Emmelimerick

Ssssssslang

Een grote ondeugende slang te Tiel
was voortdurend een hitsig reptiel

Na zijn uitbraak was ie in z’n sas
want hij "nam" rustig een handtas

Zo bleek hij dus ook nog eens necrofiel

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

59 reacties op Emmelimerick

  1. morris zegt:

    Ik vind hem KEIKEIKEIKEIKEIKEIKEI GAAF!

    Hoe verzinje ‘t? hihi πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha was dat ff enthousiast! Dank je wel :D.

  3. Henriette. zegt:

    HΓ¨…..deze is echt heel leuk.
    Zou die het ook met de bijpassende schoentjes doen?

  4. Annemarie zegt:

    Of zij kloont zichzelf… πŸ˜‰

    *grin*

  5. Emmelinda zegt:

    @Henriette; Hihi dank je wel.
    Ja zeker weten. En ook met broekriemen πŸ˜‰ Soort van SM misschien ghehehe

    @Annemarie; Hahaha kan natuurlijk ook πŸ˜€

  6. Natazz zegt:

    Hoe verzin je ze weer. πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Soms komt er wekenlang geen en nu heb ik er een paar klad staan hihi.

  8. fijnegozer zegt:

    Whahaha, ze worden steeds gekker. Leuk Emmelinda.

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik…wie weet waar het nog eens eindigt he? Ghehehe. Dank je wel FG!

  10. tagrijn zegt:

    Waardoor ik weer heel wat van slangenleer…

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha briljant Tagrijn! πŸ˜€

  12. ans zegt:

    Hij kan maar beter niet naar die dierenwinkel in Hoogeveen gaan!
    ps. Bedankt voor je felicitatie. Ik was de hele dag naar Arnhem.

  13. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha nee lijkt me ook niet verstandig al brengt hem dat misschien even op andere gedachten hihihi

    Geen dank, graag gedaan. Was het een fijne verjaardag?

  14. Bengeltjuh zegt:

    Ha die is leuk!

    Slangenleervelletje.

    Hoe verzin je het weer πŸ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Grinnik, dank je wel meissie πŸ˜€

  16. Ans zegt:

    Het was gezellig, hij vierde het niet echt, maar toch wel een beetje haha.

    Maar ehhh, was het geen ventielslang? Die zijn in elk geval ingevaarlijk.

  17. Hij is weer mooi en ben nog steeds een beetje trots op de koptekst ahahahahahah.
    Off topic, morgen weer foto’s hoor hahhaha

  18. Ans zegt:

    OOOOOOOOOngevaarlijk natuurlijk!!!!!!!!

  19. Emmelinda zegt:

    @Ans; Ja dat is leuk, was ie toch nog even Γ©cht jarig.

    Misschien een tuinslang. Vlak die ook niet uit hahaha.

    @Leidse Glibber; Hihi ja daar blijf ik je dankbaar voor. Die hou ik er mooi in πŸ˜‰

    Hihi oke, dan kom ik weer kijken πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    @Ans; Oeps, ik wis jouw laatste reactie. Dan klopt de mijne weer. Whaahaa. Geintjuhhh

  21. Wat wil je ook? In ’t echte leven
    Zijn slangen meest van gif vergeven!

    Geef mij dus een schoon VenTiel
    Gerief mij maar geheel steriel

    Geen SOA door Boa pikt mijn leven!

  22. Hanny zegt:

    Kan het ook zijn dat het zijn eigen vel was dat verwerkt was in die tas. Dan is hij geen necrofiel, maar speelt hij met zichzelf.

  23. Emmelinda zegt:

    @Libra/weegschaal:

    Wow deze limerick van jouw hand
    is werkelijk helemaal briljant
    Er zit geen adder onder ’t gras
    als ik vertel dat ik blij was
    Want deze limerick was ietwat pikant!

