watweblogjemenou?

Stop met loggen en geef me eten! (aardig he, die gratis vertaling, ghehehe)

Waarschijnlijk had ik vóór het webloggen ook een leven. I suppose. Is al zo lang geleden, ik veronderstel het dus maar even. Dat u/je het weet. Vier jaar achter elkaar (okeoke, jij je zin *wijst met vinger richting beeldscherm*; met hier en daar een sabbatical. Nu braaf zijn en niet meer over zeuren he.) gooi ik mijn leven virtueel te grabbel, hang vieze was buiten (scheelt weer stroom en water), zet mezelf en mijn gezinsleden voor schut en hou een boel lezers van hun dagelijkse bezigheden. Andersom is dat natuurlijk ook: Graag breng ik een bezoekje aan jullie webloggen om daar de sfeer te verzieken op te snuiven. Bij sommige mensen kom ik al meer dan 3 jaar! (En nog steeds geen ban. Ik moet toch eens wat harder mijn best doen, ghehehe). Ik spreek jullie vaker dan mijn eigen familie.

Het is dus ook niet zo raar dat ik jullie een beetje ken. Denk ik. Van wat ik lees dan he. Heb je het vaak over scrappen en ik zie die reclame van Deagostini dan denk ik:"Hé, da’s dus wat zij doet!". Lees ik iets over Leiden dan kijk ik later nieuwsgierig in mijn reader of er al een log over verschenen is. Van Wolter Kroes had ik nog nooit gehoord (ja schandalig, ik weet het) en soaps zijn eigenlijk helemaal niet meer zo leuk sinds ik w*bl*g-s**p volg. Bij de een lees ik vanwege de grappige verhalen of dito moppen en bij de ander valt mijn mond open (scharnier sluit nou eenmaal niet goed) bij het zien van al die mooie foto’s. Om maar iets te noemen (ja heee ik blijf aan de gang. Sorry dat ik jou niet noem. Vul maar een klachtenformuliertje in, ghehehe).

Wanneer iemand uit jouw familie slecht ligt leef ik met je mee. Als je iets te vieren hebt vier ik dat in gedachten met je mee (ben nou eenmaal dol op feestjes.). Ik frons en lach wat af bij mijn laptop. Je kinderen/honden/poezen/kastanjeboom/buikje heb ik zien (op)groeien. Nou ja een gedeelte dan. Als iemand je iets aandoet ben ik in staat om die persoon een lesje te leren (punniken denk ik. Rekenen is niet mijn sterkste kant). Als ik zelf een log schrijf over een belachelijke kant van mezelf ben ik blij dat ik dat niet alleen heb. Tenminste..als ik de reacties mag geloven. Toen het niet goed ging met Mies en die zogenaamde vriendinnen stroomde mijn mailbox vol met lieve mailtjes. Openhartig kwamen daar verhalen te staan uit eigen ervaring bij de reacties onder die log. En opnieuw voelde ik met jullie mee.

Op de een of andere manier is webloggen zo versmolten met mijn eigen leven dat ik het de normaalste zaak van de wereld vind. Dat het niet altijd zo is blijkt wel op die momenten dat ik met iemand IRL sta te praten (ja dat ik daar nog tijd voor heb he hahaha) en ze hebben het ergens over waar jij (ja jij, wel even opletten he) net een log over geschreven hebt. Dan wil ik roepen:"Jaaaa daar had die-en-die* het ook over en die deed dat zus of zo." Maar dat doe ik natuurlijk niet. Ik kijk wel mooi uit! Net op tijd kan ik het inslikken. Weten zij veel wat loggen is. Zij hebben internet misschien pas net ontdekt. Virtuele vrienden? Wat wijzen ze nou ineens raar op hun voorhoofd? Daar kan ik ook maar beter over zwijgen. Ze lezen immers de krant (niet online natuurlijk). Wat er toch voor een gespuis op internet rondsurft! Dat het supergezellig is, dat webloggen hou ik maar wijselijk voor me. Ze zouden het toch niet begrijpen.

Jullie zijn dus eigenlijk ook een soort van aangetrouwde aangecyberspeesde familie. Verzin ik even ter plekke. Niet dat je denkt dat je straks een contract moet tekenen ofzo. Erg plezierig (vooral omdat je die familie kunt uitzoeken, ghehehe). Al ben ik blij dat ik met deze tweede familie niet met kerst aan de kalkoen hoef te zitten. Niet lullig bedoeld hoor. Zeg nou zelf…

Dat is toch geen doen met al die laptops en pc’s aan tafel?

*Vul hier je eigen naam** in. Tenzij je daar niet over geschreven hebt natuurlijk, ghehehe.
**Oke, oke je lognaam mag ook. Omdat jij het bent.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

76 reacties op watweblogjemenou?

  1. Billy zegt:

    wat een heerlijk, en natuurlijk ook in mijn geval heel herkenbaar stukje, Emmelinda!
    Zou je nu echt niet graag eens samen kerstmis vieren??? Hèhèhèhè…

    Groetjes,

    aangecyberspeesde Billy

  2. Hanny zegt:

    Het is al erg om met mijn hele familie (18 stuks) aan tafel te zitten met kerst (dit is niet rot bedoeld), laat staan met de aangecyberspeesde. Ik verdwijn wel naar het buitenland en daarvandaan bestook ik je wel met logjes/mailtjes, zodat ik toch een beetje aan je tafel aanzit. 😉

  3. Emmelinda zegt:

    @Billy; Hihi dank je wel voor je compliment Billy, dat doet me goed :D.
    Maar natuurlijk wil ik dat wel. Dit was gewoon een hint. En dan laat ik mijn laptop wel thuis hihi.

    Groetjes terug van Je cyberspeeszus

    @Hanny; Hihi ja dat vraag ik me wel eens af als ik grote gezinnen zie. Dat zou hier echt passen en meten zijn om iedereen een plek te kunnen geven. Bankstel uit dit poppenhuis ofzo hihi.

