Afscheid

Sniksnik

Het was zo ver. Echt plotseling is het niet gegaan. Steeds meer gebreken kondigden het slechte nieuws al aan. Haar tijd was gewoon gekomen; ze was echt op. Gisteren heb ik afscheid van haar genomen. Het is goed zo. Tuurlijk ga ik haar vreselijk missen. Gelukkig heb ik mijn herinneringen nog. Vergeten zal ik haar dus niet.

Samen hebben we veel plezier gehad. Bij tijden lag ze op mijn schouder en hield ik haar in de gaten (lees; stevig vast). Maar ook ik had heel veel steun aan háár. Ze nam gewoon alles in zich op en stond altijd voor me klaar. Niet alleen dat. Mijn geheimen verborg ze voor anderen. Daarbij was ze nooit inhoudsloos.

De komende tijd zal ik het moeilijk krijgen…

….wanneer ik op zoek ga naar een nieuwe multifunctionele tas.

NB; natuurlijk kan ik het niet alleen bij deze log laten. We hebben immers zoveel tijd met elkaar doorgebracht. Daarom een ode aan haar;

jij
en ik
Het was tijd
je was op
Ons afscheid is hier.
Het was fijn samen
nu ben ik alleen.

Ik weet het. Tranen in je ogen hè?Ja, ja ik wist het wel, ghehehe

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

93 reacties op Afscheid

  1. fijnegozer zegt:

    Krokodilletranen om een krokodillen leren tas. Arme Emm, arme tas. Kom zometeen je verdriet maar ff wegchatten. Tot zo?

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…kan ik er straks weer een limerick over maken hahaha.

    Nee sollie, heb je mijn mailtje niet gehad?

  3. Hanny zegt:

    Ik hoop dat je dit verdriet een plaatsje kunt geven en dat er snel een ander op je schouder zal rusten.
    Je verdriet kan ik me niet helemaal voorstellen, want ik heb nooit afscheid moeten nemen van een tas. Die heb ik niet. Wel zo gemakkelijk.

  4. Foto van de tas nemen en bij Hema.nl foto op tas laten plaatsen heb je hem toch nog bij je 🙂

  5. Emmelinda zegt:

    @Hanny;)*snottert een zakdoek vol* Het zal moeten slijten vrees ik.

    Hihi ja zeg dat! Ik heb er niet eens overdreven veel inzitten maar als Stef, Marc of Mies in de gaten hebben *snikt* dat ze het in mijn tas kunnen dumpen loop ik gewoon krom. Misschien moest ik maar afkicken en er gewoon geen kopen 😉

    @Jacqueline; Oh hahaha ja da’s ook een idee! En kun je daar ook niet zoiets als een persoonlijke agenda of kalender maken? Morgen ff naar de Hema 😀

  6. Bettina zegt:

    Ach arme jij, suc7 met het vinden van je nieuwe maatje Emmelinda haha!

  7. Emmelinda zegt:

    Dank je voor je steun Bettina, die zal ik hard nodig hebben *leegt neusinhoud in tissue*

  8. ans zegt:

    Ai, dat is niet best!!!!! Ik ben zelf tas-o-fiel!
    Stapels tassen heb ik en liefst van die hutkoffers, want als ik op pad ga heb ik natuurlijk mijn complete overlevingspakket mee, je weet nooit wat er onderweg gebeurd!
    Dus: portemonnee, pinpas, autopapieren, pen, papier, “noodgevallentandenborstel”, zaklantaarntje, zakmes, zakdoekjes, maandverband, pakje wetties o.i.d., druivensuiker, medicijnen, visitekaartjes, sleutels, strippenkaart, agenda, dropjes, kauwgom, koek, klein flesje of pakje drinken, nog een pen, zonnebril, leesbril (die ik zelf bijna nooit gebruik, maar wel heel vaak uitleen), enz.
    Dat kan ik toch niet allemaal in mijn broekzak stoppen?

