Fijne jaarwisseling allemaal!

Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2008!!!

Tsja. Het is zo ver. Plechtig deel ik mee dat het er op zit. Dat dit mijn laatste logje is.

Nee gekkies, ik hou er niet mee op *kijkt naar teleurgestelde gezichten*. Ik bedoelde gewoon het laatste logje van 2007. Terugblikken doe ik ook dit jaar niet (lekker puh) wegens lui sentimenteel gedrag mijnerzijds *wijst traditioneel wederom naar rubriekenindex*. Vooruitkijken wel.

Daarom heb ik weer een rubriek aangemaakt om volgend jaar te vullen met zelfgebakken onzin schrijfsels en jullie reacties. Mijn voorraad notitieblokjes is bijgevuld (opruiming in de stad he, ghehehe) dus onderweg kan ik ook het een en ander krabbelen. Dan nu tijd voor het serieuze werk:

Ik wens jullie, trouwe watzegjemenoulezers, een fijn uiteinde en voor 2008 een liefdevol, gezond, vrolijk, inspirerend, gezellig, fenomenaal, vredig, succesvol (log-)jaar! Geniet lekker van oudejaarsavond. Weesch voorzichtig met vuurwerk. Het logt een stuk minder makkelijk zonder vingertjes en oogjes.

Graag tot volgend jaar!

*Omdat ik vorig jaar met iets spetterends wilde afsluiten en daarbij mijn tong uit mijn mond hing en in het wilde weg een spetterregen op jullie afvuurde (en daarna een half uur bezig ben geweest mijn scherm schoon te bikken vanwege meegekomen etensresten) heb ik dit jaar stand-in’s gebruikt (zie foto boven deze log). Doen ze in de filmbizz namelijk ook.

NieuweBlogjes. Mocht het lijken alsof dit oudejaarslogje verrekte veel op dat van vorig jaar lijkt, dan kan dat goed kloppen. Sterker nog. Hier en daar heb ik er iets uitgepikt, gemengd en schaamteloos in een nieuw logje gepropt. Tsja ik kan niet altijd origineel doen he. Het is tenslotte vakantie en al dat eten is zo geestdodend. O zo. *steekt tong uit*. Volgend jaar beter hahaha.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2007. Bookmark de permalink .

61 reacties op Fijne jaarwisseling allemaal!

  1. Leven zegt:

    Jij ook een fijne oudejaarsavond gewenst Emmelinda!
    En je weet ’t hΓ©, al die herrie om 12 uur komt uit Hanevoet haha.

  2. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie, ik zal aan je denken als ik dat geknal van die kant hoor hahaha :D. Veel plezier he!

  3. Leven zegt:

    En niet te vergeten de oliebollen walm morgen, die komt ook van hier.Hans bakt ieder jaar een hele lading!

  4. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha, ik las toevallig vanmiddag een tip tegen die walm. Dan schijn je een pan er naast te moeten koken met azijn er in. Ik had nog zitten denken om zelf ook aan het bakken te slaan. Het is bij denken gebleven hahaha πŸ˜‰

  5. Bettina zegt:

    Ha die Emm, meis een hele gezellige jaarswisseling, knal ze eruit zou ik zeggen!!!
    Ik kom vanaaf ook nog met een logje over de laatste dag van dit jaar, tenminste wat plaatjes haha! Wie weet zometeen bij de sjet? ;-D), liefszxxx Bert
    Oh ja, dat ‘fijn uiteinde’ ja hoor *grinnik* keb best een fijn uiteinde haha…!

  6. Emmelinda zegt:

    Whaahaa wees er maar zuinig op, op dat fijne uiteinde :p ghehehe

    Dank je wel meissie, jij ook heul veul plezier met je gezinnetje!

    Ik kom strakkies nog even kijken. Misschien nog wel even op de sjet maar dat weet ik niet zeker. Wil even een logrondje doen (ben wat achter hihi) en dan nog een spelletje met de kids. Had ik beloofd πŸ˜‰

    Dikke knuffffff

  7. Leven zegt:

    goeie tip Emm van die azijn, maar hij bakt ze de laatste jaren in de tuin en bij nat weer in de schuur , ik was nooit zo verrukt over die walm in huis en zeker niet als ik boven schone was aan de lijn heb hangen grrr.De oliebollen zijn overigens gewΓ©ldig die hij bakt hoor!

