???

???

Tjemig de pemig, ik weet zeker dat er niks aan mijn ogen mankeert (nou goed, op enkele momenten Oost-Indisch blind zijn na dan) maar zo af en toe (vooral bij het loggen) ga ik toch echt twijfelen.

Kijk…dat die  f*cking irritante anti-spam-code-dingen soms alleen maar te ontcijferen (oke, oke en te ontletteren, jij je zin!) zijn met je neus op het scherm gedrukt *veegt vette talg van beeld* is best irritant. Toch?

Maar het ik vind het helemáál belachelijk dat je na een verkeerde gok niet eens te zien krijgt…

…wat dan wél de juiste oplossing had moeten zijn*.

*Jammer is ook dattie geen vieze woorden of afkortingen kent. Preuts ding. *doet “tssk tssk”*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op ???

  1. Annemarie zegt:

    Whaha, vage dingen inderdaad!!! Afschaffen ermee, toch?!?

    Ik mail je zo ff.. Heb goed nieuws! 🙂

    Kniefs

  2. Ans zegt:

    Af en toe zijn de rotdingen echt niet te lezen. Maar de juiste oplossing zou inderdaad wel aardig zijn, dan kan je er een spel van maken hahaha.

  3. Youke zegt:

    hahaha *ligt krom van het lachen*
    Dat dacht ik nou vanmorgen ook!

    Maar ik denk het antwoord wel te weten. Anders leren die spamrobots het ook om die cijfertjes en lettertjes te ontcijferen.

    En hoe irritant is het dat ik het verschil tusen de g en de 9 niet kan zien in die velden grrr.

  4. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Of aanpassen. Ik begrijp het wel dat ze die dingen in willen bouwen. Maar echt gebruiksvriendelijk is het niet 😉

    Jaaa ik heb het gezien! Ik mail je zo ff terug! harstikke leuk joh! Thanks!

    Kniefs 😀

    @Ans;Ja grinnik…dat was wat ik ook dacht. Bezigheidstherapie lijkt het wel hihi. Ik kan ze af en toe echt niet lezen. Dan krijg je een nieuwe en die is nóg erger. Volgens mij zit Specsaevers er achte 😛

    @Youke;Whaahaa is het heus? Het schoot mij vanmorgen ook te binnen. Ik had namelijk mijn best er op gedaan maar dat was niet goed. Nou zou ik toch graag willen weten… 😉

    Dat zou best eens kunnen. Daar zal vast wel een oplossing voor te vinden zijn. Dan werkt het hele zooitje nog niet.

    Jaaaa en als er een n staat, nét voor die kriebels op de achtergrond…dan zie ik het ook niet. Lijkt dan net een r :$

  5. Ans zegt:

    En de f en de t zijn ook lastig als ze net op een donker stuk staan. Opoe leest meestal nog zonder bril, maar inderdaad moet ik maar eens naar Specsavers voor een speciale Web-logbril. (WL-bril, niet te verwarren met WC-bril)

  6. Natazz zegt:

    Bij sommige logs moet ik ze altijd invullen. Je kan dat overigens aanpassen in je beheer.
    Soms wil ik soms te snel en klik ik voor die tijd al weg, dus mooi geen reactie achtergelaten of als je het wel in de gaten hebt moet je weer opnieuw beginnen… En ook vergis ik me vaak in de letters, gek word ik er van. hihi.

  7. Emmelinda zegt:

    @Ans;Ja inderdaad…die zijn ook vervelend. Soms zit ik echt met mijn ogen te knijpen wat er nou weer staat. Het is maar goed dat er geen zandloper bij staat he? Eens kijken wat men zegt bij specsavers wanneer we vragen om een weblogbril 😛 Zie je ze al driftig zoeken in het bestand? 😉

    @Natazz;Ik moet afkloppen; over het algemeen heb ik er weinig last van. Waarschijnlijk hebben de loggen die ik bezoek het ook al aangepast. Het vervelende is alleen dat ik soms twee reacties in een bepaalde tijd plaats. Dan krijg je ‘m ook :$

    Ja dat is irritant. Had ik vorige week ook. Bij Punt.nl let ik er al op omdat Ans eens vertelde dat er reacties wegvielen. Maar nu moet ik mezelf aanleren dat op weblog ook te doen.

    Grr ja dat heb ik dus ook. En naderhand vraag ik me af waarom het fout was. Dan ben ik helemaal overtuigd van mijn gelijk 😉 Ja het is ook om gek van te worden!

  8. Sally zegt:

    Jij ergelijk he, ik had het ook opeens op mijn log terwijl ik toch echt zeker weet/wist dat ik het het bij beheer weggehaald had. Grrr. En wat ook zo irritant is dat met zo’n antispam ding duidelijk word dat ik toch echt een lees bril moet gaan opzetten, zucht.

