Watzegjemenou???

kunstwerk

Vanmiddag op het schoolplein stond een vader klaar om zijn zoontje op te halen voor de lunch. Blij huppelde het mannetje aan de hand van de juf het schoolplein op en gaf zijn vader een kus en een stralende lach. "En jongen, was het leuk op school?" vroeg vader, zoals alle vaders en moeders dan vragen*. Het knulletje knikte blij en riep:"Ik mocht van juf met de joekels spelen."

Verschrikt verslikte vader zich op dat moment in zijn spuug en vroeg (jaloers natuurlijk) om te tsjekken of zijn oren nog goed werkten:"Wààr heb je mee gespeeld?" Waarop de juf heel snel te hulp schoot (ja die zag natuurlijk de kinderbescherming en al die toestanden meteen voor zich): "Met de hoepels papa!"

Túúrlijk zijn dat joekels voor zo’n klein mannetje, wat dacht jij dan paps?**

*Behalve ouders van meisjes natuurlijk. DUH.
**Joekels van spinnen, knikkers, koekjes

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watzegjemenou???

  1. Annemarie zegt:

    Hahahaha, joekels zijn inderdaad spinnen enzo. Zeker de spin die zich bij ons heeft verborgen… Anyway, hihi.

    Off topic: Sjaaa sorry, Pivot doet nog wel eens dom… Zo kreeg ik vandaag de mailtjes ook niet binnen dat er gereageerd was… 😦 maar nu weer wel… Anyway, je hebt me reacties opgevijzeld, hahaha.

  2. Emmelinda zegt:

    Gatver, hier liep ik al twee keer enthousiast naar buiten om de fiets uit de schuur te halen…recht in zo’n groot web.Wat is er gebeurd met de herstdraden van vroeger? Hele webben zijn het ghehehe.

    Hahaha ik kan er nog wel een paar reakties neerzetten??? 😉

  3. Natazz zegt:

    Die vader wilde spontaan weer terug naar school *gniffel*

  4. Emmelinda zegt:

    Ja hihi dat denk ik ook 😉

  5. ans zegt:

    Hahahaha, dat is toch prachtig!!!! Ik zie het helemaal voor mij!!!

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…De overige ouders op het schoolplein vonden het ook prachtig ghehehe :D.

  7. Sjoukje zegt:

    Hahaha,ik had pa zijn gezicht weleens willen zien.

    Groetjes en een fijn weekend!
    Sjoukje

  8. Emmelinda zegt:

    Ja jammer dat ik er geen filmpje heb kunnen maken 😉

    Ik wens jou ook een heeeel fijn weekend!
    Dikke knuffff

  9. Belinda zegt:

    Als de juf echt grote joekels had zou ik ook beginnen te twijfelen! 😉
    Hahahahaha

  10. Belinda zegt:

    Ik zie nu pas de ** 😀

  11. J@cQu3L!n3 zegt:

    haha wat zal die pa zijn brein gewerkt hebben om zich af te vragen wat zijn zoontje nu had gedaan. En wat zal die nu graag zelf ook naar de kleuterklas terug willen

  12. mama muis zegt:

    hahahaha!!! grappige verwarring

  13. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Hihi dan begin maar te twijfelen (ondanks sterretjes) 😀

    @J@cQu3L!n3;Ja grinnik en het mooiste is natuurlijk dat zijn zoon dat woord wel van iemand geleerd moet hebben. Aangezien het schoolplein vol ouders stond was het best genant ghehehe.

    @Mama Muis;Was echt zo mooi. Ben ik ff blij dat ik het meegekregen heb 😀

  14. Wanda zegt:

    Ach het scheelt maar 1 lettertje… Maar het maakt een wereld van verschil.

  15. Emmelinda zegt:

    *Bijt op tong om niet te verbeteren*
    Zeker weten dat het een wereld van verschil is! 😀

  16. nieta zegt:

    Woehaahaha,erg grappig. Die vader stond vast even vreemd met z’n oortjes te flapperen!

