Hoezo “geen fratsen” ???

kunstwerk

Bij de C1000 C250 (die zaak hier vult zo ongelooflijk slecht bij en ze hebben al zo weinig in het assortiment, vandaar!) waren deze week de matszakken in de aanbieding. Zakken met schaaltjes tweedehands vlees (ja zeg nou zelf; tis toch al eens gebruikt?) voor 10 euri. Omdat ze je er gek mee maken met reclames op tv wilde ik wel een graantje meepikken van die fratsen. Ik zou voor m’n vriendin ook een zak meenemen. Er zaten in de stapel reclamefolders lege matszakken bijgevoegd dus die nam ik heel braaf mee.

Bij de kassa zwaaide ik, als een kandidaat van de sterkste man/vrouw van de wereld, de zakken wild vlees vlees wild op de lopende band alsof het ging om een pak suiker *verzwijgt scheut in rug* en trok geroutineerd mijn pinpas om de lekkernijen daarna mee huiswaarts te kunnen nemen. Maaaaar…ik had duidelijk niet op de waard kassiere gerekend. Ik mocht maar 1 zak meenemen. 1 per huishouden zei ze, zoals ze dat vast van haar baas moest zeggen. Ik pruillipte dat het niks uitmaakte want als ik later terugkwam dan had ik er alsnog twee. Ze gaf niet toe* en vroeg versterking bij mevrouw de slager (zonder blinkend vlijmscherp mes dus *doet "tssk tssk"* net alsof dat indruk maakt. Poehpoeh, nounou.). Gesterkt door het antwoord van deze collega weigerde ze me nogmaals om de extra zak mee te geven. Maar ja, ik weigerde op mijn beurt om te gaan. Die winkel ligt niet om de hoek en maandag was ik ook al voor niks geweest omdat ze maar 10 zakken neerleggen voor een heel groot gebied in de stad.

Omdat klanten het voor me opnamen probeerde ze het nogmaals bij mevrouw de slager die me daarna toebeet op een onbeschofte manier: "Nee! EEN!". Haar wijsvinger priemde ietwat krom in de lucht bij deze woorden en hoe het kwam weet ik niet maar ik dacht bij die aanblik ineens aan de heks uit het sprookje van Hans en Grietje, ghehehe *prikt als een bezetene in haast versleten voodoopopje*. Nadat ik de vingers uit mijn oren haalde en de gele substantie aan mijn pasgewassen broek afveegde die er in zaten om de schade aan mijn gehoorfabriek te beperken keek ik naar de klant achter me in de rij (die overigens langer en langer werd. Nee niet de klant gekkie, de rij!). Zij bood aan om dan het vlees aan te nemen. Ik gaf haar het geld en zij betaalde mijn vlees bij haar boodschappen zonder dat de kassiere er iets van zei. Die liep zeker op haar tandvlees (*wacht op applaus wegens geniale woordspeling*). Tevreden ging ik huiswaarts. Weer een kassiere over de pis.

Gistermorgen ben ik nog eens geweest (geen zitvlees he.). Ze kunnen mijn rug op met hun 1 zak per huishouden. Wanneer ze niks controleren of zo’n raar beleid er op nahouden doe ik dat lekker. Puh. Mijn vriezer kreunt al als ik thuis kom: "Oh nee he, niet NOG meer". Moeten ze maar die lege plastic zakken innemen (beter voor het milieu trouwens) per gekochte zak. Toch? Vandaag ga ik weer. Het lijkt wel een sport. Kijken of er nog wat te matsen valt (bleegh klinkt bijna vies). Ik had mijn vriendin nóg een zak beloofd dus die ga ik nog even scoren.

Ik ga trouwens incognito, anoniem en vermomd…..
Stel je voor dat ze inmiddels weten wat voor vleesch ze in de kuip/zak hebben

*Natuurlijk begrijp ik heel goed wanneer iedereen dit gaat doen je vanzelf mis grijpt maar heee, ik ben niet toch zeker niet iedereen ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

65 reacties op Hoezo “geen fratsen” ???

