Niet storen a.u.b.

Niet storen, we hebben het druk. Errug druk.

Al een poosje liet Marc zo nu en dan eens wat vallen. Neuh, ik hoefde het niet op te rapen want het ging tussen neus en lippen door. Scheelt weer bukken he. Hij zou eigenlijk wel eens zijn elpees willen overzetten op van die kleine onderzettertjes. Cd’s ja. Nou heb ik hem meteen door natuurlijk. Ik ken hem ondertussen wel. Het is gewoon een smoesje. Een smoesje om weer eens lekker bij Mediamarkt tussen de hebbedingetjes te neuzen. Nou vind ik dat ook altijd wel leuk. Maar op die manier neuzen kost geld. Zeker weten. En in dit geval was ik niet helemaal overtuigd, hoe goed hij het ook bracht.

Ik vind namelijk dat die elpees leuk zijn om nostalgisch naar te kijken en daar houdt het mee op. Die nummers zijn zo van internet te downloaden. Zonder nieuw soort platenspeler die daarna niet meer gebruikt zal worden. Zijn argumenten dat je er dan speledingen bij krijgt om muziek te gaan mixen hoonde ik weg. Ja duh, zulke smoesjes heb ik zelf ook altijd. Die tactiek heb ik immers uitgevonden? Het komt er toch nooit van, dat weet ik nu al. Daarbij zijn die progjes gewoon te downloaden los aan te schaffen. Maar goed, omdat het gisteren koopzondag was en we zin hadden om een boel mensen op de hak te trappen, in de zij te porren en eens flink links en rechts te duwen (de voorstress van de kerst wegwerken weetjewel. Niet dat we die hebben. Nou ja, wel kerst maar niet die stress. Het was gewoon leuk om te schrijven.) gingen we op pad. Om te kijken. Zei Marc. Duh. *trekt met wijsvinger even vel onder oog naar beneden en laat het weer terugveren* Leer mij Marc kennen.

Terwijl hij de winkel doorwandelde op zoek naar de platenspelers wees ik hem de weg. Tsja soms moet je ze ook alles leren he? *rolt theatraal met de ogen*. Bij de apparaten aangekomen wapperde ik mezelf met de prijskaartjes wat koelte toe want de temperatuur leek bij het zien van de prijzen daarop wel dubbel zo hoog te zijn geworden. Meteen zocht ik in mijn tegenargumentenarchief. Brabbelde wat over losse snoertjes, eventuele plugjes, lange rijen bij de kassa en probeerde hem zo op andere gedachten te brengen. Dat lukte deels. (Tsja wat in de kop zit…). Resultaat was dat we naar Dynabyte gingen om te vragen naar advies. Advies is gratis en je hoeft niet zo te slepen. Toch?

In deze winkel drentelde ik langs de rekken. Net doen alsof je het niet ziet, scheelt geld. Tot mijn oog ineens op software viel *plok*. Software om video’s en cassettebandjes over te zetten op de computer. Plus een doos met een soortgelijke inhoud om elpees over te zetten zonder daar zo’n speciale pick-up voor aan te hoeven schaffen (kijk, dat aanschaffen is het probleem nog niet. Maar waar lÑÑt je die meuk?). Op slag werd ik enthousiast. Tsja zo flexibel ben ik dan ook wel weer, ghehehe. Dit hadden we nodig. Sterker nog, dit MOEST echt een eerste levensbehoefte zijn, ik voelde het gewoon (denkend aan al die bandjes thuis met waanzinnig leuke opnames die nu maar liggen te liggen). Kirrend wees ik naar de vitrine waar een apparaatje lag dat onmogelijk onder de kerstboom kon ontbreken. Met mijn naam op het etiketje natuurlijk.

Zo komt het dat we het bezoek voor de kerst afgezegd hebben, de meiden gedumpt uit logeren gestuurd en het viergangendiner de diepvries in mikten. We eten wel een boterham uit het vuistje als we daar tijd voor kunnen vinden. De bel is uitgetrokken en de telefoons in huis zijn vakkundig gesaboteerd. Immers..

