Bløf

Voor de grote vakantie trakteerde onze energieleverancier op gebak een concert van Bløf. Niet gratis natuurlijk maar de kaartjes waren goedkoop aan te schaffen. Ik kende wel een paar nummers van deze groep maar twijfelde of het de moeite was om er geld voor uit te geven. Daarbij wilde er niemand met mij mee. Op de avond van het concert ging ik met Steffie even coke sfeer snuiven bij het PSV-stadion waar het allemaal plaats zou vinden. Is altijd leuk om mensen te bekijken en er staan altijd wel ijskraampjes. Handig, zo vlak bij de deur.

Terwijl we een rondje rondom het stadion maakten dook er ineens een vrouw op, gehuld in uniform, die kaartjes omhoog hield en vroeg of we daar interesse in hadden. Ik porde Stef, ving haar blik en knikte daarna gretig zodat we even later dolblij het stadion binnenhuppelden. We kwamen gewoon niet meer bij van de lach. Herinner je je nog de log *laat jingle horen van "herinnert u zich deze nog" en weigert link te plaatsen* van het concert met Guus Meeuwis waar we gratis naar binnen konden (is ons overigens dit jaar wéér gelukt)? Zoveel geluk, dat is toch te gek?

Dat het lachen me snel zou vergaan bleek wel toen ik door kreeg dat we wel héél hoog kwamen te zitten. Hmpf, die wist ook wat ze weggaf! De enerlaatste rij maar liefst *houdt vingers in oren om gelach van lezers niet te horen*. Ik heb nogal een beetje veel last van hoogtevrezerigheid. Ik word al duizelig op een drempel! Bij wijze van spreken dan he, DUH! Het liefst was ik dus kruipend naar boven gegaan maar om Stef niet onnodig ongerust te maken liep ik voorzichig (maar wel krom, voetje voor voetje om me vast te houden aan de stoeltjes die zich naast de trap bevonden. Of die stoeltjes nou bezet waren of niet *grijpt een hoofd vast*) en voelde mijn hart een ongezond aantal slagen per minuut maken.

Eindelijk bij onze plaatsen aangekomen nam ik met een plof plaats op het stoeltje (knappe man/vrouw die me hier weg zou krijgen!) en keek naar beneden. Naar de mensenmassa die het meest weg had van een mierennest. Oh vreselijk, mijn maag leek wel een centrifuge, zo draaide ie steeds om. Terwijl ik krampachtig probeerde mijn darminhoud op zijn plaats te houden hield ik Stef krampachtig vast (het arme kind zag zowat blauw van al dat geknijp, ghehehe) zodat ze niet zou wegwaaien/vallen/welke smoes dan ook. Bij de eerste tonen van de muziek echter verdween mijn angst *dept oksels droog met jasje van buurvrouw*. Ik zag al die mensen niet eens meer *doet handen voor ogen*, zo werd ik gegrepen door de mooie klanken.

Na afloop van het concert zag ik Stef naar beneden huppelen en wilde haar achterna om haar niet kwijt te raken tussen al die mensen maar mijn knie sloeg van angst gewoon op slot *zoekt sleutel*. Er leek gewoon geen einde te komen aan die trap maar uiteindelijk stond ik dan toch beneden. Het was een prachtig concert, een belevenis ondanks de hoogtevrees. Wanneer ze hier weer optreden ga ik nog een keer. Of het nou om een zitplaats zo hoog gaat of niet…

…en dat is géén Bløuf!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Bløf

  1. hahhahahha fijn he met hoogtevrees boven in een stadion te moeten zitten.
    Maar wel goed dat jullie er voor nop inkwamen, zo hoort het toch hahhah, van vorig jaar wist ik inderdaad nog.

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja was echt een straf…totdat ze begonnen met spelen. Ik heb genoten. 😀

    Ja gaaf is dat he? Guus Meeuwis een week later was ook gelukt. Ben ik met Mies heengeweest. Volgend jaar staat Guus alweer op mijn kalender. Eens kijken….

  3. Annemarie zegt:

    Sommige dingen zijn gewoon goed!
    Ik denk dat ik aankomend jaar ook in het stadion zit bij Guus Meeuwis (eigenlijk weet ik t wel zeker) maar ik (wij) betalen wel gewoon!

