Klikkerdeklikkkkk

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

42 reacties op Klikkerdeklikkkkk

  1. ~Tina~ zegt:

    Een hele speciale code dus!
    Zou je daar van alles mee kunnen downloaden?
    Hahaha… zou wel leuk zijn hoor.
    Maar ik heb liever geen muziek op de logjes zelf, daar schrik ik altijd zo van (vooral als het je smaak niet is).
    Jouw log kan ik niet op mijn werk bekijken, door al die geluidjes zouden mijn collegaatjes gelijk gealarmeerd zijn!

    Sorry van gisteren nog, het was ab-so-luut niet mijn bedoeling om te suggereren dat jij niΓ©t in een nette buurt woont hoor!!!!
    Vervelend dat er allerlei mensen parkeren die er eigenlijk “niet horen”.
    Als er dan wat gebeurt is echt de dader “onbekend” he?

    Ik wens je een fijne avond!
    Groetjes en liefs van Tina

  2. Emmelinda zegt:

    Ik ben helemaal vergeten om het uit te proberen maar uploaden ging wel; mijn reaktie was geplaatst ghehehe.

    Nee dat is waar, als er een boel logjes naast elkaar geopend zijn waar er muziek op staat is het net een kermis. Wat betreft het geluidje op mijn log begrijp ik je helemaal. Dat moet je maar niet riskeren hihi

    Oh hihi het is al goed. Misschien reageerde ik wat fel, dat was ook niet mijn bedoeling natuurlijk. Maar als ik boos was geweest dan had ik er geen liefs en groetjes meer onder gezet ;). Dus dat zit wel goed.

    Ja die veroorzaken dus ook het parkeerprobleem. Natuurlijk doen wij psies hetzelfde in een andere stad/plaats. Als het goedkoop kan lopen we wel een blokje extra ;). Hier openen ze gewoon een Media Markt en dan vertikken ze het om de auto in de parkeergarage er naast te zetten. Te duur. Dat is dus ook zo met mensen die uitgaan of gaan winkelen. Tsja het wonen tegen het centrum aan heeft zo zijn voor en zijn nadelen ;). Tot nu toe vinden we het nog altijd het fijnste dat we binnen 5 minuten in de stad zijn. Dan maar wat parkeerproblemen πŸ˜‰

    En natuurlijk wens ik jou dat ook!
    Liefs en veel groetjes!

  3. marion zegt:

    haha die wil ik ook
    hoe is het met jou ?
    ben wienig online maar dat komt wel wweeer ook eej
    doei doei ksu marion

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi, wel handig he? πŸ˜‰
    Hmmz, het gaat naar omstandigheden wel goed. Ben ontzettend moe. Komt wel weer goed πŸ˜‰
    Gaat het met jou ook nog steeds stukje bij beetje beter? De datum komt dichterbij he? Doe maar rustig aan meis. Ik zie je wel weer verschijnen oke?

    Dikke knuffff

  5. ans zegt:

    Hahaha, er zitten soms rare codes bij. Helaas kan ik ze vaak niet lezen, terwijl ik de krant toch nog zonder bril lees!

  6. Emmelinda zegt:

    Oh hihi maar dat heb ik ook hoor. Komt vast door die streepjes op de achtergrond. Dan lijken letters zo op elkaar :S. Is soms echt even puzzelen πŸ˜‰

  7. Natazz zegt:

    Hahaha zo word die stomme code toch nog leuk πŸ˜‰

  8. Hanny zegt:

    Je zou het bijna zeggen als je deze code ziet. Maar toch vind ik van niet. Ze moeten de ondergrond van de letters en cijfers eens wat rustiger maken, zodat ze goed te lezen zijn. Spammachines lezen de ondergrond toch niet?

  9. Sjoukje zegt:

    Ik heb het geluid altijd uitstaan, als ik meerdere logjes open heb word ik gek van al die muziek doorelkaar heen.

