Poeh Poeh…

Al die ophef over die cocaΓ―ne….

bananendozen
…maar niemand…
heeft het over de ermbarmelijke werkomstandigheden!

Pee-Es: Let op onderstreept gedeelte in het plaatje!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Poeh Poeh…

  1. GekinblacK zegt:

    Lijkt me een vrolijke boel daar.

  2. Emmelinda zegt:

    Dat ze maar oppassen voor Bananenman πŸ˜›

  3. peet zegt:

    tja ik vind het altijd zo raar dat ze de drugs vernietigen (die in beslag zijn genomen)dat kunnen ze toch in de ziekenhuizen gebruiken? en de opbrengst kunnen ze weer terugkaatsen naar die arme mensen daar. Of ben ik nu weer erg naief???

  4. GekinblacK zegt:

    Ach zolang er maar een gat in de doos zit. Ahum.

  5. Emmelinda zegt:

    @Peet;Lijkt mij ook…hoeven mensen niet meer thuis te telen.En geen stroom meer bij de buren te jatten πŸ˜›

    @GekinblacK;Als die dozen met die gaten dan maar geen theater bezoeken :p ghehehe

  6. Annemarie zegt:

    Whaha, gaan we weer πŸ˜‰
    Neem alles niet zo letterlijk joh:P

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…jawel…vinniknetleuk πŸ˜›

  8. Ik snapte al niet waarom ik poedersuiker bij mijn bananen kreeg, maar ja dacht zal wel over zijn van de oliebollen.

  9. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, zag je het extra kleurrijk dit weekend dan? πŸ˜‰

  10. Lette zegt:

    Liever een beetje drugs dan een zwarte weduwe tussen je bestelling vinden. Dan zijn de arbeisomstandigheden pas echt erg. Haha!

    Overigens las ik vanmorgen over een adres waar een hele kelder was gegraven voor de wiet. Waar zouden ze al die grond dan ongemerkt gelaten hebben?

  11. Emmelinda zegt:

    Ja gatverderrie da’s helemaal feest (al smaakt die gebakken misschien wel héél lekker??? Ghehehe).

    Daar vraag je me wat? Dat lijkt me toch een grote berg die je kwijt moet! Misschien gedoneerd aan Rob (ex-eigen Huis en Tuin) πŸ˜‰

  12. Ans zegt:

    Hahahaha, ik zie het helemaal voor mij!!!

  13. Ans zegt:

    Hahahaha, ik zie het helemaal voor mij!!!

  14. Emmelinda zegt:

    Grinnik…had je ook zo’n gratis film? Ik had er ook beelden bij πŸ˜€

  15. Ans zegt:

    Ik heb dat regelmatig, als mensen dan iets vertellen begrijpen ze vaak niet waarom ik ineens begin te lachen.

  16. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja hoe herkenbaar! En het ze uitleggen heeft vaak ook geen zin. Daarom rollen de limericken vaak uit mijn mouw, het is gewoon net een film. En dat alleen maar omdat ik één regel gehoord heb (in de meeste gevalleen een spreekwoord of gezegde).

  17. Ans zegt:

    Nee, veel mensen begrijpen het ook na uitleg niet.
    Vinden je dan een muggenzifter of zoiets (ook dat zie ik dan voor mij, dat er iemand op de grond met zo’n zandbakzeefje muggen aan het zeven is, en waarom is het zeven en niet acht?)

    Bedankt voor je beterschapswens voor Edwin en dat probleem dat je beschreef heb ik vaker bij punt.
    Niet altijd gelukkig, want het is heel irritant

  18. Emmelinda zegt:

    Typisch is dat he? Ik vind het ook wel weer leuk, maakt je apart. Toch? Het heeft lang geduurd maar ik weet bij voorbaat al dat het door de helft niet begrepen wordt. Zie ik hier vaak ook met logjes. Dan krijg ik reakties waar ik over moet denken. Hoe ze het gezien hebben ofzo. Terwijl het voor mij heel duidelijk was dat het ergens anders over ging ofzo πŸ˜‰
    Hahaha ja kijk…dat heb ik dus ook. We hadden eens een buurman die slecht nederlands sprak. Hij ging op vakantie en vroeg ons een oogje in het zeil te plakken. Zag ik me dus een oog uit de oogkas plukken en met een prittstift op een zeilschip bevestigen :p

    Graag gedaan. Ik was het van plan en ineens bedacht ik me dat ik het alsnog vergeten was (Was waarschijnlijk alweer in gedachten).
    Gek is dat he? Als ik je log bekijk met de reader heb ik nergens last van. Ik vind het irri als je terug wilt kijken of je reaktie er op staat (omdat je het er eens over had dat er wel eens geen reacties opgeslagen worden), dat duurt Γ©cht heel lang he?

