Klik maar op het plaatje

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Klik maar op het plaatje

  1. Annemarie zegt:

    Heel goed, whahahaha ๐Ÿ˜€

    *kwaak*

    kniefs!

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha daar sta je van te kijken he? Ghehehe. Die van jou is ook niet slecht. Beetje aan de uitspraak werken en dan komt het wel goed ๐Ÿ˜›

    Kniefs ๐Ÿ˜€

  3. remco zegt:

    euhhhhhhhhhhhh waar zit t geluidsknopje ???

  4. Emmelinda zegt:

    Vond je het zo mooi? Wil je het beter horen? ๐Ÿ˜›

  5. remco zegt:

    lieve lieve Emmelinda *jaja ff slijmen ๐Ÿ˜› * t enige wat ik hoor is dat leuke geluidje wat je altijd hoort als je jouw log opkomt meeer hoor ik niet ๐Ÿ˜›

  6. Emmelinda zegt:

    *veegt slijm van beeldscherm*. Tsjongejonge hoe kan dat nou? Ik zal morgen eens bellen met het systeembeheer want dit kan natuurlijk zo maar niet he…

    Maareh…dat geluidje is natuurlijk รณรณk heel leuk (WELLUS). Daar ga ik ook nog eens iets mee uitvreten ghehehe ๐Ÿ˜‰

  7. remco zegt:

    ja dat geluidje is hartstikke leuk *schudt hoofd dat vanwege onbegrip over zo’n smaak ๐Ÿ˜› *

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha wissikwel *kijkt snel andere kant op* ๐Ÿ˜›

  9. Alida zegt:

    Helaas niets gehoord. Misschien maar beter ook, ha ha.

  10. Emmelinda zegt:

    En ik had nog wel zo mijn best gedaan :P. volgende keer zal ik het wat harder doen ๐Ÿ˜‰

  11. Natazz zegt:

    Duhh waarom had ik niet anders verwacht.

  12. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik heb werkelijk geen flauw idee ๐Ÿ˜› *kijkt onschuldig*

  13. GekinblacK zegt:

    Tjonge jonge hoe kom je hier nou weer op :-p

  14. Emmelinda zegt:

    Grinnik..

    Hoe kom ik er weer vanaf? ๐Ÿ˜›

  15. GekinblacK zegt:

    Kweetniet, heb daar geen ervaring mee. ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Zonde…maar goed, dan doe ik het er nog maar effies mee ๐Ÿ˜‰

  17. Koosje zegt:

    *flauwwwww* bwehehe ๐Ÿ˜€

  18. GekinblacK zegt:

    Doe maar, ga maar gewoon door met ‘er op komen’

  19. Abby zegt:

    “miep miep, hiiiiing”… wie was dat dan? ๐Ÿ™‚

  20. Emmelinda zegt:

    @Koosje;Ghehehe ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

    @GekinblacK;Nu ff niet…ben nu aan het webloggen ๐Ÿ˜›

    @Abby;Euhm…roadrunner???

  21. epie zegt:

    dacht ff dat mijn pas gerepareerde gehoorapperaten weer kapot waren

  22. Ans zegt:

    ik verwachtte eigenlijk jou te zien met een DD-masker of zoiets, hahaha.
    Maar echt, je kan het goed!!!!
    kan e hem ook nadoen als hij nijdig is?? want dit was te vriendelijk!

  23. Ans zegt:

    ik verwachtte eigenlijk jou te zien met een DD-masker of zoiets, hahaha.
    Maar echt, je kan het goed!!!!
    kan e hem ook nadoen als hij nijdig is?? want dit was te vriendelijk!

  24. Emmelinda zegt:

    @epie;Moet je het geluid harder zetten…als je het geluidje van m’n log hoort is dat niet het geval ๐Ÿ˜›

    @Ans;Oef, dat is wel een moeilijke hoor. Ik was al blij dat ik deze onder de knie had ghehehe. Maareh…viel niet tegen he? Dank je wel *maakt buiging*

  25. Hanny zegt:

    Het zal wel aan mijn gehoorapparaten liggen (die ik niet heb), maar ik hoor Donald Duck niet. Wel jouw bekende riedeltje.
    We zijn er met z’n allen mooi ingestonken (figuurlijk dan).
    Groetjes Hanny

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik…tussen de sterretjes doe ik hem op m’n best na ghehehe :P. Perfekt zelfs ๐Ÿ˜‰

    Groetjes terug ๐Ÿ˜€

  27. Nicky zegt:

    Whahaha! Hij is leuk! Ik was al bang dat hier weer een hoop te lezen zou zijn, maar ik moet nu echt stoppen. Bedtijd voor Nicky!
    Ik kom snel terug, welterusten!

