Klikkerdeklikkkkk





Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Klikkerdeklikkkkk

  1. Remco zegt:

    nou ik ben niet bang voor jouw v&d-poppetje hoor πŸ˜›

    ps. pas je op bij verkeerd gebruik werkt het tegen je 😦

  2. ans zegt:

    Hahahaha, weet je dat de Quest soms verkocht is zonder die voodoopoppetjes omdat het in strijd was met het geloof e.d.?(volgens mij was dat op Urk).
    Het was daar ten strengste verboden!!!
    De winkeliers daar hebben ze er allemaal afgehaald, maar als er mensen waren die hem wel wilden hebben konden ze naar de Quest schrijven, dan kregen ze hem alsnog.
    Wat zouden die winkeliers met die poppetjes gedaan hebben? Stiekem allemal gebruikt hebben en daarbij denkend aan de redactie van Quest?
    En zou weggooien ongeluk brengen?
    Als zo’n poppetje op de vuilverbranding komt……. Tsja, als er brand uitbreekt op Urk weet ik dus hoe dat komt!

  3. Bengeltjuh zegt:

    Hm.zo een voodoo-poppetje had ik ook graag willen hebben paar jaar geleden :-D. Was die lekgeprikt.

    Maar dat heb ik ook gezien op t.v. dat ze die poppetjes van de Quest haalde omdat het tegen het geloof is. Zwarte magie enzo.

    Niet te hard prikken he πŸ˜‰

  4. Adesva zegt:

    Hi
    How are you?

  5. Emmelinda zegt:

    @Remco;Jaja dat zeg je nou he, stiekem knijp je ‘m (nee niet mijn popje)zeker wel? Ghehehe

    Goed dat je het zegt…ik zal alleen de voorkant gebruiken πŸ˜€

    @Ans;Ja Marc vertelde me dat. Misschien moet ik mijn popje maar op marktplaats zetten, kan ik er nog flink voor vangen in Urk en omgeving ghehehe.

    Ik denk dat die winkeliers ze gebruikt hebben voor vrouwen die twee vleeszakken in een keer willen meenemen hahaha. Die hebben die poppen lek staan prikken ghehehe.

    Hahaha dat zou toch wat zijn! Maareh…als er vanavond iets gebeurd blijkt te zijn in Eindhoven (volgens het journaal) dan weet ik van niks hoor πŸ˜‰

    @Bengeltjuh;Ja grinnik, ik denk dat die van mij al binnen een week aan vervanging toe was :P/ Misschien moet ik nog een paar reserve halen. Je weet maar nooit. Natuurlijk alleen voor de spelden. Die kan ik mooi gebruiken tijdens het kleren maken. πŸ˜›

    Ja klopt, dat vertelde Marc. Moeten ze vooral veel aandacht aan schenken, dan gaan ze die popjes toch ergens anders halen in een dorp verder???

    *gaat op handen zitten om prikken te voorkomen*

    @Adesva;Was sagen sie?

  6. Hanny zegt:

    Voor C1000-personeel hoef ik zo’n poppetje niet te gebruiken. Dat is hier heel schappelijk en behulpzaam. Maar voor anderen zou ik het best willen gebruiken, zoals bijvoorbeeld voor de dienstregelaars van de NS, die goederentreinen voor laten gaan op personentreinen. brrrrrrrrrrr

  7. Emmelinda zegt:

    Ohhhh er gaat heel wat geprikt worden vrees ik, ghehehe. Ik zal eens goed om me heen kijken of ik mensen ineens naar bepaalde delen van het lichaam zie grijpen vanwege voodoopopjes wegens vervelende dienstregelingen/verkeersfouten/afwezige winkelaanbiedingen/retourgoederen/marketingpraktijken/colporteurs/buren en noem maar op ghehehe

  8. ~Tina~ zegt:

    Ja, mijn zoon heeft dat poppetje ook. Hij wilde het zo graag hebben…. lekker afreageren he?
    Laat je je deze week weer lekker matsen bij de C250 of zijn er geen interessante aanbiedingen?
    Gewoon weer met meerdere exemplaren bij dezelfde kassa gaan staan.
    Ze zien je aankomen….. hahahaha……

    Fijne dag verder!
    Groetjes en liefs van Tina

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha Marc liet me het foldertje van deze week net zien met een vette grijns (nee dat komt niet door de sjookoolaa hahaha). Hmmm ik zit te twijfelen want die varkenshaasjes vind ik eigenlijk best lekker…..Maar dan heb ik geloof ik aan 1 schaaltje wel genoeg. *neemt zich voor om niemand te beloven vlees te gaan scoren*

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Liefs en heel veel groetjes!

  10. Henriette zegt:

    Via marktplaats gekocht?

    Dan wil ik er ook zo een. Ik heb ook nog wel iets af te reageren.

  11. Emmelinda zegt:

    Hihi nee ik heb er zelfs geen cent voor uitgegeven. Nou ja indirect misschien want Marc had dat boekje voor me meegenomen ;). Weer eens iets anders dan bonbons, zo’n popje πŸ˜› ghehehe

  12. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; ik heb even voor je gekeken op marktplaats. Er is wel een voodoopopje te koop. Natuurlijk niet zo’n schatje als dat van mij maar daar merk je toch niks van als je je aan het afreageren bent ghehehe πŸ˜‰

  13. Leven zegt:

    Ik moet niks van voodoopoppetjes hebben hoor Emmelinda, dat is idd zwarte magie en dar blijf ik dus vanaf brrrr.