  9. Emmelinda zegt:

    Whaahaa Ans, deze reactie lijkt wel een log op zich. Maar je hebt gelijk. Ik gooi er zo veel mogelijk uit en probeer er zo min mogelijk in mee te slepen maar hoe het komt weet ik niet; de inhoud groeit gevaarlijk snel. Ik denk zelf aan een complot hahaha

  10. Emmelinda zegt:

    Pee-es; stiekem heb ik een boel tassen. Maar deze ene was zo heerlijk comfortabel. *verzwijgt dat ze ook te lui is de inhoud steeds van de ene naar de andere over te kiepen*

  11. ans zegt:

    Ja hahaha, dat heb ik ook, daarom heb ik ook heel veel zwarte tassen, die passen overal bij en dan hoef ik dus niet steeds die hele handel opnieuw in te delen!!!!!

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi en soms zoek ik me rot in al die tassen omdat ik vergeten ben er iets uit te halen. Vandaag heb ik de biebkaart eindelijk teruggevonden. In een tas die helemaal achterdoor op de (speciaal gemaakte) tassenplank lag. Pfff.

    Ik wil tassen in allerlei kleuren. Rode voor bij mijn rode jas (vervelend als ik een rode broek aan heb die qua kleur iets afwijkt…ja ik weet het; flinke afwijking he), blauwe voor bij mijn spijkerbroek en noem maar op. Terwijl ik steeds de zwarte van de plank gris. Omdat ie -zoals je al zegt- zo mooi overal bij past (en stiekem een verhuiswagen is hahaha).

  13. Remco zegt:

    weet je ik voelde het al een tijdje aankomen
    een afscheidslog met tranen gevuld
    tja je kan er lang over bomen
    maar een tas vul je niet met geduld
    hoe heeft het zover moeten komen
    het lijdende voorwerp wordt nu in nevelen gehuld
    van mooie tijden kan je nu alleen nog maar dromen
    en daarom ben ik nu uit gel*ld 😉

  14. Tranen stromen over mijn toetsenbord, maar gelukkig stond er op de verpakking destijds dat hij tegen water kon.
    (waarom staat dat er eigenlijk op??)
    Maar toch als trouw bezoeker wil ik ook enkele woorden aan deze trieste log toevoegen
    Beste lieve tas, het leven van Emmelinda is nooit meer hoe het was.
    Jarenlang hing en bungelde je mee, bij alles wat ze dee.
    Het tassenleven is hard en je moet je niet verbazen, als ze nu al op een vervanger is aan het azen.
    Toch zo apart als jij was, ze vindt nooit een zelfde tas.
    Het ga je goed, en wie weet dat ik je na je recycling weer ontmoet.

  15. Annemarie zegt:

    Ohhh.. Das best balen! Weetje… Daarom heb ik verschillende tassen… 😉

    Ennne het was echt super gezellig gisteren!!! voor herhaling vatbaar wat mij betreft! De stof is onderweg, hihihihihi.

    KNIEFS!

  16. Emmelinda zegt:

    @Remco; *pinkt een traantje weg* Wat ontroerend Remco. *haalt neus geluidruchtig op*. Hoe mooi. Zo gevoelig. Amen. *snottert*

    @Leidse Glibber; Het is jammer dat ze dit niet meer mag meemaken, ze zou glimmen van trots (of omdat mijn poetsdoek regelmatig over haar klep ging). Dank je wel. Ik ben blij dat je mijn verdriet begrijpt ;). De gedachte aan recycling houdt me inderdaad op de been. Wie weet waar ze in reïncarneert 😉

  17. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ja hihi, hier hetzelfde verhaal. Alleen gris ik altijd dezelfde van de plank. Omdat ik natuurlijk te lui ben om de inhoud over te hevelen naar de andere ghehehe.

