Emm doet “tssk tssk”

Tsjongejonge wat is er mis met die geraniums…

Waar is de tijd van die gerianiums toch gebleven he? Ghehehe

…die jeugd van tegenwoordig vroeger toch!!!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

61 reacties op Emm doet “tssk tssk”

  1. Pasula zegt:

    Nou idd, ze maken er een potje van! Maar geen potje geraniums, het was de tijd van zuster Clivia natuurlijk. ๐Ÿ˜‰
    *Doet tsssk tssssk trug.*

  2. ~Tina~ zegt:

    Nou, mensen van 65 zitten nog lang niet achter de geraniums tegenwoordig!
    Dat is pas op z’n vroegst na je 80e volgens mij…..
    En ja, als ze deel blijven nemen aan de maatschappij gaat er vast ook wel eens iets mis??
    Gefrustreerd thuiszitten lijkt me vreselijk.
    Maar de meeste mensen van tussen de 60 en 70 die ik ken hebben het bijna nog drukker dan ik….. ze staan alleen wat later op hahaha….

    Ken jij wel zulke VUT-criminelen dan?

    Fijne avond!
    Groetjes en liefs van Tina

  3. Natazz zegt:

    Wat een boefjes. hahaha.

  4. fijnegozer zegt:

    Is dit nou wat je noemt het “ma-Baker-syndroom”? OT: kommiezo nog ff sjetten?

  5. Emmelinda zegt:

    @Pasula; het is toch wat he. Tsjongejonge.Waar is de tijd van die hangplekouderen toch gebleven? Pfff

    @Tina; Het was maar een grapje ๐Ÿ˜‰

    Het zijn natuurlijk Cyclamen! Ghehehe.
    Ach nee, er zijn ook mensen van net na de 40 die “oud” zijn en niks ondernemen. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Op de radio zeiden ze trouwens iets anders. Dat het te maken had met dat alles tegenwoordig zo duur is.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Liefs en groetjes!

    @Natazz; Ja he? Foei. Dat ze toch gaan webloggen ๐Ÿ˜‰

    @FG; Hahaha zetten we er een mooie beat onder en dan maken we er een hit van ๐Ÿ˜‰
    OT; ik denk het niet. Heb beloofd om vanavond even via msn iemand uit de problemen te helpen ๐Ÿ˜‰ maar je weet nooit.

  6. Annemarie zegt:

    En dan hebben de ouden van dagen commentaar op de jeugd van tegenwoordig.
    Maarja ‘goed’ voorbeeld doet ‘goed’ volgen. Dus allemaal mond dicht! ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik moest daar meteen aan denken toen ik dit las. Gelukkig dat het overgekomen is (of dat jij er ook aan dacht hihi).

    Sssst ik zeg niks ๐Ÿ˜‰ mai lips aar sielt ๐Ÿ˜‰

  8. ans zegt:

    Ik ben alvast begonnen aan een cursus “bankroven voor beginners” en als ik geslaagd ben ga ik verder met “list en bedrog”. Ik wil tenslotte wel met mijn tijd meegaan, ik heb nog twaalf jaar de tijd voor ik 65 ben, dus tijd genoeg om die studie af te ronden!

  9. angel zegt:

    pfff…. dat duurt dus nog ff voor ik voor de rechter mag verschijnen… dan ben ik ook een hangoudere en hou een sit in voor de supermarkt.. commentaar geven op de voorbijkomende mannelijke ( logisch natuurlijk.. ik heb niet veel met de vrouwelijke ) achterwerkjes…
    Als ik dan meteen de draadloze laptop op schoot heb met een ingebouwde cam..kan ik de arrestatie nog filmen en op you tube zetten…waarna ik er een ooggetuige logje over schrijf…waarmee ik dan voor de rechter kan verschijnen die mij bij het zien van de wanhopige worsteling met de agenten ( ze wilden niet draaien om hun achterkantjes te laten bekijken) vrijspreekt..

    pffff ben ik ff blij dat dat nog lang duurt..

