Sterrenslag

Het was weer eens zo ver. Ik had weer eens iets in mijn hoofd. Welnee, lieve watzegjemenoulezers, geen vieze praatjes hiero *doet "tssk tssk"*. Ik zocht gewoon weer eens iets wat er wel is maar niet te vinden blijkt. Tenminste…niet door mij. Terwijl veel topjes, truien en vesten in winkels er rijkelijk mee bedrukt zijn. Sterren. Want daar heb ik het over. Neuh, geen BN-ers of zoiets maar stofjes bedrukt met allerliefste sterretjes. In welke grootte dan ook. Nopes, nada niks te vinden op de stoffenmarkt.

Zondag besloot ik het, zonder veel stof te doen opwaaien, eens te proberen op het stoffenspektakel hier in de buurt. Talloze kraampjes, volgestouwd met kleurige patroontjes. Daar moest toch wel iets te vinden zijn??? Blij stuiterde ik de hal binnen om mijn geluk te beproeven.

Terwijl het me duizelde van de lelijke ontwerpen en/of prijzen probeerde ik menig rondrennend gespuis kind te ontwijken,  struikelde over dwarsgeparkeerde buggy’s en weerde ellebogen (en andere lichaamsdelen) af van bepaalde bevolkingsgroepen* die in drommen te vinden waren bij al die lapjes van ’n euro en me geen blik lieten werpen op de uitgestalde koopwaar *doet blik weer in tas*. Vrouwen die zich breed maakten waarbij sommige exemplaren daar geen enkele moeite voor hoefde te doen, ghehehe zodat ze de stof die ze op het oog hadden (lastig kijken hoor met stof op je oog) veilig konden stellen.

Enfin, over de rest kan ik kort van bedrukte stof zijn: Wat ik zocht heb ik niet gevonden. As usual (da’s engels, red.). Daarom heb ik snel het slagveld weer verlaten en ben huiswaarts gegaan. Want van al die indrukken…

…begon ik in de tussentijd gewoon sterretjes te zien!

*Welnee, ik discrimineer niet. Ik heb het hier gewoon over Belgen. Ben trouwens dol op Belgen. Hebben immers een geweldige hamburgerketen, de Quick, ghehehe.

PindaNoot van Emmelinda:
Ik heb wel folie gekocht (kan toch slecht met lege handen naar huis gaan. Val ik hier meteen door de mand; dan weten ze dat ik het wél kan *grinnikt*). Glimmend spul natuurlijk. Hieruit kan ik mooi sterren knippen en op m’n kleren strijken. Heb ik tóch mijn sterretjesstof. Lekker puh.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Sterrenslag

  1. Emmelinda zegt:

    O ja, mocht het woord drommen enigzins verdwenen zijn in de woordenschat dan helpt Van Dale natuurlijk geweldig:

    drom·men (onov.ww.)
    1 [form.] in drommen komen of gaan

    Ik bedoel maar. Duidelijk toch? Ghehehe

  2. kim zegt:

    Súper blog! Leuk dat je toch nog sterretjes op stof hebt 🙂

  3. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Kim :D. Leuk om te horen..euh..lezen.

    Ja ik ben er heel erg blij mee al heb ik bedacht dat ik eerst een shirt bedruk voor Mies, met tekst. Dan zal de folie wel op zijn hihi

  4. ans zegt:

    Gewoon een klap op je hoofd, dan zie je vanzelf sterretjes!!!!
    Maar als je op een markt alles wil zien dan moet je gewoon iemand in een rolstoel meenemen! Dat deed Edwin vroeger als hier markt was, we namen dan mijn moeder mee in de rolstoel en Edwin bood altijd aan om te duwen: “Want dan gaan ze allemaal opzij en kan ik zelf ook alles zien!”
    Of zou dat bij jullie niet lukken?
    Je ziet het, randstedelingen zijn zo beroerd nog niet!

  5. Wanda zegt:

    Je ziet toch niet teveel sterretjes hoop ik?

    @ Ans: Ik wou dat ik daar over kon meepraten, ik zit in een rolstoel en ik moet meestal schenen en achillepezen raken om ergens tussen te komen.

