Yep, weer eens een limerick!

kunstwerk

Een eenzame kannibaal mopperde te Praag:
"Wat is het toch ontzettend stil vandaag!

Had ik het van te voren geweten,
dan had ik mijn vrouw niet opgegeten.

Nou zit ik er mooi mee in mijn maag!"

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

71 reacties op Yep, weer eens een limerick!

  1. Annemarie zegt:

    Had hij dan juist niet teveel geleuter gehoord? πŸ˜‰
    *grijns* Hij is weer prachtig!

    Fijne avond.
    Kniefs!

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik, misschien had ie haar juist daarom in eerste instantie opgegeten πŸ˜€
    Dank je wel πŸ˜€

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    KNIEFS!!!

  3. En nu weer op naar de 1000 !Β‘ πŸ™‚

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ssssst. Ik zou het bijna wéér doen. Was zo leuk.

    Bijna he πŸ˜‰

  5. fijnegozer zegt:

    Wist niet dat er in Praag ook kannibalen rondlopen Emmelinda. Kom je straks nog op de chat?

  6. Emmelinda zegt:

    Ik wist het ook niet FG (al wist ik dat er in Duitsland wel eentje was), zo leer je nog eens wat he? Ghehehe.

    Ik zal straks eens kijken, het wordt wel iets later dan denk ik πŸ˜‰

  7. ans zegt:

    Hahaha, hij is geweldig!!!

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel πŸ˜€

  9. geertje zegt:

    Er hoeft niet weer teruggerijmd te worden toch? :-))
    Hij is weer geweldig Emmelinda!
    Hoe verzin je ze toch steeds!!!
    Fijne avond nog πŸ™‚
    Liefs en dikke knuffff!!!

  10. Heeeeee leuk weer eens een Emmelimerick en weer een hele goede hahahah

  11. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Hahaha nee hoor, vandaag doe ik het alleen πŸ˜‰
    Dank je wel Geertje. Het kwam eigenlijk vanzelf door een opmerking bij de log over die fruitmand. Ik zag het al weer helemaal voor me πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff en veel liefs!

    @Leidse Glibber; Hihi da’s een goeie, zo noem ik ze voortaan! Dank je wel Emile πŸ˜€

  12. Abby zegt:

    Ze was vast een zeeuwse babbelaar πŸ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Whaahaa. O wacht us…daar kan ik ook nog wel eens een limerick van maken hihi πŸ˜‰

  14. Abby zegt:

    Of een Emmelinderick hihihi… (in reactie op Glibber)

  15. Emmelinda zegt:

    Of een zeeuwse BABBYLAAR ghehehe

  16. Abby zegt:

    huh? ik ben toch niet om op te vreten?! whahaha

  17. Emmelinda zegt:

    Maar toch wel zoet*?

    *braaf/lief/aardig etc.

  18. Abby zegt:

    uuuuhhhhhh [bloos ….. hihi

  19. Emmelinda zegt:

    *grinnikt* Waar is die smiley nou he? Ghehehe

  20. Abby zegt:

    Ja idd pfff, kun je niet gewoon een puntje gaan nemen hihi *zucht*

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha die heb ik al. Al vier jaar ghehehe. Tenminste…als ze die niet weggegooid hebben daaro πŸ˜‰

  22. Abby zegt:

    Maar daar heb je smilieeeeeeesss! [yeah hihi

  23. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is waar. Kan hier ook maar dan op een omslachtige manier. Jammer….

  24. Hanny zegt:

    Goed gevonden van LG: een Emmelimerick.
    Deze was weer ouderwets goed. Dat hebben we zo gemist terwijl je logpauze had.

  25. Emmelinda zegt:

    Ja ik hou die er gewoon in. Is een goeie πŸ˜€

    Dank je wel Hanny. Ik heb het zelf ook heel erg gemist. Heerlijk om te doen! πŸ˜€

  26. Remco zegt:

    WATTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!

    geldt hier nou nog steeds geen Limerick-VERBOD.

  27. Emmelinda zegt:

    Hahaha en al was dat zo, dan hield ik me daar niet aan. Lekker puh πŸ˜›

  28. Abby zegt:

    Offf een zeeuwse SABbylaar *smiley met vindger onder oog* hahaha schoot me inene weer ff te binnen πŸ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Oooooof een zeeuwe SchnABBYlaar πŸ˜› *plaatst rofl-smiley. En ook Whaahaa-smiley. Met de hihihi er achter aan*

  30. tagrijn zegt:

    Goed dat ik vorig jaar niet wist dat er in Praag kannibalen waren. Maar als jij weer met limericken gaat beginnen, is dat toch weer niet een vooraankondiging van maanden logstilte?

