Plakkerdeplak

Dat plakken deed ik natuurlijk alleen voor Sammy. Kijk 'm eens blij zijn met die doos

Natuurlijk heb ik me er tegen verzet. Echt. De eerste heb ik zelfs geweigerd *spuugt erecode tussen twee vingers door*. Hoe aardig de cassière het ook aanbood. Pfff, moest ik me alweer wekenlang sufplakken met die verrekte zegels op zo’n Hollandsche spaarkaart. Maar goed, een week later ging ik toch overstag. Ben nou eenmaal snel over te halen, ghehehe. Zo’n gevulde koek doos leek me toch wel leuk. Een soort van vervroegd kerstpakket zeg maar (nou? Zeg dan?). Nou komt er heel wat kijken bij zo’n zegelaktie. Bij mij dan. Niet alleen vanwege die liters spuug (eet smakelijk trouwens) maar ook het verspreid boodschappen doen. Appie Happie had namelijk nog die filmbonnenaktie plus hamsterweken en C1000 lokte me, zoals je misschien wel kunt herinneren, met matszakken. Alle euri’s die ik "vreemd" ging bij de concurrent zou ik missen aan zegels. Dilemma’s, dilemma’s.

Bij iedere 10 euro die ik uitgaf kwam het pakket dichterbij. Wanneer ik uitkwam op 9 euro zoveel griste ik nog een doosje tictac van het rek (oeps, sluikreclame). Ik heb werkelijk nog nooit zoveel tictacs mijn huig af gewerkt als de laatste tijd. Of een Mars, Bros of van dat andere spul waar Sonja Bakker vast van met haar wijsvinger gaat schudden. Toen de einddatum dichterbij kwam ging ik nog net niet hyperventileren. Ik moest potver12zegelsnogeensaantoe nog 3 rijtjes!!! Door een paar aktie-produkten te kopen kreeg ik er een paar zegels bij maar bleef nog met een te kort van 8 zegels zitten. Diende zich meteen het volgende dilemma aan: 8 zegels x 10 euri. Voor een doos met de waarde van zo’n 40 euri. Terwijl je niet eens weet wat er in zit. Kijk maar naar het gemiddelde kerstpakket, daar verdwijnt toch de helft van op marktplaats/familie/vuilnishoop?

Driftig speurden mijn ogen de pagina’s van marktplaats af (neuh, ik word niet gesponsord) op zoek naar zegels. Aanbod genoeg. Alleen vroegen ze de hoofdprijs. Tjemig wat was dat duur. En dan moest ik de verzendkosten ook nog eens betalen. Met het risico natuurlijk dat de TNT het kwijtraakt. Ik besloot zelf maar een advertentie te plaatsen (gratis natuurlijk, red.) en me te vernederen door zegels te bedelen. Ik had natuurlijk ook de spaarkaart kunnen aanbieden maar hé…de nieuwsgierigheid naar de inhoud van die doos overwon. Hebben, hebben, hebben. Om een lang verhaal nog langer te maken; er kwam een aanbod in mijn mailbox. Een koopje die ik met twee handen aangreep. Na een flinke rondedans dan. Ze woonde om de hoek (nou ja twee hoeken dan) dus dat was zo gepiept. Snel naar de winkel om de doos op te halen en nog wat boodschappen te doen. Bij het afrekenen kreeg ik zowaar wéér zo’n shit-zegel. Die heb ik mooi op marktplaats gezet ( ja duh, ik trap er niet nog een keer in) om de kosten van die andere zegels te drukken.

De volgende avond stond ie voor de deur. De man die de zegel kwam kopen. Terwijl ie me 50 cent overhandigde (nope, niet die rapper, gekkie. Dat kan toch helemáál niej!) vertelde ie dat het de laatste zegel was. De zegel die een ander gelukkig zou maken. Zodat die persoon een keer niet naar de voedselbank hoefde te gaan. Poeh hee. Ik werd er stil van (en geloof me, dat is knap). Had meteen moeite met slikken. Tjongejonge. Ineens voelde ik me rot. Rot omdat ik zo moeilijk deed om een doos in ontvangst te nemen van een paar euri. Schuldig vanwege mijn gedrag om er zo weinig mogelijk aan uit te willen geven terwijl het eigenlijk makkelijk kan. Ik besloot de man de 50 cent terug te geven. Het voelde gelijk een stuk prettiger. (jaja, natuurlijk had ik MIJN pakket ook mee kunnen geven. Maar die was al half op. Leeg.). De man bedankte hartelijk, stak bij het weglopen zijn hand op en zwaaide vriendelijk.