  6. Emmelinda zegt:

    @ Ans; O jaaa dat is een goed idee. Doe ik een inwoner van het plaatselijk bejaardentehuis ook nog een plezier mee! Dan doe ik op de banden wel nog van die scherpe uitsteeksels zoals bij Grease op die auto’s hihi. Vast wel dat het hier ook inslaat als een bom. Oeps. Dat is dan weer niet slim. Dat met die bom. Al heb je daarna plek zat hahaha 😉

    @Wanda;Nee hoor, wees gerust. tegenwoordig zie ik ze weer als vanouds vliegen 😛

  7. Natazz zegt:

    Alles voor niets dus, jammer. Ik zou vanavond maar een keer extra naar de lucht kijken, dan zie je echte sterren.

  8. Emmelinda zegt:

    O jaaa dat is ook een idee. Die blijven ook mooi na het wassen. euh..

  9. angel zegt:

    * grinnik* je zit in t verkeerde jaar.. t is dit jaar stippels.. (las ik net op een of annder modelog)… die sterren komen vast in de mode zogauw er een modekoning van zn catwalk afvalt.. dan ziet ie sterretjes en hop… t idee ( wat jij al had.. vraag er even patent op aan? ) is geboren..

    😉

  10. Abby zegt:

    Ik ken nog een leuke belgenmop…
    En zou ‘stof op het oog hebben’ net zo voelen als een ‘fiets op je oog hebben’??? Whahahahahahahaha

  11. Youke zegt:

    Volgens mij had je ook van die opstrijkbare kniestukken in de vorm van een ster in het donkerblauw en bordeauxrood. Maar misschien bestaat dat inmiddels niet meer.

  12. Emmelinda zegt:

    @angel;Hahaha ja klopt, en streepjes maar daar is makkelijk aan te komen. Moet moeilijk gaan bij mij, dat weet je toch? hahaha
    Ja grrr, is meestal zo he? Zoek ik een zwarte blouse kan ik het nergens vinden (bijvoorbeeld. Neem ik dan maar een blauwe zul je zien dat de week er op de hele winkel volhangt met zwarte bloezen hahaha.

    @Abby;Vertel, vertel hahaha.

    Als je de trapper niet in je neus hebt denk ik dat het bijna hetzelfde is. Bijna. Tenzij je een handrem hebt. Dan niet. hahaha 😛

    @Youke;Jaaa klopt. Weet je dat er tegenwoordig hele hippe tussen zitten? Oke die ouderwetse hebben ze nog steeds. Volgens mij zijn die antiek. Origineel uit de jaren 70 ofzo hahaha

  13. Bengeltjuh zegt:

    *Weet nou ook al weer waarom ze nooit naar de Haagsche markt gaat* Standaard knallen over buggy’s etc. Of zo boos worden dat je vanzelf wel sterretje vloekte.

    Maar met folie lukt het ook, kan je nog varieren ook. Ik heb de laatste tijd een tik van vlinders.Niet op kleding ofzo (zie je Rat al lopen hahaha), want ik heb niks met kleding maken of versieren. Daarentegen versier i kwel graag mijn huis (gelukkig is mijn hubby toch kleurenblind).

    Dus jij bent creatief met de sterren 😉

  14. Emmelinda zegt:

    Ik snap ook niet waarom ik eerst zo graag naar de markt ging. Ik vind het nu gewoon vreselijk. Komt misschien omdat je zo lekker rustig vanaf je computer dingen thuis kunt laten bezorgen zonder over buggy’s te struikelen en in het gangpad te blijven stilstaan omdat die lui psies in het midden blijven kleppen 😉 ghehehe

    Hihi da’s toevallig, ze hadden een voorbeeld hangen met een vlinder, gemaakt uit die strijkfolie. Was echt mooi. Ik denk dat ik eerst maar die teksten voor Mies maak, die is dol op shirts met teksten. Eens kijken hoeveel sterren er dan nog voor mij overblijven. Misschien nog net genoeg voor op een onderbroek hahaha 😛

    Hahaha ja dat versieren in huis ken ik. Hier zijn ook veel kleuren. Gelukkig maar dat Marc het er mee eens was hihi want hij is niet kleurenblind.

    Ja grinnik…nog ff en dan ben ik creatief met kurk. (ken je die serie nog?)

  15. Sjoukje zegt:

    Als je eenmaal iets in je hoofd hebt kan je het nergens vinden. Meestal loop je er onverwachts tegenaan.

