Onderbroekenlol

E: Steffie, trek je wel een schone onderbroek aan?
S: Maar mam, hier zit nog geen streep in !?!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

0 reacties op Onderbroekenlol

  1. ans zegt:

    Gelukkig kan ik nog wel mijn windows live vandaag bekijken, dus ik weet wel welke mails ik niet openen kan. Ennehhh, ik ben in oktober pas jarig hoor, september is bijna afgelopen. Ik moet nog precies 2 weken wachten, dan is ’t ouwe mens 53 hahaha. Maar we zijn dus duidelijk wel allebei weegschaal! Altijd in evenwicht. Nee, ik kom geen kaart bij je brengen, net iets te ver. Maar bang ben ik niet nee, ik wandel ’s avonds laat ook vaak. In Monnickendam breng ik altijd zelf de kerstkaarten rond en dat doe ik ook meestal ’s nachts. Ik sta er al om bekend, de nachtbezorger hahaha, één keer zou ik bij iemand een kaart in de bus doen die zelf net thuiskwam (om een uur of 1), de deur stond nog open en hij draaide zich om om nog wat uit de auto te halen, stond ik ineens voor zijn neus, hahaha, hij schrok zich drie slagen in het rond! Waarschijnlijk had hij van schrik wel stars en stripes in zijn onderbroek!

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa volgens mij lig je nou helemaal in een deuk van de lach om die laatste opmerking. whaahaa waar haal je het vandaan? Ghehehe. Maar ik kan me voorstellen dat die zich rotschrok. Whaahaa te gek!

    Pffff ik kan nog steeds helemaal niks zien. Nada noppes. Irritant is dat.Misschien staat daar ook helemaal niks maar dan nog…ik wil het wel effies weten. En nou krijg ik ook geen geluidje op de pc wanneer er een mail/reactie binnengekomen is😦

    Hihi nou ik heb persoonlijk wel eens problemen met het weegschaal zijn, dat van die balans is bij mij regelmatig ver te zoeken. Vooral als ik moet kiezen; wil ik die of doe ik dat? En dan doe ik het allebei of neem van allebei eentje. Ook de gulden middenweg zoeken is voor mij heel belangrijk. Soms heb ik wel eens een tomtom nodig om die te vinden zonder mezelf over het hoofd te zien hihi😉

  3. Hanny zegt:

    Wat zit er dan in? Vlekjes?

  4. Emmelinda zegt:

    @Hanny; Hahaha ik zal er een soepjefoto van trekken en hier dan als prijsvraag neerzetten ghehehe

    @Natazz; Hihi ze wilde me natuurlijk meer was besparen. Economisch ingesteld, dat kind hahaha

  5. ans zegt:

    De gulden middenweg, dat is nou echt de beste weg voor de weegschaal! Weegschalen zijn charmant, intelligent, creatief, vredestichters (omdat ze altijd alles van twee kanten bekijken) enz. Alleen maar goeie dingen dus (ik heb dit niet zelf bedacht hoor!)Zo, en nu ga ik weg!

  6. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja maar weet je…dáár zit nou vaak de verwarring. Het duurt soms zoooo lang om alles van twee kanten te bekijken hihi. Wat een heerlijke mensen he, weegschalen. Daar moesten er meer van zijn😛

    Toedeloe…veel plezier met wat je gaat doen😀

  7. Abby zegt:

    Whahaha geen foto getrokken??!! hahaha Ga maar een streepje trekken dan, dan doet ze m eindelijk in de was! whahahaha

  8. angel zegt:

    hahaha..mooii… hebben we bijna een zelfde log😀 t jouwe is iets korter.. :p
    was besparen? kunnne ze dat? 😀

    o.t
    ik heb dat pas vanmorgen op zn bed gelegd… ik heb ze geteld… t zijn er 24.. 3 meer dan ik dacht.. das heel wat anders dan 5 ..of 7 he?😀😀

  9. Emmelinda zegt:

    @Abby; Hahaha zou je denken dat zij hier iets vanzelf in de was doen? Dat mag dan meteen in de krant ghehehe.

    @ ♥J@cQu3L!n3♥: Grinnik

    @Angel: Jaaa hahaha daar moest ik ook al om lachen. Ik dacht dat maandag wasdag was ghehehe😉

    Wow, ja dat is inderdaad schrikbarend veel. Hoe krijgt ie dat trouwens voor elkaar? Dan ben je toch de hele dag bezig met schone shirts aan te trekken???? Pfffff

  10. marion zegt:

    ghe ghe wazzaaaaaaaaaaaaaaaaa
    lekker stefff😉

  11. Youke zegt:

    Het scheelt wel wat was.
    En een foto, nee die zou ik er ook niet van willen zien.

