Een nieuw hoofdstuk

Een kloddertje zwarte verf hier....

Dat er in huize Emmelinda binnenkort weer een hoofdstuk afgesloten kan worden is te zien aan Stef die voorzichtig een kijkje neemt in het chapiter van de tieners. Ze bevochtigt haar vingers en bladert er aandachtig doorheen, hier en daar een ezelsoor achterlatend om terug te keren naar dit gedeelte wanneer de tijd rijp is*. Voor één ezelsoor is echter nu al het moment aangebroken. Het magische moment van kleding en make-up puistjes. Vooral dat laatste. Niet dat ze dit nou perse nodig heeft (Duh, ze lijkt op mij..a natural born beauty *verslikt zich in pepermunt en kucht zenuwachtig vanwege leugen*) maar goed. Regelmatig lijkt ze klaar te zijn om op oorlogspad stap te gaan. Dat dit niet genoeg was bleek toen ze me vroeg om mascara.

Kijk. Dat begrijp ik. De dagen dat ik zonder prut op mijn wimpers de deur uit ga zijn op één gemanicuurde hand te tellen. Dus maakte ik tijd vrij om haar wegwijs te maken in de wereld van de mascara. We schoven de barbies en de knuffels aan de kant en namen plaats in het nieuwe hoofdstuk. Al mijn door schade en schande wijzer geworden zorgvuldig gespaarde tips en trucs deelde ik plechtig met haar alsof het om een langbewaard familiegeheim ging. Terwijl ik de laatste laag smurrie op de kinderoogjes smeerde zei ik tussen gepoederde neus en gestifte lippen door:"Niet knipperen he, anders krijg je kleine zwarte vlekjes onder je ogen."

Die middag haalde ik Steffie uit school om samen te gaan lunchen. Nieuwsgierig vroeg ik haar of ze (haar klasgenoten, red.) het gezien hadden; haar mascara. Ze knikte en maakte snel gebruik van het moment door benauwd te vragen wanneer ze eigenlijk weer gewoon mocht knipperen. "Knipperen?" echode het in mijn hoofd. Meteen viel het kwartje eurootje. Ik had er smorgens niet bij stilgestaan dat ze het niet zo vanzelfsprekend zou vinden als ik wel dacht bij de uitleg dat ze niet mocht knipperen. Had dat arme kind de hele ochtend krampachtig haar ogen proberen open te houden om op die manier niet door te lekken.

Dat MIJN mascara daarna doorliep tot op mijn kin, doet er nu even niet toe

*Dat van die hoofdstukken en dat lebberen aan vingers zodat ze pagina’s kan omslaan en ezelsoren kan aanbrengen is natuurlijk een poging om het stuk op te leuken. Zoiets als in bij wijze van spreken, figuurlijk nemen, metaforen enzo. Nonsens/onzin/flauwekul. Duh, die kids van tegenwoordig hebben toch internet, ghehehe? Was je er weer ingetrapt he? *schudt hoofd en fronst geborstelde wenkbrauwen*

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

81 reacties op Een nieuw hoofdstuk

  1. Natazz zegt:

    Arm kind, ze had zich ondertussen vast voorgenomen om nooit geen mascara meer te gebruiken als ze niet eens normaal kan knipperen.

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat dacht ik ook maar nee vanmorgen was ze weer driftig in de weer met d’r roller ghehehe. Toch maar weer iets anders verzinnen 😉

  3. angel zegt:

    ah gozzzzzzz.. slechte moeder ben jij hoor..hahahahahaa arme kind.. en als je haar nu gaat lerenlippenstift op te doen zeg jij dan ook.. “tuit je lippen? ” ik zie dr al lopen met barbiemondje hele dag hahahahahaha

    sorry……….. euhhhh ..denk ik 😉

  4. Emmelinda zegt:

    Oh whaahaa angel…had ik je nou maar gemaild en het uitgelegd. Ik zat namelijk met het eind van mijn log, dat kwam er maar niet uit. En jij flapt het hier gewoon er uit. Die had ik mooi kunnen gebruiken hahaha

  5. Bengeltjuh zegt:

    Hahaha letterlijk de wimperharen vast, niet knipperen…ogen strak open.

    foei Emm… niet van je gedacht.

    Hm.heb jezelf nooti gedacht aan watervaste mascara? Ik bedoel……als het bij jou dan doorloopt op je kin enzo….hahahah.

  6. Emmelinda zegt:

    Zie je ze al zitten in de klas? Hahaha arm kind.