    En blof heeft gewoon mooie muziek!

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi nou ik heb Guus nu twee keer gezien,dat is wel genoeg al moet ikz eggen dat die sfeer echt te gek is. Had ik nooit gedacht.

    Ja inmiddels heb ik al een boel nummers gedownload 😉

  5. ~Tina~ zegt:

    Ooohh….. wat leuk dat je naar Blof bent geweest!
    Ik zou er graag eens heen gaan hoor, dat lijkt me echt te gek.
    We hebben er 1 of 2 cd’s van, zijn geen megafans ofzo, maar ik vind de muziek erg leuk.

    Je zat dus alleen een beetje erg hoog?
    Ach nou ja, beter dan niks moet je maar denken.

    Fijne avond nog en voor morgen een prettige dag.
    Groetjes en liefs van Tina

  6. Emmelinda zegt:

    Jaaa ik vond het ook zo gaaf en zo onverwacht! Voor Stef, die normaal alleen gek is op K3-achtige nummers, was ik eerst bang dat het te hard voor haar was. Maar dat viel wel mee, er waren genoeg rustige nummers. Ik ben ook geen megafan maar luister nu regelmatig naar die nummers. Mooi hoor 😀

    Oef het was zo ongelooflijk eng. Ik heb het ook eens in de kuip gehad maar toen wist ik het van tevoren. Gelukkig merk je er niet veel meer van als het spelen begint 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Maak er morgen een mooie dag van!
    Liefs en veel groetjes!

  7. Hanny zegt:

    Super lastig als je zo’n last hebt van hoogtevrees. Maar vaker wat Bløffen, dan kom je er vanzelf af.

  8. ans zegt:

    Dat van Guus Meeuwis herinner ik mij nog!
    En nu alweer gratis naar binnen? Ik wil daar ook wonen!!!!!
    Maar dat is eng!!!!!!!!!!!!!! Ik heb dat wel eens in Ahoi gehad en in (het oude) Carré, brrrrr. Als je eerst maar zit en naar beneden is nog erger dan naar boven, hoewel het wel verschil maakt of je alleen loopt of tussen de mensen. Als je mensen voor je ziet geeft dat toch het gevoel dat ze je wel opvangen als je valt, maar je moet geen dringende mensen achter je hebben!
    En natuurlijk geen leuningen, dus inderdaad leef je van stoel naar stoel hahaha.
    Maar je bent er wel mooi bij geweest!

  9. Emmelinda zegt:

    @Hanny; Ja dat is zeker lastig maar ik laat me mooi niet kisten. Ik wil het toch zien. Een eifeltoren ga ik mooi wel op terwijl ik haast geen adem kan halen van de angst.
    Maar goed advies; ik ga vaker Bløffen! Hihi

    @Ans; Jaaa kom maar, gezellie hihi. Naar Guus ben ik alweer geweest , nu met Mies. De dag erop ben ik met Stef gaan proberen maar toen was de toverformule uitgewerkt en zijn we weer naar huis gegaan 😉

    Ja dat heb ik dus ook, als er maar mensen voor me zitten. Niet dat je er zo afvalt maar dat idee heb je dan. tenminste. Ik. En bij het traplopen zijn het zulke kleine treden. Ik heb maar 42/43 en moet dan op mijn tenen. Dat gevoel heb ik dan. Het lijkt alsof je geen grip hebt. Op de terugweg had ik het helemaal. Het sloeg echt op slot en ik zie Stef steeds kleiner worden. Die huppelde de trap af en ik wilde er achteraan maar dat ging niet. Eng hoor. En net alsof je een knop om zet…dan gaat het wel.

    Hihi ja da’s waar en een volgende keer zou ik weer gaan, ook al moet ik weer helemaal bovenin 😉

  10. ans zegt:

    Je moet op die kleine treden natuurlijk je voet dwarszetten! Dat doe ik zelfs al (maat 36/37), want dan lijkt het iets minder steil omdat ik er dan een beetje schuin bij sta (loop).

  11. Abby zegt:

    Dus het is Blof die je helpt je hoogtevrees te overwinnen! En dan te bedenken of je t wel de moeite waard vond!

