Emm ziet ze vliegen. U ook?

Photobucket - Video and Image Hosting

Dat ik ze zie vliegen was je vast al duidelijk (denk aan vogels, vlinders, muggen en vliegtuigen). Natuurlijk ben je jaloers. Dat begrijp ik. Daarom strijk ik eens over mijn hart *haalt strijkijzer van zolder en blaast stof er af* en zorg er voor dat jij ze ook ziet vliegen. Hoe? Dat ga ik je nu vertellen. Luister lees en huiver:

Ga terug naar de beginpagina. Neeee niet doorlezen! NU. Nou goed. Omdat jij het bent *zet fluistermodus aan* Niet aan de andere lezers doorvertellen he? Is ons geheimpje *zet fluistermodus uit*. Klik hier.

javascript:R=0; x1=.1; y1=.05; x2=.25; y2=.24; x3=1.6; y3=.24; x4=300; y4=200; x5=300; y5=200; DI=document.images; DIL=DI.length; function A(){for(i=0; i-DIL; i++){DIS=DI[ i ].style; DIS.position=’absolute’; DIS.left=Math.sin(R*x1+i*x2+x3)*x4+x5; DIS.top=Math.cos(R*y1+i*y2+y3)*y4+y5}R++}setInterval(‘A()’,5); void(0);


Klaar? Ja ik wacht wel even hoor.  *trommelt ongeduldig met vingers op tafel*. Haal de url weg in de titelbalk.  Selecteer dan bovenstaande code (Ja hoor, kan wΓ©l. Gewoon effies CRTL C) en  plak die in de titelbalk. Geef een enter et voilΓ  (schijnt alleen in IE te werken zoals ik dat bedoel)…
Natuurlijk stel ik me niet aansprakelijk voor klachten die ontstaan door verkeerd gebruik en/of gevolgen.

Dat snap je natuurlijk wel.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

112 reacties op Emm ziet ze vliegen. U ook?

  1. tagrijn zegt:

    Ikke durref niet… Eerst maar eens andere reacties afwachten. Javascript geeft bij mij al heel vaak problemen, dus voor een geintje???

  2. Emmelinda zegt:

    Ah oke, dan moet je het vooral niet doen. Dat wil ik niet op mijn geweten hebben πŸ˜‰

  3. patricia zegt:

    Ik ben ook nieuwsgierig maar durf ook niet:)
    Leuk web-log trouwens!Erg gezellige verhalen:)patricia

  4. GekinblacK zegt:

    Tjonge jonge wat een puinhoop !
    Hoe krijg ik dat ooit weer goed ?
    πŸ˜‰

  5. Bengeltjuh zegt:

    Ik heb gedurfd ……..je hebt gelijk..je ziet ze vliegen….ik nu ook πŸ˜‰

  6. fijnegozer zegt:

    Da’s toch om gek van te worden?

  7. Emmelinda zegt:

    @Patricia;Grinnik…Wat een wilskracht! Super πŸ˜‰
    Dank je wel, jij hebt smaak! Als dank mag je nog een keer langskomen πŸ˜‰

    @GekinblacK;Geen idee, dat komt pas in het laatste hoofdstuk van het boek πŸ˜›

    @Bengeltjuh;Ik had niets te veel beloofd he? Ghehehe πŸ˜‰ Leuk he? Kan ook op jouw log, of op google ofofofof

  8. Emmelinda zegt:

    @fijnegozer;Geen idee…dat was ik namelijk al πŸ˜›

  9. patricia zegt:

    O wat vreemd,weet niet hoe dat kan????
    Ik heb wel een hoop verwijderd,het werd wel erg groot en had ook moeite met laden van de pagina.Ik weet niet of het daar aan lag.Gezellig dat je er ff was!Kom nog ééns langs zou ik zeggen.Groetjes patricia

  10. Emmelinda zegt:

    Het zou best kunnen, ik kreeg (net ook) een popup dat ik iets kon installeren. Ik heb er eens op geklikt en toen kon het wel???
    Is goed..afgesproken πŸ˜‰

    Groetjes terug πŸ˜€

  11. Ans zegt:

    uhhhhh, nou ik denk dat dit bezigheidstherapie is. Wat een rommeltje zeg hahaha.

  12. Annemarie zegt:

    Weetje, nu ben ik zo draaierig, dat ik dat versturen van dat envelopje nog maar even uit moet stellen…
    Ga morgen es ff aan de slag om er iets moois van te maken *gniffel*

    KNIEFS!

  13. Emmelinda zegt:

    @Ans;Whaahaa ja dat lijkt inderdaad op bezigheidstherapie. Misschien iets om te gebruiken ipv schaapjes tellen ghehehe πŸ˜‰ Wel knap dat dit kan he?

    @Annemarie;Whaahaa…neem je tijd. Deed ik ook πŸ˜›

    Grinnik…whaahaa helemaal intapen met plakband zeker:P Past niet in het envelopje hoor ghehehe ;).