  19. Youke zegt:

    Toen ik nog in de supermarkt werkte zaten er tussen de spullen dikwijls muizen. Dus wat heb je liever? πŸ˜‰

  20. remco zegt:

    wat nou erbarmelijke werkomstandigheden na 8 uur mogen ze uit die dozen. nee dan wonen in containers dat lijkt me geen pretje πŸ˜›

  21. Emmelinda zegt:

    @Youke;Snoepmuizen! Ghehhee. Maareh…je zal maar de hele dag in bananendozen moeten werken πŸ˜‰ DΓ‘s pas erg πŸ˜€

    @Remco;Niet? *Showt enthousiast enorme ruimte en stapelmogelijkheden van container* πŸ˜›

  22. Natazz zegt:

    Hmm mooie vangst, ik heb er wel eens spinnen en andere vieze ongedierte uit gevist. hahaha.

    En was er toevallig geen 3e supermarkt? De groenteman daar heeft vast gelijk onslag genomen en is met zijn zakje drugs vertrokken. hahaha.

    Fijne dinsdag

  23. Natas1970 zegt:

    In een bananendoos met een paar kilo coke in de buurt???? Kan toch alleen maar een vrolijke boel worden hahahaha. Nee, dan in een kantoor met alleen maar koffie, dat is lachen, gieren, brullen!

    (het is nog vroeg, moest hem ff twee keer lezen voor ik je weer doorhad hahahaha)

  24. epie zegt:

    fijn dat je het even schrijft ik mis de laatste tijd al meer zendingen

  25. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Ja getver, die weten het ook altijd zo mooi uit te zoeken dat je ze meteen grijpt wanneer je met je handen in zo’n doos graait πŸ˜›

    Ja zoiets hoorde ik dus ook. Die heeft het er mooi van genomen πŸ˜› Maar het ging natuurlijk om de bananendozen. Je zal er maar de hele dag in moeten werken πŸ˜‰

    Fijne dinsdag!

    @Natas1970;Grinnik, niet jaloers doen he…ik heb begrepen dat bij er bij jou ook genoeg te beleven valt πŸ˜‰

    (grinnik…maar je bent in ieder geval héél wakker! Volgende keer neem ik fluoriserend groen als lijntje hahaha)

    @Epie;Whaahaa…dan zit jij zeker nu beteuterd naar een zending bananen te kijken??? πŸ˜‰

  26. Bengeltjuh zegt:

    Was het niet bedoeling dan dat er bananenverslaving zou ontstaan?

    *Men pakke die banana en dopen die in een grammetje cocaΓ―ne…*

  27. epie zegt:

    nee eikels gna gna

  28. Abby zegt:

    Chiquita of Del Monte???
    (wat was jij trouwens vroeg zeg! haha, zit er bij jou coke in je laptop verstopt? whahahaha)

  29. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuhhh;Hahaha Chiquita speciaal :P. Misschien een tip voor coffeeshops? Is nog gezond ook, die bananen πŸ˜›

    @epie;Epie toch…dat noem je toch gewoon enkelvoudige dopvruchtwn van de Quercus >>> πŸ˜›

  30. Emmelinda zegt:

    @Abby;Max Havelaar πŸ˜›

    Whaahaa ja Mies moest er uit ;). Daarbij heb ik een nieuw dieet. Geen Sonja Bakker maar Coca Ine πŸ˜›

  31. Abby zegt:

    ennuh (ff off topic) die man met dat kind in zijn ogen staat er op! πŸ™‚

  32. Emmelinda zegt:

    Ohhhh mΓ³Γ³i, dan kom ik zo effies luisteren! πŸ˜€ Thanks!