  17. marion zegt:

    lieve emmelinda,
    zote zienenr aardig gang met het loggen.
    ik heb geen log op dit moment meer
    ben wel te bereiken op een mail 😉
    k heb veel meegemaakt n de afgelopen maanden
    ik be nog wel een troue lezer van je maar ko de afgelopen manden niet bij de pc

    hoop dat alles god metje gaat dikke kus en knuff marion

  18. Liesbeth zegt:

    Zie via via via dat je weer aan het loggen bent? Leuk!
    Zal een dezer dagen even verder neuzen, op mijn log kan je zien dat er nogal wat gebeurd is hier 🙂 (Leuke dingen hoor, niet schrikken)

  19. Dinie zegt:

    Hahaha, papa goes back to school!

  20. Marika zegt:

    Whahaha ik zou niet meer bijkomen als ik dat gehoord had. Wat zal hij raar gekeken hebben. 😉

  21. Ik denk inderdaad dat je je “zorgen” moet gaan maken als hij over 15 jaar de school uitkomt en hetzelfde zegt hahahahaahah

  22. J@n. zegt:

    Bij ons vroeger was een joekel een straathond!
    Fijn weekend!
    J@n.

  23. J@n. zegt:

    Bij ons vroeger was een joekel een straathond!
    Fijn weekend!
    J@n.

  24. Remco zegt:

    wat? zeg je me niks!

    whaahahha tja joekels heb je in alle vormen en maten 😉

  25. Sjonge zeg, ik was je kwijt, je was gestopt of zo naar mijn idee… heb je link ook al verwijderd van mijn log… en ineens is ze daar weer! En weer even onderhoudend!
    Keep it up!

  26. Youke zegt:

    Als ze nog zo jong zijn hoef je je geen zorgen te maken. Ik had het gezicht wel willen zien van de vader!

  27. Ha ha moemen ze dat niet ‘prietpraat ‘ geweldig !

    Fijn weekend liefs Ylone

  28. Emmelinda zegt:

    @Nieta;Hahaha ja zeker weten. Jammer dat je op zo’n moment niet kunt zien wat er in zijn hoofd omgaat. Alhoewel…zijn ogen zeiden al genoeg ghehehe

    @Marion;Dat spijt me te horen, ik hoop dat het op dit moment goed met je gaat?
    Hier gaat het allemaal prima, beetje rommelig maar ja dat ben ik ook hihi.
    Ik hoop je nog vaak te zien meis en wie weet komt er nog wel een nieuwe weblog van jou? 😉

    Fijne dag meissie, dikke knufff!!!

    @Liesbeth;Ja, blijkbaar kan ik het toch gewoon niet laten al ga ik het nou wel rustiger doen (hahaha zegt ze nou).
    Ik had al iets bij een andere weblog zien staan, dat je verhuisd was he? Ik kom straks even bijlezen. Leuk joh! Ik wens je heeeel veel plezier!!!

    @Dinie;Ja wie weet heeft ie snachts wél heerlijk gedroomd 😛
    Over schommels en hoepels natuurlijk 😛

    @Marika;Hahaha nou ik kwam ook niet meer bij. Die juf was zo haastig, volgens mij dacht ze hetzelfde hahaha. Geweldig zoiets. Het is maar goed dat ik niet weet wat mijn kids allemaal zeggen en verkeerd zeggen op school hihi…

    @Leidse Glibber; Whaahaa nou inderdaad, dan sta je ook even gek te kijken wanneer-tie nog met hoepels speelt op die leeftijd 😛

    @J@n;O jaaaaa J@n, die was ik helemaal vergeten om er bij te zetten maar inderdaad!!!