Daarna scheurde hij weg….

…in zijn -met vette velgen opgeleukte- dikke Mercedes*

*Ja tuurlijk kan dit een lease-bak zijn. Maar die leren jas en dito schoenen kwamen heus niet van C&A, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

80 reacties op Plakkerdeplak

  1. tja daar was je dus mooi ingestonken. Wat denk je waarom hij in zo’n auto kan rijden. Ik moet toch ook eens wat slimmer worden 🙂

  2. Emmelinda zegt:

    Ja pfff ik met mijn goede doelen. Het eerste goede doel dat ik steun ben ik zelf hahaha

  3. Natazz zegt:

    Em, jij bent een goed mens dat je die man (Oke uiteindelijk) dat ene zegeltje gunde. hahaha.

    En zat er nog iets bijzonders in?

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik verdien een lintje he? Natuurlijk leest Beatrix dit wel. Dan kan ze dat mooi even meenemen voor volgende keer ghehehe

    Op de vaatwastabletten na (we zijn doe-het-zelvers) was het een heel mooi pakket. Jammer voor de familie/mp/vuilnisbelt maar we houden alles lekker zelf voor zover het nog niet op is hahaha

  5. Hanny zegt:

    Nu ben ik toch vreselijk nieuwsgierig wat er allemaal in die doos zat. OK, ik weet inmiddels vaatwastabletten (die kun je hier wel kwijt), maar de rest??
    Volgend logje?

  6. Emmelinda zegt:

    Een boel waardebonnen, sapjes, schoonmaakspul (gatverdamme), balisto (was gelijk verdwenen, raar he), sauzen, keukenrollen, spaghetti (penne nogwattes) soep en jus. Euh…volgens mij was het dat wel zo ongeveer. Mooi he? Al die moeite toch niet voor niets hihi:D

  7. J@n. zegt:

    Ghe ghe ghe Hij is weer goed Emm, eigenlijk ook weer niet om te lachen, maar ik doe het toch alleen al door de manier hoe je het hebt beschreven, kaai goed!

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi we lachen gewoon stiekem. Ik vond het zo maf, die tegenstrijdigheid. Wanneer die man écht een doos bij elkaar aan het sparen was zou het heel mooi zijn. Maar gezien zijn outfit en auto kon ie dat makkelijk in één keer betalen 😉 Ghehehe

    Dank je wel voor het compliment 😀

  9. ans zegt:

    O, heerlijk zo’n pakket! Ik ben altijd gek op pakketten! Heel vroeger kreeg ik een kerstpakket, toen ik nog bij het zwembad werkte, maar dat is natuurlijk over. Ik krijg wel elk jaar op 5 december een Sinterklaaspakket keurig thuis afgeleverd van Bart Smit. Mijn man werkte daar en dat krijg ik nog steeds, netjes hè?
    Meestal een grote doos, maar vorig jaar, toen ik even met KArin boodschappen ging doen had ik de schuurdeur losgelaten, zodat het evt. daar neergezet kon worden als ie net kwam terwijl ik weg was. Teruggekomen rende Karin gelijk naar de schuur en kwam terug met een heel klein pakketje hahaha, dus ik zei dat dat iets anders was! Het bleek het toch te zijn, deze keer met een dvd (Pirates deel 2), een zak kruidnootjes en een paar Irischeques. Dat nam natuurlijk niet zoveel ruimte in.
    Maar met dat soort acties doe ik ook mee, ik spaar alles wat ik gratis krijg hahaha.
    Er is een actie bij de benzine, dan krijg je glazen. Voor elke 10 liter een stempel en bij (ik geloof) 15 stempels krijg het dan. Toen mij gevraagd werd of ik spaarde zei ik natuurlijk ja, maar met mijn rijgedrag kom ik daar nooit aan toe. Stempelt hij die kaart vol op één na en gaf hem aan mij met de woorden: “De volgende keer heb je prijs” hahahaha.

  10. Emmelinda zegt:

    Jaaaa leuk zijn pakketten he? Stiekem vind ik het ook steeds leuk als de pakketdienst hier aan de deur staat om iets af te leveren terwijl ik dat zelf besteld heb hahaha. Ja helemaal gek, ik weet het. Marc krijgt ook altijd een kerstpakket. Die etenswaren geloof ik altijd wel, dat bekijk ik naderhand. eerst graaien wat er onderin die doos zit hihi. Vorig jaar een sapcentrifuge. Nou doen we daar niks mee dus die heb ik verkocht. Maar zo’n bonnen (irischeques) zoals jij die kreeg vind ik ook altijd leuk. Kun je iets uitzoeken wat je écht leuk vind he? Maar ik kan me voorstellen dat je even opkeek toen je dat kleine pakketje zag. Ik geloof dat ik eerst teleurgesteld zou zijn(en me dan zou schamen voor mijn gedrag hihi)omdat je dan stukken minder lang graait (vooral door die houtkrullen die er in zitten). Niet eens om wat er in zit maar gewoon om de verrassing. Dat is gewoon het leukst.