    Ik heb net stiekem in een vakantiebrochure (via internet, want wij zijn natuurlijk modern hahaha) zitten bladeren. Kreeg toch wel erge zin om te verdwijnen rond die dagen. Neem ik mijn laptop wel mee anders zie ik je mailtjes pas wanneer het kerstdiner al lang en breed verteerd en richting Noordzee is hahaha 😛

  4. ans zegt:

    Ben het helemaal met je eens! Mensen uit het “normale” leven snappen het vaak niet.
    “Jij zet je hele leven op internet” zeggen ze dan. En ik maar weer duidelijk maken dat ik er echt alleen maar op zet wat iedereen mag weten, oke, dat is veel, ik heb geen echte geheimen, maar toch staat echt niet mijn hele hebben en houwen erop.
    Mijn jongste broer beweerde eerst geen tijd te hebben om het te lezen, maar steeds vaker merk ik dat hij het toch gelezen heeft hahaha. En zijn buurvrouw, die zich afvroeg of ze de computer weg zou doen nu haar man overleden is heeft hij aangeraden hem te houden, want: “Ja leert het zo, kijk maar naar Ans”. Stiekem vind hij het toch wel leuk, maar dat geeft hij niet zo gauw toe natuurlijk. Ook verhalen die over hem gaan: zeggen andere mensen tegen hem: “Jij hebt onder de tram gelegen vroeger hè?” Was hij even vergeten en hij vroeg hoe ze dat zo goed wisten: “Staat op de weblog van e zus” Hahahaha. Maar met kerst? Dan mogen we wel een zaal huren haha! Eigenlijk lijkt Sinterklaas mij wel leuk met zo’n grote groep.

  5. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa dat is nog eens een goed idee. Allemaal lootjes trekken en dan iets leuks maken voor de ander! Lijkt mij ook geweldig hihi. Door al die dingen die je van de ander weet hoef je vast niet zo lang te denken om iets te maken he? Hihi

    Gek he, omdat we zelf zoveel op internet ronddwalen is het zo gewoon voor ons geworden dat je er van opkijkt wanneer je ontdekt dat er mensen zijn die er nog helemaal niks mee doen. Op school hoorde ik een vrouw vertellen over haar man en dat die de hele tijd op internet zat. Zij begreep werkelijk niet wat daar leuk aan is. Hahaha zeker nog nooit van webloggen gehoord ofzo 😛

    Ik vertel ook veel. Soms zijn er wel dingen waar ik even over moet denken of dat wel slim is. Soms denk ik ook wel eens dat er een verkeerd verkeerd beeld van mij ontstaat omdat het over het algemeen grappig bedoeld is wat ik schrijf (bedoeld…of het zo overkomt is een tweede whaahaa). Net of ik niet serieus kan zijn hahaha. Daarbij zijn dit maar simpele verhaaltjes. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar iemand mee krenk 😉

    Toch kom ik wel eens webloggen tegen met naam en adres etc. Wanneer die mensen over familie etc schrijven denk ik wel eens dat ze beter anoniem kunnen blijven.Die zetten écht hun leven op internet.

    Je broer heeft helemaal gelijk door de buuf te adviseren de computer te houden. Ze hoeft echt geen programma’s te ontwerpen. Er is zoveel leuks te doen, daar is vast wel iets bij wat ze zo doorheeft en veel plezier aan kan beleven. Webloggen bijvoorbeeld hahaha 😉

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi een verkeerd verkeerd beeld. Zou dat een goed beeld zijn dan? Hahaha

  7. ans zegt:

    Ja, mijn adres zet ik er niet op. Mijn naam mogen ze wel weten en als ze echt willen komen ze waarschijnlijk wel achter mijn ardes, maar het moet niet te makkelijk gaan natuurlijk. Inderdaad valt het mij ook op dat sommige mensen wel eens dingen er opzetten die je echt beter anoniem kan plaatsen (als je het al doet).
    Soms allerlei ruzies, waarbij ze dan ook vaak nogal lichtgeraakt zijn, pfffff, dat zou ik er niet zo snel opzetten hoor. Allerlei verwijten naar anderen toe, dat gaat mij over het algemeen te ver.
    Maar mijn blunders mag iedereen lezen hoor!

  8. ans zegt:

    Nooit niet is ook altijd wel, net als nooit geen!

  9. Emmelinda zegt:

    @Ans; O ja natuurlijk. Wanneer men gaat spitten en alles bij elkaar zet moet het niet moeilijk zijn. Maar vanwege poen kunnen ze het wel vergeten hoor. Chanteren heeft geen effekt, er is hier toch niks te halen hahaha.

    Dat vind ik dus ook. Weet je wat het is, soms staat het er gewoon te hard omdat schrijven (zonder smileys enzo) gewoon zo cru staat. Over mijn familie schrijf ik ook niet veel. (ken ik ook niet zo goed moet ik eerlijk zeggen). Als ze dat lezen en ze vinden het niet prettig zou ik dat rot vinden.

    Jaaaa blunders zijn toch heerlijk. (de ergste zet ik er toch niet op whaaahaa). Het is gewoon zo menselijk. En het mooiste is dat men zich er nog in herkent ook. Denk jij iets heeeeel stoms gedaan te hebben blijkt dat men het gewoon ook een keer gehad te hebben. Dolkomisch vind ik dat. Laat maar lekker blunderen, zo krijgen we de weblog wel vol he? 😉

    Ja hihi daarom die pee-es. Ik zag het ineens staan (had er iets gedelete maar het niet goed nagekeken). Hier in Brabant zeggen ze dat ook veel; nooit niej. Dat blijf ik de kids dus verbeteren 😉

  10. * Garfjeuh * zegt:

    Ook een aangecyberspaced Belgske.
    Ik hoop dat ik inmiddels toch een beetje tot je cybervriendinnekes behoor. 🙂
    Ik vind webloggen ook nog steeds heel leuk. Ik ben er ondertussen al meer dan drie jaar mee bezig. Jij ?

    Fijn weekend.

  11. Wanda zegt:

    Webloggen doe het nu bijna drie jaar, niet altijd bij punt maar eerst bij web-log en ook die log bestaat nog steeds. Kijk hier maar eens: http://wandaetc.web-log.nl .

    Hoewel ik daar maar weinig meer te vinden ben.

    Ik hoop ook een beetje bij jouw cyberspace familie te horen, ook al doe ik nog niet zo lang mee.

    Alle liefs en een knuffel

  12. Rietepietz zegt:

    *sjucht* Kijk dát bedoel ik nou in mijn antwoord aan jou op mijn log * kruipt naar ’t hoekje waar waar de haren rustig uit het hoofd getrokken kunnen worden *

    In ieder geval voel ik me wel reuze “aangecyberspaced” bij jou en vele anderen al log ik zelf nog geen 2 jaar .

    Natuurlijk vertel ik ook niet álles en als het over anderen gaat vraag ik wél eerst of het mag , zelfs aan Henk zodra het verder gaat dan dat we veel samen wandelen of zo !

    fijn weekend en lieve cybergroetjes , Riet

  13. Emmelinda zegt:

    @Garfjeuh; Hahaha ja hoor, ik ben gek op Belgisch cyberspeescakevriendinnekes. Vooral als ze zulke lieve hondjes hebben hihi.

