Emm is assertief

Nee, nee en nog eens nee. Stoer he? Ghehehe

Neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee,
neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee en nog eens nee!!

Zo. Indrukwekkend he?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

66 reacties op Emm is assertief

  1. Natazz zegt:

    Ik krijg er alleen maar een rotgevoel bij hoor ;-(

  2. Emmelinda zegt:

    Echt? Tjemig. En ik was nog wel zo trots op mezelf :S

  3. Billy zegt:

    wat was de vraag ook alweer?
    🙂

  4. Mmmmmmmm volgens mij krijgt dit een staartje …..

    Fijne avond liefs Ylone xx

  5. Emmelinda zegt:

    Of ik zegeltjes wilde…whaaahaaa geinjuhhhh

  6. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends; Hahaha kans is groot. Ben pas bij hoofdstuk 1 ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knuffff

  7. Wanda zegt:

    Heel indrukwekkend Emmelinda! Zou ik dat ook kunnen?

    Neeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneeneenee

    Veel verder kom ik niet, de spraakherkenning maakte er ineens allemaal negens van.

    Fijne avond!

  8. ans zegt:

    Wow, wat jammer, ik had op een ja gehoopt!

  9. Emmelinda zegt:

    @Wanda; Oh wauw, dat komt ook al ontzettend in de buurt. Misschien moet de spraakherkenning ook een cursus? hihi.

    Jij ook een hele fijne avond!

    @Ans; Grinnik, die komt! Zeker weten😉

  10. Annemarie zegt:

    zei je nou dat je het wel wilde!
    Dapper hoor!😉

  11. ~Tina~ zegt:

    Zo zeg, jij durft!
    Het is zelfs zo heftig dat mijn netvibes er volledig van in de war was….. hahahaha…..

    Vanwaar deze NEE??

    Ik wens je een fijne avond toe.
    Groetjes en liefs van Tina

  12. Emmelinda zegt:

    @Annemarie: Hihihi *klopt op borst*

    @Tina; Cool he? Hahaha zal mooi gestaan hebben in je netvibes ghehehe.

    Een moeder van een vriendin dumpt haar kind altijd bij mij als ze moet werken onder het mom van “Ze wil zo graag met Stef afspreken”. Terwijl andere dagen, wanneer die moeder thuis is dat meisje nooit hier komt spelen. Nu heb ik lekker nee gezegd. O zo.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Liefs en groetjes!

  13. Sjoukje zegt:

    Het woordje NEE is al assertief!

    Groetjes Sjoukje

  14. Emmelinda zegt:

    Dan ben ik voor de rest van het jaar al assertief genoeg geweest ghehehe

    Groetjes terug!

  15. Remco zegt:

    volgens mij he …. liep je alleen maar iemand te pesten😛

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ikke? Doe ik nóóóóóóit😛

  17. Hanny zegt:

    Was een van je dochters zo aan het zeuren en gaf je haar in je hart gelijk, maar kon je dat niet hardop zeggen, waardoor je alleen maar neeneenee….etc. kon zeggen, waardoor je het zelf ook nog ging geloven?!

  18. Emmelinda zegt:

    Whaahaa herken je dat soort gevoelens? Erg zijn die he? Nope, het was niet om zoiets maar pfff dat zijn ook van die dingen waar ik soms niet goed van weet wat ik er nou mee moet😉

  19. Sorry wat bedoel je nou hahaahhaahhahahahhaahah

  20. Emmelinda zegt:

    Euh…het was iets met asser. Asserdinges. Verdorie. Was ik zo goed op weg. Ben ik het woord weer kwijt😛

  21. off topic, wat je schreef over marc en het niet roken, dat bedoel ik nou dat idee houdt mij zo erg tegen.
    En dan zou dit een uitkomst kunnen zijn hahahaha.
    Denk dat ik hem echt van de week ga kopen.