    Jaaaa ik vond het ook super! De tijd vloog gewoon voorbij, niet normaal hihi. Wat mij betreft is het zeer zeker voor herhaling vatbaar 😀
    Hahaha daar verheug ik me nu al op. Ik heb al een boel ideetjes om er iets van te maken. Misschien neem ik wel de hele rol stof:P Neem maar een hutkoffer mee om alles te vervoeren hahaha

    Slaap lekker voor straks (na het msnnen enzo hahaha)

    Kniefs!

  18. tagrijn zegt:

    Mijn oprechte deelneming met het verlies van je tas. Heel veel sterkte de komende tijd. Ik leef met je mee.

  19. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Tagrijn, het voelt al een stuk beter nou ik dit met jullie heb kunnen delen en al die lieve reacties gelezen heb! Ik zag trouwens dat mijn favo laarzen ook al gebreken beginnen te vertonen…

  20. Gottegot… ik ken het gevoel. Ik gebruik altijd maar 1 tas: dus die geeft de geest na een tijdje he…
    Het is inderdaad een zwarte tas: past overal bij en ik heb geen ZIN om de hele inhoud over te plaatsen! Ik heb er zelfs een duimstok in zitten!
    Als mensen mijn tas wel eens in handen hebben verbazen ze zich ook over het gewicht hahaha!
    Vroeger deed ik er zelfs luiers en billendoekjes in…
    Scoor jij nou maar snel een nieuw exemplaar: zijn je tranen ZO gedroogd, je zult het zien! ;-))))

  21. peet zegt:

    Hoi Em ik bewwaar die ouwe dan nog altijd om ze vervolgens een paar jaar later alsnog weg te gooien hahahaha.
    Ps bedankt voor je lieve reactie, en jij ook sterkte ermee je weet precies wat het is, en je verjaardag zal ook niet meer zijn wat ie was denk ik.hou je taai

  22. Youke zegt:

    Succes met het vinden van ene nieuwe tas. Maar bedenk dat een nieuwe nooit de oude kan vervangen!

  23. Emmelinda zegt:

    @Libra/weegschaal; Whaahaaa jij een duimstok; ik een centimeter. Je weet immers maar nooit (tsja en dat blijft nooit eigenlijk. Behalve bij de Gamma. Maar ja, zijn we bij de Gamma, zul je dan zien dat ik een andere tas gepakt heb hahaha.
    Hihi dus jij hebt er ook flink wat gewicht inzitten? Dat we nog niet scheefgegroeid zijn he? Hahaha

    @Peet;Jaaaaaaaa (niet doorvertellen he maar ze ligt op zolder. Sommige onderdelen kan ik vast nog wel hergebruiken. Zeg ik nu.)

    Moeilijk is dat he? Ik weet het. Het lijkt ook nauwelijks te slijten. Ze zeggen wel eens dat je het een plekje moet geven. Nou ik zoek me rot maar er is nergens plaats over ;). Sterkte meis! Knufff

    @Youke; *begint hard te brullen* Vet balen he. Eigenlijk moet je, wanneer je er een aanschaft, gelijk twee nemen. Maar ja van te voren weet je natuurlijk niet dat ie/ze zo fijn is :S.

  24. Bengeltjuh zegt:

    Ahhh gossie * ziet een traan in haar koffie druppelen*

    Ik snap het wel ..ik had ooit zo een logje voor mijn odue computer geschreven, toen dat ding afgeschreven was.

    Tassen heb ik wel, maar gebruik ze bar weinig. Ik heb namelijk een binnenzak in mijn jas en neem nooit zoveel mee. Ligt er ook wel weer aan waar je heengaat he 😉

    Ik hoop voor je dat je verdrietige verdriet slijt en dat er maar een mooie nieuwe tas mag komen. Niet als vervanging voor de oude natuurlijk, dat werkt niet.

