Emmelimerick

De pyromaan zei in zijn cel nabij ’t Zandt:
“Het is jammer van die mislukte brand,

Maar dankzij de krant en het journaal
weten ze het nieuws nou bijna allemaal

En gaat het als een lopend vuur door ’t land!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

101 reacties op Emmelimerick

  1. Ans zegt:

    Ja, dat was echt brandend zand daar dit jaar.
    Hij is geweldig!!! ( Ik bedoel je emmelimerick natuurlijk, niet die pyromaan!!!)

  2. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik, ik denk dat de grond hem nou brand onder de voeten, ghehehe.

    Dank je wel, ik was eigenlijk bezig met eentje over rapen die gaar waren. Kwam deze tussendoor hahaha.

  3. Nicky zegt:

    Voor ‘even tussendoor’is-ie waanzinnig sterk!

    Groetjes, Nicky
    PS: als ik meer tijd had, bleef ik nog even…

  4. J@n. zegt:

    Hij is goed Emmelinda, droog en heet.

  5. Het vuur liep zich nogal uit de schenen!
    Maar uit ’t Zand is het nu wel verdwenen!
    De dader bekend,
    Een jochie, een vent?
    Maar waar is dat vuur NU dan hene???

  6. Pasula zegt:

    Ik krijg het er heet van, pffff warm onder den voetjes!
    Zoals altijd: een toplimerick!

  7. Emmelinda zegt:

    @Nicky; Thanks πŸ˜€
    Doe maar rustig aan, zo ver dat mogelijk is dan. Het komt wel weer πŸ˜‰
    Groetjes terug πŸ˜€

    @J@n; Hahaha dank je wel! Het lijkt ’t rendier ook wel te heet onder de voeten πŸ˜‰
    Of zou-tie niet helemaal brandschoon zijn? Ghehehe

    @Libra/weegschaal;
    Die knul heeft zich in de nesten weten te werken
    Dat zal ie nu toch echt heel goed merken

    Zijn ouders zullen zich wel schamen,
    Dat kun je vast wel beamen

    Hij wist zichzelf even goed brand te merken πŸ˜‰

    @Pasula;Scheelt wel weer sokken stoppen om warme voetjes te krijgen ghehehe

    Maareuh, dank je wel πŸ˜€

  8. angel zegt:

    mogguhh.. ff vlug…
    1. “brandend zand schiet steeds als neurie door me heen :D”
    2. ik heb weer internet ( gelukkig)
    3. alleen heb ik dit weekend weing tijd om er gebruik van te maken πŸ˜€
    4. ga zo beginnen aan mijn diner voorbereidingen voor morgen…
    5. allemanskerst volgend jaar maar verder ? πŸ˜‰

    knuffffff

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi
    1. Hahaha erg he, ik heb dat ook steeds πŸ˜‰
    2. Ha gelukkig maar, wat moeten we nou zonder he? πŸ˜‰
    3. Als je maar geen afkickverschijnselen krijgt. hahaha
    4. Niet teveel er van snoepen he? πŸ˜‰
    5. Ik denk dat het een goed idee is. Jammer maar het komt er gewoon niet van he?

    Dikke knuffff terug. Kook ze! πŸ˜€

  10. Leven zegt:

    aha dus dit is nou zo’n beruchte limerick?
    *denkt terug aan de ‘limerick praatjes’ bij de koffie in de V&D van Den Bosch*
    >ik had zoiets vernomen maar was er toen nog niet bij hier;)

  11. Emmelinda zegt:

    yep, dit is er inderdaad zoeentje. Pas op hoor. Voor je er erg in hebt zit je constant met een rijmschema in je hoofd hahaha πŸ˜‰

  12. Natazz zegt:

    En zo is het, hij is weer goed πŸ˜‰

  13. J@n. zegt:

    @ Emmelinda: Dat ie niet brandschoon is zag je wel op mijn blog.

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou inderdaad…iemand moet hem een uitbrander geven πŸ˜‰

    En deze denneboom is ondeugend. Die wil brandschoon blijven πŸ˜‰

  15. Sally zegt:

    gheheh hij is weer goed.