  28. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja hieronder staat een xxl-versie ๐Ÿ˜‰ Maar goed, die loopt nog niet weg ๐Ÿ˜€

    Slaap lekker meissie! Niet teveel Donald Duck nadoen he? Michelle slaapt ๐Ÿ˜‰

  29. Annemarie zegt:

    Vooral die uitspraak idd..
    Ik bak er nog helemaal niks van!

    Weltrusten voor strakkies!

    KNIEFS!

    p.s. Ik heb nog steeds geen enveloppe ontvangen:S

  30. Emmelinda zegt:

    Blijven oefenen. Heb ik ook gedaan. Dan komt het vast wel goed ๐Ÿ˜‰

    Klopt, door al dat gedoe is ie hier blijven liggen. Wilde ik ‘m opsturen, blijkt dat de postzegels nu duurder zijn. Dus moet ik morgen even naar het postkantoor om vijfjes te halen zodat ik kan bijplakken, anders krijg je nog strafport ook hihi ;).

    Jij ook een fijne nachtrust he?

    Kniefs!

  31. Annemarie zegt:

    Whaha ok, ik was al bang dat hij verdwaald was in de post… ๐Ÿ˜‰
    MAar dan wacht ik vol spanning *ahum* af!

    Misschien maar niet als Duck, want dan vlieg ik de postbode aan, whahaha.!

    Thnx:)
    Doegg! Kniefs!

  32. Emmelinda zegt:

    Grinnik…stel je voor, dan had ik een nieuwe moeten sturen en dan was het wel een heeeeele dure 10 cent geweest hahaha.

    Whaahaa, is weer eens iets anders voor die postbode dan honden ๐Ÿ˜‰

    Houdoe ๐Ÿ˜€ Kniefs!

  33. tagrijn zegt:

    Ben je al ingehuurd voor de tekenfilms? Je doet het beter dan Halia Ries.

  34. Lette zegt:

    Donald is zijn stem kwijt blijkbaar.
    Eerst een vastloper en bij opnieuw proberen geen geluid, behalve die introductie dan.

  35. Youke zegt:

    Verrast? ja, ik had iets anders verwacht. Het gesproken woord is mooi te zien op je log ๐Ÿ˜‰

  36. Gonny zegt:

    Whahahahahahaahahahahhaahahhahaaaa……en hoe oud ben je ook alweer???

  37. dinie zegt:

    Hahaha je bent een natuurtalent. Je kan wel meedoen met “wordt vervolgd” (moest even heel diep graven).
    “Ik ben Emmelinda ik ben 37 (hoe lang ben jij eigenlijk al 37???) jaar en ik doe Donald Duck na”

  38. Bengeltjuh zegt:

    Jee dat is schrikken op de vroege ochtend ….mijn koffie lag gelijk tegen beeldscherm aan *pakt doekkie*

    Kun je Roadrunner ook ?

    Ja he..ja he…….kun jij wel ๐Ÿ˜€

  39. Abby zegt:

    Jaaaa, helemaal goed “gehoord” in 1 keer, hahahaha(het was idd roadrunner)
    Maar als ik teruglees vraag ik me af of รญk het nou verkeerd begrepen heb of ….
    De grap was toch juist ..??? hahaha vast wel!

  40. ~Tina~ zegt:

    En ja hoor, iedereen trapt er weer in…..
    Die Emmelinda is toch wel een grapjas hoor!

    Verder alles goed aan die kant hoop ik?
    Fijne dag, groetjes en liefs van Tina :-))

  41. fijnegozer zegt:

    Na een keer of vijf proberen en keihard zetten, hoor ik echt niks anders dan het geluid van je log Emmelinda.

