Lelijk Lijnenspel?

kunstwerk

Gefascineerd aanschouwde ik het schilderwerk. Niet bepaald mijn smaak. Kleurloos ook. Het was vast opgebracht in een koud vertrek óf degene met het penseeltje moest nogal slaperig geweest zijn op het moment suprème, gezien het bibberige bobbelige golfje dat een streepje moest voorstellen. Nou ja streepje? Noem het maar een dikke mislukte stippellijn. Zo’n lijntje waar je met je schaar langs af moet knippen. Met moeite wist ik de neiging te weerstaan om met mijn vinger de boel te vervagen. Even uitsmeren.

Ik ging stiekem op mijn tenen staan om het van een andere hoogte te bekijken, schoof daarna langzaam een stukje op en zakte een beetje door mijn knieën. Misschien dat het er dan beter uitzag. Ik moest moeite doen om de uitleg die gegeven werd tot me door te laten dringen omdat ik afgeleid werd door wat ik zag.

Het zou moeten verboden worden…

Vrouwen aan de balie die eye-liner halverwege de oogleden hebben.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

118 reacties op Lelijk Lijnenspel?

  1. remco zegt:

    er moet een algemeen verbod komen op vrouwen die zich niet kunnen opmaken 😛

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaa ik stem vóór! Het stoort. O zo.

  3. remco zegt:

    *boink* jemig wow *kijkt zeer ongelovig* ik ben de eerste 😀

    jaaaaaaaa he stoort maar het levert ook leuke foto’s als je die ongemerkt kon maken 😉

  4. natasjalex zegt:

    ja ieee!! zo vind ik het ook niet mooi als vrouwen hun wenkbrauwen zelf proberen te tekenen.. ik vind dat zo zonde van een gezicht..
    groetjessss,
    Natasja

  5. Emmelinda zegt:

    @Remco;Hahaha *blaast feesttoeter en strooit confetti*

    Ohhh ik baalde zo dat ik dat niet durfde. Ik had de kleine digi gewoon in mijn tas. Misschien volgende keer 😉 Zet ik Mies ervoor en doe ik net alsof ik een foto van haar wil maken ofzo hahaha.

    @Natasalex;Heeej meissie! Da’s lang geleden, hoe is het met jullie winkeltje? Begint het al op te schieten???

    Oh bleeeergh dat vind ik ook zo walgelijk. Vooral wanneer ze geel haar hebben en een flinke dikke bruinige streep trekken. YAK.

    Groetjes terug!

  6. chavalbueno zegt:

    Is zo’n verbod er dan nog niet?

  7. Emmelinda zegt:

    Helaas nog niet.(Of zij was zwaar in overtreding, kan ook) Maandag ga ik het idee indienen!

  8. Hanny zegt:

    Na een haarwortelontsteking gebruik ik nooit meer make-up. Behalve bij zeer feestelijke gebeurtenissen. Is wel zo gemakkelijk. Nooit scheve, kromme lijntjes op verkeerde hoogte.
    Fijne avond!
    Liefs Hanny

  9. Aletta zegt:

    Dat is inderdaad geen kijk!! Dan kun je je beter helemaal niet opmaken!
    Veel liefs Aletta.

  10. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Hihi zo is dat! Ik heb dat geen haarwortelontsteking (wow da’s een woord voor “galgje”) gehad maar ik kan het gewoon niet. Zij moet gewoon de spiegel op juiste hoogte hangen en een plankje aan de muur waarop je arm kan steunen tijdens het verven, hahaha 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knuffff

  11. Emmelinda zegt:

    @Aletta;Ik snap niet dat ze zelf niet gezien heeft hoe belachelijk het er uitzag. Maareh…misschien kwam ze wel van de plastisch chirurg af die alvast de streepjes heeft gezet voor een metamorfose 😛 ghehehe

    Dikke knufffff

  12. Natazz zegt:

    Gisteravond had ik een feestje en daar was een vrouw die had ze zelf ook getekend, ohh wat is dat lelijk. hahaha.

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha en het stomme is nog dat je er naar blijft kijken he? Ongelooflijk wat is dát lelijk!

  14. GekinblacK zegt:

    Haaa, ik dacht al waar gaat dit naar toe, waar gaat dit over. Geweldig !

  15. Emmelinda zegt:

    Hahaha leek wel alsof ik in een museum geweest was he? Dit was net zo amusant moet ik zeggen :P. Thanks 😀

  16. Morrison zegt:

    vind ik ook zo vreselijk. wat ik ook al zo onprettig eruit vind zien is als iemand van die dikke klonten mascara aan (en onder) de wimpers hebben hangen. dat bungelt er maar zo bij, zo van “het hoort er niet bij, maar het moet lijken alsof het erbij hoort terwijl het toch niet lijkt alsof het erbij hoort”……..
    *snapt zelf niet wat Morrie getypt heeft*

  17. Annemarie zegt:

    Gewoon geen make-up! 😀

    Kniefs!

  18. Lette zegt:

    Heej, das grappig dat wij zo verschillend vandaag hetzelfde onderwerp hebben.