    Groetjes Sjoukje

  16. Emmelinda zegt:

    Ja gek is dat he? Heb ik best vaak. En als ik het dan zie loopt iedereen er al mee. Hoeft het niet meer. Ja erg he 😉

    Groetjes terug 😀

  17. ~Tina~ zegt:

    Stof met sterretjes is dus volkomen uit blijkbaar?
    Wat was je van plan om er van te maken als ik mag vragen?
    Zoek je een bepaalde kleur? Ik zal mijn ogen voor je open houden.

    Zo’n markt met veel buggies en ellebogen ben ik ook niet gek op.
    Kunnen ze niet iedereen wegsturen en dan ons een rustig laten kijken? Hahaha….

    Fijne avond!
    Groetjes en liefs van Tina

  18. Emmelinda zegt:

    Ik heb geen idee, ik heb pas nog kleren gekocht bij C&A met sterretjes en bij Otto hebben ze nog steeds dat vest dat ik wil hebben maar te duur blijft hihi. Met sterretjes natuurlijk.
    Zou fijn zijn als je voor me wil opletten. Omdat het zo moeilijk schijnt te zijn om te vinden maakt het me niet eens uit welke kleur het is of wat voor een stof. Het is nu bijna een missie. Ik moet en ik zal…

    Ja snap je dat nou? Is toch belachelijk dat ze die buggy’s (plus ouders en andere lui) daar binnen laten? Het zou verboden moeten worden! hahaha.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Liefs en groetjes!

  19. J@n. zegt:

    Goed bekeken emmelinda, dat laatste wilde ik al voorstellen!
    Zoals gewoonlijk weer prachtig verwoord!
    Groeten. J@n.

  20. * Garfjeuh * zegt:

    Ik hoop dat je dol bent op Belgen. Haha.
    Hamburgers bij de Quick zijn inderdaad beter dan bij de McD.

    Leuk dat je mijn nieuwe layout mooi vindt.
    Ben blij. 🙂

    Ik wens je een heel fijne avond toe.

    Groetjes.

  21. Emmelinda zegt:

    @J@n; Ja dat was gewoon het allerbeste 😉

    Dank je wel J@n, dat doet me veel plezier!
    Groetjes en een hele fijne avond!

    @Garfjeuh; Ja hoor, we komen graag in België. Jullie weten nog hoe je netjes moet praten met u enzo. Kunnen ze hier echt wel een voorbeeld aan nemen.
    Ja is echt zo he, als je eenmaal een hambo gegeten hebt is die van McDrek niet lekker meer. Ik schrok alleen vorige week dat de hamburgers daar nu zo gekrompen zijn. Lijken wel Hollandse burgers hihi.

    Ja is echt prachtig! Mijn complimenten.Ik was zo aangestoken door jouw enthousiasme dat ik aan een nieuwe layout voor mijn log dacht. Maar ik ben er nog steeds erg aan gehecht hihi…dus laat nog maar een jaar of 4 zo 😉

    Jij ook een hele fijne avond!
    groetjes terug 😀

  22. tagrijn zegt:

    Eigenlijk ben ik nooit zo op zoek geweest naar sterretjesstof… Xou het dus niet weten.

  23. Nicky zelf zegt:

    Ik kan je al de ouderwetse aardappelstempel en textielverf aanraden om je sterretjes op stof te krijgen… Balen overigens dat je met de computer vanalles in elkaar kunt knutselen en daar in real life vaak niets aan hebt!

    Is het trouwens voor carnaval alvast of wil jij gewoon in het dagelijks leven vol sterretjes rondlopen?

  24. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn;Ineens klinkt sterretjesstof als iets van tovenaren hihi. Het zou magisch zijn als ik gewoon stof in handen zou krijgen met een sterretjespatroon 😉

    @Nicky; Hahaha ja misschien is dat wel een optie, volgens mij heb ik nog een stempelset op marktplaats staan. Kan ik er meteen beertjes en poesjes bijstempelen ghehehe.

    Ik wil sterretjes. Gewoon omdat het niet te krijgen is. O zo.

  25. Remco zegt:

    steretjes zijn op oudejaarsavond pas weer in 😉 dus schittter nu nog maar even ergens anders mee. vallende blaadjes zijn nu erg hip hoewel een vallende ster daar mag je een wens bij doen…… of geldt dat voor alles wat valt 😛

    en dan kunnen de kids de klere(n) weer krijgen al of niet voorzien van een sterrende val…. euh vallende ster.

    kortom wie ziet er de meeste sterretjes?

