Weblogmeeting 08-12-2007

Hier enkele indrukken van een zeer geslaagde weblogmeeting via FG*

*Neuh, je hoeft je scherm niet te poetsen, deze vlekken** zijn met psp aangebracht op deze foto’s.
Natuurlijk omdat je er zelf bij had moeten zijn gewoon in het kader van de privacy, ghehehe

(**Mocht je geen vlekken*** zien, gelieve tΓ³ch even scherm te poetsen
***Blijf je vlekken zien dan raad ik je aan iets te gaan eten, ghehehe)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

54 reacties op Weblogmeeting 08-12-2007

  1. Annemarie zegt:

    Muwhaha, vond ik het in Leiden toch beter… Daar mochten we vrij foto’s plaatsen! (puh)
    Fijn dat het zo gezellig was.

    Ik teken voor de mini meeting van donderdag!!

    Fijne avond en alvast een fijne zondag toegewenst.
    KNIEFS!

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik, eerlijk is eerlijk; hier is niks over gezegd en ik heb niks gevraagd. Had hier gewoon zin in, leek me wel melig hahaha. Weer eens iets anders.

    Dan teken ik met je mee *legt schetsblok al klaar en scherpt potlood*! Trek je wandelschoenen maar aan ghehehe πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne avond (en ook alvast een fijne zondag!)

    KNIEFS!

  3. J@n. zegt:

    Hè nou Emmelinda, zo weet ik niet eens wie er allemaal zijn geweest!;-))
    Gr. J@n.

  4. Emmelinda zegt:

    Oeps, sollie J@n, ga een volgende keer gewoon mee joh πŸ˜‰

    Groetjes terug πŸ˜€

  5. ans zegt:

    Hahaha, wat een prachtige foto’s!!!!!
    Echt om te bewaren!
    Beetje opgeknapt??????

  6. Emmelinda zegt:

    Ja ik denk dat ik ze zo laat uitvergroten en ophang in de kamer hahaha.

    Grinnik, ja gelukkig wel. Ik had het flink te pakken. Was ik beter begon het weer opnieuw. Nou heb ik geen zin meer dus blijf ik maar beter hihi ;). Ik kom snel op je log kijken want ik moest nog aan je denken met sinterklaas omdat je daar zo dol op bent πŸ˜€

  7. Hanny zegt:

    Het is een mooi zootje ongeregeld bij elkaar. Zal vast een schimmige, maar vrolijke weblogmeeting zijn geweest!
    Een hele fijne zondag. Geniet maar lekker na!

  8. Emmelinda zegt:

    Spooky maar wel geestig he? Ghehehe. Maar idd het was heel vrolijk (en helaas zo voorbij, hihi).

    Ik wens jou ook een hele fijne zondag! Knufff

  9. Bettina zegt:

    Ha die Emm…hihi ik had het kunnen weten dat je met deze variant zou komen whoehahaha, ik lig weer in een deuk (en kom er niet uit, moet hoognodig op zoek naar een uitdeukzaak!!!)….ik vond het ook erg leuk om je te ontmoeten (maar dat was vast heel duidelijk haha)

  10. fijnegozer zegt:

    Hoi Emm, wat was het gezellig he. Moeten we zeker nog een keertje over doen. En wat knap van je dat je de hele middag geen limerick heb laten horen. Groetjes aan Epie.

  11. Emmelinda zegt:

    @Bettina; Whaahaa, ik had het al op de heenweg bedacht. Moest alleen nog even op fotomateriaal wachten ghehehe. Pas op met dat in een deuk liggen hoor, is misschien niet zo goed voor je rug hihi.
    Hihi dan ben ik blij dat je er ook blij om bent (grinnik, ja dat deed me goed :D)

    @Fijnegozer; Nou inderdaad, wat was het ook belachelijk snel voorbij. Ineens gaat iedereen geld op tafel gooien, ik dacht:”wat gaan die nou doen”…bleek het al zo laat te zijn. Volgende keer moeten we maar om 9 uur smorgens beginnen ofzo ghehehe.
    Hahaha ik heb me ingehouden. Dat ga ik hier op mijn log gewoon doen de komende dagen πŸ˜€