    Kniefs πŸ˜€

  14. Ans zegt:

    eigenlijk heb ik BOVENstaande code gedaan en niet ONDERstaande, zoals jij schijft, want eronder zag ik niets staan, vind je toch wel goed hè?

  15. Emmelinda zegt:

    O jaaaa *slaat zich voor het hoofd* goed dat je het zegt! Ik heb het er later ingeplakt en dus niet goed gekeken. Wat ben jij trouwens eigen wijs zeg πŸ˜› Ghehehe

    Foutje…bedankt!

  16. Ans zegt:

    ik had het gevoel dat ik niet zeg wat ik moest zien, dus ik ben naar internet explorer gegaan (ik was tegen mijn gewoonte in op firefox) en nu zie ik het draaien. Dat was volgens mij de bedoeling. Misschien heb ik eerder iets fout gedaan, maar het kan natuurlijk ook door firefox komen. Ik vind dit in elk geval veeeeeel leuker!!! Daarvoor zag ik alleen een paar dingen over elkaar heen staan (niet bewegen).

  17. Emmelinda zegt:

    Ah dus er zit ook nog eens verschil in? Weer wat geleerd. Ik werk alleen maar met IE dus daar denk ik nooit aan. Dit is echt geinig he? Hoe verzinnen ze het :D. Goh dan snap je nu ook pas de titel van de log en het praatje natuurlijk! πŸ˜€

  18. Ans zegt:

    Ja, door die titel had ik al het gevoel dat er iets niet klopte. Ik heb het net nog eens bij firefox geprobeerd, maar nog steeds fout. Maar met IE is ie errug leuk!

  19. remco zegt:

    gelukkig zag ik ze al langer vliegen en daarvoor heb ik dit linkje dus niet nodig πŸ˜›

    ik hoop dat je ze nog lang ziet vliegen…….

  20. Emmelinda zegt:

    @Ans;Ik zit te denken of ik dat niet in het logje moet vermelden. Er zullen dan wel meer mensen zijn die niet automatisch met IE komen kijken!

    Jaaa is echt gaaf he? Is bijna jammer dat ik de plaatjes meestal een gele achtergrond (tegen het jatten, of ja..jatten kan natuurlijk altijd maar dan moeten ze er het achtergrondkleurtje nog afhalen…is vaak teveel werk :P) geef. Alleen die plaatjes was leuker. (Zie je in de linkerkolom) hihi.

    @Remco;Grinnik dat scheelt weer he?

    Hahaha eindelijk iemand die er blij mee is dat ik ze zie vliegen ;). Ik vrees dat het wel een poos zo zal blijven. De meeste hulpverleners vliegen gillend de deur uit wanneer ze me de praktijk binnen zien lopen πŸ˜›

  21. Spinnetje zegt:

    ehhh, jeetje na twaalven werken de hersentjes niet zo goed meer (en nee geen wijn, gewoon water)
    Maarre een beetje vliegen zie je ze wel. En ik ook, in gedachten….hele grote sneeuwvlokken. (Kijk intussen nog een keer om om te zien of ze buiten al vallen)

  22. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik vergeef het je πŸ˜‰ Ik heb het andersom. Overdag slaapwandel ik πŸ˜€

    Hihi hier valt nog helemaal niets. Eigenlijk hoeft het voor mij ook niet. Doe maar in het weekend als ik niet weghoef ofzo :P. Maar goed, Peter Friemelteef heeft mijn aanvraagformulieren zeker niet goed gelezen πŸ˜‰

  23. Ans zegt:

    Die gele achtergrond wil ik juisrt graag als ik pik hahaha. Ik zou niet eens weten hoe ik zoiets weg moet halen. Misschien inderdaad niet zo gek om te vermelden dat het in IE lukt, maar niet met firefox, of misschien zijn er wel meer waar het niet mee lukt.

  24. Spinnetje zegt:

    Dan heb je ergens iets niet goed geregeld, hoef alleen vrijdag te werken en dan tot dinsdag vrij…zonder afspraken.
    hihi, Friemelteef….hoe krijg je het verzonnen!!

  25. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hahaha, jaaaa dat is waar ook. Maar het is niet helemaal dezelfde kleur geel of heb ik het nou mis? Het is weg te halen maar dat ga ik nu niet vermelden hihi. Als je eens een plaatje wil hebben moet je gewoon even een gil geven oke? *stopt watjes in oren*.

    Ik heb er iets van in het logje verwerkt. Grinnik…als we beeldloggen hadden deed ik dat natuurlijk niet. Dan ging ik eerst zitten kijken hoe iedereen zonder IE verbaasd ging zitten kijken wat er nou zo komisch aan is πŸ˜›

  26. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Ik vrees het ook…zeker een hokje over het hoofd gezien (tsja er vliegt al genoeg boven mijn hoofd :P).

    Ohhhh wat lekker! Heerlijk rustig dus! Heb je al plannen in je hoofd om die vrije tijd in te vullen???