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha soms is het maar goed dat een mens niet alles weet πŸ˜‰

    Grinnik, wie weet. Alles is mogelijk hahaha πŸ˜‰

  32. Ja nee ik ga niet meer meedoen met de limmericken! Voor je het weet kap je zomaar weer met webloggen!

  33. Youke zegt:

    En dan kakelde ze vast te veel. Maar dit gaan toch niet weer meer dan 2000 reacties worden? Zoals bij de vorige limerick?

  34. ~Tina~ zegt:

    Heeeeee, waar ben jij door geΓ―nspireerd??
    Hij is super!!!!
    Knap hoor dat je dat zo even bedenkt.

    Ik vond het ontzettend gezellig om zaterdagochtend met je te kletsen, heel erg leuk om elkaar ontmoet te hebben!

    Fijne maandag!
    Groetjes en liefs van Tina

  35. Emmelinda zegt:

    @Libra/weegschaal; Hahaha ja wie weet breng je me zo nog wel op ideeΓ«n, ghehehe πŸ˜‰

    @Youke; Grinnik, het is in ieder geval niet mijn bedoeling. Maar ja, je weet nooit he πŸ˜‰

    @Tina; Jaaaaaa hahaha door jou! Ik zag het meteen voor me :D. Nog even omzetten in woorden en klaar πŸ˜€

    Ja ik vond het ook heel erg leuk, ook zo lekker onverwachts! Ik ben blij dat ik het gedaan heb hihi. Leest meteen heel anders he, nou je die persoon ontmoet hebt he? Veel leuker πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne maandag!

    Liefs en veel groetjes!

  36. Bengeltjuh zegt:

    Ow heerlijk….weer limericktijd ;-))

  37. Emmelinda zegt:

    Hihi ja was echt weer tijd voor de limericktijd πŸ˜‰

  38. Pasula zegt:

    Meesterlijk, maar ja, dat zijn al jouw limericks -ff zonder te slijmen- ze zijn echt goed!

  39. Emmelinda zegt:

    *lacht tanden bloot* Dank je wel Pasuultje :D, dat is leuk om te lezen πŸ˜‰

  40. Belinda zegt:

    Hahahaha ze blijven goed hoor!! Verzamelen die hap en bundelen!

  41. nieta zegt:

    Ohh,please..geen limerick als antwoord,allemaal. Dan stopt ze weer!!
    (Hij is wel leuk,hoor! *zegt ze zachtjes voordat het weer gigantisch uit de klauwen loopt en een logstop veroorzaakt van een half jaar*)

  42. Emmelinda zegt:

    @Belinda; Hihi dank je wel. Ja ondertussen zijn het er al een heleboel. Nog ff en het past niet meer in de pocket-editie πŸ˜‰

    @Nieta;Oh hahaha, het leek echt alsof ik daarom wegbleef he? Maar nee hoor, limerick maar een eind weg. Dat was om hele andere redenen πŸ˜‰
    (maareh…thanks :D)

  43. Dinie zegt:

    Oei dat je het nog durft straks haal je weer de 5000 reacties en dan ben je weer een half jaar aan het bijkomen πŸ˜‰
    Maar hij is wel weer GOED!

  44. Sjoukje zegt:

    Nee hè, je gaat toch niet weer beginnen, straks ben je weer maanden weg. Je hebt wel weer een goede limerick gemaakt, ik kan het niet.

    Groetjes Sjoukje

  45. Emmelinda zegt:

    @Dinie & Sjoukje; Ik zou graag zeggen dat het aan die enorme lijst limericken lag dat ik maanden lang wegbleef maar dat is het niet. Dat vond ik juist heerlijk hahaha.

    Maar dank jullie wel :D. Leuk om te horen…euh…lezen!

    Groetjes!

  46. * Garfjeuh * zegt:

    Haha, wat een leuk gedichtje.
    Jullie NL-rs zijn toch een krak in rijmpjes hΓ©.
    Fijne week meid.
    Groetjes.

  47. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel πŸ˜€
    Grinnik, ik heb eigenlijk geen flauw idee, dat zal bij jullie toch ook wel zijn?? πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne week! Maak er iets moois van!

    Groetjes!

  48. hahhahahahahahaha heb geloof ik wel wat los gemaakt he hahahaah

  49. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik geloof het ook. Die naam hou ik er in. Ik hoop tenminste dat je er geen copyright op hebt gezet? Ghehehe πŸ˜‰

  50. geertje zegt:

    Je weet inderdaad maar nooit; maar soms mag het ook best wat minder nerveus πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne avond Emmelinda!!!!
    Liefs en dikke knufff :-))

  51. Emmelinda zegt:

    Dat is waar, hihi. Je schrikt er toch flink van. πŸ˜‰

    Dank je wel πŸ˜€

    Knufferdeknufff

  52. Natazz zegt:

    je bent weer op gang, geweldig!