    Groetjes Sjoukje

  10. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Hihi ja ik kijk altijd of ik er iets van kan maken, afkortingen lezen ofzo πŸ˜‰

    @Hanny; Ja daar ben ik het helemaal mee eens. Ik vind deze vorm echt superirritant. Er is niks mis met mijn ogen maar soms zit ik echt met mijn neus tegen het scherm om het te ontcijferen πŸ˜‰

    @Sjoukje; Hihi ja dat klopt. Al heb ik -even goed denken- geen logjes waar ik ga lezen met muziek er op. Komt mooi uit want dan kan ik tijdens het lezen fijn mijn eigen mp3-tjes afluisteren πŸ˜‰

    Groetjes terug πŸ˜€

  11. Bettina zegt:

    hihi leuk gevonden joh! Have a nice evening!
    Greet eh groet πŸ˜‰ Bettina

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi made bij Web-log.nl. Oeps, dat ze het maar niet zien. Moet ik er straks misschien nog voor betalen Γ³Γ³k πŸ˜›
    Voor jou ook een hele fijne avond!
    Greetz!

  13. Annemarie zegt:

    Hahahaha, je kan er ook echte mp3tjes opzetten!! πŸ˜‰
    *grin* nog steeds die stomme spamcode dus.. Misschien niet zoveel reageren? Hihi.

    KNIEFS

  14. fijnegozer zegt:

    Goh, nooit geweten. Dus weblog gaat aardig met z’n tijd mee.

  15. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Hihi ja dat klopt maar dat hoeft van mij niet zo. Geef mij m’n (euh dat van die weblog) geluidje maar. Dat is genoeg πŸ˜‰

    Grinnik, zou een optie zijn. Maar ja dan mis ik aaaaaal die andere leuke spamcode-combinaties πŸ˜‰

    Kniefs!

    @FG; Ja grinnik, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he? πŸ˜‰

  16. $$^^r*(^fgt^%tyf WAS MIJN HELE REACTIE WEG.En nou ook mijn caps nog aan, oh wat kan het leven toch moeilijk zijn hahahaha.
    En altijd als je haast hebt, ben net pas thuis heb persmuskietje gespeeld vanavond hahaha

  17. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat stomme internet ook :P. Had je niet eens een leuke code? Pfff ze gunnen je ook niks he πŸ˜‰
    Hihi nou dan ben ik benieuwd of ik op je volgende log mag reageren πŸ˜‰

  18. Nouw… dat vind ik nou net ff niet leuk van web-log… die codes. Welke robots houden ze nou eigenlijk tegen???

  19. Youke zegt:

    Nou ik heb nooit zulke leuke codes. Kwam er nog muzike uit na het invoeren van de code? πŸ˜‰

  20. Remco zegt:

    wat ik ook klikkkerdeklikklik en hoe hard mn geluid ook staat ik hoor helemaal geen muziek alleen dat stomme alarm op je weblog.

    hoewel ik wel even dacht dat ik Nana Mouskouri in duet met Remi Roussos maar ik zal me wel vergist hebben ……. denk ik πŸ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    @Libra/weegschaal; Irritant he? Vooral omdat de helft gewoonweg moeilijk te lezen is :S. Hahaha doet me denken aan die oude mop. Ze zouden kunnen zeggen: “Zie jij robots dan? Nee? Werkt goed dus he?” ghehehe

    @Youke; Nee de meeste codes zijn gewoonweg irri en niet te lezen. De mensen van web-log.nl webloggen zelf vast niet hihi.
    Nee er kwam geen muziek, volgens mij was de batterij leeg πŸ˜‰

    @Remco; Mooi zo, dan is er niks mis met het geluid van je pc/laptop :P. Geniet maar lekker van dat geluidje πŸ˜€ Service van de zaak!

