Wonderbaarlijk???

Wonderbaarlijk???

Soms zie ik het wel eens. Dan blijken wonderen ineens tóch te bestaan. Joost mag weten hoe het kan *belt Joost* maar zo eens in de zoveel tijd zie ik mensen uit het gebouw van het UWV komen en het kruispunt oversteken (is op zich ook al een groot wonder als je dit overleeft, ghehehe). Wanneer ze hier de hoek om lopen/strompelen/kruipen verdwijnen ineens stokken onder de oksels uit, mankementen lossen op als sneeuw voor de zon en kijkt men op slag weer vrolijk. Dat kan toch alleen maar betekenen…

…Dat ik hier op zeer geneeskrachtige grond woon?*

*<smeekmodus> Laat het Jomanda asjeblieft niet horen. Krijgen we hier straks ook zulk gesodemieter als in Tiel</smeekmodus>

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

89 reacties op Wonderbaarlijk???

  1. Neee, niet bekend maken dat je op geneeskrachtige grond woont. Krijg je straks nog te maken met Jomanda-achtige taferelen 🙂

    off-topic:Alles goed (en met je vader)? Zit nu op het werk maar kom van de week even bijlezen. Loop schandalig achter.

  2. Emmelinda zegt:

    Heeeej Spinnetje, alles kits? Da’s lang gelee!
    Mondje dicht he, over die grond hiero. Je weet maar nooit wat er hier zich dan gaat afspelen 😉

    Ja hoor, alles kits. Ook wat mijn vader betreft, zo wat ik hoor en zie dan he 😉

    Doe maar rustig aan, ik zie je wel weer verschijnen 😉 Werkze 😀

  3. Natazz zegt:

    Wauw wonderen bestaan dus toch. *zucht*

  4. Emmelinda zegt:

    Dat we dat nog mogen meemaken he? *doet vreugdedans* Zet je auto maar hier als je naar Guus Meeuwis gaat, je weet nooit waar het goed voor is hahaha 😉

  5. epie zegt:

    even klara 10 uit de sloot trekken

    die mevrouw twee straten verder als waar
    ik woon , met die invallide 45 km per uur
    kar.
    zo n gek gezicht toen ze hem aan het aanduwen was

    maar zonder gekheid , de grie vang je toch wel op die bijzondere grond

  6. epie zegt:

    even klara 10 uit de sloot trekken

    die mevrouw twee straten verder als waar
    ik woon , met die invallide 45 km per uur
    kar.
    zo n gek gezicht toen ze hem aan het aanduwen was

    maar zonder gekheid , de grie vang je toch wel op die bijzondere grond

  7. epie zegt:

    grie met een p natuurlijk

  8. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik weet wie je bedoelt. Misschien had zij een wonder verwacht? Tsja helaas…dat kan alleen maar hier op die geneeskrachtige grond hé 😛

    De griep bedoel je? Welnee, die komt natuurlijk uit de andere wijk hahaha

  9. Hanny zegt:

    Moet ik dus in de buurt van jou komen wonen! 😀

    Vroeger, heeeeeel lang geleden, werkte ik op een dienst waar onder andere bekeken werd of iemand in aanmerking kwam voor een invalidenparkeerkaart. Mijn baas kwam altijd mijn kamer in, als hij iemand niet vertrouwde, om te kijken hoe deze persoon wegliep. De artsen die beoordelen zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen.

  10. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik, je weet nou waarom 😉

    Túúrlijk. Die krijgen regelmatig van die toneelspelers op bezoek. Misschien loopt er hier ook wel eentje rond om alles in de gaten te houden. Zou me niks verbazen.

  11. Annemarie zegt:

    En toch… Als het zo moet, dan zou ik liever aan het werk zijn!
    Thuiszitten, ok, ergens lokt het me wel aan… 😉
    Maar ik ben graag onder de mensen, dus werken, prima!

    KNIEFS!

    p.s. hij is wezen gluren…

  12. Billy zegt:

    ik heb tegenwoordig zo’n last van m’n rug, dan zou ik beter eens langskomen zeker?