  53. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Natazz:D

  54. Abby zegt:

    Ff off topic, waarom wilde je me nou laatst storen eigenlijk?? *smiley wrijft onder zn kinnetje*

  55. ~Tina~ zegt:

    http://www.nu.nl/news/1264438/11/Duitse_president_aangekomen.html

    Dit leek me net weer wat voor jou!
    Wat zou hij daar gegeten hebben???

    Fijne dag!
    Groetjes en liefs van Tina

  56. Emmelinda zegt:

    @Abby; Niet zo nieuwsgierig he *plaatst smiley met vingertje dat naar links en rechts gaat* hahaha πŸ˜›
    Maareuh…inmiddels weet je het al πŸ˜‰

    @Tina; Hahaha jaaaa dat is er ook zo-eentje. Dan zie ik ook hele andere dingen er bij :D. Vast worst. Flink veel worst. Zo’n lange rij worsten die aan elkaar vast zitten ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne dag!

    Veel liefs en groetjes!

  57. rietepietz zegt:

    Ik doe het wΓ©l/ ik doe het niet / ik doe het wΓ©l / ik doe het niet /ik doe het wel / ik doe ……. ik heb géén mens gegeten maar zit “er ” toch mee in m’n maag !
    Whahahaha, ik dΓΊrf het gewoon niet , straks heb ik het op m’n geweten dat er hier weer 1000 komen te staan en jij uitgeput mÑÑnden moet herstellen !
    lieve groetjes , Riet

  58. Emmelinda zegt:

    En omdat ik nou teleurgesteld ben (had me zo verheugd op een leuke limerick van Rietjuhhh) moet ik ff een sabbatical opnemen wegens de schrik πŸ˜›

    Tot over 6 maanden! πŸ˜€

    Dikke knuffff

  59. Off topic, voor jou nooit copyright hahaahahah ennuh herfst is alleen maar leuk op plaatjes geef mij ook maar lente en zomer hoor.

  60. geertje zegt:

    Regent het bij jullie nu ook?
    Hier giet het; waardeloos!
    Was het maar weer zomer πŸ˜‰
    Fijne dag morgen Emmelinda!
    Liefs en dikke knufff :-))

  61. miss marple zegt:

    Hoe kom je er weer op? Hij is weer leuk en knap bedacht!

  62. Abby zegt:

    Hihi ja ik weet het al, kan niet wachten! [yeah ennuh…ondertussen weet jij het ook… Praat je nou niet meer tegen me?? Ghehehehe

  63. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Haaaa daar ben ik heel blij mee. De volgende limerick krijgt een andere naam πŸ˜‰
    Ja is echt zo he. Heerlijk, de lente en de zomer. Behalve de afgelopen zomer dan hihi.

    @Geertje; Ja op dat tijdstip regende het hier ook. Gelukkig hoefde ik niet naar buiten rond die tijd. Het is daarvoor wel weer droog gebleven. Vandaag is het weer heerlijk.
    Ik wens jou natuurlijk Γ³Γ³k een hele fijne dag!

    Dikke knuffff ven veel liefs !

    @Miss Marple; Dank je wel Miss. Het was eigenlijk door een reactie van Tina op die log van de fruitmand. Sloeg mijn fantasie gelijk op hol ghehehe

    @Abby; Nou laten we dan onze agenda’s trekken. Oeps, laat ik daar nou net een log over geschreven hebben ghehehe.

    Yep ondertussen weet ik het ook. Ennuh…ik wil best tegen je praten…als ik bekomen ben van de schrik whaahaa πŸ˜› Geintjuhhh

  64. Abby zegt:

    Dan ga ik hem gauw lezen! :p ..
    Rotmeid! LL

  65. Emmelinda zegt:

    Hahaha goed zo πŸ˜€

    Ahhhh wat zeg je toch weer van die lieve woordjes tegen mij πŸ˜› ghehehe

  66. Jaap zegt:

    hahahaha hij (of zij, maar dat kunnen we nie meer zien 😦 ) is weer schitterend, Emm! :))

  67. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel Jaap πŸ˜€

  68. Henriette zegt:

    Hahahahaha…..da’s een goeie !!!!

  69. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel πŸ˜€

  70. Nicky zegt:

    Hij is super! Op mijn nieuwe werk is het ook stil (nee, ik heb mijn collega’s niet opgegeten!) dus ik lees morgen verder!

    Groetjes,
    Nicky

  71. Emmelinda zegt:

    Niet? Had je geen peper en zout bij je? Ghehehe πŸ˜‰

    Groetjes terug πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