  22. off topic 2>
    Ja lachen he die miniglibber, ik zeg altijd ik ga echt niet oppassen later.
    Tegen die tijd kan je die kinderen gewoon een chip inplanten bij de geboorte en dan via webcam en afstandsbediening in de peiling houden hahahahahahahaa

  23. Emmelinda zegt:

    OT1; Ja Marc is ook niet in één keer gestopt. Daar zijn wat jaren over heen gegaan met pleisters en van dat soort dingen. Totdat het anti-rook-comité hier thuis hem een laptop aanbood. Is ie van de een op andere dag gestopt.😉. Is dat geen idee???? hihi

    OT2; oh whaahaa hier nog zoeentje. Ik moet er ook niet aan denken. Zeg ik nu. Als er dan zo’n koter rondrent trek ik die misschien wel als eerste op schoot om me er de hele middag mee te amuseren ghehehe

    Whoehaaa, vooral die afstandsbediening zie ik wel zitten. Maareuh…niet alleen maar naar de koelkast voor een pilsje zappen he? Ghehehe

    OT3; Kijk kijk…gelukt hahaha. Past hier nog net tussen met een beetje passen en meten ghehehe.

    Grinnik…en anders zorgen we er wel voor dat die techniek zo ver is. ik meen dat we ook nog andere dingen af te handelen hadden. In supermarkten bijvoorbeeld. Die andere ben ik kwijt. Oeps. Zo word ik natuurlijk nóóit rijk😉. Maareuh..ik vind het een fantastisch plan. Ik zorg alvast voor voldoende batterijen op voorraad ghehehe😉

    Hierboven heb ik even ruimte vrij gehouden voor OT nummer 3 ghehehe😉

  24. Rietepietz zegt:

    Oooohh… het lag dus niet aan mijn limerick dat je weer ff niet present was , een duidelijker nee op mijn vraag had je niet kunnen formuleren , gelukkig !

    lieve groetjes , Riet

  25. Emmelinda zegt:

    Whaahaa. Was ie zo duidelijk genoeg? Dacht ut wel he? hahaha

    Dikke knufffff

  26. tagrijn zegt:

    Wil je erover praten?

  27. jajajajajajajajajajajajajajajajajaja ik weet het nu wel🙂

  28. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn:Nee, nee, nee, nee, nee en nog eens nee hahaha😛

    @Jacqueline; Ghehehe. ik ook😉

  29. claudine zegt:

    jajajajajajajajajajajajaja…… nee is het enige juiste antwoord. zo’n assertiviteit is echt een topper. kom maar voor je zelf op andere doen het niet voor je. en wat goed dat je nee zei tegen die moeder ha ha ha. ik braaf als altijd heb eindelijk mijn mond tegen mijn buuf open gedaan ze kwam alweer zeiken en normaal laat ik dat altijd over me heen gaan en denk als ik nu eens al het commentaar op jou ga geven ben ik uren bezig maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan en heb haar eens goed de waarheid gezegt deh weer een stapje dichter bij de vrijheid!!!!!!!!!! ben trots op je XX en fijne avond

  30. Bengeltjuh zegt:

    Zooooooo……en dat lucht op he!

    “Dat kan ik ook, dat kan ik ook”, nee zeggen dan he ;-))

  31. Emmelinda zegt:

    @Claudine; Het lucht zo op he? Al jaren stond ik op het punt om het tegen haar te zeggen maar ja…het is dan wel een “vriendin” van Stef. Ze keek wel raar zeg hahaha. had ik maar een videocamera bij de hand gehad whaahaa. Kon zo naar funniest home video’s😛

    Ennuh…vanwege die buuf ben ik natuurlijk ook trots op jou! Goed gedaan wijffie!
    Jij ook een hele fijne avond! Knufff

    @Bengeltjuh; Heeeeeerlijk he? Werkt wel verslavend ghehehe. Mag ook wel na al die jaren he? Hihi

  32. fijnegozer zegt:

    Ja ja ja ja, zo kan ik ook een logje schrijven ha ha. Het was gisteren stil op de chat zonder jou erbij.

  33. Emmelinda zegt:

    Hahaha moet kunnen op z’n tijd, ghehehe

    Ja vanwege vakantie ben ik maar weinig online geweest😉

  34. J@n. zegt:

    Ben je het ergens niet mee eens dan?