    Grinnik…euh…aidoontnoo eigenlijk. Ik draai altijd namen om enzo. Daarom moet ik bij een log wel eens nadenken hoe het nou ook weer Γ©cht zat. Nog een wonder dat mijn kids gewoon nederlands spreken en er nog goed voor scoren ook op school hahaha πŸ˜‰

  27. Spinnetje zegt:

    De plannen zijn relaxen en me er toe zetten om toch maar weer al die vreselijke reispagina’s af te strooien om toch nog ergens een betaalbaar ticket of reisje te pakken te krijgen. Ik haat dit soort dingen, je worstelt je door een heel menu door om er na 10 minuten achter te komen dat de gekozen reis vol zit of de tickets voor die datum niet meer beschikbaar zijn, grrr!

    Moeten je kids er nooit om lachen?

  28. Hanny zegt:

    Het vliegt aardig rond bij jou. Je wordt er tureluurs van. Hoe verzinnen ze toch zulke dingen. En hoe kom jij er aan. Ik verbaas me steeds weer over alle (on)mogelijkheden op internet.
    Veel plezier met het muntje (als het tenminste goed overkomt)!
    Liefs Hanny

  29. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje;Ohhh dus internetboeken is toch niet zo handig als dat ik overal lees? Dat is inderdaad vet balen zeg. Jammer dat ze daar niks op gevonden hebben!

    Hahaha jawel hoor. Althans, Steffie begrijpt het meteen. Mies neemt het meestal letterlijk en lacht pas later πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Hahaha ja om scheel van te worden he? Ja ik sta er ook steeds van te kijken. Dan bestudeer ik de code en vraag me af of ik niet het een en ander kan samenvoegen of veranderen zodat er een andere mogelijkheid ontstaat. Ja hihi, heb ik dus ook. Zoals die dingen waar ze vragen of je een bakkie koffie wil en als je er op klikt gaat de lade van je drive open als koffiekophouder. Gaaf zoiets!

    Hihi de kaart is dus gekomen πŸ˜€ Dank je wel voor alle moeite! Ik laat het meteen weten als het muntje gearriveerd is hihi πŸ˜‰

    Dikke knufff

  31. Spinnetje zegt:

    hihi, nu zie ik dus de vreselijkste dingen voor bij het letterlijk nemen door Mies.

    En het internetboeken is altijd nog beter dan achter zo’n balie zitten waar het meisje aan de andere kant van de balie nooit verder is geweest dan Frankrijk en al helemaal niet weet waar bijv Xian ligt. Laat staan dat ze ons kan adviseren in iets.
    Na een uur sta je dan buiten zonder reis maar wel met een stapel gidsen die qua indeling nog erger zijn dan het internet.Ze hebben het altijd over voorpret, daar valt dit dus niet onder!

  32. Emmelinda zegt:

    Grinnik.. maar door Mies besef ik eigenlijk hoeveel “rare” dingen we zoal zeggen. Dat vinden we heel gewoon. Alleen spreekwoorden en uitdrukkingen al. Maar ook zoiets als : “Ja heee dΓ‘s lekker.” Dan bedoelen we echt niet dat we dat nog eens willen zien of voelen of watdanook ;). Voor Mies lijkt dat dus van wel πŸ˜€

    Ja in jullie geval is het helemaal belachelijk natuurlijk wanneer jullie eigenlijk meer weten dan de persoon achter de balie! Ze kunnen bij jullie wel op cursus joh!

  33. Spinnetje zegt:

    Dat is eigenlijk niet eens zo’n slecht plan, kan ik zo m’n veel te dure reis bij elkaar verdienen. πŸ˜‰

    Ik ga weer eens een deurtje verder. Het is de hele week al laat en vanmorgen ging het ook al bijna mis. Ik schrok om 8 uur wakker, zie dan maar eens alles in nog geen 20 minuten op orde te krijgen. En dan laat ik m’n wallen nog maar even buiten beschouwing.
    Welterusten voor straks!

  34. Emmelinda zegt:

    Hihi ja maak er een internetadviesbureautje van! Is nog makkelijker πŸ˜€

    Ai ja dan is eigenlijk je hele dag rommelig wanneer je je verslaapt he? Ik heb dat een keer gehad en sindsdien controleer ik mijn wekker minstens 5 keer voordat ik ga slapen en bij de eerste klap spring ik uit bed (nou ja, in slow motion dan ghehehe)

    Slaap lekker! Sweet dreams!

  35. ~Tina~ zegt:

    Wat een enorme smiley in je reactie!
    Ik had al ergens gelezen dat het zo wil, maar dat er wel een stukje tekst overblijft….
    Zal het binnenkort ook eens gaan proberen.

    Fijne donderdag en kijk uit met de sneeuw!
    Groetjes en liefs van Tina

  36. Youke zegt:

    Dat is leuk die plaatjes! Hoe kom je daar nou achter vraag ik me dan weer af.

  37. Emmelinda zegt:

    @Tina;Gaaaaf he? Oke, het is jammer van die tekst maar goed, beter iets dan niets. Hahaha. ALs het er maar niet uit gaat zien als een plakboek ghehehe πŸ˜‰

    Ik zie nog niks buiten dus er valt nog goed te fietsen. Eens kijken hoe dat vanmiddag is ;). Jij ook uitkijken he?
    Fijne donderdag! Dikke knufff en veel liefs!