  9. jacqueline zegt:

    Misschien niet snel genoeg gereageerd op de code heb ik ook wel eens dan zit ik al in een nieuw scherm en kom ik op de pagina terug ben ik de code vergeten. Dan moet hij altijd opnieuw

  10. Hanny zegt:

    Gebruiksvriendelijk is die code nu niet bepaald. Zou de spam ook meelezen en dat de cijfers en letters daarom in zijn rommelig grijsachtig veldje staan, omdat de spam ze dan niet kan onderscheiden.
    Kortom ik vind het belachelijk. Waarom niet in een gewoon effen veldje.
    Groetjes Hanny

  11. chavalbueno zegt:

    Ha ha ha,idd hoogst irritant. Soms wel drie keer achter elkaar bij dezelfde reactie. en juist als ik op m’n eigen log een tegenreactie wil zetten krijg ik steevast die rotcode voor m’n neus.

  12. Emmelinda zegt:

    @Sally;Ik had eens op het forum zitten lezen en daar bleek dat sommigen ook die optie aangevinkt of weggehaald hadden en het toch zo doorging als van te voren. Ik kan me niet voorstellen dat iemand last heeft van spam. Dan haal je die hoeveelheid toch weer weg? Ik log al meer dan drie jaar en heb het nog nooit gehad. Ja soms van die kijkcijfervragers maar daar lach je toch om? 😉
    Hihi ik vertik het. Dan wil ik een anti-aniti-spam-bril 😉

    @Jacqueline;Ja dat is echt heel erg irritant. Ik probeer er nou rekening mee te houden. Vorige week was ik ineens een reaktie kwijt. Het was dat ik heel nieuwsgierig was naar het antwoord er op. Maar bij webloggen waarvan ik weet dat ze niet reageren op je reaktie kijk ik niet eens meer :$

    @Hanny;Nee, niet echt he? Ik heb het vermoeden dat dát het geval is. Want ik heb oo van die spamdingen zónder rommelig achtergrondje gezien. En bij Youke moet je een rekensommetje invullen. Zelfs ik kan dat hahaha 😉
    Groetjes terug!

    @Chavelbueno;Je kunt er ook geen touw aan vastknopen. De ene keer moet je die code intypen en dan krijg je één reactie. Dan moet je 3 keer typen en dan krijg je ze alledrie. Aaargh…zo irri. Misschien voor de broodnodige variatie? 😉
    Op mijn eigen log heb ik het alleen maar als ik binnen een bepaalde tijd (minuut?) twee reacties plaats. Dat komt nog al eens voor.

  13. Miriam zegt:

    Maar helpt het wel tegen spam? Dan vind ik het niet zo erg eigenlijk. Ze moeten wel wat duidelijker worden. Soms denk ik dat mijn lens niet goed zit zo slecht is het te lezen.

  14. Emmelinda zegt:

    Ik zou kunnen zeggen; jawel hor…kijk maar hier; nergens spam. Maar da’s net zo flauw als de mop over olifantengif. 😉 Ik heb geen flauw idee. In die drie jaar dat ik log heb ik zelden spam gehad. Alleen maar spam van mensen die een plakberichtje plakken om je op hun log te lokken. En die weten spamblokken ook wel in te vullen. Toch? 😉

    Ja het is echt slecht. Dan kun je 3 keer een nieuwe proberen om er eindelijk eentje goed te doen. Blijken dan die anderen er ook al te staan. Aaaargh! Zo irri!

  15. Sjoukje zegt:

    Ik word niet goed van die codes, regelmatig heb ik ook een foutmelding terwijl ik er van overtuigd ben de goede code te hebben ingetikt. Soms wel tot 4x aan toe.
    Groetjes Sjoukje

  16. remco zegt:

    wow dat spam is wel de wereld aan t veroveren he ze hebben al een kledinglijn ontwikkeld *zelfs boxershorts jaja * en er is etenswaar te koop t is echt te gek voorwoorden kijk hier maar >>>> http://www.spam.com/ <<<<<>>>> http://www.spamgift.com/ProductsList.aspx?CategoryId=21 <<<<<<<

    😉

  17. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Ik snap het ook niet. Sommige codes gok ik maar en dan blijkt het goed te zien en weet ik zeker dat ik het goed gedaan heb blijk ik toch weer kippig geweest te zijn. En als ik dan EINDELIJK een reactie geplaatst blijkt te hebben staan die anderen er ook bij. Grrrr.

    @Remco;Hihi eerlijk gezegd vind ik de spam in de vorm van dat lekkere hambo-broodje niet zo’n ramp. Laat komen, laat komen ;). Maar ik zie het wel weer…wanneer ik groot genoeg ben voor een eigen domeintje noem ik het watspamjemenou! O zo 😉

  18. Gonny zegt:

    Whahahahaha….dusseh ’t ligt niet aan mij….hahahaha..