  35. Of topic3.
    Die afstandsbediening is er alleen voor de eventuele kleine, kunnen we vanaf het balkon en de cam zien of hij of zij niet over hun balkon klimt of vingertjes in stopcontact steekt etc.
    Tegen die tijd moet de techniek toch wel zover zijn hoop ik ahahahahahahah
    En nu,…….ben ik benieuwd hoe je een reactie in je vrijgehouden plekkie krijgt hahahhhaha

  36. Youke zegt:

    Altijd goed om een keer nee te zeggen.
    Misschien had je er een paar moeten bewaren?

  37. Emmelinda zegt:

    @Jan; Voortdurend, ghehehe

    @Leidse Glibber; zie hierboven. *bergt plaksel en schaar op*

    @Youke; Verhip, daar zeg je zoiets. Was ik weer te snel. Eens kijken of er nog meer zijn, daar waar ik ze gevonden had😉

  38. vonnieb zegt:

    Goed zo, bij je standpunt blijven!😉

    Fijne dinsdag
    Toedeloe -X-

  39. Emmelinda zegt:

    Hihi zeker weten😉

    Ik wens jou ook een hele fijne dinsdag!

    Knufff

  40. * Garfjeuh * zegt:

    Nee, waarom ? ?🙂
    Wat is er aan de hand ?
    Ik kan soms ook wel moeilijk nee zeggen hoor, maar als het nee is is het dan ook nee. 🙂
    Fijne week.

  41. Emmelinda zegt:

    Het was gewoon een overwinning. Dat moest er uit hahaha. Nee zeggen is niet altijd makkelijk. En deze keer kon ik het, na me heeeeel lang aan haar geërgerd te hebben, ineens wél. Hulde. Aan mezelf. Ghehehe

    Ik wens jou ook een fijne week.

  42. morris zegt:

    jep goed gedaan hoor!
    Is een van mijn ‘zwawkheden’, “nee” durven zeggen.
    Fantastisch dat je dat in dit geval wel gedaan hebt!
    Opkomen voor jezelf is nooit verkeerd!

    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    groetjes, maurice

  43. Belinda zegt:

    Hahahahaha nou ik ben ook zo assertief als de kolere!😉

  44. Emmelinda zegt:

    @Morris/Maurice; Hihi dank je wel hoor. Ik was het nou echt zat. Sommige dingen hoef ik nou eenmaal niet te pikken😉

    Hihi heerlijk die uitroep;
    YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSsssssss (hmmm, voel nog een log opkomen. Geintjuhhh)

    @Belinda; Grinnik en op het moment ben ik ook nog recalcitrant. Errug prettig gezelschap😛 (valt best mee, klinkt heel pittig voor een doos hahaha)

  45. nieta zegt:

    Ohh,dat duurt bij mij ook altijd zo lang voordat die neeneeneeneenee uit m’n strot komt! Maar als ie der eenmaal uit is voel ik me jihaaaa!!!! Heerlijk dus!

  46. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaaaaaaaa, kun je echt dagen op teren he? Waar een mens al blij van kan worden hihi.

  47. Emmelinda zegt:

    (zie je…dubbel zo blij, ghehehe)

  48. Pasula zegt:

    Ik ben d’r stil van, jajajajaja!

  49. Rebecca zegt:

    ik ben er ook wel een beetje stil van wis niet dat je dat was joh (geintje) groetjes Rebecca.

  50. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Grinnik. Daar ben ik weer stil van😉

    @Rebecca; Whaahaa nou ik ook niet eigenlijk. Totdat ik een woordenboek zag😉

    Groetjes terug😀

  51. Ik herken ‘t! En als ik dan nog niet begrepen word, vraag ik altijd: “Welk gedeelte van het woord ‘nee’ begrijp je niet?”

  52. Emmelinda zegt:

    O jaaa, goeie! Die moet ik onthouden. Da’s meestal waarop het alsnog verkeerd loopt😉

  53. Off topic 4, knap gedaan hoor,ik had het kunnen weten hahahahahha.
    En ja, als we al onze handelsideeën uitgevoerd hadden zatenb we nu niet meer hier te loggen maar egens in het zonnetje in het warme zuiden in onze winterverblijven hahahaha

  54. Emmelinda zegt:

    Hahaha zou het hier straks net zo gaan als met die limericken? Dat is nog niet voorgekomen. Eens kijken of we aan off topic 1000 komen ghehehe. Maareuh…daar kan Hans Klok nog iets van leren he?