  12. Wanda zegt:

    ’t is zeker onderbroekenlol. *lacht zich bijna krom van het lachen(liever niet, ik ben blij uit de kramp te zijn)*

  13. Sjoukje zegt:

    Whahaha, proesttt!
    Nee, daar zou ik ook maar geen foto van plaatsen.

    Groetjes Sjoukje

  14. Emmelinda zegt:

    @Youke; Ja daar ben ik dan weer blij om. Maar ja, die lucht om haar heen he. Geintjuh

    Hihi was wel aardig van mij he, dat ik jullie die foto bespaard heb ghehehe

    @Wanda; Whaahaa ja pas maar op, het gaat net iets beter😉

    @Sjoukje; Grinnik😀
    Lijkt me niet verstandig he? Al zijn er misschien bacteriologen die niet kunnen wachten om het te bezichtigen..whaahaa gatver

  15. Remco zegt:

    en dan kan ze hem daarna zeker ook nog binnenstebuiten dragen😉

  16. Emmelinda zegt:

    Hahaha ssst niet doorvertellen hoor; die doet dat!😉

  17. fijnegozer zegt:

    Ha ha en toen ging jij natuurlijk meteen op je STREPEN staan.

  18. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…had je daar al een donkerbruin vermoeden van? Ghehehe

  19. angel zegt:

    wat denk je van 14 stuks ondergoed.. 3 /a 4 werkbroeken.. 3 á 4 spijkerwerkbroeken.. 2 nette broeken.. 5 werkoverhemden.. een aantal werk en goeie truien en vesten en de sokken vouw ik al niet eens meer… die gooi ik in een grote mand.. zoeken ze zelf maar uit… en dat heb ik dus van zoonlief per week.. als hij tenminste geen feestje of zo heeft.. want dan komen er nog 2 wittte katoenen overhemden bij.. ( hij strijkt ze zelf allemaal.. ik weiger) maar zonder gein.. hij doucht 2 x per dag.. en frist zich op als hij naar bed gaat..😉

  20. hahaha hoe herkenbaar!!
    Hier ook zo’n smurf die daaraan afleest of ze een schone aan moet.

    Fijn dat je terug bent Emmelinda!

  21. Emmelinda zegt:

    Oh jeetje toch. Nou is het natuurlijk geweldig dat hij zo hygienisch aan de gang is. Altijd fris. Maar wat een werk achteraf om dat allemaal de wasmachine in en uit te jagen! Ongelooflijk zeg.

  22. Emmelinda zegt:

    @Christa Zomerdijk; Hihi zou het dat zijn? Misschien is het een soort van braille ghehehe

    Dank je wel meissie😀

  23. nieta zegt:

    Hahaha,hier precies zo’n dochter.Als ik er niets van zeg plakt ie nog es vast,ghe,ghe,getver!!

  24. tagrijn zegt:

    Heel logisch geredeneerd van Steffie! En zit er een streep in, keert hij hem binnenstebuiten.

  25. Jaap zegt:

    ah bah! Remsporen…. o nee, dat zijn dezelfde strepen, maar dan in de wc pot. Weet je hoe ik die trouwens behandel?

  26. Emmelinda zegt:

    @Nieta; Hahaha ja groeit aan gewoon vast aan de huid. Pfff smeerkezen😉

    @Tagrijn; En zo is het. Scheelt mams weer was.😉

    @Jaap; Uhm??? Je leert ze morres met de wc-eend?

  27. Spinnetje zegt:

    jammer geen foto!
    Je gebruikt die wc-eend toch hopelijk wel alleen voor de pot he…en niet voor de onderbroek!

  28. Emmelinda zegt:

    Ohhhh is dat voor de pot? Ik vond het al zo onhandig😀

  29. claudine zegt:

    ja dat is de jeugd van tegen woordig he. persoonlijke hygiene is er niet meer bij of weer de andere kant op heel overdreven.

    maar ooit komt het goed :S neem ik aan. dat ik niet meer hoef te zeggen dat ze moeten douche en strings niet 2 dagen aanhouden bah…
    enne de wc maken ze maar lekker zelf schoon van strepen😛

  30. J@n. zegt:

    Tja, als je er over na denkt…..

  31. Emmelinda zegt:

    @Claudine; Ja pfff nog ff en ik moet het zaakje met een hamer en beitel verwijderen ghehehe.

    Ik hoop ook dat het goed komt. Waarschijnlijk als ze verliefd raken. Ik zie bij Mies nou ook veranderingen. Elke dag iets anders aan bijvoorbeeld. Geeft wel weer extra was maar goed, het is wel weer lekker fris.

    Grinnik..ja volgens mij vinden ze de pleeborstel leuk want die gebruiken ze heel goed hihi.