  19. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dacht je dat? Hihi nee hoor…we hebben er allemaal last van. 😉

  20. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dacht je dat? Hihi nee hoor…we hebben er allemaal last van. 😉

  21. Emmelinda zegt:

    Whaahaa zie je…nou had ik er een. Was weer geen dubbelzinnige code. Jammer hoor 😦

  22. fijnegozer zegt:

    Emmelinda, hou er over op. Vreselijk irritant is dat. FG

  23. Emmelinda zegt:

    Wat is irritant? Het er over hebben of die spam 😛 Geintjuhhh

  24. Yvonne zegt:

    Woehahahaha! Ik weet nog wel een paar vieze woorden, wil je ze horen? 😛

  25. Emmelinda zegt:

    JAAAAA eindelijk. Ik dacht dat niemand de hint begreep 😛

  26. Dinie zegt:

    Hahaha, die komen ook pas in het volgende nummer!

  27. Anoniem zegt:

    Klopt helemaal , ik vind het niet zo erg dat ik hem soms (regelmatig hahah) twee keer in moet tikken maar laat dan inderdaad de juiste opgave zien hahahh.
    Wet je wat wel grappig is (uitgeprobeerd) als je het een paar keer fout doet worden ze steeds groter en duidelijker, denkt die code pc natuurlijk daar heb je weer zo’n blinde.
    Maar wanneer verdwijnen die rotdingen nou eens is echt erg irritant, kunnen alle web-loggers niet eens gaan klagen.

  28. Nog leuker ik had mijn naam er niet bij en dan hoeft het niet dat is handig maar ja dan krijg je weer persoonlijkheidsstoornissen en vervreemding want wie ben je dan nog he.

  29. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Whaahaa dan wacht ik nog effies af 😉

    @Leidse Glibber;Ja is toch irri? Dan vraag ik me steeds af wat ik verkeerd gedaan heb. Zeker als ik ervan overtuigd was dat ik het goed gezien had 😉

    Is dat zo ja? Hahaha kun je zien hoe gefrustreerd ik dan ben. Dat is me helemaal nog niet opgevallen. Wat zou ie dan na 10 keer doen? Bert & Ernie opgaves? Hahaha

    Ik vrees dat het niet weggaat. Ze zullen er wel overtuigd van zijn dat we het nodig hebben? 😦

    Whaahaa was jij dat? Ik zat al te peinzen en naar de schrijfstijl te kijken. Hoef ik niet na te denken over de code dan wel over wie dit bericht achtergelaten heeft hahaha :P. Maar het klopt, Abby heeft ook een log op punt.nl en als ze hier komt wordt ze lastig gevallen door die spam. Volgens mij is dat iets van web-log tegen punters ofzo? Discriminatie! *haalt spandoek uit en verzint leus voor op doek*. Datkanniehe… Tssk Tssk

  30. Geertje zegt:

    Gestoord word ik ervan!
    Belachelijk dat je die neit gewoon kan uitzetten; punters moeten of ze willen of neit. die stomme code intypen.
    Heb al bij web-log geklaagd, maar helaas pindakaas. grmbl.
    En inderdaad, vaak geeneens leesbaar :-S
    Nog een fijne avond Emmelinda!
    Liefs en dikke knufffff!

  31. Emmelinda zegt:

    Er is in het beheer iets te veranderen zodat je het zogenaamd uit kunt zetten maar volgens mij was het in jouw topic op het forum dat er melding gemaakt werd dat het niet hielp he? Of vergis ik me nou? Het is zooooo irri. Gelukkig *klopt af* heb ik er niet zoveel last van als anderen. Hoe dat nou weer kan? Ik weet het niet. Maar het is en blijft gewoon irri. Het is ook geen reclame om punters of wiedanook op weblog te krijgen om er een weblog te openen. Toch?

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel L53i34E68F39S …hahaha moet je ook ontcijferen 😛 😉

  32. emmaly zegt:

    He emm…jij mag me altijd storen hoor 🙂
    Maar ik vind het zooo lief van je dat je aan me denkt met die schilderijen haha.Ik had het idd al gezien en ik neem een donderdag al vroeg een duik in de winkel lol..hopen hebben ze ze wel want er word vaak gezegt dat ze al uitverkocht zijn terwijl de actie nog moet beginnen

    Knuffff

  33. Emmelinda zegt:

    Ja en dat zeggen ze niet alleen…dat is ook zo. De dag van tevoren vullen ze de winkels al. Als je in de buurt woont moet je echt eens ff gaan kijken op woensdagavond 😉 Is hier met sommige winkels ook.

    Leuk dat je het ook gezien had. Ik moest meteen aan je denken. Ik vind het zo leuk dat je daar zoveel plezier aan hebt 😀

    Dikke knuffff!