    Ik ben LAAIEND enthousiast
    want die Emmelinda is zo’n fantast.
    ze schudt die limmerickjes uit haar mouw
    zodat je terugkomt en heel gauw
    en wordt een trouwe webloggast

  16. Emmelinda zegt:

    Hihi ik ben daar dan ook heel erg op gebrand
    door die bezoekjes komen verhalen tot stand
    Ik zet dan ook met veel plezier
    verhalen en/of rijmpjes hier
    Fijne feestdagen en groetjes uit Brabant!

  17. * Garfjeuh * zegt:

    Ha !
    Ik kom je een heel fijn weekend toewensen.

  18. Emmelinda zegt:

    Dank je wel, voor jou ook een heel fijn weekend! Geniet er maar lekker van!

  19. Belinda zegt:

    Je bent gewoon nog actueel ook met je Emmelimerick. Hij is weer super!!! πŸ™‚

    Had ik nou al gezegd …. over die bundel … enzo? πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Hihi, dank je wel. Ik moet gewoon wat meer naar het journaal kijken, dan schud ik ze zo uit mijn mouw hahaha

    Grinnik, ik kan me vaag iets herinneren πŸ˜‰

  21. ~Tina~ zegt:

    Een leuke vlotte meid uit de Lichtstad
    Had weer eens inspiratie zat
    Is er weer wat aan de hand
    Bijvoorbeeld met dat brandend zand
    Gooit ze weer een limerick op ons pad!

    Hij is weer goed zeg, zo leuk om te lezen.
    Ga je eens een boekje uitgeven?

    Ik wens jullie hele fijne en gezellige kerstdagen toe.
    Groetjes en veel liefs van Tina

  22. Emmelinda zegt:

    Hee, dat is echt een hele knappe rijm
    of vind je nou dat ik hier veel slijm?
    Em, van watzegjemenou.web-log.nl
    zegt dus: “Dank je wel!”
    Dat is dus helemaal geen geheim!

    Thanx, leuk dat het in de smaak valt!
    Haha nou kweetniet. Ik heb er in ieder geval al een boel he? Is meer dan één bladzijde dan haha.

    Dat wil ik ook graag even doen: voor jullie ook gezellige fijne kerstdagen! Geniet er maar lekker van.

    Liefs en vele groetjes!

  23. Bettina zegt:

    ik ben ook ‘ga voor dit vurige betoog (ja ik weet het, haalt het bij lange na niet bij het van jou haha), ik ben benieuwd wat voor mooie limerick je voor ons in petto hebt als het Oudjaar is !! Fijne weekend meissie!
    Liefs, Bert ;-D))

  24. Bettina zegt:

    dat ‘ga moet dus weg, ahum hihi

  25. Wanda zegt:

    Hij is super goed!

    Hele fijne kerstdagen! Ik hoop dat ze leuk worden bij jou. En dan verwacht ik er een logje over *hihi*.

    Kniefs/Knuxx

  26. Emmelinda zegt:

    @Bettina; Hihi woordspelingen vind ik altijd oke. Of ik er een met oud en nieuw heb weet ik nog niet. Als er geen staat moet je maar een brandbrief schrijven hahaha.

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend! Maak er iets moois van πŸ˜€
    Dikke knuffff

    @Wanda;Dank je wel Wanda πŸ˜€

    Een logje over mijn kerstdagen? Ja heee, dat is privΓ© hoor πŸ˜› whaahaa. Maareuh, natuurlijk wens ik jou ook hele fijne kerstdagen!

    Eens denken, krijg jij je eigen groet. Knieknuxx hahaha πŸ˜›

  27. Marika zegt:

    Hij is leuk! πŸ˜€
    Ik had me die pyromaan heel anders voorgesteld, niet zo’n jong ventje, gek is dat hΓ¨?

  28. Emmelinda zegt:

    Dank je!

    Dat had ik dus ook! Ik moest ook meteen denken aan hoe kinderen een boef beschrijven. Stiekem heb je dus een idee van een pyromaan. Niet dat je die zo kunt beschrijven maar in ieder geval niet zoals dit manneke πŸ˜‰

  29. whhahahahahha weer een geweldige Emmelimerick.
    Actueel hoor hahah

  30. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja snel zijn omdat het nieuws nog HOT is hahaha

    Thanks πŸ˜‰

  31. morris zegt:

    Hou doe je dat nou?
    Je schudt ze zomaar uit je mouw?

    je schrijfsels of limmerikken……….
    altijd weer moet ik grinnikken

    je schrijft dus WAUW!