    Ik vroeg me toen je verhaal zich opbouwde al fronsend af waar je het nou toch over had. Bleef steken bij een pas geschilderde vensterbank ofzo, maar nee … Emmelinda moest natuurlijk zichzelf nog meer voor gek zetten dan die bibberende dame achter de balie. Hahaha!

    Leuk stukje. En verbieden hoeft niet, maar iedereen die er naar moet kijken krijgt gewoon een stukje van haar salaris. Wedden dat ze dan binnen no-time een vaste hand heeft.

    Vanavond bij het programma kassa werd er van die troep getest. Zal ze gekeken hebben?

  19. Emmelinda zegt:

    @Morrison;Hahaha gatver ja…die hebben gelezen dat je het hele pleisterwerk drie keer moet herhalen. Dat doen ze dan ook met een overvol borsteltje, dat klontert als een gek. Maareh…als ik nou eens wél begrijp wat je geschreven hebt? Wat betekent dát? Hahaha

    @Annemarie;Hihi was voor haar veel beter. Ikzelf ga niet graag de deur uit zonder mascara. Dan krullen mijn wimpers mooi op en kan ik alles beter zien 😛

    Kniefs

    @Lette;Ja hihi ik kreeg een berichtje van mijn reader en moest lachen toen ik de titel zag 😀

    Tuurlijk heeft Emmelinda het lekker stiekem bekeken, ze was tussen het babbelen zo bezig met haar pjoeter dat ik mooi een blik kon werpen *gooit tussen ogen* op het kunstwerk.

    Thanks. Ik vrees trouwens dat ze binnenkort zonder salaris zit. Tjemig wat was het daar geautomatiseerd. Ik begreep werkelijk niet waarom ze nog nodig was eigenlijk…

    Hahaha ik hoop het maar. Ik hoop dat ze er ook een gebruiksaanwijzing bijstoppen en een goeie spiegel 😛

  20. Henriette zegt:

    Ik dacht even dat je moderne kunst in het museum had bekeken.

    Ja….eyeliner…..en een hand van na een avond doorzakken. Foute combinatie.
    En het is nog erger als de eyeliner een natte afdruk heeft achtergelaten op het stukje arcadeboog.

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja zo had ik het ook bescheven 😀

    Jaaaa dat je het er weer af moet zien te krijgen en helemaal opnieuw kunt beginnen. VRESELIJK. Martelwerktuigen zijn het. Bleergh.

  22. Abby zegt:

    WHahaha, tijdens het lezen had ik iets van “waar gaat dit naartoe..” nooit gedacht aan een eyeliner! Wat een muits he 🙂

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat vinDT ik wel leuk natuurlijk, lekker iedereen om de tuin leiden 😛

  24. Ans zegt:

    Make-up kan heel mooi zijn, maar doe het goed of doe het niet!!! Als je het niet kan gebruik dan niets of beperk je dan tot alleen wat mascara (hoewel dat voor sommige mensen ook nog te moeilijk lijkt). Mensen hebben ook vaak geen idee van kleuren en maken er hele schilderijen van.

  25. j@cqu3l!n3 zegt:

    Misschien moet die vrouwen dan maar een burka gaan dragen

  26. Emmelinda zegt:

    @Ans;Ja soms is een gezicht veel mooier zonder al die kleuren! En inderdaad…wanneer je het niet kunt moet je het laten of vraag hulp om het te leren. Of ze moet een trapje aanschaffen, misschien kijkt ze vanuit een vervelende hoek en lijkt het zo wél alsof het goed zit. Ik kan het zelf ook niet, zo’n lijntje. Daar ben ik te ongeduldig voor.

  27. Emmelinda zegt:

    @j@cqu3l!n3;Whaahaa dat ik dáár niet opgekomen ben! Heb je ook een goed einde voor mijn volgende log? Ik dub nog namelijk hahaha

  28. j@cqu3l!n3 zegt:

    Nou nee hoor dat laat ik maar aan jouw over mijn vindingrijkheid is toch een stuk lager dan die van jouw 😉

  29. Emmelinda zegt:

    Hihi dan denk ik nog even na over een passend slot 😉 *stoft grijze hersencel af* 😉

  30. mama muis zegt:

    ik denk dat de plastisch chirurg vast aangegeven had waar ie ging snijden. Kortzichtig van jou om dat mensje zo te bekritiseren! 🙂

  31. Emmelinda zegt:

    Ja sollie…zelfs ik ben maar een mens 😛

  32. Shockdoc! Begrijp nooit dat vrouwen ZELF niet zien dat het een puinhoop is! Moet wel zeggen: ben altijd stik-jaloers (geweest) op vrouwen die dat KUNNEN: zo’n dodelijk doeltreffende to-the-point strakke streep eyeliner trekken… zucht… Ik dacht de oplossing te hebben in die nieuwe soort “stiften-eyeliner”: nah, wordt ook alleen maar visuele Tom-Tom: u gaat hier links, dan naar boven en o nee toch weer naar beneden en o sorry ik zag dat zijpad niet :-)!
    Daarom behelp ik mij met kohl-potloden… en mascara is idd de EERSTE vereiste! Zonder klodders, dat wel!