  1. Annemarie zegt:

    Ik heb geen idee of wij ze uberhaupt hebben gehaald… Terwijl dat onze vaste boodschappen winkel is! *grijns*

  2. Emmelinda zegt:

    Of misschien maar één zak, dan krijg je niet van die fratsen. Dat kan natuurlijk ook ;). Ik vond het hier al een rotwinkel maar ja, hij ligt het dichtste bij 😉

  3. Hanny zegt:

    Je kunt onze tas wel komen halen, dan kun je nog een keertje gaan. Want die flauwekul van maar 1 tas per gezin. Een gezin bestaat toch uit meer dan 1 persoon. Iedereen moet zo’n tas kunnen vullen.
    Eet smakelijk en ga niet over je nek van al dat vlees.

  4. ans zegt:

    Dat hadden ze dan met grote letters op die zakken moeten zetten! Hier krijg ik geen reclame van ze, anders had je mijn zak er nog bij kunnen krijgen (als een masn dit schrijft komt het ineens heel anders over!).
    Ik heb familie met een eigen C1000-winkel, maar ik weet zeker dat dat niet die bij jou is hahaha. Ik kom eigenlijk nooit bij C1000, de dichtsbijzijnde is in Purmerend, maar die ligt niet “op mijn route”.
    Wij hebben hier 2 Deen Supermarkten, die geven pakjes dierenplaatjes bij elke 10 euro en extra bij bepaalde artikelen. Vorige week kreeg ik één pakje terwijl ik er volgens mij vier moest krijgen, dus ik zei er iets van. “O, wilt u nog een pakje? Hier heeft u er nog één”. Ik keek de bon na, en daar stond op dat ik er drie moest krijgen. Nou, ik ben mooi die derde gaan halen, ik heb de bon onder haar neus geduwd, pfff. Eigenlijk nog steeds eentje tekort, maar goed, dan moest ik die hele bon uitpluizen met de folder erbij en daar had ik geen zin in. Het gaat maar om een kleinigheidje, maar ik vind het stom, ik wil hebben waar ik recht op heb (ik zal maar niet te hard stampvoeten, anders worden de buren wakker!!)

  5. Fran & Mick zegt:

    Veel te lang geleden dat ik hier
    een berichtje heb geplaatst
    (wel regelmatig meegelezen)

    Ik ken de winkel niet.. geen fratsen voor mij!

  6. Fran & Mick zegt:

    Veel te lang geleden dat ik hier
    een berichtje heb geplaatst
    (wel regelmatig meegelezen)

    Ik ken de winkel niet.. geen fratsen voor mij!

  7. rietepietz zegt:

    Ik ken de C1000 niet van binnen en al helemaal hun “fratsen” niet maar jij hebt er een dagtaak aan zo te zien .
    In ieder geval “eet smakelijk”voor de eerste 4 weken , hahaha!
    lieve groetjes , Riet

  8. Youke zegt:

    hahaha watmoet ik weer lachen om je verhaal. Een typische tekst van Emmelinda!
    Dat 1 per transactie/huishouden en dan aan de klant achter je vragen heb ik ook wel eens toegepast. Maar om welk product dat nu ook alweer ging…

  9. J@cQu3L!n3 zegt:

    Nog even en de pieper gaat af als je binnen komt en word je meteen huiswaarts gestuurd. tja niet erg slim om de zakken niet in te nemen. Dan gaat iedereen toch terug bij zo’n aanbieding

  10. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Hahaha ik wil best op bezoek komen maar ik heb zo’n beetje het vermoeden dat er het op die manier geen voordeeltje is (benzinekosten) ghehehe. Die zak heb je hier helemaal niet nodig overigens. Ik snap er niks van. Dan hoeven ze die dingen toch niet uit te delen als je die toch niet mee hoeft te nemen? Ik begrijp enigzins dat er 1 zak per gezin meegenomen mag worden maar hou dat dan in de gaten door die lege zak meteen in te laten leveren. Daarbij, 1 zak per gezin? Hahaha de wijk is zooooo groot. Dan moeten ze écht meer zakken in die vriezer gooien dan 10 stuks. O zo. 😛
    We gaan zondag wel voordelig gourmetten. Zonder fratsen 😛