  26. Emmelinda zegt:

    Heeeej, daar zeg je iets. Misschien kan ik wel iets met een oud tafelkleed. Moet ik wel die vetvlekken er uit knippen ghehehe

    Of het zo is bij alles wat valt? Nou als je naam valt mag je wensen dat het niks ernstigs is whaahaa 😛

    De kleren krijgen? Nog meer? Niks ervan. verkopen hahaha. Daar ben ik immers in de tussentijd een ster in geworden 😛

    De meeste sterretjes? Als ze weer gaan schaatsen op het ijs, dansen met en koken met zullen we heel wat sterren zien. Gelukkig zit er een uitknop op de tv hahaha

  27. Remco zegt:

    de vetvlekken er niet in stervorm eruit knippen he zoals ik al eerder zei deze herfst is het bladmotief erg in 😉

    als mijn naam valt doet het toch geen zeer want hij is van schuimrubber en wensen zijn net als dromen bedrog ….. toch??? daar helpt geen ster tegen.

    er is geen klerenkast meer veilig voor jouw rijzende verkoopSTERallures. als dat maar geen pijnlijke sterretjes oplevert aan het eind.

    hmmm mijn tv heeft zelf de geest geven vanavond. hij was die zogenaamde sterren zo zat dat hij spontaan tot ontbranding kwam 😀 *

    * dit is dus echt waar de rook kwam eruit vanavond kompleet met een kleiner wordend beeld 😀 *

  28. Emmelinda zegt:

    Bladmotief is natuurlijk ook een optie. Maar goed, als het in is kun je daar natuurlijk makkelijk aankomen. Je weet dat ik een meeSTER(es) ben in moeilijk doen.

    Nope de gezuSTERs staan regelmatig te blauwbekken in hun ondergoed omdat de kast een echo geeft. Trekken hun pyama maar weer aan. WAT? Pyama? Oeps, vergeten te verkopen.

    Oh tjemig, die STERft gewoon waar je bij zit? WAs zeker een vurige scene waar je naar zat te kijken?Als dat ook al niet meer mag van die tv’s van tegenwoordig ben ik geheel het spoor bijSTER.

    Een kleiner wordend beeld? Is Kabouter Plop eindelijk een ECHTE kabouter geworden ;).

    Maareh…vet balen van de tv!

  29. Annemarie zegt:

    Sterren in vesten van H&M? Waarvoor wil je eigenlijk die sterretjes zien? Vraag een sterke man, laat je een klap geven, dan zie je ze ook! Helemaal gratis! *GRIJNS*

    Kniefs!

  30. Emmelinda zegt:

    Oke, zal ik morgen eens kijken of ik ergens een STERke man kan vinden ghehehe

    Maar idd, die vesten van H&M vind ik zooooo leuk.

  31. A Star is Born, al moet je je er rot voor lopen.
    Em, we gaan erdaags samen een politieke partij oprichetn (hadden samen al eens meer goede ideeen hahahah) met als hoofdpunt, geen rollators, krijsende kinderwagens, en dergelijke op openbare plaatsen zoals o.a. stoffenmarkten.

  32. En jij schrijft maar het verkiezingsprogram, want als ik alle tikfouten in mijn reactie zie dan wordt het helemaal niks.

  33. Pasula zegt:

    Het lijkt wel of strijken “in” is dezer dagen. 😉
    Al die sterretjes ook, jee je zou er gesterd van worden!

  34. Sally zegt:

    Ha je bent er weer, of beter gezegd ik ben er weer. Ik heb je log weer gevonden YES!!! (‘das ook Engels gheheh). Tja hier is volop de Ramadan bezig. Je wordt gewoon licht in je hoofd en ziet automatisch sterretjes.

  35. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Hahaha nu dan moet ik dat niet smorgens schrijven want ik was zo wakker (NOT) dat ik pas die fouten zag toen je het er over had hahaha.

    Maar je hebt gelijk; we moeten nodig iets ondernemen. Dat kan toch niet langer zo. Als we nou allemaal de rolstoel/buggy gaan meenemen? Waar blijven we dan? 😛

    @Pasula;Hoe is het mogelijk he. Maar ja, dan komt het volgende probleem om de hoek kijken; Waar is m´n gebruiksaanwijzing gebleven? En..valt het op wanneer de strijkplank in de kamer staat dat ik het wél kan?