  33. Emmelinda zegt:

    JAaaaaaaaa die had ik ook gekocht. Tjongejonge ik moest toch beter weten. Hij ligt nu mooi achterin het badkamerkastje naast de foundation :P. Mijn TomTom had een chinese beschrijving 😛 Ik zag er niet uit 😉

    Ja ik koop ook niet meer de eerstedebeste. En alstie op is ga ik niet mer klooien maar koop ik nieuwe hahaha.

  34. Ha ha mooi logje weer ! vanavond ook naar kassa gekeken waar eyeliner getest werd o.a in de turkse sauna (!) mischien was zij wel een van die proefkonijnen ……

    Welterusten xx Ylone xx

  35. epie zegt:

    da amro bank weet je nog

  36. Emmelinda zegt:

    @rhodosfriends;Thanks :D.Hihi ik hoop het. Volgende keer wanneer ik er weer ben geweest zal ik eens goed opletten of het er nu beter op zit. Dan weten we zeker dat ze gekeken heeft dan wel geweest is. Of een stijfkop is. Kan natuurlijk ook hahaha.

    Fijne nachtrust! Sweet dreams. Dikke knufff

    @epie;Jaaaaa ik moest er ook aan denken. Ik had deze reaktie ook wel van jou verwacht hihi

  37. Kijk das nou een reden waarom ik geen make-up draag.
    Ik ben er zo een.. zo een die het niet kan.
    En daar bovenop ben ik ook nog eens allergisch voor de meeste van die produkten dus zelfs als het me eens lukte om een recht lijntje te trekken zat hij een uur later toch scheef en hobbelig door de dikke bulten die zich op mijn gezicht manifesteerden.

    Ik dacht trouwens dat je het over een kunstwerk van een kind had hihihi

  38. Emmelinda zegt:

    Oh hihi nee dan moet je er inderdaad niet aan beginnen…tenzij je kapitalen wil uitgeven aan (zogenaamde) goeie produkten. Maar ik heb dat ook hoor…een boel van die dingen lukken me echt niet. Ik kan heel netjes schilderen en ben goed in knutselen. Maar mijn gezicht beschilderen? Een ramp! Mascara lukt goed dus daar laat ik het dan maar bij hihi.

    Haha nou eerlijk gezegd leek het daar ook op 😉

  39. Afschuwelijk, doe dat niets op!! Maarja, ze denken er knapper door te worden, al is afknapper beter op zijn plaats *vind ik*

    ~B~

  40. Youke zegt:

    Eens! Ook moeten ze dan die grote rode rand rond de lippen opgeven. Echt geen gezicht!

  41. Anoniem zegt:

    wahahaha lol leuk man

    groetjes dikke knuff en veel liefs van marion

  42. peet zegt:

    gebruik gelukkig niet zoveel van dat spul wel dagcreme, beetje rouge en een oog polloosje dan ben ik klaar, enne als ik een dag zonder rimpels wil doe ik een strakke paardestaart hahahahahaha fijn weekend allemaal

  43. peet zegt:

    uhhhhhh foutje oogpotloodje bedoelde ik.

  44. Pasula zegt:

    Hahahaha Emmelinda!!! Ik zou ze een spiegeltje gaan brengen dan 😉

  45. denise zegt:

    whahahha lol 😉 gelukkig doe ik dat nooit aan de balie haha ! (zoiezo niet trouwens!) een fijne zondag hé doeidoeiii gr xx denies

  46. denise zegt:

    whahahha lol 😉 gelukkig doe ik dat nooit aan de balie haha ! (zoiezo niet trouwens!) een fijne zondag hé doeidoeiii gr xx denies

  47. Emmelinda zegt:

    @Koekjestrommel;Hahaha dat zeg..euh..schrijf je goed ja! Het is écht geen gezicht. Nou ja het was wel een ezicht natuurlijk maar eentje met lelijke strepen 😉

    @Youke;Oh whaahaaa jaaaa nog zoiets! Omdat ze dat op tv doen wil dat nog niet zeggen dat we dat allemaal kunnen hebben 😛

    @Marion;*grinnikt*
    Fijne dag meissie! Dikke knufff en veel liefs.

    Ow ja, ik heb jouw mailtje gelezen, zal er zo op reageren oke? 😉

    @Peet;*proest*…is zo “fijn” wanneer je die paardenstaart los maakt en alle rimpels weer terug op hun plaats kletteren als een handje vol jojo’s ghehehe 😛

    Jij ook een heel fijn weekend!

    @Pasula;Grinnik, ik vraag me af of ze weet wat ze er mee moet doen??? 😉

    @Denise;Grinnik, je bedoelt dat je achter een balie werkt of dat je niet zo nieuwsgierig aangelegd bent? Hihi. Ik moest en zou zien waarom ze die lijntjes zo lelijk opgebracht had. Misschien dat het vanuit een ander oogpunt (grinnik…) wél goed opgebracht was???