  42. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn;Halia Ries? Is dat Donald’s Schoonmoeder? Maareh…nee die aanbieding heb ik nog niet gehad. Schandalig he? Ik blijf maar bij de brievenbus wachten *sjugt*

    @Lette;Liep ie vast? Oeps zorgde mijn webog voor teveel spanning? Kan het me wel voorstellen ๐Ÿ˜‰ Nou moet ik mijn stem sparen hoor ๐Ÿ˜›

    @Youke;Grinnik..je dacht zeker een animatie van Donald Duck met mijn hoofd er in? Ghehehe dat past toch niet ๐Ÿ˜›
    Handig he, zo’n gesproken woord terwijl je je keel tegelijk kunt smeren ๐Ÿ˜‰

    @Gonny;Hahaha…ik ben Emmelinda, 37 jaar oud en doe Donald Duck na :P.
    Han Peekel kan trots op me zijn ghehehe

    @Dinie;Hahaha ja da’s lang geleden he? Mochten ze wel weer op de buis brengen. Doe ik meteen mee. Hahaha.
    Zei ik 37? Grinnik…ik ben eigenlijk pas 26:P Geintjuhhhh

    @Bengeltjuh;Oef, meteen aan het poetsen geslagen dus. Die Donald…wat ie toch teweeg brengt ghehehe.

    Euhm eens even denken…da’s toch *Miep Miep hiiiiiiing*? Of heb ik nou een identiteitscrisis? Ghehehe

    @Abby;Jippieeeeeeee. Goh ik bedenk me nou ineens dat mijn kinderen helemaal niet weten wie Roadrunner is omdat die niet meer op tv komt. Is die met pensioen ofzo? Een roadrunner met rollator ofzo? Ghehehe

    Ja hoor, dat was de grap ๐Ÿ˜›

    @Tina;Grinnik, zo melig! Wie ik? Een grapjas? ๐Ÿ˜› Het is wel weer gelukt he? Hahaha.

    Ja hoor, op een zieke Stef na gaat alles prima. Nou ja goed, morgen gaat ze naar school. Nog een dag tekenfilmpjes met irritante stemmetjes en ik krijg wurgneigingen ๐Ÿ˜‰

    Ik wens jou een hele fijne dag!

    @fijnegozer;Kijk en dรกt is het allermooiste! Blijven klikken en genieten dus ๐Ÿ˜›

  43. chavalbueno zegt:

    Ik hoor geen Donald Duck hoor, dus je neemt ons gewoon in de maling?! Ha ha.

  44. Emmelinda zegt:

    Wie ik? Ik zou niet durven ๐Ÿ˜›

    (Kijk maar tussen de sterretjes ;))

  45. Annelinde zegt:

    En รณf je weer terug bent ๐Ÿ˜‰

    Weet je, de reacties hier zijn een log (of 10) op zich. Is ook knap!

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha ๐Ÿ˜‰

    Jaaaaa, leuk dat je dat ook zo ziet. Ik heb wel eens gedacht aan een eigen domeintje. Dan neem ik wel al mijn logjes mee. Maar ik denk dat ik ook al die reacties meeneem want zijn het geen verhalen op zich dan wel hele geinige reakties. Vaak dingen waarvan ik denk hรฉ dร t had nou juist in die log gemoeten hihi.

    Ik lees wel eens terug in mijn archief en dan zit ik zo te lachen om die reakties ๐Ÿ˜€

  47. Belinda zegt:

    Je kunt Donald Duck gevaarlijk goed na doen! (tenminste… als je een dode Donald Duck nadeed dan was die vreselijk goed!) ๐Ÿ˜‰

  48. Emmelinda zegt:

    Hahaha, je gaat me toch niet vertellen dat je mijn briljante optreden niet gezien hebt? ๐Ÿ˜›

  49. Emmelinda's SuperFan zegt:

    Hahahahahahahahaha:)
    Wie snapt het nou niet??
    Ik wel ๐Ÿ™‚

  50. Emmelinda zegt:

    Ha een fan! Doe ook eens Donald Duck na?

  51. Emmelindaยดs SuperFan zegt:

    *Doet Donald Duck Ook Na*

  52. Emmelinda zegt:

    *applaus* wow je bent een natuurtalent hoor!

  53. Emmelindaยดs SuperFan zegt:

    Dank u,
    Dank u,
    *Buigt*

  54. Emmelinda zegt:

    *gooit geld richting pet van Donald Duck-imitator*

  55. Barbara zegt:

    Het ligt natuurlijk aan mij dat ik jouw duckversie niet te horen heb gekregen, vast en zeker verkeerd gedrukt enzo….

    Groetjes

  56. Emmelinda zegt:

    Grinnik, was je wel op de goeie log ๐Ÿ˜›

    Nee geintjuh….was een grapje. Kijk maar eens tussen de sterretjes. Wat je zo tussen sterretjes zet “doe” je zogenaamd snappie?

