Klikkerdeklikkkk

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Klikkerdeklikkkk

  1. Natazz zegt:

    Ik voel de bui al hangen, jou kennende…

    ff kijken.

  2. Natazz zegt:

    Ja hoor, precies zoals ik verwacht had. hahaha.

    Fijne dag en geniet van je roem.

  3. Henriette zegt:

    Het kwartje viel niet onmiddellijk bij mij. Dacht eerst dat je op de weegschaal stond.
    Maar wat wil je ook op 2 januari? Alles is nog aan het gisten.

    Een heel Gelukkig Nieuwjaar Emmelinda.

  4. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Whaahaa ja ik lieg alsof het gedrukt staat he? Alhoewel…ik sta er op 😛

    Dank je wel, ik zal er met volle teugen van genieten 😀 *oefent op handtekening om uit te delen*
    Jij ook een hele fijne dag!

  5. Emmelinda zegt:

    @Henriette;Whaahaa daarom zie ik er zo wazig uit op de foto!? Ik kan geen weegschaal meer zien *belt voor afspraak met opticien*. Al is dat lastig want ik ben er zelf een 😉

    Dank je wel, ik wens jou een fantastisch nieuwjaar! Maak er iets moois van! 😀

  6. alinda zegt:

    whaha wazige foto voorpagina nieuws geweldig
    je verzint ook elke dag iets leuks gewoon al een plezier om hier te zijn.
    zal me niks verbazen hoor als je ooit de voorpagina haald al is het maar van de buurtkrant LOL
    nou ik hoop weer op vele leuke logjes van je dit jaar
    knuffs van mij

  7. alinda zegt:

    whaha wazige foto voorpagina nieuws geweldig
    je verzint ook elke dag iets leuks gewoon al een plezier om hier te zijn.
    zal me niks verbazen hoor als je ooit de voorpagina haald al is het maar van de buurtkrant LOL
    nou ik hoop weer op vele leuke logjes van je dit jaar
    knuffs van mij

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel, ik heb er nog een paar in petto :D.

    Grinnik…ik heb wel eens in de gouden gids gestaan. Nee niet onder raamprostitutie 😛 ghehehe. Ook in de krant trouwens. Was met een trouwfoto. Die vonden ze goed om er reclame mee te maken voor huur/trouwauto’s. Later, als ik groot ben, wil ik een column. 😉

    Ik ga in ieder geval mijn best doen. Een paar ideetjes heb ik al om over te schrijven. Nou nog doen 😉

    Dikke knufff terug!

  9. Mickey zegt:

    Whahaha, oké het drong ook bij mij niet goed door. Ik had echt zoiets van: Ja oke, leuk, en wat doen die pijlen daar… Oh wacht, whahaha. Ik kijk nu al uit naar je volgende ideetjes.

  10. Emmelinda zegt:

    Grinnik…mooi zo. Was het toch nog een verrassing 😉 Ghehehe.
    Misschien is het maar goed dat ik die pijlen er bij had gezet anders was het helemaal een vraag geweest???

    Hihi, ik ga er aan werken 😉 Eerst een goeie fotograaf (en metamorfosekoning) inhuren 😀

  11. Wanda zegt:

    Lekkere muts!

    Maar hij is nog altijd goed.

    Knuff, Wanda

  12. Emmelinda zegt:

    Grinnik…muts…heeeej daar kan ik ook wel iets mee doen 😛

    Knufff trug! 😀

  13. Youke zegt:

    Ik zat ook nog in de mist (wazig gevoel na oud en nieuw) Ik voelde hem dan ook niet aankomen. Wel grappig. Alleen lijk je daar heel anders dan de foto in de rechterkolom.

  14. Emmelinda zegt:

    Dan was dit het juiste moment om ‘m te plaatsen 😉

    Klopt, ik heb vele gezichten hahaha. Daar *wijst naar kolom* was ik ook nog 10 kilo zwaarder. Deze laatste foto is niet zo representatief maar ik kan het niet maken om geen foto uit de reportage van Stef te nemen ghehehe 😉

  15. remco zegt:

    daarom heb ik hem maar niet opgeraapt 😛

    trouwens t is beter dat je op de krant staat er tussen isn dan ben je zo plaat als een eurocentje 😀

  16. nieta zegt:

    Ik wens je een gezond en liefdevol 2007 toe!! Dikke kus uit Friesland!!