    knuffff

  10. Emmelinda zegt:

    Oh whaahaa, ik wil je wel overhoren als je op examen moet? Misschien kan ik alvast wat tips krijgen zodat het voor mij tegen die tijd niet allemaal nieuw is? Hihi

  11. Emmelinda zegt:

    @Angel;WHahaha komen we eindelijk bij opsporing verzocht! Shit hee moet ik ngo lang wachten. Heb ik weer hoor. Tegen die tijd is dat weer helemaal “uit”. Ik kan natuurlijk wel alvast gaan oefenen zodat het tegen die tijd feilloos verloopt? Ghehehe

    Dikke knufff

  12. ans zegt:

    Ik vind wel dat ze het een beetje eerlijk moeten spelen, dus bij een achtervolging moeten ze gepensioneerde agenten inzeten.
    Een soort rollaterrace krijg je dan, gummiknuppel en handboeien in het ene mandje en de boef heeft de buit in het andere mandje.
    Ik denk dat ik maar een filmscript ga schrijven, want ik zie het al helemaal voor mij!

  13. Remco zegt:

    en jij hebt nog niet door dat DIT ONZE toekomst is tssssk

    straks heb je bejaardentehuizen met tralies voor de ramen en ijzeren deuren naar de gang ๐Ÿ˜‰

  14. tagrijn zegt:

    Maar ze hebben het al in hun jeugd geleerd en hebben nu de tijd het inm de praktij te brengen. Vandaar ook het spreekwoord: jong geleerd, oud gedaan.

  15. epie zegt:

    emmelinda je zit op zoveel glad ijs
    dat ze de elf stedentocht er op kunnen organiseren

  16. Hanny zegt:

    Ik denk maar zo, de uitzondering bevestigt de regel, want ik ben aan het bloggen. ๐Ÿ˜‰

  17. Youke zegt:

    Ik vraag me af wat ze dan gedaan hebben wat niet door de beugel kan. En zouden ze dat ook niet gedaan hebben op jongere leeftijd? Zijn ze misschien beter aan het controleren van de politie ofzo?

  18. Sally zegt:

    Ze komen vast voor ivm snelheidsovertredingen met hun rollators.

  19. Emmelinda zegt:

    @Ans; whaahaa ik zie het, dat je het al voor je ziet. Je verheugt je er op he? Ghehehe
    Ja grinnik…en niet alleen gepensioneerde agenten inzetten bij de achtervolging maar je ook een extra voorsprong geven. Dat is sympathiek. Whaahaa ik kom niet meer bij, ik zie het helemaal gebeuren!Wat zou de buit trouwens zijn?

    @Remco; Hahaha tegen die tijd hebben we onze eigen tank. Of minstens een uzi. Als we die nog kunnen tillen.

    Grinnik, lijkt het een beetje op hier. Zo proberen ze hier te voorkomen dat ik ga shoppen hahaha

    @Tagrijn; Ja psies. Daarbij moet je de daad natuurlijk tot in de perfektie uitvoeren. Dat kost tijd en planning. Vandaar dat het bij zoveel jeugdigen mis gaat. Die missen die ervaring! hihi

    @epie; hahaha dat komt dan goed uit want het schaatsseizoen is net begonnen ๐Ÿ˜›

    @Hanny; Ja psies. Dat is al crimineel leuk. Toch? Hihi

    @Jacqueline; Ik verheug me er al op. Leven in de brouwerij! hahaha

    @Youke; Jaaaa dat is zo vaag he? Daarbij hadden ze het op de radio over een andere reden. Dat het allemaal zo duur is geworden dat ze het moeten stelen. Is toch heel iets anders dan in dit stukje he?
    Het zou eens tijd worden dat de politie beter controleert. En niet alleen op een bepaalde groep ๐Ÿ˜‰

    @Sally; Whaahaa ja met piepende banden de bocht om scheuren ๐Ÿ˜‰

  20. Bengeltjuh zegt:

    Zijn zekers die hangjong….euh…ouderen van tegenwoordig. Dat groepeert maar voor het winkelcentrum tsss.Ze zijn niet te vertrouwen…