    Wat ontzettend lief van die man dat ie die stempelkaart volgooide. Zulke acties zijn zooooo ontzettend leuk! Was trouwens ook bij dit pakket. Ik had voor 9,80 gekocht en was aan het dubben of ik het durfde te vragen. Ik durfde;”Dit is zeker net geen zegel?” vroeg ik op mijn allerliefst (en had gelijk zoiets van shit als dat maar niet rottig er uit kwam hahaha). Toen gaf ze me er 5. Super he? Ja Super de Boer hahaha

  11. ans zegt:

    Nou hoor, eerst krijg ik een proxy error en dan staat ie er dubbel. Snik!

  12. Annemarie zegt:

    En zo te zien heeft de kat er een heerlijk slaapplaatsje bij!

    Ohjaa die pakketten.. Ik vraag me af wanneer ze weer bij de C1000 komen. Op dit moment zijn we daar namelijk aan het kwartetten… 😛

  13. Emmelinda zegt:

    @Ans; Ja vaag he, had ik laatst ook. Ik zal er een weghalen 😉

    @Annemarie; Klopt die doos heeft ie meteen ingepikt. Gek he, hij heeft de mooiste manden (die inmiddels alweer op marktplaats staan) maar ligt het liefst op een simpele doos 😀

    O jaaa dat is waar ook. Die hebben ook pakketten he? Bij de Edah geloof ik ook al verdwijnen alle Edah’s in de buurt. Scheelt weer een boel plakfestijn. Ik heb pas 6 kwartetdingen. Van vorige week. (komt omdat ik nou niet meer persé naar Super de Boer hoef hahaha). Ik vind het kraselement wel leuk. Oke, dat je dan iets gratis kunt ophalen is natuurlijk mooi meegenomen 😉

  14. morris zegt:

    Toch SUPER (de boer) dat je die 50 cent hebt teruggegeven. Het gebaar siert je, dat je in het ooitje bent genomen, ach ja…..

  15. ans zegt:

    Hahaha, ik had er een paar jaar geleden ook een sapding in. Een roestvrijstalen disign citruspers! Ik had zo’n klein dingetje, ook electrisch en die was mij goed genoeg, want Edwin drinkt geen sap, dus zo’n groot ding was niet echt nodig. Dus naar zolder, als eerste reserve! Twee weken later belt Edwin vanaf zijn stage-adres: “Drie keer raden wat ik voor mijn kerst gekregen heb!”.
    Ja hoor, vrijwel dezelfde citruspers, zelfde merk, ander artikelnummer.
    Die heb ik maar aan de verloting van de muziekvereniging gegeven.
    Wat denk je? Won ik hem zelf hahahaha.
    Nu is hij naar een neef die hem graag wilde hebben, ben ik er eindelijk vanaf.
    En zelfbestelde pakjes vind ik ook heerlijk, maar dan moet er niemand bij zijn, gewoon alleen even bewonderen wat ik zelf gekocht heb. Een kerst- of Sinterklaaspakket e.d. daar mag wel iedereen bijzijn, maar IK wil het uitpakken.
    Tsja, niets kinderlijks is mij vreemd!

  16. Emmelinda zegt:

    @Morris; Hahaha ach weet je, ik zet wel weer iemand af op marktplaats, ghehehe. Nee geintje. Ik vond het wel een goeie bak. Die Mercedes ook. hahaha

    @Ans; Whaahaa nu maar hopen dat die neef je die nooit schenkt omdat ie vergeten is dat ie van jou kwam hihi. Sterk zeg dat die pers je steeds achtervolgde. Maar dat heb je nu wel vaker, dat je allemaal ineens een “groen” of “blauw” pakket hebt omdat bedrijven die pakketten bij een bedrijf bestellen. Die hebben dan net dat thema.

    Hahaha heb jij toevallig ook dat wanneer je in de winkel iets koopt (parfum ofzo) en ze vragen of het een kadootje is dat je het laat inpakken? Ook al is het gewoon voor jezelf? Debiel he maar ik vind dat heerlijk. Niet om die verkoopster te treiteren (doe ik alleen als het niet druk is). Dan thuis dat mooie papiertje er voorzichtig afhalen…hahaha. Speels he?

