Nu even niet…

*levert verlofkaart hierbij in*

Nee, schrik maar niet (of wel, we leven nou eenmaal in een vrij land, ghehehe) ik ben er gewoon een paar dagen tussenuit. Ik ga niet weg, tenminste niks van vakantie ofzo. Mijn vader is namelijk vorige week maandag plotseling in het ziekenhuis opgenomen. Volgende week maandag gaan ze hem dotteren. Nope, je hoeft niet terug te scrollen, ik had er nog geen log over gemaakt ( jullie waren al zo emotioneel over mijn handtas, dat kon ik jullie toch niet aandoen???). Het is me allemaal niet in de koude kleren gaat zitten *stookt verwarming een paar graden hoger* dus ben ik ff pleitos. Misschien ben ik er volgende week weer en anders…

….wens ik jullie alvast een fijne kerst, oud en nieuw, pasen en pinksteren!

NEWSFLASHHHHHH: Dank jullie wel voor al die lieve wensen! Het dotteren bij mijn vader is goed gegaan. Althans, de helft want ze konden er niet bij. Dat zal waarschijnlijk met medicijnen opgelost moeten worden??? Vandaag (woensdag) mag ie naar huis. Da’s een opluchting. Verder heb ik sinds zaterdag een flinke griep dus eigenlijk is het beter jullie ook alvast een fijne zomervakantie toe te wensen hihi.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

90 reacties op Nu even niet…

  1. angel zegt:

    ik ben zowaar de eerste… en ook ik ben even gestopt.. sterkte met je vader meis… knufff

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja nou ben je de eerste en dan is het nog oud nieuws ook wat je hier las hihi ๐Ÿ˜‰

    Oeps, dan kom ik snel even bij je lezen. Toch niks ernstigs hoop ik? Tosso!

    Dank je wel Angel!

  3. Ans zegt:

    Dat is vervelend nieuws! Voor je vader heel veel sterkte en voor jou ook natuurlijk, hopelijk gaat het snel weer allemaal goed!

  4. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Ans, het is allemaal even afwachten. Je krijgt er zo weinig info eigenlijk. Bij een ander werkt dat misschien fijn maar voor mij is dat helemaal niks, ik wil weten waar we aan toe zijn. Maar ja, zij hebben waarschijnlijk ook geen glazen bol ๐Ÿ˜‰

  5. Ans zegt:

    Nee,maar ook zonder glazen bol is wat info wel prettig. Ze hoeven geen garanties te geven, maar het hoe en wat en waarom wil je toch ook wel weten. Het wordt erg veel gedaan tegenwoordig, dus ze weten echt wel wat ze doen, maar maar dat wil jij natuurlijk ook graag weten. Sommige dokters zijn heel royaal met infermatie, terwijl anderen juist niks zeggen. Geef mij die eerste maar, hoe meer je weet, hoe meer je begrijpt!

  6. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa dat is dus wat ik bedoel. Zo werkt dat voor mij het best. Dan maar wat meer schrik wegens allerlei complicaties die kunnen optreden. Dan weet ik tenminste waar we aan toe zijn. Kan ik me daar alvast op instellen. Hihi ja inderdaad, ik hou me ook voor dat het veel gedaan wordt tegenwoordig dus dat stelt me ook gerust. Moeten ze wel ophouden met op tv te vermelden dat de helft van de chirurgen niet kundig zijn met kijkoperaties hihi (voor het idee dan he). ๐Ÿ˜‰

  7. Ans zegt:

    Hoewel dit natuurlijk anders is dan een kijkoperatie, komt dit inderdaad niet op een heel gunstig moment. Ik heb met mijn man wel eens gehad dat behandeling afgeraden werd, dat was een experimentele behandeling en ze zeiden heel eerlijk dat hij er meer narigheid dan goeds van kon verwachten! Zo kan het dus ook! Omdat hij verder toch ook geen kans had heeft hij er wel voor gekozen, maar we wisten in elk geval waar we aan toe waren en dat was toch wel heel prettig. Wel een proefkonijn dus, maar op eigen verzoek!
    Zelf had ik een gyneacoloog die uit zichzelf niet veel zei, maar als je iets vroeg wel heel uitgebreid antwoord gaf, dat is ook prima, maar ik heb eens een uroloog gehad die net deed of hij mij niet hoorde, ik had net zo goed tegen de deur kunnen praten.
    Ik heb al tegen mijn huisarts gezegd dat ik naar die man nooit meer toe ga, ik ga nog liever kruipwnd naar Maastricht dan dat ik ooit nog naar die man toe ga.
    Ik heb dus ook liever veel info. Ik lees ook alle bijsluiters heel uitgebreid, ik wil alles weten!
    Maar ik ken toch wel veel mensen die gedotterd zijn en bij allemaal is het goed gegaan, dus dat is al positief.