    @Remco;Geweldig wat die kinderen allemaal zeggen. Al ben ik blij dat ik niet hoor wat die van mij uitkramen op school. Ik geloof dat ik me niet meer durfde te vertonen daar 😛 hahaha

    @Libra/weegschaal;Pfff ja ik ben er een he? Was ik zo maar aan het Hans-Klokken :P. Bwaaah ik was mijn eigen logjes gewoon zat. Even afstand nemen van alles leek met het best 😉 Fijn je weer te zien meis! Ik kom snel weer bij jou buurten!
    Dank je wel voor je compliment 😀

    @Youke;Hahaha dat gezicht was echt een foto waard. Die ogen! Geweldig hahaha. Maar inderdaad, op die leeftijd hoef je je nog niet echt zorgen te maken 😀

    @Rhodosfriends;Hihi ja inderdaad, dat was nou echte prietpraat. Geweldig. Maar juf was zo slim om het snel op te lossen hihi, die voorzag een boel problemen 😉 Ghehehe

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Dikke knuffff

  29. Jenny zegt:

    Paps zat al in heel andere richtingen te denken!!!!hahahaha….leuk!

  30. Emmelinda zegt:

    Hihi ja aan zijn gezicht te zien wel. Was geweldig om te zien 😀

  31. Jaap zegt:

    Ik speel vanouds ook graag met joekels, wat speciaal heel erg leuk is, wanneer het ook mág..! :p

  32. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa een smiley! Jammer dat ik dat ding hier niet kan plaatsen

    Zo kan t dus weer wel. Vooruit dan maar 😉

    Maareh…bedoel je nou hoepels, Jaap??? Ghehehe

  33. Jaap zegt:

    eh jaaaaaa natuurlijk.. wadagjijdan? Van die mooie zachte ronde warme

  34. Emmelinda zegt:

    Ohhhh..Gehaktballen!!!! Nou begrijp ik het. 😛

  35. miss marple zegt:

    Tja joekels…dat kan natuurlijk vanalles zijn he. 😉

  36. Emmelinda zegt:

    Ja hihi, gelukkig wel 😀

  37. Remco zegt:

    volgens mij praten ze over jouw joekels …..van voeten 😉 tante Sidonia zou er jaloers op zijn 😛

  38. Off topic. Nou dat valt nou weer tegen, ik dacht ik ga eerdaags één logger blij maken om met mij in het reuzerad te mogen eerdaags.
    Stom toevallig kwam jij uit de loterij naar voren, blijkt nu datje niet durft, tegenvaller hoor. hahahahahahahahhahhhahah

  39. Jaap zegt:

    Gehaktballen???? Nou ik heb 2 weken terug een kies kapot gekauwd op zo’n bal dus met dat soort joekels speel ik niet meer…… (tandartsen kunnen een hoop, dus ’t is nu weer hersteld, maar de schrik zit er nog wel in)

  40. * Garfjeuh * zegt:

    Oeioeioeioei.
    Fijne zondag.

  41. Rietepietz zegt:

    Dat was dus wel een “joekel” van een misverstand, whahahaha!
    fijne avond en liefs Riet

  42. ~Tina~ zegt:

    Hahaha…. je ziet die vader verkleuren he?
    Wat moest hij nu weer aan zijn zoontje uit gaan leggen? En was hij niet nog veel te jong?

    Ik zit inmiddels met een zoon die het over “lekkere wijven” heeft…. pffffff…..
    Zijn die meiden van jou al een beetje geïnteresseerd in het andere geslacht?

    Fijne avond!
    Groetjes en liefs van Tina

  43. Emmelinda zegt:

    @Remco;Grinnik, zeker weten. Maar ik kan tenminste zeggen dat ik op grote voet leef terwijl ik zuinig ben ghehehe

    @Leidse Glibber;Tjemig, heb ik weer. Had ik eindelijk eens prijs. Maar ik weet het goedgemaakt.Wanneer jij zo’n bakkie kunt regelen dat helemaal dicht is wil ik het wel proberen. :)Dan kan ik er niet ontsnappen ghehehe

    @Jaap;Oei Jaap, da’s niet zo mooi. Kan ik jou nog een receptenboek verkopen? Misschien dat je daarna niet meer je tanden stukbijt op die ballen? Geintjuhhh