    :-))

  13. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Mijn idee meis, voor dat toneelspelen krijg je toch geen Emmy-award hahaha. Thuiszitten? Jij? Daar heb jij vast geen zitvleesch voor hihi. Weet je, ik vind het zo oneerlijk voor mensen die WEL iets mankeren. Die worden net zo argwanend bekeken door die rotte appels die er tussen zitten 😦

    Whaahaa zie je wel. Heeft nog lang geduurd he? Hahaha

    KNIEFS!

    @Billy; Hahaha het lijkt me een goed idee. Ik ga alvast tolpoortjes bestellen en een kassa aanschaffen. Wie weet kan ik er een slaatje uitslaan :P. Ga ik grond verkopen om thuis te doe-het-zelven ghehehe

  14. Annemarie zegt:

    @ Emmelinda: MJah… Vannacht…
    *grin* Ach ik blijft het wel heel humor vinden allemaal…
    Lekker uitdagend ook op msn: nog 3 nachtjes 😀 (vrijdag D-day)
    Hihi. We shall see. Jammer dan.

    Oh ik heb btw adres.
    Het is de Professor van Benedenstraat 🙂

    KNIEFS.

  15. Emmelinda zegt:

    Oh hihi die had vannacht ineens zoiets van laat-ik-eens-gaan-kijken. Dacht ie zeker dat je het niet zou zien, dat je zou slapen ofzo. Of was het niet zo laat? Hahaha
    Zo is het, moet ie maar niet zo vaag doen. lekker puh.

    Ahhhh, zegt me zo niks. Ik zal m’n vader eens vragen (en zo kijken op map24 hihi)

    Kniefs!

  16. Annemarie zegt:

    map24? ooit gehoord van maps.google.nl zooo makkelijk!!
    Nee was precies na 12 uur, haha.

    Achja 😀
    Ik geloof dat ik me opperbest vermaak op dit moment… Waarvoor zou ik daar zo iemand voor nodig hebben??? 😉

    Heey fijne avond! KNIEFS.

  17. Emmelinda zegt:

    Hihi map24 ook. Tenminste…gebruik ik al eeuwen (nou ja goed, toen bestond internet nog niet hahaha)

    Grinnik, om je nóg meer te amuseren natuurlijk. Dit is toch lachen? Voorspelbaar ook he? Hahaha.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond! KNIEFS!

  18. Annemarie zegt:

    Jaa ok, dat is waar. Ik heb er behoorlijk lol om inderdaad… 😀
    Nouja nog een paar dagen, 2… en dan ga ik heerlijk van andere dingen genieten. Dan zit hij geen eens meer in mijn gedachten!
    Ooit heeft ie nog geroepen dattie daar altijd in de buurt op wintersport gaat, ik hoop het zo van niet. 😉
    KNIEFS.

  19. Leven zegt:

    Dat riekt dus enigszins naar ‘oplichting’…?
    Het heeft natuurlijk 2 kanten, het UWZ láát zich blijkbaar graag besodemieteren, ook stom.
    Ik mag wel zeggen dat jouw aanwezigheid natuurlijk ook aardig mee kan werken aan dit verschijnsel, jij hebt een aardig opvrolijkende invloed hihi.

  20. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Ieeeeeh stel je toch voor dat je hem daar ineens tegenkomt? Naja…dan had je het vast al geweten dat ie geboekt had. Toch?

    Heerlijk hoe dat opschiet he? Ongelooflijk gewoon. Nu nog maar een paar dagen. Wow. Ga jij maar lekker genieten hoor Spikie 😀

    KNIEFS!

    @Leven; Er zitten altijd rotte appels tussen die het op die manier proberen. Je ziet gewoon wonderen geschieden voor je neus. Om de hoek is het ineens voorbij. Daar staan ook vaak de dikste auto’s. Geen idee of het UWV dat ook weet? Misschien lopen ze wel te controleren hier? Hmmmz is een baantje voor mij ghehehe.

    Hahaha dank je wel, dat is nog eens lief! Misschien moet ik daar dan maar geld voor vragen hahaha ;). Scheelt toch weer uitkeringen ghehehe.

  21. Annemarie zegt:

    Ik ga ook zeker weten genieten.
    en jullie in het weblogland lekker niet missen! Misschien dat er nog blogjes van mij verschijnen, maar bezoeken doe ik in elk geval niet! ZO.