  33. Belinda zegt:

    Beter cocaine in die bananen dan bananenspinnen!! πŸ˜‰

  34. Emmelinda zegt:

    Zo is het! AL blijft het natuurlijk zielig dat die medewerkers in bananendozen moeten werken πŸ˜›

  35. ~Tina~ zegt:

    Echt een doordenkertje zeg, ik moest even bedenken wat je nu bedoelde.
    Maar inderdaad, die medewerkers zijn maar zielig als ze rond moeten lopen in bananendozen.
    Bijzonder dat die cocaine niet eerder was ontdekt!

    Afgelopen zaterdag zagen wij wat mensen verkleed in Kleenex-pakken om pakjes zakdoeken uit te delen.
    Ook al hele bijzondere werkomstandigheden….

    Fijne dinsdag, groetjes en liefs van Tina πŸ™‚

  36. Emmelinda zegt:

    Ik moest hem ook eerst aan Marc laten zien om te kijken of het meteen zou opvallen. Net heb ik er maar een hint bij gezet want volgens mij is het toch niet helemaal duidelijk ;). Jij was wakker zeg! Hihi.

    Hahaha ja dat zijn inderdaad ook bijzondere werkomstandigheden! Bijna om te huilen πŸ˜› (doekjes zat in de buurt, ghehehe)

    Ik wens jou ook een hele fijne dinsdag! Liefs en groetjes trug! πŸ˜€

  37. Abby zegt:

    Hallooo, wat voor iq denk jij dat jouw bezoekers gemiddeld hebben zeg! whahahahahaha

    (erbij gaan zetten dat we op het onderstreepte moeten letten, ik zet het er ook maar bij anders denk je misschien waar heeft ze het over hahahaa)

  38. emmaly zegt:

    hmmm ik had toch liever het geld gevonden in die dozen..dan zet ik ze wel ff weg haha

  39. Emmelinda zegt:

    @Abby;Hahaha ik ging zo aan mezelf twijfelen. πŸ˜› Maareh…iq? Zat dat ook in die bananendozen??? πŸ˜›

    @Emmaly;Ja, ik geloof dat ik er ook wel een bestemming voor gevonden had *denkt aan villa*

  40. emmaly zegt:

    ik ga er maar is ff goed voorzitten dan en ff nadenken wat ik ermee ga doen hihi

  41. Emmelinda zegt:

    Een boel schilderijen-op-nummer kopen? Hihi πŸ˜‰

  42. remco zegt:

    was zeker bij appie hein die heeft ze toevallig in de aanbieding 1 kilo chiquita bananen met zakje poeder ter verrijking van de smaak πŸ˜›

  43. Emmelinda zegt:

    Whoehaaa ik zie het (heb het boekje hier)…eens kijken…zou je dan die hamster moeten uitknijpen om die poeder te krijgen???

  44. Cissie zegt:

    beetje coke en ze kunnen je opvouwen toch? πŸ™‚

  45. Dinie zegt:

    hmmm lijkt me lastig plassen! (snuiven gaat wel ;))

  46. Emmelinda zegt:

    @Cissie;Tjeee Cissie…da’s lang geleden!Ales kits? Maareh…zeker weten. Wel netjes vouwen hoor;

    @Dinie; Misschien zitten er wel gaatjes in die doos???

  47. remco zegt:

    nee Emmelinda je gooit dingen door elkaar de kat knijp je in t donker en een hamster plet je gewoon πŸ˜›

  48. Emmelinda zegt:

    Whaahaa pletten? In het tosti-ijzer ofzo? Ghehehe.

    *zoekt maffe Sam om te knijpen*

  49. Abitch zegt:

    Jaja zo zijn de werkomstandigheden hier in limboland (hier om de hoek) ben er langzaam aan gewend maar kan me voorstellen dat als buitenstaander (geen limbolander) het wel een tikje schokkend is.

  50. Emmelinda zegt:

    Gelukkig ben ik een limbolander geweest. Ik heb zelfs even in een supermarkt gewerkt. Toen nog zonder bananendozen ghehehe πŸ˜›

  51. Abitch zegt:

    waren toen zeker sinaasappelkistjes πŸ˜€

  52. Emmelinda zegt:

    Jaaaa daar ging ik altijd op staan om mijn zegje te doen,zoals in Engeland in dat park (geen idee welk, zo ver heb ik niet opgelet op school). πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

