Hoezo mensenhandel ???

Neuh niks te doorklikkuhhh. Het gaat hier alleen om de advertentie, ghehehe!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

48 reacties op Hoezo mensenhandel ???

  1. Hanny zegt:

    Sorry, als ik klik op de afbeelding kom ik op de site van Photobucket terecht en zie ik niet de afbeelding “kunstwerk”. Of bedoel je dat Photobucket aan mensenhandel doet.

  2. Emmelinda zegt:

    Ik heb het al veranderd ;). Het is nou geen doorklik meer. Was ook niet de bedoeling. Het ging er over dat de Bijenkorf en Ebay aan mensenhandel lijken te doen ๐Ÿ˜‰

  3. ~Tina~ zegt:

    Hahaha…. mensenhandel!
    Het is maar net hoe je het leest he?
    Maar natuurlijk maak jij er weer zoiets van, dat had ik wel verwacht.

    Heel fijn weekend enneh…. tot morgen!
    Groetjes en liefs van Tina

  4. Emmelinda zegt:

    Eergisteren hoorde ik ook zo’n mooie op tv: “Politie doet te weinig aan mensenhandel”. Natuurlijk begreep ik heel goed wat ze bedoelde maar het was er weer zo-eentje. Helaas kon ik er geen geschreven tekst van vinden. Nu wel. Zij het in een andere vorm ghehehe.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Maar dat zal ik je morgen zelf toewensen hihi. Leuk!

    Liefs en veel groetjes!

  5. Sjoukje zegt:

    Je hebt er wel weer iets leuks van gemaakt, hihihi.

    Prettig weekend!
    Groetjes Sjoukje

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik, dank je wel ๐Ÿ˜‰ Actueel ook he? Ghehehe.

    Ik wens jou ook een heeeel fijn weekend!
    Groetjes ๐Ÿ˜€

  7. Sjoukje zegt:

    Het plaatje is niet zichtbaar, ik probeer het nogeens.

    </a

  8. Emmelinda zegt:

    Ohhhh wat een schatje! Omdat die van vorige week zo lief was, was ik nu wel sgieuwnierig! Thanks ๐Ÿ˜€

  9. Abby zegt:

    Whaaaaahahahahahahahahahaha LL hahahahahahaha
    Ik lig helemaal in een deuk!!!
    En jij weet waarom … hahahahahahahahahahahahaha

  10. Emmelinda zegt:

    Omdat je die smiley gevonden hebt die over de grond rolt? Whaahaa ๐Ÿ˜›

  11. Annemarie zegt:

    Nou ik heb net 3 dwaze dagen gehad… Dus klikken, ho maar! ๐Ÿ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Whaahaa zou de Bijenkorf Leiden als voorbeeld genomen hebben tijdens die dagen? Ghehehe ๐Ÿ˜‰

  13. hahahah lijkt inderdaad op mensenhandel he die tekst.
    PFFFFFF ben er even drie dagen uit en heb gelijk weer heel wat bij te lezen bij je.
    Off topic, ben wel erg blij dat ik je de kriebels bezorgde met het reuzerad, was ik gelukkig niet de enige die de kriebels kreeg.
    Enige verschil jij zag het op de foto en ik zet erin brrrrrrrr

  14. Emmelinda zegt:

    Hihi ja he? Ik moest er gelijk aan denken ๐Ÿ˜€

    Neem de tijd, het staat er nog wel even, ghehehe.

    Jaaaaaaa ik ben echt trots op jou. Ik moet er echt niet aan denken hoor. Alhoewel…als het bakje helemaal afgesloten is durf ik er wel in. Maar dan mag je niet bewegen hoor anders gaat het bakje zo schommelen hahaha ๐Ÿ˜‰

  15. geertje zegt:

    Klikken werkte niet hahahahaha!
    Wakker zijn is ook een kunst ๐Ÿ˜‰
    (Of zou ik dan verkocht zijn geweest :P)

    Fijn weekend Emmelinda!!!
    Liefs en dikke knufffff ๐Ÿ™‚

  16. Emmelinda zegt:

    Hihi nee deze keer hoefde je een keer niet te klikken maar te kijken. Service van de zaak ๐Ÿ˜‰ ghehehe

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Geniet er lekker van!

    Dikke knufff en veel liefs ๐Ÿ˜‰

  17. Remco zegt:

    ik sta ook voortdurend in de verkoop maar niemand wil me langer dan twee dagen hebben en neee dat ligt echt niet aan mij ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Ze hebben geen smaak Remco. Waar moet het toch heen met deze wrede wereld *sjugt*

  19. ans zegt:

    Eigen schuld, moeten ze maar niet klikken!

  20. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa die Ans. Zo is het! :D. Meteen gestraft ๐Ÿ˜›

  21. fijnegozer zegt:

    Was het nou nog een boer die melk produceert. Daar heb je tenminste wat aan.

  22. Natazz zegt:

    Ik klik maar niet. ๐Ÿ˜‰

    fijn weekend!

  23. Emmelinda zegt:

    @Fijnegozer; Nou inderdaad, daar kun je nog winst op maken ook, ghehehe

    @Natazz; Doe maar niet nee ๐Ÿ˜‰
    Jij ook een heel fijn weekend!