    ;-))

  21. Belinda zegt:

    Ze hebben gelijk die ouderen! Hoppa uit dat isolement en klagen als je het er niet mee eens bent! Iemand moet het toch doen? ๐Ÿ˜‰

  22. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh; Grinnik, nog ff en ze willen ook nog scooters met soundboards er in :P. Nog erger; willen ze Breezers. Poeh ๐Ÿ˜‰

    @Belinda; Zo is dat. Iedere keer die vinger die men op heb wijst omdat ze te lang blijven leven. Ik zou er ook rebels van worden ๐Ÿ˜‰

  23. claudine zegt:

    en dan moet je ook nog opstaan en je plaats afgeven aan de ouderen in de trein en bus.. en blijkt nu dat het geen brave ouderen zijn, tjee zeg niets is meer wat het lijkt *grinnikt* tja je kan het ook anders bekijken de ouderen gaan met de tijd mee en hebben het goede voorbeeld van de tegewoordige jeugd

  24. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja nou! Eigenlijk moesten die jongeren workshops geven. Stiekem. Ze hebben altijd zo hard gewerkt dat ze nauwelijks tijd gehad hebben voor criminaliteit (over het algemeen dan he, er zitten natuurlijk typjes bij die al eerder nieuwsgierig geworden waren, ghehehe). Die moeten nu nรณg hard werken om hun slag te slaan. Het is toch wat. Nou heb ik nรณg meer respect ๐Ÿ˜€

  25. * Garfjeuh * zegt:

    Raar….maar misschien is de oorzaak hiervan dat ouderen het vaak helemaal niet breed hebben ?
    Ik weet het niet.
    Fijne week.
    Groetjes.

  26. rietepietz zegt:

    Whahaha, laat ik nou bijna ook vandaag voor dit onderwerp gekozen hebben .
    Maar ja , dit gaat over mijn leeftijdgroep dus kijk ik eerst even de kat uit de boom voor ik daarop reageer.
    Ik wist gelukkig nog wel een ander onderwerp om “de beest mee uit te hangen “want die oudjes…. het is tuig van richel hoor! .

    lieve groetjes ,een hangoudere

  27. Emmelinda zegt:

    @Garfjeuh; Het is triest genoeg maar je hebt helemaal gelijk. Althans, ze vertelden dat op de radio. Heel iets anders dan hier vermeld staat. Alles is zo duur geworden dat ze het gewoon niet kunnen betalen. Triesttriest en nog eens triest.

    Ik wens jou ook een hele fijne week!

    @Rietepietz; Hahaha nog ff en we mogen samen overleggen wie wat op de log plaatst hahaha. Geintjuhhh.

    Grinnik, nou ik heb in een deuk gelegen (*wrijft over pijnlijke rug*) om je log. Wilde weer een boel onder je log kwijt. Maar heb het maar bij twee berichten gelaten.

    Dikke knufff

  28. Sjoukje zegt:

    Dat de oudjes niet meer achter de geraniums zitten is een feit. Ben eigenlijk wel benieuwd wat ze uitspoken.

    Groetjes Sjoukje

  29. Jong geleerd en oud NOG STEEDS gedaan hahahahaha.
    Maar vraag me af hoe dat over een jaar of 50 met die marrokkaanse hangjongeren zal gaan hahahaha

  30. Emmelinda zegt:

    @Sjoukje; Ja ik ook. Eigenlijk moesten we stiekem chips inplanteren om het gedrag te registeren. ohhh hahaha dat klinkt. Schaam je Em!

    Groetjes!

    @Leidse Glibber; Whoehaaa dat is interessant. Maar die zitten tegen die tijd nog steeds levenslang achter de tralies ๐Ÿ˜› Nou ja niet met onze rechtsstaat. Daar moeten we dan eerst maar iets aan doen.