We hebben de komende dagen echt wel belangrijkere dingen te doen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

51 reacties op Niet storen a.u.b.

  1. Ans zegt:

    Ik zal jullie niet storen, lees dit maar als je even tijd hebt!!!!!
    Ik heb nog wel een paar platenspelers en een gigavoorraad platen.
    Maar ik wens je nu dus maar luisterrijke kerstdagen en omdat je dit waarschijnlijk pas na de kerst leest vanwege tijdgebrek wnes ik je ook alvast een luisterrijk nieuwjaar!

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Ik heb nog even tijd. Marc zit te zweten met de gebruiksaanwijzing. Dit ligt niet aan de temperatuur in huis maar het ontbreken van voldoende info. Er komt al geluid uit. Heerlijk eens andere muziek dan kerstplaatjes hihi.

    We hadden ook nog een platenspeler. Maar die zou ook alle ruis overnemen dus moet er een speciaal tussenstuk bij. Dat zou eerst betekenen dat je een nieuwe pick-up moet hebben maar door dit speciale losse gevalletje is dat niet nodig. Scheelt weer ruimte en geld hihi.

    Nu moet ik weer gaan. Even assisteren (lees;commentaar geven). Anders vliegt er straks nog een boom door de kamer πŸ˜› (wel een leuk kersteffekt trouwens. Weer eens iets anders hahaha)

    Voor jou ook hele fijne dagen Ans! Geniet er maar lekker van πŸ˜€

  3. ~Tina~ zegt:

    Wat is dat voor wonderapparaat dan?
    Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt hoor.
    Veel plezier met het overzetten van alle elpees, bandjes en video’s.
    Hele succesvolle kerstdagen dan maar!

    Groetjes en liefs van Tina

  4. J@cQu3L!n3 zegt:

    Ojee daar gaat dus jullie Kerstvakantie. Geniet van alles wat je nu te zien en te horen krijgt.

  5. hahhahahhah herkenbaar, ik zeg ook altijd we gaan alleen kijken en komen dan toch met het een en ander thuis.
    Wij hebben alle LP’s destijds op minidisc gezet, was een wintertje werk maar wel handig.
    Alleen,……………….zit ik nog met mijn video’s en cassette bandjes.
    Dynabite zei je he hahhahaahhaahhhha.

  6. Wanda zegt:

    Ik wens je veel plezier toe met het overzetten. En die vliegende kerstboom had ik best wel willen zien. πŸ˜‰ LOL.

    Maar aangezien ik op je vorige logje niet heb gereageerd wens ik je fijne kerstdagen en een zeer gelukkig 2008 toe.

    Alle liefs, knieknuxx,

    Wanda

  7. Emmelinda zegt:

    @Tina;Het is een soortement kastje dat je tussen pick-up en laptop/pc zet. Zo’n zelfde hebben we ook voor video’s en cassettebandjes. Niet te vroeg juichen, eerst kijken of het werkt ;). maar dank je wel, dat kunnen we wel gebruiken hihi. Fijne kerstdagen Tina!

    Veel liefs en groetjes!

    @J@cqueline; Hahaha de kids zijn bang. Ik zei voor de gein dat ik een account ga aanmaken op youtube om die kinderfilmpjes van ze te plaatsen πŸ˜›

    @Leidse Glibber; Wat is dat toch he? We gingen ook “alleen maar kijken voor een andere auto”. Een paar uur later hadden we een handtekening gezet.
    Grinnik, ik vreesch ook met grote vrezen dat er ontzettend veel tijd in gaat zitten. De elpeeverzameling valt nog wel mee, maar tel je de cassettebandjes en de video’s er bij…pffff dan hebben we wel genoeg te doen tot kerst volgend jaar ghehehe. Mooi, schaffen we die ook meteen af πŸ˜‰

    @Wanda;Dank je wel, ik ga Marc zo een andere elpee geven want “that’s what friends are for” komt me zo ongelooflijk de strot uit op het moment. Die heeft ie om te testen. Ik heb zo het idee dat er nog wel een vervolglog op komt ;). Misschien inclusief vliegende kerstboom. Zet ik de camera standby. Heb ik een leuk filmpje voor boven die log hahaha.