    Ja het IS ook heel erg leuk. De tijd gaat ook zo snel he, ongelooflijk want als je er mee begint vraag je je af hoe lang dat zal duren. Ik vraag me dat trouwens nog steeds af, na vier jaar webloggen hahaha.

    Jij ook een heel fijn weekend! GRoetjes 😀

    @Wanda; Ja hoor meissie, jij hoort er ook bij. Ik ben dankzij jou niet meer alles zo vanzelfsprekend gaan vinden. Die andere log van jou had ik idd een keer gezien. Staat er een link van op je log? Ik heb geen idee hoe ik daar gekomen ben.
    Dikke knuffff

    @Rietepietz; Ohhh ik heb gewoon rode koontjes van jouw reactie op je log. Daar moet ik zo nog even iets bijzetten hihi. Dat is voor mij nog niet af ;).Terwijl ik eigenlijk het idee heb dat ik helemaal niks meer hoef te zeggen omdat jij het helemaal begrijpt. Stom he, ik heb je nog nooit IRL gezien ofzo maar het is net alsof ik je altijd al gekend heb.

    Ja wat betreft de keuze voor logjes zal ik er ook niet alles over Marc opzetten al zijn er veel dingen die een waanzinnige log zouden opleveren hahaha.

    Op jouw log “voel” je dat ook he, dat ze voor JOU komen en voor je logjes natuurlijk. Dat is echt heel erg leuk! Die voelen zich ook vast meteen zo vertrouwd met jou. Daarom durf ik je ook Rietjuhhh te noemen zo af en toe. Gewoon vanwege dat vertrouwde hihi.

    Ik wens jou ook een heeeeel fijn weekend. Dikke cyberspeescakeknuffff

  14. Annemarie zegt:

    Ik ben het gewoon helemaal met je eens!!! Mensen die niet loggen valt het gewoon niet uit te leggen…
    Hetzelfde geld voor weblogmeetingen.. Het is alsof je gewoond e mensen inderdaad al kent, terwijl dat niet zo is.

    (even wat anders: Doen wij ook en logmeeting als ik met Natazz & Keezz (en nog anderen) naar Guusje Meeuwis kom in Eindhoven??? ;-))

    En missen, ik kan het niet meer!!!!!!!!!

    Heel fijn weekend toegewenst! KNIEFS!

  15. Emmelinda zegt:

    Gek he, als je beseft dat er zo ontzettend veel webloggen per dag bijkomen, dat er nog mensen zijn die NIET webloggen? Zou je ze gewoon moeten verplichten hihi.
    Jaaaaaaa die weblogmeetingen…dat is ook zoiets. Zoals mensen zeggen dat je liefde niet kan ontmoeten via internet zullen ze ook niet geloven dat je ze echt lijkt te kennen voordat je ze gezien hebt. Het is zoiets mafs. Waarschijnlijk is dat wel met mensen waar je iets mee hebt. Die goeiemorgen-goeiemiddagplakberichten zeggen mij niks en die mijd ik ook, heb ik besloten hihi.

    Ja hihi ik had het er met Natazz al over gehad. Het is voor mij om de hoek (Guus zingt zowat in mijn achtertuin) dus we spreken tegen die tijd iets af oke? Daarbij, jij komt binnenkort regelmatig langs dit station hahaha. Dus wie weet kun je onderweg even uit de trein springen 😉

    Nee missen kan ik het ook niet meer. Ben hier gewoon niet weg te krijgen hahaha.

    Ik wens je een superweekend toe! Veel plezier met alles wat je gaat doen. Kniefs!!!! (hahaha dat is ook zoiets dat kniefs…ik kan het overal gebruiken maar het is echt iets van mij naar jou en andersom. Net alsof het bij een ander niet hoort hahaha)

  16. geertje zegt:

    Helemaal met je eens!:-)
    (Wat is iedereen toch eensgezind! ;-))
    Sja, als ik dan jouw verhalen lees vaak, dan herken ik er zo veel in!!!
    Het is soms puur genieten 😉

    Heel fijn weekend Emm!
    Liefs en dikke knufffff :-))

  17. tagrijn zegt:

    Het aardige is dat door je eigen selectie een groep mensen overblijft bij wie je je toch een beetje thuisvoelt. Ook al heeft iedereen zijn eigen formule.
    Soms kun je na publicatie van een stukje al een beetje voorspellen hoe sommigen zullen reageren. En wat Riet schreef, klopt ook. Op de weblogmeeting vorig jaar in Leiden, ontmoette je mensen die je nog nooit had gezien, maar met wie er vanaf het eerste moment een klik was.
    In ieder geval hoop ik dat de link met het bloemetje ervoor nog lang bij mijn favo’s kan blijven staan!

  18. De meeste mensen die ik op mijn werk spreek snappen zowiezo niet wat ik de hele tijd op de computer doe. Daar valt toch niks te beleven :S…….Ze moesten eens weten wat er allemaal over mij te weten te komen is 🙂

  19. angel zegt:

    Ik begin al niet eens over web-loggen.. als ik over chatten begin is t al bal.. we hebben nieuwe buren.. dus ik meteen van goh.. ook een computer? jaa die had ze.. dus ik… chat je ook wel s? of heb je een web-log? nee ze deed alleen serieuze dingen met de pc..:-( .. met die onzin hield ze zich niet bezig…dan klap ik meteen dicht.. want uitlegggen dat het halve internet eigenlijk 1 grote familie is..die altijd met elkaar meeleeft is geen beginnen aan 😉 en die plak berichten heb ook ik een bloedhekel aan..of het moet niet anders kunnen.. maar ik vind dan.. lees t logje later…of kom niet..
    knufff van ook een gecyberspeeesd familielid… 😀
    Hoe staat het met boeken? vertrek je maandag al? 😀

  20. Heerlijk dat JIJ daar nou eens een log over geplaatst hebt (hoef IK het niet meer te doen hahaha). Want het is ZO waar allemaal! Ook het feit dat ik vind dat sommige mensen wel errug open zijn… maar goed, ieder “zijn ding”.

    Moet ook meteen denken aan die reclame, van die vrouw die haar vriendin vertelt dat haar man elke ochtend een uurtje gaat bloggen… “GETVER” zegt die vriendin dan met zo’n zuurpruim-bekkie! Geweldig! 🙂

    Zeker als je al wat langer blogt en wat trouwe lezers hebt, dan wordt het idd vertrouwd, en dat is best leuk! Het lijkt overigens wel een verschoven vorm van “sociaal contact” (tijden veranderen nu eenmaal): we zijn allemaal maar druk met kids en werk en man/vrouw en huis en de rat-race… ikzelf heb bijvoorbeeld pas “de tijd aan mezelf” als het al wat later op de avond is. Nah, dan hoef je echt niet meer ergens op visite te gaan! Maar dan kun je dus wel op je eigen tijd bij anderen bijlezen en je eigen belevenissen/gedachten eens spuien.