  34. emmaly zegt:

    oww dat wis ik dus niet..dus ga ik wonsdag gelijk eventjes kijken…dacht altijd maar dat is een fabeltje en het is nooit binnen gekomen.Ik heb er idd veel plezier aan en van de week heb ik een winkeltje gevonden op het net die ze allemaal verkoopt en nog goedkoper als in de winkel.Dus je kan het al raden dat ik me slag heb geslagen haha..zal er morgen een foto van maken

  35. Emmelinda zegt:

    Dat is ook wel eens inderdaad. Maar als het spullen zijn die goed lopen zijn ze al meteen weg. Hier staan ze al in de rij voordat de winkel opengaat 😉 Ik weet overigens niet of het psies zo bij jullie is hoor. Daarom, als je er niet helemaal voor om hoeft te rijden moet je gewoon even kijken. Of bel ff? 😉

    Hahaha dan ben ik benieuwd hoeveel je er nu hebt! Is de penseel nog niet aan je hand vastgegroeid? 😉

  36. emmaly zegt:

    jij heb echt goed ideeen haha bel ik ff een woensdag…maar het is hier vandaan maar tien minutjes lopen dus dat maak ook nog niet uit als ik dan voor niks ga.uhh heb nu 3 tassen vol van die grote plastic tassen haha niet normaal eigenlijk he..maar ja vind het leuk om te doen…nee me kwast is nog niet aan gegroeit 😉

  37. Emmelinda zegt:

    Hihi nou ik ben een koopjesfreak, dan krijg je dat. Wanneer er iets bij het Kruidvat in de aanbieding is op dinsdag ga ik maandag na vier uur even kijken. Dan krijg je het bij sommige winkels al voor die prijs mee. Niet alle filialen doen dat trouwens. Ik heb ook wel eens op de verkeerde gegokt hihi.
    Dat is inderdaad lekker dichtbij. Gevaarlijk dichtbij trouwens. Heb je nog katten spullen gekocht vorige week? Waren leuk en goedkoop he? Maareh…als het regent zijn 10 minuten nog vervelend hihi 😉 Alhoewel…voor die schilderijen heb je het vast wel over he? 😀

    Wow, dat zijn er echt heel veel! Allemaal verschillende ook? Ik wist niet dat er zoveel van te krijgen was! Dat vind ik wel geinig. Hoeveel heb je er nou af in totaal?

  38. emmaly zegt:

    ja die kattendingetjes heb ik ook gezien maar het het bewust niet gekocht want kan me kont al haast niet keren hier..ze hebben al zoveel.
    Ow ja als ik wat wilt hebben dan maak regen echt niks uit voor me hoor…want als ik wat in me kop heb heb ik het niet in me kont haha..en dan moet ik het gewoon hebben.
    Je heb echt heel veel verschillende en zie weleens afbeeldingen op zo orginele website die ik geeneens in de winkel heb gezien.Heb er al een hoop hangen weet geeneens hoeveel 😉

  39. Wanda zegt:

    Ik werd/word ook helemaal kriebel van die K**codes.*Krabt zich een ongeluk door de jeuk* Voorlopig is mijn oplossing : geen punt adres aangeven maar alleen m’n mail. En anders effies mijn web-log adresje invullen. Vanaf daar is er ook weer op punt te komen.

    Maar weblog mag die codes van mij eruit knikkeren. *Doet het raam vast open*

  40. Emmelinda zegt:

    @emmaly;Ja en met de helft doen ze toch niks of is dat bij jullie wel zo? Ik heb wel een paar van die kokers met ballen erin en erop gekocht waar Sam aan kan krabben want met die krabpaal doet ie helemaal niks. Wel met de tafelpoot hahaha. 😉

    Hihi ja dat heb ik ook meestal. Alleen stormde het vorige week en ik moet een klere-eind fietsen. Toen was de zin ineens over 😉 Maar anders heb ik hetzelfde.

    Ik heb er nooit zo op gelet. Steffie heeft er ook nog een. Met glitterverf. Ken je die? Hebben ze in de speelgoedwinkel.

    Dan hoop ik dat je een keer een foto maakt, lijkt me leuk om te zien 😀

  41. emmaly zegt:

    nee ik kom alleen bji lidl als er aanbiedingen zijn zoals die schilderijen hihi..ach een tafelpoot is ook leuk ipv een krabpaal haha
    Die glitters moet je er later pas op doen toch?zal wel van het merk ravensburg zijn ofniet?
    ja ik beloof dat ik een foto maak morgen 🙂

  42. christa zegt:

    alsof je onthouden zou hebben wat je ingetypt heb met die rare codes??

    nee idd walgelijk die codes..
    Ben het helemaal met je eens.
    Ik twijfel regelmatig aan mijn bril als er weer zon code in beeld komt.