    Ja heee, dat kan niet hier he. Hup. terug naar de vorige log. πŸ˜› Geintjuh. Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen toe meissie. En een gelukkig 2008 natuurlijk.

    Knieknuxx πŸ˜€

  8. marion zegt:

    hahah jij bent goed πŸ˜‰
    xxxx
    fijne dagen veel plezier

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik πŸ˜‰

    Jij ook heel veel plezier meis, maak er iets mooi van en geniet maar lekker!

    Knuffff

  10. Remco zegt:

    jemmig zeg die tip had ik je ook gratis kunnen geven over die software. maar zit alles bij dat softwarepakket of heb ej nog extra’s nodig ik zit er ook aan te denken. had al een kastje gezien die je tussen pc en platenspeler kon zetten met benodigde software en t neemt minder ruimte in dan nog een platenspeler erbij πŸ˜›

    wow dit is geloof ik de eerste keer dat ik hier zereneus reageer bel de krant en t journaal.

    voor zover ik nog niet gedaan had fijne kerstdagen ondanks die droge boterham en zoalleen in huis πŸ˜‰
    nee ik ga geen “eenzame kerst” zingen πŸ˜›

  11. Emmelinda zegt:

    Hihi die Remco toch *weigert te bellen maar neemt het op met de oude camera om het straks digitaal over te kunnen zetten*. Volgens mij is het wel eens eerder voorgekomen maar al een hele poos terug. Misschien wel kerst vorig jaar hihi. Wat betreft het softwarenpakket lijkt het zo allemaal genoeg te zijn. Het pakket is van Magix en daar zit dat zo’n kastje in. Waarschijnlijk bedoel je hetzelfde kastje/pakket. Met dit pakket kun je ook cassettes opnemen en importeren. Er zitten 40 studio-effecten bij om de opnamen te optimaliseren. Je kunt het ook omzetten naar mp3. Hihi lijkt mij ook handiger dan een extra platenspeler op de oude platenspeler te zetten.

    Dank je wel, we spugen wel op die droge botrham (besmeren kost teveel tijd, dat gaat weer ten koste van die muziek omzetten ghehehe).

    Hihi, doe ook maar geen moeite, met al die muziek tijdens het experimenteren hoor ik het niet eens πŸ˜‰

    Maareuh…fijne kerstdagen he πŸ˜€

  12. rietepietz zegt:

    Whahahahaha, Emmelinda wat schrijf je toch geweldig * en wat ben je toch slim*
    Ik moet er niet aan dΓ©nken om dat soort zooi uit te moeten zoeken maar jij hebt daar gelukkig “je personeel” voor .
    Ik heb een man met een ernstige vorm van “digibetus” en hij wil er geen medicijnen voor ( of liever tegen ) slikken .
    Onze L.P. ’s blijven dus nostalgisch in de rekken staan , moet kunnen .

    Wordt dus een heel aparte kerst voor jullie maar vast heel sfeervol en gezellig ,precies zoals ik het jullie wens !
    lieve kerstgroetjes , Riet

  13. rietepietz zegt:

    O solly , ik zag nu pas dat het log “niet storen ” heet , ik trek de reactie terug . Ik heb niks gezegd dus , dat je niet denkt dat ik je rustig kom storen als jij niet gestoord wil worden !* denkt ” hoezo wΓ³rden*
    Nogmaals groetjes , maar dit keer gestoorde groetjes !

  14. Emmelinda zegt:

    Oh hihi, wat ben je toch ook een schat he (en dat terwijl je er zelf ook wat van kan!). Dank je wel.