    Hele fijne dagen toegewenst. 🙂
    KNIEFS.

  22. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat klinkt stoer 😀 Maar groot gelijk. Dan zit je nog hele dagen te computeren. Hup naar buiten jij, de latten op! 😉

    Ik wens jou natuurlijk óók hele fijne dagen toe! Maak er iets moois van (maar dat gaat vast lukken). Ik denk aan je 😉

    KNIEFS!

  23. Leven zegt:

    Jah, kan je mooi een centje bijverdienen!
    Mooi beroep lijkt me maar je zult wel gewapend glas in je kozijnen moeten zetten vrees ik, het zal je nl niet in dank afgenomen worden zo’n baantje.

  24. Emmelinda zegt:

    Hihi nee ik geloof ook niet dat je zoiets ongestraft kunt doen. Misschien met een kleine telescoop vanuit het wc-raampje? Oh nee kannie…daar stinkt het. Hahaha

  25. Ans zegt:

    Weet je zeker dat er geen toneelschool in de buurt is?
    Dan moet het inderdaad iets met de grond of met aardstralen zijn of zoiets.
    Je kan natuurlijk zakjes geneeskrachtige grond aanbieden op marktplaats, kom jij ook eindelijk eens aan die villa toe!
    Wel natuurlijk een paar vrachtwagens grond laten overbrengen naar die villa, want de zaken moeten wel doorgaan!!!!!!

  26. Emmelinda zegt:

    Hihi als ik dan genoeg zakjes verkocht heb is de grond afgegraven en is er plek om mijn riante villa met hangmat/schommelstoel op de veranda te laten bouwen hahaha. Alleen nog iets regelen met de gemeente vanwege bouwplannen en vergunningen maar dat moet vast wel lukken. Ik heb immers Jomanda niet ingelicht?? Hahaha

  27. tagrijn zegt:

    Een bedevaartsoord! Ik zou er met een kraampje met ingestraald water gaan staan. Of van die bolletjes gaan verkopen: als je schudt dan sneeuwt het op het UWV.

  28. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat ik me toch maar eens in die materie ga verdiepen. Wie weet wat er allemaal mee te verdienen valt? Grond verkopen? Water instralen. Is vast een flinke bizznizz 😀

  29. angel zegt:

    en door die aanstellers worden degenen die echt iets mankeren afgedaan als zittende in de slachtofferrol en de ziektewet uitgemieterd.
    daar kan ik me nou zo kwaad om maken he?
    ach jij weet wel waarom ik zo reageer 😉

    knuffff

    p.s.. stuur mij ook s een zakje van die grond? misschien helpt t 😀

  30. Emmelinda zegt:

    Daarom, ik maak er nou wel een geintje van maar als ik zoiets zie heb ik echt de neiging om te vragen of ze wonderbaarlijk genezen zijn. De een moet zo vaak op controle en bewijzen dat ze echt iets mankeren en de ander kan met toneelspelen de boel besodemieteren. Verschrikkelijk.

    Hihi, hoeveel wil je?

    Knufffff

  31. Bettina zegt:

    Whahahaha….dan wil ik ook een stukkie van die grond meis!!! Geweldig, niet te evenaren jouw schrijfels, ik ga zometeen grinnekend naar mijn mandje ;-))) Truste voor straks enne ik was net tegelijk met jou bij Miss M.! Liefs, Bert

  32. Emmelinda zegt:

    Hihi eerst betalen 😛 (oh ik word er nou al hebberig van zie je dat…zou dat ook te genezen zijn? Ghehehe)

    *bloos* Dank je wel meissie, niet te hard grinniken he, dan worden je jongens wakker hihi. Heb ik het weer gedaan, ghehehe.