    Ot: ik ken shiva ja, en ook ben ik het met je eens dat de beste patatkraam in sittard staat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    En Stella, ja ook die ken ik

    Misschien heb ik nog wel eens stiekem met je gedanst (en ik hoop dat je het leuk vond ;))

  32. fijnegozer zegt:

    De brand wist men zeer snel te blussen
    de gemoederen ook nog te sussen
    maar die vent zit nu wel
    met kerst in de cel
    En in ’t Zandt heert nu rust ondertussen

  33. Emmelinda zegt:

    @Morris; Het scheelt misschien dat ik korte mouwtjes heb
    Dan schud ik ze eerder er uit; da’s geen nep
    Leuk dat dit allemaal zo in de smaak valt
    Dat je niet denkt:”wat dat mens toch lalt”
    Het is voor mij nou eenmaal een hele grote uitlaatklep

    Whaahaa die uitroeptekens, dat zegt genoeg hahaha. Ken je die uitjes? Ik heb het recept wel eens gevraagd maar dat geven ze (uiteraard) niet.

    Geinig dat je Stella ook kent. Ik kwam wel eens bij haar thuis, wat een mafkees was dat. Hoe zou ze er nu uitzien?

    Hahaha ja wie weet.

    @FG;
    Ik zag de bevolking gisteren nog op teevee,
    Ze hadden het er nog steeds moeilijk mee.
    Het heeft een indruk op hen gemaakt
    maar zjn blij dat het is gestaakt
    Het is nu allemaal gelukkig weer pais en vree

    hahaha wat een blije kerstboom πŸ˜‰

  34. morris zegt:

    ik zou graag een verzoeklog voor je schrijven, aan jou het onderwerp! ja?

  35. Emmelinda zegt:

    Oh hihi, da’s een eer. Hmmz, ik zal eens even denken πŸ˜‰

  36. Emmelinda zegt:

    (Klaar…er staat al iets op je log ;))

  37. morris zegt:

    Ok ik schrijf m………….!

  38. Emmelinda zegt:

    Leuk, ik ben benieuwd πŸ˜€

  39. * Garfjeuh * zegt:

    Fijne avond en geniet van alle warmte van de komende dagen.

  40. Geertje zegt:

    Nog effies, en dan zien we overal vuur! πŸ™‚
    Leuk; echt aftellen (letterlijk!!)

    Fijne avond Emelinda!!!
    Liefs en dikke knuffff :-))

  41. Emmelinda zegt:

    @Garfjeuh; Dank je wel. De verwarming stookt de boel lekker op dus dat zit wel goed. Hahaha geintjuhhh, ik weet wel wat je bedoelt ;). Ik wens jou ook een hele fijne avond en een hele knusse kerst!

    @Geertje; Jaaaa vuurwerk. Kan die pyromaan waarschijnlijk vanuit zijn cel zien ghehehe.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Dikke knufff en heel veel liefs!

  42. Geronimo zegt:

    Er was eens een vent uit het noorden
    die niet tot de slimste behoorde
    hij stak in ’t Zandt
    de boel in de brand
    waarmee hij de orde verstoorde

  43. Hieronimus zegt:

    het dorpje vol burgers en boeren
    begon op die kerel te loeren
    en de hermandad
    was constant op pad
    ja ze draaiden daar op volle toeren

  44. Jerommeke zegt:

    Ze gingen hun messen dus slijpen
    ’t pyromaantje begon ‘m te knijpen
    ze waren op zoek
    hij scheet in z’n broek
    maar ze wisten hem toch nog te grijpen

  45. Jeroentje zegt:

    Wat ik uit de krant heb begrepen
    is hij in z’n nekvel gegrepen
    hij ging in ’t cachot
    met de deuren op slot
    om hem voor de rechtbank te slepen

  46. Emmelinda zegt:

    Ik hoop dat ze hem het vuur aan de schenen leggen
    Dat ie niets anders kan dan de waarheid zeggen
    Die vriendin van hem heeft weinig straf
    Dat is toch zot, ontzettend maf?
    Maar goed, daar moeten we ons maar bij neerleggen 😦