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi nou weet je, azijnlucht vind ik ook niet echt geweldig maar die walm van oliebollenbakken schijnt echt heel erg te zijn, kun je bijna knippen he? Heb je dagenlang plezier van en idd niet echt fijn als je frisgewassen spullen aan de lijn hangen. Hihi ik denk dat rond deze tijd heel veel schuurtjes als bakhut gebruikt worden. Die oliebollen zijn tenminste te eten…heel wat anders dan die gebakken sponzen van Albert Heijn enzo πŸ˜‰

  9. Leven zegt:

    Met een fles bier in het beslag krijg je er een lekker krokant korstje omheen jammie!Wij eten als avondeten oliebollen de hele avond en nacht oliebollen, de volgende ochtend als ontbijt oliebollen en daarna kunnen we over het algemeen geen oliebol meer zien en gaan we aan het gebak omdat onze middelste 1 januari jarig is!Boffen hoor, echte smikkeldagen*burp*

  10. Emmelinda zegt:

    Ohhhhh dÑÑrom is dat! Ik las namelijk een recept vanmiddag en daar stond bier bij de ingrediΓ«nten. Vroeg me al af of je dat er ook uit kon laten. Niet aan te bevelen dus, dat is extra lekker, zo’n krokant korstje.

    Hahaha dat was hier eerst zo met wafelbakken. Moet Marc toch maar weer een keertje doen. Was een familierecept. maar ja ze hadden nogal een hongerige familie dus een hoeveelheid wafels kwam daar vanaf, daar zou een weeshuis dolgelukkig mee zijn. Toch waren die binnen no time op *kijkt onschuldig*. Zooo lekker. Maar idd, daarna kunnen we er ook een hele tijd geen meer zien :D. Maar gebak is een afwisseling die vast heeeeel erg welkom is πŸ˜€

  11. claudine zegt:

    Lieve Emm,
    ik/wij wensen jou/jullie ook een sprankelend 2008 met heel veel liefde gezondheid en geluk toe. Groetjes en heel veel liefs Claudine

  12. Emmelinda zegt:

    Heeeej meissie,

    Dank je wel, daar ben ik heel blij mee! Ik wens je een hele fijne oudjaarsavond! Geniet er maar lekker van, veel plezier!

    Dikke knufffff

  13. Billy zegt:

    ik wens jou ook een gezellige jaarwisseling toe, Emmelinda!
    Vuurwerk doe ik niet aan, wegens te gevaarlijke en vooral, te duur!
    Alvast een gelukkig en gezond 2008 !!!

    Liefs,

    Billy

  14. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Billy! Jij ook veel plezier he?

    Psies, mijn idee. Ik geniet wel van het vuurwerk van de buren (en de bijbehorende stunteltoestanden). Is veiliger en goedkoper hihi.

    Thanks, ook voor jou een heel gelukkig, gezellig en gezond 2008!

    Liefs!

  15. Natazz zegt:

    Jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2008 gewenst.

    Ene pas op met vuurwerk

    liefs Natazz

  16. Emmelinda zegt:

    Dank je wel meissie, veel plezier op de laatste dag van het jaar he? πŸ˜€

    Hahaha wees maar niet bang. Daar blijf ik mooi uit de buurt. Marc zag de buum lopen met twee flinke pakketten onder de arm. Ik denk dat ik mijn filmcamera maar klaarleg, dat geeft weer hilarische beelden. En mooi vuurwerk natuurlijk. Als het uiteindelijk lukt hahaha.