    @Ans;Grinnik, ik moest lachen om jouw opmerking van die zak hahaha. Sssst niet doorvertellen maar het stond er ook op. Maar goed, wie bekijkt zo’n zak nou goed? Het stond op de onderkant hahaha. Maar hoe vaak gaan mensen boodschappen halen voor de buuf? Dan leggen ze zo’n beurtbalkje er tussen en dan mag je toch ook alles meenemen? Als zo’n aktie is moeten ze gewoon zorgen voor voldoende vlees. Als het een dorpswinkel is in een gehuchtje (uhm…gehuchtswinkel dan) heb je misschien genoeg aan 10 zakken maar voor een stadswijk is dat toch debiel? Ik had van te voren gebeld anders ging ik weer voor niks.
    Oh hahaha je bent al net zoals ik. Ik wil dan ook 4 pakjes en anders wordt het een principekwestie hahaha. Oh erg he…elders in de wereld maken de mensen elkaar af en ik miep over een pakje kaartjes hihi ;). Stampvoet maar lekker hoor, belachelijk van de buren om zo vroeg te gaan slapen ghehehe 😉

    @Fran en Mick;Heeej meissie, wat leuk je weer te zien! Mies komt nog regelmatig op je cluppies he?

    In Tiel ging ik ook altijd naar de C1000 maar dat was echt een hele professionele winkel. Altijd goed gevuld en ze hadden ontzettend veel. Echt een winkel zonder fratsen 😉

    @Rietepietz;Hihi ja en vooral deze C1000. Ze vullen zo slecht bij dat je nog naar een boel andere winkels moet om het alsnog te kunnen kopen.
    Was ik maar vegetariër…dan had ik die ergernis deze week niet gehad ghehehe. Mmmm nee toch maar niet. Ik verheug me er nu al op. Het is een shitwinkel maar ze hebben goed vlees. Dat dan weer wel.

    Dikke knuffff en een heel fijn weekend!

    @Youke;hihi, dank je wel, ik twijfelde nogal maar nu ben ik gerustgesteld ;).

    Ah ja weet je…ik begrijp het ook wel. Ze hebben maar 10 zakken per keer en dan is alles meteen weg. Maar het ging me op de manier waarop. De dag daarvoor greep ik mis maar stond bij een rek en een vakkenvulster brulde dat ik aan de kant moest. Dat zat waarschijnlijk nog in mijn achterhoofd en daarom irriteerde ik me aan het gedrag van die kassiere. Ik ben vergeten te vertellen in de log dat ze met ogen rolde en oogcontact zocht met andere klanten om me zo belachelijk te kunnen maken.
    Gistermorgen zat ze er weer en ben ik mooi bij de andere kassa aangesloten, zo’n held ben ik dan hahaha.

    @J@cQu3L!n3;Kijk…dat bedoel ik nou. Wanneer ze er zo op letten dat er maar 1 zak per huishouden meegegeven wordt (en in dit geval was het écht voor iemand anders…ze zullen het echt vaker proberen en het dan zelf houden) moeten ze de klanten een chip inbouwen zodat ze bij binnenkomst van de winkel geregistreerd hebben wat je aan vlees in de kuiphuis hebt. O zo. 😛

  11. Remco zegt:

    jij ook met je rare fratsen 😉

  12. Natazz zegt:

    Toch aardig van die dame dat ze zo aardig was om je te helpen. Vonden de mensen daarachter vast ook. hahaha.
    Kortom een beetje triest allemaal van die mutsen.

    Fijn weekend en succes met je bezoekje vandaag

  13. Belinda zegt:

    Dus ze verkopen je nog niet eens wat je wil kopen? Nu kan ik me voorstellen als je die tweede zak voor de kortingsprijs wilde hebben dat dat niet kon maar tegen de normale prijs toch wel?

    Heb een hekel aan de C1000 met hun geen fratsen want het valt mij op dat wat ik wil hebben, zij nooit in voorraad hebben. Ze lopen echt achter in het aanvullen van de voorraad en ze geven er ook nog eens niets om. Duidelijk geen fratsen en geen voorraad bij de C1000! Ik ga liever naar Hoogvliet!