  14. Annemarie zegt:

    Ik geloof dat ik jou liever te vriend hou πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Ja het heeft iets griezeligs he? De verpakking heb ik er nog om laten zitten. Lijkt me veilig. Ik doe het wel virtueel. Is vast minder schadelijk πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    @Annemarie;Hahaha dat lijkt mij een heeeeeeel goed idee πŸ˜› πŸ˜‰

  17. * Garfjeuh * zegt:

    Ikke bang. πŸ™‚
    Fijne week.

  18. Emmelinda zegt:

    Grinnik..hoeft niet; je hebt toch niks op je kerfstok? Althans, niet bij mij πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne week πŸ˜€

  19. Natazz zegt:

    Ohh nu is ze vast en zeker je allerbeste vriendje. πŸ˜‰

  20. Youke zegt:

    Ik dacht dat het poppetje qua uiterlijk moest lijken op de persoon waarop je het wilde uitoefenen? Nou ja, maak je gewoon ff een uniformpje na van de supermarkt πŸ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    @Natazz;Die kassiere of dat voodoopopje? Ghehehe

    @Youke;Mijn virtuele voodoopopje had inderdaad het uiterlijk en gezicht (plus fratsen) van de persoon. Als dit popje op iemand lijkt heb ik toch wel medelijden ghehehe. Geen slecht idee Youke, de spelden kan ik er mooi bij gebruiken om af te spelden hahaha

  22. Abby zegt:

    whahahaha, is dat poppie nog niet lekgeprikt inmiddels?!

  23. Dus jij zit nu hele avonden te prikken hahahahahahhh

  24. Emmelinda zegt:

    @Abby;Ghehehe nou ik heb nog zitten dubben. Er zou een vrouw schaatsen komen halen. Ben ik voor thuisgebleven, mailt die @$#@ 5 minuten voor afgesproken tijd dat ze toch voor hockeyschaatsen gaat……:(

    @Leidse Glibber;Hahaha is weer eens iets anders dan de prikblok van m’n kids inpikken πŸ˜› ghehehe

  25. Belinda zegt:

    Ik ben bang dat zelfs een voodoo-popje de fratsen van de C1000 niet gaat helpen! Maar niet gestoken is altijd mis! πŸ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    *kijkt verstoord op van prikrituelen*

    Hihi nee ik ben er ook bang voor. Deze week eens kijken wat ze nou weer te fratsen hebben in de winkel ;). Ik hoef het potjandorie toch niet te p(r)ikken????

  27. Emmelinda zegt:

    Die zijn al gestraft, die hebben reeds ongedierte in de tent*

    *hamsterweken

  28. J@n. zegt:

    Volgens mij omdat Emmelinda nog eens langs komt!

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha reken maar J@n, klik maar eens op het plaatje

  30. Sjoukje zegt:

    Hey Emmelinda, leuk dat je er weer bent!
    Dat voodoo poppetje weet wat, mijn man heeft er ook eentje bij een tijdschrift gekregen. Hij doet of ik het poppetje ben en vraagt of ik wat voel…. mafkees…. hihihi.

    Groetjes Sjoukje

  31. Emmelinda zegt:

    Haaaai Sjoukje, leuk je weer te zien!

    Hahaha dus hij zit dat poppetje de hele dag te kietelen? Je brengt me op een idee. Als Marc’s collega’s hem morgen raar zien doen op z’n werk zit ik natuurlijk thuis dat poppetje te kietelen πŸ˜› Ghehehe

    Groetjes terug!

  32. Nicky zegt:

    GEEF HIER DAT DING!!!!

  33. Nicky zegt:

    Maar verder gaat ’t best goed met me…

    Groetjes,
    Nicky

  34. Emmelinda zegt:

    Whoehaaaa, ik was net even gaan spieken op jouw log (maar er was iets tussengekomen om een reactie te kunnen zetten) maar ik kan me helemaaaaaaal voorstellen dat je m’n popje lek zou kunne prikken op het moment hihi

  35. angel zegt:

    ikzie die slager en die kassiere al rondhopsen en * auw* roepen steeds.. en de klanten ( allemaal webloggers natuurlijk) maar denken… das vast emmelinda met dr popje hahahahahah

    *EMMELINDA’S WRAAK* :d

  36. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja nog ff en dan pakken ze me op. Lijkt me trouwens wel leuk, al die webloggers bij de C1000. Da’s een mooie meeting. Eens kijken waar we dan de volgende dag over kunnen schrijven hihi.

    Stel dat je kunt kietelen met die voodoopop door zacht over het lijfje te strijken…dan vond ik dat eigenlijk ook wel een leuke straf ghehehe.

  37. fijnegozer zegt:

    Om de slager met voodoo te belagen heb je een poppetje nodig met varkenspootjes.

  38. Emmelinda zegt:

    Kan ik daar ook de buuf voor gebruiken? Ik zag haar laatst lopen op teenslippers en….

  39. Dinie zegt:

    Wow, ben ik ff blij op goede voet met je te staan!

    Toch……????
    En wat heb jij met de slager? (die kassière snap ik ;))

  40. Dinie zegt:

    OK de slaagser weet ik ook weer. Het is levengevaarlijk om jou tegen je in het harnas te jagen

  41. Emmelinda zegt:

    Hihi ja en anders moet je maar een wit voetje proberen te halen ghehehe

    Zeker weten dat het gevaarlijk is, zeker zonder jachtvergunning πŸ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