    Is dat ff balen, dat zou je hele dag goed kunnen maken, nietwaar? Ik denk dat ze haar bril nog moest zoeken…geen duet dus πŸ˜‰

  22. Bengeltjuh zegt:

    Ik heb ook vaak mijn geluid uitstaan als ik webloggen ga. Heb ik het wel per ongeluk aanstaan, schrik ik me wel eens de jeweetwel.

    Maar muziek terwijl u werkt is weer wel gezellig haha.

  23. Jaap zegt:

    k zie t nie? :s Of moet ik iets horen? Maar k geloof je wΓ©l hoor. πŸ˜‰

  24. * Garfjeuh * zegt:

    Haha leuk !
    Fijne dag hoor.

  25. Pasula zegt:

    Er zit overal muziek in, zelfs in mijn hoofd. !?! πŸ˜›
    (ik zit nu ook op het log van Di mario en daar gaat de klok net af… 11 slagen…gelukkig is het geen 12 uur.

  26. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh; hahaha ja dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik kwam een poos op een weblog met een muziekje, dan wist ik niet hoe snel ik op de “uit”-knop moest drukken daaro hahaha

    Idd, heerlijk. Daarom staat er hier altijd muziek aan πŸ˜‰

    @Jaap; Hahaha dat scheelt dan weer, dat je me gelooft ;). Klik maar eens op het plaatje? Ik heb het onderstreept wat je “moet” zien πŸ˜‰

    @Garfjeuh; Hihi is er tenminste IETS leuk aan die codes he? πŸ˜‰
    Jij ook een hele fijne dag!

    @Pasula; Grinnik, ook al zo’n muzikaal hoofd? Handig he, hoef je de accu niet van op te laden, ghehehe
    (oooooh is dat ook iets voor mij, die klok? Als extra omdat er hier lezers zijn die zich rotschrikken/rotergeren aan het geluidje van mijn log? whaahaa)

  27. Belinda zegt:

    Er zit zeker muziek in web-log want het eerste wat ik doe als ik op jouw log ben is mijn geluid terugdraaien!! Hahahahaha

  28. Emmelinda zegt:

    Hahaha, en het is nog wel zo’n leuk muziekje :p

  29. claudine zegt:

    Ha ha ha ha ha ha, erg leuk alleen die stomme codes niet.. maar deze is super gevonden!!

    Veel liefs XXX

  30. Rietepietz zegt:

    Voor de mensen die een lang leeslog een bezoeking vinden …zit er ” muziek in dit log ” . het is weer echt iets voor jou om dit op te merken !
    Gelukkig hΓ©b ik geen mp3 speler … alwéér een apparaat mΓ©t een dikke gebruiksaanwijzing die je uit moet spitten !

    fijne avond en lieve groetjes , Riet

  31. Of topic, ja rootig he dat je gisteravond eerst niet kon reageren, maar daardoor ben je twee keer bij me geweest,gezellig hoor hahahahhah misschien toch wel goed zo nu en dan niet kunnen reageren hahahaahahh

  32. Emmelinda zegt:

    @Claudine; Grinnik, vanmiddag had ik nog een leuke; hmmmmzj (oke die j is dan niet zo leuk). De rest is meestal saai en onleesbaar :S
    Dikke knufff

    @Rietepietz;Hihi ik let er vaak op. Stiekem wil ik ze betrappen op vieze codes maar tot nu toe heb ik er geen gevonden. Maar ik blijf opletten hahaha.
    Ik heb een goedkope mp3-speler. Daar zit niet meer aan dan een aan en uitknop en om hem harder en zachter te zetten. Meer heb ik niet nodig en moeilijk is het niet hihi. Een idee? Tijdens het wandelen in de weilanden??? *grinnikt*
    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knufff

    @Leidse Glibber; Grinnik, twee keer? MΓ©n, ik ben wel 100 keer wezen kijken. Nog een geluk dat ik geen klacht wegens stalken kreeg ghehehe πŸ˜›