    😉

  25. Emmelinda zegt:

    Dank je wel voor je lieve woorden. Daar knapt een mens van op *snottert*. Ja een computer is ook al zoiets, vooral als het je eerste is waar je alles op geleerd hebt.

    Dat is ook handig; een binnenzak in de jas. Alleen zijn die dingen altijd zo klein hahaha 😉

  26. Pasula zegt:

    Ach jee, wat dat aangaat ben ik een ontaarde tassenvrouw, ik ruil zonder pardon en scrupules de ene voor de andere in…
    Shoppen voor een tas is een van de leukste dingen, have fun!!!! 😀

  27. Pasula zegt:

    Ach jee, wat dat aangaat ben ik een ontaarde tassenvrouw, ik ruil zonder pardon en scrupules de ene voor de andere in…
    Shoppen voor een tas is een van de leukste dingen, have fun!!!! 😀

  28. Pasula zegt:

    Ik ben ook een ontaarde logster, 2 x dezelfde reactie ahum, JA IK VAL OP!

  29. Emmelinda zegt:

    Hihi het is altijd een heerlijke smoes om weer te kunnen sjoppuh he? Eens kijken waar ik nog meer allemaal mee thuiskom 😛

    Ik ben lui. Tassen zat maar dan moet ik de inhoud weer omgooien (poehpoeh wat een werk, nounou). Dus neem ik altijd deze.

    Grinnik, groot gelijk; als je zendtijd hebt moet je er ook gebruik van maken 😉

  30. Sally zegt:

    Tja ik heb weinig met tassen. Ik heb er legio; in alle vormen, maten en kleuren. Bij elke outfit 1… haha

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja hier nog een 😉 En toch grijp ik altijd dezelfde. Lui he? 😀

  32. claudine zegt:

    Ik las het en schoot in dikke tranen,*van het lachen* arme jij, je beste en trouwste vriend verloren je handtas draagt al je spullenmet zich mee zonder te zeuren als hij de kou in moet hoor je hem niet klagen en nu is hij niet meer och och och wat een triest iets veel succes met het vinden van een nieuwe vriend uuhh handtas! XXX

  33. Altijd moeilijk he, afscheid van een favo gebruiksvoorwerp…. maarreh… op shop is wel weer leuk!

    Toytoy

  34. Emmelinda zegt:

    @Claudine; *reikt tissue aan om dikke tranen weg te kunnen vegen*.
    Ja al die diensten die ze zonder mopperen deed zonder er voor betaald te worden. Altijd op tijd en altijd keurig(nou ja behalve op het laatst). Triest dat ze er niet meer is. Straks ff sjoppuhhh 😛 Knufffff

    @Beetje Greetje; Ja *snikt*, het is zeker moeilijk. Hoe kan ik nou fijn winkelen zonder mijn beste maatje? Maar goed, ik sla me er wel weer doorheen. Dank je wel voor je medeleven 😀

  35. Belinda zegt:

    Onder het lezen dacht ik: is het haar moeder, is het één van de poezen… maar gelukkig het was de multifunctionele tas… pffff… 😉

  36. Emmelinda zegt:

    Gotcha. Sollie, ik met mijn vervelende geintjes hihi.

  37. Marika zegt:

    Ik dacht al welk huisdier is er dood?? Maar de schade schijnt mee te vallen. 😛
    Eigenlijk heb ik niet echt 1 favoriete tas, ik heb er een aantal en ze bevallen eigenlijk geen van allen whahaha tijd voor een nieuwe!

  38. Emmelinda zegt:

    Gelukkig geen hihi.Hij was niet eens van slangenleer ofzo. Dus ook geen dier voor gestorven. 😉

    Hahaha stom is dat he, de een is te groot, de ander weer te klein. Daarom grijp ik altijd weer naar dezelfde (en omdat ik te lui ben om de inhoud van de een naar de andere te verplaatsen hahaha)

    Gaan we samen op tassenjacht? hihi

  39. angel zegt:

    * snik* de tranen lopen idd over mijn wangen.. ( van het lachen).. dwaas :D..
    ownee das de kat.. sorry…euhh…. ik leef met je mee.. afscheid nemen van een tas met hutkofferneigingen is altijd zwaar..