    @Hanny;
    Whaahaa ja dat is ook een mogelijkheid. WAs jij nog ff wakker zeg rond die tijd! πŸ˜€

  24. angel zegt:

    knap hoor dat jij ze zo kunt bedenken… ik had al moeite genoeg met de sintgedichen πŸ˜€

    O.T. t is geloof ik wel een promologje geworden he? zal dr na vandaag over ophouden .. πŸ˜€ ben bezig met de kleuren van t allemansding.. wil m 6 december online zetten..mocht jij nog ideen hebben.. je kent t ww πŸ˜€

  25. Abby zegt:

    Geweldig!! hahaha! Maar … *smiley wrijft aan kin* hihi

  26. Belinda zegt:

    Oh oh oh wat ben jij toch goed met je Emmelimericks!! Bundelen die hap en de titel heb je ook al dus dat wordt op zekers een bestseller! πŸ™‚

  27. * Garfjeuh * zegt:

    Haha, leuk die gedichtjes.
    Fijne dag.

  28. Emmelinda zegt:

    @Angel; Hihi daar kan ik beter nooit mee beginnen, daar kan ik gewoon niet meer mee stoppen.

    Hahaha welnee, gewoon doorblijven gaan. Ze hebben het verdiend en dan mag het.

    Oei, dat moet ik je toch nog effies vragen. Heb ik dat echt? Pfff soms is mijn hoofd echt een vergiet, kan het me niet herinneren. Sollie.

    @Abby; Hahaha niet teveel wrijven hoor. Krijg je puistjes van πŸ˜›

    @Belinda; hihihi nou moet ik ineens denken aan die reclame van Silvo: oh oh oh oh oh wat wordt het toch lekker met die kruiden van Silvo ghehehe. Maareuh thanks πŸ˜€

    @Garfjeuh; Hihi dank je. Jij ook een hele fijne dag!

  29. nieta zegt:

    Hhaha,hij is leuk!! Je zou haast denken dat het over Jomanda gaat!!

  30. Emmelinda zegt:

    Jomanda? Whoeehaa nee, da’s een gladde aal. Hmmz, misschien ook wel een limerick over te maken hahaha

  31. ~Tina~ zegt:

    Meid hoe verzin je ze weer!
    Geweldig deze!!

    Bedankt voor je beterschapswensen, ik voel me inderdaad niet zo super. Ben inmiddels al weer thuis van mijn werk, ’s morgens gaat het nog een beetje maar ’s middags dut ik echt helemaal in……
    En dan zijn er nog mensen die op je log durven te schrijven dat op dit moment iedereen verkouden is….. grrrrr….. Een stom verkoudheidje zou ik helemaal niet op mijn log zetten. Nou ja…. adem in, adem uit, adem in, adem uit… hoest…. hahaha….

    Genoeg blabla van mij.
    Ik wens je een fijne dag toe!
    Groetjes en liefs van Tina

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel πŸ˜€

    Ja pff net alsof je thuis zou blijven voor een doodgewone verkoudheid. Zegt misschien meer over hen hihi. Ziek maar goed uit, hopelijk krijg je er geen griep bij! Ik hoop dat je er heel snel vanaf bent!

    Ondanks je hoesteritus wens ik je toch een hele fijne dag toe!
    Liefs en groetjes van mij!

  33. Sally zegt:

    Een Tielse serpent
    zei tegen haar vent
    I do rather
    live with an ‘adder’
    zolang jij met die handtas bent.

  34. Emmelinda zegt:

    Ohhhh hahaha DIE is leuk! An “adder” hihi.

  35. geertje zegt:

    Gaaf Emmelinda!!!! πŸ™‚
    Stormt het bij jullie al?
    Hier niet; ben benieuw of het inderdaad zo erg wordt als men voorspeld…

  36. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel Geertje.

    Hmmz, het waait wel behoorlijk hard maar storm kan ik het nog niet noemen eigenlijk. Ik hoop dat het ook zo blijft want Marc heeft een bedrijfuitje en is met de trein. En tsja….