  12. tagrijn zegt:

    Ik vind ze soms wel aardig. Maar ik hoorde dat liedje De Zeeuwse kust, dus ik drie weken terug naar Zeeland, maar de Zeeuwse kust helemaal niet…

  13. Emmelinda zegt:

    @Ans; Ja klopt maar het voelt niet lekker hihi. Al voelde dat krom lopen en die rugleuningen grijpen ook niet helemaal geweldig 😀

    @Abby; zou een goede remedie zijn he? Misschien krijg je het dan ook nog vergoed door het ziekenfonds? Ghehehe. Ja pfff gek he, ik twijfelde, als het niet is wat ik er van verwacht dan zou ik het zonde van het geld vinden maar dat was dus echt super.

    @Tagrijn;O jeetje toch, weten die mannen van Blof er weer niets van? En jij maar wachten en wachten…misschien kun je schadevergoeding vragen? Voor die reis die je gemaakt hebt maar niet kreeg wat men beloofde? 😉

  14. Youke zegt:

    Iets met een gegeven paard mag je niet…
    Een voordeel dat je het niet van te voren wist. Maar je had wel mooi weer mazzel!

  15. Emmelinda zegt:

    Whaahaa zo is het. Goh ik heb nog zitten dubben of ik deze log zo zou noemen 😉

    Ja inderdaad, ik weet niet wat ik gedaan had als ik het van tevoren wist eigenlijk. Waarschijnlijk was ik toch wel gegaan. Dit was beter 😉

  16. Bengeltjuh zegt:

    He ook toeval…met het nr van Blof op ons web-log 😉

    Onwijs gaaf dat jullie zo erheen konden. En ik omet er ook niet aandeknen om zo hoog te zitten, ik heb ook hoogtevrezen en pf vond de eerste ring in Ahoy net gaan. Maar als de muziek gaat spelen dan is dat meestal wat overheerst.

    En zulke dingen kan je van te voren beter niet weten…..want dan zou ik al een dag vantevoren hyperen hahah

  17. Emmelinda zegt:

    Ja egwel he? 😀

    Nou inderdaad, Ahoy is ook al zoiets. Brrr. Ik snap ook niet dat die mensen dan opstaan en gaan staan dansen. Op dat kleine stukkie. Ik was al naar veiligheidsgordels aan het zoeken op die stoel ghehehe.

    Jaaaaa ik geloof dat ik op het laatste nog zou afzeggen. Al hadden me die letters van het vak op het kaartje me van te voren waarschijnlijk niks gezegd. 😉

  18. Pasula zegt:

    Nou ik vind het echt moedig van je. Ik was nooit zo hoog gaan zitten, kaartjes of niet. Vrienden van me weten dat allemaal en er was weleens een grappenmaker die kaarten voor de laatste rij ergens had, maar dan ben ik zo’n grappenmaker die gelijk bij binnenkomst een paar mensen die beneden zitten probeer te porren om van kaarten te ruilen en anders blijf ik meestal ergens staan ofzo.
    Ik vind het dapper dat je het hebt doorstaan, al is Blof natuurlijk wel erg goed. Ik was deze zomer bij Concert at Sea waar ze optraden, het was een feestje!

  19. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Dank u, dank u *kijkt trots*. Groot gelijk, dat zijn ook geen grapjes. Doodeng vind ik zoiets. Maar ja in feite kan er weinig gebeuren en stiekem weet ik dat dan ook wel. Maar toch…als je dan eindelijk zit en die mierennest ziet bewegen…brrrrrrr
    Jaaaaa ze zijn écht goed he. Ik had stukjes op tv gezien van dat Concert at Sea, dat leek me echt geweldig. Die sfeer hadden ze mooi overgebracht! Echt super!

  20. Natazz zegt:

    Wij zijn dit jaar bij Guus geweest, ik heb nog naar je gezocht maar ik zag je niet. hahaha.
    En gaaf dat het je weer gelukt is, jij bofkont. *gniffel*
    En de hoogte is ook niet mijn favoriet, je moet er gewoon even aan wennen en als iedereen staat en uit zijn dak gaat is het helemaal niet zo eng meer.

    fijne maandag

  21. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik had het op je weblog gelezen. Ik was alleen niet bij dát concert. Was wel jammer dat ik het niet van te voren wist anders had je hier een bakkie kunnen doen ofzo. Was wel een feest he? Ik vond het geinig om Koelewijn te zien. Kreeg je ook kippenvel bij “Brabant”?

