Prettige Kerstdagen en een Gelukkig nieuwjaar!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

58 reacties op Prettige Kerstdagen en een Gelukkig nieuwjaar!

  1. J@n. zegt:

    Meisje, het gaat zo snel voorbij, dat ik het bijna niet kan lezen, het zal wel aan mijn ogen liggen.

  2. Emmelinda zegt:

    Ik praat zo snel he? πŸ˜‰

    Er staat:
    Lieve watzegjemenoulezers
    *schraapt keel*
    Ik wens jullie allemaal supergezellige Kerstdagen an alvast een gezond, vreugdevol en logrijk 2008!
    Dikke knuff,
    Emmelinda

  3. Natazz zegt:

    Ik werk met firefox en kan het ook niet zien dus maar even IE opgestart en nu zie ik het. Leuk gedaan.

    Natuurlijk wens ik jullie ook hele fijne dagen toe, geniet ervan

    liefs Natazz

  4. Emmelinda zegt:

    Ahhhh, dus die firefox houdt die html-codes vast? Ik zal er zo eentje hier bij de reacties proberen te zetten πŸ˜‰
    Maareuh thanks πŸ˜€

    Dank je wel, maak er iets mooi van he? πŸ˜€

    Knufff

  5. Emmelinda zegt:

    Kijk, nou is de benzine op. Is het tenminste te lezen, ghehehe πŸ˜‰

  6. J@cQu3L!n3 zegt:

    Dat wens ik jouw ook allemaal πŸ™‚

  7. Emmelinda zegt:

    Dank je wel J@cqueline! πŸ˜€

  8. Ans zegt:

    Ik kan het via Firefox ook zien hoor. Hij is leuk!!!!!
    Ik heb hem een paar keer voorbij laten rijden om alles goed te kunnen bekijken hahaha, staat ie gewoon effe rustig te wezen bij je reacties!!!!!
    Natuurlijk wens ik jou en je gezin en eigenlijk iedereen heel fijne kerstdagen en een geweldig 2008!
    Mijn vader zei vaak: Ik wens jou alles toe wat je mij toewenst!!!!

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Ja ik had ‘m er nogmaals bijgezet, tussen de reakties. Omdat ik ‘m zo kon zien ging ik er maar even van uit dat het voor iedereen zo was hahaha.

    Thanks:D. Hahaha om met een van je laatste logjes te spreken; ik kan je wel een vriend toewensen maar ik weet niet of Marc er blij mee is dat ik er dan ook een krijg whaahaa. Geintjuhhhhh

  10. epie zegt:

    wat heb jij een leuke oldtimer

  11. Ans zegt:

    Hahahaha, aan die mogelijkheid had ik nog niet gedacht!!
    Veel liefde dan maar? Dat kan wel!
    Of gewoon maar: ALLES WAT GOED IS!!!!!!!!

  12. Pasula zegt:

    In de 1e reacties lees ik al snel dat het aan mijn firefox ligt. “Pets pets pets” stoute firefox! Gelukkig is je wens daarna alsnog gepubliceerd en kan ik vrolijk terugreageren met dat ik jou ook alle goed wens en natuurlijk hΓ©le fijne dagen, maar dat lukt bij jou wel.

  13. Emmelinda zegt:

    @Epie;Grinnik, zit het toch in de familie, dat met die oldtimers he? Hahaha

    @Ans; Hihi, oke, daar doe ik het voor. Daar heb ik even niks op te zeggen (net wakker, dat kan ook hahaha)

    @Pasula; Het is toch wat, ga ik goochelen met html-codes en dan vinden ze dat bij firefox geen goed idee *doet “tssk tssk”*. Maar goed, gelukkig kan ik het op deze manier wΓ©l laten zien. Dank je wel voor jouw wensen. Maak er iets leuks van (maar dat is je wel toevertrouwd, gezien je logjes hihi)

  14. Bettina zegt:

    whoehahaha echt op z’n Emm’s, te gek joh je Kerstgroet, ;-))) moest ook ff flink mijn best doen om het te lezen, maar daar wordt je wel wakker van ;D)) Fijne dag meis! -X- Bertus

  15. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel. Het scheelt dat ik geen TomTom heb in m’n oldtimer dus kom ik nog een paar keer langs πŸ˜‰

    Ik wens jou ook een hele fijne dag! Dikke knuffff

  16. Youke zegt:

    Leuk gedaan. Fijne dagen!

  17. Emmelinda zegt:

    Dank je wel :D. Veel plezier deze dagen, geniet maar lekker van je vrije dagen πŸ˜€

  18. Remco zegt:

    heeeeeeeee snelheidsduivel πŸ˜‰
    wat zie ik heeft de kerstman zn slee ingeruild voor een turbo-wagen en hij is ook al ge-emancipeerd (of gemanipuleerd) en zet een kerstvrouw in.

    in ieder geval jij ook hele fijne en vrolijke kerstdagen en voor 2008 wens ik huize Emmelinda heel veel lol, goede gezondheid, liefde en logplezier toe πŸ™‚

  19. Emmelinda zegt:

    En nog niet geflitst, knap he? Ghehehe
    Ja de kerstman is vandaag met het privΓ©-vliegtuig op pad dus doen we het maar zo πŸ˜‰

    Dank je wel Remco, die wensen zijn heel erg welkom! Fijne dagen hΓ©!