    Ja grinnik, dat ken ik wel dat IK het dan wil uitpakken. Maar dat heb ik ook bij de reclamefolders in dat plastic. Die wil IK openmaken. Hahaha eigenlijk te erg om te vertellen 😀

  17. ans zegt:

    Ja, ik heb ook wel eens iets als cadeautje laten inpakken, maar dan gaf ik het mijzelf ook echt cadeau hahaha, en dat vond ik dan zo’n luxe dat ik gewoon niet kon zeggen dat het voor mijzelf was, dus inpakken dan maar hahaha. Ja, de folders wil ik ook zelf uitpakken, bij mij komt er geen NEE/NEE-sticker op de deur hoor. N ben ik tegenwoordig alleen, dus ik mag lekker alles helemaal zelf uitpakken hahaha, dat is dan weer een voordeel!!!!

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha zie je wel, daarom vroeg ik het ook. Leek me ook echt iets voor jou. Geweldig.
    Ja mooi is dat he, in zo’n mooi glanzend papiertje met een kunstig gevouwen lintje er op. Bijna zonde om uit te pakken hihi.

    Ik zie Nee/Nee staan en dacht even dat je assertief ging doen. Hahaha geintjuh. Maar idd, hier komt er ook geen sticker op de deur. Ik sleep me wel gek aan oud papier naar de straat maar dat geeft helemaal niks. Heerlijk! Trouwens, over dat “het eerste iets uit willen pakken enzo”…ik heb dat ook als het bad schoon is of de wc gepoetst. Niks lekkerders dan dat het net schoon is hihi. Soms kien ik zelfs de tijden uit om het schoon te maken (vooral in vakantie of weekenden) zodat ik zeker weet dat ik de eerste KAN zijn hahaha.

  19. ans zegt:

    De wc? Ik ga altijd boven, dat is MIJN wc, die van beneden is voor iedereen! Ik ga toch niet op een wc waar iedereen op zit?

  20. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaaa. Hier boven kan ik alleen uit het raam jeweetwellen. Helaas heb ik die luxe niet. Anders ging er een groot hangslot op de deur 😛

  21. Remco zegt:

    jij kan nu lekker fluiten naar je kerstpakket want die heb je nu al gehad.

  22. Emmelinda zegt:

    Dat zou ik nou het ALLERmooiste kado vinden want ik kán jammer genoeg niet fluiten hihi 😉

  23. Youke zegt:

    Nou ben ik wel benieuwd of dit het allemaal waard was. Wat zat er allemaal in de doos?

  24. * Garfjeuh * zegt:

    En wat zat er nou in die doos ? 🙂
    FIjne avond.

  25. Sjoukje zegt:

    Een vette mercedes,daar ben je mooi ingestonken. Zo komt die vent aan zijn auto.
    Wel lief dat je die 50 eurocenten hebt teruggeven. En wat zat er allemaal in je doos??????

    Groetjes Sjoukje

  26. Wanda zegt:

    Het blijft leuk die pakketten.

  27. Emmelinda zegt:

    @Youke, Garfjeuh: Een boel waardebonnen, sapjes, schoonmaakspul (gatverdamme), balisto (was gelijk verdwenen, raar he), sauzen, keukenrollen, spaghetti (penne nogwattes) soep en jus. Euh…volgens mij was het dat wel zo ongeveer. Mooi he? Al die moeite toch niet voor niets hihi:D (even een kopietje).

    ook een fijne avond!

    @Sjoukje;Hahaha ja ik kijk nou ineens ook heel anders naar die oproepjes op mp waarin ze zeggen dat ze bijstandsmoeder zijn. Hebben zeker een pcHooftstraattractor ofzo 😉

    (even een kopietje maken:)Een boel waardebonnen, sapjes, schoonmaakspul (gatverdamme), balisto (was gelijk verdwenen, raar he), sauzen, keukenrollen, spaghetti (penne nogwattes) soep en jus. Euh…volgens mij was het dat wel zo ongeveer. Mooi he? Al die moeite toch niet voor niets hihi:D
    Groetjes terug!

    @Wanda; Zeker weten. Volgende keer doe ik weer mee. Oh en bij Liddl kreeg ik ook al een spaarkaart om een minuut gratis winkelen te winnen. Leukleukleuk!