  40. Emmelinda zegt:

    Grinnik, da’s het liefste wat je ooit tegen me gezegd hebt *snikt van ontroering*.

    Hihi ja en keer op keer valt het niet mee. Je weet dat het er aan komt maar het went nooit 😉

  41. * Garfjeuh * zegt:

    Huilen om een tas zou ik niet doen, maar ik kan het wel jammer vinden als er eentje kapot gaat en ik ze niet meer kan gebruiken.
    FIjne dag en succes met zoeken naar een nieuwe tas.

  42. Emmelinda zegt:

    Ja dat is echt vet balen he als ze niet meer te gebruiken zijn, vooral als het zo’n fijne was. Maar goed, winkels vol; er komt wel weer een nieuwe. Zoals altijd overdreef ik weer eens 😉

    jij ook een hele fijne dag! Schijnt de zon bij jullie ook zo lekker???

  43. anouk zegt:

    super leuke plaatjes emmelinda

  44. anouk zegt:

    super leuke plaatjes emmelinda

  45. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Anouk 😉

  46. Natazz zegt:

    Ach er zijn nog zooooo ontzettend veel van die handige en mooie tassen te koop, er zit er vast en zeker ook voor jou een bij. 😉

  47. Emmelinda zegt:

    *springt gat in de lucht* Jippieeee, raad us wie er morgen gaat sjoppen? Ghehehe

  48. rietepietz zegt:

    In memoriam ;
    T(otaal)
    A(fgedragen)
    S(teunpilaar)

    Al was de tijd van afscheid daar
    jij koestert nu de laatste dagen
    reeds zijn je schouders minder zwaar
    je hebt “hem” tot het laatst “gedragen” !

    met innige deelneming , Riet

    P.S. Laat het me weten als ik zakdoeken moet sturen

  49. Abby zegt:

    He vervelend nou, moet je weer gaan winkelen…ghehehe

    Btw, ik schrok wel van die malle titel van je in mn reader hoor! :O Wil je dat noooooit meer doen *irri smiley van vrouwtje met vingertje wat neenee doet*

  50. J@n. zegt:

    Dat kan ik nou niet begrijpen hè, dat vooral vrouwen, zo aan dergelijke dingen kunnen hangen. Bij mij gaat het zo; versleten? weg ermee!

  51. Billy zegt:

    ik heb dat soms met schoenen…

    Sterkte, Emmelinda….

    :-))

  52. Sjoukje zegt:

    Agossie, arme tas en arme jij. Heel veel sterkte met dit grote verlies!

    Groetjes Sjoukje

  53. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz; Wow wat geweldig plechtig! Zo heee, is dat ff echt hihi. Maareuh, dank je wel. Ik ben blij dat jullie zo met me meeleven. Thanks! Dat van die zakdoeken vind ik natuurlijk super. Stuur ze maar door over de server 😉

    Dikke knufff

    @Abby; Ja poehpoeh, heb ik weer. Tsjongejonge. Wat een ellende ghehehe

    Oh oeps, foutje van mij. Ik snap wat je bedoelt 😉 Sollie *smeekt om vervelend vrouwtje van mijn log te halen*

    @J@n; Ik vind het ook debiel. Ik verzet me er iedere keer weer tegen maar pfff het is gewoon sterker. Helaas :S

    @Billy;Oh jaaaa ook zoiets. Ik zag dat de zolen van mijn favo laarzen airco krijgen. Binnenkort weer verdriet dus 😉

    Dank je wel Billy, jullie leven mee en dat doet me goed 😉

    @Sjoukje; Dank je wel Sjoukje, het valt niet mee. Er gaat geen minuut voorbij (wel uren) dat ik niet aan mijn arme tasje denk.