    Jij ook een hele fijne zondag! Dikke knuffff

  48. Lady marion zegt:

    alsut nog een keer gebeurd kunne ze me me K**** kusse waaha

  49. Mickey zegt:

    Whahaha, jij weet toch ook van elke onzin een leuk vehaal te maken he ^^
    Ik let daar nooit zo op dus het zou mij vast niet opvallen =P

  50. Emmelinda zegt:

    @Lady marion; Hahaha wel eerst wassen hé 😛

    @Mickey;Grinnik, dank je wel. Kun je nagaan wat ik zoal de hele dag van vanalles denk hahaha. 😉

    Geloof mij, dit was jou ook opgevallen. Kan haast niet missen 😉

  51. remco zegt:

    lijnenspel???? is dat een spelletje waarbij je lijnen van punt A naar punt D via B en C moet trekken 😛

  52. fijnegozer zegt:

    Met al die make-up zie de emoties van een vrouw ook niet meer he. Je weet dan niet meer waar je aan toe bent ha ha.

  53. Emmelinda zegt:

    @;Heeej dát was het natuurlijk…die cijfers zijn gewoon vervaagd :P. Offe..dit was gewoon een puzzel voor gevorderden ghehehe

    @fijnegozer;Hahaha nou inderdaad. Zo zijn ze helemaaaaal niet meer te begrijpen :P. Rare wezens hoor ;). Maar goed, wanneer ze een klauw uitslaan is dat gelukkig nog wél te merken 😉

  54. remco zegt:

    @Emmelinda t klinkt meer als een puzzel voor heeeeeeeeeel vergevorderd 😛

  55. Emmelinda zegt:

    Ik vrees dat ik dat stadium nog niet bereikt heb. Ik zal volgende keer een potlood en een dikke gum meenemen. Of een emmer water 😛 whaahaa

  56. Anoniem zegt:

    misschien is het wel watervaste potlood 😉

  57. epie zegt:

    gewoon vragen of het carnavalsbal wat laat geworden is

    maak mail eens open hahah

  58. remco zegt:

    oja een reactie zonder mn naam t is weer zo kortbij 😛

  59. Emmelinda zegt:

    @Remco;Oke…neem ik toch schuursponsjes mee? 😛

    Grinnik…had je het met eyeliner ingevuld? 😛

    @epie; Grinnik…dat kun je zo wel zien 😀

    Ik zal eens vragen oftie bij Marc is binnengekomen. Pc staat niet aan 😉

  60. Emmelinda zegt:

    @epie; Ik heb ze gezien. Wow mooi he, die carnavalswagen! Ennuh…zulke instincten herken ik wel ghehehe

  61. remco zegt:

    @Emmelinda en ik maar denken dat t spul is wat voor een onuitwisbare indruk moet zorgen :p

  62. epie zegt:

    een aap op een harley hahahah
    zie je wel vaker

  63. Bengeltjuh zegt:

    Nou weet ik ook alweer waarom ik er geen eyeliner opsmeer…euhm oplijn…lukt me namelijk voor geen meter.

    Daarbij…ik maak me tegenwoordig heel dunnetjes op…men neme me maar zoals ik ben…ik zorg voor wat kleur in het bekkie en zo is het.Daarbij ben nog aan het uitoefenen hoe ik me goed op kan maken met contactlenzen in….

    Maar het is echt erg als je bij sommige mensen oplet hoe ze zich opmaken ….vooral met eyeliner.

    Ik heb ook geen vaste hand trouwens….dus ik heb dat allang gelden opgegven haha.

    Hm vrouwen aan de balie…zijn toch visite-kaartje van de zaak?
    hahahaahaha

  64. denise zegt:

    Heejj ja ik werk ook aan de balie!! 😛 maareh ik ben ook wel erg nieuwschierig trouwens! 😉 ghihi

    xxies! denies

  65. fijnegozer zegt:

    @Emmelinda, ja klauwen dat doen idd nog wel, ha ha.

  66. Abby zegt:

    Geen nieuwe log? Of wacht je nu ook tot tijdens de diepzinnige sessie… 😉 hahahah

  67. Emmelinda zegt:

    @Remco;Nou…enigzins is dat gelukt…het staat voor eeuwig op mijn netvlies gebrand :p ghehehe

    @epie;Grinnik…ook ezels 😛

    @Bengeltjuh;Grinnik…nee lukt mij ook niet. Te ongeduldig voor.