  14. Wanda zegt:

    Jij ook met je rare fratsen! *gnagna* Nee hoor ik snap je wel. Zo’n winkel zonder fratsen heb ik niet in de buurt, wel Plus Appie en Spar (zo zitten we ook niet met het probleem van reclamemaken…) Maarre goeie zet.

  15. mama muis zegt:

    uhhh… ik lees later wel ik ga even bekomen van de schok. Ze is herrezen!

  16. Emmelinda zegt:

    @Remco;Ja sollie, het was al zo lang geleden dat ik de kassiere gepest had :P, ik kon het gewoon niet laten.

    @Natazz;Grinnik, dat weet ik wel zeker. Die rij werd langer en langer. Nou is dat daar altijd wel zo bij die pokkenwinkel, maar goed.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!

    @Belinda;Nope, dat kon dus niet. Dan moet je gewoon vlees uit de vitrine halen. Losse bakjes en dat was dus niet in de reclame. Wat maakt het ze nou uit wie die zakken in huis haalt? Ze hadden sowieso al niet genoeg voor de halve buurt.

    Ha ik hoor het al; jullie hebben ook een C250! Is hier dus ook zo erg. Daarbij moet je altijd de datum controleren want regelmatig vinden we iets dat al anderhalf jaar over de datum is. Ik bedoel maar. Marc had er eens iets van gezegd en het laten zien. Hangen ze het later gewoon terug. Lekker dan. Het is dat ik vlees zo duur vind dus er wel gebruik van wilde maken anders had ik de moeite niet eens gedaan bij die pokkenwinkel 😉

    @Wanda;*grinnikt* Ja sollie, het was weer eens tijd voor mij om weer eens lastig te gaan doen denk ik ghehehe. Als die slager niet zo tegen mij gedaan had was ik gewoon naar buiten gegaan en had die ene tas in mijn fietstas gedaan en dan weer terug naar binnen gelopen bij de andere kassa. O zo. Nu bleef ik gewoon staan.

    Ja Appie is hier ook maar dat is me te ver. Er is ook een Super de Boer maar dat is al net zo erg als die C250 hiero. Straks eens kijken wat volgende week te fratsen valt bij de C250 😛

    @Mama muis; *dient wat vlugzout toe en wappert met waaier*

  17. ja ik kwam sowieso al niet bij de c1000.. scheelt me weer gevulde zakken.. (of zakken vullen?) hihi!!
    groetjessss,
    Natasja

  18. Emmelinda zegt:

    Hihi, ik de eerste tijd ook niet meer, ik heb er mijn buik van vol (nog niet van al dat vlees hahaha).

    Groetjes terug 😀

  19. miss marple zegt:

    Het komt idd heel vaak voor dat er weer eens een reclame zg op is. Aan de andere kant hebben ze ook wel weer regelmatig hele goedkope artikelen. Laatst een magnetron maaltijd van Unox 49 ct. Niet iedereen lust die dus er lagen er nog zat. Een zak kippenvlees voor € 1. enz. Maar ik vind dat je het goed gedaan hebt hoor.! Ik zou ook zo gereageerd hebben, zeker weten.
    Greetzzz Mar

  20. Emmelinda zegt:

    Grinnik, dank je wel. Ik was eigenlijk verbijsterd door de reaktie van die slager. Klantvriendelijk? Neuh dat kennen ze daar niet.

    Maar het klopt, ze hebben er inderdaad regelmatig hele goedkope artikelen. Daarom blijf ik er wel iedere keer weer naar toe gaan. En het feit dat deze winkel het dichst bij is. Blijft vervelend dat ze zo slecht bijvullen. Moet ik toch nog naar een andere winkel. En tsja…daar laad ik het karretje ook weer vol met dingen-die-ik-eigenlijk-niet-nodig-had-dus-alsnog-duur-uit-ben-terwijl-ik-ging-voor-een-aanbieding. hihi 😉

    Greetz trug 😀

  21. Marika zegt:

    Ga je nu ook al vlees verkopen op marktplaats? Derdehands vlees in de aanbieding! hehehe

    Ik zou niet meer terug durven naar die winkel, je hebt wel lef! :o)

  22. Emmelinda zegt:

    Oh grinnik…daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Ik was geloof ik te hebberig en wilde al dat vlees voor mezelf houden denk ik, ghehehe.