    Ik blijf wel attent op het feit dat dit een virtuele wereld is en de boel wel op het WWW staat! De meeste mensen in mijn “echte” leven weten niet eens dat ik een weblog heb! Krijg je alleen maar gedoe mee… Met de mensen om mij heen waar ik wel eens iets over schrijf (mijn kids, BF e.d.) heb ik heel duidelijke afspraken gemaakt over wat wel en wat niet op internet kan/mag.

    En ja, soms is het wat komkommertijd met dat loggen… maar het wordt idd een gewoonte! 🙂 Laten we die er maar in houden!

  21. angel zegt:

    trouwens? een virtueel kerstdiner op een nieuw log waar bekenden een ww voor hebben.. en iedereen iets neerzet.. voor een zeer uitgebreid diner..recept en foto… servies met foto..glazen…kerstboom etc..overal fotoos van.. t is een idee .. en leuk ook denk ik.. 1 kerstlog door alle bekende webloggers.. met kerstverhaaltjes..wie heeft iets meegemaakt met kerst..enz..
    knuff

  22. Helemaal eens met je log, ik voel het ongeveer net zo ahahahh.
    Ennuhhh met zijn allen met de kerst dat wordt niks inderdaad.
    Weet nog de weblogmeeting vorig jaar, nog nooit zoveel fototoestellen bij elkaar gezien, laat staan als we er nu ook onze laptop nog bijleggen omdat wel de log er voor, na of tijdens het kerstdiner nog op moet hahaha.

  23. Emmelinda zegt:

    @Geertje; hahaha ja he? Kan ook niet anders, die hebben ook allemaal zo’n grote familie 😉 hihi.

    Dank je wel, dat is lief :D. Daar ben ik dan ook heel erg blij mee! Ik geniet van verhalen schrijven maar als anderen er ook van genieten ben ik helemaal tevreden!

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!
    Dikke knufff en veel liefs 😀

    @Tagrijn; Ja frappant is dat he, je zoekt toch iets wat je herkent ofzo? Iets wat eigen is, al gaan de webloggen over heel iets anders dan die van jezelf? Mooi om me daar nog eens in te verdiepen. Wie weet kan ik er nog wel een logje over schrijven.
    Dat van die meeting geloof ik meteen. Op de een of anderen manier selecteer je er feilloos mensen die ook zijn zoals je ze op weblog hebt leren kennen. Mooi is dat. Daar zou een studie naar gedaan moeten worden hihi.

    Hahaha is dat een of andere flora-weblog? Geintjuhhhh. Lijkt me een eer om bij je favo’s te mogen blijven 😉 Doen we!

    @Jacqueline; Whaahaa leuk he, die “andere” kant die ze lekker niet van je kennen. Ik begrijp dat gewoon niet dat er nog mensen zijn die niets of nauwelijks iets met internet doen. Echt he…ik vind het een ontspanning! Ze zouden een voorbeeld aan ons, loggers, moeten nemen. O zo.

    @Angel; Hahaha ja noem chatten en ze weten er alles van. Uit de krant en van de tv.
    Whaahaa die buuf van jou. Heeft ze ook uitgelegd dan wat dat serieuze werk is? Wie weet punnikt ze sjaaltjes en verkoopt die op marktplaats hahaha.
    Nee weet je wat het is, je moet het gewoon zelf ervaren. Had het mij van te voren gezegd en ik had net zo hard op mijn voorhoofd getikt. Die tijd dat ik sabbatical had heb ik dat ook gemist. Ik zag overal logjes verschijnen (ja die hield ik allemaal bij ook al schreef ik er niks) en ik voelde me er gewoon buiten staan. Terwijl ik dat zelf had gedaan. Het was even op. En dan die berichten die bleven komen. Was zooooo lief. Bij sommige logjes zag ik na twee weken mijn link al verdwijnen uit de lijst. Daar heb ik dus niks voor kunnen betekenen denk ik. Die kwamen waarschijnlijk voor een link ofzo. Nou ik ga daar dus noooooit meer naar toe. Die passen niet bij mij 😉

    Ja hihi dat vind ik dus ook…kom dan niet. Deze log is behoorlijk lang. Ik had met de vorige al zoiets van dat wil toch niemand lezen. Maar ze doen het! Te gek. Ik snap best wel dat het wat veel is maar kom dan een keer terug 😉

    Ohhhhhh dat is trouwens wel een gaaaaf idee zeg! Ik zie die weblog al helemaal voor me! Bijna zonde dat het dan alleen voor de kerst is he? hahaha.

    o ja, dat boeken zou ik zo doen. Alleen moeten de kids naar school. Eens kijken of daar iets op te vinden is hihi. Nog bdankt voor alle info! Helemaal te gek!

    Dikke knufff cybertje!

    @Libra/weegschaal; Oh hihi heb ik nu het gras voor je voeten weggemaaid? Al zou ik best eens jouw versie willen zien! Eens kijken wat ik daar in kan herkennen 😉
    Ja en soms betrap ik mezelf er ook op hoor. Denk ik een log te kunnen plaatsen omdat het “safe” is..ga ik dan in de reakties te open te werk 😉

    Whaahaaa jaaaa ik roep ook altijd over die reclame! Ze zegt het ook zo “vies” he? (die het over bloggen heeft alsof het iets smerigs is). geweldig! oh hihi dat zei jij ook al 😀

    Ja klopt helemaal. Het is ook zo fijn dat je even kunt nadenken over iets voordat je het “zegt”. Als je op bezoek bent verwachten ze natuurlijk meteen een antwoord. Niet dat dat vervelend is maar soms heb je even bedenktijd nodig. Of het komt gewoon even niet uit dat je bezoek krijgt. Dan kun je webloggen tenminste nog even uitstellen, dat kan met bezoek niet whaahaa.

    Ja dat is heel goed om de boel te beschermen. Je weet maar nooit hoe of waar het tegen je gebruikt zal worden. Ik werk niet maar als ik een baan krijg zal ik daar niks vertellen. Het zijn maar simpele logjes die ik hier plak maar toch…je weet maar nooit hoe ze je er mee kunnen pakken 😉

    Ja hihi is goed, die houden we er in. Het is tenslotte best een fijne gewoonte. Al zouden een heleboel mensen het tegendeel willen bewijzen. Maar die weten niet wat webloggen is. Stumperds. 😛

    @Leidse Glibber; Whoeehaaa dat is ook zoiets, daar had ik helemaal niet aan gedacht! Die zwarte kastjes op de buik! Dat geeft niet erg veel zitcomfort idd. Daarbij lijkt het dan net alsof het onweert met al dat geflits!