    @Youke;Grappig he? Ik was aan het snuffelen op internet naar scriptjes en kwam deze tegen. Of bedoel je de code van de plaatjes in de reacties? Hebbuh?? πŸ˜‰

  38. patricia zegt:

    Hai na je berichtje ben ik ff gaan checken mijn web-log is als eerst virus vrij!!!!
    Waar dat gedoe vandaan komt over instaleren heb ik aan web-log help voorgelegd en hoop dat zij me iets kunnen vertellen,ook heb ik er een log van gemaakt en hoop zo erachter te komen of het aan mijn log ligt.Ik hoop dat je toch nog durft langs te komen,ik ben er achteraan en hoop dat als meer er last van hebben dat ook zeggen,als niemand iets zegt,weet ik het ook niet,het rare is dat sommige nergens last van hebben en andere wel????Ik hoop er vandaag achter te komen,ik denk laat het je ff weten.
    Groetjes patricia

  39. Emmelinda zegt:

    Ah dus er zijn meerdere mensen die er last van hebben? Ik dacht eerst dat het aan mijn laptop lag maar op mijn pc heb ik het ook. Misschien dat anderen niet via IE komen kijken en dan er geen last van hebben ofzo? Ik heb dit nog niet eerder gezien op weblog. Maar goed, een poos geleden was er met mijn weblog ook iets aan de hand en bleek dat de helft van de lezers er last van had en de andere helft niet.

    Hahaha ja hoor, ik durf nog wel bij je langs te komen. Dan zorg ik gewoon dat ik niet zoveel internetpagina’s open heb staan. Ik zet je gewoon in mijn reader. Misschien gaat het via dat de reader wΓ©l goed? Ik hoop in ieder geval dat ze het voor je op weten te lossen πŸ˜‰

    Groetjes terug πŸ˜€

  40. mama muis zegt:

    bedankt voor het wachten.. reactie moet helaas kort. om met buster te spreken.. ik ben een beetje misselijk.

  41. Emmelinda zegt:

    Niet overgeven hier he…:P Ik weet niet meer waar ik de dweil gelaten heb πŸ˜‰

  42. Pasula zegt:

    Geweldig, ja ook hier zag ik wat vliegen…wacht even, ik denk dat ik toch eerst maar op spinnenjacht moet voordat ik doorga met loggen. πŸ˜›

  43. Annelinde zegt:

    En ik heb al zo’n hekel aan reclames ;( Nu vliegen ze me hier ook nog ’s om me oren, haha

  44. Liesbeth zegt:

    Werkt idd niet in in Mozilla. Gelukkig heb ik IE nog niet verwijderd πŸ˜‰

  45. Belinda zegt:

    Gelukkig werkt het bij mij niet (niet in IE en in Firefox) maar dat is maar goed ook want ik zie uit me zelf al allerlei zaken vliegen duss… πŸ™‚

  46. chavalbueno zegt:

    Nou Emmel, je bent niet de enige die ze zie vliegen hoor, ha ha.

  47. Natazz zegt:

    Wil je er over praten? *gniffel* Sterkte!

  48. Jaap zegt:

    heeeee wat GEINIG Emm! Hoe ben je daar zo achter gekomen zeg?!

  49. chavalbueno zegt:

    @Off topic: spreek jij ook nog met dat mooie accent? De zachte chgie van Lemburch?

  50. Emmelinda zegt:

    @Pasula;*reikt plumeaux aan* Zooo en nou weer lekker doorloggen hoor πŸ˜›

    @Annelinde;Whaahaa ja dat heb je heel toepasselijk gezegd. Euh…geschreven πŸ˜€

    @Liesbeth;Gelukkig maar, het is grappig he?

    @Belinda;Ik herken het. Helaas zit er bij mij geen kruisje om aan te klikken hahaha πŸ˜‰

    @Chavelbueno;Hahaha ben ik ff blij. Dat schept een band hoor πŸ˜€

    Hahaha ja hoor, dat accent heb ik nog steeds. (nou lees je m’n logjes vast heel anders hahaha) Ik woon al heel lang niet meer in Limbabwe maar goed hier in Brabant kunnen ze er ook wat van. Dat raak ik vast noooooit meer kwijt πŸ˜‰

    @Natazz;Hahaha heb je ff? *grinnikt*

    @Jaap;Gaaf is dat he? Ik vond het op internet. Ik struin al die script-sites af om te zien of er iets leuks bij zit voor m’n log πŸ˜‰

  51. Sonja zegt:

    Wahahaha ik zag ze al vliegen maar dit sloeg echt alles πŸ˜›

    xx
    Abitch

  52. Emmelinda zegt:

    Heeeej ben je daar weer? Wat gezellie πŸ˜€ Hoeissie?

    *grinnikt*…voelt goed he…allemaal lotgenoten op het moment op deze log hahaha πŸ˜›

    Knufff

  53. Lette zegt:

    Ik durfde ook niet.
    Maar het is een smiley dus.
    Dankjewel hoor, want ik mis ze best wel.