    @Jan; Scheelt wel weer was he? Ghehehe

  32. ~Tina~ zegt:

    Getsie….. wat een onderbroekenlol zeg.
    Het is maar goed dat je dochter net zo goed geintjes kan maken als haar moeder!

    Maar ik wil ze de kost niet geven die niet elke dag wat schoons aantrekken….. brrrrr….

    Fijne woensdag, groetjes en liefs van Tina

  33. Belinda zegt:

    Hahahahaha nou dan kan die best nog een daggie mee!😉

  34. Wanda zegt:

    Het is goed gegaan hoor! Ik lig nog steeds niet dubbel. Hooguit van het lachen. *hihi*

  35. * Garfjeuh * zegt:

    Hahahahhaahahhahahaha.
    Dit is een goeie.
    Fijne dag nog.
    Groetjes en knuf aan de kids.

  36. Henriette zegt:

    Kijk…dat is nou nog eens een kind dat met je meedenkt. Want waarom zou je nou een schone aantrekken als hij nog schoon is. Scheelt weer in de was en de strijk.
    Slim kind !!!

    Ik zeg altijd tegen mijn man. AANHOUWEN. Niemand die het ziet. En als je het een dag laat hangen in de wind kan je het er ’s avond met je nagel afchrapen. Je zet hem vervolgens rechtop op de vloer naast het bed (onderbroek) en de volgende ochtend spring je er zo in.
    Pas als die gaat krabben mag die een nieuwe aan. Ik blijf niet aan het werk !!!

  37. Emmelinda zegt:

    @Tina; Maar ze zei het bloedserieus!😦
    Neuh geintjuhhhhh. Ze maakte er inderdaad een geintje van. Maf kind.

    Bah daar wil ik niet over nadenken, dan word ik niet goed. Maar die zijn er inderdaad.

    Fijne avond! Groetjes en veel liefs!

    @Belinda;De hamer en de beitel liggen al klaar😉

    @Wanda; Houden zo…lachen is gezond😉 Hihi

    @Garjeuh;Hihi ja het is me een exemplaar. En dat terwijl ze nog dronken van de slaap was. Kun je nagaan hoe ze is als ze wakker is ghehehe

    Ik wens je een hele fijne avond!
    Voor jouw kids ook een knufff en ach…neem er zelf ook een😉 hihi

    @Henriette;Hahaha zo is het. Daarbij knelt ie niet meer zo dan wanneertie net uit de was komt. Slijt en verkleurt ie minder omdat het wasmachine niet geheel vriendelijk is voor je favo ondergoed. Anders blijven we naar de Hema rennen (zijn we toch nog “echte Nederlander”, die schijnen dat te doen ghehehe)

  38. Nou mis die foto niet echt hoor als ik de tekst lees ahahahhahhaha.
    Moest opeens denken aan mijn moeder, die zei vroeger ook altijd heb je een schone onderbroek aan want als je een ongeluk krijgt en in het ziekenhuis komt dan schaam ik me dood.
    Fijn he, als ze zo bezorgd zijn hahahahhah

  39. Billy zegt:

    whahahahaa,
    logisch toch?
    😉

  40. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber;Hahaha ja ik denk dat het in heel veel huizen zo ging. En een schone/nieuwe pyama in de kast want je weet maar nooit. Dan lig je er tenminste netjes bij. Toch? Hahaha

    @Billy; grinnik…ja eigenlijk best wel he?😉

  41. Rietepietz zegt:

    In de huidige “onderbroeken “is het godsonmogelijk “een streep” te maken , het daartoe bestemde deel is zélf niet meer dan een streepje !Laar dus ook maar dagelijks de spijkerbroek schoon aantrekken , whahahaha!
    liefs Riet

  42. Emmelinda zegt:

    Whaahaa die Riet. Je hebt gelijk. Als je zo ver bent dat je een streep wilt trekken in dat miniscule stukje textiel weet het bruine goedje gewoon niet welke kant het op moet. Hahaha ik zie het gewoon voor me!

    Fijne avond! Knuffff

  43. Jaap zegt:

    Nee, ik pies ze weg met een boogje…😛🙂

  44. Emmelinda zegt:

    Ik ben jaloers. En niet zo’n beetje! hahaha

  45. Nicky zegt:

    Grinnik! En jij mocht dit zomaar plaatsen!

  46. Emmelinda zegt:

    Ssst, niet doorvertellen. Anders moet ik straks nog rechten gaan betalen ghehehe

  47. Dinie zegt:

    Dat heeft ze vast van jou…… *kijk schalks over mijn coole bril heen*

  48. Emmelinda zegt:

    @Marika; hihi…yeah een smiley😀

    @Dinie; Ghehehe zet die bril eens af, dan zie je dat ik vanwege dat euvel panterprintjes heb😛 hahaha. Zie je de strepen niet ghehehe

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