  24. Abby zegt:

    Hahaha ik blijf lachen whahahahaha

  25. Emmelinda zegt:

    Hihi niet te hard over de grond rollen he ๐Ÿ˜›

  26. J@n. zegt:

    Wie wil er het recht hebben om mij te verkopen? Kdacht ’t niee!!!!

  27. Bengeltjuh zegt:

    Ik wil helemaal niet verkocht worden, zijn enzovoorts enzovoorts.

    Ik ben bij deze uitverkocht ;-))

  28. Emmelinda zegt:

    @J@n; Ik zou ze aanklagen ๐Ÿ˜› Ghehehe

    @Bengeltjuh; Hahaha nou bij mij moeten ze zelfs geld toe geven :P.

  29. * Garfjeuh * zegt:

    De Bijenkorf, daar ben ik eens geweest een paar jaar geleden.
    Ik vond dat ze daar heel leuke dingen hadden en heb er een boxershort voor zoontje gekocht. Heel goede kwaliteit.
    Vind het wel niet goedkoop daar.

    Mijn dochter is al 17 hoor.

    Fijn weekend meid en vergeet vooral niet te genieten.

  30. Emmelinda zegt:

    Nee, het is daar ook niet goedkoop. Ik kom er zelden. Of ik moet echt iets speciaals hebben dat nergens anders te vinden is. Maar het mooiste van die dagen is dat de mensen al om 7 uur in de rij staan om elkaar een paar uur later de oogjes uit te kunnen krabben vanwege de koopjes die net voor de neus weggegrist worden. Je weet gewoon niet wat je ziet.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Veel plezier! Vergeten te genieten doe ik niet, daar is het te mooi weer voor hihi.

  31. Belinda zegt:

    Hahahahaha
    Rita (Verdonk voor de duidelijkheid) stond er ook te koop maar er waren te weinig aspirant kopers! ๐Ÿ˜‰

    Geniet van het zonnige weekend

  32. Emmelinda zegt:

    Whaahaa al zou ze het goed doen op de kermis. Om ballen tegen aan te gooien ๐Ÿ˜›

    Heeeeerlijk he? Het is zoooo lekker! Veel plezier dit weekend!

  33. Anoniem zegt:

    haha van mij mogen ze me verkopen
    misschien word het dan nog leuk
    kus marion

  34. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja wie weet waar we dan uit zouden komen he? ๐Ÿ˜‰

    Knufff

  35. Anoniem zegt:

    geen idee mar t kan niet slechter:D dat weet ik wel
    heb je mail nog gehd?
    kus marion

  36. Emmelinda zegt:

    Misschien ergens waar het heeeeeel warm is? Hihi

    Mail? Nee??

    Knufffff

  37. off topic, inderdaad half leiden is nog steeds aan het bijkomen, en omdat ik je mag waarschuw ik je vast, mijn log is laag bij de grond vandaag maar die van Annemarie ( na 24:00 uur)is wel erg hoog hoor hahahaahahah

  38. Emmelinda zegt:

    Hihi lijkt wel echt op de verschijnselen van carnaval he? Ghehehe.

    Zo heee, da’s wel heeeeeel aardig van je Emile. Dan denk ik dat ik maar niet bij Annemarie ga kijken voor het slapen gaan hahaha ๐Ÿ˜‰

  39. Hanny zegt:

    Moderne slavernij dus!

  40. Anoniem zegt:

    GA IK VNDAAG NOG EEN KEERJTE MAIL STURN N EERST ETEN KUS M

  41. Emmelinda zegt:

    @Hanny; Hahaha ja psies. Slavernij voeren vanuit je luie stoel! ๐Ÿ˜‰

    @Is goed. Eetze ๐Ÿ˜‰

  42. Pasula zegt:

    Ben zo blij dat ik dat wespennest die dagen vermeden heb…

  43. Yvonne zegt:

    Gelukkig kan ik niet klikkuh.

  44. Emmelinda zegt:

    @Pasula; O jaaaaa ik ook. Gisteren waren we heel effies naar de stad gelopen en kwamen er langs. Ongelooflijk dat mensen er dat voor overhebben om in een file de winkel in en uit te lopen. Als dat laatste nog gaat na dat slagveld ghehehe ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Grinnik…gelukkig maar ๐Ÿ˜‰

  45. Rietepietz zegt:

    Mensen ,mensen ( wรกt een ) handel!
    Tja , de zaak heet natuurlijk niet voor niets “de bijenkorf” , een lege “bijenkorf “levert niet op !
    Maar mij zien ze daar dus niet in die 3 dagen ik ben er niet “dol “op en niet “dwaas”genoeg voor!
    fijne avond en liefs Riet

  46. Emmelinda zegt:

    Grinnik…al zou je graag willen, die blikken van kooplustige vrouwen die er rondlopen…als die konden doden dan kwร m je de zaak nog niet binnen al had je dat graag! Ghehehe

    Jij ook een fijne avond! dikke knufffff

  47. Dinie zegt:

    Mmmmm wel een idee voor die kannibaal van je limerick hierboven….:D

  48. Emmelinda zegt:

    Dan zal-ie wel blijven klikken. De pakketdienst zal dan wel overuren draaien ghehehe ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