  54. Emmelinda zegt:

    Hihi nee hoor, dat was later πŸ˜‰ Ik heb een boel leuke dingetjes gevonden.

    Maar inderdaad..ik ben ook blij dat het op deze manier kan. Al is het wel omslachtig πŸ˜‰

  55. Spinnetje zegt:

    Heee, we maken er hier toch niet een soort punt van he! Okeezoalng het bij smileys blijft vind ik het nog wel okee.

    Lees ik trouwens iets over spinnenjacht, ojee…

  56. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat dacht ik dus ook meteen. Dan ga ik het gewoon uitschakelen in de beheerpagina. Maar goed, als test is het wel leuk πŸ˜€ En inderdaad…smileys zijn altijd goed.

    Grinnik…verstop je! πŸ˜‰

  57. Spinnetje zegt:

    hihi, ik blijf gewoon heel stilletjes in het hoekje van de bank zitten. Dan ziet ie me vast niet.

    Het is hier trouwens gestopt met sneeuwen, wel jammer.
    ‘K zit hier een beetje gefrustreerd te wezen, zoek iets leuks voor een nieuwe layout voor Valentijn en de lente. Maar niks geen inspiratie en nergens een leuk idee. alles wat ik zie is van hetzelfde.
    Dan maar even loghoppen totdat ik zoonlief weer uit school ga halen.

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi brÑÑf. En anders megagrote spinnenwebben maken om ze in te vangen *ontkent naar zulke films te kijken*. Offe…spiderman bellen πŸ˜‰

    Grinnik…ik heb jou net verteld hoe het hier ervoor staat. Het is gewoon te warm. De sneeuw is meteen veranderd in prut. Er ligt wel wat maar echte sneeuwpret kan ik dat niet noemen. Gelukkig hebben we er tussen de middag al van geprofiteerd. Ik ga zo te voet naar school. Met de slee. Misschien tref ik onderweg nog wel een b-tje πŸ˜‰

    Ik zal eens meekijken voor je Valentijns-layout. Wie weet kom ik wel iets leuks tegen πŸ˜‰ Niet te zoet? Of maakt dat niks uit?

  59. Spinnetje zegt:

    Inderdaad niet te zoet en niet teveel rose (daar ben ik een beetje allergisch voor) Heb alle mogelijke scrap pagina’s met freebies al afgestruind, maar overal hetzelfde. Lekker origineel. Ga maar even gewoon wat anders doen, vanavond een nieuwe (en frisse) poging wagen.

    Hier blijft de sneeuw liggen, tussen de middag met buurmeisje en zoonlief op de slee naar school gelopen. Ik ga ze nu ook weer met de slee halen. Moet trouwens opschieten, heb nog 10 minuten.
    “Spreek” je misschien vanavond wel weer!

  60. Miek zegt:

    Eerlijk is eerlijk, ik snap er werkelijk helemaal niets van wat je nu allemaal zegt! Vliegen??? Ik zie vooralsnog niets vliegen! ;o))))

  61. rietepietz zegt:

    Kijk , dΓ‘t zie ik nou s’nachts voor me als ik een dag heb zitten klunzen zoals van de week .
    En jij doet dat ff voor de fun , weet je hoeveel psychische schade je me toe brengt ……. Je rust ook Γ©cht niet voor iedereen ze ziet vliegen!!
    goeie vlucht en liefs Riet

    * ik bΓ©n niet gek ik ben een vliegtuig*

  62. Emmelinda zegt:

    @Spinnetje; Hihi en het is nog opschieten ook, Valentijnsdag komt steeds sneller dichterbij πŸ˜‰ Bah ja ik baal daar ook altijd van wanneer je overal hetzelfde ziet. Er is nog zooooveel te verzinnen. Het is dat ik niet romantisch ben anders kon ik op die manier iets verzinnen πŸ˜‰

    Ik ben blij dat ik er tussen de middag van geprofiteerd heb! Het is nu zo goed als weg en net waren de eerste voorspelde regendruppels al. Net had ik wel de slee meegenomen maar het was nog maar een heel dun laagje. Gelukkig ben ik sterk in mijn armen dus ik heb Stef voor meer dan de helft van de terugweg kunnen plezieren. Hier naast de spoorbaan ligt veel op de grasvelden. Zijn we net van de heuvels afgegaan. Die moeders op het schoolplein hadden commentaar dat ik de slee nog meegenomen had en of het een waterslee was. Nou MIJN kind heeft nog heerlijk van de sneeuw kunnen genieten. Lekker puh! Geniet maar lekker van de sneeuw. Wie weet is het de laatste keer deze eeuw πŸ˜‰

    Okidokie…misschien tot vanavond dan. Ik zal zo eens rondkijken voor je lay-out πŸ˜‰

    @Miek;Grinnik…houden zo πŸ˜‰

    @rietepietz;Whaahaa ja ik ben sadistisch aangelegd he? Maar goed, het leek me wel wat om te voelen hoe het is wanneer we “ze” met z’n allen zien vliegen ghehehe.