  47. Emmelinda zegt:

    Zijn advocaat is werkelijk ontzettend duur
    Hij steekt voor hem zijn hand in het vuur
    en staat echt voor hem garant
    dan ben je mooi uit de brand
    Tsja zo’n mannetje is niet voor iedereen te huur

  48. Jeromba zegt:

    Dat ie ZITTEN moet is nog eens boffen
    dan loopt ie geen VUUR uit z’n sloffen
    hoe hij ertoe kwam
    gepushed door zijn VLAM
    maar ook zij mag nu tralies afstoffen

  49. Emmelinda zegt:

    Hahaha zijn vlam, daar had ik niet aan gedacht
    Mooi dat je het nog even in de aandacht bracht.
    Zij is alweer op vrije voeten
    maar zal taakstraf doen moeten
    Vind je die straf ook niet belachelijk zacht?

  50. Grommeke zegt:

    Maar goed dat zijn plannetjes strandden
    zodat er nu niets meer zal branden
    al brandt nog de vraag
    wat doet hij vandaag?
    Brandschildert hij nu zijn celwanden?

  51. Fijnechaval zegt:

    Is zij alweer op vrije(rs) voeten?
    hoeft zij dan totaal niet te boeten?!
    Is dat nu de wet?!
    gooi het in m’n pet
    Bekijk het justitie!! De groeten!

  52. Emmelinda zegt:

    Ik wil geen olie op het vuur gooien
    of zout in de wonde gaan strooien
    maar zoiets had ik dus begrepen
    en niet eens ‘r tussenuitgeknepen
    De justitie weet goed te rotzooien!

  53. Sjofele Sjaval zegt:

    justitie verzaakt al haar plichten
    ze liepen toch branden te stichten
    ze moet tot haar dood
    op water en brood
    pas dan trekt men blije gezichten

  54. Emmelinda zegt:

    Ze moeten justitie een uitbrander geven
    Hier kunnen ze toch echt niet mee leven?
    Wat moeten slachtoffers niet denken
    wanneer ze haar de vrijheid schenken?
    Zoiets kun je justitie toch echt niet vergeven

  55. Fijne floeperd zegt:

    Kan men nu niets beters bedenken?
    Dan haar weer haar vrijheid te schenken?
    want straks steekt dat mens
    de boel in de hens
    die staat nu al olie te tanken

  56. Dappere Dodo zegt:

    het zal vast niet lang meer gaan duren
    ’t is hooguit een kwestie van uren
    in tijd van een hik
    staat de boel in de fik
    daar gaan straks weer 10 boeren schuren

  57. Gekke Gerritje zegt:

    Het kost dan ook bergen met duiten
    als de brandweer weer moet komen spuiten
    men spuit en men blust
    en is ongerust
    dit gaat toch de perken te buiten

  58. Emmelinda zegt:

    Ja maar we kunnen moord en brand schreeuwen
    Daar zullen ze daaro alleen maar van geeuwen
    Als ze solo gaat pyromanen
    Vallen er echt tranen
    Ze moet achter tralies, echt voor eeuwen!

  59. Emmelinda zegt:

    En ik denk dat de brandweer hopen mag
    dat ze met kerst krijgen een vrije dag
    zul je zien dat ze dan toe slaat
    en naar een van die schuren gaat
    Waar moeten die boeren heen met hun beklag?

  60. Emmelinda zegt:

    Ze ziet het natuurlijk op den duur
    alleen nog maar als vreugdevuur
    die arme boeren raken van de leg
    Dit is toch ook hele vette pech?
    Ze raken echt nog eens overstuur!

  61. Emmelinda zegt:

    Het is toch zo’n zonde van al die panden
    die daar staan in die groene weilanden
    Die gaan met z’n allen in rook op
    Zo’n justitie moet op de schop
    Wanneer gaat bij hen een lampje branden?