    Grinnik, het scheelt ook weer een boel pietermannetjes wanneer je een man hebt met een ernstige vorm van digibetus. Marc leest ook nog eens al die vakbladen dus veel blijft er niet geheim. Ik vraag me trouwens nog iets af. Stel dat elpees van ons zo meteen digitaal te beluisteren zijn, wat gebeurt er dan met die zwarte schijfjes? Die gaan vast weer gewoon terug in de kast waar ze stonden hahaha. Of ik moet ze op marktplaats zetten. Ben alleen bang dat Marc daar anders over denkt. Hij is helemaal niet bewaarderig maar in dit geval is het weer iets anders. Misschien dat ze een digitale elpeevergruizer kunnen ontwikkelen? Dan vind ie het vast leuk om er iets anders van te kneden ofzo hahaha.

    Dank je wel Riet. Ik hoop dat de kids op hun logeeradres er ook zo over denken hahaha. En onze buren hahaha.

    Hele gezellige en vrolijke kerstdagen Riet!
    Dikke knuffff

    Pee-es;Ik was al gestoord. In een (voor mij) prettige vorm dus dat geeft helemaal niks. En gestoorde groetjes zijn al helemaal welkom hahaha πŸ˜€

  15. Marika zegt:

    Oh zoiets wil ik ook nog eens hebben, om videobanden om te zetten naar digitaal. Daar hebben ze een of ander kastje voor om video en pc met elkaar te verbinden incl. bewerkingssoftware, was iets van 90 euro dacht ik. Ben alleen de naam ff kwijt. :o)

    Nu kan mijn pc dit wel trekken, met die oude kon ik dat wel vergeten. πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    @Marika; Yep, dit is dus zo’n kastje. Ik heb nog een heleboel leuke filmpjes van de kids die nodig eens op schijf moeten. Ik was meteen enthousiast natuurlijk. Wat idioot dat we dat nooit eerder gekocht hebben zeg hahaha.

    Hihi pas maar op, na de aanschaf van zo’n kastje staat je nieuwe zo vol hahaha πŸ˜‰

  17. peet zegt:

    He die Emm alles ok? gheheh leuk verhaal weer, ik wil jullie nog even fijne kerstdagen wensen en hoop nog voor 2008 met je te bloggen. Knuffel van peet en de dieren

  18. rietepietz zegt:

    Ik werd al gestoord van de gedachte dat je door mij gestoord bent , hahahaha!
    Maar gelukkig wΓ‘s je dat dus al , misschien voel ik me daardoor wel zo thuis op jouw log want Γ©rgens spoor ik natuurlijk ook niet helemaal denk ik .
    Je hebt vast gelijk dat de L.P.’s gewoon op hun plek blijven , onze L.P.s gaan onder géén voorwaarde het huis uit voor we morsdood zijn !
    Gestoord? zal best wel maar we hebben tΓ©veel herinneringen aan al dat “zwarte goud” ( van oud) .
    Ik heb wéér niet gereageerd , niets gezegd dus , ssssttt

  19. Emmelinda zegt:

    @Peet; Haaai Peet, ja hoor alles is oke. Eigenlijk wil ik dat Marc alles tegelijk installeert. Ik wil filmpjes zien. En overzetten. Etc. En wel snel. Nu. Maareuh…dank je wel.

    Natuurlijk wens ik jou ook hele fijne kerstdagen, geniet er maar lekker van. Dat loggen in 2008 komt in orde, doen we πŸ˜‰

    Dikke knufffff

    @Rietepietz; Hahaha ja het zal iets zijn van soort zoekt soort he? πŸ˜‰ Of je moet dol zijn op geel en roze. Dat kan het natuurlijk Γ³Γ³k zijn ghehehe.

    Hier idem dito. Die elpees zijn van Marc op een enkele van mij na. Kleeft zoveel stof herinnering aan. Dat gooi je niet zo maar even weg. Op zolder heb ik nog een heleboel cassettebandjes. Wat ik er tot voor kort mee moest wist ik ook niet maar wegdoen vond ik zo zonde. Het vreet geen brood (wel broodnodige ruimte maar goed, da’s een ander verhaal hahaha) dus laat maar staan. Nu kan ik er eindelijk iets mee gaan doen.