    Maar ik moet gaan…nog een rondje vliegen hoor πŸ˜›

    Dikke knufff

  63. rietepietz zegt:

    Je kunt altijd een vliegertje op laten !( dan hoeven wij alleen maar neer te storten )
    liefs Riet

  64. Mickey zegt:

    Hmm, nee toch maar niet. Ik zie je weblog liever zonder rondvliegende plaatjes =P

  65. Emmelinda zegt:

    @rietepietz;Of af laten schieten met een kanon? Ghehehe. Zo kom je nog eens ergens πŸ˜€
    Knufff

    @Mickey;Goh wat ben ik blij voor je dat je besloot het niet uit te proberen :P. Die rondvliegende plaatjes kun je wel weer vastplakken overigens *geeft lijm*

  66. Bettina zegt:

    Nou, ik ben erg benieuwd naar dat vliegen…ik ga het vanavond nog eens proberen, lukt net niet (snel genoeg naar mijn zin natuurlijk *grinnik*) Fijne avond alvast! Garoetje Bettina

  67. Emmelinda zegt:

    Grinnik…kan ook zijn dat je niet via IE logt? Dan schijn je het namelijk ook niet te zien ;).

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Groetjes terug πŸ˜€

  68. Sjoukje zegt:

    Ik zie ze nu ook vliegen, wat een zooitje hahaha. Leuk gedaan, maar hoe krijg je alles nu weer op zijn plek.
    Groetjes Sjoukje

  69. Ik heb natuurlijk eerst de reacties even doorgelezen om er achter te komen wat voor een grapje nu weer in petto had ………natuurlijk heel erg nieuwsgierig geworden en eindelijk de moed om die handel te plakken kan die um niet vinden *snik * nou weet ik nog niets !

    Any way toch een hele fijne avond en een dikke knuffel xxxxxxxxxxxx

  70. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje;Gaaf he? Hihi. Hoe ik alles op z’n plek krijg? Tsja plakken vrees ik *laat pritt-stift zien*
    Fijne avond! Groetjes πŸ˜€

    @Rhodosfriends;Dat méén je niet? Ahhh da’s nou sneu. En je was nog wel zo slim om eerst de reacties door te lezen! Nou vooruit…omdat jij het bent wil ik het wel vertellen: Alle plaatjes die op de beginpagina van mijn log te zien zijn gaan van hun plek en vliegen in een kringetje. Ik kan alleen een printje maken om je een indruk te geven πŸ˜‰

    Ik wens jou natuurlijk ook een hele fijne avond! Superdikke knufff voor jou

  71. Marika zegt:

    Wat een zooitje whaahah!
    En smilies in de reacties, heeeej hoe doe je dat? Heb al gezocht in de broncode, maar het stukje dat ik gekopieerd had werkte niet. :-/

  72. Emmelinda zegt:

    Hihi leuk is dat he?

    Maareh…ik zoek ff de link voor je op. Die code kan ik hier natuurlijk wel neerzetten maar dan verandert ie omdat het html blijft. Dan heb je er nog niks aan.

    Hier istie

    Veel plezier ermee πŸ˜‰

  73. Marika zegt:

    Dank je wel! Daar ga ik eens ff mee spelen. :o))

  74. Emmelinda zegt:

    geen dank πŸ˜‰ Graag gedaan. Ik ben benieuwd wat je er van maakt πŸ˜‰

  75. chavalbueno zegt:

    @Emmelinda, je hebt me verkeerd begrepen. Ik heb geen Limburgs accent, was alleen nieuwsgierig of jij nog met accent spreekt.

  76. Emmelinda zegt:

    Nee hoor, ik heb je goed begrepen. Dat spreek ik inderdaad. Dat van dat logjes lezen bedoelde ik omdat iemand een tijd geleden al een geintje maakte dat ze dan mijn logjes met een zagte g las πŸ˜‰ Snappie? Of bedoel je iets anders?

  77. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ow wacht us… je bedoelt natuurlijk die eerste regel? Nou snap ik het! Neej, die hoort bij die andere reaktie van jou. Ik heb ze samengevoegd πŸ˜‰

  78. chavalbueno zegt:

    Ach ja, de zaachte Chgie vaan cghatverdakkie

  79. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en toch is het komisch; boven de rivieren vinden ze dat grappig klinken maar dat heb ik net zo met bepaalde uitspraken (denk aan Kinderen voor Kinderen. Dat deden wij vroeger dan weer na ;). Terwijl dat toch altijd op de buis is.

  80. Sally zegt:

    Ships, heb gelijk hoofdpijn. Kijk helemaal scheel haha. Geweldig hoe kom je erop?

  81. dinie zegt:

    Dus daar gebruik jij je airmiles voor (coole bril). Ben best thuis in scriptjes en codes maar deze manier had ik nog niet uitgevogeld (see, ik blijf in het thema)

  82. Wanda zegt:

    Nu heb ik niet alle reacties doorgelezen, dus het kan zijn dat je de vraag al beantwoordt hebt. Maareh, waar heb je hem vandaan?
    *knipoog, knipoog*

  83. fijnegozer zegt:

    En waarom stel jij je niet aansprakelijk voor klachten die ontstaan door verkeerd gebruik en/of gevolgen? Je stuurt ons er toch zelf naartoe?!