  33. angel zegt:

    stomme codes he? πŸ˜€ af en toe bijna niet te lezen..en als ik dan zit te schelden omdat ik dat grijs op dat grijs niet zie.. “mammm ..je moet aan een bril”

    O.T… kopfoto staat erop ..pfff wat een klus zeg.. :S niet de kopfoto.. maar de breedte .. πŸ˜€ kijk maar of je daar iets mee kan ..ik vind m wel mooi zo πŸ˜‰

  34. angel zegt:

    euhh bedoel de kleuren dan.. die kopfoto is goed nu.. ( hoop ik) πŸ˜€

  35. Nicky zegt:

    Lol!
    Vooral omdat deze sukkel voor ze klikte eerst het geluid aan zette! *buigt beschaamd het hoofd*

    Liefs en bedankt voor je knuffels,
    Nicky

  36. morris zegt:

    mou emmelinda, creatieviteit kun je jou in ieder geval niet ontzeggen…………iedere keer weer een verassing wat je hier op je log ‘aantreft’

  37. Pasula zegt:

    Ja ik denk dat die klok extra wel wat voor jou is, lekker iedereen 2 x laten bekomen van de schrik, over (be)komen gesproken: ik heb nu iets op m’n log, ja jij vroeg om nog een hoogtepunt…

  38. Dinie zegt:

    Nou ik hou niet zo van deze soort muziek. Tik me te pletter (vooral nu ik steeds zo achterloop met logjes lezen ;))

  39. Geertje zegt:

    Hahahahah!
    Ik heb zo’n hekel aan die codes!
    Maar als je er zo een tegenkomt, zou je toch bijna met muzikale vingers gaan typen!

    Wens je een geweldige avond Emmelinda!!!
    Liefs en dikke knuffff.

  40. Emmelinda zegt:

    @Angel;Hahaha dan moet ik er ook een. Een bril. Een speciale spam-code-bril. Want af en toe zit ik hie rook met mijn neus tegen het scherm aangedrukt omdat ik het niet kan ontcijferen *veegt talg van scherm*.

    Ik heb het gezien en de bovenkant even aangepast. Die was te rood he? Hihi. Nu past het er beter bij. Ik zal binnenkort een mooi achtergrondje in elkaar draaien oke?

    @Nicky; Whaahaa, nou dan heb je in ieder geval van m’n webloggeluidje kunnen genieten hahaha πŸ˜‰

    Geen dank, ik lef met je mee. Dikke knufff

    @Morris; Sssst, daar moet ik van blozen. Dank je wel ;). Al ging in dit geval de eer naar weblog.nl vanwege de creative code ghehehe

    @Pasula; Breng me niet op ideeΓ«n hahaha. Ik ben nog niet naar die klok gaan kijken want ik ken mezelf ghehehe. Op je log ben ik wel wezen kijken, mjammieeee dat was idd een hoogtepunt ghehehe πŸ˜€

    @Dinie; Ja vet balen he, die codes. Het went gewoon nooit. Ook niet als je iedere dag leest hihi

    @Geertje; Oh bah ja, vooral omdat ik ze soms niet kan lezen. Of ik vergeet die code en ga zo weer verder met iets anders. Dan staat die reaktie maar te wachten hihi.
    Ja hihi, bijna πŸ˜‰

    De avond is om dus dan wens ik je een hele geweldig fijne donderdag hihi.
    Dikke knufff en veel liefs!

  41. chavalbueno zegt:

    Goeiemorgen Babbelbol. Even off topic;Ik heb nog steeds internet. Maar het is al kantoortijd, dus de kans is groot dat het straks over is. Vandaar dat ik je nu alvast een heel fijn weekend kom wensen.

  42. Abby zegt:

    1x in de zoveel tijd heb je idd wel eens een grappige ja, deze is leuk! hihi Ik vergeet ze altijd te prtscr :S

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