  62. Gekke Henkie zegt:

    Die boer zoekt natuurlijk een vrouw
    maar die houdt weer niet van de kou
    ze steekt met 1 hand
    de schuur dus in brand
    maar da’s wat die boer toch niet wou

  63. Emmelinda zegt:

    Dan moet ie schrijven naar de KRO
    Daar krijgt ie vast een vrouw kado
    een paar keer op de buis
    dat is tenminste pluis
    En nemen ze het op via de video

  64. Achterlijke Bartje zegt:

    Is justitie dan nu al vergeten
    wat een asielzoeker eens werd verweten
    die werd toen beticht
    dat hij brand had gesticht
    in de cel waar hij vast had gezeten

  65. Bettina zegt:

    Ha die Emm en fijne knoeperd (hoe kom je erop, sterker nog, hoe kom je daar van af….;-))

    nou met moeite, komt ie

    met dit weer zo guur,
    is zo’n brand vast van korte duur
    je schud ff aan een boom, veegt het dak
    en de brand is geblust met groot gemak
    en weg is het vuur
    (is het wat?!)

  66. Bettina zegt:

    oeps, solly fijne Floeperd (nog leuker hahaha)

  67. tamme Tommie zegt:

    Als hij ooit weer brand wil gaan stichten
    laat hij zich dan maar eens gaan richten
    op ’t bureau van politie
    of op de justitie
    dan trekt men wel and’re gezichten

  68. Bettina zegt:

    ah….je schudT …. stom stom stom

  69. Emmelinda zegt:

    Ze hebben het vast in de doofpot proberen te stoppen
    (als daar dan nog iets in viel te proppen)
    Hiervan raak je aangebrand
    en kom je meteen in opstand
    Zoiets valt toch niet te verkroppen

    (Hij is prima Bettina :D)

  70. vrolijke Frans zegt:

    Hoi Bert kom jij hier ook al dichten
    heb jij dan geen tiepmiepen plichten
    je rijmt en je dicht
    maar verzaakt wel je plicht
    je mag voor het rijmen niet zwichten

  71. Emmelinda zegt:

    Pas maar op hoor, lieve Bettina,
    Straks roep je: “Jeetjemina,
    Dat rijmen zit in mijn hoofd!”
    Ik weet dat je me nu niet gelooft
    Maar je rijmt van hier tot China!

  72. Slome Sjakie zegt:

    Die vriendin is vast een ‘dolle mina’
    vraag dat maar gerust aan Bettina
    zij komt uit ons land
    en we uit ’t Zandt
    Ze komt echt niet uit Palestina

  73. Emmelinda zegt:

    Bij de recordppging van een half jaar terug
    Ging het bij mij ook ontzettend vlug
    ik liep de hele dag te rijmen
    om limericken aan elkaar te lijmen
    We hadden toen heel wat rijmpjes achter de rug πŸ˜€

  74. Bettina zegt:

    hohoho zei niet de kerstman
    maar de kerstmuis…
    dit is niet pluis,
    het gaat over ene Bettina en die doet het jullie zeker niet na,
    nog ff en ik ga! ;-D))

  75. Baron van Fijne tot Chavallestein zegt:

    Is Bettina meteen weer verdwenen
    ze was hier nog maar net verschenen
    zodra ze me zag
    zei zij weer gedag
    en nam toen meteen weer de benen

  76. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat zij wel verhuizen moet
    omdat niemand aardig meer doet
    en dat is dan terecht
    want ze is ook slecht
    De bevolking juicht:”weg en gegroet!”

  77. Bettina zegt:

    hahahaha baron van Fijne tot Chavallestein…alleen al die namen die je bedenkt, fijnechavalgozerjeroen ;D))

  78. Emmelinda zegt:

    Bettientje, je doet het reuzegoed
    je weet psies hoe het rijmen moet
    Dat is ontzettend knap
    En dat is echt geen grap
    Want het vergt tranen, zweet en bloed

  79. Nice Guy zegt:

    Dat mens hoeft daarom niet te grienen
    die straf is toch wat ze verdienen
    ik hoop dat ze leert
    wie ze heeft gedupeerd
    ze moet nu haar straf maar uitdienen

  80. Nice Guy zegt:

    Wie Ik? Ik weet nergens van hoor? Dat zijn allemaal verschillende personen Bettina.

  81. Bettina zegt:

    ik ga er maar eens gauw van tussen,
    ergens boven een brandje blussen
    ligt er één te huilen op zijn kussen
    en dat is niet fijn,
    het is mijn kleine Stijn
    dus ik ga gauw ff de boel sussen

  82. Emmelinda zegt:

    Er brand mij alleen een vraag op de lippen
    Die gaat me nu dus ontglippen:
    Wat zou die taakstraf dan zijn?
    Het is vast flinke ongein
    Bijvoorbeeld het voederen van kippen!