    Groot gelijk. Net liep ik met Stef door de stad en pffff sommige vrouwen lijken echt een masker op te hebben. Echt van die tantes waarvan je geen kus wil. Die geven vast licht in het donker met die rouge hahaha

    Ja hihi, ik kijk graag om me heen. Dan zie je toch lachwekkende dingen 😀

    Nope, ik heb ook geen vaste hand. Tenminste…niet met make-up. Als ik met psp lijnen moet trekken lust dat weer wel. Maar dat komt vast omdat ik dan met mijn hand ergens op steun? 😉

    Ik denk dat het een afleidingsmanouvre is. Ze was namelijk over de specificaties aan het babbelen. Kans was groot dat ik het verhaal niet meer volgde hahaha. 😉 Of deze variant; Het was bij de orthodontist. Misschien probeerde ze de aandacht weg te houden van haar eigen slechte gebit? Dat bedacht ik me trouwens pas achteraf; dat ik had moeten letten op hun gebitten hihi 😉

    @Denise;Oh hahaha ben ik ff blij dat ik het netjes gehouden heb :p geintjuh. Maar nieuwsgierig zijn vind ik geen ramp.Daar hebben we toch oren en ogen voor gekregen?

    Knufff 😀

    @fijnegozer;Daar moest dan ook maar een verbod op komen 😉

    @Abby;Hahaha ja en nou keek ik maar er is geen sessie te volgen op het moment ghehehe. Ik heb wel een idee voor een logje. Twee zelfs. Maar daar moet ik even rustig voor gaan zitten (en even zapen want die @$#@ tekenfilmpjes werken me op de zenuwen ;))

  68. Geertje zegt:

    Als ik me opmaak (meestal totaal geen zin in….) dan gebruik ik wel een potlood; ook geen last van mijn bibberende handjes!
    Inderdaad, scheef of half of bibberend is geen gezicht (en dan moet het nog op je gezicht ook :P)

    Van dat gaslek hadden wij geen last; Ypenburg is hier best ver vandaan. WIj wonen dichterbij het Wateringse Veld. (Hoewel, als je hier soms ruikt denk je ook wel eens ogen de gassen wat minder hahahahhaa!)
    Fijne avond nog Emmelinda!
    Liefs en dikke knufffff….

  69. chavalbueno zegt:

    Héee Emmelinda, ik heb het LICHT gezien!
    De oplossing voor jouw LICHTprobleem is gewoon je kop in het zand steken. Of jouw eigen idee: een zak over je kop, ha ha ha. Prettige avond nog.

  70. Okay, ik ga hier helemaal in mee met jou… eyeliner: doe het goed of doe het niet!!! O zo, het is vreselijk als je de hele tijd naar die zwarte smurrie zit te staren in plaats van iemand in de ogen te kijken tijdens een gesprek!!! Kunnen we er geen verbodsbord voor maken voor openbare gebouwen 🙂
    Trouwens, er zijn nog wel meer narigheden hoor; wat te denken van mensen met synthetische kleren die zuur ruiken van het zweet… Iew… wat mij betreft moeten ze stankscanners op alle stations neerzetten: “alleen toegestaan in de trein als uw stankgehalte binnen de perken is”

    hihi… fijne zondag Emm

  71. Emmelinda zegt:

    @Geertje;Ik kan het zelf helemaal niet. Ook niet met een potloodje. Als ik nu die pubers zie bij Mies op school vraag ik me af hoe die dat doen, die hebben zeker niet zo’n bibberig handje hihi.

    Ha gelukkig maar, lijkt me zo ellendig wanneer je je huis uitmoet. Wat betreft geuren vraag ik me he hier ook wel eens af. Vorige week nog. Maar ik heb nergens gelezen dat er gevaar was ofzo :$. Misschien hebben ze zelf niet zo’n goeie neus hier in de gemeente 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

    @Chavalbueno;Whoeehaa briljant. Zand schuurt ook de maag zeggen ze. Dus da’s ook nog een bijkomend voordeel. De zak over het hoofd natuurlijk ook (mist het geen hamsterweken zak is, ghehehe)…kan men experimenteren naar hartelust! 😀

    Ik wens jou natuurlijk óók een hele fijne avond!

    @Beetje Greetje;Ik moet bekennen; het bestuderen van een gezicht kan ik sowieso niet laten. Een pukkel op een neus is al genoeg. Wipneusjes zijn ook zo leuk tijdens het praten, die dansen op en neer.

    Ieuwwww ja dát is ook goor. Grinnik, dan zetten we die scanners naast de rookpalen. Staan die rokers ook niet meer alleen voor schut op het perron alsof ze grote criminelen zijn ghehehe. Maar het allerergste vind ik nog mondgeuren.Vooral wanneer het giftig ruikt. Zooooooo ontzettend vies! Dan maar verkeerd geschilderde oogleden 😉 Hihi

    Ik wens jou natuurlijk óók een hele fijne avond 😀

  72. Ja lachen en je blijft er dan maar naar kijken he, zou ook de neiging hebben het even te fatsoeneren hahahahh

  73. Ja lachen en je blijft er dan maar naar kijken he, zou ook de neiging hebben het even te fatsoeneren hahahahh

  74. mootje zegt:

    Ja en het gekke is dat die vrouwen het blijkbaar zelf ontzettend mooi vinden. Ik neem aan dat ze het anders niet zo zouden doen.
    Fijne avond Emmelinda

  75. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Jaaaa erg is dat he? Ik had zo graag even met mijn vinger die lelijke strepen gefatsoeneerd hihi. Zeggen dat het geen porum is, is ook weer zoiets he? 😉

    @mootje;Ik snap er niks van. O ja, wanneer zo’n lijntje perfekt en dun is opgebracht voegt het vaak iets toe. Dat was in dit geval helemaal niet het geval. Ze moet toch maar eens een spiegel aan Sinterklaas vragen 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! 😀

  76. fijnegozer zegt:

    Kom je toch vaak tegen hoor,
    fout opgemaakte dames.
    Schijnt toch een kunst apart te zijn.

