Hoera..Watzegjemenou is jarig!


<br /

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hoera..Watzegjemenou is jarig!

  1. Youke zegt:

    Van harte gefelciteerd!
    Wat een tijd alweer zeg. Zolang volg ik je nog niet.

  2. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Youke πŸ˜€

    Pfff ja he, ongelooflijk eigenlijk als ik er aan begon met het idee van ik zie wel hoe lang het doorgaat πŸ˜‰

  3. Leven zegt:

    gefeliciteerd!Aan de leefftijd te zien bedoel je je weblog en niet jezelf toch hΓ©?

  4. Emmelinda zegt:

    Hahahaha laten we het daar op houden anders moest ik nu mijn luier verschonen πŸ˜‰

    Maareuh…dank je wel πŸ˜€

  5. wow al 4 jaar. Ga nog maar mooi een poosje door. We genieten nog graag van je verhalen

  6. angel zegt:

    gefeliciteerd… das een lange tijd zeg.. euhhmm.. ook tikje verslaafd?

    vooralll doorrrgaan..ik geniet mateloos van je stukjes..

    knufff

  7. Emmelinda zegt:

    @β™₯J@cQu3L!n3β™₯ ; Dank je wel, ik hoop ze nog lang aan jullie kwijt te kunnen πŸ˜‰

    @Angel: Hahaha verslaafd? Ikke? Neuh gewoon veel te l*llen ghehehe.

    Dank je wel, dat is super om te horenlezen! Doet me goed.

    Dikke knuffff terug!!!

  8. Hanny zegt:

    Op naar de 5e! En niet meer er tussenuit knijpen, want we kunnen je niet missen πŸ˜‰

  9. ~Tina~ zegt:

    Van harte gefeliciteerd!!!!
    Met wat tussenpozen…maar toch he?

    Bij mij is het over 2 maanden ook al 4 jaar, lang alweer he?
    Maar errug leuk allemaal en o zo gezellig!
    Ik heb al veel loggers ontmoet en heb zo maar het idee dat het tussen ons ook wel zou kunnen klikken…

    Heel fijn weekend!!
    Groetjes en liefs van Tina

  10. J@n. zegt:

    En ’t is net of ik je nog maar pas ken!;-))
    J@n.

  11. Emmelinda zegt:

    @Hanny;Hahaha nou ik ga mijn best doen πŸ˜‰

    @Tina;Dank je wel Tina!

    Ja ongelooflijk he? Dat had je vast niet gedacht toen je begon met loggen he? πŸ˜€
    Eens denken, ik heb van het loggen nog helemaal niemand ontmoet. Niemand wil mij zien. Geintjuh. Het is er nog niet van gekomen. Maar wie weet komt er wel eens een meeting; dan kijken we of het klikt hihi

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!
    Liefs en veel groetjes πŸ˜€

    @Jan; Hahaha gek he, dat gevoel heb ik nou ook πŸ˜›

  12. Wanda zegt:

    Van Harte Gefeliciteerd Emmelinda. Zo dat waren ook 4 hoofdletters. *hihi*

  13. Wanda zegt:

    p.s. Wat was je eerste logje?

  14. ans zegt:

    Hieperdepiep HOERAAAAAAAAAA
    We 4en dus dat watzegjemenou 4 jaar is.
    Ik blijf vandaag aan het feest4en.
    Eerst naar een verjaardag en toen naar een receptie van een 50-jarig huwelijk en nu ik tkuiskom zie ik dat ik gelijk door kan gaan met feest4en!!!!
    Ik zal de slingers van zolder halen, de ballonnen opblazen, ik gooi serpentines in de lucht en de bitterballen in het vet!
    (Joepie, das een goede reden voor bitterballen).
    Maar ik hoop dat er nog heel wat jaartjes bijkomen, want ik lees hier met plezier!!!!