    Dank je wel, ik zal het aan hem doorgeven. Waarschijnlijk leest hij het hier wel?? πŸ˜‰

  12. fijnegozer zegt:

    Ben het helemaal met je eens Emm. Ik kan haast niet wachtren op de volgende meeting. want hoewel ik geprobeerd heb met iedereen te praten, heb ik het gevoel jullie daarmee toch nog veel te kort te hebben gedaan. Het gekke is dat iedereen zo’n beetje was zoals ik me voorgesteld had. Of zelfs NOG positiever. Tot morgen op de chat he.

  13. Emmelinda zegt:

    Dat gevoel had ik eigenlijk ook, nou niet van jou hoor, je hebt je best gedaan. Maar het had bijna met een eierwekker gemoeten om zo de stoelendans te doen hihi. Maar ja dat gaat ook niet echt lekker. Doen we er gewoon nog eentje, zo’n meeting. Leuk dat je het ook zo naar je zin had, dat was trouwens ook wel te zien πŸ˜‰

    Tot morgen πŸ˜‰

  14. Jenny zegt:

    Whahaha….@Em leuk! Bij mij met naam….hihi…en hieR incognito!!!!Leuk verzonnen!!! Was superleuk , he!
    Groetjes!

  15. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je. En het mooiste is dat er overal weer een heel ander logje verschenen is over dezelfde meeting he? Geinig om te zien. Ja ik vond het echt heel gezellig. was veeeeeels te snel voorbij.

    Groetjes terug πŸ˜€

  16. fijnegozer zegt:

    @Emmy; jouw reactie aan Jenny.
    Klopt helemaal. Juist doordat ieder het logje vanuit zijn/haar eigen visie heeft geschreven, is het totaalbeeld zo compleet.

  17. miss Marple zegt:

    Grin grin grin, dat heb je mooi gesecureerd Emm. Leuk dat iedereen zo op zijn eigen manier weergeeft hoe de weblogmeeting was. Ik vond het onwijs gezellig. Groetjes mar

  18. Youke zegt:

    oh ik heb geloof ik iets gemist. Da’s jammer.

  19. ~Tina~ zegt:

    He, wat leuk! Wie heb je ontmoet dan?
    Want dat kan ik op de foto’s niet ontdekken natuurlijk.
    Ik wist helemaal niets af van een meeting.

    Hoe is het verder met je en vooral ook met je vader?

    Fijne zondag, groetjes en liefs van Tina

  20. Sally zegt:

    he wat gezellig. Al lijkt me die locatie nog wel een horeacgelegenheid waar gerookt mag worden. Ik zie zoveel ‘stoom’ dat alles wazig is ghehe….Jammer dat het zo ver weg is voor mij.

  21. Billy zegt:

    aaah, wat flauw zeg, Emmelinda!
    Met die vlekken zien we nu natuurlijk niks…
    Gelukkig heeft Jenny dat anders aangepakt

    Hebben jullie dan ook over mij geroddeld???

    Fijne zondag nog!

  22. morris zegt:

    hee emmelinda, leuk verslag! Ik had het bij Jenny net ook al gelezen, je bent terug in weblogland, jippie! Gaat het met je vader weer de goede kant uit? Ik mag hopen van wel!!!

    fijne zondag!

  23. J@n. zegt:

    —————————
    Windows Internet Explorer
    —————————
    Whaahaa, dacht je dit te kunnen jatten? Lekker puh! *piest in broek van het lachen* Groetjes van Emmelinda
    —————————
    OK
    —————————
    Meer krijg ik er niet van gemaakt hoor Emmelinda!

  24. nieta zegt:

    Ik zie der niet veel van maar het was vast super gezellig! Hoe is het met je vader? Al iets opgeknapt?