    Klopt…ik vrees dat het in de sterren staat geschreven 😦

    @Sally;Heeeey Sally; long time no see. (Zo nou ben je onder de indruk he? Ghehehe). Welkom terug :D.

    Poeh ja, dat geloof ik graag. Dan zou je zo’n zin krijgen in een STERappel! 😉

  36. Bengeltjuh zegt:

    Ik ben ook echt al een jaar of 12 ofzo de markt niet opgeweest, op een gegeven moment bang dat ik blauwe sterren ging uitdelen (jeweetwel boven op een oog).

    Oww een vlinder! Hebbuh haha. Nee hoor zet wel vlinderboom neer, komen ze vanzelf 😀

    Eigenlijk had ik nog niet veel kleuren in huis, maar ben er al een tijdje langzaam verandering aan het aanbrengen.Het was meer keurig afgestemd op elkaar.Nog wel, maar dan anders hahaha Gelukkig dat Marc ermee instemt anders had hij oogkleppen op moeten doen.

    Hmmm creatief met kurk…..komt me wel erg bekend voor ja. Alleen even niet voor mijn geest en het is nog te vroeg om zo hard te denken dat de ster (euh lamp) aangaat boven mijn hoofd.

  37. Emmelinda zegt:

    Oh grrrr het is goed om je zelfbeheersing te trainen, zo’n dagje markt. Ontzettend, wat een onderneming ;).

    Jaaa da’s nog mooi ook. Hier in de achtertuin komen genoeg vlinders. Prachtig om te zien, al die kleuren!

    Gezellig is dat he, ik zou het niet meer kunnen missen. Word ik blij van hihi. Alleen zijn er zoveel leuke kleuren dat ik graag zou willen afwisselen. Maar goed dan blijf je aan de gang en pff wat kost dat niet? ;). Hihi ja, gekleurde oogkleppen 😛

    Was met Arjan Ederveen en Toska (Theo en Thea) waarin ze Ellen Brusse nadeden en melig gingen doen met kurk, alsof je er heel creatief dagenlang mee bezig kon zijn. Ik heb begrepen dat het op dvd is maar ik denk niet dat ik het koop. Hoewel ik iedere keer in een flinke deuk lag ben ik bang dat het nu tegenvalt. Al is het fijn dat de STER niet met z’n reclames tussendoor komt lastigvallen ghehehe

  38. Belinda zegt:

    Kijk dat noemen ze nou creatief, gewoon met die folie je eigen gewenste sterrenstoffie creeren! Oke het kost wat meer tijd maar dan hebbie ook echt wel wat!

  39. Emmelinda zegt:

    Ja hihi en het belangrijkste is: Niemand heeft het hahaha. Als ik maar netjes knip, anders snappen ze niet wat het voorstelt 😉

  40. Yvonne zegt:

    Waarom die sterren?

    Welkom terug. Alles goed?

  41. Emmelinda zegt:

    Kweetnie…vast omdat ik altijd iets wil wat er niet of nauwelijks is? Zal wel een afwijking zijn ofzo.

    Dank je wel wijffie. Ja hoor, alles was en is kits 😉 Ik heb je log wel bijgehouden hoor 😉

  42. chavalbueno zegt:

    Je bent in ieder geval een STER in het schrijven. Prettig weekend Fijne Chaval (FC)

  43. Emmelinda zegt:

    Nou da’s nog eens lief! Dank je wel. Maar pas op…straks krijg ik nou STERallures 😉

    Ik wens jou ook een heel prettig weekend!(FE)

  44. chavalbueno zegt:

    Nee het was FC hoor, of was ’t nou FG? Kweetuttal twas CB!

  45. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is toch ook wat. Enniewee…gewoon een prettig weekend 😉

  46. Dinie zegt:

    Owww vreselijk die drukke stofjesmarkten. Ik loop overal waar het me te druk is (ook in de winkel) voorbij. Maar krijgen we nog een foto te zien van je kunstwerk???

  47. Emmelinda zegt:

    Soms is het verlangen naar een leuk stofje nét iets groter. Maar op de markt zelf heb ik al weer snel spijt. Ik kan natuurlijk ook naar die grote dure stoffenzaak gaan maar daar zie je vanzelf sterretjes door die prijzen!