  15. Emmelinda zegt:

    @Wanda; Hahaha gelukkig een even getal πŸ˜› ghehehe

    Mijn eerste logje hier volgde volgens mij twee dagen later. Ik meen zelfs dat ik het niet eens opgenomen heb in de rubriek alle logjes van 2003, zo slecht vond ik het ghehehe πŸ˜‰

    @Ans;Oh hihi dat is echt een feestdag dus! Niet te hard de ballonnen opblazen he, anders moet ik mijn oogjes dichtknijpen vanwege eventueel geknal hihi. We hebben vanavond ook bitterballen. Eigenlijk niet eens vanwege de weblogverjaardag maar omdat we de kids verpest hebben (hebben we een paar keer gedaan op zaterdagavond; iets extra lekkers te smikkelen en tsja dan hang je er voor de rest van het jaar aan vast. Ach ja, niet dat we klagen, Marc en ik. We eten wel voor de gezelligheid mee hahaha).

    Dank je wel! Da’s zo leuk om te lezen! Ik hoop ook dat er nog een boel jaren bijkomen hier, het is me veel te gezellie πŸ˜€

  16. ans zegt:

    Zijn de kinderen verpest of hebben jullie jezelf verpest? Zo jammer dat ik alles lust hahahaha. Net op die receptie ook: Er kwamen bladen met lekkere dingen voorbij en dan zie ik mensen echt zoeken of ze iets lekkers kunnen vinden, daar heb ik geen last van, ik neem het liefst het hele blad πŸ˜‰

  17. Jaap zegt:

    Joh Emm! Van harte gefeliciteerd!!!! Zo 4 je het op je weblog samen met al je online gabbertjes! Heel fijn feest gewenst, omringt met mensen die je lief zijn!
    X

  18. Anoniem zegt:

    meiss van harte met je 4e verjaardag
    met big up en dows komje er wel
    wa theb ik jougemist
    dikke kus marion

  19. Remco zegt:

    ga je nu iedere 4 logjes vieren ????

    maar euh ik doe t niet graag, want volgens mij ben je absoluut niet blij met deze log maar met dat mes op de keel heb je geen keus πŸ˜‰ dus bij deze gefelicidingest en dat er nog maar genoeg letters uit je vingers mogen vloeien

  20. NiQui zegt:

    HΓ©! Ik kom nog eens aanwaaien, en wat zie ik… fijn dat je er weer bent.
    Gefeliciteerd!!

  21. Wat gaat de tijd snel he.
    4 Jaar is wel al en behoorlijke tijd, alhoewel nui ik nadenk zit ik er ook alweer 3,5 jaar op hahhahah

  22. Dinie zegt:

    Gefeliciteerd hoor. Mag ie nou ook naar school? Waar blijft de taart, of gaan we aan de borrel???

  23. Annemarie zegt:

    Dammmn… zo oud alweer!
    Gefeliciteerd!!!

  24. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hahaha ja dat bedoel ik dus ook; ik heb er steeds op aangedrongen om vanalles te proberen en nou heb ik spijt want ze eten het nog ook hahaha. En veel..
    Ik heb dat ook hoor, ik lust een heleboel. Dat is wel makkelijk he want er is altijd wel iets wat we lusten. Toch? Alleen..veeeeel te weinig πŸ˜›

    @Jaap; Dank je wel Japie, het lijkt wel een echte verjaardag zo. Wat leuk πŸ˜€ Volgens mij kom jij hier ook al een jaar of drie als het niet langer is he? Dikke knuffff

    @Marion;Dank je wel meissie. Wat lief dat je mij gemist hebt! Ik hoop nu weer een tijdje door te kunnen gaan. Maar ja, soms is het even op. πŸ˜‰
    Dikke knuffff

    @Remco;Hahaha ja want dat is een even getal. Oeps daar hield ik niet van he? Pfff.

    Klopt, ik schrijf geheel tegen mijn zin en oooh die reacties, dat is ook zo’n gedoe. Maar goed, ik bijt me er weer doorheen en dan heb ik het weer gehad πŸ˜›

    Dank je wel Remco, ik hoop met je mee πŸ˜‰

    @NiQui; Haaai, ja was ik ‘m zo maar gepeerd he? Pfff. Maar ik ben er weer πŸ˜‰

    Dank je wel!!!