  37. Sjoukje zegt:

    Geweldig, dat is een hele goede Emmelimerick!

    Groetjes Sjoukje

  38. Emmelinda zegt:

    hihi, dank je wel Sjoukje!

    En natuurlijk groetjes terug van mij!

  39. Hij is weer geweldig Emmelinda !

    p.s ik heb in een deuk gelegen ( en ben er ook weer uit hoor ) om je zegeltjes logje en met je logje over je 2e web-logfamilie kan ik het alleen maar eens zijn

    Fijn weekend liefs Ylone

  40. Wow die van Sally mag er ook zijn!

  41. Emmelinda zegt:

    @Rhodosfriends; Hihi dank je wel πŸ˜€

    Grinnik, ja ik met m’n zegeltjes. Hadden ze me mooi tuk he? πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!
    Dikke knufff

    @Libra/weegschaal; Jaaaaaa hihi het heeft me op een idee gebracht met die “engelse” uitdrukkingen. Leuk die limericken als reaktie! πŸ˜€

  42. Jaap zegt:

    sissssssssssssssssssssssssssschitterende limmerick :))

  43. Emmelinda zegt:

    Hahaha fantastisssssche reaktie πŸ˜€

  44. rietepietz zegt:

    Ik kan het niet laten al is deze lang zo sterk niet als de jouwe !liefs , Riet

    In de tas vluchtte hij mee naar Goeree
    maar hij had al een kronkel en dacht: ” hΓ©
    ik zie het , ik pas
    met mijn lijf in een tas
    dan pak ik dÑÑr nog een portemonnee “

  45. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, nou hij is harstikke goehoed hoor Riet! Nog nog een sm-metje met een riem ofzo ghehehe

  46. rietepietz zegt:

    O jeetje, ik was een woordje vergeten “hij hΓ‘d al een kronkel” moet er staan natuurlijk .Begint Γ³Γ³k nog eens het aanhalingteken te vroeg ……
    Je hebt van die mensen die altijd denken dat ze iets toe kunnen voegen * sjucht, zit met gebogen hoofd zonden te overdenken *

  47. rietepietz zegt:

    Hij bedacht zich ,in Goeree aangekomen
    wat SM is “wel leuk wel leuk meegenomen”
    hij stak met een priem
    een gat in een lederen riem
    maar is daarmee nog niet klaargekomen

  48. Emmelinda zegt:

    Oh hihi, ik begreep ‘m meteen. Dus huphup, snel hoofd weer rechtop πŸ˜‰

  49. rietepietz zegt:

    ~%&*@ moeilijk hΓ© die lettertjes in de goede volgorde zetten !!!!!!

  50. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa, ik ging net zitten om er een te verzinnen maar deze is briljant. Hahaha gaaf hoor (zal ik MS zo even stiekem omdraaien?)

  51. Emmelinda zegt:

    Grinnik. Als je eens wist wat hier allemaal stond* vΓ³Γ³rdat ik het nakeek πŸ˜‰ hihi

    *van mij dan

  52. Emmelinda zegt:

    Zal het straks even doen. Eerst mijn dochter uit school halen. Anders ben ik te laat hahaha. Kan ik niet maken na mijn laatste log he? πŸ˜‰

  53. Pasula zegt:

    Je bent keigaaf de Emmelindaast!!!

    Geweldig deze, top!

  54. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel Pasuultje!

  55. Dinie zegt:

    Haha, je verzint ze ook wél, hè!?

  56. m zegt:

    jij hebt het daar over tiel.
    tiel das echt niet viel.
    ik ga daar naar schol
    dat intereseerd me gen hol.
    maar me ex woont er ook en das een piel πŸ˜‰

  57. Emmelinda zegt:

    Hihi, hij is mooi! Zeggen ze in Tiel zelf ook he? Tiel is niet viel hihi. Toch heb ik er met plezier gewoond. Te kort. Dat dan weer wel πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

