Tjemig de pemig…

Zullen de koeien leuk vinden….

kunstwerk

…al die concurrentie!

</center

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

57 reacties op Tjemig de pemig…

  1. marion zegt:

    hahah

    koeien willen meer melk gaan produceren maar ze krigen de kans er niet voro hahahaha
    want niemand doet aan koeiemancipatie

    kus marion

  2. iboulevard zegt:

    ze worden lekker uitgemolken zo….

  3. Emmelinda zegt:

    @Marion; Vind ik niet gek, als de boeren die baan al in gaan pikken. Wat een doehetzelf-ers ghehehe

    Knufffff

    @iboulevard; Dat is een waarheid als een koe!

  4. ans zegt:

    Ik had dat toch eerder van boerinnen verwacht!

  5. ~Tina~ zegt:

    Dan ben ik heel benieuwd hoe die boeren dat voor elkaar willen krijgen!

    Leuk als je alles letterlijk leest he?
    Echt weer wat voor jou!

    Fijne avond, groetjes en liefs van Tina

  6. Emmelinda zegt:

    @Ans; Ja nou! Eens kijken hoe ze dat rechbreien bij Boer zoekt vrouw ghehehe πŸ˜‰

    @Tina;Hihi ja heerlijk vind ik dat, ik speur altijd naar zulke dingen.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Veel liefs en groetjes van mij!

  7. ans zegt:

    In die makkelijke pakkuhhhhh

  8. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa en bedankt…zit ik weer met dat riedeltje in mijn hoofd ghehehe

  9. Billy zegt:

    en dat in het openbaar, zo’n grote taalfout zeg!
    RTL4, verruimen is met 2 r-en!!!

  10. Emmelinda zegt:

    Jaaaa heb je het ook gezien? Ik zat nog te dubben om er nog iets bij te zetten hihi. Is trouwens vaak hoor, die taalfouten. Gewoonweg schandalig πŸ˜‰

  11. angel zegt:

    mag ik dan helpen melken? magik? magik?

    πŸ˜€

  12. angel zegt:

    trouwens.. alles wat je van ver uimt is lekker toch?

  13. Emmelinda zegt:

    @Angel ;Whaahaa die Angel *rolt op vloer van de lach*. Als je nog iets voor mij over laat? Ghehehe

    Euhm…ik uim jij uimt, wij uimen. Wij hebben geuimd…tjemig klinkt eigenlijk best vies he πŸ˜›

  14. Hanny zegt:

    Als dat met hetzelfde aantal koeien moet gebeuren, heb ik nu al medelijden met de koeien. Ze mogen dan wel kruiwagentjes hebben om hun uiers van de grond te houden.

  15. ans zegt:

    Volgens mij hebben ze geen r vergeten, maar een e, het moet natuurlijk zijn veeruimen!
    (vee-ruimen bedoel ik hoor, hoewel…..veer-uimen is ook wel leuk)

  16. Emmelinda zegt:

    @Hanny; Ja standaard zijwieltjes aanzetten. Maar je ziet het…de boeren geven verlichting. Zoals het er staat gaan zij nu zelf melk geven. Hulde aan de boeren! hahaha πŸ˜›

    @Ans; Als het maar niet gaat om een z die ze vergeten zijn: verzuimen! πŸ˜› Hahaha dat is iets voor jou he, dat puzzelen ghehehe

  17. Allen hoe melk je een boer vraag ik me af.

  18. tagrijn zegt:

    Stomme fout: boeren. Moet nauurlijk zijn ‘boerinnen’.

  19. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Grinnik, dat vraag ik me dus ook af. Misschien moeten we toch maar vaker naar Boer zoekt vrouw kijken. Krijgen we vast een kijkje in de keuken. Of stal. πŸ˜‰

    @Tagrijn; Jaaaaa dat ze dat nou niet gezien hebben he? Slechte redactie hoor πŸ˜‰

  20. Jaap zegt:

    hahahaha heeel scherp Emm…. maar, ’t is een feit: boerenmelk staat inderdaad in de schappen… rechtsdraaiend, biologisch enzomeer… ’t Platteland he, daar zijn ze rechtsgeoriΓ«nteerd.

  21. Emmelinda zegt:

    Vergeet echter niet dat er bij boerenmelk een kans is dat er bacterien met ziekmakende hoeveelheden in zitten. Dan maar liever melk van de koe πŸ˜‰

  22. Annemarie zegt:

    Zo worden ze misschien es een keer niet uitgemolken!