  28. Marion zegt:

    staat er boven hoor van marco borsato 😉
    dikke kus m

  29. Emmelinda zegt:

    Hihi ja weet ik wel maar ik bedoel van wie het origineel is? 😉

    Knufff

  30. fijnegozer zegt:

    En nu maar hopen dat ie de daad bij het woord voegt. Anders zien we Emmelinda binnenkort terug in het programma ‘opgelicht’. Getild voot 50 cent.

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha kans is groot. En daarna bij Opsporing verzocht ghehehe 😉

  32. Tis de hepperdehep he hahahahah.
    Maar troost je iedereen doet het hahahaha

  33. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat scheelt een boel. Kan ik met een gerust hart weer achter een nieuwe reeks zegels aan 😉

  34. Emmelinda zegt:

    @M; Ik weet het al hihi : klikkerdeklikk Oud he? Hahaha

  35. geertje zegt:

    Zo zit ik ook met een hale spaarkaart zomerzegels van Appie hahahaha!
    Die stomme spaaracties; elke keer tuin ik erin, terwijl ik weet dat ze nooit vol komen.

    Die vent had je mooi te pakken! hahaha!
    Aan de andere kant; ook hier in Den Haag hor je berichten van mensen die een pracht wagen hebben en toch voedselpakketten afnemen. Waardeloos; ze verknallen het voor degenen die het echt nodig hebben!

    Fijne avond nog Emmelinda! 🙂
    Liefs en dikke knuffffff!!!

  36. Marion zegt:

    hah ja eel oud hahah

  37. Emmelinda zegt:

    @Geertje; Hihi weet je wat ik daar mee gedaan had? Die halve kaart had ik op mp gezet. Is zo weg. Kwam omdat ze er ook voordelig mee konden treinen he?
    Ik kijk nu gewoon wat het me kost om ze vol te krijgen en of het goedkoper is de restzegels via mp te kopen hihi.

    Ze (wie ze? hahaha) zeggen toch ook vaak dat die rijke stinkerds de grootste vrekken zijn? Maar ja stel nou dat die man écht een pakket bij elkar gespaard had. Kon ook. Dan is dat sowieso belachelijk want als ie een Mercedes van dat kaliber kan permiteren (en pak etc) dan kan ie ook zó een pakket samenstellen in de winkel. Zonder zegels. A la minuut. Dat vond ik eigenlijk nog het stomst.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Dikke knufff voor jou en veel liefs!

    @M; ik moest er ook even de stof van af blazen hihi. Maar het is dat nummer wel he? Ik herkende het deuntje meteen maar wist toch niet meer wie het was. En ineens wist ik het! Hihi. Ik heb hem net gedownload. Jeugdsentiment ghehehe 😉

  38. Marion zegt:

    hahah suffie
    ja aarde tekst klopt niet hoor

  39. Emmelinda zegt:

    Haha dat geeft ook niet. Daar luister ik toch nooit naar :p ghehehe

  40. ~Tina~ zegt:

    Heeeeeeel veel werk dus, maar je hebt de doos te pakken!
    Wij hebben em ook, het valt mee wat er inzit he?
    Je kunt natuurlijk niet altijd alles gebruiken, maar och ook wel eens leuk om wat weg te geven of toch maar eens uit te proberen (wil je nog een doosje morroco mint thee of hoe heet dat spul?).

    Jeetje, zegels via Marktplaats? Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
    De laatste 4 zegels kreeg ik van de buurvrouw, de allerlaatste daarvan kwam het buurjongetje van 3 door de brievenbus duwen…. hahahaha……

    Ja, ik moest me wel inhouden op de KreaDoe, maar het is gelukt he?
    Ik vond dit nog wel netjes en het is zeker leuk om uit te gaan proberen.

    Fijne avond, groetjes en liefs van Tina

  41. Emmelinda zegt:

    Ik vond het zelfs een hele leuke doos. Alleen de vaatwastabletten hoef ik niet. Ik meen dat ik eens een of andere tip gelezen heb dat je daar ook iets mee schoon kunt maken dus dat moet ik nog even nakijken. Dan is zelfs de hele doos perfekt geweest! Die mintthee was ik vergeten te noemen idd. Zou ik zo nooit gekocht hebben maar gisteren heb ik ‘m geprobeerd. Was best lekker.

