Watkijkjemenou?

Kiekeboe

In de rij bij de kassa voelde ik het; iemand was me aan het bestuderen. Vanuit mijn ooghoeken speurde ik de omgeving af en zag hoe hij naar me keek. Nogal uitgebreid. Ongegeneerd gingen zijn ogen over mijn lijf van top tot teen en weer terug (oke, ook een b-tje van links naar rechts, ghehehe). Wat ik ook uit mijn winkelmandje haalde en op de loopband mikte, niets ontging hem. Hij zocht ondertussen duidelijk oogcontact. Toen mijn ogen eindelijk de zijne vonden keek hij verlegen van me weg. Om daarna snel stiekem nog een keer te spieken of ik nog keek. Niet dat ik het vervelend vond. Neuh ik vond het wel leuk al had ik zijn moeder kunnen zijn.

Da’s toch echt heerlijk..

…wanneer je als peuter iemand onbeschaamd kunt aangapen.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

68 reacties op Watkijkjemenou?

  1. Hanny zegt:

    Schattig he, die kleine kereltjes. Om te zoenen!

  2. Emmelinda zegt:

    Ja egwel! Die oogjes ook. Was zo schattig! Zat ie daar voorin in het winkelkarretje te kijken hihi

  3. Hanny zegt:

    Leuk he, die kleine kereltjes. Om te zoenen!

  4. Emmelinda zegt:

    Ah jij hebt het dus ook…weblog doet vaag he?

  5. Hanny zegt:

    Sorry dat er 2 keer een reactie staat. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar je log loopt als een trage slak.

  6. Emmelinda zegt:

    Ja heb ik zelf ook. Ik begrijp er geen bal van ๐Ÿ˜ฆ

  7. Annemarie zegt:

    Maar daarvoor ben je peuter! Dan mag het namelijk nog! ๐Ÿ˜€

  8. Abby zegt:

    hahaha Jens zou gewoon roepen : Hallooo! ๐Ÿ™‚

  9. fijnegozer zegt:

    Weet je zeker dat het een peuter was? Was het geen mannetje a la Bart de Graaf?

  10. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hahaha ja jammer eigenlijk he. Soms heb je die neiging wel eens om iemand te gaan zitten bestuderen. Maar goed, op een terrasje mag het eigenlijk nog he? ๐Ÿ˜‰

    @Abby; Deze was waarschijnlijk met stomheid geslagen ghehehe. (nope, geen zinloos geweld hihi)

    @Fijne Gozer; Whaahaa nou hij kwijlde. maar ja, misschien deed Bart dat ook wel? Ghehehe

  11. fijnegozer zegt:

    Als Bart jou had gezien had hij dat vast en zeker gedaan.

  12. Henriette zegt:

    Leek je op zijn moeder? Hahahaha.

  13. Emmelinda zegt:

    @ Fijne Gozer; Whaahaa had ie zeker mijn lollie gezien dan???

  14. Emmelinda zegt:

    @Henriette; whaahaa wie weet.

  15. fijnegozer zegt:

    Ha ha, jij zegt ‘t. Trouwens ik heb een ode aan mijn lezers gebracht. En daar hoor jij toch bij. Dus ben benieuwd of je jezelf er in terug kan vinden.

  16. nieta zegt:

    Ach..de lieverd..je hebt hem toch wel even een vette knipoog gegeven,he??

  17. Emmelinda zegt:

    Ohhh wat spannend. Nou dan kom ik zo effies kijken hoor ;). Eens kijken of ik mezelf kan terugvinden ghehehe

  18. Emmelinda zegt:

    @Nieta; hahaha wat dacht je ๐Ÿ˜‰

  19. tagrijn zegt:

    Maar eh… vanaf welke leeftijd mag er niet meer naar je gekeken worden, al dan niet onbeschaamd?