    Hihi nou een foto zit er wel in. Maar ik vrees dat ik eerst een shirt voor Mies maak met tekst (is toch altijd zo dat het eerst naar de kids gaat? hihi) en als er nog iets over is pik ik het mooi in 😉

  48. Hanny zegt:

    Je hebt weer mooie logs gemaakt in de tijd dat ik op Ameland zat.
    Had ik deze log daar gelezen, dan had ik op Ameland voor jou wel wat sterren uit de hemel kunnen plukken. Maar helaas, ik ben bij niemand langs geweest (nou ja, bij mijn dochter natuurlijk wel), dus kan ik je geen sterren aanbieden.
    Ik ben toch wel benieuwd wat je er mee wilt maken. Daar geef je geen antwoord op als het gevraagd wordt. Lingerie?

  49. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Hanny 😀 Leuk om te lezen 😉

    Wat ik er mee wil maken? Dat weet ik eigenlijk pas wanneer ik de stof vind. Ik kan wel denken aan een blouse maar wanneer de stof te dik is zal het toch een rok worden, snap je wat ik bedoel? Mijn missie is nu eerst een lap vinden en daarna zie ik het wel. Ik ben alleen bang dat het bij kijken blijft. In het prijzencircuskrantje van V&D stond een jurkje met sterren. oNgelooflijk hoor, de stof bestaat écht. Maar waarschijnlijk kan ik die pas vinden waneer het harstikke uit is???

  50. Hanny zegt:

    Ik zal hier eens rondsnuffelen in de lapjeswinkel. Wie weet.

  51. Emmelinda zegt:

    Als je dat zou willen doen heel graag! Ik zag net wéér iemand met een sterretjesbloes lopen. Weer heel anders (had ik nog nooit gezien). Waar zijn die stofjes dan he? Houden die fabrikanten dat stiekem voor zichzelf? 😉

    Alvast bedankt voor het meekijken 😀

  52. marion zegt:

    haha ik heb sterretjes die re helemaal niet mee rvanaf willen 3 suks haha was wel duur hoor 😉 eropgestreken 😉

  53. marion zegt:

    youf hafe mailee

  54. Emmelinda zegt:

    Hihi dus jij bent ook aan de strijk geweest? Leuk he, die sterren?

    Ik heb je teruggemaild 😉

  55. Anoniem zegt:

    ja heel leuk die sterren maar zij mij kunnen ze er niet meer af:D

  56. Emmelinda zegt:

    Moet het dan? Gewoon laten zitten, is toch leuk die sterren??? 😉

  57. rietepietz zegt:

    Volgens mij zie jij het zélf verkeerd , die stof is niet bedrúkt met sterretjes , die sterretjes zitten in jóuw ogen ( Marc valt natuurlijk niet voor niks op jou) en dáárdoor denk jij ze op al die kledingstukken te zien !
    liefs , Riet

  58. Marika zegt:

    Oooh ik kreeg gisteren een sterrenshirt van de Tros in Second Life. Nou ja kreeg, gewoon gepakt, dat mag daar namelijk allemaal. Ik heb hem alleen nog niet aan durven trekken, ben bang dat daar de verkeerde sterren op blijken te staan. Loop je toch mooi voor lul hè… 😉

  59. marion zegt:

    ja zeker heb er niet voor niets voor gekzen
    dat weet je 😉

  60. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz;Ohhhh is het dát? Nou dan moet ik mijn ogen eens schoonmaken wanneer ik het weer aandurf om naar een stoffenmarkt te gaan. Wie weet waar ik dán mee thuiskom? Ben ik wel eindelijk van die sterren af ghehehe

    Dikke knufff

    @Marika; Oh whaahaa een sterrenshirt van de Tros. Wat staat daar dan weer op? Jantje Smit? Of echt sterretjes? Daar moet je inderdaad mee oppassen. Voordat je het weet heb je een naam. Ook in Second Life ghehehe 😉

    @Marion; Ohhhh shit. Sollie. Ik had het verkeerd begrepen. Stom van mij. Ik dacht aan gewone stickertjes om te strijken maar nu begrijp ik je.

  61. marion zegt:

    gheghe ligt aan de leeftijd he woehaaaa:P

  62. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat zou wel eens heeeeeeeeeeeeeeeel goed kunnen 😛

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