  83. Emmelinda zegt:

    Ohhhh wat zielig, ga maar snel troosten
    Als het verdriet over is zullen we proosten
    Al dat arme kinderverdriet
    vergeten ze zo snel niet
    En de wijzen kwamen uit het oosten

  84. okkie trooi zegt:

    Bettina ga gauw naar je jongen
    die huilt alle lucht uit z’n longen
    een taakstraf Melin
    wat ik nu verzin
    is verplicht met een varken te tongen

  85. Emmelinda zegt:

    Die laatste zin sloeg weer nergens op
    Dat was dus echt een grote flop
    maar ik wist even geen woord
    misschien is het toch akkoord
    En verzin ik een nieuwe op de laptop

  86. Emmelinda zegt:

    Hahaha misschien is ze te kieskeurig
    en daarom behoorlijk treurig
    Misschien wil ze het paard
    dat is waarschijnlijk meer waard
    En is daarna niet meer humeurig

  87. Geert Wilders zegt:

    Ik ga nu het rijmen weer staken
    ga door met wat andere zaken
    als ik nu niet stop
    ga ik over de kop
    zal verslaafd aan het rijmen gaan raken

  88. Emmelinda zegt:

    Ja, ik merkte hier ook zulke verschijnselen komen
    Vannacht rijm ik weer in al mijn dromen
    Bedankt voor je rijmelarij
    Je bent nu weer vrij
    Ik heb ze graag in ontvangst genomen!

  89. Jan Peter Bak-ellende zegt:

    Ik wil nu niet verder meer praten
    en ga nu de ‘scene’ snel verlaten
    Al vind ik het sneu
    gegroet en adieu
    want doorgaan zal mij niet meer baten

  90. Emmelinda zegt:

    Hahaha, ga maar gauw er vandoor
    Anders hebben we zo weer een record
    Nogmaals bedankt voor de lol
    en kruip straks maar onder de wol
    Dan lekker liggen pitten op één oor!

  91. Emmelinda zegt:

    Zo, Emm gaat proberen een logje te schrijven
    want ze kan niet aan het rijmen blijven
    Ze heeft wel een goed onderwerp
    maar is niet meer zo scherp
    Zal ze tijdens het denken wel over haar kin wrijven!

  92. rietepietz zegt:

    Nu heeft Riet toch zitten verzaken
    tΓ© laat om een limerick te maken
    als Em nu geloofd
    dat riet’s vuur is gedoofd
    wordt het lastig “uit de brand” te geraken

  93. Emmelinda zegt:

    Hihi nou zou ik nooit vragen op je af gaan vuren
    Om te weten waarom dit zo lang moest duren πŸ˜‰
    Want ik ben al lang blij dat je er bent
    Ik mag wel zeggen heeeeeel erg content
    Met vuur spelen zou me dan vast erg bezuren!

  94. Emmelinda zegt:

    Deze dagen zijn nou eenmaal errug druk
    Als je even rust krijgt is dat een geluk
    Computeren staat op een lage pit
    Als er al geen logstop in zit
    Hahaha grapje, had ik je toch even tuk πŸ˜›

  95. Emmelinda zegt:

    Ik ben dus blij dat je langs bent geweest
    je limerick was dan ook weer een feest
    En zo’n leuke aktie
    vraagt om reaktie
    Dus zit ik weer te rijmen als een beest

  96. Emmelinda zegt:

    Ik heb dan wel voor hetere vuren gestaan
    (weliswaar andere dan van die pyromaan)
    Zie je dat nou?
    Ik schud ze uit m’n mouw
    En kost me nu ook geen bloed, zweet of traan!

  97. Nicky zegt:

    Mich moest laatst voor haar Nederlandse huiswerk een limerick maken. Ik heb haar meteen doorverwezen naar jou weblog! Thank you very much!

  98. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik hoop dan maar dat ze geen onvoldoende heeft gescoord? πŸ˜‰

  99. Dinie zegt:

    Nou geen 2000 reacties in Limerick, maar wel weer geinspireerd dus….
    En ook een goeie voor deze tijd van het jaar πŸ˜‰

  100. Emmelinda zegt:

    Nee, dat was leuk maar ook tijdrovend, op het laatst kun je geen limerick meer zien hahaha

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