    Vond ik die opmerking in boer zoekt vrouw tcoh wel geniaal over Agnes…
    Eindelijk een vrouw met melkquotum die zich aanbiedt, hihi

  23. Emmelinda zegt:

    whaahaa, hopen dan dat ze daar geen superheffing op zetten ghehehe

  24. Youke zegt:

    Ben benieuwd waar je dan aan moet trekken bij de boeren. Gaan ze dan ook in zo’n apparaat staan? hihihihi

  25. Emmelinda zegt:

    O whaahaa, ik zie ze al staan met z’n allen op een rij πŸ˜›

  26. angel zegt:

    em…. dat doe je niet met zo’n apparaat dan… dat doe je met de hand, t neemt iets meer tijd in beslag.. maar geloof mij.. die boeren vinden dat lekkerder dan in zon apparaat …

  27. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa, dan zal ik zo’n thuisapparaat maar snel afbestellen dan πŸ˜›

  28. Abby zegt:

    Ik wil er niet eens over nadenken!! Whahaha (melken van die boer dan :S)

  29. Belinda zegt:

    Dat wordt druk werken voor de boerenvrouwen! πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    @Abby; Hahaha laten we daar maar niet aan denken nee, ghehehe πŸ˜‰

    @Belinda: grinnik, dat denk ik ook. Wat een spierballen zullen ze ontwikkelen hahaha πŸ˜‰

  31. Henriette zegt:

    Mag ik dan ook meedoen als Hollandse boerentrien?
    Ik schaf wel een paar slangen aan.

  32. Emmelinda zegt:

    Hahaha van mij wel hoor. Schaffen we meteen een flinke zuig-installatie aan πŸ˜›

  33. J@n. zegt:

    Zouden ze eens niet ook de koeien vragen wat die ervan denken!Die zullen het druk krijgen met die boeren extra te melken!

  34. Sjoukje zegt:

    Waar moet die melk bij die boeren dan uikomen dan??

    Prettig weekend!
    Groetjes Sjoukje

  35. Emmelinda zegt:

    @J@n; Kijk…dat bedoel ik nou. Ze kunnen wel vanalles beslissen maar denken ze ook aan de gevolgen? hihi πŸ˜‰

    @Sjoukje; Euh…daar vraag je me wat.Misschien weet de meerderheid van die europese landen dat wel πŸ˜‰

    Oh dat plaatje, wat ligt ie lief in die boom! Hahaha wat een schatje!
    Ik wens jou natuurlijk ook een heel fijn weekend! Groetjes πŸ˜€

  36. fijnegozer zegt:

    Krijgen de boeren weer alle eer. En dat terwijl het de koeien zijn die de melk produceren en niet de boeren. En ze weten bij RTL niet eens dat je verruimen met dubbel R schrijft. Anders staat er ver-uimen.

  37. Wanda zegt:

    Ik heb medelijden met de koeien! Ik kom uit een boerenfamilie en er zullen gewoon meer koeien bij moeten komen denk ik. Maar gaan ze dan iets aan het mestoverschot doen ook?
    Prettig weekend!

    Alle liefs,

    Wanda

  38. Natazz zegt:

    hahaha arme koeien, zulke zware conurentie.

  39. Emmelinda zegt:

    @fijnegozer;Juist. Zoals het er staat lijkt het gewoon alsof de boeren het zelf produceren ghehehe.Dat is vaak op teletekst dat er tiepvouten staan. Of ze verZuimen het om het goed te spellen πŸ˜‰

    @Wanda;Hmmz ik heb geen flauw idee. Misschien kunnen ze het een keer proberen te recyclen? Wie weet wat voor brandstof er uit te halen is? hihi

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Knufff

    @Natazz; Kijk…dat bedoel ik. Hebben ze daar al die jaren voor klaar gestaan? πŸ˜‰

  40. Remco zegt:

    geen wonder dat al die boeren vrouwen zoeken, want die koeien zij niet gek om die boeren te gaan melken πŸ˜‰

  41. geertje zegt:

    We hebben het dan wel over vrouwelijk beoren hoop ik? πŸ˜‰ πŸ˜›

  42. geertje zegt:

    Pffff; effe over….
    vrouwelijke boeren.

    (stomme vogels; allemaal zaadjes in mijn toetsenbord :-S)

    Liefs en dikke knuff Emmelinda!!!!

  43. marion zegt:

    hoi emm
    ik ben er even niet, heb heel slecht nieuws van het ziekenhuis gekrgeen.
    sorry :”((

    dikke knuffff en hoop er snel weer te zijn marion

  44. Nicky zegt:

    Lol! Echt weer iets dat jou opgevallen is. Ik lees gewoon over zulke berichten heen!