    Hihi ja hoor, ik ken watervaste mascara wel maar aangezien ik zweer bij die ene roller neem ik het risico om er regelmatig als een gothic uit te zien hahaha 😛

  7. J@cQu3L!n3 zegt:

    Handige manier om haar er anti mascara te maken.

  8. Emmelinda zegt:

    Het is alleen niet gelukt hahaha. Vanmorgen liet ze me nog zien hoe ze het zelf gedaan had. Zonder knipperen overigens ghehehe

  9. Bettina zegt:

    Ahhhhh die Emm, (goh daar had ik ook wel een foto van gewild, mascara tot op je kin *grinnik*) hihi

    O.T.: Dus daar was je al drie dagen mee bezig, met deze te gekke Kerst layout!!!
    Keigaaf! Fijne avond, groetjes sniffie a.k.a. Bettina

  10. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou ik kwam laatst op school en daarvoor had ik thee gedronken met iemand waar ik waanzinnig mee kan lachen. Dat was deze keer dus ook gebeurd en daar stond ik dan op school met vlekken onder mijn ogen. Iedereen moet gedacht hebben dat ik gehuild had ofzo hahaha.

    Hihi nee toch niet. Deze lay-out heb ik onder het chatten gisteravond gemaakt. Dat andere komt nog wel een keer, ik vond dit leuker om te doen. Moest wel aan jou denken; zeg ik dat ik pas 3 keer een andere lay-out gemaakt heb in het vierjarige bestaan van watzegjemenou en voila daar is er meteen eentje hahaha. Maareuh dank je wel, ik ben blij dat je hem leuk vind! Ik vond die smiley gisteren op internet en had zoiets van hebbes, die is voor mij hahaha.

    Ohhh is het nog steeds niet beter met je neusje, is ie al roodgepoetst en helemaal schraal? Arme jij. Beterschap hoor. Heb je wel lekker kunnen meezingen vandaag?

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! Dikke knuffff

  11. Ha ha kleine meisjes worden groot , sterkte ermee …..

    Dikke knuf terug *smak * Ylone

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel, al denk ik dat je vanwege het bovenstaande verhaal beter háár sterkte kunt wensen hahaha.

    *smakt nog een keer*

  13. ans zegt:

    Ooooooo, daarom krijg ik altijd last van mijn ogen als ik mascara op heb!! Dus na een tijdje mag je wel weer knipperen???
    Goed dat ik het weet hahahaha, arm kind!
    En met nagellak met je handen wapperen hè?
    Leuke achtergrond!!!!!
    Wat een toestand met punt, af en toe lukt het even, maar nu weer even NIET! GRRRRRR

  14. ~Tina~ zegt:

    Hahahaa…… en maar die ogen wijd open, zodat alle leraren denken dat ze vreselijk met drugs aan het experimenteren is geweest.

    Tja, kleine meisjes worden groot he?
    Maar wel leuk hoor, een beetje experimenteren met make-up hoort er ook bij.

    Wat leuk al die kerstsmilies hier!
    Zelf gemaakt?

    Fijne avond, groetjes en liefs van Tina
    (en bedankt voor je lieve reactie).

  15. Emmelinda zegt:

    @Ans;Hahaha heb ik je weer gered he…knipper nu maar rustig met je ogen. O jaaa die had ik óók kunnen gebruiken, dat wapperen met de handen wegens nagellak. maar ja, dat wist ze. Ik bedacht net nog een smerige: ontspannend staan tijdens het inbrengen van een tampon. Zie je ze al lopen, wijdbeens? hahaha. O sollie, ik liet me weer even gaan

    Hihi dank je wel, lekker vrolijk he? En toch in kerstsfeer 😀

    Is het heus? Alweer? Aaaargh dat is ook superirri zeg. Hopelijk is het snel voorbij en BLIJFT het voorbij. Ik zal m’n voodoopopje eens uithalen, misschien helpt het?? Hahaha

    @Tina;Grinnik, ja jij ziet de film ook al voor je he? Daarom rolde ik zowat over de grond toen ik het hoorde. Of dat haar ogen gingen tranen vanwege het lang openhouden en alsnog haar gezichtje onder de vlekken kwam. ohhh sjielugggg, had ze zich vast afgevraagd wat ze nou toch fout gedaan had hihi.