  8. Emmelinda zegt:

    Ja hihi, daarom had ik het al tussen haakjes gezet. Het is niet hetzelfde maar je gaat meteen verder denken he ๐Ÿ˜‰

    Juist…als ze aangeven dat het meer narigheid dan goeds met zich meebrengt is dat iets om over na te denken. Dan kun je tenminste zelf beslissen wat je wil. Dat lijkt in dit geval alsof je aan hen overgeleverd bent. Er schijnen twee plaatsen te zijn en eentje is moeilijk tot niet te bereiken. Dat willen ze dan met medicijnen oplossen. Eigenlijk wil ik daar toch wel het een en ander van weten.

    Jaaaaa ik begrijp heel goed dat je nooit meer naar die man toe wilt! Het is toch vaag dat ze over zoiets als je eigen leven geen antwoord willen geven. Onbeschoft ook trouwens.

    Dat is waar. Dat is zeker positief. Daarbij moet er echt iets gebeuren want dit was misschien wel kantje boord.

  9. morris zegt:

    Heel veel sterkte toegewenst. Mijn vader is in zijn leven enkele malen gedotterd en hetheeft hem wel altijd goed geholpen.

    ik zal duimen!

  10. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Morris, dat doet me goed dat te horen…euh..lezen.

    Hihi da’s lief. Niet te hard op je duim sabbelen he? ๐Ÿ˜‰ Ghehehe

  11. Belinda zegt:

    Schiet niet op Em! Je hebt gelijk dat je je nu even concentreert op wat belangrijk voor je is!

    Ik hoop dat het dotteren zijn effect heeft en dat je vader binnen no-time weer de oude is! Sterkte!

  12. Youke zegt:

    Goh, veel sterkte voor je vader. Ik ken mensen waarbij dat dotteren goed werkte en dat men nog lang kon leven. Ik ken ook mensen waarbij vervolgens een andere ader dicht ging en dus dezelfde klachten behield. Ik hoop dat het voor je vader goed gaat maandag.

  13. Bettina zegt:

    Lieve Emm, sterkte meid hopelijk knapt ie gauw op en is ie met de feestdagen gewoon thuis, waar ie hoort te zijn!
    Tot in de pruimentijd enne…alvast ook dan maar fijne moederdag ;-))
    Dikke knuffel Bettina

  14. Annemarie zegt:

    Tsja ook voor mij oud nieuws! Nouja dat dotteren dus niet.
    Vandaar dus dat hij er al ‘zolang’ ligt!
    Ik wens hem ook heel veel sterkte toe!!! ๐Ÿ™‚
    En jij met je gezin natuurlijk ook.

    KNIEFS

  15. Natazz zegt:

    Sterkte met je paps, en tot over een tijdje.
    Fijne alles
    liefs Natazz

  16. Annick zegt:

    Groetjes vanuit een zonnig Belgiรซ.

  17. Miriam zegt:

    Nou heel veel sterkte de aankomende tijd. Dat zal inderdaad wel flink schrikken zijn geweest.

  18. claudine zegt:

    hee meisje,
    Het komt allemaal wel goed. het dotteren is niet niks maar het komt goed mijn vader heeft vorig jaar kerst op de ic gelegen. is op twee plaatsen gedotterd en heeft ook eenaantal dagen aan de medicijnen gelegen om te kijken of ze het bloedpropje weg kregen en dan moet je echt niks krijgen want dan maken ze je bloed zo dun dat ze je niet meer kunnen opereren! daarom mocht mijn vader zelfs zijn tanden niet meer poetsen, maar zoals ik al zei ze zijn tegenwoordig zo kundig dat het allemaal wel goed komt heel veel sterkte en we spreken elkaar weer
    DOEI lieve meisje Love jah XXX

  19. Sjoukje zegt:

    Heel veel sterkte met je vader!
    Tot ziens!