  77. Emmelinda zegt:

    Dan ben ik blij dat ik niet zo’n kunstenares ben (en in het bezit van een goeie spiegel, ghehehe). Natuurlijk ben ik helemaal niet perfekt maar dat kun je camoufleren. Hahaha waarschijnlijk dacht die vrouw dat ook toen ze die eyeliner uit het badkamerkastje pakte. Wat er dan nog meer mis was met haar? Geen idee…het heeft gewerkt hahaha. Daar heb ik dus NIET op gelet 😉

  78. Bengeltjuh zegt:

    @Emmelinda: Ga ik maar even bekennen dat ik me vroeger ook zo een masker droeg…..een plakkaat wat je er s avonds zo af kon halen.Hm…..mss heeft dat ook wel te maken met het verbergen achter een masker? En het feit dat de pigmetdeeltjes bij mij pas na mijn dertigste ietwat op gang kwamen haha.

    En een masker is ook niet meer nodig……..niet voor mezelf en zeker niet voor anderen….opfraaien mag dan weer wel he 😉

    Nog even en ik heb inspiratie voor een logje op deze manier….

  79. Emmelinda zegt:

    Dat zou best eens kunnen, dat het om verbergen gaat. Ergens is het knap dat het op zo’n manier werkt. Maar het is natuurlijk nep. Nemen ze niet zoals je bent dan gaan ze maar ergens anders heen. Maar goed, dat duurt wel effies voordat je dan zo ver bent en de make-up inderdaad alleen maar als verfraaiing dient 😉

    Hahaha neem mee, neem mee. Eens kijken wat je er van maakt 😉 Het past er wel bij he?

  80. tagrijn zegt:

    Uit een test bleek dat eigenlijk alleen Oreal goed is. (Gisteren in Kassa)Maar uiteraard heb ik er geen enkele ervaring mee.

  81. Emmelinda zegt:

    Grinnik, jammer! Anders kon je deze baliemedewerkster mooi helpen 😉

  82. epie zegt:

    is dit de dag sluiter of de dagopener

    wel truste

  83. Emmelinda zegt:

    Grinnik…beide? 😉

    Slaap lekker!

  84. Marika zegt:

    Stel je voor dat dit een gevalletje ‘mislukte permanente make-up’ was, dat degene die het moest tatoeëren de bibbers kreeg. Ojee wat een leed… 😉

  85. Goede morgen deze morgen! Nog geen nieuwe log, maar ik lees dat ie eraan komt?!

    Groetjes, Barbara

    PS. Ennnn…..”Wat vindt jij?” (zie log)

  86. Emmelinda zegt:

    @Marika;Ai, ik moet er niet aan denken. Wat een ellende! Dan hoop ik maar dat het een gevalletje “doehetzelf” is :$

    @Koekjestrommel;Ik wens jou ook een hele goeie morgen! 😀

    Yep, er is er bijna eentje af. Ik dub alleen nog over een paar dingen 😉

    Ik kom later bij je kijken 😉

    Groetjes 😀

  87. Belinda zegt:

    Dus jij hebt die neiging ook! (dacht dat ik de enige was…) 😉

    Wat ik ook zo irritant vind is dat sommige mensen hun wimpers doortekenenen boven hun ogen (jaja die heb je, echt waar!). Ik krijg dan de neiging om mijn vinger in mijn mond te steken en de doorgetrokken streepjes met datzelfde vingertje te verwijderen (met de melding: joh… je bent een beetje uitgelopen naar boven) 😉

  88. Bengeltjuh zegt:

    @Emmelinda: Het duurt bij sommige mensen een paar jaar maar dan heb je ook wat haha.

    Logje klaar…..ik schoot gelijk weer door….

    *Gaat zich maar eens opmaken*

    Whoehahaahahaha

  89. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Hahaha waar een weblog al niet goed voor is he? Ghehehe.

    Jaaaa dát is ook helemaal verkeerd. Daar blijf je ook naar kijken!Bij kinderen doe je dat toch ook; smoeltjes schoonvegen? 😛 Sommige mensen moet je daar een handje…euh…vingertje bij helpen 😛

    @Bengeltjuh;Psies…dan hoeft dat masker noooooit meer op. Kunnen veel mensen nog iets van leren. O zo 😉

    Hahaha is het heus? Ik kom strakkies ff kijken. Ben de zolder aan het opruimen. Oooo ik heb een boel weggegooid…als ik nou nog maar kan slapen vannacht 😛

    Ik moet weer gaan anders blijft het liggen…zeker weten ghehehe 😉

  90. Pasula zegt:

    Zolder aan het opruimen? Goed plan maarreh, ik ga eerst even sporten en daarna een andere k-smoes bedenken. *grin*

  91. Rianne zegt:

    Deed mij ook denken aan de uizending van Kassa. L’Oreal gaat goede zaken doen!
    Overigens heb ik die van de DA, en die bevalt prima.