    Ja, dat hoort er inderdaad bij. Ik vind het leuk om te zien hoe die interesses ineens veranderen. Nog ff en ze plunderen misschien mijn kledingkast leeg. Mooi, dan leen ik die make-up hahaha

    Hihi dank je wel. Ik heb het min of meer, die smiley vond ik gisteren op internet. Heb ik er een roze muts van gemaakt en de hulst feller. Achtergrondje erbij en klaar. Vrolijk he? Hihi

    Geen dank hoor, ik begrijp je maar al te goed;)
    Fijne avond meissie! Liefs en groetjes!

  16. ans zegt:

    Hihihi, die tampon is ook leuk!
    Jaaaa, je voodoopoppetje!!!!!!!

  17. Emmelinda zegt:

    Grinnik, zie je wel, ik wist wel dat ik er bij jou mee aan kon komen hahaha. Te gek 😀

    IS het nog steeds hopeloos? Baaaaaaaaaah. *prikt gauw in voodoopoppetje*

  18. ahahahhaahahhah lig echt helemaal dubbel om dat knipperen, ach die Stef, maar zie het wel helemaal voor me die ogjes de hele dag krampachtig openhouden hahah.
    Off topic, ja lekker he dat kerstmeuten hahahah

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha jij ziet het ook helemaal voor je he? Geweldig! Dat had ik dus ook. Arm kind, sta ik haar ook nog uit te lachen ook nog. Oeioei als dat maar goed komt 😉

    Jaaaa heerlijk! Ik blijf ook kopen, dat is nog het ergste. De zolder moet haast gestut worden van kerstspul dat er de rest van het jaar staat maar ik moet zo nodig bij hebben hahaha.

  20. Sjoukje zegt:

    Agossie, heeft ze de hele ochten niet met haar ogen geknipperd, arm kind. Moeders je moet je schamen, met je gebrekige voorlichting.

    Heel gezellige en warme feestdagen en tot ziens in het nieuwe jaar!

    Sjoukje and cats

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik schaam me diep *schudt ondeugend met hoofd*. Ik zal haar, wanneer hoofdstuk sexuele voorlichting is aangebroken, beter voorlichten oke? Hahaha.

    Ik wens jou ook hele aangename en heerlijke dagen toe en alvast een fantastisch 2008! Tot volgend jaar!!!!

  22. Remco zegt:

    met die doorlopen mascara op die foto linksboven lijk je net op Alice Cooper 🙂

    maar was je vrolijke gezicht uitverkocht of…. in de revisie 😉

  23. Emmelinda zegt:

    Nou zeg, kom ik eens van dat bed af (moest nodig een schoon dekbedovertrek op), is het weer niet goed. 😛

  24. tagrijn zegt:

    Ik knipperde ook even met m’n ogen. De kerstsmileys, maar een andere Emmelinda. Zo als altijd: heel vrolijk! (Nee, ik kreeg geen zwarte vlekjes onder mijn ogen.)

  25. Emmelinda zegt:

    Hihi durfde je het aan om te knipperen? Maar dank je wel, het moet ook een vrolijke boel blijven 😉

  26. Geertje zegt:

    Mijn dochters verlaten het huis ook nooit zonder make-up!
    (Ook niet die van 11….)
    Van mij hebben ze het echt niet!
    In tegenstelling tot jou zojn de dagend at ik me MET makeup buitenshuis laat zien op een hand te tellen.
    (Okee, lipgloss niet meegeteld dan ;-))

    Wens je een geweldige avond Emm!
    Fijn dat je voor pasen weer bent gaan loggen :-))
    Liefs en dikke knufffff!!!

  27. Emmelinda zegt:

    Oh hihi dus bij jouw ukkepuk is dat ook al zo? Lief he, dat gesmeer en gepruts.

    Komisch he dat ze daar toch hun eigen weg in zoeken. Al plamuur je je gezicht van boven tot beneden, dan is nog maar de vraag of ze dat voorbeeld volgen. En andersom dus ook hihi. Geinig.

    Voor jou ook een superavond Geertje! Ik ben blij dat je er blij om bent dat ik er weer ben hihi 😉

    Een superknuff voor jou en veel liefs!

  28. Remco zegt:

    hmmm ik zie iets op die foto wat anders is, maar kan er niet zo gauw de vinger opleggen?

    heb je andere lipstick opgedaan soms 😉

  29. Emmelinda zegt:

    Nee joh, ik heb eindelijk die flinke puist uitgeknepen 😛

  30. Leven zegt:

    ha die nieuwe foto van je is gaaf!