    Groetjes Sjoukje

  20. Wanda zegt:

    Heel veel sterkte schat! En tot gauw weer ziens.

  21. Remco zegt:

    wow das niet nisk Emmelinda sterkte ermee en nee ik zal niet zeggen dat de portier dat dotteren ook al erbij doet ๐Ÿ˜‰

    maar het punt is dat ze pas tijdens het dotteren soms dingen beter kunnen beoordelen en kunnen ingrijpen. de laatste keer bij mn moeder vonden ze het gelijk nodig om een stent te plaatsen die na het dotteren het bloedvat openhoud.

    nogmaals heel veel sterkte en laat je vader maar rustig aan doen daarna en jij hou jij je een beetje rustig. t komt echt wel goed!

  22. ~Tina~ zegt:

    Oei, dat is wel even nieuws dat er in hakt!
    Ik wens je vader heel veel sterkte toe met de operatie en ik hoop dat hij zich snel daarna weer heel goed zal voelen.
    Logisch dat je hoofd even niet naar loggen staat.
    Maar die laatste regel is een grapje hoor, we zien je binnenkort graag weer terug.

    Beterschap en sterkte!!!!
    Groetjes en een dikke knuffel van Tina

  23. Sterke met alle dingen die je nu moet doen.

  24. Billy zegt:

    dat is pas een reden om een tijdje onder te duiken, Emmelinda!
    Begrijp ik heel goed hoor…
    Neem rustig je tijd.
    Veel sterkte met je vader!

    Billy

  25. nieta zegt:

    He, wat vervelend nieuws! Hoop dat het goed gaat,het dotteren van je vader! Veel sterkte en we zien wel wanneer je er weer bent! Dikke knuf uit Friesland!

  26. Allereerst natuurlijk het beste met je vader gewenst.
    Maar zo te lezen verwacht je toch snel terug te zijn, ik lees tenminste niets over een prettige zomervakantie.

  27. tagrijn zegt:

    Hoop dat het allemaal goed gaat en we zien je wel weer verschijnen. Het beste!

  28. fijnegozer zegt:

    Ik begrijp heel goed dat je hoofd even niet naar bloggen staat. En dat je het er ook erg druk mee hebt. Wens hem van harte beterschap.

  29. Hou je haaks! Mijn vader is ook onlangs gedotterd en wat blijkt: hij is er nog en nog steeds een “dotje”! Moed houden dus!

  30. Hanny zegt:

    ’t Is wat met onze vaders nietwaar.
    Concentreer je op hem. Breng positieve energie over. Hopelijk gaat dan alles goed. Ook al is dotteren zo langzamerhand een routine-operatie, het blijft een hele ingreep.
    Sterkte. Ik zal heel hard duimen maandag dat de operatie slaagt en dat je vader weer opknapt!

  31. Bengeltjuh zegt:

    Het beste met je vader gewenst en neem vooral je tijd. Het zijn toch dingen die er even inhakken. Is toch je vader he!

    Ik duim mee voor je.

  32. Abby zegt:

    Wens ik je hier ook nog even veel sterkte met je papsje ๐Ÿ˜‰ Knufffff

  33. marion zegt:

    okeej zal niet schrikken
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    o my god

    hoop dat het goed mag gaan
    dikke zoen knuffel en de rest marion

  34. Rietepietz zegt:

    Natuurlijk staat je hoofd dan even niet naar een grappig logje maken .
    Het komt vast allemaal weer snel goed met je vader .

    Hou je haaks en we zien je vanzelf weer veschijnen als je “er weer aan toe bent .
    dikke knuff van Riet

  35. Sally zegt:

    Succes en beterschap met je vader.
    Dat bloggen komt wel weer een keer.
    Zonnige groetjes,

  36. Suzanne zegt:

    Ik kan me voorstellen dat je nu wel even wat anders aan je hoofd hebt. Veel succes en beterschap en ik hoop dat je hier weer snel weer wat logt met goed nieuws!