    Ja gaaf he? Ik moest zo lachen. (Totdat ik zag waar we kwamen te zitten) en een week later hadden we staanplaatsen bij Guus. Dat vond ik toch een stuk fijner hihi.

    Dat is waar, al snap ik niet dat ze dat durven. ik ben braaf blijven zitten hoor hihi. Gelukkgi was het pas op het laatste dat ze gingen staan om te dansen, toen zijn we ook iets lager gaan staat. Tegen de glaswand. Ook raar, dat durfde ik dan wél weer. Pffff 😉

    Jij ook een hele fijne maandag!

  22. J@n. zegt:

    Dit is ongeveer het meest vreemde verslag dat ik ooit van een consert heb gelezen, maar wel grappig. Nog wel een ding, bovenaan in het PSV stadion is toch niet hoog!!!?

  23. Emmelinda zegt:

    Tsja dat komt waarschijnlijk omdat ik alleen maar vreemde dingen schrijf, ghehehe.

    Niet hoog? Brrrr voor mij is een opstapkrukje al hoog! 😉

  24. Belinda zegt:

    Bløf is een geweldige groep maar kan me voorstellen dat die hoogte je even nøkte! ;-

  25. angel zegt:

    ik voel met je mee…ben ooit bij een optreden van de riverdance in ahoy gewest… we zaten op de 1 na hoogste rij..ongeveer op nokhoogte.. omhoog ging.. met samengeknepen knieen..en grijp waar je je vast kan houden handen.. naar beneden durfde ik niet meer.. ja…in de pauze.. zittend en me tree voor tree laten zakken tot het eerst platform..waar ik na de pauze gewoon op de onderste tree van de trap ben blijven zitten.. en de kwade blikken die in mn nek geworpen werden * auw* gewoon heb genegeerd…en genoten heb van een fantastisch optreden..

  26. Emmelinda zegt:

    @Belinda;Hihi nøkte…Ja dat was ff afzien. Maak de muziek maakte alles weer gøed 😉

    @Angel; Ohhhh zoals je het beschrijft! Ik voel me weer op die trap staan! Wat is dat erg he, hoogtevrees. Weet je waar ik ’t het ergst vond? In een circus. Daar zaten we ook bovenin en onder de banken op voethoogte was dan open ruimte. Dus kon je schommelen met je voeten weet je wel. Aaargh dat vond ik dus helemaaaaaaaaaal niks 😉

  27. ans zegt:

    Ik hoorde kortgeleden een verhaal van iemand met hoogevrees die ook kaarten had voor een zitplaats op duizelingwekkende hoogte (ik dacht dat het in de arena was) en toen ze daar vertelde dat ze dat niet durfde kreeg ze beneden een superplaats aangeboden!!!!! Dat kan dus ook nog.
    (Ga je dat de volgende keer proberen?)

    En ja, die Roosviceereclame (mooi woord als je dat aanelkaar schrijft) ken ik nog.
    Hahaha, ik weet ook nog heel oude reclames, van merken die volgens mij niet eens meer bestaan. Één van de eerste tv-reclames was voor Ulrich zwitsers gebak, zag je een man in lederhose die ging jodelen als het het geproefd had. En het complete liedje van Koen Visser (Koen Visser, zoooo gemakkelijk, Koen Visser, zoooo verrukkelijk, wanneer u iedereen aan tafel met een feestdiner verrast dan is er van Koen Visser vast een voorraad in uw keukenkast enz.) en een liedje van Carmen krulset/airbrush. Ik kan het ook niet helpen, het blijft gewoon hangen hahaha, zal wel weer een afwijking zijn.
    Maar likkenbaardendlekkerstemmensmerend enz. heb ik er nooit helemaal ingekregen!

  28. Emmelinda zegt:

    O jaaaa dát is een idee! Goh dat ik daar niet aan gedacht heb? Waarschijnlijk ben ik zo geschrokken van die trappen en van de hoogte dat alles geblokkeerd raakte. Volgende keer zal ik er inderdaad aan denken. Bij Guus Meeuwis kregen we telkens een veldplaats, dan heb je dat probleem niet hihi.