  31. Remco zegt:

    oooo ik dacht dat dat een neusgat was 😛

  32. Emmelinda zegt:

    @Leven; Hahaha, dank je wel. Dat knipperen is dus niet vanwege slechtdrogende mascara ghehehe 😉

    @Remco; Nu wel, het is een flinke krater geworden ghehehe. Daarom moet ik nou ook knipperen met mijn ogen zoals je kunt zien 😀

  33. Annemarie zegt:

    Dan heb je Stef wel heel braaf opgevoed… DAt ze de hele dag nog naar je luistert…
    Pfff hoe krijg je het voor elkaar in zo’n familie?!?
    Nu mag ze weer knipperen.
    Net zoals jij… 😉

  34. Emmelinda zegt:

    Hahaha bijna ongelooflijk he? Maar ja dreigen met mattenkloppers, uzi’s of op stap met mij moeten doet wonderen ghehehe 😉

    Ik geloof dat ik mijn mascara klontert, ik blijf knipperen hahaha

  35. Annemarie zegt:

    Muwhahaha, het is toch wat.
    Ben ik blij dat ik allergisch ben, heb ik tenminste geen geklooi!

    Weltrusten!
    KNIEFS.

  36. Emmelinda zegt:

    Ja scheelt bakken vol geld ook hahaha 😉 Kun je mooi teensokken voor kopen nietwaar? Hahaha.

    Slaap ze!
    KNIEFS

  37. Hanny zegt:

    Blijkbaar moet er een opvoedschool voor moeders komen. Hoe heb je je dochter dit aan kunnen doen. Heeft er al een verontruste leraar of lerares aan de telefoon gehangen om te vragen wat er met haar aan de hand was? Of ze misschien de een of andere enge ziekte had opgelopen, waardoor haar ogen wijdopengesperd bleven?
    Moeders, je moet je schamen!

  38. Youke zegt:

    oh oh soms nemen ze je adviezen te serieus en strikt!

  39. marion zegt:

    er staat niets wat niet mag hoor
    bedankt
    en tot gouw i hope
    kus marion

  40. Pasula zegt:

    *Zit hier met wijdopen gesprede ogen omdat ze leest dat ze niet mag knipperen met mascara*
    Ehhhh Emmelinda, wanneer mag ik weer? Proest, echt ik zie het helemaal voor me!!!

  41. Remco zegt:

    oooo ik dacht dat je een traantje weg moest werken met dat geknipper. maar t is altijd nog beter dan voor knipperlicht te spelen 😉

  42. Emmelinda zegt:

    @Hanny; Goh daar vraag je zoiets. We hebben nog ouderavond gehad ook en de leerkracht heeft er niks van gezegd. Durfde hij natuurlijk niet met mijn strenge blik hahaha.
    Maar je hebt gelijk. Ik denk dat ik maar ga biechten ofzo 😉

    @Youke; Maf he? En als het écht moet dan doen ze het juist weer niet :S

    @Marion; Ah oke meissie, maar voor de zekerheid had ik het er maar even bij gezet want ik wist niet of de rest van je lezers het wisten? Brrr spannend he? Ik zal aan je denken!
    Knuffff

    @Pasula; Hahaha proesten is naast knipperen ook zwaar verboden hoor, ghehehe

    @Remco; Dat is waar want knipperlicht spelen is eigenlijk om te huilen 😉

  43. Sally zegt:

    A gossie die arme griet. Lekker zo’n moeder die je verteld niet te mogen knipperen….en je geeft zo mooi het voorbeeld op je nieuwe foto.

  44. Emmelinda zegt:

    Geloof me, het zal niet meer gebeuren hahaha. Is ook niet nodig, dat vergeet ze noooooit meer hahaha 😉

  45. cindy zegt:

    Hoi, hoi,

    Ik dacht bij mezelf; nou moet ik toch ook eens een kijkje gaan nemen bij Emmelinda, want ik was ondertussen razend nieuwsgierig geworden naar je log, op de weblog-meeting! Moet wel heel hard grinniken, want ik dacht dat je jonger dan mij zou zijn, zo rond de 24…
    Wha, ha, ha!! Nou, je bent dus héééééél goed geconserveerd, want ik lees in de kolom hiernaast toch écht iets anders!
    Je hebt een vrolijke log zo, met al die bloempjes! Ga nu eventjes e.e.a. bij je lezen,
    Liefs, Cin

  46. Emmelinda zegt:

    Ohhhh whaahaaa dank je wel *SMAK*, jij mag blijven hihi. Mijn dag kan niet meer stuk, dat begrijp je natuurlijk wel hahaha. Wat leuk dat je een bezoekje komt brengen aan mijn log. Van harte welkom dus :D. Het was gezellie zaterdag he?