    Greetz

  57. rietepietz zegt:

    * maakt bril even schoon om gespetter van ene Donald Duck weg te poetsen *
    Hoe kรณm je weer op het idee !Je hebt wรฉl hรฉlemaal gelijk dat de reacties het lezen zรฉker waard zijn .Ik neem altijd de tijd voor jouw log want dat is allรฉรฉn met reacties compleet !
    * sjucht , waarom mรกรกkt dat mens het altijd zo leuk ,zo kom ik wรฉl in tijdnood*
    Maar wat hรฉb je leuk geknutseld….. gewรฉldig achtergrondje is het zo!

    liefs Riet

  58. Pasula zegt:

    Ja sorry ik had mijn lenzen niet in, kun je nog 1 keer ehm…jeweet wel??? ๐Ÿ˜›

  59. Whhhhhhhaaaaaa alleen de reacties zijn al goud waard ……

    Leuk achtergrondje trouwens je hebt weer lekker zitten knutselen

    Fijne avond liefs Ylone xx

  60. Cissie zegt:

    Je bent Emmelinda en je bent 37 jaar en je doet Donald Duck na? Ik had kunnen zweren dat je een fietsbel deed…
    Maar je mag door naar de volgende ronde hoor!

  61. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz;Oh sollie, ik liet me even gaan. Wil je nรณg een doekje? Ghehehe

    Hihi, nou laatst had Natazz een baaldag en vroeg of we haar op wilden beuren door iets leuks te vertellen. Daar heb ik dus zoiets neergezet. En bij GekinblacK heb ik dat deze week ook om dezelfde reden gedaan. En tja…dan kan mijn eigen log toch niet achterblijven he? Hihi

    Ik had eerst helemaal niet door dat zelfs alle reacties gelezen werden. oke dat was wel al een jaartje of twee geleden. Sindsdien roddel ik dus ook niet meer in een reaktie. Nee geintjuh :P. Zelf doe ik dat ook maar op de een of andere manier viel die euro niet. Ja dat maakt loggen nog echt compleet he? Lekker maffe opmerkingen maken of een log terug schrijven in de reaktie. ๐Ÿ˜‰

    Haha ik geloof dat ik dรกt dan ook maar in de disclaimer zet *wijst naar zijkolom*. Of valt dat ook onder het risico om hier rond te struinen? Ghehehe

    Grinnik dank je wel, ik moest er zo om lachen. Vond het wel bij mij passen. Ik had ook een idee voor een kopfoto maar m’n laptop heeft nog niet zoveel lettertiepjes. Dus dat komt nog ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff

    @Pasula;Tuurlijk Pasuultje *doet net alsof ze niet doorheeft dat dit een smoes is om een privรฉ-voorstelling te krijgen*. Ga er maar eens goed voor zitten:

    *Doet Donald Duck na*. En? Geweldig he? Ghehehe

    @rhodosfriends;Hahaha ja lekker melig he? Heerlijk!

    Thanks,is wel origineel he? Tenminste…ik heb het nog nergens gezien hihi. Eigenlijk zo simpel. Maar het past wel bij mij, met m’n ge-ghehehe. Heb je mijn favicon al gezien? (dat bloempje in de adresbalk als je de beginpagina op hebt staan?) Gaaf he? Hihi.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knuffff

    @Cissie;Pfff dat vervelende accent van mij ook…leek het รฉcht op een fietsbel? Tsjongejonge, misschien moet ik toch nog iets beter articuleren ;). Ik ben natuurlijk wรฉl blij dat ik doormag! Jippieeeee

  62. mama muis zegt:

    nou kan ie wel weer he? 36 keer dat riedeltje langs om te kijken of er ook een eend opduikt….zucht.. ik vind wel dat je erg goed een trilililputtoink nadoet, hoor je zelden.

  63. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan is het eigenlijk toch best tijd voor een oorkonde. Dacht ik zo. Bescheiden als ik ben. Ghehehe.

    De eend is verdwenen. Lag op mijn bord. Sollie. Maar goed, het riedeltje is ook leuk. Hahaha

  64. Wat ben je toch eigenlijk een verschrikkelijk mens, ik nlijf er altijd weer intrappen om op je plaatjes te klikken en weet eigenlijk van te voren al dat ik weer genept wordt hahahahahah

  65. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa ik voel me dan ook helemaal schuldig. NOT. Ghehehe. Maar ja, je weet maar nooit, wie weet heb ik wรฉl een filmje of een watdanook ๐Ÿ˜‰

    Euhm…eigenlijk is dit een watdanookje ๐Ÿ˜›

  66. vonnieb zegt:

    Hahahahaha goed gedaan meis, net echt ๐Ÿ™‚

    Slaap lekker.