    Hihi nou het gekke is dat we regelmatig marktplaats bezoeken om dingen te verkopen of op te zoeken maar soms vergeten we het. Marc zeker. Die moest laatst een printer zoeken voor iemand voor 25 euro. Hij alle winkels af maar niks. Dus ik wees op marktplaats. Geslaagd. Een hele goeie nieuwe printer (nieuwsprijs vorig jaar 200 euri. Stond in de weg.). Die zegels is echt handel. Ik kwak alles wat ik daarvan niet nodig heb op mp. Ook van die kortingsbonnen die je overal bij krijgt en normaal meteen bij het oud papier mikt. hahaha. Maar buurjongetjes zoals bij jou zijn natuurlijk het fijnst.

    Ja grinnik, het is zeker gelukt. Was het moeilijk om een keuze te maken? Je hebt het inderdaad netjes gehouden. Slim want nou mag je vast volgende keer weer mee van je mannetje hahaha 😉

    Jij ook een hele fijne avond! Liefs en veel groetjes!

  42. ~Tina~ zegt:

    Als je de vaatwastabletten echt niet hoeft houden we ons aanbevolen!
    Of staan ze al op Marktplaats?
    Hihihi…..
    Je kunt er de frituurpan mee schoon maken, misschien bedoel je dat?
    Maar dat is met die blokjes, ik weet niet of dat met deze een succes zal zijn?

    Groetjes en liefs van Tina

  43. Emmelinda zegt:

    Hahaha die passen niet door de brievenbus. Dan gaat mijn winst zowat naar de TNT, ghehehe.

    Ja en volgens mij de wcpot ook als je er flinke aanslag in hebt. Maar idd, ik heb geen flauw idee of het ook met deze gaat? Ziet er indrukwekkend uit. Dat wel hihi.

    Liefs en groetjes 😀

  44. Rebecca zegt:

    ik hou niet van c&a. koop liever mijn kleding bij een andere winkel. waar ik weet waar het goed is. wens je een happy halloween griezelavond. groetjes Rebecca

  45. Emmelinda zegt:

    Ik heb eigenlijk nooit last van slechte kleding bij C&A. Misschien altijd mazzel gehad?

    Hier geen Halloweenfeest hoor, mijn familie kon niet komen 😛

    Greetz

  46. Pfff ik haal nu al niet eens die kwartetten bij de C1000: komt omdat ik de GROTE boodschappen doe bij de Digros: nix geen zegels of acties, gewoon goedkoop!

  47. Emmelinda zegt:

    Heeeeel verstandig! Helaas zit die hier niet in de buurt. Dacht ik geluk te hebben met die nieuwe Liddl hier. Kreeg ik daar óók al zegeltjes! Pffff

  48. tagrijn zegt:

    Word je dan niet doodziek van al die acties? Bij Appie ook weer een nieuw soort zwgeltje. Weet echt niet wat ik ermee moet en bij de post ‘gratis’ kerstkaarten van Removos (*SVP 3,65 overmaken voor de onkosten) en een doosje met een kalender van de postcodeloterij.

  49. Emmelinda zegt:

    Ja eigenlijk wel. Daarom was ik er in eerste instantie ook niet aan begonnen. Je doet het jezelf aan want je hoeft die flauwekul niet aan te nemen. NEE zeggen dus hihi. Maar toch he…toch gris ik die krengen iedere keer mee. Ja die gratis kaarten, ik heb een flinke stapel (nog geen kerstkaarten, die komen er vast ook nog). Allemaal dezelfde. En lelijk! Ik knip er een stuk af, draai ze om en plak die op een gebruikte envelop als ik iets verkocht heb op mp hahaha. Komen ze toch nog van pas 😉

    En wat dacht je van die eeuwige kalender bij de sjinees? Hahaha

  50. Remco zegt:

    @Emmelinda neem een kanariepietdingesfladderaar die schijnen wel aardig te kunnen flierefluiten 😛

  51. Remco zegt:

    ooooo wat lees ik nou krijg jij kalenders van een schele pikkenees 😀

  52. Emmelinda zegt:

    @Remco; Hahaha goed idee. Krijg je daar zegeltjes bij? Ghehehe

    Grinnik, jij niet dan? Wil je er een kopen? Of ruilen tegen Douwe Egbertspunten? 😉

  53. Remco zegt:

    nee geen zegels wel schele stempels die al fluitend worden uitgedeeld.

    we hebben hier geen schele pikkenees wal een aftandse patatbraakmeester
    laat je Egbert niet te hard tegen de punten douwe 😛

  54. Emmelinda zegt:

    Uitdelen tijdens het fladderen zeker? Van die flatsen die zo uiteenspattn op je jas. Hahaha

    patatbraakmeester. hahaha mooi woord voor galgje. Of scrabble. Krijg je punten voor. Wer eens iets anders dan zegels. Aaargh zegels zegels…kworgekvandiezegels.