    Groetjes van mij 😀

  54. ~Tina~ zegt:

    Ach toch…. zo trouw en dan eindigen in de kliko…. (of niet?).
    En je wordt gewoon vervangen door een jong en nieuw exemplaar…
    Triest hoor!

    Hahaha…. heb je al een mooie nieuwe tas uitgezocht?
    Er zijn zooooooveel leuke, moeilijk kiezen toch?
    Of heb je zoveel eisen dat je niet kunt vinden wat je zoekt?
    Eentje van een tientje in de uitverkoop of een paar duizendjes voor een mooie (echte!) Louis Vutton?

    Succes met uitzoeken.
    Fijne avond, groetjes en liefs van Tina

  55. Emmelinda zegt:

    Hahaha zo klinkt het net als een episode uit een soap 😀

    Neuh, voor mij geen Louis Vidinges. Da’s zo anno 2006 (hahaha geintje, weet ik veel. Klinkt wel goed, net alsof ik er verstand van heb). Ik koop gewoon eentje op de markt. Dan kan ik voor hetzelfde geld als van een Loowie er zeker 10 voor kopen (als het al niet meer is)

    Dank je, dat zal ik nodig hebben 😉
    Jij ook een hele fijne avond!
    Liefs en groetjes terug!

  56. geertje zegt:

    Och ja!
    Tassen!!!
    Eeuwen ben ik op zoek naar “de perfecte tas”.
    Heb ik hem eindelijk, dan ga ik geen stap buiten de deur zonder haar (en dan te bedenken dat ik pas een jaar of twee tassendraagster ben!).
    Vreselijk vind ik het, als ik afscheid moet nemen.
    Mijn tas is ook bijna aan vervanging toe (ik baaaaaaaal!)
    Ik ben al sluiks aan het kijken naar de nieuwe perfecteRE….

    Fijne avond en dag morgen Emm!!!
    Liefs en dikke knuffff :-))

  57. Emmelinda zegt:

    Ja hihi, de perfecte tas. Dat was deze ook niet eens. Hij was te groot. Of ik deed er te weinig in. Dat kan ook. Maar gewoon voor het geval dat…dan was er plaats zat om er iets in mee te slepen 😉

    Het is gewoon jammer dat je geen proefperiode hebt. Of een soort van proefritje/loopje door de stad, zodat je kunt zien oftie bij je past. Of zij. En dan gelijk er twee of drie van aanschaffen zodat je een heeeeeeeeeeeeele poos vooruit kunt 😉

    Ik wens jou ook een hele fijne avond meissie! En morgen een fijne dag ofcourse.

    Dikke knufff en heel veel liefs!

  58. Yvonne zegt:

    Heeft het een en ander wellicht te maken met een slang uit Tiel?

  59. Emmelinda zegt:

    Ja hij is te erg te keer gegaan me mijn dierbare tas :S

  60. mama muis zegt:

    prachtig gedicht, ik zet een kaars voor m’n raam vannacht 🙂

  61. Emmelinda zegt:

    Ha! Eindelijk erkenning.

    Pas je wel op met die kaars? Wie weet komt Rob de Nijs wel langs :S

  62. fijnegozer zegt:

    Wat een hoop klachten heb je vezameld zeg. En dat om een afgedankte tas. Of is dat te oneerbiedig uitgedrukt.

  63. Emmelinda zegt:

    *doet “tssk tssk”* Fgeetje toch, watzegjemenou? Denk een beetje aan mijn tere -verdrietige- zieltje 😛

  64. fijnegozer zegt:

    Solly (Om met Emm te spreken)

  65. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, wacht maar als ik je ontmoet 😛

  66. Miriam zegt:

    Zo, ik ben hier echt lang niet geweest! Je bent er weer (al lang???). Hoop dat het goed gaat met je (ondanks je moeilijke verlies:-).