  20. Emmelinda zegt:

    Wanneer ze de kwijlfase voorbij zijn denk ik, ghehehe ๐Ÿ˜‰

  21. Pasula zegt:

    Als peuter… hahaha Emmelinda, ik had hele visioenen van een toekomstige jongere minnaar!

  22. Emmelinda zegt:

    Whaahaa *doet vreugdedansje* gelukt! Ja weer een droom in duigen. Pfff. Ze moeten die zitjes in die winkelwagens ook voor volwassenen maken. Wie weet wat voor mooie momenten er zich dan bij de kassa afspelen ๐Ÿ˜›

  23. Hm… is hier de wens de vader van de gedachte? :-)))

  24. Ans zegt:

    O wat heerlijk, ik zat ondertussen al verder te denken en zag jou in gedachten die man er eens stevig op aanspreken dat ie zijn ogen voortaan in zijn zak moet houden omdat je hier niet van gediend bent…….is t een kind!!!
    Hahahaha, hij is goed! Wat heerlijk zo’n kind hรจ?

  25. ahahhahahahahahahahahahahahah schitterende laatste zin.
    Doet me herinneren aan de opmerking van een peuter van een kennis van ons in de supermarkt.
    Waarschijnlijk was hem op simpele wijze uitgelgd hoe kinderen ter wereld kunnen komen, gewoon of via de keizersnee.
    Hij ziet een baby-tje en roept hee mam zou die baby door de poes of de snee gekomen zijn.

  26. Ans zegt:

    Proest hahahaha, die van Leidse Glibber vind ik ook geweldig!

  27. Youke zegt:

    hihihi hij is leuk!
    Ja, die kleintjes die staren wat af!

  28. Emmelinda zegt:

    @Libra/weegschaal; Welnee, ik wil er geen kinderen meer bij.

    Whaahaaa geintjuhhh

    @Ans; *giechelt* Hahaha was je nieuwsgierig hoe het afliep? Ghehehe. De voorpret was ook zo leuk. En het moment zelf. Ik zat hem zo aan te kijken en bedacht me dat zij nog zo heerlijk kunnen kijken zonder dat je er kwaad om wordt. Als een volwassene dat doet kijk je al meteen heel anders hihi.

    Whaahaa ja die van Leidse Glibber. Het zal je gebeuren. Dan sta je ook ff te kijken zeg! Weten ze meteen waar hij de woorden vandaan heeft ghehehe

    @Leidse Glibber; Thanks :D. Maar hahaha het zal je toch gebeuren. Dan weet je ook niet waar je moet kijken. Het mooiste is dat die kids nooit lijken te onthouden wat je ze leert en ze je wรฉl verrassen met woorden die je er misschien op een onbewaakt ogenblik uitflapt. Het lijkt me fantastisch om met kleine kinderen te werken wat dit betreft. Je weet meer van die ouders dan zij denken hahaha ๐Ÿ˜›

    @Youke; Hihi dank je wel ๐Ÿ˜€
    Kan ik best jaloers op zijn. Wij moeten het stiekem anders is het niet netjes. Of je krijgt commentaar. ๐Ÿ˜‰

  29. Remco zegt:

    nouja zeg sjans van en peuter. wat had je voor lekkers in je wagentje liggen dat hij gaag wilde hebben ๐Ÿ˜€

  30. claudine zegt:

    ha ha ha, ja ja zo zie je maar weer denk je aan een spannend verhaal wat je ego zou strelen is het een peuter ha ha ha.. X

  31. Emmelinda zegt:

    @Remco; Nou gewoon..de hele collectie hamsters en bijbehorende prullaria :P. Was echt niet om hem de oogjes uit te steken *verstopt vork achter rug*

    @Claudine; Die peuters van tegenwoordig ook. Je moet ze ook ALLES leren ghehehe :P. Maar goed…ik ben al blij dat ie niet ging gillen toen ie me zag. Was ook een mogelijkheid geweest ๐Ÿ˜›

  32. Bengeltjuh zegt:

    Ahhhhh liefff!