    Grappig trouwens wat deze log los maakt aan de reakties te zien. Wat een lappen tekst! geweldig!

  24. angel zegt:

    zere vingers al ? hahahahahaha
    maar je hebt gelijk..t maakt veel los.. t is ook zooo bekend… 😉 ik g anaar bed. lang genoeg op de logjes rondgestruind.. morgen verder 😉 k zal mn gedachten s laten gaan over een allemanskerstlog 😉 vink wel een leuke naam ook eigenlijk… af!!! af!!!! iedereen af!!! is mijn verzinsel!!!! 😉 😀

    knufff

  25. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik zal hier stroom op zetten. Dan blijft het idee onaangeroerd. *blaast rook van vingers wegens typwerk* Ik vind het echt een heel leuk idee!

    Slaap lekker! Dikke knuffff

  26. morris zegt:

    tjeempie wat herkenbaar geschreven, als ik t wel eens bekend maak op t werk dat ik me ‘hiermee’bezig houdt, wijzen mensen vaak met hun vinger naar hun voorhoofd.
    Leuk ja dat webloggen, tis verslavend, merk ik……
    Misschien komt het omdat mensen soms zo openhartig durven te vertellen hier op internet? Je voelt als het ware met ze mee….zoiets zal t zijn?
    ik heb net een logje erop gepleurd, lijkt iets op deze…….toeval doesn’t exist…..

    Je schrijft fantastisch……en altijd met een knipoog! Da’s pas loggen!

  27. Natazz zegt:

    Ik heb dik 3 jaar op weblog gezeten en gek genoeg ben ik je pas na 1,5 ofzo tegengekomen. (al kende jij me al langer) Nu zit ik alweer een klein half jaartje op mijn eigen stekkie en het bevalt prima. In elk geval vind ik jou logjes altijd geweldig(oke bijna om niet te hard te slijmen)Die droge humor van je is heerlijk.

    Gek genoeg heb ik hetzelfde gevoel, je kent de mensen totaal niet maar toch weet je zoveel van ze. Zodra je ook een logger in het echt ziet kan je samen over van alles praten. Heerlijk toch?

    Ohh ja ik heet Natuurlijk geen Natazz maar gewoon Natascha. *gniffel*

    fijn weekend

  28. fijnegozer zegt:

    Whahaha, prachtig geschreven weer Emm. Maar van dat kerstdiner is eigenlijk zo gek nog niet. Lappies op tafel en de gastvrouw mailt in een keer het eten in beeld. Lekker goedkoop ook. OT; ik heb mijn linkjes ‘omgebold’ maar heb voor jou nog geen passende bol kunnen vinden. Nog suggesties? Nu sta jij toch in de linker linkenlijst (wat een benaming!), dus val je niet zo op ha ha. Nou ik hoor het wel, zo niet dan zit je straks aan een bol vast dien misschien niet bij je past. Snappiejutnog?

  29. Annemarie zegt:

    Hahaha jaa inderdaad!!

    Ik kom er al eerder langs trouwens dan iedereen denkt!
    Waarschijnlijk over 1.5 week weer.. Omdat ik zo knotsknettergek ben dat ik even een paar cd-tjes heen en weer ga brengen. Maar dat zeg ik natuurlijk niet hardop, nee ik heb gewoon een gesprek met mijn stagebegeleider… (die ook een cdtje nodig heeft, hihi).

    Ok gaat sowieso dan fun worden! Heb er nu al zin in… Nouja ik krijg die dag wel examenuitslag.. *duim, duim, duim*!

    Jij ook een heel fijn weekend toegewenst! Moge de zon nog even doorkomen…

    En idd, dat kniefs kan overal gebruikt worden, maar ook ik doe dat niet. Dus ik gebruik nu weer mijn kans:
    KNIEFS!

  30. Remco zegt:

    heel soms is webloggen een verrijking van je leven (zoasl in het geval van ene W. Kroes 😛 )

    maar ik vind het wel knap van je dat je 4 jaar lang al met niks de hongerige wolven euh lezer(es)s(en) weet te voeden 😛

  31. chavalbueno zegt:

    Nou Emmelinda, je hoeft je niet te schamen hoor. Ik weet nog steeds niet wie Wolter Kroes is. Alleen de naam heb ik weleens gehoord, thats it.

  32. J@n. zegt:

    Mijn broer zit sinds kort ook op internet en ik heb hem afgeraden om te gaan bloggen, omdat het verslavend is. Dat is natuurlijk zoals altijd een aanmoediging voor hem om er tzt mee te beginnen, zo gauw hij de muis onder controle heeft, wat nog wel enige tijd kan duren. Dus de familie groeit.

  33. Emmelinda zegt:

    @Morris; Ik weet niet wat het is, daar moet ik nog eens over nadenken. Het is niet alleen dat ze openhartig vertelleb. Dat doen wel meer mensen. IRL bedoel ik en dan vind ik er geen zak aan. (nou ja niet altijd). Komt misschien wel door het openhartige vertellen en dat je zélf kunt uitzoeken met wie je wil “omgaan”. Dat gaat op je werk of op het schoolplein niet. Om maar iets te noemen.

    Ja ik zag het. Toeval bestaat niet zeggen ze idd maar dit is bijna een kopie! Scary :S

    *bloos* Dank je wel. Ja daarom ook die smileys altijd aan het eind 😉

    @Natazz; Hahaha dat je dat nog weet, dat heb ik idd eens verteld. Kees kende ik zelfs al langer. Nou ja kende is een groot woord. Er moeten hier nog reacties van hem staan in de duistere spelonken van deze weblog hihi maar dat was maar een poosje.

    Jajaja hou maar op met slijmen :P. Wat wil je van me? Geintjuhhh. Ssst. Krijg er rode wangen van.

    En toch is het gek. Het klopt helemaal. Echt mooi zoiets, hoe dat kan lopen. En je komt op plaatsen waar je anders noooooooit naar toe geweest zou zijn hahaha

    Grinnik, dat wist ik. Lang geleden hebben we gemaild (buiten gametime om van laatst) en toen had ik twee Natascha’s in mijn maillijst. Moest ik oppassen tegen wie ik ging roddelen. Geintjuhhh

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!