    Fijn weekend en groetjes, Suzanne

  37. Pasula zegt:

    Natuurlijk wens ik je vader heel veel sterkte en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt. Je bent toch ook een lieverd he om je zo druk te gaan zitten maken *schenkt nog een kopje thee en praat even over laarzen die er op de cam totaal niet uitzien*
    Ontspan een beetje dit weekend he…

  38. J@n. zegt:

    Hรฉ, meis niet zo voorbarig!
    In ieder geval beterschap voor je vader en sterkte ermee!
    J@n.

  39. * Garfjeuh * zegt:

    Ik hoop dat je snel weer terug bent meid.
    Verzorg je papa maar heel goed hoor.
    Fijn weekend.
    Groetjes.

  40. Jaap zegt:

    he hoi Emm.. Alle goeds gewenst daar!!! Take your time, zou ik zeggen (geheel onnodig, want dat doe je al) en we lezen vast wel een keer een vervolglogje.. ๐Ÿ˜‰

  41. vonnieb zegt:

    Sterkte meis ๐Ÿ˜ฆ

    Liefsssssss -X-

  42. Yvonne zegt:

    Jemig, dat is schrikken! Heel veel sterkte, ik denk aan jullie, x.

  43. Geertje zegt:

    Sterkte Emmelinda!
    Ken het gevoel; mijn vader is een paar weken geleden gedotterd, omdat hij tijdens nierdialyse een infarct kreeg.
    Vandaar dat ook ik het af en toe kalmer aan doe ๐Ÿ˜‰

    Hoop dat jouw vader er net zoveel baat bij heeft als de mijne!!!
    Hij heeft zich in jaren niet zo goed gevoeld.

    Heel veel sterkte, en denk aan jezelf!
    Kost energie zat; jezelf en je gezin zijn nu het belangrijkst; loggen is bijzaak ๐Ÿ˜‰

    Wens jullie heel veel sterkte!!!!
    Liefs en dikke knufffff :-))

  44. ans zegt:

    Deze maandag is het zover?
    Dan wens ik jullie allemaal heel veel sterkte! Al ga je er van uit dat het allemaal goed komt, het zal toch een heel spannende dag zijn!

  45. * Garfjeuh * zegt:

    Nog niet terug ? ๐Ÿ™‚
    Ik hoop je snel weer te zien hoor.
    Fijne week.
    Groetjes.

  46. angel zegt:

    Ik denk aan jullie vandaag meis..

    xxx

  47. Dinie zegt:

    Ach meid dat is schrikken natuurlijk! Beterschap voor je vader en ook sterkte voor jou. Til hell freezes over?
    Hoop je toch weer ff eerder te “zien” dan volgend jaar juni ofzo! Hou je taai, dikke knuffel!

  48. claudine zegt:

    de maandag is voor bij ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu weer wat rust hebt.. XXX

  49. Geertje zegt:

    Alles goed gegaan Emmelinda?
    Hoop het maar.
    Sterkte meid!!!
    Liefs en dikke knuffff…

  50. Annelinde zegt:

    Heb ik je net weer gevonden… maar dit is niet niks. Heel veel sterkte voor jou, je vader en alle andere betrokkenen.
    Hopelijk is het goed gegaan en kunnen jullie uitkijken naar zijn herstel.

  51. Bettina zegt:

    Hopelijk is alles goed gegaan!!! Sterkte nogmaals, liefs, Bettina

  52. ans zegt:

    Alles goed gegaan? Sterkte nog verder!

  53. Emmelinda zegt:

    NEWSFLASHHHHHH: Dank jullie wel voor al die lieve wensen! Het dotteren bij mijn vader is goed gegaan. Althans, de helft want ze konden er niet bij. Dat zal waarschijnlijk met medicijnen opgelost moeten worden??? Vandaag (woensdag) mag ie naar huis. Da’s een opluchting. Verder heb ik sinds zaterdag een flinke griep dus eigenlijk is het beter jullie ook alvast een fijne zomervakantie toe te wensen hihi.

  54. Hanny zegt:

    Je stuurt het virus toch niet deze kant op?! Ik weet niet of mijn virusscanner dat aan kan.
    Beterschap voor jou en voor je vader. Ik hoop dat hij baat heeft bij de medicijnen.