  25. Remco zegt:

    was het de jaarlijkse spokenmeeting πŸ˜‰

  26. Corina zegt:

    Leuk gedaan hoor! Denk wel dat ik een bril moet hebben, zie het allemaal wat wazig hihi. Nou moet iedereen alle logjes aflopen, als je willen weten wie er nou echt bij waren….Heb met jou niet veel gesproken, maar dat doen we de volgende keer anders. En ook wat langer, het was zo om he? Fijne dag. Groetjes Corina

  27. Pasula zegt:

    Ja ik zie de hele dag al vlekken dus ik BLIJF eten errug πŸ˜‰
    Ach, ik vind het een origineel idee!

  28. Leven zegt:

    ahoi daar ben ik ook even.
    leuk zo met die vage koppies!!!
    Echt wat voor jou:)
    Hee euh: zullen we ’s afspreken voor een rondje koopjesjagen in de stad?Lijkt me wel wat na gister…Ik heb je GSM nr nog in de mijne staan dus euhh, d’r komt binnenkort een smsje, wedden?Kunnen we schoenen twee halen 1 betalen doen haha.

  29. Belinda zegt:

    hahahahahaha het is bijna een opsporing verzocht geworden zo!

  30. Emmelinda zegt:

    @FG; Hahaha ja geinig is dat he? Past ook vaak helemaal in de stijl van de loggers zelf he?

    @Miss Marple;Grinnik, braaf gedaan he? En toch zijn de foto’s en filmpjes overal te vinden. Het vergt enig speurwerk maar dan heb je ook wat ghehehe.
    Ja ik vind het ook heel grappig om te zien wat er zoal van gemaakt is. Straks eens even kijken of er nog een boel bijgekomen is πŸ˜€
    Ik vond het ook supergezellig, was veeeeeels te snel voorbij! Groetjes terug!

    @Youke; Het was een weblogmeeting van FG, maar omdat een boel bezoekers die op de meeting waren hier ook regelmatig komen heb ik dit toch maar geplaatst ;). Misschien, als er animo voor is, doe ik dat ook nog eens met watzegjemenou πŸ˜‰

    @Tina; Hihi verwarrend he maar het was ook niet van watzegjemenou maar van de weblog van FG. Ik heb het toch geplaatst omdat bezoekers van zijn log hier ook komen en ik die gisteren ontmoet heb ;).

    Het gaat hier weer helemaal prima, dank je. Met mijn vader gaat het redelijk. Met de gezondheid gaat het zegt hij maar ja de drukte op de zaak is natuurlijk een ander verhaal. Dan is het net alsof de rust die ie kreeg in het ziekenhuis al eeeeeeuwen geleden is ;).
    Met jou ook alles prima? Ik kom snel weer bijbuurten op je log!

    Ik wens je ook nog een hele fijne zondag toe!
    Groetjes en veel liefs van mij!

    @Sally; Hahaha ja dat rookverbod mag snel doorgevoerd worden. Koop je een digi met zoveel pixels en dan kun je NOG geen fatsoenlijke foto’s knippen ghehehe.
    Ja qua afstand is het geen doen om even een bakkie te komen doen he? Organiseren we wel een keer een virtuele meeting hahaha πŸ˜‰

    @Billy;Ohhh nou je het zegt…dat is waar ook, nou zien jullie niks. Daar heb ik helemaal niet aan gedacht πŸ˜› hahaha. Gelukkig heb je viavia al iets kunnen zien ;). Misschien moet ik hier maar wat linkjes plaatsen bij de log.

    Over jou geroddeld? Maar Billy toch…we BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEVEN aan de gang en zijn nog niet klaar. Tijd voor meeting deel 2 ghehehe πŸ˜‰

    Jij ook nog een hele fijne zondag!

    @Morris; Haaaaai Morris (wat lief dat enthousiasme van je hihi), hoe is het met jou nou? Alles kits? Ik kom straks/binnenkort weer even bijbuurten op je log.
    Hihi gelukkig maar dat je het nog ergens anders kunt vinden over de meeting ;)Jammer dat je er vanwege de operaties er niet bij kunt zijn maar dat komt de volgende keer vast goed πŸ˜‰
    Met mijn vader gaat het eigenlijk wel, dank je. Het is alleen dat de drukte op de zaak meteen al die gewonnen rust van het ziekenhuis laat verdwijnen als sneeuw voor de zon. Maar zoals ik het hoor gaat hij wel eerder naar huis voor de rust. Is heeeeeeel braaf als je bedankt dat ie er eerst bijna woonde πŸ˜‰

    Ik wens jou ook nog een heeeeele fijne zondag!

