“Flessenpost”

Geachte klantenservice,
Ai, daar schrik ik van. Ik heb toch heel goed gelet op de juiste adressering:

MGA Entertainment

t.a.v. afdeling Klanten Service

Postbus 85

1170 VC Badhoevedorp

Mijn adres is:
XXX
XXX
Met vriendelijke groet,
E. Blablabla
—– Original Message —–
From: 
To: 
Sent: Wednesday, January 17, 2007 11:42 AM
Subject: RE: The Little Mermaid

Geachte mevrouw Blablabla,

We kunnen ons uw verhaal nog goed herinneren echter wij hebben tot op vandaag uw op niet ontvangen. Ik begrijp nu dat u de pop reeds enige tijd geleden toegestuurd hebt. Kunt u ons uw adres doorgeven dan kijk ik of we zonder de pop een oplossing kunnen aandragen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice.


From: 
Sent: Tuesday, January 16, 2007 11:36 AM
To:
Subject: Re: The Little Mermaid

Hallo klantenservice,

Het is inmiddels al een poosje geleden (de week voor de kerst) dat ik de pop verzonden heb en nou vroeg ik me af of jullie het knaagwerk van mijn poezenbeest al bewonderd hebben. Ik ben niet meteen in de pen…euh… het toetsenbord geklommen vanwege de feestdagen maar nu

kan

het volgens mij wel 😉

Ik ben benieuwd,

Vriendelijke groeten,

E Blablabla

—– Original Message —–

From: 

To: 

Sent: Tuesday, December 05, 2006 12:58 PM

Subject: RE: The Little Mermaid

Geachte mevrouw Blablabla,

Voor ons is het belangrijk de pop te zien. Als we de pop ontvangen hebben kunnen wij u bij uitzondering een nieuwe pop toesturen.

Met vriendelijke groet,

Afdeling klantenservice


From: 
Sent: Friday, December 01, 2006 1:28 PM
To:
Subject: Re: The Little Mermaid

Geachte klantenservice,

Dank jullie wel voor de genomen moeite. Het probleem is echter dat ik geen idee heb wat de kosten zullen bedragen om het te verzenden en dan ook nog eens de kosten om het te laten repareren. Misschien dat een nieuwe kopen dan goedkoper voor mij is??? Wat ik wel

kan

doen is een foto meezenden. Misschien dat jullie daar iets aan hebben om de kosten in te schatten?

Nogmaals bedankt voor de reeds genomen moeite,

Fijne weekend en groeten van

E. Blablabla.

—– Original Message —–

From: 

To: 

Sent: Friday, December 01, 2006 11:53 AM

Subject: RE: The Little Mermaid

Geachte Mevrouw Blablabla,

Wat vervelend dat uw kat een stuk uit de staart van de zeemeermin heeft gebeten.

Kunt u svp de pop toesturen. We bekijken deze en zullen u een passende oplossing aandragen.

U kunt de pop sturen naar:

MGA Entertainment

t.a.v. afdeling Klanten Service

Postbus 85

1170 VC Badhoevedorp

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klanten Service


From: 
Sent: Wednesday, November 15, 2006 8:13 AM
To:
Subject: The Little Mermaid

Mijne heren,

Onlangs kocht ik voor mijn dochter de felbegeerde zeemeermin die ze al vaak op reclames bewonderd had. Helaas was onze kat verrukt toen ze in huis kwam en beet haar liefkozend een stuk uit haar staart.

Nou is mijn vraag: Is er op de een of andere manier een mogelijkheid dat ik het onderlijf van de Speelpop

kan

vervangen? Zo ja,

kan

ik die tegen betaling bij jullie bestellen? Ik zou mijn dochter zo graag willen troosten op deze manier. De pop was net een week in huis ziet u.

Ik hoop graag iets van u te vernemen,

Met vriendelijke dank,

E. Blablabla

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