  55. marion zegt:

    wat mooi dat het goed gegaan is voor dat deel.
    en dacht je jnou echt dat je een zomervakantie weg blleef ik kom je halen
    trouwens ik heb me eerste rijles gepland woehaaaaaaaaaaaa

    dikke kus marion

  56. Leven zegt:

    van alles an het handje hier?
    Hee euh: 8 december kan toch wel doorgaan hรฉ?Ik zit nl ook kantje boord, zeg ’t maar niet tegen fg.Er is iets wat ik eigenlijk niet af kan zeggen dus ik moet nog even flink zitten dubben ga’k wel of ga’k niet.
    Ik denk dat het afzeggen van dat andere wordt *
    Als we gaan: spreken we nog iets af, bij ’t meetingpoint op het station of zo?

  57. miss Marple zegt:

    Meestal voelt men zich na het dotteren meteen al veel beter dan voor die tijd. Is alles goed gegaan? Sterkte en beterschap met je vader.
    Groetjes Mar

  58. Rietepietz zegt:

    Fijn dat je vader weer naar huis mag , al is dan nog niet alle leed geleden , duimen dus dat de medicijnen hun werk gaan doen .
    Proest je wรฉl even de andere kant op ja … dat je niet iedereen aansteekt met die griep ?
    Heel veel beterschap en gรฉรฉn dikke knuf vanwegen het infectiegevaar @
    lieve groetjes , Riet

  59. epie zegt:

    hallo allemaal

    epie is hier en het gaat goed met epie.
    epie is de pappa van Emmelinda ,even een
    geheimpje onthullen.
    bedankt voor jullie goede wensen.

    epie is trouwens blij met emmelinda en aanhang maar dat is logisch , ze waren
    heel braaf aan het ziekbedje want dat stond
    best wel ver van haar woonplaats

    groetjes epie

  60. Pasula zegt:

    Ik zeg: BOE !!!! ๐Ÿ˜‰

  61. * Garfjeuh * zegt:

    Hou je goed hรฉ meid en verzorg die griep maar.
    Tot gauw ?
    Fijne dag.
    Groetjes.

  62. Bengeltjuh zegt:

    Newsflash gelezen ๐Ÿ˜‰

    Griep…..is dat dat ding met keelpijn en snotteren…..dan hangt dat hier ook.

    Beterschap!

  63. Bettina zegt:

    Ha die grieperige Emm! Fijn zeg dat je vader weer thuis is, hopelijk doen de medicijnen goed hun werk!
    Hopelijk heb je nu een btje tijd voor jezelf om ff uit te zieken! Beterschap! Liefs, Bettina ๐Ÿ˜‰

  64. * Garfjeuh * zegt:

    Ik kom je een heel fijn weekend toewensen.

  65. Leven zegt:

    hoe is’t met de zieke?
    Beterschap !!!!

  66. fijnegozer zegt:

    Ook al ben je er ff niet, toch kom ik jou (en je vader) even een goed weekend wensen. Welk weekend het gaat worden dat je dit leest maakt niet zoveel uit, hi hi.

  67. Geertje zegt:

    Beterschap Emmelinda!!!Fijn dat het goed i gegaan; al is maar de helft gedaan.
    Hoop dat hij een stuk meer kan nu!
    Hou je taai en veel sterkte.
    Liefs en dikke knuffffff!!!!

    (DIe zomervakantie is een grapje toch he? ;-))

  68. Oeps een beetje laat maar daarom niet minder gemeend , heel veel sterkte en beterschap voor jullie beide

    Fijn weekend liefs Ylone xx

  69. Fijn dat het gelukt is bij je pa! En de rest komt ook wel goed! Lieve dochter ben je wel, zo betrokken…
    Ai, heb ook een week met zieke kids gehad hier, ben ik nu straks zelf ook aan de beurt??? “Het heerst”, zegt men… ๐Ÿ˜ฆ
    Al wat opgeknapt! Jij ook een fijne Kerst 2008 dan maar alvast!

  70. Remco zegt:

    gelukkig dat je Pa naar huis mocht en medicijnen kunnen een hoop doen.
    en jij beterschap en alvast de felicitaties voor je verjaardag in 2010 en eerder want ik denk dat t zolang gaat duren voor jij weer komt loggen ๐Ÿ˜‰

  71. ans zegt:

    Bedankt voor je nieuwsflash!
    Gelukkig is het goed gegaan! Jammer dat het niet volledig gelukt is, maar met medecijnen kan ook heel veel!
    En nu jij een stevige griep, dat is minder geslaagd! Heel veel beterschap!!!!!!!!