    @J@n; Grinnik, ik heb zo het idee dat je me nou giga voor de gek zit te houden??? hahaha

    @nieta; *reikt poetsdoekje aan om scherm schoon te maken* Hihi ja dat was echt supergezellig. Bwaaah wat vliegt de tijd dan voorbij zeg.
    Met mijn vader gaat het redelijk, dank je. De drukte op de zaak is misschien wel een stoorzender maar dat moeten we even afwachten ;).

    @Remco; Hahaha vaag zooitje zo he? πŸ˜‰ Ik was Suus Antigoon ghehehe

    @Corina;Hihi dank je wel, ik had al voorpret vΓ³Γ³rdat ik jullie gezien had want toen had ik het al bedacht ghehehe.
    Klopt, het was zo voorbij, niet te geloven. Ineens kwam het geld op tafel en ik had zoiets van wat gaan hunnie doen? Was het al tijd om te gaan hihi. Maar idd, dat doen we gewoon nog eens over πŸ˜‰
    Ik wens jou ook nog een hele fijne dag! Groetjes πŸ˜€

    @Pasula; Hihi nee niet errug…juist lekker hahaha. πŸ˜‰
    Grinnik, ik had ook zulke voorpret ;). Het is weer eens iets anders hahaha

    @Leven; Hahaha is goed gelukt he? Vage bedoeling zo.
    Maar jouw idee vind ik geweldig, dat doen we! Ik ga alvast plek maken in de schoenenkast hahaha πŸ˜‰

    @Belinda; Hihi ja dubbele bescherming. Lijkt idd wel een zooitje criminelen zo πŸ˜‰

  31. rietepietz zegt:

    Tja dΓ‘t heb je ervan als je niet mee gaat , zit ik hier natuurlijk helemaal triest te wezen want ik had juist jou heel graag willen ontmoeten .
    Maar volgende keer beter hoop ik want , zo te zien was het erg leuk al heeft iedereen dan wel een beetje “nietszeggend” gezicht !
    Ik ga maar eens snel verder spitten want nu wil ik natuurlijk wΓ©l de bijbehorende gezichten zien !
    liefs , Riet

  32. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaaaaa ik vond het ook zo sneu dat je er niet bij was maar ik begreep het heel goed. Volgende keer is de meeting een stuk dichterbij jou (zoals ik begrepen heb), dan komt dat vast wel goed ;). Daarbij heb ik je nou twee keer “gemist” (Mies was jarig toen je bij de meeting van Leidse was zodat ik niet meekon) dus een derde keer MOET wel scheepsrecht zijn πŸ˜‰

    Dikke knuffff

  33. Goh als ik zo de foto’s zie heb ik heel wat schimmigheid gemist en ook alle vage verhalen zijn aan mijn neus voorbij gegaan hahahaha.
    Maar ik weet nu wanneer Mies jarig is dus zal ik eens een meeting plannen op en andere dag ahhah.

  34. Emmelinda zegt:

    Grinnik, soms is het beter sommige dingen niet te weten, hoef je je er ook geen zorgen over te maken hahaha *verzwijgt dat op andere logjes wel foto’s te zien zijn en filmpjes zonder balkjes etc*

    Ow ja…Stef is jarig op 4 augustus πŸ˜›

  35. epie zegt:

    dacht ff datje bij de neus was geweest

  36. peet zegt:

    gna gna gna Echt weer iets voor jou hahahahah lekker geheimzinnig zo wel een leuk verslag volgende meeting doen we gewoon bivak mutsen op hahahaha hoef je niet alle foto’s te bewerken whaaaaaaaaaaa
    groetjes peet

  37. Emmelinda zegt:

    @Epie; hahaha nee dus heb ik jou gewoon bij de neus genomen ghehehe

    @Peet; Grinnik, ja da’s een prima idee, vooral als het winderig weer is, dan hoef ik me geen zorgen te maken om mijn haar hahaha.