    groetjes christa

  43. Emmelinda zegt:

    @Wanda;Wel oppassen dat je geen kou vat hoor met dat raam open. 😉 En ik wil je de krabpaal van Sam wel uitlenen als je zo’n jeuk hebt? Hihi. Maar inderdaad…dat doen een boel punters. Ik vind het alleen niet eerlijk. Wij, web-loggers, kunnen wél onze link achterlaten bij jullie. Maar goed…we doen er heleaas niks aan vrees ik *jankt*

    @emmaly;Het is dat ie zo ver weg ligt…dan stel ik het meestal uit en dan is het te laat. Is ook zelfbescherming hoor want ze hebben daar zulke lekkere dingen. Daar kan ik niet weg zonder iets te kopen 😉

    Ja klopt, dat moet je er later op doen. Eigenlijk pure nep want die glitter kun je zo overal kopen en dan kun je het ook op je andere schilderijen doen 😉

    Leuk! Ik ben zeer benieuwd 😀

    @Christa;Bij sommige wel 😉 Vooral als ik er lang genoeg op gestaard heb 😀

    Ja is toch zo? Die domme streepjes op de achtergrond verpesten het gewoon. Ik heb ze vaak genoeg op andere sites gezien maar dan zonder achtergrond. Werkt vast ook???

    groetjes 😀

  44. peet zegt:

    Fffffffffffff gelukkig ik dacht dat het aan mij lag dat ik die code af en toe niet kan ontletteren, en die dubbele berichtjes is mij ook al gebeurd, we zullen maar zeggen voor een goed doel die ellende GEEN SPAM

  45. emmaly zegt:

    emm…ik heb ff foto’s gemaakt die ga ik je nu sturen ja

  46. Abby zegt:

    Ik had laatst em2kus … vind je m niet grappig?! Ik zei maar niks want ik wist niet dat jij die codes ook steeds te zien kreeg, of is dat alleen als jij te vaak achter elkaar reageert?? Volgende keer als ik weer zoiets grappigs heb doe ik ook een print! Zo wordt het nog een sport ook die codes! Ths voor de tip 🙂

  47. Emmelinda zegt:

    @Peet;Hihi dan is het maar goed dat ik er een log over gemaakt heb, anders zat je nu nog aan jezelf te twijfelen 😉 Schrap die afspaak met de opticiën maar 😉
    Ja aaaargh…ik zag net nog ergens 4 berichten achter elkaar staan. Dezelfde. Dan weet je meteen wat er gebeurd is 😉

    Ik ben nog niet zo ver. Ik vind het helemaal niks maar goed…de bedenker zal wel blij zijn. Is er tenminste eentje blij mee, ghehehe 😀

    @Emmaly;Hahaha zet ik je nog aan het werk ook. Ik ben benieuwd *gaat bij mailbox zitten*

    @Abby;Ohhhh die had ik graag willen hebben! Ja wij krijgen die codes ook te zien. De ene schijnbaar iets vaker dan de ander. Het is in te stellen maar dat is ook niet altijd een garantie blijkbaar. Als ik e snel achter elkaar reageer krijg ik inderdaad ook een code. Maakt niet uit of het op mijn log is of op mijn log en daarna op een andere log van een andere weblog.

    Hihi ja is goed…ik speur al een hele poos maar ben nog niet echt iets leuks tegengekomen. Als ik iets leuks heb laat ik het weten 😉

  48. emmaly zegt:

    emm kan je mij ff een testmailtje sturen naar emmaly@wanadoo.nl
    Want ik krijg hem niet open lol

  49. Emmelinda zegt:

    Hahaha is goed. Even proberen 😉

  50. christa zegt:

    Ik moet zeggen dat ik vrij weinig die codes krijg (gelukkig) maar idd zonder die irritante achtgrond is het code intypen al irritant genoeg.
    Heb trouwens geen idee of het bij mij uit of aan staat..
    Ik heb er alleen last van als ik te snel achter elkaar reageer op mijn log.

  51. Emmelinda zegt:

    Ik heb er ook vrij weinig last van *klopt snel af*. Als ik anderen hoor ben ik daar superblij mee want ik had vorige week dat ik die code niet gezien had en de log weggeklikt had. Dan ben je er van overtuigd dat je een berichtje achtergelaten hebt maar dat is dan niet zo. Aaargh!

    Toevallig zag ik pas geleden dat het hier uitstaat. Ik kwam er bij toeval achter waar het stond ;).

    Yep, dat heb ik ook meestal. Dat vind ik dan nog niet eens zo’n ramp. Moet ik maar rustig doen met reageren 😛 😉

  52. Lette zegt:

    En weer krijg je het voor mekaar om je aan iets heel anders te irriteren dan verwacht mag worden. Haha!
    Niet dat je ongelijk hebt, maar storender vindt ik dat je het moet bevestigen en dat je reactie dan vervolgens 2x (minimaal) geplaatst wordt. Net of je een of andere sufferd bent die ongeduldig zit te wezen.