    @Leidse Glibber;Ja dat heb je zo niet in de gaten he? Ongelooflijk wat vliegt dat. Had je ook vast niet gedacht toen je je eerste log de lucht in smeet he?

    @Dinie;Dank je wel :D. Ja hihi eerst afscheid nemen van de kleuterschool he. Morgen maar even traktaties in elkaar draaien πŸ˜‰
    De taart? O shit…ik wist dat ik iets vergeten was om te bewaren :P. Drank mag wel. Heb je je legitimatiebewijs bij je? πŸ˜‰

    @Annemarie;Yep, de tijd vliegt voorbij he? πŸ˜‰

  25. Anoniem zegt:

    ja haha dat kan ik me ook wle voorstellen zo na 4 jaar hahahha
    maanu niet meer stoppen he niet meer nadenken om te stoppen neem dan even een pauze. loggen is een deelvan jou geworden,
    kus marion

  26. Emmelinda zegt:

    @Xiwel; Dank je wel

    @Marion;Ja hihi, dat heb ik me ook voorgenomen om even een pauze te nemen als ik even geen inspi heb. Weet je wat het ook vaak is; ik kom op een heleboel loggen. Wanneer er daar al iets over een bepaald onderwerp geschreven is wil ik dat niet meer (of het moet heel belangrijk zijn, of ik heb er al een kladje van liggen) tel daarbij al die onderwerpen op waar ik het over gehad heb en dan is het soms gewoon even op. ;). Toch blijft er nog genoeg over, dat zie ik later weer. Dus ik blijf nog effies πŸ˜‰

    Dikke knufff

  27. Sally zegt:

    Priettt (feesttoeter), Pffff (blaas ballon op)
    Proficiat!

  28. Emmelinda zegt:

    *Kijkt jaloers naar ballon en feesttoeter*

    Dank je wel πŸ˜€

  29. Belinda zegt:

    Op naar het lustrum! πŸ™‚

  30. Natazz zegt:

    Hieperdepiep hoera, gefeliciteerd hoor met je logjaardag.

  31. rietepietz zegt:

    Van Harte Gefeleciteerd , Niet niks hoor 4 jaar loggen * vergeet ff de zomerpauze van EM* en ik hoop nog lang je aparte manier van schrijven te kunnen lezen * realiseert zich dat p.c.bril alweer streepje sterker moest vorige keer * .
    lieve groetjes , Riet

  32. Marika zegt:

    Nou het laatste half jaar telt niet mee hoor! Hoera je bestaat 3,5 jaar!! *gnagna* πŸ˜›

  33. Anoniem zegt:

    effies voor altijd bedoel je
    het lezen van mijn log is een deel van mijn leven geworden πŸ˜‰ snap je ?
    bij jou een deel van je leven om te schrijven en mij te lezen (K)
    thanxx voor alles πŸ˜€
    kus marion

  34. Emmelinda zegt:

    @Belinda; Doen we πŸ˜‰

    @Natazz;Hihi dank je wel πŸ˜€

    @Rietepietz;Grinnik…volgend jaar blijf ik gewoon een heel jaar weg :P.
    Dank je wel voor die lieve woorden, ik hoop ook nog lang voor jullie te kunnen schrijven.

    Dikke knufffff

    @Marika;Grinnik. Even mijn animatie aanpassen πŸ˜›

    @Marion;Oh hahaha dan kan ik het toch niet over mijn hart verkrijgen om niet meer te schrijven? Ghehehe.

    Geen dank hoor. knuffff

  35. tagrijn zegt:

    Ik zit nog niet eens op de helft. Proficiat en : vooral doorgaan!
    Ik zal er wat op drinken, de ballonnen opeten en de bitterballen opblazen.

  36. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik kom niet bij je verven als de bitterballen ontploffen hoor πŸ˜‰
    Maar dank je wel πŸ˜€ ik ga mijn best weer doen πŸ˜‰

  37. Bengeltjuh zegt:

    Zo hey, gefeliciteerd!!