    Groetjes terug!

  38. J@cQu3L!n3 zegt:

    Volgende keer maar naar noord nederland πŸ™‚ Wij zijn hier altijd wazig

  39. Marika zegt:

    Een meeting in Den Bosch?? En waarom wist ik dat niet? Nou ja ik ken de meesten ook niet eigenlijk hehehe. Volgende keer ff waarschuwen dan kan ik zwaaien. :o)

  40. Emmelinda zegt:

    @Jacqueline; Whoehaa, dat scheelt me een boel photoshoppen ghehehe

    @Marika;Ik zal een keer kijken of er animo is om met watzegjemenou iets te organiseren. Deze meeting was van FG ;). Het was dat ik van te voren al wist dat de dag te kort zou zijn anders had ik je gevraagd of we konden afspreken na de meeting. Ben je weer ergens aan ontsnapt he? Hahaha

  41. * Garfjeuh * zegt:

    Wist niet dat jullie een meeting hadden.
    Leuk !
    Gezellig hier met die Kerstsfeer.
    Fijne week.

  42. Emmelinda zegt:

    Yep, maar het was geen meeting van watzegjemenou maar van de web-log van FG. Maar omdat een boel loggers die er waren ook hier komen heb ik het er op gezet. Het was reuzegezellig, de tijd vloog echt voorbij.

    Hahaha ja niet in traditionele kerstkleuren maar toch iets van kerst. Ik vond die smiley zo schattig πŸ˜€

    Ik wens jou ook een hele fijne week πŸ˜€

  43. marion zegt:

    volgende kee rga ik mee
    morgen ga ik naar het zh om te opereren
    kus marion

  44. Emmelinda zegt:

    Bij voldoende animo organiseer ik er zelf eens eentje met watzegjemenou oke? Dan mag jij ook komen natuurlijk.

    Ik wil je ongelooflijk veel sukses en sterkte toewensen. Reken maar dat ik aan je denk deze dagen! Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gaat. Ben je zenuwachtig?

    Dikke knufff en ik spreek je snel weer oke?

  45. fijnegozer zegt:

    Het is toch wel een apart slag mensen die bloggers. Ze lijken wel wat op elkaar. Allemaal hetzelfde wazige gezicht ha ha. (altijd nog beter dan een wazige blik)

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha waarschijnlijk was het daarom ook zo gezellig; soort zoekt soort zeggen ze wel eens πŸ˜‰

  47. Heh gedver waarom val ik nou toch buiten die meetings? Ja nee ho maar, ik snap t al…. snifffff

  48. Emmelinda zegt:

    Hahaha, dit was ook de eerste die geen kans zag om van me af te komen. Ik had het zien staan en greep mijn kans πŸ˜‰

  49. J@n. zegt:

    Nou meis, ik houd niemand voor de gek, ik ben echt een simpele ziel zonder een dubbele agenda. Ik ben gewoon een digibeet!

  50. Emmelinda zegt:

    Hihi nou dan leg ik het je gewoon nog een keertje uit, no problemo πŸ˜‰

  51. Dinie zegt:

    Nou dat was wel een heel wazig uitje, zeg! Beken maar gewoon eerlijk dat je gewoon stomdronken je foto’s hebt staan maken!!!!

  52. Emmelinda zegt:

    Shit, je hebt me door. Niet verder vertellen he? Hahaha

  53. Parfjolanal zegt:

    sharp put
    I be subjected to an Iron Horse) This longing be my marred caper to Sturgis, we make be leaving on July 28th and staying through the 8th.

  54. WapWitapalo zegt:

    This can all be fine tuned in mid July.

    [URL=http://sturgis.freehostpage.com/sturgis-motorcycle-rally-pictures.html]sturgis motorcycle rally pictures[/URL]

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