    Dank je wel Cindy, ik wens je heel veel plezier tijdens het lezen 😉

  47. Emmelinda zegt:

    O ja en veel liefs natuurlijk (was ik vergeten van blijdschap hihi)

  48. Belinda zegt:

    Hahahahaha ik zie Stef al de hele dag in de klas met haar mooie zwarte wimpers proberen haar ogen open te houden. Heeft haar deze keer wel weerhouden van slapen in de klas! 😉

    Geweldige foto met je knipperende mascara-ogen en je kerstmuts op! 🙂

  49. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat is waar, nou hopen dat er iets van de materie van die dag is blijven hangen. De ochtend is kort maar als je zo moet opletten dat je niet knippert lijkt ie noooooit voorbij te gaan 😉

    Grinnik, erg toepasselijk he, gezien deze log? Dank je 😀

  50. morris zegt:

    o ze had het wel heel erg letterlijk genomen: wie mooi wil zijn moet lijden…….

    lijkt me een vermoeiend dagje geweest, voor je OOGappel!

  51. Emmelinda zegt:

    Hahaha zo is het, je moet nog uitkijken ook wat je in een OGENblikje er uit flapt…..

    Was overigens wel raar want normaal heeft ze maar een half woord no

    (*grinnikt*)

  52. Madbello zegt:

    Ik was er volledig ingetrapt en zo te zien heb je aardige hersenspinsels en als persoon ben je ongedwongen maar toch gecompliceerd en je kan leuk uit de hoek komen 😉

  53. Emmelinda zegt:

    Ohhh wat lief zeg, jij mag vaker komen hihi.

    Tjemig, twee joekels van complimenten in één dag *doet vreugdedans*

  54. fijnegozer zegt:

    Aahh dat kind! Wel leuk joh moeder en dochter zo samen aan de slag (nee geen schoolslag, vlinderslag of inhaalslag).Een hele dag niet mogen knipperen. Wel zonde van die uitgedroogde kinderoogjes hoor. Maar ja kinderen nemen de dingen vaak letterlijk he. Dus vraag haar maar nooit de kippen te voeren, want waarschijnlijk krijgt de haan dan niet te vreten.

  55. Geertje zegt:

    😉
    Trouwens, wat ik vergeten was te schrijven, je log ziet er echt leuk in kerstsfeer uit!!!

    Jij ook nog een hele fijne avond,
    liefs en dikke knufffff :-))

  56. Emmelinda zegt:

    @FG; Oh hahaha dat lijkt op zoiets als dat als je het over schoenen hebt niet persé laarzen bedoelt. Dat laarzen wel schoenen zijn, een pony wel een een paardensoort maar als je het over paard hebt niet meteen een pony bedoelt en blablabla. Pfff wat zijn volwassen eigenlijk moeilijk ;).

    @Geertje; Dank je wel, de kleurtjes zijn niet traditioneel (alhoewel voor watzegjemenou dan weer wel) maar tóch kerstsfeer 😀

    Maak er een gezellige avond van 😀 Dikke knufff en veel liefs!

  57. nieta zegt:

    Ghi,ghi,de mijne heeft net haar eerste behaatje! OOk zoiets leuks!

  58. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaaaa. Alleen moet ik in stilte juichn want bij Mies moest ik die alleen kopen want zij vertikt het om mee te gaan. En Stef weigert het een te dragen….dat belooft nog wat ;). Gelukkig struikelt ze er nog niet over dus het kan nog wel hahaha 😀

  59. nieta zegt:

    Woehahaaha,jij bent erg.
    Twee erwtjes op een plankje!!

  60. Emmelinda zegt:

    Grinnik, opbinden die hap :P. Met de kerst leggen we een mooi setje onder de boom. Kun je haar tot bij jou horen gillen hahaha

  61. Meeeen…. Mijn dochter heeft mij nou nooit nodig gehad in dat soort zaken: zij zette ZELF een kohl-streepje waar ZIJ dat wilde en wel ZEKER in een door haar ZELF gekozen kleur! Die mascara wist ze ook al wel hoor, pffff….en zo kan ik uren doorgaan met haar! Maar een kanjer van een meid, DAT wel!
    Leuk Kerstwijfie ben je zo! Je knippert BIJNA net zoveel als ik na dat “gelaser”! 🙂

  62. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou oudste is ook zo hoor. Die had me alleen nodig voor de poen om het aan te schaffen 😉

    Grinnik, dank je wel. Hoe is het nou met je ogen?