  31. fijnegozer zegt:

    Toepasselijke naam die hoogleraar. Die roept z’n eigen naam als ie weer met zo’n misdaad geconfronteerd wordt. OT: A.s. woensdag wilde ik tijdens de chat de gelegenheid bieden om met suggesties voor een weblog-meeting te komen. Dus je bent van harte welkom je bijdrage daaraan te leveren.

  32. Emmelinda zegt:

    Je bent volgens mij de eerste die het opvalt hihi. Hij mag nog van geluk spreken dat ie niet L. heet ofzo ghehehe

    Oh hahaha dat plaatje is leuk zeg! Volgens mij kan ik op tijd zijn woensdag ๐Ÿ˜‰ Tot dan!

  33. * Garfjeuh * zegt:

    Ik kom je nog eventjes een heel fijne dag toewensen meid.
    Hier schijnt het zonnetje.

  34. Emmelinda zegt:

    Oh dan ben ik jaloers…het regent hier :(. Geniet maar lekker van het zonnetje!

    Fijne dag voor jou!

  35. Dinie zegt:

    Oei, oei…… gelukkig hebben wij onze weblog nog…..;)

  36. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou! Hopelijk tegen die tijd ook nog, hihi. Dan hebben we helemaal geen tijd om stoute dingen te gaan doen buiten ghehehe

  37. Dinie zegt:

    Nee wij doen die stoute dingen wel binnen…heh heh heh….

  38. Emmelinda zegt:

    Grinnik, sssst niet verklappen, wie weet wie d’r meeleest ghehehe ๐Ÿ˜‰

  39. vonnieb zegt:

    T wordt steeds gekker…

    Off-topic: Ik heb een nieuwe baan :-))
    Dus dat wordt dit weekend een klein feestje :-))

    Liefssssssss -X-

  40. Emmelinda zegt:

    Ja hihi. Dan kunnen wij toch eigenlijk niet achterblijven he? ๐Ÿ˜›

    Fantastisch! Ik ben net al even komen feliciteren op je log. Van harte. Dat je maar veel plezier mag bleven in je nieuwe baan!

    Feestze! Knufff

  41. Abby zegt:

    Wacht maar tot ik 65 ben whahahahaha

  42. Emmelinda zegt:

    O jeetje. Jij bent nu al zo wild. Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst LOL

  43. geertje zegt:

    Hahahahaha!
    Dat is echt een kwestie van Oei Oei!!! ๐Ÿ˜›
    Sja, de verveling slaat letterlijk en figuurlijk toe ๐Ÿ˜‰

    Fijne dag nog Emmelinda!
    Liefs en dike knuffff :-))

  44. Emmelinda zegt:

    Hihihi jij ziet het ook. Leuke achternaam (ben alleen blij dat ik die niet heb ghehehe).
    Ja omdat ze de prijzen (lang leve de euro. NOT) zo opgedreven hebben is natuurlijk alles al snel te duur. Sneu hoor.

    Ik wens jou ook een hele fijne dag!
    Dikke knufff en veel liefs!

  45. angel zegt:

    OT.. t zijn idd die laagbijdegrondse schappen.. en sinds ik een beetje last van mn rug heb .. mag mannetje regelmatig kruipend de supermarkt door.. die is ook 1.86 ๐Ÿ˜€

  46. Emmelinda zegt:

    Hihi, nou hier bij Super de Boer vullen ze ontzettend slecht bij. Dus zelfs bij die onderste schappen moet ik haast op de grond gaan liggen om bij het achterste van dat schap te kunnen. En bovenin idem dito natuurlijk. Voel het soms alsof je in een sportschool bent hahaha. Marc heeft altijd “last” van mensen die niet bij het bovenste schap kunnen. Zeker als die boodschappen achterdoor staan. Dan moet ie altijd helpen ๐Ÿ˜€

  47. Emmelinda zegt:

    Hihi, nou hier bij Super de Boer vullen ze ontzettend slecht bij. Dus zelfs bij die onderste schappen moet ik haast op de grond gaan liggen om bij het achterste van dat schap te kunnen. En bovenin idem dito natuurlijk. Voel het soms alsof je in een sportschool bent hahaha. Marc heeft altijd “last” van mensen die niet bij het bovenste schap kunnen. Zeker als die boodschappen achterdoor staan. Dan moet ie altijd helpen ๐Ÿ˜€

  48. Dat slechte vullen is juist om de ouderen te ontmoedigen , die zijn nog strammer dan jij hahahahahahah en kunnen dan niets jatten.