  53. Emmelinda zegt:

    @Lette;sollie. (whaahaaa) ZO blijven we lekker aan de gang 😛 hihi. Eens kijken of je er de volgende keer beter op gaat letten 😉

    Ja ik vind het ook zo lullig voor degene waarvan de weblog is. Maar goed, ondertussen kijk ik er niet meer van op wanneer hier twee of drie dezelfde reakties staan. Dan weet ik wel waar het aan lag 😉 Maar je hebt gelijk…ik denk dat ook wel eens wanneer ik er twee achter elkaar zet 😉

  54. Pasula zegt:

    Nou ik heb weleens een raar woord gehad hoor, vergeten op te slaan maar ach, wie slaat er nu een code op, dat slaat nergens op. 😉

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee, als je het van tevoren geweten had dat je die nog wel eens moest uithalen….maar goed..dan kunnen we álles wat we tegenkomen wel opslaan 😛 Ghehehe.

    Ik heb er maar eentje opgeslagen en hier nog geplaatst ook. Natuurlijk wilde ik een vieze maar die kreeg ik niet. Jammer voor al die webloggen waar ik flink aan de gang ben geweest om er een te krijgen. Geintjuhhhhh 😛

  56. Miek zegt:

    ……en zelfs weleens tot drie keer toe hoor!!!! Moet gewoon wat langzamer typen, maar ik heb waarschijnlijk secretaressebloed in me!!!! ;o)))))

  57. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik ken het. Ik typ heel erg snel. Dus daarom zie ik die dingen regelmatig 😉

  58. Emmelinda zegt:

    Pee-es; daarom vind ik DIE niet zo erg. Dat is mijn eigen schuld. Maar die waar ik niks aan kan doen irriteren me zo. Gelukkig krijg ik die niet veel 😉

  59. Tagrijn zegt:

    En ‘we moeten er mee leren leven’ is zeker een dooddoener?
    Overigens nog nooit spam gezien op welke weblog dan ook. Ik doe het trouwens bijna nooit in een keer goed. Maar als je het over doet, staat je reactie er twee keer. Zo goed werkt dat filter dus ook weer niet.

  60. Mafkees! Zoooo nieuwsgierig jij ook nog he! Tis al erg genoeg dat code-gedoe op weblog…. bleh! Maar ik heb t voor je over hoor! 🙂

  61. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn;Hahaha nee want dan heb je ook een vorm van spam. Maar je hebt gelijk, we moeten er maar mee leren leven. Ik denk dat ze er zelf heel tevreden over zijn bij weblog (doet me sterk denken aan die mop van olifantengif. Of dat werkt. Ja dat werkt, zie je hier olifanten? 😉 Snap je wat ik bedoel?)

    Ik log al meer dan drie jaar en ik heb -buiten collegaloggers die je naar hun log lokken- nooit spam gezien. Ik geloof er dus niet zo in.

    Ik heb ook wel eens dat ik het over moet doen en dan baal ik omdat het er dan dubbel zal staan. Denk ik dan. Maar dan staat het er maar één keer. Ik begrijp er helemaal niks van :$

    @Libra/weegschaal;Whaahaa mafkees? Wie ik? *kijkt om zich heen* 😛
    Ja egwel…ik wil gerechtugheid. ik wil bewijs dat ik het ook fout gedaan kan hebben. Ze kunnen me wel vanalles wijsmaken 😛

    Ja het is verrekte irri. Je ziet dat webloggers zelf er ook last van hebben. gedeelde smart dus. Ik ben blij dat je ondanks het spelletje…euh…spamding toch hier wil komen (las trouwens laatst op een log (waar ik per toeval kwam) dat die persoon niet meer reageerde op een log vanwege die code. Vind ik nóg erger dan die code. Dat zuigt helemaal! ;))

  62. mootje zegt:

    Via Chaval kwam ik hier terecht, las je logje en dacht: goh ik ben dus niet de enige die dat mega irritant vind. Goed van je dat je daar een logje aan wijdt. Nog fijner zou het zijn als het ook nog zou helpen. Hoewel?? Wie weet;))

  63. Emmelinda zegt:

    Heej Mootje, welkom 😉

    Ik vrees dat het niet zal helpen. De uitvindere van dat geval zal reuzetrots op zijn/haar uitvinding zijn. Dat krijg je er met geen tien KAMERvragen uit! Maar goed, het helpt jou (evenals een paar andere loggers) al om er achter te komen dat je er niet alleen problemen mee hebt. Toch? 😉

  64. Bengeltjuh zegt:

    Het is onwijs irritant………..pff……zelfs met mijn lenzen in geeft dat ding nog weleens fout aan…en dan weet ik toch zeker dat ik het goed doe…

    😀

  65. ~Tina~ zegt:

    Het is inderdaad heel irritant!
    Ik heb in mijn beheer aangegeven dat ik het niet wil, maar toch verschijnen die dingen als mensen een reactie willen geven.
    Het ligt dus niet aan mij!!
    Ik zou willen dat het wegging, ik ben bang dat het mensen gaat weerhouden om een reactie bij mij te plaatsen.