  63. J@n. zegt:

    Nou ben je zelf nog zo jong Emmelinda en dan kunnen die snoternazen je toch nog voor de gek houden. Prachtig toch!

  64. Emmelinda zegt:

    Zo is het J@n, dat het nog maar lang zo mag blijven 😀

  65. J@n. zegt:

    Goeie morgen Emmelinda. Ik vind jou een hele slimme en lieve meid, maar je moet er rekening mee houden dat ik maar een domme digibeet ben. Ik begeijp je echt niet en nou mij niet uitlachen hè! Wat de toetsen betreft, die weet ik wel te zitten, maar hoe het in z’n werk gaat….?</a
    Heeeee!!!!! Het lukt me nog ook! Meis, dit bloempje heb je verdient.

  66. Emmelinda zegt:

    JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE het is gelukt! *doet vreugdedansje*. Goed zo J@n. Ik ben ook zo begonnen..al doende leert men. Het is goed dat je het steeds probeert. Moet je maar eens kijken wat je in de tussentijd allemaal geleerd hebt. Zo’n weblog bijhouden kan ook niet iedereen. Dank je wel voor je bloempje, ik zal er zuinig op zijn en goed verzorgen (past mooi bij m’n log he? hihi)

    Fijne dag J@n!

  67. J@n. zegt:

    @ Emm: Je bent altijd welkom hoor!

  68. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel.

    Kijk ‘m toch eens blij zijn met die code hahaha. Leuk he? 😀

  69. * Garfjeuh * zegt:

    Ocharme, arme Stef.
    Ik draag bijna nooit make-up alhoewel dochter het wel draagt.
    Fijne woensdag.
    Groetjes.

  70. Emmelinda zegt:

    @J@n; Aaaaah wat een schatje. Ik wil naar hem toe. Daar schijnt tenminste de zon 😉

    @Garfjeuh; Grinnik, ze heeft het me inmiddels wel vergeven. Een beetje. Hahaha.

    Ik wens jou ook een hele fijne woensdag. Groetjes!

  71. nieta zegt:

    Haha,wat zie je er enig uit, zie het nu pas!

  72. Emmelinda zegt:

    Grinnik, dank je wel. Ik blijf maar knipperen zie je dat? Ik zal zo eens voelen of de mascara opgedroogd is hahaha

  73. rietepietz zegt:

    Beetje overdreven om nu op je site doorlopend te blijven knipperen , is dat om het arme schaap het goede voorbeeld te geven ???
    Ben je dus mooi te laat mee muts!
    Whahaha, hij is hartstikke gaaf!

    lieve goertjes , Riet

  74. Emmelinda zegt:

    Heee..wel een kerstmuts dan he? 😛 hahaha. Ik hoef gelukkig nog net geen afspraak bij het riagg te maken, het loopt met een sisser af 😉

    Hihi dank je wel, geinig he? Ik had er zo’n lol aan om te maken 😀

    Dikke knufff

  75. Marika zegt:

    Ze zal toch wel stiekem geknipperd hebben want zolang niet knipperen is onmogelijk, maar ze voelde zich daar vast erg schuldig om hihihi.

    Ik zie dat je nu zelf het goede voorbeeld geeft met die nieuwe foto whahaha! Leuk gemaakt!

  76. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja tuurlijk, dat hou je inderdaad niet lang vol. Maar het zal idd zijn dat ze zich er schuldig over voelde en dat ze zich afvroeg waarom ze dat nou niet kon terwijl ik dat zo gezegd had ofzo hahaha

    Grinnik, ja mijn mascara is droog dus ik mag knipperen hahaha. Dank je 😀

  77. Ey Emmie: de ene dochter is de ander dus niet! Met de oogjes: check mijn laatste log! En doorklikken he, muts!

  78. Emmelinda zegt:

    Nee gelukkig niet hahaha 😉

    Ik zag iets voorbij schieten in mijn reader. Ik zal morgen…euh…later vandaag even komen kijken anders slaap ik straks niet. geintjuhhh.

  79. Dinie zegt:

    |Hahaha wat een klucht, dat arme kind zal wel rode oogjes hebben gehad!

  80. Emmelinda zegt:

    Bijna hahaha. Maar misschien is een moeder die bijna in d’r broek pieste van de lach nog wel veeeeeeel erger 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