    Hihi, ik doe net of ik niks gelezen heb. Ik moet immers Marc assisteren. Installeert ie voor straf straks die andere niet voor mij ghehehe πŸ˜‰

    Knufffff

  20. fijnegozer zegt:

    Whahaha, ja het kan soms raar lopen Emm. Fijne feestdagen, ik zal jullie niet storen hoor.

  21. Emmelinda zegt:

    Hihi ik moet er om nog iets lachen; het scheelt ook weer een heleboel kerstnummers. Niet dat ik daar iets op tegen heb hoor. Op de een of andere manier horen ze bij deze tijd van het jaar hahaha. Maar waarom steeds dezelfde en zo ontzettend vaak? Nu Marc intensief met die platencollectie bezig is hoor ik weer die heerlijke nummers uit de jaren 80 (waar ik een hekel aan kreeg omdat ze zo vaak gedraaid werden hahaha :P). Genieten dus!

    Voor jou ook fijne feestdagen Gozertje!

  22. J@n. zegt:

    En zo krijgen de vrouwen toch altijd weer hun zin. Een slimme meid is op haar oekomst voorbereidt.

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi en in dit geval hebben we zelfs allebei onze zin. Marc zit hier dolgelukkig plaatjes te pluggen. TiΓ«sto mag wel uitkijken hahaha πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Bij de weg (By the way), is je kerstman incognito? Hihi

  25. Nicky zegt:

    Dat wordt een geweldige Kerst! Veel plezier!
    Groetjes,
    Nicky

  26. Emmelinda zegt:

    Reken maar (1+1=???), die zullen we niet gauw vergeten hahaha.

    Fijne kerstdagen πŸ˜€

    Groetjes terug!

  27. Youke zegt:

    Ik heb ook software om cassettebandjes op te nemen. Heeft me niets gekost (Adobe Audition). Maar ja, daar kan je geen elpees mee opnemen.

  28. Emmelinda zegt:

    Hihi en daar was het hier nou net om begonnen ;). Leuk he, om die cassettebandjes op te nemen. Ik ben benieuwd wat er uit komt…

  29. Bettina zegt:

    Lief Emm, dat je toch nog ff langskwam op mijn logje hihi…leuk speelgoed blijft het hΓ¨, ik wil ook wel mijn 100 (pak ‘m beet ;-)) bandjes overzetten, eeeuwig zonde dat ik ze nu niet meer kan gebruiken/horen!!
    Veel overzet- en speelplezier dan maar
    hihi!!
    O.t: met schoonzus gaat het ietsjepietsje beter: ze kan rechtop zitten, dat is al heel wat…;-)
    Vermaak ze deze dagen lieve Emm!!!
    Knufff Bertussie πŸ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    Ho Ho Hoi Bertjuhhhh,

    Hihi ja effies een kerstgroet brengen :D.
    Heerlijk, zulke nieuwe technische snufjes. Ik heb ook nog zoveel cassettebandjes. Eigenlijk vraag ik me af of het de moeite is om ze over te zetten hahaha. Zoals we vroeger bij de radio zaten om snel iets op te nemen zonder dat er tussendoor gekletst werd. Dacht je het nummer helemaal te hebben, eindelijk na al die tijd, kwam die @$#@ dj er weer doorheen hahaha. Dus zo staan ook veel nummers op die cassettes omdat ik het maar opgegeven had onder het mom van beter iets dan niets hihi. Ach ja, maar zelfs dat is nostalgie en leuk om terug te horen. Er zijn ook veel stukjes waarin ik met mijn schoolvriendinnen liedjes zong enzo.

    Ha, dat klinkt al hoopvol. Ik ben blij dat ze al zo ver is. Brrr het is toch griezelig he?

    Ze vermaken? Ja heee dat doe ik het hele jaar door al. Ik heb nu vrij :P. Geintjuhhh . zal ik doen, ik ga me zo eens even aankleden hahaha. Veel plezier meissie!

    Dikke knufff

  31. galder zegt:

    dus de komende weken ook geen nieuwe logjes zeker ?

  32. Belinda zegt:

    Hahahaha nou heel veel succes met het omzetten dan maar! Voor jullie een geweldig omzettende kerst toegewenst!