    Oh hahaha is het heus? Was leuk he, even ’n kerstplaatje beluisteren 😀

    Slaap lekker meissie, dikke knuffff

  33. morris zegt:

    Een wonder is geschied, je hebt UWV-ers zien lopen? zal toch niet waar zijn…….Iedereen moet vorbij jou huis lopen, dan is het WAO-probleen snellllll opgelost en de uwv-er zijn dan ook. Zijn dan overbodig 😉

    ot: je was al met een reactie op mijn log toen hij nog in klad stond, je lijkt wel overtoom zo snel!

    grz maurice

  34. morris zegt:

    excuse me voor de spelfoutjes…….maar je weet ik ben een ‘gek’

  35. morris zegt:

    excuse me voor de spelfoutjes…….maar je weet ik ben een ‘gek’

  36. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat ik pijltjes ga aanschaffen. Weet men meteen waar ze moeten wezen. Scheelt toch weer een boel kosten aan uitkeringen etc. Kunnen die artsen naar huis, hebben wij weer parkeerplek voor de deur etc. Hahaha.

    Ja grinnik, ik heb een reader en die gaf aan dat er een nieuwe log was 😉

    Greetz!

    Pee-Es; Grinnik, ik had ze nog niet eens gezien. Erewoord *spuugt door vingers heen*
    *Veegt scherm schoon vanwege spuug*

  37. epie zegt:

    nou emmelinda , dan span je een vangnet voor
    de echte patienten en geef ze dan een kop koffie.

    de anderen kreeg je toch niet op de koffie
    hoogstens op een dommels bier party

  38. epie zegt:

    leuk gevonden he vangnet

    zal het maar zelf zeggen

  39. Emmelinda zegt:

    Kop koffie? En wie wast die kopjes af? Heb ik geen tijd voor; ik moet geld verdienen hahaha.

  40. Emmelinda zegt:

    Hahaha oke Epie, leuk gevonden. 😛

  41. epie zegt:

    klinkt niet van harte merk ik

  42. Emmelinda zegt:

    Ja heee, ben druk bezig een zakenplan op te stellen. Geen tijd 😛

  43. fijnegozer zegt:

    En je weet zeker dat jij ze niet hebt ingestraald? Nou dan is het zeker het placebo-effect dat van de UWV uitgaat.

  44. Emmelinda zegt:

    Ssst niet doorvertellen he? Ben ik de volgende weblogmeeting alleen maar bezig met instralen hahaha 😛

  45. Ai… moeilijk logje ineens. Want grotendeels ben ik het wel met je eens. Maar toen ik ooit flink in de shit zat ben ik wel eens huilend dat gebouw uitgelopen… En dat was het m nou juist: als ik bij zo’n suffe arts binnenzat kon ik mijn binnenkantje gewoon niet laten zien (zo ben ik) (en dat was dan ook kennelijk mijn “ziekte”)(Zat ik dus gewoon de hele zitting uit met droge ogen). Geloofden ze niet dat ik dus ECHT zo in de shit zat. Eigen schuld dikke bult dus.

    Ideetje: cameraatjes ophangen en filmen NA het bezoek: pikken ze zo de “gevallen” eruit 🙂

  46. Sally zegt:

    Ja dat filmen is nog eens niet zo’n gek idee. Ik zou er alleen niet mee naar de UWV gaan maar naar de ‘zieke’. Biedt mogelijkheden, een leuke euh bijverdienste.

  47. Youke zegt:

    Je kan maar blij zijn dat je geen werk hebt of niet hoeft te solliciteren. Ik vind het wel wat om iets om handen te hebben.
    Al heb ik al jaren last van mijn armen, ik ben blij gewoon mee te kunnen draaien en niet mijn handje op te houden. Misschien moet ik even naar die grond, gaat de pijn in mijn armen over?

  48. Emmelinda zegt:

    @Libra;Zeiden ze tegen mij ook. Dat wanneer ik de hele dag thuis zou zitten met een deken over mijn hoofd dat er dan pas écht iets aan de hand was. Net alsof je voor je lol iedere keer die vernedering aangaat. Tsss.

    Ik ga straks eens uitgebreid shoppen. En boren. Dat cameraatje is een uitstekend idee, ghehehe

    @Sally; Whaahaa, ja wie weet wat dat schuift. Moet ik wel niet te hard roepen, de belasting leest misschien wel mee ghehehe

    @Youke; In het algemeen? Ja vind ik ook. Wegens omstandigheden zit ik thuis maar daar komt binnenkort hopelijk verandering in.
    Zo is dat, die vernedering ook iedere keer. Dat het lijkt alsof je iets strafbaars doet wanneer je dat gebouw binnenloopt. Zo’n gevoel geven ze je dan.
    Je bent natuurlijk van harte welkom. Eerst even een plekkie reserveren van te voren, ghehehe 😀

  49. Bengeltjuh zegt:

    Ik ben dan niet bij de UVW geweest, maar alleen al bij de ziektewet zelf zitten kan ik me goed herinneren. Niemand die wat zag aan mijn buitenkant he. Maar van binnen was ik kapot.