    En inderdaad krijg je de goede oplossing niet te zien he?
    Een prijsje voor het goede antwoord kan er blijkbaar ook niet vanaf…..

    Fijne dinsdag hoor, groetjes en liefs van Tina

  66. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh;Hahaha en weet je wat ik nou merk? ALs ik mijn log open denk ik “Oh nee he, niet wéér”. Omdat er die code staat hahaha. En die heb ik nog wel helemaal zelluf geplaatst ghehehe ;).

    @Tina;Ja dat is ook irritant. Ik heb op het forum gelezen dat meer mensen dat hebben wanneer ze aangeven dat ze dat niet willen. Echt vet balen. Echter vind ik het ook weer irri van die mensen (ik las namelijk pas geleden dat er écht mensen zijn die daarom niet reageren) dat ze het teveel moeite vinden om zo’n code in te typen. Die moeten we eigenlijk niet eens WILLEN hebben. Toch? ;). Ze komen toch voor jou? Net zoals er een boel mensen weggebleven zijn hier die naar punt.nl zijn gegaan. Alsof een andere naam in de url ineens geen plezier meer met zich meebrengt? Het zal wel aan mij liggen hoor 😉

    Hahaha de prijs is waarschijnlijk dat je een nieuwe code krijgt wanneer het mislukt is. Gratis en voor nks. De prijs bij een goeie oplossing is dat je reaktie dubbel geplaatst wordt! Niet gek he? 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dinsdag! Dikke knufff en veel liefs!

  67. Belinda zegt:

    Ik erger me ook zo aan die dingen. Ze zijn soms absoluut niet te ontcijferen/ontletteren. En als je het dan niet trekt dan krijg je als beloning een nieuwe niet te ontcijferende/ontletterende opgave…

    Misschien had de y een Y moeten zijn?

  68. vonnieb zegt:

    Erg vervelend die anti-spam dingen!!!

    Het zou verboden moeten worden!@!

    Fijne dinsdag
    Liefssssssssss -X-

  69. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Ja denk je er makkelijk vanaf te komen krijg je er weer een. En gewoon iets invullen om een andere te krijgen werkt ook niet fijn…dan heb je twee keer een reaktie geplaatst. Aaargh!

    Hahaha ja dat kan ook nog. 😉

    @Vonnieb;Nou en of! Dat het nodig zou zijn zal dan wel, daar heb ik geen verstand van. Maar maak er dan een mooie versie van. Die bestaan echt… 😉
    Jij ook een fijne RUSTIGE dinsdag! Gaat het een b-tje? Rustig aan doen he?

    Dikke knuffff

  70. Annelinde zegt:

    Ook hier irritatie om de cijfercodes – ook raar dat het bij de een hoofdletter gevoelig is, en bij de ander weer niet.. Dus uh, misschien had Belinda wel gelijk?

    Misschien kunnen ze wat variatie doen door er van die sudoko puzzels van te maken ofzo. Kan het nog leuk worden en zorgt in ieder geval voor een wat meer gezonde hersenkraker 😉 Wel met een HINT knop dan natuurlijk…

  71. Rianne zegt:

    het ligt dus niet aan mij?? 😉

    Superirritant die dingen inderdaad. Zeker als je een hele rits logs aan het afgaan bent en je constant die dingen om je oren krijgt!

  72. Emmelinda zegt:

    @Annelinde;Ik heb geen flauw idee. Daar mogen we waarschijnlijk niet achterkomen want dan schotelen ze ons weer een nieuwe voor hihi.

    Hahaha kijk..dáár kunnen we iets mee. Nou nog doorgeven aan de makers. (of zoiets als balletje balletje…daar ben ik namelijk goed in hahaha) Zo gaan we natuurlijk als gekken webloggen bezoeken en maken en dat is toch de hoofdbedoeling? 😉

    @Rianne;Nope. Da’s een hele geruststelling he?

    Ja en het lijkt dat ik geluk heb dat de meeste webloggen die ik bezoek ze niet ingesteld hebben. Alleen moet ik nu nog eens rustig leren typen. Daar loop ik steeds op vast. Dan krijg ik er namelijk óók een :$

  73. fijnegozer zegt:

    Zeg Emmelinda, ik waarschuw je dat wanneer je volgende keer weer op m’n log komt, de kans groot is dat je GELINKT bent. Groetjes FG

  74. Emmelinda zegt:

    Oeioei…daar schrik ik toch wel van FG. Ik zal eens kijken of ik nog weet hoe ik linkjes toevoeg in het rijtje :P. In mijn reader sta je al 😉 Thanks!