    Hihi da’s teveel eer hoor. Ik kreeg even schrik toen juist dat meisje opgeroepen werd om een tweede kassa te openen en ik in de rij stond. Ik bleef gewoon bij die andere kassa al stond er een voor me met een berg boodschappen voor een heel weeshuis. En stug die kant op blijven kijken…ik voelde me haast alsof ik een crimineel feit aan het plegen was 😛

  23. Leven zegt:

    Oei, vlgs mij heb ik een reactie geplaatst bij de verkeerde log.Sorry, ik heb net wat te veel op bij en verjaardag vrees ik, ben niet helemaal helder

  24. Emmelinda zegt:

    Hihi maakt niks uit, ik begreep het meteen 😉

  25. Leven zegt:

    dankje da’s fijn dan

  26. Emmelinda zegt:

    Geen dank. Super de Boer 😀

  27. Annemarie zegt:

    Jij natuurlijk ook weltrusten voor straks!!!! 🙂

  28. Emmelinda zegt:

    Hihi, Dank je wel, zal ik doen. Ben je al uitgekeken?? 😀

  29. Heeeeeeeeeeeeeeeeeee leuk je bent weer terug.
    Alles goed hoop ik.

  30. Emmelinda zegt:

    Haaaai Glibbertje, vakantieganger van me!
    Ja hoor, alles is prima hiero. Lief dat je steeds terug kwam om te kijken of ik er al was! 😀

  31. Heeeeeeee gezellig dat je er weer bent ! , ik heb weer genoten van je gekke logjes 🙂

    Fijne zondag liefs Ylone xx

  32. J@n. zegt:

    Die laatste stelling is wel duidelijk waar Emm.
    Prettige Zondag!J@n.

  33. Emmelinda zegt:

    Rhodosfriends Haaaaaai, o wat leuk jou weer te zien :D. Dank je wel meis!

    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Dikke knuffff

    J@n Hihi ja echt he? 😉
    Ik wens jou ook een hele prettige zondag!
    Groetjes 😀

  34. Sanne zegt:

    Groot gelijk, ik zou precies hetzelfde doen…

  35. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Sanne, ja is toch zo? Ik had vantevoren helemaal geen idee dat ik zoiets afschuwelijks (nou ja…zo deden ze) deed. Doen mensen toch wel vaker, een beurtbalkje tussen de spullen leggen omdat ze voor hun moeder nog iets mee moeten nemen ofzo? Wistikveel 😉

  36. Wil je me volgende keer even snel sms-en ofzo……ik had het graaaaag willen zien. Zo’n verhitte kassiere die zich verwoedt aan de regel vasthoudt die voor geen kanten klopt.

    (Mocht er ook iets anders in de zak? Ben niet zo’n vleesrig typje, meer een vegamuts ;))

  37. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja ik moet eerlijk zeggen; ze hield goed vol (al moest zij natuurlijk wel hulp vragen bij haar collega). Ze kreeg het natuurlijk benauwd toen die rij zo enorm lang werd (al is dat daar heel normaal bij die shitwinkel).

    Hihi nee, de zak was van tevoren stevig dichtgeniet. Ik meen dat er deze week ook iets is met een zak met koffiepads? Ik sla dan wel over. Niet omdat ik ‘m knijp ofzo maar ik lust geen koffie hahaha

  38. Marika zegt:

    Een beurtbalkje?? ROFL

  39. Emmelinda zegt:

    Hahaha die eer komt mij niet toe hoor ghehehe, ik had er wel iets anders van gemaakt. De blijf-uit-de-buurt-van-mijn-boodschappen-anders-raakt-die-muts-aan-de-kassa-in-de-war-houder.

    Zo.

  40. angel zegt:

    tsk tsk.. vreemde c 1000 heb jij… ik vraag t gewoon aam de slager…mag ik je zak? euhh… de zak met vlees dan.. en hij vult m voor me..en niet niks dicht… zaterdag ging ik weer.. was alles al op… hij grist die zak uit m n handen en stopt m echt zo vreselijk vol met van alles en nog wat…. dr kon niks meer bij.. een meneer achter me zag dat en vroeg ook.. maar ja.. HIJ is geen ruim 20 jaar vaste klant he? hij kreeg de zak maar half vol.. 😀
    en ik kreeg t alleen nog met stampen in mijn vriezer.. dus een 3e keer ben ik maar niet geweest..