  20. nieta zegt:

    Haha,hij is leuk!
    Ik wens jou van hetzelfde!

  21. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel! (2x, grinnik)

  22. Arjan zegt:

    Natuurlijk hetzelfde gewenst!

  23. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Arjan, maak er iets moois van! πŸ˜€

  24. marion zegt:

    hey emm moet je dringent spreken πŸ™‚
    jou logje gaat zo snel da tik 5 keer heb moeten kijken wat er nou stond hahahaha
    word oud:P
    kus marion

  25. Emmelinda zegt:

    Kun je mailen?

    Hahaha ik had hier tussen de reakties al een stilstaand exemplaar gezet. Tsja ik doe aan klantenbinding he, dan vertrekt men niet zo snel πŸ˜›

    Knufff

  26. Belinda zegt:

    Ook namens ons heel fijne, liefde volle feestdagen en een geweldig 2008!!

    Dikke knuffel

  27. Emmelinda zegt:

    Dank je wel (allemaal)! Dikke knuffff trug!

  28. Leven zegt:

    heb je je portemonnee al gevuld;)?
    Ik moet nog even wat bij elkaar schrapen.

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja ik heb de spaarpotten van de kids geslacht πŸ˜›

    GEINTJUHHH

  30. je liefhebbende kids zegt:

    “Hahaha ja ik heb de spaarpotten van de kids geslacht πŸ˜›

    GEINTJUHHH””

    DAT ZIJN GEEN GEINTJUHSSSSSSSS MAMS!!!

  31. Emmelinda zegt:

    Okeoke…dan plunder ik hun bankrekeningen wel :P. Is ook zonde van die spaarpotten, daar heb je gelijk in πŸ˜€

  32. rietepietz zegt:

    Whahaha, ja ook mijn ( al wat oudere ) oogjes hebben aanpassingsproblemen bij het lezen van je lieve wensen .
    Ondertussen staat het er ook genoeg helemaal duidelijk leesbaar en ik wens je natuurlijk van harte al die fijne dingen voor jou en je gezin .
    En voor dat logrijk 2008 gÑÑn we met z’n alle natuurlijk , liefs Riet

  33. morris zegt:

    Erg leuk in elkaar gezet! Prachtige humor heb jij sowieso al!
    Blijf dat altijd houden!
    Γ³Γ³k in 2008, 9, 10, 11, 12, 13, 14, tot 99 (ofzo)! En daarna ook, mocht je reΓ―ncarneren πŸ˜‰

    Fijne kerstdagen voor jou en je gezinnetje!

    Grz Maurice

  34. marion zegt:

    ja zal je zo een mailtje sturen
    haha ja kan ook niet helpen iedereen word ouder:D
    kusss

  35. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz; Hihi nou ja ik wist natuurlijk al wat er stond dus leest het wat makkelijker als ik er naar kijk maar inderdaad, het gaat wel wat snel.
    Dank je wel, daar ben ik natuurlijk heel erg blij mee. En dat van dat logrijk 2008 is bij deze afgesproken πŸ˜‰

    Dikke knufff

    @Morris;Sssst, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen (en geloof me, dat is wegens luchtvervuiling niet aan te raden) hihi/ Maar toch bedankt. Ik ga in ieder geval mijn best doen (hihi al zou ik willen, het gaat niet eens anders ;))

    Dank je wel, dat is lief van je! Maak er iets moois van! Groetjes terug πŸ˜€

    @Marion; Ik heb je er inmiddels eentje teruggestuurd.

    Hahaha ja dat is tenslotte wΓ©l de bedoeling ghehehe.

    Knufffff

  36. marion zegt:

    ik ook alweer.
    hahah ja maar ja ook jij word ouder, maar jij kan het wel bijhouden hahaha da tmoet je me toch ff leren πŸ˜‰
    kuss

  37. marion zegt:

    haha zie dat je het voorzien heb op de spraarpotten hahaha πŸ˜›

  38. Ook voor jullie de beste wensen en jammer dat de sneeuw alweer weg is he.
    Er komt weer regen aan, we krijgen ook nooit onze zin he ahhhahah

  39. Bengeltjuh zegt:

    Jullie ook alle beste wensen en veel plezier!

  40. Emmelinda zegt:

    @Marion; Grinnik, maar ja ik heb deze gemaakt, dat scheelt ook alweer. Kleine voorsprong πŸ˜‰

    Hihi ja ik moet shoppen. Dat moeten ze toch wel voor me over hebben? Ghehehe

    Knuffff

    @Leidse Glibber; Dank je wel Glibbertjuh. Ja ik vind dat echt jammer. Je hoeft nou niet meer weg te duiken in je jas maar het uitzicht is stukken minder mooi. Alles liever dan regen hoor. Jakkes.