    Euh….nou heb je het gezegd he…..Joman…Ïk zie nu een grote blauwe wolk”…..je kant uitvliegen hhaaha

  50. Emmelinda zegt:

    Klopt, ik scheer ook niemand over één kam. Het gaat me alleen om die typische gevallen die plotsklaps van alle ellende af blijken te zijn zodra ze de hoek om zijn. Je weet gewoon niet wat je ziet 😉

    Oeps, snel even mijn luchtverfrisser aanzetten, misschien keert ze dan wel om 😉

  51. epie zegt:

    gut dat ze lopend langskomen ?
    en al die auto s dan
    kun je die ook instralen

  52. Pasula zegt:

    Hahaha heerlijk wijf ben je toch ook, jaaaaa ik weet wel zeker dat jij op geneeskrachtige aarde woont, ik ga altijd je log weer af met een lach (en nee, ik ga geen sokken stoppen).

  53. Belinda zegt:

    Hahahahaha geweldig logje!!!

    Ik denk dat ik dan ook maar eens een keer over jouw geneeskrachtige aarde moet gaan lopen!! Je weet het nooit whatskeburt! 😉

  54. Emmelinda zegt:

    @epie; Nee, wel zandstralen ghehehe.

    @Pasula; Grinnik, weer zo’n heerlijk compliment ghehehe. *gooit wat geneeskrachtige aarde tegen het scherm*
    Geen sokken stoppen? He, dat is dan weer jammer. *zoekt op google naar begrip sokken stoppen* hihi

    @Belinda; Grinnik, dank je wel.

    Je bent natuurlijk van harte welkom. Ik kan natuurlijk ook een doos ingestraalde aarde opsturen? 😉

  55. angel zegt:

    o.t… neem dan ook een witte kat :p of witte snoeren aan de laptoppies.. 😀 😉

    xxxknuff ( deze keer maar s omdraaien )

  56. Emmelinda zegt:

    Hihi ik zal het Marc voorleggen, kijken oftie er in trapt. Krijg ik er een vriendje bij hahaha.

    Knuxxx (is dat wat? Hahaha)

  57. Pluisje zegt:

    ja zulke mensen heb je dus ook en ik maar netjes altijd hard werken nooit ziek zijn voor iedere klant klaarstaan…. waar zijn mijn krukken!!!! ik voel wat opkomen 😉

    was lange tijd niet geweeest hier omdat je een tijdje gestopt was dacht ik.. maar je bent er nog 😉

  58. Emmelinda zegt:

    Ja en als je écht iets hebt geloven ze je niet of moet je hemel en aarde bewegen om te bewijzen dat je écht ergens last van hebt. Dat is helemaal erg. Alsof je daar voor je lol heen gaat :S

    Ja grinnik, je bent net op tijd; ik ben aan mijn volgende sabbatical toe. Geintjuhhhh

  59. fijnegozer zegt:

    He ik zie dat Epie ook weer actief is. Dat is een goed teken.

  60. Emmelinda zegt:

    Hihi leuk dat je dat opgevallen is ;). Ja dat is inderdaad een goed teken 😀

  61. epie zegt:

    ja epie is weer gewoon aan het werk
    epie voelde zich nooit slecht maar
    voel me beter als voorheen.
    Dus voor epie ook geen aanleiding om
    bij het loket bij emmelinda om de hoek
    te melden.
    ben daar allemaal erg blij om

  62. Pluisje zegt:

    is het goed als ik je link? want ik kan niet wachten op je volgende time out!! whahaha

  63. Wanda zegt:

    Ik kan me daar zo kwaad om maken!
    Maar kan je niet wat van die grond naar mij opsturen? Misschien helpt het mij ook nog wel…

    ot: ik slaap heerlijk!