  17. Emmelinda zegt:

    @Remco;Grinnik.. en het was nog wel een gratis exemplaar ! 😉

    Hahaha ja nou…en goed ook dat ik niet op een engelse krant op pagina 3 stond..beetje koud 😛

    @nieta;Haaaai Nieta! Dank je wel. Natuurlijk wens ik jou en de jouwen een fantastisch 2007! Maak er iets moois van 😀

    Dikke kus trug! 😀

  18. Mickey zegt:

    Wat denk je: Een nieuw jaar, een nieuw web-log uiterlijk. Ik vind het zeer geslaagd. Hij ziet er gelijk een stuk overzichtelijker uit. En trouwens nog een gelukkig nieuwjaar, want dat was ik even vergeten =P

  19. ~Tina~ zegt:

    Jaaaaaaaaaaaa, ik kan weer een keer reageren!! Je logjes staan nu (voor mij) onderaan je menu, maar dan zie ik ze tenminste!!

    Hahahahaha, wat een bak deze foto, leuk gevonden!

    Ik wil je graag een heel fijn, gelukkig, gezond en gezellig 2007 toewensen.
    Het is heel erg leuk om met jou over en weer te loggen en te reageren en ik hoop dat het lukt om dat in 2007 te blijven doen.
    Als ik straks niet meer in de mediatheek zit kan ik op mijn werk bijna niet meer loggen eigenlijk, dus het is maar de vraag of ik hier thuis je logjes kan lezen.

    Fijne avond en bedankt voor je complimentjes over de foto’s van de dierentuin. Ik heb er veel gemaakt, en dit waren toch wel de leukste.

    Groetjes en liefs van Tina :-))

  20. Miriam zegt:

    Grappig! Ik had ‘m natuurlijk niet gelijk door…..ben altijd erg langzaam met grapjes……haha

  21. Emmelinda zegt:

    @Mickey:Dank je wel :D. Nou weet je, sinds weblog 2 ingevoerd is ben ik niet tevreden met mijn lay-out. Ik heb al een boel dingen geprobeerd ondertussen (heel stiekem) maar ik zit sowieso vast aan dat geel omdat veel plaatjes een gele achtergrond hebben (zie je zo niet). Ik ben hier ook zeer tevreden mee 😀

    Dank je wel, natuurlijk voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar. Ik weet niet eens of ik dat al gedaan had? Erg he?

    @Tina:Heeeej Tina! Zou dat komen door de verandering van de lay-out? Zit je nou thuis? Zou wel handig zijn als dát het euvel is he?

    Grinnik, dank je wel. Kwam ineens bij me op 😉

    Ik wens jou en je gezin natuurlijk ook het allerbeste dit jaar! Maak er samen iets moois van 😀 Ik hoop ook dat we samen kunnen blijven loggen. Maar nu zit je thuis? Op je eigen pc/laptop? Dan is de kans groot dat het zo blijft. Zou het gewoon aan de indeling gelegen hebben dan? Het blijft heel vaag he? Hihi. Laten we duimen dat dit het was.

    Ja van dieren blijf je gewoon plaatjes schieten he? Ze zijn ook prima gelukt. Leuk om te kijken, zo ben ik toch nog effies in de dierentuin geweest 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Dikke knufff en veel liefs!

    @Miriam:Hihi da’s het voordeel van deze log…die staat nog wel effies. Tijd genoeg om het kwar…euh…eurootje te laten vallen voordat ie in het archief verdwijnt 😉

  22. marion zegt:

    woow wat een verandering in eens haha me ogjes doen zeer 😉 van het kijken 😛
    flauwerikkerd:P
    ik wiol ook op de voorpagina staan:P
    knufff en heel veel liefs

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaaaaa wat een behangetje he? Ik kijk nu eindelijk een keertje recht ipv scheel 😛

    Grinnik..*reikt Marion krant aan* hierzo…kijk maar eens of het een goeie is???

    Fijne avond meis! Dikke knufff en veel liefs!

  24. peet zegt:

    geheheheh jij bent ook zo gek als een deur he? Ik moest er wel om lachen hoor hoe kom je erop? (jaaaajaaaaaaa ik weet het gewoon erop gaan staan!!!!!!) Ik zal je maar even voor wezen Emmelinda want geheid ga je dat zeggen hahahahahahaha.