    Dikke knufffff

  17. Ans zegt:

    Heeeee, dank je wel!!!!!!
    Natuurlijk wens ik jou ook een fenomenaal, grandioos, fantastisch en fantasierijk jaar (dan kunnen wij er tenminste ook van genieten, een beetje eigenbelang mag toch wel?).
    Een zalig uiteinde wens ik niet, daar heb ik ook altijd andere associaties bij.
    Maar gewoon dus een heel gezellige jaarwisseling!!!!!!!!!!
    Ik wens je maar niet meer alles wat je mij toewenst hahahaha, want daar had jij weer een mooi antwoord op.
    Maar het aller aller allerbeste voor 2008 en alle volgende jaren!!!
    En volgens mij is bier door het beslag goed voor het gisten (de biergist dus). Ach, bier is overal goed voor, het is ook een goede haarversteviger en sommige mensen drinken het ook nog graag (jakkie).
    Oliebollen bakken doe ik niet, 1 keer gedaan (lang geleden, toen mijn man nog leefde, trauma voor eeuwwig hahaha), was geen succes, heel zielige plakjes oliebol (olieplak dus) werden dat.
    Maar ik heb een zeer goed oliebollenbakkende vriendin die voor half Monnickendam oliebollen bakt en dus ook voor mij als ik thuis ben.Die zijn echt zoooooooo lekker knapperig, mmmmmmm.
    Maar ik ga dit jaar weer naar Arnhem en vorig jaar bakten Edwin en Karin zelf (in de wok) en die waren niet slecht, wat ze dit jaar doen weet ik niet, ik wacht wel af.

  18. Emmelinda zegt:

    Hihi graag gedaan :D, wow dank je wel voor dat fenomenale jaar dat je me toewenst! Ik verheug me er nu al op hihi. Grinnik, ja en dat met die fantasie en eigenbelang is ook weer goed voor mij want van dat genieten en die reakties van jullie kant kan mijn dag ook niet stuk. Dus als ik zo iedere dag kan vullen wordt het vanzelf een fantastisch jaar hihi. Grinnik…ik weet nu al iets om volgend jaar af te sluiten; ik heb gelukkig een heel jaar om een passend plaatje bij dat zalig uiteinde te zoeken hahaha.

    Iehh, nee ik moet ook niet veel van bier hebben. Al geniet ik er wel weer van als Marc lekker op de bank zit en een pilsflesje leeglurkt. Geef mij maar een cola light ofzo πŸ˜‰

    Grinnik, dus dat was geen nieuw gat in de markt, die olieplak? Marc vertelde net dat zijn vader wel altijd oliebollen bakte maar helemaal onder het vet zat. Lijkt me ook geen aantrekkelijk idee eigenlijk hihi. Dan maar op bezoek bij oliebakkende vriendinnen. Daar kunnen ze bij Appie Happie en de Hema nog een boel van leren he? Die oliebollenkraam hier op de markt is ook niet echt geweldig. Misschien moet ik toch maar eens plaats maken in de schuur om de buurt van een flinke walm te voorzien hahaha πŸ˜‰

    Veel plezier deze jaarwisseling bij Edwin en Karin! Met of zonder zelfgebakken oliebollen hihi πŸ˜€

  19. Ans zegt:

    Uhhh, ik weet niet of ik dat plaatje volgend jaar wel wil zien hahaha, waarschuw vantevoren dan even.

  20. Emmelinda zegt:

    Whaahaa. Nou euh…goed dan. Omdat jij het bent πŸ˜‰ ghehehe. Maar ja je weet het inmiddels wel; hier moet je eigenlijk altijd op je hoede zijn hahaha

  21. J@cQu3L!n3 zegt:

    Jullie ook een super 2008 en dat je volgend jaar nog maar veel logjes voor ons mag schrijven. Dan moet je morgen natuurlijk niet met vuurwerk gaan spelen. Anders typt het wat lastig

  22. Emmelinda zegt:

    Hahaha (dank je wel trouwens), nou het wordt vast een samenwerkingsverband met de buum. Niet dat hij er al vanaf weet hoor. Maar hij sleept het vuurwerk binnen, dat geklungel bekijk ik vanaf mijn veilige bank en als het een beetje meezit kan ik er nog een log van bakken ook nog. Begint 2008 helemaal mooi hahaha πŸ˜‰

  23. Oudejaarsdag moet ik er vroeg uit: zoonkind en vriend(inn)en ophalen van lang weekend weg… dan nog shoppen voor de avond, dan nog werken, dan eten, dan nog ff slapen, dan hele spul weer hier voor Het Uiteinde!
    Oliebollen worden dus gekocht (door BF!)… nix geen walm hier… nou ja, de volgende dag wel denk ik…. Het nieuwe jaar begint dus met walmen! (Waar niet?)
    Voor 2008 wens ik iedereen verse tandenborstels, waterbesparende douche-koppen, frisse was zonder walm en voldoende micro-vezel-doekjes! πŸ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, dat bedoelen ze dus eigenlijk met een frisse nieuwjaarsduik. Niks zwemmen in de zee. Gewoon een duik in het bad. Weg walm πŸ˜‰

    Fijne jaarwisseling Libra/weegschaal! Veel walmplezier ghehehe

  25. Wat een spetterend einde hahahahah, eegt scherm schoon want ook je stand-inn kan er wat van.
    En ach, lijkt op vorig jaar ???? alle oud en nieuws lijken toch een beetje op elkaar hahhaha.
    Voor jullie alvast de beste wensen en tot in 2008.