    Whaahaa, wat klinkt dat vies zeg 😛

  55. Bengeltjuh zegt:

    Zegels……my worst nightmare. Ik gooi ze overal neer. Maar dat zijn dan ook meestal acties die jaren duren, heb ik wat te doen in de wintermaanden ;-))

    Bij de Appie krijg je nu ook weer….voor disney-figuren (Junglebook).

    En pff raar hoor zo iemand die dan in zijn dikke vette mercedes wegrijdt en om 1 zegeltje komt? Hmmpff….je weet het nooit he maar geeft wel raar gevoel.

    In ieder geval heb jij een leuk pakket! Dat mis ik wel he van het huisvrouw zijn, mijn kerstpakket van toen ik nog werkte. Dat was leuk.

  56. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat had ik eerst ook. Ik verplicht mezelf dan ook om ze meteen op te plakken. Ze zitten in mijn portemewattes tot dat moment. Lekker vervelend omdat je tijdens het geld pakken ook iedere keer die verrekte zegels meepakt hahaha.

    Jaaaaa ik zag ze. Laat Marc nou iets hebben met het Junglebook. Een herinnering van vroeger. Dus ik zit weer te dubben. Zal ik, zal ik niet. Grmpf.

    Snap je dat nou? Als het al goedbedoeld was (waarschijnlijk is de benzine duurder dan die 50 ct) vind ik het nog vreemd. Die mensen kunnen a la minuut een pakket samenstellen. Dat vind ik dan rare liefdadigheid. Ik bedoel…dat het dan van die zegels af moet hangen. Ze willen wel hun medemens helpen maar het mag niet te veel kosten. Het zal wel aan mij liggen 😉

    Jaaaaa dat mis ik ook zo. Stom he, meer dan de helft kon meteen weg omdat je dat nooit gebruikt. Maar gewoon, dat graaien in die doos tussen het verpakkingsmateriaal. En dan, als hoogtepunt “het grote geschenk”. Geweldig!

  57. Pasula zegt:

    Emmelinda wat een heerlijk log. Zo herkenbaar: je wil het. Dan komt hij. Hij doet zielig. Je melt en tja, hij is de lachende 3e… 😉

    Superstory, mochten wij elkaar ooit ontmoeten neem ik een kerstpakketje voor je mee!
    X

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Ja erg he. Ach ja, laten we het maar zo bekijken; als hij de lachende 3e is heb ik tenminste iemand aan het lachen gekregen hahaha 😉

    *trekt agenda* Wanneer kun je? Ghehehe

    Dikke knufff

  59. Belinda zegt:

    Ik ben altijd verbaasd dat mensen zoveel over hebben voor een doos rotzooi. Want eigenlijk zit zo’n doos vol met spullen die je eigenlijk nooit gebruikt!

    Zelf begin ik dus niet aan het plakken van zegeltjes gewoonweg omdat ik (euh Jan tegenwoordig) niet bij één winkel alles afneemt.

    Maar jij hebt je doos en die man met die dikke mercedes heb je ook weer blij gemaakt (niet dat hij dat nou zo nodig had maar oke).

  60. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik verbaas me er ook iedere keer weer over hoe ik aan het plakken sla. Daarom was ik er nu niet meteen aan begonnen. Maar iets trekt er ontzettend. Gewoon de nieuwsgierigheid ofzo? Ik vind het heerlijk om te zien wat er allemaal in zit. Bijna een kadootje hihi. Ja ik weet het; debiel gewoon hahaha

    Ja en zelfs dat weerhoudt me niet. Dan koop ik de resterende zegels wel op mp hihi.

    Zo is dat. Heb ik toch weer iemand blij gemaakt. Zijn week kan gewoon niet stuk. Wat zal ie gelachen hebben thuid (of zich een breuk gesleept in de winkel met dat pakket, kan natuurlijk ook nog hahaha)

  61. off topic je zag geen spoken klopt hadden er al eens op gestaan die foto’s

  62. Emmelinda zegt:

    Ha jippie…even kijken of ik de psyg nog af kan bellen hahaha 😉

  63. angel zegt:

    wat zat er nou in die doos? ( ik heb tpas 4 x zien staan geloof ik 😀 ) en ja ook ik heb nog een stel losse appies zomerzegels in mijn knip..geen idee wat ik er mee moet… 😀 kwartetten doe ik wel.. dat is ook de enige die hier vlak in de buurt is.. en mocht je goedkoop (€3 p.p.p.n.) een huisje willen huren door t hele land heen .. abonneer je dan s op de nieuwsbrief van roompot hollidays.. aanbiedingen zat. en je kunt alleen boeken via internet… wat heel goed werkt..
    knufff