  25. Anoniem zegt:

    ik wou eerst haast zeggen op welke krant 😛

  26. Emmelinda zegt:

    @Peet;Wie ikke? *kijkt quasi onschuldig* Neuhhh, ik zou niet durven 😛 hahaha.
    Grinnik je kent me al goed inderdaad…dat was psies wat ik zou zeggen :D. Maar hoe ik er écht op kom? Geen flauw idee, teveel fantasie vrees ik 😉

  27. Emmelinda zegt:

    Whaahaa valt nog mee…je had ook kunnen zeggen; ik zie alleen ’n ouwe krant 😛

  28. marion zegt:

    wat ben je trouwens traag met reageren hoor
    haha
    je bent altijd recht en snel 😉

  29. Emmelinda zegt:

    (oh hihi, ik heb zo het vermoeden dat dit dialect is ofzo? Ik twijfelde en keek op internet maar kan het nergens vinden. Een ouwe krant is een oud w**f :P)

  30. marion zegt:

    ghegeh als ik lang genoeg kijkt dan lijkt het net of de streepjes bewegen 😛

  31. Emmelinda zegt:

    @Marion;Grinnik…zal ik het tempo eens opvoeren dan?

  32. Emmelinda zegt:

    Misschien is het je beeldscherm? Ghehehe

  33. Anoniem zegt:

    dat had ik in de gate emm:P

  34. Emmelinda zegt:

    Watzegjemenou? Nog gaten ook in je beeldscherm??? Agossie toch 😛

  35. Anoniem zegt:

    haha lol
    erug he

  36. Emmelinda zegt:

    Welnee, is een goeie airco joh 😛 Ghehehe

  37. Anoniem zegt:

    ghegeh lig onderhadn onde me tafel

  38. Emmelinda zegt:

    Whaahaa zat er ook een groot gat in je stoel dan? 😛

  39. Anoniem zegt:

    nouww ja komt door jou schild wel als ik in me broek piest van lachuh dan valt het erdoorheen dan zit ik er niet op snapie 😛

  40. Emmelinda zegt:

    Moet je wel oppassen wanneer je opstaat dat je niet uit kunt glijden 😛 Ghehehe

  41. Anoniem zegt:

    j amaar daarom heb ik rubberen vaste zolen heey he?? had je neit ana gedach
    z

    zo nu genoeg ge ouwehooert
    nu ga ik me bed spullen klaar leggen en anouk op halen
    doei doei kus

  42. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha je was er al op voorbereid? Goed hoor 😀

    Okidokie! Fijne avond meissie (gaat het al iets beter met je??) Veel plezier!

    Dikke knuffff! Houdoe 😀

  43. rietepietz zegt:

    Nou ja , loopt een streepje door …….
    nee sorry , begrijp me niet verkeerd niet door jou Emmelinda maar in de achtergrond van je weblog , leuk!
    Nou ja , door jou loopt óók wel een streepje ,( maar wel leuk hoor ) dus geen wonder dat je op de voor pagina van deze krant staat !
    Gewoon een goed begin dus , knuff , Riet

  44. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik wilde eens op mijn strepen staan. Maar goed, heb ik maar een krantje gepakt en de lay-out aangepast ;). Dank je wel. Vrolijk is het he?

    Dikke knufff en een hele fijne avond! 😀

  45. Waarom trap ik er nou elke keer weer in????
    Had me voorgenomen geen voornemens te maken.
    Doe het nu lekker toch, IK GA OPPASSEN VOOR EMMELINDA HAHAHAHAHAHA.
    Nee !!!! niet gelijk verkeerd uitleggen en morgen met een briefje aankomen wanneer jij en Mark uit willen en ik mag oppassen want dat bedoelde ik dus niet.

  46. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat had je lang geleden al moeten doen :P. Maar goed, beter laat dan nooit. Dat zie je nou wel weer 😉

    Grinnik….da’s wel jammer. Ik heb gezien wat voor lekker ijs jij altijd tevoorschijn weet te toveren en dat gun ik mijn meiden ook wel 😛 Ghehehe

  47. Abby zegt:

    Ik wist het gewoon! hahaha Ik kreeg alleen wel een foutmelding waardoor hij internet gelijk afsloot :S
    Leuk ook die nieuwe achtergrond!