  41. Abby zegt:

    Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb ook nog zo een zak …. hebben????!!!! 😛 whahahaha Misschien mats ik je, ook al heb ik dan verzendkosten maar ik wil je nog wel een keer zien gaan! hahaha (wel foto’s maken dan ook he ;))

  42. Dinie zegt:

    Hahaha, en ga je nou straks je vriezer leegverkopen op Marktplaats????

  43. Emmelinda zegt:

    @Angel;Dus het bestaat nog? Wow, dat is écht super(markt)zeg! Zie je dat ze dus overal andere regels maken en gebruiken? Hier waren die zakken al voorgevuld. Niks slager (ja om te priemen met die vinger). Hihi dus je kunt het eerste half jaar wel vooruit he?

    @Abby;Whaahaa heb je het verkoopvirus ook te pakken? :P. Als je de zak nou komt brengen? Heb je geen verzendkosten (wel benzinekosten maar goed…GEEN verzendkosten hahaha. Kun je er foto’s van maken voor op je log hahaha. Krijg je ook een koppie thee of koffie. Alleen omdat jij het bent. Die waren namelijk niet in de aanbieding 😛 hahaha.

    @Dinie;Nou sterker nog…ik moet een tweede vriezer zoeken waarschijnlijk. Marc is wezen bestellen bij zo’n vriesdienst op wielen (Bofrost, zo’n bestelwagen met allerlei overheerlijke (veel te dure) spullen voor in je vriezer) en het is nou echt proppen. Er kan haast niks meer in. Ook niet meer uit zonder eerst Popeye te worden, maar dat is bijzaak 😉

  44. ~Tina~ zegt:

    Heeee, je bent er weer!
    Heb ik gemist waarom je zo lang niet gelogd hebt?
    Heel leuk om je verhaaltjes weer te lezen.

    Bij onze C1000 mocht je het vlees juist niet in die tas doen stond er bij.
    Maar ik heb het niet meegenomen, de vriezer zit nogal vol.
    Eerst maar eens leegeten he?

    Slim gedaan dat die andere mevrouw heeft betaald.
    Zo kan het ook.

    Fijne avond, groetjes van Tina

  45. Emmelinda zegt:

    Hihi nee hoor, ik wist zelf eerst nog niet dat ik gestopt was. Het was er langzaam ingeslopen. Eens kijken hoe het nou gaat na mijn sabbatical ;). Dank je wel, ik hoop er weer een boel te kunnen schrijven :D. Leuk je weer te zien Tina!

    Bij ons ook niet, jammer genoeg. Dan was ik maandag niet voor niks geweest. De zakken waren al gevuld. Die zakken zaten dus voor niets bij de folders. Zonde, die gooi je dus dubbel weg (die van bij de folders én die waar het vlees in zat).

    Ja grinnik, ik ken het gevoel van een volle vriezer. Daar hebben we er nou ook eentje van. Vinnik wel lekker, hoef ik een poosje niet op reclames te letten :P. Straks maar niet kijken wat deze week in de aanbieding is 😉

    Ja ik was er wel blij mee. Anders had ik die zak gewoon in mijn fietstas gedaan en dan weer de winkel ingelopen om die andere op te halen. Maar ik snap de toestand niet. Zo had ik er tóch nog twee in 1 huishouden? Ach ja, laat ook maar zitten…mijn vriezer zit vol en daar ging het tenslotte om 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Groetjes terug 😀

  46. Bengeltjuh zegt:

    Ben ik blij dat ik niet voor zo een zak….naar C1000 ben geweest.Even was het door mijn gedachte geschoten, maar dat past niet meer in mijn vriezer. (2 x een la zit al aardig vol)

    Maar gut wat heb je toch ongezellige mensen he in zo een supermarkt ;-). Nuo weet i kwel dat je vroeger ook zulke instructies kreeg hoor pf toen ik nog cassiere mocht spelen.Maar dan zei i ker soms nog wel zachtjes achteraan dat je ze ook apart kon betalen haha.