  67. Abby zegt:

    Excuses aanvaard 😉 *haalt gauw irrivrouwtjemetneeneevinger weer weg* 🙂

  68. Emmelinda zegt:

    Heej Mir, welkom terug :D. Ja ik ben er al weer effies. Had zo maar een sabbatical. Het is toch wat he? 😉

    Ja hoor, ik sla me er wel weer doorheen. Het is even moeilijk maar goed, dat zijn van die tijden, pfff 😉

    Met jou ook alles goed???

  69. Emmelinda zegt:

    @Abby; *haalt opgelucht adem en plaatst gniffelsmiley*

  70. vonnieb zegt:

    Boehoeeee :-(( snik snik ‘-)
    Veel sterkte met het verlies van je tas, maar wens je ook heel veel plezier met de nieuwe tas :-)en dat ie maar nooit gerolt mag worden!

    Liefsssssssss -X-

  71. Hoe is het nu, al een beetje over het verlies heen of kan je nog steeds je ei (nou ja alle spullen ) niet kwijt.

  72. Emmelinda zegt:

    @Vonnieb; Dank je wel meis *leegt neusinhoud in zakdoek*. Dat doet me goed. Ennuh…dat hoop ik natuurlijk óók. Ze zou zich zo schuldig voelen 😉

    Knuffff

    @Leidse Glibber; Poeh, het is zwaar maar het zakt alweer een beetje na het lezen van al die meelevende reakties hahaha

  73. angel zegt:

    tsk tsk.. wat een fratsen weer .. 😉 neem een voorbeeld aan mij :P.. t staat er idd nogal prominent op he? ik zag t ook pas na t vergroten 😀

  74. * Garfjeuh * zegt:

    Er staat hier een stralend zonnetje aan de hemel. Leuk hé.
    Ik kom je een heel fijn weekend toewensen.
    Geniet ervan.
    Groetjes.

  75. Jenny zegt:

    En? Alweer een beetje over je verlies heen? En heb je al weer een nieuwe op het oog?
    Groetjes!

  76. Emmelinda zegt:

    @Angel; whaahaa ja zeg dat wel. Lijkt wel alsof je provisie krijgt 😛 ghehehe

    @Garfjeuh; Ja heerlijk he? Hier ook. Scheelt echt meteen een paar graden buiten en het ziet er zo heerlijk uit!
    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Maak er iets moois van!

    Groetjes terug!

    @Jenny; Het lijkt alweer te slijten, dank je wel. Vanmorgen ben ik wezen sjoppuh. Natuurlijk de halve stad leeggekocht maar geen tas. Is een goeie smoes; mag ik lekker nog een keer hihihi

    Groetjes terug!

  77. morris zegt:

    O, o, o…….ik dacht dat iemand overleden was………

    gelukkig was het ‘maar’ je tas. Dat vragg ik me als manspersson wel eens af, wat ‘jullie vrouwen’ altijd meeslepen in zo’n tas. Kun je ‘ons mannen’ hier dat geheim verklappen?
    ‘We’ kunnen mischien ons voordeel er mee doen 😉
    Mijn dank is bij voorbaat al groot!
    fijn weekend

  78. Emmelinda zegt:

    Hihi nee gelukkig niet. Maar dat geeft wel aan dat mijn opzet geslaagd is om jullie op het verkeerde been te zetten 😉

    Grinnik, dat is iets wat ik eigenlijk zelf niet eens begrijp. Herinner je mijn log toevallig van die fruitmand met meuk? Nou zo kun je mijn tas eigenlijk ook vergelijken. Meuk. En dan nog kwaad worden ook als er maar iemand ongevraagd aan je tas komt hahaha. Sollie maar aan mijn antwoord heb je dus ook niet veel. Het zal nu dus een vraag blijven ;). rest mij nog jou natuurlijk óók een heel fijn weekend toe te wensen 😀