  48. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja pc was natuurlijk van mij geschrokken. Da’s teveel; twee Emmelinda’s op hetzelfde moment, ghehehe 😛

    Dank je wel, lekker vrolijk he? 😀

  49. Marika zegt:

    Ah wilde je even je nieuwe lijntje showen? Jaja wrijf het maar in hoor. 😛 Leuke foto! 🙂
    (ik ga lijnen grrr…)

  50. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha dacht ik dat je het over mijn webloglijntje(s) had ;).

    Dank je wel, jammer dat ik er op sta 😛 Ghehehe

  51. epie zegt:

    moet je toch waarschuwen geen lucht ballon
    te kopen , of even vast te houden, kan is
    groot dat je vijf minuten later tussen de jumbo s zit

  52. epie zegt:

    t was trouwens net tijd voor een nieuwe log

  53. epie zegt:

    t was trouwens net tijd voor een nieuwe log

  54. Geertje zegt:

    Wat een verrassing je web-log!
    Leuk die kleurtjes!
    Sja, ik had al wel verwacht dat het een geintje was, maar hij is wel leuk!!!
    Heb je het ook naar je zin met de vakantie? 🙂
    Hoop dat het weer weer een beetje verbetert; wil nog een keertje schaatsen 😉
    Wens je nog een hele fijne avond!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  55. GekinblacK zegt:

    Zucht… dat ik er altijg nog weer in trap 🙂

    Kleuren inspireren me, leuk behangetje.. nieuw ?? 😛

  56. Emmelinda zegt:

    @epie;Grinnik..als het hard waait kan ik gratis op vakantie 😛 ghehehe

    Ik zal morgen…euh..straks eens kijken of er iets te plaatsen valt 😉

    @Geertje;Dank je wel, lekker vrolijk zo he? Ik heb nog een heleboel ideetjes. Laat ik dat maar niet allemaal tegelijk doen en iets bewaren, ghehehe.

    Ja was wel een b-tje voorspelbaar he? Jullie zijn nu meteen op je hoede 😉

    Die regen is inderdaad niks. Ik hoop ook op droog weer. Misschien dat ik eens ga kijken of je schaatsen kunt huren bij de schaatsbaan op de markt. Dan hoef ik niet helemaal naar de ijsbaan waar we anders altijd naar toe gaan. De vakantie bevalt me prima. Jou ook?

    Jij ook een fijne avond! Voor strakkies lekker slapen!

    Dikke knufff en veel liefs!

  57. Emmelinda zegt:

    @GekinblacK;Ja foei 😛 Maar goed, je weet maar nooit he? 😛

    Yep, vers van de pers. Vrolijk he? Ik ga niet meer op de voorpagina maar op mijn (weblog)strepen staan 😉

  58. Nicky zegt:

    Grinnik! En je staat er nog mooi op ook!

  59. Uhhhhhh ik had um eerst ook niet door , dat kwam vast door die gezellige gekleurde streepjes ……..

    Liefs Ylone xx

  60. Emmelinda zegt:

    Hihi prima afleidingsmanouvre he? Ghehehe. 😉

    Dikke knufffff

  61. Tagrijn zegt:

    Weer terug van weggeweest wens ik je ook een heel goed en gelukkig 2007 en dat al je wensen mogen uitkomen! Inmiddels ben ik ook weer aan het loggen geslagen.
    Ik heb een enorme leesachterstand opgelopen na bijna twee weken wat betreft kranten en jullie logjes, maar morgen hoop ik e.e.a. in te halen.

  62. Pasula zegt:

    Hahahhaaha lekker gek ben je toch ook!!! 😉

  63. Ans zegt:

    Wow, net mijn ogen open en ik zie het allemaal nog wat streperig…. ben ik nog niet wakker, of is je weblog echt gestreept?
    En je klikkertje is goed, echt iets voor jou, ik vermoedde al zoiets. Toch kom je misschie nog wel eens echt in de krant, je schrijft er goed genoeg voor!