  45. fijnegozer zegt:

    Zeg heb je vandaag niks te melden?
    Van je kids of van andere helden?
    Heb je niks meegemaakt?
    Of het bloggen gestaakt?
    Da’s vreemd, dat gebeurt toch maar zelden

  46. chavalbueno zegt:

    Zeg ben jij vandaag aan het werk?
    Of zit je misschien in de kerk?
    Ontbreekt soms de wil?
    Het is hier zo stil.
    Of denk jij dat ik dat niet merk?

  47. Emmelinda zegt:

    @Remco; Ja dat zijn nou echt ge-emanciappelde koeien! Zullen ook wel bij een vakbond zijn ghehehe

    @Geertje;Hahaha nou ik hoop het ook…alhoewel….ligt er natuurlijk aan hoe hoog dat quota is. Kunnen die vrouwen er weer voor opdraven πŸ˜›

    Dikke knufff en veel liefs πŸ˜€

    @Marion; Oei meissie, dat klinkt niet al te best. Neem je tijd. Beterschap. Tjemig nou weet ik gewoon niet wat ik zeggen moet.
    Dikke knufff!!!

    @Nicky; Grinnik. Zo is het saaiste nieuws toch nog om te lachen πŸ˜‰

    @Fijne Gozer:

    Ik heb het een beetje erg druk
    da’s voor ’t loggen geen geluk
    Even rustig aan toch
    dus even geen log
    Ik weet het..da’s erg fuckvervelend.

    @Chavalbueno;
    Ja ik voel me nou ook erg schuldig
    Maar wees nou niet ongeduldig
    Misschien wel deze week
    dat ik weer een log kweek
    Die schrijf ik dan zeer zorgvuldig!

  48. Pasula zegt:

    Gelukkig staat er “misschien” tussen, dat geeft weer hoop voor de toekomst. πŸ˜‰

  49. Sally zegt:

    ach gossie, krijgen de koeien concurrentie?

  50. * Garfjeuh * zegt:

    Hiep hiep hoera voor de koetjes.
    Fijne week.

  51. Marika zegt:

    Ik ben heel benieuwd hoe ze dat gaan doen hehehe.

  52. rietepietz zegt:

    Moeten de koeien dan een uier extra aangemeten krijgen? Of doet de boer een “beetje water bij de melk) !
    gezellige avond en lieve groetjes , Riet

  53. rietepietz zegt:

    Moeten de koeien dan een uier extra aangemeten krijgen? Of doet de boer een “beetje water bij de melk) !
    gezellige avond en lieve groetjes , Riet

  54. rietepietz zegt:

    Sorry , ik dΓ‘cht dat het mis ging maar het bleek niΓ©t misgegaan te zijn , waardoor het nu toch Γ©cht mis is gegaan ! Knuffie , Riet

  55. geertje zegt:

    Is het bij jou ook zo somber buiten?
    Heb vandaag maar erwtensoep gemaakt!
    Echt weer ervoor…
    Fijne avond Emmelinda!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  56. Dinie zegt:

    Hahaha, en die koeien maar melken….., ik denk niet dat ik dΓ­e melk ga drinken……

  57. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Hahaha ja psies. En wanneer misschien omgezet wordt in zeker weten hoop ik op een hele hoop πŸ˜›

    @Sally; Ik vrees het wel. Eens kijken of ze dat net zo goed kunnen als de koeien πŸ˜›

    @Garfjeuh;Wat zullen zij genieten van die aanblik ghehehe. Ik wens jou ook een hele fijne week!

    @Marika; Nou! Ik ook! Jammer dat dit nergens te vinden is πŸ˜‰

    @Rietepietz;Ik denk dat de boer noodmaatregelen moet nemen voordat ie ook vlekken krijgt/ziet ghehehe

    Soms is het een toestand met die code he? Pffff. Maar goed, ik wens jou natuurlijk Γ³Γ³k een hele fijne avond! Dikke knufffff

    @Geertje; Ja pfff vanmiddag was het ineens raak. Volgens mij is het ook niet meer opgehouden met regenen. Bij jullie ook niet? Bleeergh niks aan he? Al heb ik nieuwe spullen gekocht voor in huis om de boel een beetje op te fleuren. πŸ˜€ Net zoiets als snert he…hoort er bij πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs πŸ˜€

    @Dinie; Hahaha ikke ook niet, ghehehe πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