    Toch typisch he dat zulke reclames bijblijven. Die jij noemt ken ik niet. Dat van likkenbaardendlekkerstemmensmerend, waar was dat van? Vast niet van de Carmen Krulset.

    Ken je ook nog het geheim dat je deelt met Sandeman? En van After Eight, dat de laatste voor James is? Goh hoe oud zijn die dingen en bestaat Sandeman eigenlijk nog wel? De reclame van anker naaimachines weet ik volgens mij ook nog : Mijn moeder had een Anker, Ik heb een Anker en straks wil mijn dochter ook een Anker naaimachine. En iets jonger: Boehboeh blabla (toch?) we maken Domo vla, Boehboek Blabla, hopjes vanille en sjookolaaa. Aardbeien en blanke vla, heerlijk houdbare vla mwhoehaaaa…we maken Domo, de Domo , De Domovla…in die makkelijke pakken…

    Poehpoeh wat moet je toch met al die info in je hoofd he? Hihi

  29. ans zegt:

    Dat likkenbaardend enz. eindigde op koelkoelkoelsissendePEPSIIIIIII, maar ik mis er een stuk uit. Sommige mensen weten die nog zo op te dreunen.
    Die van Ulrich en Koen Visser waren ook wel erg oud (was jij toen al geboren?, die bestaan volgens mij niet meer. Sandeman zie ik ook nooit meer. Die van Anker vond ik raar hahaha, “mijn moeder heeft een anker” stom toch?
    Die van Carmen was volgens mij alleen op de radio en ook al erg oud.
    Ik weet zelfs uit mijn zeer vroege jeugd nog het herkenningliedje van het radioprogramma “de Groenteman”, we hadden toen nog niet eens televisie: “Chachacha, ja wat zullen we eten, chachacha tsja wie zal het weten, wie is de man die mij dat zeggen kan…..DE GROENTEMAN.. chachacha”
    Hahaha, dat is wel errug oud.
    Wij spelen op de Gouwzeekapel een Tsjechisch nummer dat “Bez Domova” heet, door ons natuurlijk omgedoopt in Domovla!
    Als we dat spelen gaan is er altijd wel iemand die het niet kan laten om te zingen: “In die makkelijke pakkenn”
    Ik heb nog ergens een quizspelletje met reclameteksten, dat zal ik eens opzoeken.
    Geen punt…bij Karwei, dat zeg ik….Gamma, geen fratsen……

  30. Sjoukje zegt:

    Leuk dat je naar Bløf bent gewesst en nog gratis ook. Ik heb ook last van hoogtevrees, maar vind het knap van je dat je toch hoog bent gaan zitten. Ik zie helemaal voor me hoe je die trap op en af bent gegaan, heel herkenbaar.
    Groetjes Sjoukje

  31. Emmelinda zegt:

    @Ans; Jaaaaa lijkt me leuk, ik hoop dat je dat quizspelletje kunt vinden. Hihi normaal erger ik me rot op reclames en dit vind ik dan weer leuk. Het is ook wat he.

    Ik heb net gekeken via google en vond dit:Likkebaardend lekker lessend kloek klinkend fris drinkend stemmen smerend razend flitsend snel vibrerend koel koel koel sissende ….

    Is dat het stukkie dat je mist? Zo, gaan we oefenen. Het kwam me ietwat bekend voor maar nou weet ik het idd. Goh hoe oud is dat dan weer?

    Oef, zegt me niks Ulrich en Visser? Ja hihi dat is ook stom dat die moeder een anker heeft. Zeker getrouwd met een zeeman hahaha.
    Gek is dat toch dat je zulke dingen in je hoofd opslaat he? Wat heb je er aan?

    Grinnik, ja dat kan ik me voorstellen dat jullie er domovla van maken. Loeit er dan ook iemand op het einde? hihi

    Bauknecht weet wat vrouwen wensen.*zingt* Erres geeft je plezier, het plezier van zekerheid. Als het aan de kat lag kocht ze whiskas. Hahaha goh wat erg zeg….

    @Sjoukje;Jaaaa gaaf he? Was echt heel goed.