  64. rietepietz zegt:

    Ik kén iemand die blijkbaar regelmatig bij jou in de buurt een rondje loopt .
    Al meer dan 30 jaar is hij “spichies” niet in staat de druk van een vaste baan te kunnen hebben en hij is dus volledig afgekeurd mét uitkering .
    Toch lukt het hem , waarschijnlijk door de rondjes bij jou , om al 30 jaar “zwart ” voor de zelfde baas te werken en is hij bovendien lid van een schiet vereniging waar hij de roos prima weet te raken ,zonder stress .
    Ik vroeg me al af hoe dát wonder in elkaar steekt .
    (Evengoed een áánfluiting ten opzichte van al die mensen die écht niet kunnen werken ).

    Wees zuinig met je gave hé ,niet verder vertellen dus .
    lieve groetjes , Riet

  65. Emmelinda zegt:

    @epie; Grinnik, ben maar blij. Ik weet zeker dat die houding van hunnie je tegen de borst zou stuiten. Minstens 😉

    @Pluisje; Hihi maar natuurlijk. Dank je wel. Ik heb jouw link vanmiddag al in mijn reader gezet. Hier in de kolom moet ik dat nog een keer doen, het is allemaal verdwenen 😉

    @Wanda;Ik ook Wanda, ik ook. Daarom moest ik het op deze manier van me afschrijven 😉

    Túúrlijk. Als het te bevroren is stuur ik wel een blok hihi.

    Fijn om te horen dat je heerlijk slaapt, dat bed is dus een schot in de roos! Mooi zo.

    @Rietepietz; Ik ken er ook zo eentje. Afgekeurd voor zijn rug. Loopt wel iedere week de Gamma en de Praxis plat voor bouwmateriaal om zijn huis te verfraaien. Is iedere avond op pad met zijn maten. Natuurlijk van het geld waar anderen loon voor moeten inleveren. Die wel op tijd hun nest uit komen om een steentje bij te dragen in de maatschappij. Waar hij zich dan weer ziek om lacht. En zo is het kringetje rond hihi. Ah ik lach wel maar het klopt natuurlijk voor geen meter want zoals hij zijn er natuurlijk een boel. Dat zie ik hier regelmatig gebeuren. En inderdaad…als je ziet hoe mensen die écht niet kunnen werken zichzelf moeten blijven verdedigen. Alsof ze een misdaad begaan om daar aan te kloppen 😦

    Hihi, I keep my big mouth shut 😉

    Dikke knufff

  66. Remco zegt:

    en en en ….. is het al een bedevaartsoord geworden???
    kan je niet wat van die grond waarover deze mensen hebben gelopen verkopen wie weet helpt het anderen ook 😛

  67. Emmelinda zegt:

    Nog niet, ik ben nog niet helemaal ingericht. Moet nog flyers bestellen en inpakmateriaal van logo’s voorzien. En natuurlijk de tv bellen. Euhm. Bij nader inzien *ziet Jomanda die komt bemoeien en slapende honden bij gemeente/belasting die niet wakker mogen worden* zie ik daar maar vanaf ;). Pikken ze weer een graantje mee op mijn kosten. Mooi niet. Niks daarvan. O zo.

  68. ~Tina~ zegt:

    Ooooh…. wat een wonderbaarlijke genezingen!
    Hangen daar aan de muur dan allemaal stokken, roltstoelen, rollators e.d.?
    Joh, daar kun je geld mee verdienen, ga leuke souveniertjes verkopen ofzo.

    Hahaha…. leuk dat je weer zoveel prachtige logjes schrijft!

    Fijne avond, groetjes en liefs van Tina

  69. Emmelinda zegt:

    Ik zal eigenlijk eens kijken op de hoek. Achter een hekwerk staat daar namelijk een container. Wie weet wat ze daar dan weer droppen? Alhoewel…ze zullen de atributen vast nog vaker nodig hebben? Hihi

    Grinnik, dank je wel. Dat zeg je net nu ik er mee op wil houden. Geintjuhhh. Schrok je he 😛

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!