  84. Emmelinda zegt:

    @Sally;Hahaha zal ik een log maken met hoofdpijntabletten? ;). Maareh…da’s teveel eer hoor. Ik heb deze niet gemaakt maar gewoon gevonden op internet πŸ˜€ Prachtig he?

    @Dinie;Hahaha heppie um door? πŸ˜‰
    Maak je ook wel eens zelf scriptjes? Ik vind het altijd leuk om te zien wat er zoal instaat en of ik begrijp waarom die tekens bij elkaar staan ;). Hij is mooi he? (hahaha briljant, ik weet even niks om bij het thema te blijven ghehehe)

    @Wanda;Heeej wie zit daar zo naar me te knipogen? Aaaah da’s Wanda! :D. Waar ik hem vandaan heb? Wie? Marc? :P. Nee ff serieus. Je bedoelt de code hierboven in het logje of bedoel je de code voor de smiley of welk plaatje dan ook in het reactieveld???

    @fijnegozer;Ja heee puilt dan mijn mailbox nog meer uit als ik dat achterwege laat. Al die dreigmailtjes enzo. Heb ik niet eens meer tijd om mijn spam uitgebreid te lezen πŸ˜›

  85. HEEEEEE Gaaf echt lachen.
    Dacht zal wel weer genept worden maar dit is echt leuk ahhahahah

  86. Emmelinda zegt:

    Valt weer mee van mij he? Hahaha de wonderen zijn de wereld nog niet uit πŸ˜‰

    Maareh…dat is Γ©cht mooi he? Hoe verzinnen ze het. Je hebt er natuurlijk geen bal aan maar toch…

  87. Nicky zegt:

    Ik doe zoiets gewoon, ongeacht wat de gevolgen zijn…
    Man, wat een puinhoop! Maar wel leuk!

  88. Emmelinda zegt:

    Hahaha…we likken de wonden wel achteraf he? πŸ˜‰

    Ja is echt een zooitje he? Hoe krijgen ze het verzonnen! Knap hoor.

  89. peet zegt:

    Emm ik sla even over begrijp al geen snars van al die codes dus ik waag me er niet aan hihihihhi ik hoor het wel Greetz peet

  90. De buurtvogel heeft mij in het verleden al behoorlijk doen klapwieken… rare vogels op mijn pad zijn niet echt uitzonderingen… de te verwachten huurder moge hier hopelijk niet tegen de muren opvliegen… kortom: ik ben best wel brevet-vaardig denk ik zo!
    Maar als ik laat uit mijn werk kom en net ff een biertje op heb en dan DIT!!!
    Ik zie door het vliegen de vliegen vliegen! Dooiiinnngggg!!!

  91. Youke zegt:

    @ Emmelinda: Beetje laat antwoord, ff terugscrollen.
    Nee, ik bedoelde hoe je aan het scriptje kwam van die rondvliegende. Maar dus gewoon het internet afstruinen.
    Maar plaatjes in de reacties, nee bedankt dat vind ik niet zo mooi *gruwelt*

  92. alinda zegt:

    ik ben best wel blond hoor heb met plezier je logje zitten lezen maar ik sla over
    ben al een poosje niet geweest schaam schaam
    maar ja uit het oog maar niet uit het hart hoor hihi
    zag net een logje met een plaspauze erop geweldig haha die droge humor daar hou ik wel van
    nou fijne dag en als je zin heb komje dan mee doen met mijn raadseltje

  93. Abby zegt:

    Hahaha, leuk scriptje, heb je die helemaal zelf gemaakt??!! Knap! Hoe noem je hem .. “scare your visitors” whahahaha

  94. j@cqu3l!n3 zegt:

    Leuk zeg al die script ben vooral nieuwsgierig naar die waar je plaatjes mee kan zetten. ERRUUUG leuk het werkt i.d alleen in IE

  95. Whahahahahaha……ik het natuurlijk gelijk ook op mijn eigen log geprobeerd, hier wat het een mooie verzameling maar bij mij werd ik er knettergek van, hihihi.

    ~B~

    PS. Ik heb op mijn log een web-log.nl probleem, kan je helpen met oplossen?? (zie log)

  96. Wanda zegt:

    Nou allemaal… πŸ˜› Ik zit er alweer lang op te wachten dat je weblog ook weer eens plaatjes in een reactie kan zetten en smileys zijn ook leuk. En de vliegende hollandse plaatjes, tja.