    Ja pffff, dat zie ik wel zitten. Volgens mij saboteer jij de boel. Jij wil gewoon Leiden niet verlaten joh😛 whaahaa

  55. angel zegt:

    t was ff scrabbelen maar ik meen toch duidelijk t woord nee te herkennen * grinnik* ( heb je goed gedaan😉 )

    OT.. volgens mij rijd de trein dan maar tot rotterdam en moet je verder met de bus… maar t is wel de moeite waard😉

    OT… je kunt natuurlijk ook een midweek of weekend boeken bij roompot.. doe je dat via internet kun je nog wel s voor 3 euro per nacht per persoon in een van alle gemakken voorzien huisje zitten😉

    knufff

  56. Emmelinda zegt:

    @angel; Hahaha ik had er ook wat hints bij moeten zetten. Met hoeveel lettergrepen enzo. Maareuh…thanks!

    Ik heb het er met Marc over gehad. Eens kijken wat we nog meer kunnen doen en dan is het misschien mooi te combineren! In ieder geval bedankt voor het meedenken. Dat huisje zie ik eigenlijk best wel zitten hihi😉

    @Marion; Hahaha. Wat is dat? Ja?😛 Hup, in de hoek jij ghehehe

  57. Sally zegt:

    Nou da’s duidelijke taal.

  58. Jaap zegt:

    Emm! Fantastisch! ehm…, maar wat was de vraag ook weer?

  59. Emmelinda zegt:

    Hahaha, geen idee. Mijn geheugen he. Moet ik ook nog aan werken. Geintjuhhh

  60. G@STON zegt:

    Hey kanjer,

    Geweldig ! Je hebt veel dezelfde humor. Deze van assertief vond ik echt lachen.

    Ik wist niet waar ik moet antwoorden of een reactie moest geven dus dan maar hier.

    Je weblog ziet er leuk uit. Heb er ook een keer 1 gehad, en schreef veel zoals jij nu doet (weer iets wat we gemeen hebben, gemeen hè ? ;-))

    Hoe dan ook: Ga zo door ! Erg leuk om te lezen. Morgen ga ik weer door. Ga zo mijn oogjes sluiten om ze om 6 uur morgenvroeg weer te (moeten) openen.

    Veel plezier bij Sara (Kroos) en voor de rest van de n8.

    Tot gauw…….

    Groetjes van mij (juni, juli….. :-))

  61. Michelle zegt:

    Heee, kwam toevallig op je log! Ziet er grappig uit! Ik ga even verder kijken!

  62. Emmelinda zegt:

    @G@ston; Heeeeej welkom op m’n logje😀

    Grinnik, dat idee had ik al, dat van die humor. Leuk joh! Hihi ja melig he? Ik had zoveel voorpret om die log😉

    Heb je prima gedaan, dat is hier ook de bedoeling *steekt duim op*

    Dank je wel, ik vind ‘m zo vrolijk. Op de achtergrond na issie bijna altijd zo geweest. Moet er nog steeds om lachen als ik ‘m terug zie. Hoor je dat geluidje ook wanneer je m’n log opkomt enzo? Geinig he? Maareuh..hoe komt het dat je opgehouden bent met loggen? Lijkt me echt iets voor jou idd! (hahaha het wordt bijna scary he, al die overeenkomsten hihi)

    *bloos* Dat is lief van je, dank je wel. Die onzin schrijven is echt mijn hobby. Heerlijk om me er in uit te leven. Dus dat doorgaan zit er wel in😀

    Ondertussen slaap jij al dus zeg ik: werkze straks! (als je dit leest heb je waarschijnlijk je werkdag er al opzitten).

    Tot gauw! Dikke knufffff

    @Michelle; Haaai Michelle, van harte welkom! Neem een stoel en ga er lekker voor zitten😉

  63. Dinie zegt:

    Ahhhhhh, toe nou…..!

  64. Emmelinda zegt:

    Whaahaaaa. Nou…euh… NEE

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

