst. Heerlijk zo he?

    Ja da’s weer vet balen om te gaan werken. Heb je dan ook nog een nieuwjaarsborrel of doen ze dat daar niet? Je had geluk gisteren hahaha…offe..vannacht want we waren nog effies langsgeweest 😛

  75. Alida zegt:

    Ik ben absoluut niet sentimenteel met oud en nieuw, het zegt me helemaal niets. Zou ik dan toch nog een beetje steen hebben in mijn weken hart.
    Ik wens je een heel fijn, gezond en succesvol 2007 toe.

  76. Nicky zegt:

    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor jou en iedereen die je dierbaar is!
    Groetjes,
    Nicky

  77. Emmelinda zegt:

    @Alida;Hihi, ben blij 😉 Het voelt zo onwerkelijk en vooral omdat ik niet eens weet waarom ik het eigenlijk ben. Maar goed, op andere momenten mis ik dat weer dus eigenlijk moet ik het koesteren 😉

    Dank je wel, ik wens jou een superjaar toe!

  78. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Dank je wel meissie, datzelfde wil ik jou en iedereen om je heen natuurlijk ook toewensen!

    Greetz,
    Emm

  79. Haha, fenomenaal is mijn nieuwe jaar alvast wel! Ik hoop het jouwe ook, maar dan anders ;-).
    Gaaf weblog heb je! En daarbij lijk je me ook nog een errug leuk mens!
    Tot logs!

  80. Emmelinda zegt:

    Grinnik,zegt de ene weegschaal tegen de andere 😉 Dank je wel, jij mag terugkomen hihi 😀

    De mijne is in ieder geval goed begonnen. Heel anders dan anders (ik heb gepoetst en dat is zeer merkwaardig te noemen hahaha :P) maar het beviel eigenlijk wel ghehehe.

    De beste wensen! Maak er dit jaar iets moois van 😀

  81. Marika zegt:

    En nogmaals gelukkig nieuwjaar! :o)
    Hoe ging het met Sammie deze keer?

  82. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie, jij ook een gelukkig nieuwjaar hihi 😀

    Hier hebben ze de hele week als een gek verveeld met dat knalspul. Dat lijkt wel weer gunstig geweest te zijn want hij was wel rustig. Na twaalf uur zat ie wel onder de tafel maar met zijn koppie er onder uit om naar het vuurwerk te kijken.

    Ik las net hoe het met Toots is gegaan. Viel wel mee he? Het zijn me ook knallen, het leek soms wel alsof de Russen binnen gevallen waren :$

  83. Fran & Mick zegt:

    GELUKKIG NIEUW JAAR EMM!!

    Liefs Michel, Francis en Mick

  84. Fran & Mick zegt:

    GELUKKIG NIEUW JAAR EMM!!

    Liefs Michel, Francis en Mick

  85. Emmelinda zegt:

    Heeeeej meissie! Da’s nou leuk! Jij ook (Michel en Mick natuurlijk óók!) een heel gelukkig nieuw jaar! Maak er saampjes iets moois van!

    Dikke knuffff

  86. Jaap zegt:

    emmmmmmm een fantastisch 2007 gewenst, net zo mooi als je het ons toewenst! 😉

  87. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Japie, ga je nou ook spetteren? Hihi 😉

    Maak er een superjaar van! De beste wensen!

  88. peet zegt:

    Nou ehhhhhhhhhhh Emmalinda ik heb er niets meer aan toe te voegen hoor van hetzelfde, alleen een vraag? Hoe krijg je het voor elkaar zoveel reacties te ontvangen????????? Geweldig hoor! Nou meis tot de volgende keer

    en ja ik weet al dat je leuk schrijft en zo maar dan nog waar komen ze allemaal vandaan????

  89. Emmelinda zegt:

    Ssst niet verder vertellen he, maar ik stuur een paar mensen per dag een dreigmailtje. Dan komen ze vanzelf ghehehe 😛 Neuh geintje…en weet je, sommige van die lieverds komen a; jaren, hoevinjudie?? Gaaf he? Hoe houden ze het uit, ghehehe 😛

    Maareh dank je wel, maak er een prachtig jaartje van! 😀

    See you!

  90. jacqueline zegt:

    Jij ook een super loggend 2007

  91. Emmelinda zegt:

    Dank je wel 😀 Maak er iets moois van!

  92. Pasula zegt:

    Jeeeeeeeee Emm, je hebt dit jaar nog helemaal niet gelogd!!!

    😉
    X

    (en 1tje extra om het goed te maken x)

  93. marion zegt:

    jij ook gelukkigneiuwjaar

    ja za is zondag naar huis gekomen
    maar ze is niets waard, steeds slapen en afwezig
    nog best veel vocht
    this nu afwachten we denken dat z eongeveer nog een half jaar uithoud 😦
    veelliefs en dikkeknuff van mij

  94. Kims zegt:

    I wish you a Happy, lovin and ROCKIN 2007!
    Liefs Kims

  95. Rianne zegt:

    Jullei ook een mooi 2007. Blijf lekker zo doorloggen meid!

  96. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Hahaha dat mag wel in de krant he? Ghehehe. Is vast stilte voor de storm (tisvakantie ;)) 😀

    Dank je wel, kom hier, dan krijg je er ook een van mij: @X; Fijne dag vandaag!

    @marion;Dank je wel meissie!
    Ai, dat wordt dus een moeilijk half jaar voor jullie! Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte!
    Dikke knufff en veel liefs!

    @Kims;Wow, dat is een heavy jaartje, ghehehe 😛 Als ik maar niet hoef te zingen?? Hahaha. Ik wens jou een superjaar meissie!
    Dikke knufff

    @Rianne;Dank je wel! Voor jullie hetzelfde. Ennuh..dat loggen komt vast wel goed 😉

  97. Sjoukje zegt:

    Wij komen jullie een heel goed, gelukkig en gezond 2007 toewensen!

    Liefs Sjoukje

  98. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Sjoukje! Ik wens jullie dan ook een superjaar toe! Dat er maar veel poezenbeesten geplaatst mogen worden!

    Mooie animatie 😀

    Dikke knufff

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