    Die peuter dan he…..ok jij ook ๐Ÿ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dank je wel. U2 ๐Ÿ˜€

  34. Anoniem zegt:

    hooiii
    dat is wle leuk die kleintjes
    haha
    kom ff klage
    ben ziek en moet naar school
    kus m

  35. Natazz zegt:

    Schattig he die kleintjes die zo lekker kunnen loeren. Je zou er jaloers op worden. hihi.

    fijne dag!

  36. Emmelinda zegt:

    @M; Oh arme jij. Veel sterkte dan vandaag. Ik hoop dat je het een beetje kunt uithouden? Beterschap meissie!

    @Natazz; Ja nou! Dat was ik ook. Soms zou je wel een poosje willen ruilen. ;).

    Ik wens jou ook een hele fijne dag!

  37. * Garfjeuh * zegt:

    Haha, leuk zo’n klein ventje.

    Fijne dag.

  38. Emmelinda zegt:

    Hihi geinig he. Was zo’n schatje.

    Jij ook een hel fijne dag!

  39. Belinda zegt:

    Hahahahahaha die peuter toch! Trad zijn moeder niet op om hem een draai om zijn oren te geven om zo te staren naar onbekende vrouwen? ๐Ÿ˜‰

  40. Emmelinda zegt:

    Nee niet eens. Belachelijk he, die moeders van tegenwoordig ghehehe ๐Ÿ˜‰

  41. J@n. zegt:

    Dus je klaagt ook niet als een bouwvakker je nafluit, want das toch nog maar een jochie, mentaal in ieder geval dan toch.

  42. Wanda zegt:

    Ik heb weer genoten!

    Liefs,

    Wanda

  43. Jenny zegt:

    Ach, zo lief en nu mag het nog! Hahaha…!
    Groetjes!

  44. Emmelinda zegt:

    @J@n; Hahaha neuh ik klaag zelfs dan niet. Vind ut wel schattig :P. Althans, ligt er aan hoe mijn humeur is whaahaa

    @Wanda; Hihi goed zo ๐Ÿ˜€

    Knufff

    @Jenny; Ja schattig he? Het speeksel liep zo langs zijn duimpje af ghehehe

    Groetjes terug!

  45. Billy zegt:

    jong geleerd, is…..

    Hรจhรจhรจhรจ

  46. Emmelinda zegt:

    Hihi ja zo is het. Lang genoeg oefenen totdat het lonken helemaal perfekt is ๐Ÿ˜‰

  47. Nicky zegt:

    Jij bent veel te lief. Ik had gewoon ineens heel hard ‘BOE’ geroepen! Gnagna!

  48. Emmelinda zegt:

    Oh whaahaa dat heb ik laatst bij McDonalds gedaan. Er liepen twee mannetjes langs onze tafel en die keken zo. Toen riep ik Boeh. Die schrokken whaahaa. Ik kwam gewoon niet meer bij :P.

  49. Yvonne zegt:

    Ja, ja. Wat gooide op de loopband?

  50. Emmelinda zegt:

    Ikke? Niks bijzonder, gewoon de playboy ๐Ÿ˜›

  51. miss marple zegt:

    Het zit er dus al vroeg in! ๐Ÿ˜›

  52. Emmelinda zegt:

    Ja blijkbaar hihi :D. Alstie dan maar zo knuffelig blijft ๐Ÿ˜‰

  53. Jaap zegt:

    Je had me nooi op mijn verkeerde been zeg… ๐Ÿ˜‰

  54. hihi, ik vind dat soort kinderen ook altijd super, meestal maak ik er wel een spelletje van en vraagt zo’n kleine hummel ‘hoe heet jij?’
    om vervolgens eigenlijk per definitie ‘stoer’ te gaan doen en steeds meer praatjes krijgt… hahaa