    @Fijnegozer;Dank je wel *lacht*. Ja grinnik, gaat je fantasie meteen werken he? Is ook handig want als gastvrouw/heer hoef je niet zo lang in de keuken te staan, het kan niet aanbranden en als iemand het niet lust kan ie iets anders downloaden. Je komt er niet van bij en je hoeft niet uit te buiken na het eten omdat je zoveel je huig afgewerkt hebt. IDEAAL!

    Hahaha je wil me niet in je rechterlijst he? Afval moet je netjes scheiden 😛 whaahaa geintjuh. Maareuh ik heb op je log al een paar suggesties gedaan: Bloembol vanwege bloemen op mijn log, Babbelbol of Emmebol? Zoiets?

    @Annemarie; whaahaa ja je stagebegeleider omkopen he 😛 Geintjuh. Ik vind het leuk dat je “mijn” stad zo in je hart gesloten hebt. Betoverend eigenlijk dat zoiets in zo weinig tijd kan he?

    Laat je het dan even weten? Dan kan ik met je meeduimen natuurlijk! Spannnennnnnnd!

    Dank je wel. Ja dat hoop ik ook. Gisteren was zo saai buiten. Ik ben gewoon dol op de zon 😀 En voor jou natuurlijk om nog wat foto’s te maken.

    Hahaha geinig he? Doe ik nu dus ook: KNIEFS!

    @Remco; Whaahaa ja psies. En vervolgens sta ik bij een gratis liedjesfestival te wachten totdat de slotact eindelijk komt. Nou ik ben overtuigd 😉

    Hahaha waarschijnlijk hebben ze kleine maagjes en zijn ze zo gevoed ;). En dreigmailtjes sturen helpt ook zoals je ziet. Whaahaa

    @Chavalbueno; Hij staat nou hoog in de top40 dus de kans is groot dat je dat nummer wel eens gehoord hebt zonder het te weten. 😉

    @J@n; Weer een geboorte van een internetter dus! Join the club! Ja hihi ik heb nogal wat mensen aan een eigen weblog geholpen. (aangesmeerd). Voordat ik mijn tijd er in stak heb ik ze ook gewaarschuwd dat ze nou te maken kregen met een grote verslaving. Ik ben benieuwd wanneer we je broer op weblog mogen verwelkomen 😉

  34. fijnegozer zegt:

    @Emmelinda: Zoals jij het nu voorschotelt (woordspeling) begin ik er steeds meer trek in te krijgen, ha ha.

  35. Remco zegt:

    @Emmelinda neeeeee dat meen je niet je weet het he er heerst een algemeen W.K. logverbod 😛

    hmmm dreigmailtjes heb ik nog niet gezien wel een heel lief mailtje of ik eens wat op jou log wilde neerzetten, anders zou ik nog welmerken wat er anders ging gebeuren…….
    nou zeg zelf das toch een heel lief mailtje 😉

  36. fijnegozer zegt:

    OT: Je bent officieel tot Babbelbol benoemd.

  37. Emmelinda zegt:

    @FG; hahaha (heerlijk, woordspelingen) en het mooiste is; géén kater achteraf! 😀

    Grinnik…ik ben blij met mijn Babbelbolnaam. Klinkt best lief 😀

    @Remco; Hahaha Remco toch…je weet dat ik vaak regels aan mijn laars lap (soms aan allebei). Dus een logverbod kan me niet weerhouden. Sollie. 😛

    Whaahaa ja ik weet het. Ik was weer es te soft. Foei Emm. Toch wel braaf dat je er gehoor aan gaf. 😀

  38. ~Tina~ zegt:

    Heel herkenbaar stukje!
    Ik moet me ook wel eens inhouden om niet aan mensen te vertellen dat ik zoiets al eerder heb gelezen bij die en die…. dat snappen ze vast niet he?

    Dat wij elkaar totaal niet kennen gaat niet meer op he? Leuk om je ontmoet te hebben, krijg je er toch een ander beeld bij.
    Maar inderdaad lezen we op de logjes van alles over elkaar (wat je kwijt wilt dan he? Lang niet alles natuurlijk!!).

    Fijn weekend gewenst!
    Groetjes en liefs van Tina

    Enneh…. gewoon zo doorgaan, leuk en gezellig!!

  39. Emmelinda zegt:

    Nee dat snappen ze echt niet. Althans, ik probeer het niet eens meer. Kan mijn tijd beter gebruiken. Door te webloggen hahaha

    Nope klopt, wij hebben elkaar al gezien. En de week daarop heb ik weer iemand in het eggie gezien. Leuk is dat. Zie je ook hoe iemand praat en zijn of haar maniertjes etc :D. Maakt het helemaal compleet he?

    Ik wens jou natuurlijk óók een heel fijn weekend! Liefs en veel groetjes!

    Dank je wel, ik hoop het ook. Kan het niet missen dus waarschijnlijk komt dat helemaal goed. Jij ook he? Vooral doorgaan zoals Barry Stevens zou zeggen 😉

  40. angel zegt:

    arghhhhhh.. nou heb ik toch dat allemanskerst.web-log aangemaakt.. maar denk dat ik t mailadres verkeerd ingevoerd heb…ik zie tenminte niks in mn mailbox verschijnen.. en degene met dat mailadres vraagt zich nu waarschijnlijk af hoe hij/zij daar nou aan komt 😀 heb IK weer..

    ( lach niet zo hard. ik hoor t hier helemaal :p ) 😉

  41. Emmelinda zegt:

    *houdt snel hand voor mond om geluid te dempen*

    Ohhh het is niet wáár zeg. Shit hee en ik heb geen flauw idee hoe ik je er mee zou kunnen helpen. Kun je dat nog veranderen, dat mailadres? Kan het zijn dat er in het beheerdersscherm nog iets aangevinkt moet worden? Ik meen dat er wel iets voor is maar of dat het euvel oplost? Geen flauw idee.

  42. Belinda zegt:

    Ik dacht heel even: dit wordt ik ga stoppen logje… maar gelukkig ging het niet die kant op! 😀

    Zo herkenbaar je logje!!
    Nu is mijn cyberspacefamilie gelukkig een tikkie kleiner dan die van jou maar ook ik leef mee met iedereen die ik bezoek.
    En heel soms maak ik toch die fout om IRL tegen mijn ‘echte’ familie & vrienden te gaan zitten praten over mijn cyberspacefamilie en die snappen daar dan ook werkelijk waar niets van. Ach… ik laat ze maar in die waan 😉

  43. Off topic, die bossen bloemen kwamen destijds niet van de buren , die brtachten wij naar de buren hahahahhah.
    Dus als mijn zoon eerdaags weer met rode rozen komt gaan ze rectstreeks naatr de buren hahah.
    Maar ben natuurlijk wel zo slim even door te geven dat ik graag een ander kleurtje wil, alhoewel hem kennende is het zo’n kreng dat hij eerdaags met ladingen rode aan komt zetten ahhahah

  44. Wanda zegt:

    Ik heb hem in het verleden weleens bij URL gezet, dus misschien zo. Want als ik daar mijn punt adres invoer moet ik die vervelende codes invoeren.