  26. morris zegt:

    Weer een zeer humoristisch stukkie, mooi hoe je dat iedere keer weer flikt, hoor!
    En ik wens je hetzelfde toe: veel blijdschap en geluk! en alles wat wenselijk is!

  27. Leven zegt:

    Heb je je neuskap en oordoppen al bij de hand?Hanevoet weet je wel….
    De boodschappen heb ik al binnen.
    Vroege vogel?Hoezo?’kBen altijd om 7uur klaarwakker en dan kan ik beter boodschappen gaan doen ipv iedereen hier wakker te maken.Om 8 uur is de supermarkt al open gelukkig;)
    Have a nice day, fijne jaarwisseling en tot vlgd jaar.

  28. J@n. zegt:

    Vorig jaar kende ik je nog niet, dus je tekst is voor mij helemaal nieuw. In ieder geval wens ik jouw ook een spetterend uiteinde en een geweldig 2008 en dat geldt ook voor je gezin Emmelinda.

  29. vonnieb zegt:

    Fijne jaarwisseling meis, en tot 2008 πŸ˜‰
    Wel uitkijken met vuurwerk hΓ©…

    Liefsssss -X-

  30. Bengeltjuh zegt:

    Een fijne afsluiting van 2007 toewenst en een super 2008 natuurlijk!!

    Vol met gezelligheid. Gezondheid en Geluk….en logjes πŸ˜€

    Groetjes Bengeltjuh en d’r mannen πŸ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Ja tuurlijk, ik neem natuurlijk niet zo maar de eerste de beste stand-in hahaha πŸ˜›
    Je hebt helemaal gelijk, dat lijkt ook op elkaar. Waarom doen we zo’n jaar dan toch steeds over he? Hahaha laat het dan een eeuw 2007. Scheelt ook weer vergissingen als ik de datum moet schrijven ghehehe.
    Dank je wel Glibbertje, geniet maar van de lichtjes die het vuurwerk met zich meebrengt ;). Fijne jaarwisseling!

    @Morris;Hihi dank je wel, ik had korte mouwtjes. Dan schud ik het er zo uit πŸ˜‰
    Maareuh dank je wel voor die villa. Zou het er dit jaar eindelijk van komen? πŸ˜‰

    Tot volgend jaar! Veel plezier vanavond!

    @Leven; Hahaha ik denk dat ik daar zo meteen nog effies de stad voor in ga. Je weet immers maar nooit. Dacht ik dat we deze weken genoeg geknal gehoord hadden, vandaag is het echt begonnen. Tjemig, arme Sam. Die zit de hele tijd onder de kerstboom. Maar goed dat ik die nog niet opgeruimd had (de kerstboom, niet Sam hahaha)
    Groot gelijk om al zo vroeg te gaan. Vooral nu het vakantie is zullen ze pas later de winkels induiken. Je kunt het maar binnen hebben. We hadden al genoeg te knabbelen in huis, misschien straks nog iets extra’s halen πŸ˜‰
    Voor jou ook een hele fijne dag, een hele gezellige jaarwisseling en heel graag tot volgend jaar (hahaha wat klinkt dat toch iedere keer leuk, net alsof je een half jaar wegblijft ofzo he)

    @J@n; Dank je wel J@n. Ja dat klopt, voor jou is het gelukkig nieuw hihi. Was ik toch nog origineel πŸ˜‰
    Geniet ervan vanavond met Joke en iedereen die je liefhebt! Een super2008!!!!