  55. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Ghehehe ๐Ÿ˜€

    @Beetje Greetje; Hihi dat kwam ook daarna. Eerst maakte ie er een heel spel van van wegduiken enzo. Maar ja dat zou de boel verraden als ik het in de log verwerkt had. Ik vond het een schatje (terwijl ik dat niet gauw heb met (andersmans) kinderen hihi)

  56. Pasula zegt:

    Maak er een zeer mooie dag van Emmelinda! ๐Ÿ˜‰
    (zonder gillende peuters graag)

  57. vonnieb zegt:

    Geweldig :-))

    Fijne vrijdag meis.
    Liefsssssss -X-

  58. angel zegt:

    heerlijk die peuters he? grote ogen en big smile.. of ze duiken weg achter moeders rokken of broek als je terugkijkt en lacht om dan stiekem om dat moederlijke been heen te loeren of je nog wel kijkt ๐Ÿ˜€

  59. morris zegt:

    Wat spannend beschreven, dacht dat het ging om een of andere “vieze man” ๐Ÿ˜‰

    Peutertjes verrijken de wereld. Ook de ‘duizend en een’ vragen, die ze kunnen stellen……

  60. Abby zegt:

    Hee, zie je, nou heb ik het weer :S Waar is nou die emmelimerick???

  61. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Hahaha dat is tot nu toe aardig gelukt. Jij ook een hele fijne dag!

    @Vonnieb; Hahaha thanks ๐Ÿ˜€
    Ik wens jou ook een heeeeele fijne vrijdag! Knuffff

    @Angel; Ja geinig he, ze doen ook allemaal hetzelfde he? En zich verstoppen. Als zij je niet meer zijn denken ze goed verstopt te zijn ghehehe

    @Morris; Hihi dank je wel. Dan is mijn opzet geslaagd ๐Ÿ˜‰

    Ja nou! Wat er allemaal in die koppies omgaat..ongelooflijk. Lijkt me bijzonder om juf of meester te zijn met allemaal van die ukkies!

    @Abby; Hahaha *laat smiley met toverstokje zien*. Pleitos he? Maar hij is er weer. Die andere was niet goed @$#$@. Weblog weer. Nu issie wรฉl goed. Blijf net zo lang klooien tot het me gelukt is ๐Ÿ˜‰

  62. Sjoukje zegt:

    Schattig om sjans van zo`n klein ventje te hebben. Jouw dag kan niet meer stuk.

    Groetjes en een fijn weekend!
    Sjoukje

  63. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou zeg dat! Die kon ook niet meer stuk. Het was zo’n komisch bolleke ๐Ÿ˜€

    Nou omi, ik wens jou natuurlijk รณรณk een heel fijn weekend!

  64. Rietepietz zegt:

    Tjรฉรฉ Emmelinda ,ik wist niet dat jij zo modern bent.
    Tegenwoordig moet รณรณk een vrouw een minstens 30 jaar jongere “lover” hebben . Kan jij het helpen dat je er een beetje “vroeg bij bent ” .
    Meestal zijn de dames rond de 60 als ze aan een “jonkie” beginnen !
    Je hebt toch wel tegen hem gezegd “kom over een jaar of 20 maar terug “?
    Happy loving , lieve groetjes , Riet

  65. Emmelinda zegt:

    Grinnik ja je moet bij het begin beginnen. Bai die bodem beginnen eeeh. Dan kun je ze nog kneden zoals je ze later wil hebben. Anders moet je ze daarna weer zo africhten weetjewel ghehehe ๐Ÿ˜‰

    Dikke knufff

  66. Marika zegt:

    Whahahaha ik dacht al dat je sjans had. Tss die peuters van tegenwoordig…. :o)

  67. Dinie zegt:

    Ja da’s wel super voor je ego (als hij dat over 20 jaar nog doet ;))

  68. Emmelinda zegt:

    @Marika; Ja snap je dat nou? Het moet niet veel gekker worden, ghehehe

    @Dinie; Hihi ik hoop het voor zijn partner die ie op dat moment heeft ghehehe ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