  97. remco zegt:

    @Emmelinda kom nou naar beneden je hbet nu lang genoeg daarboven gevlogen of ben je vergeten hoe je moet landen πŸ˜‰

  98. lady marion zegt:

    jammuurrr ut doet het niet 😦
    maja fijn weekend knufff marionneke πŸ˜‰

  99. rietepietz zegt:

    Oh, Emmelinda is nog”in hoger sferen”
    fijn weekend en liefs Riet

  100. Emmelinda zegt:

    @peet;Is goed hoor. Mocht je er niet door kunnen slapen van nieuwsgierigheid dan wil ik je er wel mee helpen, ghehehe πŸ˜‰

    @Libra/weegschaal;Dan zou je toch zeggen beter één vogel in de hand dan tien in de (weblog)lucht. Maar goed een gegeven vogel moet je natuurlijk niet in het script kijken. Is natuurlijk wel waar voor je geld dit effekt. En dat met één biertje! Yihaaaa

    @Youke;Hahaha nee troost je…dit was een test omdat ik gelezen had dat het kon. Ik vind het al gauw rommelig, zeker met al die dingen op mijn log. Tuurlijk mis ik die smileys maar nu zie ik wel waar het logje eindigt en waar de reakties beginnen, dat vind ik bij webloggen waar het wΓ©l kan wel eens verwarrend πŸ˜‰

    @Alinda;Jaaaa ik vroeg me al af of je TomTom stuk was gegaan :p. Leuk je weer te zien hoor!
    Ja droge humor vind ik ook heerlijk. Lekker melig.
    Bedankt voor de uitnodiging, ik zal snel eens komen kijken! Fijne avond!

    @Abby;Hahaha nee hoor, da’s te veel eer. Was het maar waar. Maar de naam sla ik op in mijn hoofd, ghehehe.

    @J@aqu3l!n3;Ja is gaaf he? De code heb ik hier boven ergens als aparte reactie geplaatst. Neem maar mee en veel plezier πŸ˜‰

    @Koekjestrommel;Hahaha zijn grote plaatjes zeker? Grappig hoe dat kan he?

    Ik zag dat het probleem al opgelost was. Gelukkig maar want dat is ook iets om knettergek van te worden πŸ˜‰

    @Wanda;Zo af en toe vind ik ook eens leuk maar ik zie wel eens bij punt logjes waar bij echt iedere reaktie aan plaatje staat. Reuze creatief, echt. Maar ik zie dan niet meer waar het logje begint πŸ˜‰ Ja beetje kippig, dat klopt hahaha πŸ˜€

    @Remco;Ik ben er al…ik heb een lamme vleugel van het wapperen ghehehe

    @Lady Marion;Oh da’s Γ©cht jammer. Maar goed ,dan wil ik jou natuurlijk Γ³Γ³k een fijn weekend toewensen! πŸ˜€
    Dikke knufff en veel liefs!

    @rietepietz;Ja ik was helemaal high πŸ˜›
    Jij ook een fijn weekend! Dikke knuffff

  101. dinie zegt:

    Of ik zΓ©lf scriptjes maak. Nee! Ik heb het wel eens geprobeerd maar te veel werk. Ik pas ze wel aan naar smaak en “klooi” er wel eens mee maar de meeste scriptje pik ik klakkeloos van internet. Schrijf jij ze wel zelf dan?

  102. Emmelinda zegt:

    Nee hoor, was het maar waar. Ik doe hetzelfde als jij. Ik knip en plak en maak er zo iets anders van. Soms werkt het op weblog en dan ben ik trots πŸ˜€

  103. Emmelinda zegt:

    Vooruit dan maar, omdat jij het bent ghehehe:

    Snel klikken maar πŸ˜‰

  104. Emmelinda zegt:

    Geen dank. Veel plezier ermee πŸ˜‰

  105. Geertje zegt:

    Hahahahahhaaaaaaaaaa!
    De eerste keer (over eerste keer gesproken….) werkte het niet bij mij, maar toen ik bij de reacties keek zag ik dat er werkelijk wat gebeuren moest.
    Leuk Emmelinda!!!
    Gaaf gedaan :-))

    Nog een fijn weekend; geniet ervan!
    Liefs en dikke knufffffff!!!

  106. Geertje zegt:

    Hahahahahhaaaaaaaaaa!
    De eerste keer (over eerste keer gesproken….) werkte het niet bij mij, maar toen ik bij de reacties keek zag ik dat er werkelijk wat gebeuren moest.
    Leuk Emmelinda!!!
    Gaaf gedaan :-))

    Nog een fijn weekend; geniet ervan!
    Liefs en dikke knufffffff!!!

  107. Geertje zegt:

    Hahahahahhaaaaaaaaaa!
    De eerste keer (over eerste keer gesproken….) werkte het niet bij mij, maar toen ik bij de reacties keek zag ik dat er werkelijk wat gebeuren moest.
    Leuk Emmelinda!!!
    Gaaf gedaan :-))

    Nog een fijn weekend; geniet ervan!
    Liefs en dikke knufffffff!!!

  108. Emmelinda zegt:

    Hihi nou weet ik het zeker; die reacties zijn tΓ³ch ergens goed voor :p whaahaa.
    Ja leuk is dat he? Hoe ze het toch verzinnen! Knap hoor.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Maak er iets moois van πŸ˜€

    Dikke knufff en veel liefs!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