  92. Liesbeth zegt:

    Ik kom plots overal logjes over make-up en dergelijke tegen 😉
    Bij bengeltjuh ook al. Ik had zelf iets over cremetjes e.d.
    Te veel makeup moet sowieso verboden worden.
    De mens is mooi genoeg van zichzelf.
    Zo, ik heb gezegd.

  93. Emmelinda zegt:

    @Pasula;Kijk…da’s nou mijn smoes om niet te hoeven sporten hahaha. Al voelt het wel alsof ik uuuuuren gesport heb. Zo weer ff verder ;). Veel plezier met sporten! 😀

    @Rianne; Ik ken mezelf dus ik begin er niet eens meer aan 😉

    @Liesbeth;Het is lente (nou ja, zo lijkt het)! Daarom zijn we volgens mij in voor nieuwe dingen hahaha. Tsja dat die vrouw nou zo aan de smeer was geweest móest ik toch met jullie delen 😉

  94. ~Tina~ zegt:

    Beter te weinig dan te veel make-up is ook mijn motto hoor.

    Mijn baan is (eigenlijk) geheel verleden tijd, al werk ik nog bij dezelfde school. Maar vanochtend had mijn vorige baas weer het lef om mij te bellen over iets wat in november had moeten gebeuren. En zijn nieuwe secretaresse mailt mij ook nog wekelijks over van alles. Als ze daar nu eens mee ophielden!

    En ja, wij zijn lang: mijn man is 1.96 m, ik ben 1.78 en mijn zoon is dus al over de 1.80 m.
    Jouw meiden worden vast ook redelijk groot, zijn ze trouwens allebei weer beter?

    Fijne dag, groetjes en liefs van Tina

  95. Sjoukje zegt:

    Helemaal fout, dat zou idd verboden moeten worden. Wat dacht je van uitgelopen lijntjes onder de ogen, Dracula is er niets bij.
    Groetjes Sjoukje

  96. Emmelinda zegt:

    @Tina;Ja en dan netjes aanbrengen 😉

    Ja heeee! En? Ben je er naar toe gemoeten of heb je het zo kunnen afhandelen dan? Da’s lekker makkelijk voor die nieuwe secretaresse om “ff” te mailen.

    Ah kijk, dat verklaart een boel inderdaad. Wie weet hoe veel er nog bijkomt! Ja bij ons is het ook mogelijk. Op het cb zeiden ze toen van niet maar pfff die zeiden wel meer ghehehe ;). Ja, op het hoesten na gaat het er mee door. Gelukkig wel, kom ik ook weer eens buiten ghehehe 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Sjoukje;Hahaha ja dat zie je veel bij hele jonge grietjes he? Die accentueren de ogen dubbeldik en tsja dat loopt op den duur uit.

    Groetjes terug 😀

  97. dinie zegt:

    Had ze geen lippenstift over de randen heen gesmeerd. Dat is nóg erger!

  98. epie zegt:

    en heb je je lippem stift van 1 euro al
    hahaha

  99. epie zegt:

    en heb je je lippem stift van 1 euro al
    hahaha

  100. erik zegt:

    Gave log, even op het verkeerde (manlijke) been dus.
    Leuk.

    erik

  101. lady marion zegt:

    haha ja ik heb geschortb hoor )

  102. Emmelinda zegt:

    @Dinie;Jaaaaa dat is óók verschrikkelijk. Maar nee, ze had geen lippenstift. Het was bij de orthodontist..misschien mag dat daar niet? Haar collega’s hadden het ook niet. Euhmm…volgende keer nóg beter opletten dus hihi.

    @epie;Grinnik..ik heb de hele dag op zolder doorgebracht. Zuinig he? Nou ja, net boodschappen gedaan…mjammiejammie 😉

    @Erik;Dank je wel :D. Ja was wel aardig gelukt he? 😉

    @Lady Marion;Hahaha goed zo 😉

  103. epie zegt:

    haha stout vandaag
    op naar nanking , de echte lekkere maar onvriendelijke chinees

  104. Emmelinda zegt:

    Groot gelijk. Dat is toch niet die waar je altijd zo ziek van bent geworden he? Al val je daar dan weer van af 😉

  105. Sally zegt:

    Nou dat is toch een duidelijke situatie: kind van 3 had mama opgemaakt. Heb ik ook weleens laten doen hoor. Michou wilde mama mooi maken en deed bij mij lippenstift op. Ik ben daar mooi mee naar buiten gegaan. Lippenstipt zat tot aan mijn oorlel.