    Op de een of andere manier laat ik de hoogtevrees me niet kisten. Niet dat ik er blij mee ben onderweg hihi. Maar ik ga wél in een reuzenrad (moeten wel de bakjes helemaal dicht zijn) en in Parijs geniet ik van het uitzicht op de eifeltoren. Hoe ik er af of uit kom is een ramp maar ik ga wel 😉

    Groetjes terug 😀

  32. ans zegt:

    Ik had ‘m net gevonden in het quizspelletje, die likkenbaardend enz. hahaha.
    Maar er staan fouten in het spelletje, want wat denk je dat ik tegenkwam?
    “Min moeder had een Singer, ik heb een Singer en straks wil mijn dochter ook een Singer” en de vraag was over wat voor electrisch apparaat dat ging!
    HELEMAAL FOUT, SCHANDE,DAT WETEN WIJ BETER.
    Een beetje vreemd, maar wel lekker!
    Zwarte kip advocaat, lekker langzaam.
    Haal Henk ’s in huis
    Zo slank zijn als je dochter.
    Even een vlekje wegwerken.
    (zoooo, nu ik even teruglees zie ik dat er drie bijzitten waar alcohol in zit hahaha,
    ik weet ze wel uit te zoeken).
    En: Heee, kijk daar is
    de meester rookt ook al Brandaris

  33. off topic, inderdaad zijn de meeste schilderijen al verkocht voor 2500 per stuk en hahahahhhhaa Heyboer had makkelijk de twee kilometer gehaald hahahah

  34. Emmelinda zegt:

    @Ans; Oh hahaha het was toch een Anker he of zitten wij nou fout? ohhhh nou begin ik te twijfelen.

    Wat is “Haal Henk ’s in huis”?? Is dat soms van Henkes ofzo? En komt er achter zoo slank zijn als je dochter dan “Dat is mijn ideaal”? Of is dat weer iets anders?

    Ken je ook nog die leader van de Avro? Een avondje Avro, daar blijf je voor thuis.
    Over andere reclames moet ik effies nadenken. Hahaha wat een fietstoch van jou al niet teweeg brengt hihi 😉

    @Leidse Glibber; aaaaah dat is duidelijk, ik had het anders ook wel heel raar gevonden. Die doeken kun je toch laten hangen. Maar pff dat is me een bedrag zeg!

    Hahaha wat zeg je? Die man was niet meer opgehouden hahaha 😉

  35. ans zegt:

    Inderdaad, Henkes jenever. En het was echt Anker, want ik vond dat altijd zo’n rare reclame!
    Zo slank zijn als je dochter is van Era margarine en later is er een carnavalsliedje gekomen waarin gezongen werd “dat is mijn ideaal”
    Een beetje vreemd enz. ken je wel (ik vind het lekker). en dat vlekje wegwerken is van het jenevermerk Vlek (erg goed gevonden). Of het nog bestaat zou ik niet weten.
    En ik heb blijkbaar iets met jenever, want er komen er nog twee bij mij boven (bah, ik lust die eau de cologne niet!):
    Hooghout, de jenever die je hoog houdt
    Drink Clarijn (met echo) als het jonge moet zijn.
    Gelukkig heb ik de stelling van Pythagoras en de wet van Archimedes ook onthouden hahaha. Mijn vader ging er vroeger van uit dat als wij (vooral mijn broers) de wet van Archimedes vlot konden opzeggen, dat we dan niet teveel gedronken hadden (geen Vlekjes weggewerkt hahaha). Het gevolg was dat wij hem in ons slaap ook nog in supersnel tempo konden opdreunen, van mijn oudste broer weet ik het niet, maar mijn andere broer en ik kunnen het nog steeds!

  36. fijnegozer zegt:

    Nou dat van die hoogtevrees kan ik me goed voorstellen hoor. Ik heb al hoogtevrees als ik in de kelder sta. Voelde me ook altijd heel klein tegenover de kids die nergens last van leken te hebben. Ken je dat gevoel?

  37. Dinie zegt:

    Oei, het moet wel erg mooi zijn geweest dat je je angsten vergat ;), maar je had het dus weer mooi voor elkaar. Ik dacht altijd dat ze rond een stadion voor woekerprijzen werden verkocht die kaartjes 😀

  38. Emmelinda zegt:

    @Ans; Aaaah dát was het natuurlijk met die Era.Ik vond het al zo’n rare combinatie maar nu weet ik het inderdaad hihi. Hihi ik heb volgens mij minder met die dranken want die komen me niet bekend voor.