  33. Emmelinda zegt:

    @Galder; Hahaha kans is groot van niet idd. Of het moeten logjes zijn over kerstbomen die door de kamer vliegen vanwege ergernis(omdat niet lukt wat ie van plan was) of wurgneigingen. Tenzij ik gewurgd ben. Dan is het natuurlijk meteen over πŸ˜‰

    @Belinda; Hihi het lijkt er op dat het gaat lukken. Een elpee is al overgenomen. Hopelijk was dat geen beginnersmazzel en dat het nou afgelopen is. Begin wel honger te krijgen. Zo meteen nog maar een bammetje nemen ghehehe.

    Hihi dank je wel, gezellige kerstdagen boor jou en je familie! Dat jullie maar wel van het kestdiner mogen genieten hahaha πŸ˜‰

  34. Emmelinda zegt:

    euh..kerstdiner natuurlijk πŸ˜‰

  35. Ik lees het al gaat niet zo makkelijk als op de verpakking stond he hahhahaahhahah

  36. Geertje zegt:

    Hahahahahha!
    Nou daar hoef je hier niet mee aan te komen met eerste kerstdag!
    Leuk dat jullie zo’n mooi apparaat hebben gevonden!
    Wij hebben wel nog steeds een draaitafel; geniet van al die ouwe elpees….

    Geniet ze van alles Emmelinda!
    En nog een geweldige tweede kerstdag! :-))

  37. morris zegt:

    O dat is een heel mooie invullig van de kesrt Emmelinda! Super……leuk toch die muziek.
    Maar als ik je logje nog eens terug lees ben je geen haar beter dan Marc πŸ˜‰

    Ik kende het apparaat niet….ik sta op het punt om donderdag naar de winkel te gaan!

    Veel plezier met de muziek!

  38. morris zegt:

    kerst dus ipv kesrt……..excuse me, maar dat ligt niet aan mij, maar aan éénn glaasje witte wijn (teveel)

  39. * Garfjeuh * zegt:

    Wij hebben toch enkele jaren geleden de meeste van onze elpees verkocht.
    De origineelste hebben we gehouden.

    Ik hoop dat jullie fijne Kerstdagen hadden.

    Groetjes.

  40. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Grinnik, zit niet zo te lachen jij :P. Maar het klopt, er moest iets belangrijks gedaan worden dat niet vermeld stond. Ik twijfel nog of ik er een log aan zou wijden, daarom vertel ik het nog even niet hihi.

    @Geertje; Gek he, nou die cd’s de gewoonste zaak van de wereld zijn ga je die elpees met hele andere ogen bekijken (tsja nog even bij de plastisch chirurg langsgeweest ghehehe). We hebben toentertijd bij de nieuwe stereoset gespeciaal een pick-up laten importeren om het compleet te hebben. Je weet maar nooit of je dat nog eens nodig hebt. πŸ˜‰

    Dank je wel Geertje, het lukt perfekt, dat genieten. Ik hoop dat jij ook geweldige kerstdagen hebt πŸ˜€

    @Morris;Whaahaa jij mag geen logjes meer teruglezen hoor. Maar je hebt gelijk. Die hebbedingenwinkels vind ik ook reuzeinteressant. Ik moet (van mezelf) wel eerst goed denken of we dat werkelijk nodig hebben. Marc lijkt hier iets impulsiever in (niet alleen lijken hahaha) want die ziet wel weer hoe of wat terwijl ik me afvraag waar ik zo’n 2e platenspeler kwijtmoet. Zo’n klein kastje is veel makkelijker weg te werken. Even verderkijken is toch wel handig πŸ˜‰

    Grinnik, mocht je donderdag hulp nodig hebben dan hoor ik het wel (of niet, die koptelefoons he ;))

    Hahaha kijk maar uit, er is een reclame een ontzettende hit geworden door typvouten ;).

    @Garfjeuh; Hihi nou ik heb dat idee wel eens geopperd maar de blik van Marc vertoonde allerlei rare verschijnselen. Ik heb maar niet verder aangedrongen hahaha.