    Liefssss -X-

  67. Emmelinda zegt:

    Jij herkent talent! Dank je wel ๐Ÿ˜€

    Voor jou ook een fijne nachtrust! Welterusten!

    Knufffff

  68. ~Tina~ zegt:

    Het klopt, op http://www.netvibes.com kun je heel gemakkelijk al je linkjes in een reader zetten, bovendien kun je ze op elke pc lezen waar je maar wilt. Dat is ook wel een groot voordeel voor op het werk, vakantie etc.

    En van het afscheid vrijdag stel ik me maar niet teveel voor hoor, een mooie bos bloemen is leuk denk ik dan maar. Het is gewoon tijdens een vergadering van het MT waar ik voor heb gewerkt, het is geen receptie ofzo.

    Ik wens jou ook een fijne woensdag!
    Groetjes en liefs van Tina ๐Ÿ™‚

  69. Abby zegt:

    Eigenlijk hoef je helemaal geen logjes te maken, het gaat hier vanzelf wel door! hahah
    Hoe lang heb je trouwens wel niet zitten tikken op die achtergrond?? ghehehehehehe

  70. Emmelinda zegt:

    @Tina;Aha, da’s nรณg beter dan een reader dus. Wanneer ik op mijn laptop alles afgewerkt heb (oh hahah dat klinkt) staat het boven op mij pc nog als nieuw. Dan blijf je aan de gang.En inderdaad…ergens anders is het dan ook mooi te volgen. Ik ga er toch eens naar kijken ๐Ÿ˜€

    Ko je vrijdag daar is het een surprise-party, ghehehe. Neuh geintje, het zal inderdaad wel een handdruk en een bos bloemen zijn.

    Dank je wel, het zonnetje schijnt heerlijk! Dikke knuffff

    @Abby;Whaahaa dat komt mooi uit want qua inspriratie is het eigenlijk wel ver te zoeken. Ik heb gisteren iets zitten schrijven maar ben er niet tevreden over. Straks nog maar us ff naar kiekuh ๐Ÿ˜‰

    Whaahaa…nou de kinderen zijn van ellende maar zelf begonnen met koken. Geintjuhh.

  71. wow, wat leuk, zo’n zijkantje… Hoe krijg je dat voor elkaar???

    Fijne avond Katrien! Niet teveel met Guus flirten, want dan wordt ik jaloers…

    grtsz DD

  72. Emmelinda zegt:

    Dat ghehehe bedoel je? Dat is een achtergrondje. Heb ik zelfgemaakt hihi. Een piepklein blokje (zo groot als die vier ghehehe’s onder elkaar) die door een script een hele achtergrond vormen. Code hebben van de script? ๐Ÿ˜‰

    Dank je wel ๐Ÿ˜€ Ik denk niet dat ik met Guus ga flirten. Misschien met Dagobert. Krijg ik toch nog mijn villa bij elkaar ghehehe ๐Ÿ˜‰ Mag jij Guus hebben ๐Ÿ˜‰

    Fijne avond! Maak er iets leuks van ๐Ÿ˜€

    Dikke knufff ๐Ÿ˜‰

  73. Abby zegt:

    Wowie, dus jij maakt je log echt van tevoren en plaatst hem pas als je echt tevreden bent?! Wat een keurige logster ben jij ๐Ÿ™‚ Ik begin te tikken en zie wel ..vandaar dat jou logjes ook altijd veel doelgerichter zijn dan de mijne hahaha ๐Ÿ™‚

  74. rietepietz zegt:

    ik vind het รฉcht keigoed hoor dat je dit achtergrondje helemaal zรฉlf gemaakt hebt maarreh….. niet meer vloeken he ….. script hier en script daar , dat zegt een net meisje niet !

    lieve groetjes Riet

  75. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, ik zal mijn vocabulair aanpassen. *knoopt het in d’r poezelige oortjes*

    Dikke knuffff

  76. Forexman zegt:

    Hi. This is really interesting post. Thank You! I have just subscribed to Your rss!

    Best regards

  77. wow ๐Ÿ™‚
    its very interesting article.
    Nice post.
    realy good post

    thank you ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