  75. Mickey zegt:

    Zo, dit is inderdaad de onduidelijkste die ik ooit gezien heb. Ik denk inderdaad ook dat de y een Y had moeten zijn. Veel plezier met het verdere ontcijferen 😛

  76. Pasula zegt:

    Hahaha je mag bij mij nog weleens oefenen hoor, ik heb een weblog waar nog weleens heftige woorden loskomen 🙂

  77. Pasula zegt:

    Ik had net bij jou dus u6upz2
    kijken wat er nu weer uitkomt…leuk zo spelen hahaha

  78. Emmelinda zegt:

    @Mickey;Hahaha ja ik denk dat het daar ook aan ligt. Het is alleen zo jammer dat je het niet een paar keer mag proberen zoals bij een wachtwoord. Misschien vinden ze ONS wel robots? 😛

    dank je wel…nog ff en we kunnen misschien met z’n alles een cluppie oprichten 😛

    @Pasula;Jaaaa zoals worst. Erg hoor…je moet echt een keer een waarschuwingsbord maken. Zoals bij kijkcijfers verplicht is 😛

    Hahaha nog ff en we gaan die codes nog waarderen ook! 😉

  79. rietepietz zegt:

    Ik ben zóóó braaf , ik hoef vrijwel nóóit zo’n code in te voeren
    ( misschien ben ik gewoon te langzaam , zou ook kunnen maar dáár hebben we het natuurlijk niet over .)
    lieve groetjes, Riet

  80. Emmelinda zegt:

    Wow dat is bijzonder! Dan weet je nou dat je er heel blij mee kunt zijn hihi. Ik zie ze ook niet zo ontzettend veel maar vanwege het snelle typen het meest. 😉

    Een dikke knufff voor jou!

  81. Nou zo aan de reacties te zien ben ik dus niet de enige die me groen en geel ergerd aan die !@@##$#@$ code`s ………

    Ik kom bij je logje hier boven even knuffelen 🙂

  82. christa zegt:

    Ergens schreef je dat je gelezen had dat sommige mensen niet meer op bepaalde webloggen komen vanwege die code..
    Zon verhaal heb ik ook gelezen.
    En ik ben het met je eens dat ik dat nog erger vind dan die k..te code.
    Om tenslotte iemand niet meer te bezoeken daarom klinkt erg gemakzuchtig.
    Want zelfs al zet je hem uit.. komt ie nog.
    Dus dat is iemand straffen om iets wat ie niet gedaan heeft.
    (Je zou er bijna het weblog forum mee vol stalken met al die codes..)

    Jaaa das een idee.. elke onterechte code die iedereen ziet even opslaan en op het weblog forum plaatsen..
    We zullen ze krijgen hihihi

  83. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends;Goh maf eigenlijk he, dat we allemaal denken dat het aan onszelf ligt. Ook qua ergeren. Niet dus. Het is gewoon superirri! 😉

    @Christa;Ja dat is écht erger dan die code he? Je komt toch om een bepaalde reden? Omdat je die persoon aardig vind of omdat je de logjes zo graag leest. Weet ik het. Als je al lang ergens komt is het toch debiel dat je dan geen reactie meer zet vanwege zo’n code. Het is een vervelend ding maar goh…als dat alles is???

    Whoehaaa we trekken ten strijde! Hup en maar printjes maken. 😉

  84. clary zegt:

    Euhm… ik denk dat dat is voor mensen zoals ik… die graag overal bercihtjes achter laat… ff copieeren en plakken en klaar… 😉 Alleen hier werkt dat niet! Goed zo!!
    😀

  85. Emmelinda zegt:

    Werkt wel hoor…maar je moet even weten hoe 😉

  86. Chantie zegt:

    Ben blij dat ik niet de enige hier in ben!!!

    Heel veel liefs, Chantie

  87. Emmelinda zegt:

    Hihi scheelt weer he? De wetenschap dat anderen zich net zo ergeren en geplaagd worden is gedeelde smart 😉

    Dikke knufff

  88. Suzanne zegt:

    Haha inderdaad ja, dat overkomt mij ook regelmatig. Kinderachtig hoor dan weet je nog niet wat je fout hebt gedaan. De 1 en de I lijken altijd op elkaar. Plus dat de tekens altijd van grootte van elkaar verschillen waardoor je niet goed zit of het nou kleine of hoofdletters zijn.
    Vast door een man bedacht! 🙂

  89. Emmelinda zegt:

    Ja dan ben je er van overtuigd dat het goed was maar je zult het nooit weten. Klagen helpt ook niet. Ja de 1 en de I lijken ook vervelend veel op elkaar en als er dan zo’n streepje achter staat van de achtergrond lijkt het wel een f. Ik vind het echt stom zo.

    Whaahaa ja en eentje met flinke jampotglazen op zijn neus 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