  72. Leven zegt:

    nog steeds ziek?
    ๐Ÿ˜ฆ
    wow…je hebt het flink te pakken meid!

  73. fijnegozer zegt:

    Van harte beterschap Emm. Hopelijk ben je a.s. zaterdag bij de weblog-meeting weer helemaal op de been.

  74. angel zegt:

    Emmelinda en epie.. ( ja ja.. die reactie heb ik gelezen..toevallig :p ๐Ÿ˜‰ )

    blij dat t met epie dus goed gaat..( je hebt een dochter uit duizenden epie.. mag je best wel heel trots op zijn ๐Ÿ˜‰ ) nou jij nog uit die lappenmand emmalinda..

    en nee… ik ben ook nog steeds niet in weblogland..maar eenmaal een compjunk altijd een compjunk he ๐Ÿ˜€

    6 december gaat ie trouwens online…je weet wel ๐Ÿ˜‰

    knuffff

  75. claudine zegt:

    hee mupke..
    En gaat het weer beter.. je hebt toch niet te hard hier naar toe geniest he, want ik heb ook al keelpijn, bah.. ben blij dat het goed met je paps gaat en leuk dat berichtje wat hij zelf schreef. Groetjes Dikke zoen CLaudia
    ps mis wel onze gezellige msn gesprekjes
    XXXX

  76. morris zegt:

    goed te lezen dat het dotteren (gedeeltelijk) goed is gegaan!
    Veel succes met je griep!!!!!!!!!!!!!!! Beat it!!!

  77. * Garfjeuh * zegt:

    Hallo halloooooooooooooooo,
    Ben je er nog niet ?
    Ik hoop weer gauw van je te horen.
    Fijne dinsdag.

  78. Leven zegt:

    Nog steeds ziek zeker?Dat ziet er niet best uit wat zaterdag in Den-Bosch betreft vrees ik.
    Hier in huis begint de griep ook toe te slaan, ai ai.Hopen dat het niet op mij overslaat.

  79. epie zegt:

    @ angel , ja epie voelt zich goed en was
    op bezoek bij emmelinda die tuurlijk aan
    de griep was en wat jullie allemaal niet
    kunnen weten , ze had een heel schor stemmetje

  80. Marika zegt:

    Heel veel sterkte met je vader, hopelijk gaat het allemaal goed met de medicijnen. En jijzelf ook veel beterschap!

  81. Geertje zegt:

    Ben jij alweer een beetje opgeknapt Emmelinda?
    Hoe is het nu met je vader; bevalt het thuis zijn? ๐Ÿ˜‰
    Wens je een geweldige avond. liefs en een dikke knufffff!!!

  82. gaat het alweer een beetje begin je wel te missen hoor.Maar rustig aan hoor, als je maar opschiet aahhahah

  83. rietepietz zegt:

    het wordt hiet echt een patientenhoekje hoewel….. ik hรฉb m’n twijfels of Emmelinda niet gewoon door Zwarte Piet mee genomen is naar Spanje !
    In ieder geval alle zieke en zielige mensjes van harte beterschap .
    lieve groetjes , Riet

  84. Leven zegt:

    zaterdag kan je d’r niet bij zijn vrees ik Emmelinda?Gauw beter worden hoor dame

  85. * Garfjeuh * zegt:

    Hallo,

    Hoe is het hier ?
    Ik kom je een heel fijn weekend toewensen.
    Groetjes.

  86. Geertje zegt:

    Wens je een geweldig weekend allemaal Emmelinda!
    Liefs en dikke knuffel!!!

  87. Jenny zegt:

    Gelukkig was je er vanmiddag bij! Was gezellig, he! Voor herhaling vatbaar! Alles goed met je Vader?( vergeten te vragen )
    Groetjes!

  88. Emmelinda zegt:

    Dank jullie wel voor de beterschapswensen, voor mijn vader en voor mij (al was dat laatste gewoon twee keer een ordinaire griep, hihi).

    O.T.: De weblogmeeting was me veeeeeels te snel voorbij. Voor herhaling vatbaar dus. Ik ben heel blij dat ik geweest ben. Was echt gezellie!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