    Liefs en heel veel groetjes 😀

  70. Dat wordt het Lourdes van Nederland ahahhaha, maar wel opvallend he.

  71. Emmelinda zegt:

    Ja zéér opvallend. Moet je die dikke auto’s ook eens zien waar ze later die luie reet in proppen 😉

  72. Elise zegt:

    Hahah, ik moest er erg om lachen. Vreemd he hoe mensen echt van alles verzinnen om NIET te hoeven werken, eigenlijk erg.

    Fijne avond, Elise

  73. Emmelinda zegt:

    Triest he? Dat is trouwens ook een vorm van werken. Ze krijgen na goed acteerwerk immers óók betaald hihi 😉

    Ik wens jou natuurlijk óók een hele fijne avond 😀

  74. Corina zegt:

    haha, ja het moet toch een beetje echt lijken he? Wat heb je trouwens een leuke foto! Groetjes enne ik zal niks aan Jomanda vertellen hoor!

  75. Emmelinda zegt:

    Ze kunnen zo een Oscar winnen! Zeker weten hihi.
    Dank je wel, je ziet zeker wel op welke dag die foto genomen is he? Hihi

    Dank je wel, daar ben ik heeeeeel blij mee. Anders gaat zij er weer met de poen vandoor ghehehe 😉

    Groetjes 😀

  76. angel zegt:

    knuxxx????? hahahahahahahahahaha die houden we erin … * zit met smile van oor tot oor nu*

  77. angel zegt:

    sjips..vergeet ik te vragen hoe t met je geheugen staat… knuxx en kniefs enzo..straks raak je in de war * grijnzzz*

  78. Emmelinda zegt:

    Klinkt wel komisch he?

    Hahaha ik maak wel een bestandje als het uit de klauwen loopt en ik het niet meer uit elkaar kan houden ghehehe

  79. * Garfjeuh * zegt:

    Haha, waar woon jij meid ? :-))))
    Fijne dag.

  80. Emmelinda zegt:

    Ver weg van Jomanda gelukkig hahaha

    Ik wens jou ook een heeeeeeele fijne dag!

  81. Ha ha jij staat vast voor het raam en roept naar de mensen ‘ Sta op en wandel ”

    Fijne avond liefs Ylone xx

  82. Emmelinda zegt:

    Hihi ja bijna wel. Is toch mooi wanneer je wonderen ziet geschieden? Mooi kerstverhaal zo hahaha.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Dikke knuffff

  83. Geertje zegt:

    Lijkt me wel heel erg prettig om zo te wonen dan! :-))
    Lachende mensen maken blij 😉

    (eerlijk gezegd kwam ik ook lachend het gebouw uit een paar maanden terug, helaas was het strompelen nog niet voorbij 😦 hihihi )

    Misschien had ik beter bij jou kunnen komen!
    *Krijgt ineens een ingeving voor over 5 jaar!*

  84. Geertje zegt:

    P.S. Natuurlijk jij ook een hele fijne avond nog!
    Dikke knuff en liefs, en geniet ze van de vrije dagen met de kinderen vast (lekker; weer een poosje kalm aan ;-))

  85. Emmelinda zegt:

    Hihi dat is waar, en lachen kost niks 😉

    Oh proest, het is jammer dat het strompelen nog niet voorbij was maar dat je moest lachen was al heel mooi. Toch? Hihi

    Kom maar hoor, ik reserveer wel een mooi plekkie hier om de hoek voor je 😉 Garantie tot op de hoek natuurlijk ghehehe

    Dank je wel, jij ook he? Heeeeeeerlijk he, die vakantie die er aan komt. Ik heb al enorme voorpret. Volgens mij is al iedere dag volgeboekt hihi. Ik wens jou ook heel veel plezier met die lekkere vrije dagen! Lekker op je gemak alles doen. Geweldig!!! Hihi

    Heel veel liefs en een hele dikke knuffff

  86. marion zegt:

    zo iets heb ik ook met een collega, is echt heel vervelend, maar dat leg ik nog wle een keer uit
    dikke kuss marion

  87. Emmelinda zegt:

    Okidokie 😉

    Dikke knufff

  88. Dinie zegt:

    Zo! Dus ik hoef niet naar Lourdes. Ik kan gewoon bij jou op de koffie komen en dan is alles opgelost???? Tot zo!!! Hahaha

  89. Emmelinda zegt:

    Als het oploskoffie is wel natuurlijk hahaha 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