  64. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan kan ik je iets nieuws vertellen. Namelijk wat er NU in die doos zit; oud papier. Zo. Exclusief nieuwtje voor jou. Niet doorvertellen he? 😉

    Hihi wat je met die zomerzegels kunt doen? Ik denk weggooien. Alhoewel…zou er verschil in zitten met die van vorig jaar? Misschien kun je ze dan volgens jaar gewoon opplakken. Appie Happie gebruikt immers zelf ook de reclame van het vorig jaar hihi

    Is dat heus zo goedkoop? Je schreef het de vorige keer al maar ik dacht dat het een typvout was ofzo. Heb al eens een paar keer in mijn ogen gewreven en in mijn arm geknepen. Poeh. Dat is écht goedkoop. Daar ga ik echt eens naar kijken.

    Dikke knufff voor jou!

  65. miss marple zegt:

    Jeetje wat een verhaal zeg! En dan geef jij nog die €0,50 terug aan die man. Was die doos trouwens nog een beetje de moeite waard? Groetjes Mar

  66. Emmelinda zegt:

    Hahaha hij had geluk dat ik hem niet had zien aankomen met die vette wagen. Dan had ik er misschien wel een tientje voor gevraagd 😛

    Ja hoor, ik vond het een hele fijne inhoud. Het is inmiddels verteerd en richting Noordzee hahaha ;)Behalve de vaatwastabletten dan, ghehehe

    Groetjes terug 😀

  67. * Garfjeuh * zegt:

    Leuk dat er zoveel in de box zat.
    Kan je nog even van genieten hé.
    Fijne avond.
    Slaap lekker.

  68. Emmelinda zegt:

    Helaas, het is al op. Maar dit verhaal is een mooie herinnering. Kan ik daar nog ff van genieten 😉

    Jij ook een hele fijne avond! En voor straks welterusten 😀

  69. Marion zegt:

    ghehge at emmelinda stile 😉

  70. Emmelinda zegt:

    *grinnikt*

  71. Nicky zegt:

    Haha! Ik had je gezicht wel eens willen zien!

  72. Emmelinda zegt:

    Hahaha was vast een mooie geweest voor De leukste thuis 😛

  73. Pasula zegt:

    *trekt ook agenda* in januari en februari zijn de eerste vrije plekjes weer dussss 😉

  74. Emmelinda zegt:

    Hahaha tegen die tijd is dat kerstpakket over de datum 😛

  75. Marika zegt:

    LOL
    Doe je nog niet mee aan die actie waar je moet kwartetten? Weet niet meer welke supermarkt dit is maar lijkt me echt iets voor jou whahaha.

  76. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is de C1000. Maar sinds die zegelaktie van Super de Boer ben ik daar niet meer geweest. Komt binnenkort dus weer. Zul je zien dat die aktie dan afgelopen is hihi

  77. Dinie zegt:

    Het moet toch niet gekker worden….jij kan wel op Marktplaats gaan wonen…..hahaha. Wij hebben hier nu pokerkraskaarten en de meiden vechten erom wie mag krassen. En de buit….? Die vergeet moeders hier steeds mee te nemen (of de kaartjes zelf). Maar eh…wat zat er nou in die doos???

  78. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik zou nog een heleboel verhalen over mp kunnen schrijven maar dan denkt men straks dat ik gesponsord word ofzo hahaha. Pokerkraskaarten? Waar komen die dan vandaan? Ik hoop van een winkel hier ver vandaan anders weet ik het wel weer ghehehe

    De inhoud van de doos was ongeveer: Thee,een boel waardebonnen, sapjes, schoonmaakspul (gatverdamme), balisto (was gelijk verdwenen, raar he), sauzen, keukenrollen, spaghetti (penne nogwattes) soep en jus. Euh…volgens mij was het dat wel zo ongeveer. Mooi he?

  79. Dinie zegt:

    Bij de Vomar, heb je die niet beneden de rivieren? GEen idee. Ach best een mooi doossie, toch? Net een kerstpakket 😉

  80. Emmelinda zegt:

    Ik heb er wel eens van gehoord maar hier in fietsomgeving zit er gelukkig niet *zakt gerust terug in stoel*. Hihi

    Ja het is idd een mooi doosje, vooral omdat het nu psies was wat we lekker vonden of konden gebruiken. Dat is bij ons met het gemiddelde kerstpakket niet zo hihi 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