    *Gaat verder genieten van de zon πŸ˜‰ *

  38. fijnegozer zegt:

    Al vier jaar joh? Dat is een feesie waard. En wie jarig is trakteert, toch? Mijn beide blogs bestaan zelfs nog geen jaar! Van harte gefeliciteerd. uiteraard ook namens Chaval. kom je vanavond gezellig nog ff op de chat? Neem de visite maar mee. Is misschien ook wel wat voor Epie. Groetjes Fg.

  39. marion zegt:

    nee drom ::D

  40. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh; Hihi dank je wel (jaaaaa heerlijk he? Geniet nog maar lekker even door :D)

    @FG: Hahaha weet je wat? Ik trakteer vanavond op een nieuwe log *rolt over vloer van de lach*. Hij is bijna klaar πŸ˜‰
    Maareh…dank je wel Chaval en FG! Ik denk dat ik vanavond wel eventjes lang kan komen. Of ik Epie meeneem weet ik nog niet, volgens mij is het daar nog niet bekend dat ik uit mijn zomerslaap ben hihi. Toch maar eens zeggen. Groetjes en misschien tot vanavond!

    @Marion;Hahaha nou oke dan. Ik heb er net eentje geschreven. Nog even wat schuren en lakken en dan kan ie er straks misschien wel op wanneer ie door de keuring komt πŸ˜‰

  41. Abby zegt:

    Ja duh*smiley*, met een half jaar er tussenuit hou ik het ook zo lang vol whahaha Maar alle gekheid op een stokje (niet tΓ© veel anders breekt ie) Gefeliciteerd meis!!!
    En nog vele jaren! proost πŸ˜‰

  42. Emmelinda zegt:

    Volgend jaar doe ik een heel jaar oke? πŸ˜› Dan duik ik echt onder hahaha.

    Dank je wel wijffie, ik proost mee met m’n cola light πŸ˜€

  43. Pasula zegt:

    Hee gefeliciteerd! Leuk plaatjes trouwens, die pik ik wel even voor volgend jaar juli, mijn 4e blogjaardag. πŸ˜‰

  44. Emmelinda zegt:

    Dank je wel :D.

    Yeah ook al zo lang? Ongelooflijk he? Pikken gaat niet makkelijk, zal ik ‘m doorsturen? πŸ˜‰

  45. nieta zegt:

    Van harte gefeliciteerd!!Hoop dat je het nog es 4 jaar volhoud!!
    Enneh..doe mij maar een biertje..of heb je geen feestje??

  46. Emmelinda zegt:

    Dank je wel :D. Ik hoop het ook. Jeeee nou lijkt het zo ontzettend ver weg maar de tijd vliegt zo πŸ˜‰

    Hier is het iedere dag feest ghehehe. Blijf krantjes slepen πŸ˜‰

  47. nieta zegt:

    Haha..krantjes??? Bij ons zit het bier in kratjes!;)

  48. * Garfjeuh * zegt:

    Dikke proficiat hoor meid.

  49. Emmelinda zegt:

    @Nieta: Watzegjemenou? Is dat iets nieuws? Ghehehe

    @Garfjeuh; Dank je wel πŸ˜€

  50. marion zegt:

    ik ben de jury lid πŸ˜›

  51. Emmelinda zegt:

    Oeps, als je dan maar geen punten gaat geven πŸ˜‰

  52. marion zegt:

    tja dat zul je niet weten.

  53. Emmelinda zegt:

    Misschien is dat maar beter ook ghehehe

  54. geertje zegt:

    Errug laat *schaamt zich toch een beetje*
    Van harte!!!
    Wat lang al Emmelinda :-))

    (Echt geen Bluf?:-))))

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha gekkie, dat geeft toch niks? En wat zeggen ze ook weer? Beter laat dan nooit. Ghehehe. Dank je wel hoor πŸ˜€

    Ja ontzettend lang he? Het is al een flinke bundel aan verhalen inmiddels.

  56. Suzanne zegt:

    Ik zit even terug te lezen, vandaar deze late reactie πŸ™‚ Alsnog gefeliciteerd! πŸ™‚

  57. Emmelinda zegt:

    Oh hihi, dank je wel Suzanne, we feesten gewoon het hele jaar door πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