  79. miss marple zegt:

    Ahhhhhh gossie toch. Zijn de scherpe kantjes er inmiddels al een beetje af? Of heb je wat morele steun nodig? Ik hoop dat je inmiddels al een andere tas hebt om het ergste leed te verzachten.
    Fijn weekend, Mar

  80. Emmelinda zegt:

    Het is dat het zo’n heerlijk weer is die de depressie in één keer weg tovert maar het is moeilijk. Zeer moeilijk. Gelukkig heb ik aan jullie veel steun. Vanavond ga ik eens op pad voor een nieuwe vriendin 😉

    Ik wens jou ook een heeeeel fijn weekend!

  81. nieta zegt:

    Haha,kan me er niets bij voorstellen, je verdriet,ik prop alles in m’n spijkerbroek!!

  82. Emmelinda zegt:

    Ahhhhhh *merkt dat ogen uitpuilen van de schrik* niet in mijn favoriete spijkerbroek. Gaat ie stuk (barst uit zijn voegennaden) en dan heb ik dáár weer verdriet over hihi

  83. Wanda zegt:

    Ach ja een tas, je deelt je persoonlijke leven met hem/haar en ineens is het over…

    Ga maar lekker shoppen voor een nieuwe, zou ik ook doen.

  84. Emmelinda zegt:

    Ja wheeee *barst in huilen uit*. Het is zo maar voorbij. Over en uit.

    Maar goed, er is geen hand maar een land vol nieuwe tassen ghehehe 😉 Let’s go shopping 😛

  85. geertje zegt:

    Ja, een proefritje zou niet slecht zijn! 🙂
    Mijn tas is eigenlijk een beetje te klein; als ik mijn fototoestel meezeul, kan hij amper dicht, en mijn agenda (heel belangrijk item geworden sinds mijn geheugen neit goed meer meewerkt ;-)) moet ik thuislaten (tsja, die is ook weer enorm groot; maar zo leuk!)
    De volgende waar ik nu naar op zoek ben maar een slagje groter 😉

    Jij ook een geweldige avond, en morgen ook natuurlijK!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  86. fijnegozer zegt:

    Kun je van die ouwe tas geen knuffel maken? Zou je goed doe lijkt me. Fijn weekend Emm!

  87. Emmelinda zegt:

    @Geertje;Hihi ja een slagje groter is altijd fijn. Maar ja dan kan het altijd nóg groter en op het laatst lopen we met een big shopper hahaha.

    Hihi dank je wel 😀
    Dikke knufff en veel liefs!

    @FG; Het is een prima idee. Kan ie meteen naast de knuffels die gemaakt zijn van oude kussenhoezen, versleten dekbedden en afgedankte kleren van de kids hahaha

    Jij ook een heel fijn weekend!

  88. marion zegt:

    man schrik me kapot toen ik de titel alleen las haha maar hiij is weer goedd
    kus marion
    ps het gaat weer beetje bij beetje beter

  89. Emmelinda zegt:

    Whaahaa wat dacht je? Oh ik ben ook zo gemeen he om jullie aan het schrikken te maken 😛

    Ik ben blij om te lezen dat het langzaamaan weer iets beter met je gaat meissie!

    Knuffff

  90. Nicky zegt:

    Ik vind het ontroerend.. *snirf*
    Maar eerlijk gezegd ben ik altijd blij als het zover is; mag ik eindelijk een nieuwe kopen!

  91. Dinie zegt:

    Oeh ik hou het niet meer droog (aan geen enkele kant)

  92. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Jaaaaaa heerlijk he? euh..ik bedoel. Goh ja dat is fijn. (kan niet oneerbiedig gaan doen, ze is nog niet zo lang verdwenen). 😉

    @Dinie; Heb je in je broek gepiest? Hahaha

  93. Dinie zegt:

    Het kwam zelfs mijn oren uit! 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