    @vonnieb; Dank je wel meissie, dat met dat vuurwerk zit wel goed, zolang de ramen het houden zal er geen probleem zijn hahaha. De buum zal voor het vuurwerkspektakel zorgen zoals ieder jaar. Dan zit ik mooi eerste rang hiero πŸ˜‰
    Veel plezier vanavond. Een fijne jaarwisseling en een geweldig 2008! Tot volgend jaar. Dikke knufff

    @Bengeltjuh; Hihi, dank je wel. Ik hoop ook op heel veel logjes. En geluk, gezondheid en gezelligheid natuurlijk ;). Maak er een mooi jaar van volgend jaar. Ik hoop met stukken minder zorgen. Dat zou pas een prachtig jaar worden he πŸ˜‰

    Geniet er lekker van vanaaf met je mannen. Fijne jaarwisseling en een super2008!

    Knufff van mij!

  32. Belinda zegt:

    Hahahaha en gelijk heb je want het moet geen werken worden hoor! πŸ˜‰

    Ik wens jullie een enorm gezellige jaarwisseling en we meeten elkaar in 2008!!

  33. Youke zegt:

    De originaliteit is bij mij op oudjaar ook altijd ver te zoeken.
    Fijne jaarwisseling!

  34. rietepietz zegt:

    Tja …. je weet nu waar je voor een originele nieuwjaarwens moet zijn * zit schaamteloos trots te wezen op jou reactie* maar toch vind ik dat het welgemeende van wens nog vΓ©r boven de originititeit gaat .
    Je bent gul met wat je ons allemaal toewenst , wat dat betreft kwam je er bij maar bekaaid af dus ik wens je nog even *alsof dΓ‘t origineel is* vooral heel van het zelfde dat jij iedereen wenst .

    big hug en natΓΊΓΊrlijk tot vlgend jaar , liefs Riet

  35. nieta zegt:

    Ik wens jou en je gezin een liefdevol en gezond 2008 toe!
    Dikke kus uit FRiesland!

  36. * Garfjeuh * zegt:

    Geniet van al het moois wat 2008 jullie zal brengen !
    Gelukkig Nieuwjaar.

  37. Remco zegt:

    *van uw oorlogscorrespondent*

    onder het dekking zoeken voor de rondvliegend vuurpijlen, voetzoekers en donderslagen, slalomment langs de gaten in de grond en de vreugdevuren ontwijkend. wens ik jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en voor 2008 een jaar vol gezondheid, geluk, liefde, humor en veeeeeel logjes toe en dat je afentoe een moment van rust zult vinden om bij te komen van dit alles πŸ˜‰

  38. Emmelinda zegt:

    @Belinda; grinnik, zo is het helemaal πŸ˜‰
    Dank je wel, geniet er maar lekker van vanavond. Daarna gaan we weer lekker door met loggen…volgend jaar hihi. Fijne jaarwisseling!

    @Youke; Grinnik, erg is dat he? Ik wist Γ©cht niks. Heb ik er tΓ³ch nog iets uitgeperst hihi.
    Fijne jaarwisseling! Gelukkig 2008!

    @Rietepietz; Hahaha daar heb je helemaal gelijk in; het welgemeende is het belangrijkste. Dat kan ook in een paar woorden. Maar zoals je het dit jaar hebt aangepakt is waanzinnig hahaha. Ik had het ook leuk gevonden als je mutsen was gaan vouwen hoor hahaha.

    Hihi nou met die wensen ben ik heel blij, is het tΓ³ch nog goedgekomen hahaha. Fijne jaarwisseling Riet!

    Dikke knufff en tot volgend jaar!

    @nieta; Dank je wel meis, nog een paar uurtjes he? Fijne jaarwisseling! Geniet er maar lekker van!

    @Garfjeuh; Dank je wel, dat zal ik zeer zeker doen. Heel veel plezier vanavond, voorzichtig met vuurwerk en dan zie ik je graag weer in 2008! Alvast een gelukkig nieuwjaar!!!

    @Remco; Whaahaa “van uw oorlogscorrespondent”. Toepasselijker kan het op dit moment niet. Tjemig wat gaan ze hier te keer. Hele spaarpotten zijn aan stukken geslagen zo te merken.

    Dank je wel voor al je lieve wensen. Maak iets moois van 2008 Remco, dat een boel wensen van je mogen uitkomen (nee sollie, ik hou niet op met loggen hahaha). Fijne jaarwisseling!