    @Bengeltjuh; Dank je wel meissie, maak er iets moois van πŸ˜€

  41. Geertje zegt:

    Jullie ook Emmelinda!!!
    Nog een stressdageje morgen (al die grmbl boodschappen) en dan heerlijk relaxt!!!
    Wens je een geweldige avond nog!!!

  42. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Geertje!

    Ja die boodschappen zijn het ergst. Wij hadden vorige week woensdag het meeste al gehaald. Is wel handig maar ook irri want de koelkast staat bomvol. Er kan niks meer bij maar ook niet er uit zonder eerst te moeten schuiven met alles hahaha.

    Voor jou natuurlijk Γ³Γ³k een hele gezellige avond! Dikke knuffff

  43. O jee, dat oog-laseren is toch nog
    ERGENS goed voor geweest: ik kon het wel lezen! (maar 3 x voorbij laten rijden πŸ™‚ ).
    Kon je nog een beetje rondkomen van die kinder-rekeningen? Of moeten ze een krantenwijkje erbij? πŸ˜‰
    Fijne dagen gewenst! (Die koelkast ruimt zichzelf dan weer op, dat is weer een voordeeltje!)

  44. Emmelinda zegt:

    Hoeraaaaa hihi. Ik moet het er als tip bijzetten. Eerst ooglaseren, dan kerstwens lezen ghehehe.

    Die krantenwijk is op zich nooit een slecht idee. Komen ze eens met die luie reet van de bank πŸ˜› Geintjuh. Het is uitverkoop, dus ik kom wel een eind. Ben niet veeleisend, dat scheelt (*verzwijgt villa-wens*)

    Hahaha ja nou! Als ik niet oppas (ze kwijlen hier zo als ze in de buurt van de koelkast komen) is de koelkast in no time leeg en kan ik alsnog boodschappen gaan doen πŸ˜‰

    Dank je wel. Voor jou ook hele fijne dagen! Geniet er lekker van!

  45. morris zegt:

    je verzoeklog staat er πŸ˜‰
    Eeuwige roem valt je ten deel….;-)

  46. Emmelinda zegt:

    Oh whaahaa, ik ben net wezen spieken, mijn reader riep namelijk dat ie een logje van jou gevonden had.

    Maareuh..die roem verdien je zelf hoor. Knap hoor, om een logje op verzoek te schrijven. Dat kan ik niet hoor πŸ˜‰

  47. J@n. zegt:

    Til niet te zwaar aan die kerstkaartjes, het is toch leuk om er een hele sliert van te hebben, net als de reacties op je weblog!

  48. Emmelinda zegt:

    @JAn; Hahaha ik lig er ook niet wakker van. Het is meer dat ik me er wel eens om verbaas. Vandaag heb ik een paar keer om me heen gehoord dat men nog “moet” schrijven en dat ze er een hekel aan hebben. Dat heb ik afgelopen week al meer gehoord. Daarom ga ik er over nadenken. Ik denk er wel eens over om daar mee op te houden, met het schrijven. Maar stiekem is het dan toch weer leuk als je een kaartje binnenkrijgt. Ik weet ook niet psies wat het nou is πŸ˜‰

  49. Elise zegt:

    Goedemorgen, kom je even fijne Kersdtdagen wensen,

    Elise

  50. Emmelinda zegt:

    Hoi Elise,

    Dank je wel. Voor jou natuurlijk ook hele fijne kerstdagen! Maak er iets moois van!

  51. Pasula zegt:

    Hee wat leuk, ik kan hem nu wel zien en dat met Firefox!!!!
    Dankjewel voor je mooie wens. De mijne ken je al, maar ik wil je toch nog even een warme groet brengen. Geniet van de mooie dagen Emm.!

  52. Emmelinda zegt:

    Huh, dat is grappig. Dus het gaat wΓ©l?

    Dank je wel meissie, dat ga ik zeker doen. En jij ook, dat weet ik helemaaaaaal zeker!

  53. Billy zegt:

    jij ook van harte, een fijn kerstfeest en alvast een spetterend 2008 toegewenst, Emmelinda!

    Geniet van alles om je heen…

    Liefs,
    Billy

  54. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Billy, dat ga ik ook zeer zeker doen! Maak er iets moois van he? πŸ˜€

    Liefs,
    Emm

  55. Marika zegt:

    Whahaha nou na 3 pogingen heb ik het kunnen lezen! Jij ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig en creatief nieuwjaar met veel nieuwe logjes. :o)

  56. Emmelinda zegt:

    Hihi klantenbinding he πŸ˜‰

    Dank je wel, ik ga natuurlijk heel erg mijn best doen. Hier en daar een sabbatical natuurlijk. Geintjuhhh

  57. Dinie zegt:

    Beter laat dan nooit:

    (prettige kerstdagen laat ik maar zitten)

    Een heel gelukkig , gezond en liefdevol 2008!!!

  58. Emmelinda zegt:

    Hihi, zo is het dus laat ik jou ook heel snel een gezond, gelukkig en gezellig 2008 toe wensen!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