    @Garfjeuh;😉
    Ik wens jou ook een hele fijne zondag. Nou ja, wat er nog van over is dan 😉

    @Rietepietz;Ja egwel…als de juf niet ingegrepen had was het misschien nog een verhaal geworden met een joekel van een staartje 😉 Jij ook een hele fijne avond Rietjuhhh. Dikke knuffff

    @Tina;Ja psies…hij moest ook echt ff slikken. Wat zal ie opgelucht zijn dat het maar om hoepels ging. Maar dan nóg; het mannetje heeft het woord natuurlijk érgens van. En tsja wie weet in welke vorm die ouders dat gebruiken hihi.

    Ohhhh hahaha dat is ook zoiets. Wat moet je dan he? Ze zeggen het op die leeftijd allemaal. Wel grappig dat je zoon het andere geslacht ondekt heeft ghehehe.

    Nou Stef nog niet zo maar Mies was er heel vroeg bij. Ze had op de basisschool ook al twee keer verkering. Nou ja, wat stelt het voor op die leeftijd. Maar toch he. Nu ze op de middelbare school zit is het toch iets ernstigers. Kan ze goed ziek van zijn 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Veel liefs en de groetjes!!

  44. Nicky zegt:

    Ha! A dirty mind is a joy forever!

  45. Anoniem zegt:

    Zo, dus juf noemt die dingen ‘hoepels’?

  46. Emmelinda zegt:

    @Nicky;Grinnik…lang leve de joy dan 😉

    @Tagrijn;Ja, ik denk dat ze even de kluts kwijt was. Of bedoel ik nou een ander woord? Ghehehe

  47. Abby zegt:

    Schiet me opeens weer wat te binnen over dat schoolplein .. *smiley wat aan zn kin wrijft* …

  48. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja zie je er beelden bij? Ghehehe *smiley die over grond rolt van de lach*

  49. Abby zegt:

    Hahahaha ja beelden die nog compleet gemaakt moeten worden *schuddenbuiksmiley die over de grond rolt*

  50. Emmelinda zegt:

    Dan moet er maar snel een scenario geschreven worden ghehehe *schuddenbuiksmiley die over grond rolt en op de knietjes slaat*

  51. fijnegozer zegt:

    He he he, tja wat had je dan gedacht?

  52. Emmelinda zegt:

    Spinnen natuurlijk!!! :p ghehehe

  53. marion zegt:

    haha met die joekels wilt me broer altijd speln zegt ie net 😛
    had f gouw voorgelezen 😛

  54. Emmelinda zegt:

    Hahaha met hoepels? Issie daar niet een beetje te oud voor? 😛 Ghehehe

  55. marion zegt:

    haha ja maj dat heb je als j nou eenmaal niet goed nederlands kan enniet goed luister:P

  56. Emmelinda zegt:

    Grinnik, zo is dat ;). Luisteren is een kunst hoor 😀

  57. Lianne zegt:

    als het beessie maar een naam heeft he? hahaha

  58. Emmelinda zegt:

    Ja psies. Al vind ik een andere naam noemen ook best leuk ghehehe 😉

  59. marion zegt:

    aha een kunt die niet voor hem weg gelegd is hahaha

  60. gonny zegt:

    Hahahahaha ja je weet dat kinderen er vaak iets moois van kunnen maken.
    Trouwens ik wist niet dat je weer met je weblog was verder gegaan.
    Maar ja je weet ’t nooit bij jou he’,
    whahahahaha..

  61. Emmelinda zegt:

    @Marion; Voor hem is dat waarschijnlijk niet erg. Voor zijn omgeving wel 😉

    @Gonny; Ja gelukkig wel. Mooi dat ik het hoorde. Dat gezicht ook van die pa 😀

    Ja psies, dan begint het te kriebelen en dat moet ik weet wat. Is geen touw aan vast te knopen. Ook niet door mij 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