    Ja hoor, het zijn heerlijk muzikale kerstdagen hihi. Geen Wham, Chris Rea en Mariah Herrie dit jaar *grinnikt*. Ik hoop dat jouw kerst ook heel fijn is!

    Groetjes terug πŸ˜€

  41. J@n. zegt:

    De kerstman gaat er van tussen Emmelinda.
    Nog een hele fijne tweede kerstdag.
    J@n.

  42. Emmelinda zegt:

    Goeie reis Kerstman *zwaait*
    Ik wens jou ook nog een hele fijne 2e Kerstdag J@n! πŸ˜€

  43. galder zegt:

    lukt `t al een beetje ? of is de kerstboom al door de ruit gegaan van ergernis ?
    galderse groeten !

  44. Emmelinda zegt:

    Hihi ik heb mijn stressbal tot moes geknepen in de tussentijd. Geintjuh. Het gaat heel prima eigenlijk. Boven verwachting. TiΓ«sto kan wel inpakken πŸ˜‰

    Greetz trug!

  45. “Maar KIND…! Ik LAAT dit soort dingen doen, delegeren nietwaar? Vrouwe Pecunia? Nee lieve, geheel belangeloos! Door een vrindje van mij… is toevalligs iets hoogs bij JVC, je begrijpt het wel… O jazeker! Het nieuwste van het nieuwste tot zijn beschikking, vanZELF! En gunst, waar zou ik de TIJD vandaan moeten halen! Tussen al het tennis en golf… en alle KERST-borrels in deze tijd (hik)!”

    (*Ondertussen denk ik: HEBBEN HEBBEN HEBBEN!*)

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha, dat ken ik; dat “hebben, hebben, hebben.” Soms slaap ik er zelfs niet meer van :P. Nu trouwens ook niet. En dat terwijl we het hebben. Verslavend zulke hebbedingen hoor πŸ˜‰

  47. Pasula zegt:

    Hahaha ik kan me dan geen betere besteding van de kerstdagen voorstellen voor jou. Ik zie jullie al bezig met zijn 2-tjes. (Ja op DIE manier hoor, niet op die andere).
    Ik hoop dat de komende dagen in muzikale harmonie zullen verlopen met veel apparaatjes om een en ander in goede banen te gelijden.. hehehe

  48. Emmelinda zegt:

    Whaahaa welke andere manier *kijkt heel onschuldig*.

    Grinnik…dat is trouwens een goed idee, dat met die vele apparaatjes om het een en ander in goede banen te kunnen dingessen. Straks ff terug naar Dynabite πŸ˜›

    Pssst..Marc is vandaag werken. 3 maal raden wie er zo meteen mee gaat zitten prutsen? ghehehe

  49. vonnieb zegt:

    Zo te lezen hebben jullie een zeer musicale kerst gehad ghehehehe πŸ™‚
    Nog tijd gevonden voor het broodje uit het vuistje…??

    Fijne dag vandaag meis
    Liefssssss -X-

  50. Dinie zegt:

    En??? gelukt allemaal? Toch vraag ik me af hoe je die elpees dan opneemt/afspeelt zonder een pick-up (ik heb trouwens gewoon alles gedownload via kazaalite/limewire. Maar goed niet alles is nog gelukt/gevonden, hoor!)

  51. Emmelinda zegt:

    @vonnieb; Hahaha ja zeker weten. Weinig tot geen kerstnummers gehoord eigenlijk. Zelfs voor brood was er geen tijd. Ben dus ook niet bijgekomen van de kerst hahaha

    Ik wens jou een hele fijne maandag
    Dikke knuffff

    @Dinie; Het moet wel via een pick-up maar die hadden we al. Marc wilde zo’n pickup waar zo’n ruisonderdrukking in zat er bij kopen. Ik snap nog steeds niet trouwens waaromtie het niet gewoon van internet haalt maar ik zeg niks, ben veel te blij met mijn speeltje om films over te zetten hahaha.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