    Zo, nu ga ik een dutje doen. Maak je me wakker rond 5 voor 12? πŸ˜‰

  39. Abby zegt:

    Heeeeyyy Emm!!
    Wat heb jij weer een prachtig afsluitlogje van dit jaar! Ik heb nog net op de valreep van dit jaar mijn disneylogje erop gezet … mΓ©t foto’s!! *smiley met wenkbrauwtjes bewegend*
    Een hele fijne avond en dat we nog maar veel te kletsen mogen hebben in 2008!! (twijfel ik niet aan hihi)
    Knuffffff Abby xx
    (ps; wat een supermooie kaart was dat zeg!! al hangt nu wel mijn mooie koord uit evenwicht hahahaha)

  40. Marika zegt:

    Jij ook een fijne jaarwisseling!! :o)

  41. Emmelinda zegt:

    @Abby; Pfff ja een beetje van mezelf en een beetje van Maggi vorig jaar. Heb ik nog net iets op de valreep ghehehe.

    Ik wens jou ook een hele fijne avond, geniet er maar lekker van en dat kleppen komt vast wel goed hihi.

    Whaahaa weet je dat ik zoiets dacht toen ik die kaart verstuurde? Die zou nooit in mijn kerstkaartophangrekje passen ghehehe. De brievenbus had er al moeite mee, ze hadden die voorzetgevallen er al opgezet.

    Dikke knufff terug!

    @Marika; Dank je wel Marika, veel plezier vanaaf! Ook voor Tootsie en Bibi. πŸ˜€

  42. claudine zegt:

    Hee mupke,
    nog maar 3 uur en 3 kwartier en dan is het zo ver het nieuwe jaar begint dan… enne die wii jeetje zeg wat een spieren heb ik en op welke plaats ook hihi hihi. wie weet wordt ik toch nog eens slank alleen al van het tennissen of het golven *kijkt en doet bekakt* misschien is dat wil mijn klasse ha ha ha. doel voor het nieuwe jaar!! *ligt nu in een deuk* Dikke zoen en op je snel te spreken in het nieuwe jaar. xxx

  43. fijnegozer zegt:

    Eejj Emm, jij ook een hele fijne jaarwisseling. En maak er wat moois van volgend jaar he. groetjes Fg/Cb

  44. Geertje zegt:

    Leuk he, die laatste logjes! :-))
    Wens ook jullie een knallend en waanzinnig 2008!
    Tot volgend jaar :-))

    Liefs en een hele dikke knuffff!!!!

  45. J@n & Joke.. zegt:

    Een heel gelukkig nieuwjaar Emmelinda!!

  46. Pasula zegt:

    Emmelinda, ook al “jat” je uit eigen werk, toch blijf je one of a kind!
    Een heel gelukkig 2008 wens ik je toe, maar dat gaat zeker lukken bij jou. πŸ˜€

  47. Bettina zegt:

    HAPPY NEW YEAR LIEVE EMM!!! MAAK ER WAT MOOIS VAN IN 2008!!!
    Dikke knuffel Bettina ;-))

  48. Emmelinda zegt:

    @Claudine; Ha meissie, Gelukkig nieuwjaar!!

    Hahaha nou ik had al ergens gelezen dat men een test gedaan had met een persoon en de wii. Die is inderdaad afgevallen. Dus da’s een mooi excuus om spelletjesverslaafd te worden, nietwaar? Hahaha.
    Dikke knufffffff

    @FG; Dank je wel, het is een hele mooie geworden. Ben jij al opgeknapt inmiddels?
    Voor jou ook een heel mooi jaar!

    @Geertje; Hahaha ik moest alleen even naar tekst zoeken (handig zo’n archief ghehehe).
    Dank je wel voor je wensen! πŸ˜€
    Heb je een fijne jaarwisseling gehad?

    Dikke knuff en heel veel liefs!

    @J@n&Joke; Hahaha met zo’n vooruitzicht (of fijn uiteinde, hoe je het maar wilt noemen) zal dat voor jou (gezien het plaatje) wel lukken ;). Gelukkig nieuwjaar J@n en Joke!