  47. Emmelinda zegt:

    Hihi nee dan had je daarna moeten proppen ;. Heerlijk he, zo’n gevulde vriezer. Hoef ik lekker de eerste tijd niet op vleesjacht ghehehe.

    Ach ja weet je, ik begrijp goed dat regeltjes er ook niet voor niets zijn. Maar dit was zo’n rare aktie. Zorg dan dat je de lege zakken inneemt en vul die bak met zakken dan beter bij. Dat kan nooit dat de hele wijk 1 per huishouden heeft kunnen binnenslepen. Ik kom er een paar keer per week, ondanks dat ik het een pokkenwinkel vind, dus dan mag ze toch wel een oogje dichtknijpen? Oke, met het gevaar dat je dan je ogen niet meer open doet met al die bekende trouwe klanten ghehehe.

  48. Abby zegt:

    Oeps *smiley met dat handje voor zn mondje en bloossmiley* bedenk me net dat de vakantie allang is afgelopen! We waren wel een beetje in de buurt toen we naar de beekse bergen gingen en toen zei ik nog tegen André ‘zullen we ff doorrijden’ maar toen werd het ook al te laat. Maar die printer doet nog steeds maf dusss …..hihi Ik spreek je gauw! Met of zónder thee 😉

  49. Nicky zegt:

    Groetjes van Nicky *die uit gaat zoeken of hier ook een C1000 zit*
    Heerlijk om iedereen op stang te jagen!

  50. Remco zegt:

    ik kan er niks aan doen maar ik blijf het toch een bedervelijke zak vinden (of was t nu zaak) afijn jij hebt je tweedehands (afgekloven) vleesbotjes voor de hond meegenomen (scheelt wel weer doggybags in het restaurant ) en hoef je voorlopig weer niet op een houtje te bijten/kluiven

  51. Emmelinda zegt:

    @Abby;Jaaaa hihi dat dacht ik ook *plaatst smiley met tong uit mond* toen ik je logje daarover las hahaha. Hadden we ook samen kunnen gaan.Is goed, ik zal Marc ook alvast klaarzetten, kan ie meedenken over je printer 😉

    @Nicky;Hahaha ik ben benieuwd. Misschien ook wel zo’n dom exemplaar als hier. Gegarandeerd dat je daar je gang kunt gaan hahaha

    @Remco;Nee je begrijpt het verkeerd. Ik heb het vlees in de vriezer gedaan dus is nog niks bedorven 😛
    Jippieeee we krijgen een hond! (euhm…moest ineens aan die oude mop denken van die ouder die een doggybag vroegen in het restaurant…enfin laat maar zitten, daar dacht jij ook vast aan ghehehe).Nee ik hoef niet meer op een houtje te bijten/kluiven maar geloof me dat ik aan het binnenslepen een flinke kluif had ghehehe 😉

  52. Goedemorgen Emmelinda

    Dank je wel voor je recept voor warme druiven , ik ga zo eens even neuzen

    Fijne maandag liefs Ylone xx

  53. Emmelinda zegt:

    Haaai meissie, goeiemorgen!

    Hihi kende je het nog niet? Wat grappig. Dan hoop ik dat je er echt iets aan hebt!

    Ik wens jou ook een hele fijne maandag, geniet maar heerlijk van de bbq~

    Dikke knuffff

  54. fijnegozer zegt:

    Gna gna, mooi gedaan meisk!! Maar pas op met dat invriezen. sommige produkten zoals bijvoorbeeld de kipburgers, zijn al ingevroren geweest. staat er ook op. Dus eerst ff braden voor je ze in (je kreunende en steunende) vrieskist dumpt.

  55. Emmelinda zegt:

    Grinnik, dank je wel. Ja invriezen is niet altijd zonder gevaren. Gelukkig let ik er altijd op. Toch bedankt. Je weet maar nooit he? ;). Mijn fornuis kijkt ook heel gemeen lachend naar de diepvries aan de overkant 😛

  56. nieta zegt:

    Haha,leuk verhaal weer!!
    Mijn hubbie heeft ook altijd iedereen op de kast met alls waar die recht op heeft!!
    Ook zoiets.. in onze voetbalkantine kan je een broodje kroket kopen voor 1,50. 1 losse kroket kost 1.00 euri en een los broodje kost 25 cent,ook zoiets.. vul jij zelf maar de rest van de anekdote in,ghe,ghe!! Een hele strijd heeft ie er altijd om,om dat ene kwartje.[alleen maar om te narren,natuurlijk..is ie goed in!!]