    BTW: hij staat er nu ook weer vermeld.

  45. angel zegt:

    OT.. om bij die beheerpagina te komen moet ik het log op kunnen…. maar omdat ik dus blijkbaar een tikfout (á la mijn log * grijzzz* gelukkig kan IK er nog wel overheen kijken..) gemaakt heb in dat mail adres.. kan ik het dus ook niet activeren.. pfff probeer jij t maar eens.. allemanskerst.web-log.nl
    ww= (uiteraard 😀 ) .. kerstmis

    p.s.. tsss…hou op met dat gelach…blijf maar op de grond liggen kronkelen nu…. IK raap je NIET op 😀 :p

  46. Emmelinda zegt:

    @Belinda; Neeeeee joh. Die komt morgen 😛 hahaha geintjuhhhh

    Zo’n anderhalf jaar geleden was de familie hier twee keer zo groot. Dat was een karwei. Pfff. Maar ik kwam er achter dat er een boel alleen maar reakties kwamen plaatsen als je er geweest was. Daar ben ik mee gestopt. Er zijn ook een boel loggers gestopt. Snap je dat nou? Hihi. Hadden zeker niet zo’n mooie familie bij elkaar verzameld ofzo?

    Hahaha ja dat gebeurt al heel gauw he. Dan hebben ze het ergens over en dan lijkt het de gewoonste zaak van de wereld. Is het ook. Voor ons hihi. Maar voor de rest niet. Marc krijgt ook hele verhalen te horen over wat jullie uitspoken ;).
    Ja ik denk dat in de waan laten het beste is. Wij weten het tenslotte beter. O zo 😛

    @Leidse Glibber; Oh hihi dan zat ik verkeerd! Maar hoe kwamen ze ook weer bij jou dan? Had je die niet gekregen dan?
    Hahaha ja de kans is zeer groot dat je binnenkort door de bloemen je huis niet meer kan zien. Rode bloemen idd. Laat hem je vermoeden maar niet lezen hihi 😉

    @Wanda; ha zie je, dat dacht ik al. Ik ben er idd al eens geweest. Bah ja, die codes zijn echt ellendig. Als ik hier de url weg laat heb ik er minder last van. Ook niet altijd. Pfff. Die code is 1 ding maar soms kan ik ze gewoon niet lezen :S

    @Angel; Ik heb voor je gekeken maar ik zie alleen zo’n beginscherm van web-log. En een hele nieuwe maken? Als er een typvout in zit kan het misschien met dezelfde naam (zonder fout dan hihi)?

    Grinnik, nou zijn mijn hele kleren vies van het rondkronkelen hihi 😉

  47. Remco zegt:

    @Emmelinda dus je laarzen zitten nu helemaal vol met gelapte stukjes 😉

    soms ben ik braaf……. vooral als ik slaap 😛

  48. Harry F. Mik zegt:

    Nou ik moet eerlijk zeggen dat nadat je daar 38 jaar geleden zo door de ooievaar in de wieg bent gesmeten je aardig bent bijgetrokken. Of helemaal plastisch weggewerkt ?? Of hebbie een handige vent getrouwd die het allemaal zelf kon doen ??

  49. Emmelinda zegt:

    Ja omdat ik geen lapjeskat kreeg 😛

    Hahaha ik niet. Ik maak een teringherrie met mijn gesnurk en geknarssetand whaahaa

  50. Emmelinda zegt:

    @Harry F.Mik; Nou dit is eigenlijk een foto van de placenta. De rest is eigenlijk niet toonbaar hahaha 😛

  51. Remco zegt:

    hmmmmmm dan werd het de gelaarsde po.. kat

    ooo zijn dat iedere keer die aardbevingen in brabant 😛

  52. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ben jij ff wakker!

    Neuh, dat is als ik de trap afloop hahaha 😛

  53. Remco zegt:

    tja soms ben ik wel eens wakker….. asl mn ogen open zijn 😛

    dat zijn toch de naschokken 😉

  54. Emmelinda zegt:

    Hihi dat heb ik pas tegen de avond. Overdag is het slaapwandelen 😉

    Ja schokkend he 😛

  55. Marion zegt:

    hey emm
    kom je een heerlijk weekend wensen , gaat nit goed aan deze kant srry voor d afwezigheid
    kus marion

  56. Marika zegt:

    Toch is het niet meer zo erg als vroeger, toen werd je helemaal raar aangekeken als je op internet rondhing. Dan had je geen leven, was je een nerd ofzoiets (oke klopt wel ongeveer maar toch). Nu is het al veel meer ingeburgerd en zeker de laatste jaren gaat het snel, vooral met het bloggen.

    Maar ik herken het wel hoor, soms wil ik ook wel eens zeggen in een gesprek dat ik daar ook iets van op mijn log had gezet, maar dan vraag ik me net op tijd af of ik wel wil dat die persoon mee gaat lezen. Dus zeg ik niks! Soms is het beter als je niet weet wie er allemaal meeleest geloof ik. 😉

  57. Emmelinda zegt:

    @Marion; Oh meissie toch. Daar hoef je je toch niet voor te verontschuldigen? Doe rustig aan! Neem je tijd.

    Dikke knufff

    @Marika; Dat is waar, het wordt gelukkig steeds normaler he? Jij was er al héél vroeg bij kan ik me herinneren he? Bij internet dan. Bij jou zullen ze ook wel vaak opkijken omdat je je eigen pc kunt maken he? Een vrouw die haar eigen pc kan maken? Stom he, net alsof dat niet zou kunnen. Poehpoeh

    Hahaha ja moeilijk is dat he. Is het niet omdat je denkt dat ze niet weten wat webloggen is dan is het wel omdat je dan ineens snel gaat peinzen wat je nog meer allemaal op je log gezet hebt hihi. Dat moet razendsnel gaan in de hersenpan op zo’n moment denk ik 😀

  58. angel zegt:

    OT.. hij doet t…maak net mn mail open en verdomd..hij was er….. 😀 vannacht maar even brainstormen hoe.. of wat…
    knufff thx 😉

  59. Youke zegt:

    hihih zeer herkenbaar! En wat fijn dat je ze zelf kunt uitzoeken. Scheelt een hoop gezeur met de echte familie die je (kunt) hebben.
    Zou een weblogmeeting alles verpesten?