  106. Pluisje zegt:

    ik dacht dat een stippellijn in was!!!! whahahahhhaaha liefs

  107. Ans zegt:

    leuk hoor, plaats ik een reactie van een halve meter of zoiets, ik klik op plaatsen en inplaats van een leuke fout kreeg ik e zien dat er iets fout was gegaan. Ik terug naar je site, is je hele stukje verdwenen. Wie is er nou aan het klieren? Web-log of ben je het zelf? Al eerder had ik gezien op mijn reader dat je een nieuw stukje had, maar omdat mijn reader vastloopt op je site open ik hem daar niet. Toen ik naar jou site ging stond hij er eerst ook niet. Zo kan ik niet slapen hoor, wat is er aan de hand hahaha?

  108. Ans zegt:

    foutjeeeeee, i.p.v. “een leuke FOUT” had ik willen tikken “een leuke CODE”. Zie je nou? Ik raak helemaal in de war van je.

  109. Emmelinda zegt:

    @Sally;Hihi in dit geval moesten we het juist verplichten. Zo ziet de wereld er meteen een stuk leuker uit. Nee geintjuh 😉
    Hahaha wel dapper van jou hoor dat je er zo mee naar buiten bent gegaan 😀

    @Pluisje;Het is vanalles. Zeer creatief gedaan he? 😉 Liefs!

    @Ans;Ik kan er niks aan doen. Weblog is flink aan het klooien. Althans, mijn beheerpagina. Wat een zooitje. Het spijt me dat je reactie verdwenen is. Ik denk dat ik alles overnieuw moet typen maar eerlijk gezegd slaan de vlammen uit van gif 😉 Dus denk ik dat ik de log morgen maar opnieuw probeer te plaatsen. Misschien heeft weblog dan betere zin?? @$#$@

    Slaap lekker! Ik ga nog even op wat voodoopoppetjes prikken geleuf ik 😉

  110. rietepietz zegt:

    Whahaaha, je had me écht op het verkeerde been , geen idéé waar je heen wilde !
    Ach … doe maar een oogje toe , alle begin is moeilijk en het is zóóó lang uit de mode geweest !Misschien had ze nét een ‘lijntje” genomen en dan kun je nou eenmaal géén lijntje trekken , dus trek maar even één lijn methet meisje ( zit er tenminste één lijntje goed !)

    lieve groetjes , Riet

  111. ans zegt:

    Jaaaa hoor, de schuld afschuiven op web-log hè! Volgens mij zit je stiekem bij de mensen naar binnen te kijken hoe ze reageren. Ik mocht overigens nog el de tekst kopiëren. Maar omdat ik even van laptop met Karin geruild ben weet ik niet zeker of ik hem nog heb hahaha. Nou ja, zo hoef ik mj niet te vervelen.

  112. Lag dus in deuk over het rijbewijs verhaal, maarrrreeeehhhh in hoeveel keer is het je nou eigenlijk wel gelukt.
    Of maakt deze vraag een deuk in je ego hahaahhaha

  113. mama muis zegt:

    ik mag ook niet reageren.. ik was al bang dat ik alsnog gebanned was 😦 Anyhow, ja suf is dat als iemand zo heftig reageert op een kreukeltje in het blik. Overigens ik heb ook 2 keer over mijn rijbewijs gedaan en dat was een heel verstandige move van de rijbewijsuitdeelmensen!

  114. Emmelinda zegt:

    @rietepietz;Whaahaa goed gelukt dus?? Jippieeeee.

    Hahaha die reactie van jou! Briljant! Ja we zullen het maar door de vingers zien. Zo rechtlijnigheid hebben we nou ook weer niet he? Ghehehe 😉

    Dikke knufff

    @Ans;Oeps betrapt. 😉 Neuh was het maar waar, het is echt zwaar irritant. Nu staat het er…ik laat het maar zo denk ik. Wie weet wat er daarna weer allemaal misgaat. Vet balen :(. Maar goed, het zorgt wel weer voor bezigheidstherapie 😉

    @Leidse Glibber;Grinnik..ja dat was me wat! Hahaha nee hoor *laat Alabastine zien*, dat wil ik je wel toevertrouwen: de 4e keer. Ja erg he…ze hebben flink poen aan mij verdiend 😉

    @mama muis;Ik zou niet durven 😉
    Nou inderdaad…vreselijk zo’n reactie van die knul. Het was niet hard, we hebben er zelf niks aan overgehouden maar pfffff hij ging toch te keer :$

    Ik mocht de vierde keer pas zo’n roze papiertje ophalen. Pas toen voelde ik me echt zeker…gezien de ademnood waar de examinator zich in verkeerde na de ritten 😛

  115. Nicky zegt:

    Heb ik niet nodig. Ik ben mooi van mezelf! (kuch)

  116. Emmelinda zegt:

    Grinnik…jij ook al? 😉

  117. Gonny zegt:

    Tja sommige mensen….ik moet zeggen ik kan dat ook niet goed hoor eyeliner, de rest wel, maar dat moet er echt goed op zitten hé..

  118. Emmelinda zegt:

    Oh nee, ik kan dat ook niet. Jammer genoeg. Maar wanneer het er zo lelijk op zou zitten zou ik het er meteen weer afvegen hihi 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