  57. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks 😀

    Hahaha dat was ook iets voor Marc. Die zou daar ook over doorgaan. Is toch ook raar? Zijn dat administratiekosten ofzo? Of verzendkosten hahaha.

    Marc durft altijd een stapje verder te gaan. Als jurist weet ie meestal wat je recht als burger is. Ik twijfel teveel. Mijn gevoel zegt dat het niet klopt maar ik ken de feiten niet. Dat is jammer, dan ga ik maar weer. Al zijn Marc en ik dol op principekwesties 😀

  58. geertje zegt:

    Sinds alle frqatsen boycotten wij de C1000 hier 😉
    Maar okee, wij hebben keuze zat hier in de buurt!
    En eerlijk gezegd vind ik het vlees toch niet denderend hiero.

    Ook absurde houding van die slager en caissiere!
    Lief dat die ander de zak voor je meenam (al zal die ook gedacht hebben, laat die rij opschieten hahahaha :-))
    Fijne avond Emmelinda!
    Liefs :-))

  59. Emmelinda zegt:

    Moest ik ook doen, dat is een hele goeie tip. Maar goed, Super de Boer hiero is al net zo’n slechte winkel ;). Daar krijg je nou zegels voor een boodschappenpakket. Eens kijken of ik daar ook over kan zeuren ghehehe.

    Ik begrijp ze wel maar ze hadden het niet zo abnormaal hoeven te brengen. Niet dat ik anders wel met maar 1 zak weggegaan was 😛

    Ja grinnik, ik denk het ook. Eerst was ze nog tegen de kassiere aan het slijmen dat het nou eenmaal regels waren. Was komisch, er waren een boel mensen die zich er mee bemoeide. Nog ff en het was een ordinaire knokpartij geworden 😛

    Ik wens jou ook een hele fijne avond Geertje!

    Dikke knuffff

  60. Jaap zegt:

    heee Emm! Je bent weer aan de slog! Wat leuk!

    Wat deze C1000 weblog vlezing betreft: je begón vegetarisch (want je wilde wel een graantje(!) meepikken) en éindigde onbevleesd (want voor mijn oog verschijnt hier zowaar een kranige & strijdbare logger! )

    Vegetarisch beginnen en onbevleesd eindigen klinkt me gezond in de oren!
    Welkom terug Emm. 🙂

  61. Emmelinda zegt:

    Heeeeej Japie, wat fijn om je weer te zien/lezen!

    Hahaha misschien was ik wel een graantje gaan meepikken omdat ik nogal kippig was. Er stond idd op de zak (onderop) dat er maar 1 zak per huishouden mee mocht. Maar Marc zei al; ze zeggen toch niet wélk huishouden? Ghehehe. Daar hou ik het dan maar op.

    Dank je wel Jaap 😀

  62. Abby zegt:

    “Marc klaarzetten” hahahah
    ….wrijf het er nog maar eens flink in ja, we hadden ook samen kunnen gaan *bloos* waarom zei je dat ook niet meteen!
    Eerstvolgende uitstapje die kant op bel ik je!!

  63. Emmelinda zegt:

    Grinnik…als ik zakken vlees op de lopende band kan zwaaien lukt het me vast wel die lange van 1,92 klaar te zetten ghehehe. Gewoon bevelen 😛

    Hihi ik zag het pas toen je al geweest was ;). Doen we dat gewoon een keer over, daar ben ik nog nooit geweest :D. Lijkt me ontzettend leuk. Ik ga alvast bij de foon zitten 😉

  64. Lianne zegt:

    dat heb je nu eens slim aangepakt!

  65. Emmelinda zegt:

    Hihi ja inpikken die hap. Al is het even schuiven in de vriezer als er nog iets bij moet hahaha 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