  60. Marion zegt:

    ik had het even nodig om het op te schrijven, vind lief van je
    kus marion

  61. Emmelinda zegt:

    @Angel; Jippieeee da’s echt geweldig. Had de postduif gewoon vertraging?
    Heb je nog wel geslapen vannacht? hihi. Ik ben benieuwd!

    Dikke knuffff

    @Youke; Grinnik ja en met één klik op de link van mijn reader zijn ze weg. Zie dat met familie nog maar eens voor elkaar te krijgen whaahaa.
    Hmmz je bent ook wel huiverig he? Toch wil ik dat wel. Ik heb al een boel logjes gelezen over meetingen en die waren allemaal dolenthousiast (en nog bij elkaar). Daarbij heb ik inmiddels twee leden van de familie ontmoet en dat was harstikke leuk :D. Was echt alsof je ze al jaren kent!

    @Marion; Heb je goed gedaan meissie. Gewoon van je af blijven schrijven. Dat lucht een beetje op.

    Dikke knufff

  62. geertje zegt:

    Was ook blij met het weekend!
    Jammer dals een vakantie voorbij is.
    Maar dat de zomertijd is afgelopen vind ik zalig!
    Eindelijk “klopt” de tijd weer 😉
    Fijne avond nog Emmelinda!!!
    Liefs en dikke knufff 😉

  63. Emmelinda zegt:

    Nog een paar weekjes (klinkt ver weg maar dat is het zó he?) en dan is het weer vakantie. Lekkerlekker. Hihi.

    Grinnik, ja heb je dat zo sterk? Ik vind het zijn voor en z’n nadelen hebben. Binnen vind ik dat wel supergezellig. Lekker knus. Hahaha burgerlijk he? Als ze me dat jaren geleden gezegd hadden had ik óók op mijn voorhoofd getikt ghehehe

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!

    Dikke knufff en heel veel liefs! 😀

  64. Pasula zegt:

    En toch verwacht ik hier tegen kersttijd op zijn minst wat ballen en een virtuele kalkoen, ik kom het hele jaar langs dus ik wil dan ook graag wat kersttafereeltjes bij Emmelinda zien. 😛
    Eh ja, you’ve got a point, ik heb dat ook weleens als ik met iemand sta te praten. Praten? aar maak ik tijd voor, liever niet natuurlijk dus als het telefonisch kan onder het webloggen door, dan graag maar soms moet je wel he…

  65. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik zal eens kijken of ik die andere kopfoto nog heb. Of ik zal wat vaker nee zeggen, dan ben ik een vrouw met ballen. Euh..

    Hahaha ja dat is dan weer mijn probleem; ik haat bellen. Dus moet ik wel babbelen hahaha. Ik ga gewoon zoveel mogelijk mensen verplichten om een weblog te nemen. Dat kletst een stuk makkelijker. Vooral in de winter als het buiten koud is 😛

  66. Dinie zegt:

    Haha, ja het hoort gewoon bij ons dat loggen. En er zijn zoveel mensen die er niks van snappen. En idd je “spreekt” de meesten soms nog vaker dan je vrienden en familie. Eigenlijk gek, hè? Dat wij nog meer van elkaar allemaal weten dan de mensen die “dichterbij” ons staan.

  67. Emmelinda zegt:

    Ja ik verwonder me wel eens over het gemak waarmee we elkaar aanspreken. Ook “nieuwe” loggers. Terwijl iemand die me bij het stoplicht aanspreekt meteen argwanend aangekeken zal worden hahaha.

  68. Abby zegt:

    Toch mis ik nog wat in dat hele verhaal….hihihi

  69. Emmelinda zegt:

    Grinnik, jazeker. Ik zit ook te denken aan een vervolg. Wat zeg ik? Ik kan er een boek over schrijven hahaha

  70. Bettina zegt:

    Hoi Emmelinda, ben ik ook weer eens, in een grijs verleden kwam ik hier ook weleens, maar toen hield je sabbatical of zoiets en nu zie ik je weer regelmatig bij FG verschijnen! Meid, wat schrijf je toch leuk, is een boek niks voor jou? Ik lig altijd in een deuk! Groetjes en wie weet zie ik je live wel op 8 december….;-))

  71. Emmelinda zegt:

    Haaai Bettina,
    Jaaaa dat weet ik nog heel goed. Gezellig dat je er weer bent!
    Dank je wel *bloost*, dat is super om te horen…euh..lezen. Een boek heb ik altijd wel willen doen. Misschien als ik later groot ben hihi.

    Ja de kans is heeeel groot want zoals het er nu naar uit ziet kom ik. Leuk om je dan te ontmoeten!

    Groetjes terug!

  72. trace zegt:

    Hoi Emmelinda,
    Ik kreeg net de link naar dit logje van Billy, ontzettend leuk en treffend geschreven. Ik ga als je het goed vindt deze link ook doorspelen aan iemand die minimaal zo goed schrijft als jij en er mee wil stoppen. Misschien zet jou verhaal haar wel aan het denken. 🙂 Tnx in ieder geval
    Groetjes T.

  73. Emmelinda zegt:

    Hoi Trace,

    Maar natuurlijk, als er iemand uit de familie dreigt te stappen moeten we maatregelen nemen he? Veel sukses!

    Groetjes terug!

  74. miss marple zegt:

    Hoi Emmelinda, ik denk dat de meeste webloggers/sters er zo ongeveer wel over denken alleen, jij weet het zo mooi te verwoorden. Wat dat kerstdiner betreft, dat lijkt me ook niet echt een suc6 maar wie weet zitten we over een paar weken wel gezellig met een aantal van die ‘aangecyberspeesde familileden’ aan de vlaai. 😉 Ik wens je een fijn weekend, groetjes Mar

  75. Nicky zegt:

    Klopt helemaal! Ik heb precies hetzelfde!
    Wel een beetje een teleurstelling dat we niet met z’n allen mogen komen eten met Kerst…
    Geeft niet; komen we gewoon met Oud en Nieuw!

  76. Emmelinda zegt:

    @MissMarple; Dank je wel Miss, dat doet me veel plezier!
    Jaaaa dat zou ik helemaal te gek vinden. Zoals het er nu naar uit ziet komen er best veel loggers naar toe he? Leukleukleuk! Ik ga alvast visitekaartjes drukken :p Geintjuhhhh
    Een fijne rest van de week toegewenst! Groetjes 😀

    @Nicky; Jaaaa deal! Ik zal maar alvast beginnen met oliebollen bakken he? Als jullie allemaal komen ben ik tegen die tijd wel klaar. 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