  49. Henriette. zegt:

    Ja…onze ouwetjes hebben haar op de tandjes gekregen. Ze bijten terug.
    Ze zitten niet meer achter de geraniums. Ze smijten ze vanaf het balkon naar beneden.

  50. hahaha…. kannie WACHTEN totdat ik Ma Baker leeftijd heb bereikt!

  51. Annemarie zegt:

    Totaal off topic, hahaha.
    Ik zat gisteren mijn adresboek te vergelijken met hyvers en zo kwam ik jou tegen. ๐Ÿ˜‰
    Hyves is zooo leuk als je er tijd in wil steken, hahaha. Maar goed, loggen vraagt natuurlijk ook al veel van de mens. Dan worden we nog meer verslaafd (wat ik dus al ben!)

  52. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Grinnik nou ik heb ook al jaren geen sportschool meer van binnen bekeken hahaha ๐Ÿ˜‰ Maar goed, het zal wel ietsjes schelen idd hahaha

    @Henriette; Whaahaa ja weg met die oubollige planten. Ik geef ze geen ongelijk.

    Ze hebben die kunstgebitten vast te goed gemaakt als ze nu nog gaan terugbijten ghehehe

    @Libra/weegschaal; whaahaa dat klinkt! Mag ik mee? Toe please?

    @Annemarie; Ik vond het al zoooo vreemd, was ik daar helemaal incognito en dan vinden ze me nog.
    Dat is het ook waarom ik me er niet verder in verdiep. Ik zie bij anderen dat het veel tijd kost. Tijd die ik net voor mezelf heb weten los te rukken van het webloggen ghehehe. Misschien later, als ik groot ben ๐Ÿ˜‰

  53. morris zegt:

    Weet je emmelinda, soms neem ik dit soort ‘nieuws’niet meer zo serieus, hoor.

    Likt wel alsof er niks zinnigs te melden is, en dan krijg je dit.
    Feit is wel dat veeeeeeeel oude mensen eenzaam zijn……helaas in onze ‘beschaafde westerse cultuur’

  54. Emmelinda zegt:

    Ben ik het helemaal mee eens. Het gaat me ook eigenlijk niet eens om het nieuws. Ik vond het gewoon leuk om nou eens te kunnen zeggen: Die jeugd van vroeger.

  55. Harry F. Mik zegt:

    Waarom organiseren ze niet eens iets leuks voor die ouderen een rollatorrace of gaan ze niet eens met die hangopaas naar de Rosse Buurt?.

  56. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik denk dat ze wel weten dat er een flinke opkomst zal zijn. Die kunnen ze allemaal niet kwijt ghehehe

  57. Nicky zegt:

    Grinnik! Die laatste zin is geweldig!

    PS: onze onderwerpen lopen (weer eens) een beetje gelijk!

  58. Marika zegt:

    Die oudjes zitten niet achter de geraniums maar achter de hennep heb ik begrepen hehehe. :o)

  59. arjan zegt:

    we kunnen ze altijd nog achter de cactussen zetten. Achter heel erg veel cactussen….

  60. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Hahaha heerlijk om die nou eindelijk eens op weblog te kunnen gebruiken ghehehe

    Hihi ja ik zag het. Ik reageer er morgen op, is er nu even niet van gekomen ๐Ÿ˜‰

    @Marika; Ghehehe, ze zijn wel modern he?

    @Arjan; Whoeehaa. Sturen we ze toch gelijk naar het wilde westen? Cactussen genoeg als ik die westerns mag geloven ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