    Oh whaahaa moet je zien, dat opdreunen was zo gek nog niet he. Nu op school doen ze er zo soft over. Maar die rijtjes van zijn worden lijken blijken schijnen heten dunken en voorkomen ratelen we achter elkaar op. Waarschijnlijk vonden ze het bij ons thuis niet zo belangrijk want ik ken ze allebei niet meer, Archimedes en Pythagoras.

    Ik pieker me suf of ik nog een reclame of een slogan weet. Zal er wel teveel moeite voor doen op het moment…

    Oh hihi nou zeg. Weet je wat me net te binnen schiet? En ik had niks met drank?
    Bokma; alleen alstie ijs en ijs koud is

    hahaha

    @FG;O jaaa met gym in de rekken of in de touwen. Met angst boven komen en er dan een half uur over doen om weer beneden te komen.
    Stond iedereen al lang weer in de rij. Kwam ik nog eens aanzetten. Verschrikkelijk.

    @Dinie; Ja het was echt prachtig. Die muziek dreunde zo lekker en ik bleek meer nummers te kennen dan ik dacht. Pas met het beneden gaan kwam die hoogtevrees weer opzetten.
    Dat komt opzetten. Het is pas sinds vorig jaar dat er hier concerten gegeven worden. De laatste dag bij Guus Meeuwis hier dit jaar zag ik ze ook lopen met kaartjes om ze te verkopen. Dat waren ze hier helemaal nog niet gewend 😉 Het zal volgend jaar vast wel afgelopen zijn met die gratis concerten 😉

  39. ans zegt:

    Is en ijskoud is van jägermeister, ik moest er ff over nadenken. Maar Bokma was ook koud hoor: “Schat….staat de Bokma koud?” (die laatste heb ik opgezocht hoor, die was ik vergeten)en vierkant in de fles, rond op de tong (of zoiets).
    Drum: Hele beste halve zware.
    (Ik rook en drink niet, maar die reclames maken blijkbaar wel indruk).
    Even Apeldoorn bellen, maar: Reaal regelt het allemaal (kan ik ff vangen?).
    C&A is toch voordeliger
    Miele, er is geen betere

  40. Emmelinda zegt:

    O jaaaa nou je het zegt..euh..schrijft. Dat is waar ook. Hahaha ja die blijven ook hangen, ook die van Marlboro maar ik kan me niet herinneren dat er een riedeltje aan vast zat of een slogan.

    Dat is snel; lijkt overtoom wel!
    En die vervelende reclame van bonbonbloc; bonbonbloc-bonbonbonbonbonbloc, bon etc. O jeetje nou zit het in mijn hoofd hahaha.

    En dan die van bros. Brosbrosbros. Ik zit in een bubbelbad. BUBBELBAD. He nee, daar zie je niks van.

    En iets wat ik niet zeker weet; Hou je van rizzla, rizzla rood, rizzla groen (en dan?)

    Zeg maar nee, dan krijg je d’r twee (hahaha iets voor mijn meiden).

    Bloemen houden van mensen, haal ze in huis

    Magik maggimagnetronmenu van u?

  41. * Garfjeuh * zegt:

    Leuk dat je het concert toch leuk vond.
    Ik heb nog over de groep gehoord, maar ken de liedjes niet.
    Goed hoor dat je de hoogtevrees overwonnen hebt.
    Fijne dag.

  42. Emmelinda zegt:

    Ik dacht eerst dat ik niet zo veel nummers kende maar stiekem was dat dus wel zo. Misschien als je er een hoort, dat je het dan herkent?
    Hihi een echte Hollander he…als het maar gratis is whaahaa

    Jij ook een hele fijne dag!

  43. ans zegt:

    Rizzla ben ik kwijt, nou ja, ik rook toch niet hahah. Die bonbonbloc, ja , wat een rotriedeltje was dat! En wacht dacht je van JAZEKER DE HYPOTHEKER? Je zou je toch te pletter schrikken? Daar wil ik niks mee te maken hebben, net als met Croma, die een tijd lang reclames hebben gemaakt door in supermarkten mensen de stuipen op het lijf te jagen door ineens te voorschijn te komen ket een fles Croma! Geen Croma voor mij dus, uit protest!