  64. Natas1970 zegt:

    hahahaha, en ik zag hem dus niet aankomen!! Erg hè, had je toch al wat beter moeten kennen nu hihi. En die krant waar je met je trouwfoto in stond?? Heb je die nog, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah…..want jij gooit nooit iets weg hahaha. Dusseh….scannen die hap en op de log, ik wil hem wel eens zien!!

  65. Rianne zegt:

    Ja..zo kan ik het ook…
    Ik zat te wachten op één of andere ranzige foto met Geer en Goor of zo….;-)

  66. Dog zegt:

    Wow….zo het, het gen ijnde, haha..leuk gelinkt.!

  67. Belinda zegt:

    Jij begint het nieuwe jaar weer goed door ons weer lekker te foppen in 2007… 😉

    Leuk geworden trouwens je log met die frisse kleurtjes links en rechts!

  68. Jaap zegt:

    hahahaha je staat er goed op, Emm! Leuke foto trouwens! Ik dacht dat jij altijd op bed lag maar je ken dus ook staan! 🙂

  69. Aletta zegt:

    Hahaha, je had me echt even tuk. Ik dacht werkelijk, dat je in de krant had gestaan.
    Ik wens je een gelukkig en gezond 2007 toe, of had ik dat al gedaan.. nou ja, beter 2 keer dan niet.
    Veel liefs Aletta.

  70. Geertje zegt:

    De vakantie is puur genieten!
    De kinderen zijn ook waanzinnig gezeglijk; ik zie alweer op tegen volgende week 😀
    We hebben het echt waazinnig naar ons zin…

    Wens je nog een geweldige avond!
    Liefs en dikke knuffff!!!!

  71. Miek zegt:

    Grapjas!!!! ;o)))))))))

    Trouwens, die trouwfoto wil ik ook weleens zien!!! Dan doe ik de mijne!!!!;o))

  72. remco zegt:

    t is toch ook wel ongelofelijk ook he je krijgt t voor elkaar dat je ruim 70 reacties krijgt puur en alleen omdat je op een natte krant lijkt…. eugh staat 😛

  73. Sjoukje zegt:

    Iedere keer druk ik weer op de knopjes terwijl ik weet wat ik van je kan verwachten. Je had mij weer lekker te pakken….hahaha.
    Groetjes Sjoukje

  74. Wanda zegt:

    Ik had je nog helemaal niet gecomplimenteerd (ter*** wat een woord) met je nieuwe frisse uiterlijk. Die van je blog hé? *valt uit bed van het lachen*

    Maaruh, je lijfelijke figuur ziet er ook niet slecht uit. *knikt heel hard echt waar*

  75. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, heb je bijdehandjes gegeten? Ghehehe. Ja vrolijk issie he? Ben er zo blij mee :D. Oppassen met je laptop wanneer je uit bed valt he? 😛

    Grinnik…dank je wel. Ik ben nou 15 kilo kwijt. Als ik aan 15 pakken suiker denk vraag ik me af waar die dan gezeten hebben hihi 😉

  76. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn;Dank je wel Tagrijn! Dat jij ook een fantastisch jaar mag beleven met veel schrijfplezier!

    Hihi, ja dat geloof ik meteen. Gelukkig voor jou dan dat het wel rustig geweest is, de laatste twee weken. Toch?

    @Pasula;*kijkt verbaasd om zich heen* Wie ik???? 😛

    @Ans;Hahaha je hebt het goed gezien ;). Ik heb er een behangetje tegenaan gesmeten 😀 Vrolijk he? 😀

    Dank je wel *krijgt rood hoofd*. Ik hoop het ook. Later als ik groot ben 😉

    @Natas1970;Hahaha volgens mij is ’t ‘m dat ook. Je denkt misschien dat het nou wél serieus is 😛 😉
    Trouwens wel een goed idee voor een volgende keer hahaha.
    Ja die krant moet ik nog ergens hebben. De gouden gids heb ik niet helemaal bewaard maar de foto er uit gescheurd (heb ik meer plaats om andere dingen te bewaren, ghehehe). Ik kan misschien beter het orgineel scannen vanwege de pixels? Maar goed, dan is het niet meer een echt krantenartikel he? (was het ook niet, het was reclamemateriaal ghehehe).

    @Rianne;Nee hoor, kun je niet want díe krant heb ik weggegooid 😛

    Zegzeg…ik ga me niet tot zo’n niveau verlagen hoor 😛 ghehehe

    @Dog;Dank je wel 😀 Het klopt he? Ghehehe.