  44. marion zegt:

    blofferd 😉

  45. Emmelinda zegt:

    @Ans; Oh nou weet ik het ineens. Het was rollen met Rizzla, rizzla rood, rizzla groen.
    Bah ja die reclame zong ik vanmiddag voor Stef en die vond die bonbonbloc ook vervelend. Terwijl die van miauw eigenlijk hetzelfde was, maar dat vond ik dan wel weer leuk hihi. De hypotheker vind ik echt superirritant. Ze gaan steeds verder. Een keertje is leuk. Een tweede keer kan er nog mee door maar dan moeten ze een nieuw reclamebureau inschakelen.
    Whaahaa ja dat weet ik nog inderdaad. Als er meer mensen uit protest geen croma meer gebruiken heeft die reclame niet veel goed gedaan hihi. Maar goed, dat protest heb ik dus met Frisia enzo. Uit protest leen ik geen geld hahaha.

    @Marion; Hihi 😀

  46. geertje zegt:

    Gelukkig dat jullie, (en jij ondanks je hoogtevrees) het naar je zin hebben gehad!!!
    Fijne avond nog Emmelinda!
    Liefs en dikke knuffff :-))

  47. Emmelinda zegt:

    Ja ik vond het heerlijk (op de hoogtevrees na dan). Ik was eerst een beetje bang voor Steffie omdat het een andere soort muziek is (nogal hard) dan zij gewend is (K3). Maar het ging wat haar betreft goed.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!

    Dikke knuffff en heel veel liefs! 😀

  48. vonnieb zegt:

    * You go girl * tof dat je de kaarten kreeg, jammer alleen dat het zo hoog was, maar ik vind het knap dat je doorgezet hebt!!

    Fijne avond
    Liefsssss -X-

  49. Rietepietz zegt:

    Volgende keer dus mét de I-pod op de oren mét muziek van Blof snoeihard aan . Dan ben jij alvast in “hoger sferen “en loop je moeiteloos de trap op en af .
    Evengeod dapper dat je toch maar zo hoog bent gaan zitten .

    fijne avond en lieve groetjes , Riet

  50. Emmelinda zegt:

    @Vonnieb; Brrr als ik er aan terugdenk…maar goed, waarschijnlijk was ik ondanks alles nog enthousiast genoeg om boven te komen 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Knufff

    @Rietepietz;Grinnik, dat met die hogere sferen zie ik wel zitten. Zul je zien dat ik uitgerust met allerlei hulpmiddelen klaar sta…krijg ik dan een kaartje voor een veldplaats ghehehe.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knuffff

  51. Elmolief zegt:

    Ha Em! Ik had een tijdje niet gekeken, maar je bent er weer! Leuk! Enne, ik heb geen hoogtevrees, maar ik zat bij Guusje in juni op de bijna bovenste rij en ik vond het zelfs eng! Vooral toen er nog geen mensen zaten, ik had het gevoel elk moment zo naar beneden te kunnen storten. Gelukkig voelde het al minder eng toen alle rijen voor me gevuld waren, haha!

  52. Marika zegt:

    Ik zat ook ooit bij een concert heel hoog bovenin, vreselijk! Ja ja hier nog een met hoogtevrees. Toen het concert begon nergens last meer van maar toen de lichten weer aangingen… ai en dan ook nog op moeten staan, kijk je nog eens extra die afgrond in….brr

  53. Emmelinda zegt:

    @Elmolief; Heeeeej meissie, lang geleden 😀
    Brrr dat moet dezelfde hoogte geweest zijn. Afschuwelijk he? Inderdaad…vooral toen er nog geen mensen voor me zaten (alsof die iets tegen houden hihi). Nee het is niks voor mij.

    @Marika; Jaaaaa dan heb je ineens weer dat besef he? Ik ben al naar beneden gegaan voordat het licht weer aanging omdat ik veilig met Steffie daar wilde zijn. Als die mensen allemaal de naar beneden willen is het ineens zo druk dat ik bang ben dat ik haar kwijtraak. Brrr. Vond ik ook eng. Op de tast naar beneden 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