    @Belinda;Jullie mogen nog van geluk spreken. Mijn kinderen ondergaan deze dingen de hele dag hahaha 😛

    Dank je wel, sinds weblog verhuisd is bleef ik ontevreden over mijn lay-out. Dit komt meer in de richting. Lekker vrolijk he? 😀

    @Jaap;Whaahaa de wonderen zijn de wereld nog niet uit he? Maareh…dank je wel. 😉

    @Aletta;Hahaha gotcha! 😉
    Ik wou eigenlijk eerst iets doen met:”Kijk eens wat ik in de Viva (ofzo) geschreven heb?” En dan een foto maken van iets dat ik er net met pen ingekriebeld had 😉

    Zo is dat…ondertussen kan ik het ook niet meer bijhouden. Ik wens jou natuurlijk óók een fantastisch jaar toe! Dikke knuffff

    @Geertje;Ja erg he,pfff dat is echt afkicken. Van mij mochten er ook nog een paar weekjes tegenaan. We doen niet eens iets bijzonders en toch gaat het zo lekker.Heerlijk he, zo’n vakanties! Geniet nog maar eens flink van die laatste dagen *sniksnik*.

    Fijne avond Geertje! Veel liefs en een hele dikke knuffff

    @Miek;Grinnik 😀 (kan ik ook eens gebruiken, een grap met een jas of een jas met een grap :P)

    Hahaha gelijk oversteken hoor 😛

    @Remco;Whaahaa, mafkees. Goh weet ik ff niks op terug te zeggen..dát mag wel in de krant 😉

    @Sjoukje;Grinnik…zul je zien dat je niet klikt en dat het dan wél een foto van mij op de voorpagina is ofzo 😀 😉

    Groetjes terug 😀

  77. Dinie zegt:

    Hahaha! Hij is weer góed! 😀
    En natuurlijk bij deze een officiële nieuwjaarswens. Een heel gelukkig nieuwjaar!!!

  78. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel 😀

    Dan krijg je hierbij een officiële reactie; Ik wens jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar! Maak er iets moois van 😀

  79. remco zegt:

    YESSSSSSSSSSSSSSS ze is sprakeloos 😀

  80. Emmelinda zegt:

    Grinnik…hoe is het mogelijk he? 😉 Een punt voor jou 😀

  81. Natas1970 zegt:

    Scannen lijkt me een goede optie! Zo zou ik het ook doen. Maakt toch niet uit dat het geen echt krantenartikel meer is dan, het gaat om de foto!!! Ik wil hem wel eens zien!

  82. Emmelinda zegt:

    Okidokie…ik zal hem eens tevoorschijn toveren. Ik schrijf het meteen op 😉

  83. Anoniem zegt:

    hoe bedoel je gat het al iets beterder metmij???
    heb gisteren een tattoo latenz etten
    en nee dat deed niet pinn
    kisss

  84. Emmelinda zegt:

    Omdat je je zo down voelde pas geleden. 😉 Het klinkt nu stukken beter of heb ik het mis? Zou ik wel heel fijn vinden 😀

    Wow stoer, wat voor eentje is het geworden? Dapper hoor, ik weet niet of ik het zou durven hihi 😉

    Knufff

  85. Anoniem zegt:

    ja dat down is nog wel beetje men noemt het depressie maar zelf ben ik het er niet mee eens…
    zijn drie sterretjes:D:DD:DD

    knufff

  86. Emmelinda zegt:

    Maakt ook niet uit hoe men het noemt. Het gaat er om hoe jj je voelt. Rustig aan doen dus, zo ver dat gaat.

    Leuk joh…gekleurd?

    Dikke knuffff

  87. Anoniem zegt:

    nee zwart en alleen leijntjes

  88. Emmelinda zegt:

    Zijn het kleine sterretjes? Ben je tevreden?

  89. Anoniem zegt:

    ik stuur je een mailtje 😉

  90. Anoniem zegt:

    hij s echt leuk hor

  91. Emmelinda zegt:

    Ik zag het, ik heb je teruggemaild 😉

  92. Lette zegt:

    Zolang het maar niet met een geknakt hoofd is.

  93. Anoniem zegt:

    trouwens nice close

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