    @Pasula;Grinnik, dank je wel! Heb je een fijne jaarwisseling gehad? Maak er een heerlijk Pasuliaans jaartje van he πŸ˜€

    @Bettina; Dank je wel lieverd, ook voor jou: Gelukkig Nieuwjaar!!!! Dat al je wensen mogen uitkomen (nene, Joof is van mij πŸ˜› Afblijven hahaha)
    Dikke knuffff

  49. Remco zegt:

    *van uw voormalige oorlogscorrespondent*

    de rust is wedergekeerd en met gevaar voor eigen leven de demonen van het nieuwe jaar verdreven en foto’s genomen van de genomen wegjaagmaatregelen.

    de allerbeste wensen en hop kom maar op die nieuwe Emmerick πŸ˜‰

  50. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Remco, ook voor jou de allerbeste wensen. Bedankt dat je je zo als held gedragen hebt en bewijsmateriaal hebt verzameld via genomen foto’s van genomen wegjaagmaatregelen. Ikzelf heb het kleiner aangepakt. Niet met vuurwerk maar door mijn foto te veranderen op deze log whaahaaa. Eens kijken hoeveel demonen dΓ‘t weg zal houden, ghehehe

  51. Remco zegt:

    tja dan zal je ook wat aan die verleidelijke oogopslag moeten doen anders blijven ze komen πŸ˜›

  52. Geertje zegt:

    Alweer een beetje bijgekomen Emmelinda van alle oliebollen en vuurwerk?
    Hier ligt iedereen al uitgeteld op bed; zalig kalm beneden πŸ˜‰

    Geweldige avond nog!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  53. Emmelinda zegt:

    @Remco; Ik zal er zo wat plaksel tegenaan gooien hahaha.

    @Geertje; Hahaha ja ik wel, ze waren trouwens een keer goed te eten, die bollen van de kraam.
    Gek he, Mies klaagt de hele tijd dat ze moe is, die wil zo naar bed. Mag wel in de krant. Die krijg je normaal gesproken niet in bed al had je dat graag hihi.

    Ik wens jou ook nog een geweldige avond!

    Dikke knufff en veel liefs!

  54. J@n zegt:

    Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar Emmelinda!

  55. Corina zegt:

    Hoi Emmelinda, nou ik vind het een leuk logje hoor! Heb die van vorig jaar nl. niet gezien. Wil jou en je familie ook het beste voor 2008 toewensen. Hier is alles goed gegaan met het vuurwerk. Bij jullie ook?
    Groetjes corina

  56. angel zegt:

    gelukkig nieuwjaar meis.. net als wij ook aan t uitbuiken en de restjes verdelen over de rest van de week? πŸ˜€ kids hadden vanavond zin in boerenkool..( blijkbaar heeft ook de zonderfratsenmatswinkel hetzelfde idee gehad.. :D)

  57. Hoi Em,
    Voor jullie allemaal (incl. de stand in, heb nu doekje bij het scherm liggen) een gezond en geweldig 2008 gewenst.

  58. * Garfjeuh * zegt:

    Hoe waren jouw Nieuwjaarsdagen ?
    Ik hoop dat het gezellig was.
    Fijne avond.
    Groetjes.

  59. marion zegt:

    heel fijn 2008 meis
    dikke kus marion

  60. tagrijn zegt:

    Wat wens je me nou? Nou gewoon een goed, gezellig, geweldig, gezond, geinig, groots, grandioos, geestig tweeduizendach… ach, laat ook maar verder. Een fijn jaar dus!

  61. Emmelinda zegt:

    @J@n;Dank je wel J@n, dat wens ik jou natuurlijk Γ³Γ³k toe πŸ˜€

    @Corina; Hahaha dank je wel, jij mag blijven ;). Misschien moet ik nu al de speech voor aanstaande december schrijven. Scheelt weer een boel jatten uit eigen werk πŸ˜‰

    Thanks, natuurlijk wil ik ook het allerbeste wensen voor jou en iedereen in je omgeving.

    Yep, alles is goed gegaan met vuurwerk, ik heb het lekker veilig binnen bekeken ;). Hebben jullie wel zelf afgestoken?

    Groetjes terug πŸ˜€

    @Angel; Gelukkig nieuwjaar lieverd! De allerbeste wensen! MMMMM, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in. Misschien moet ik dat morgen maar eens op tafel gooien. Weg met die restjes en dure etenswaren. Het is weer tijd voor gewone prut op tafel hihi.

    Dikke nieuwjaarsknuffff

    @Leidse Glibber; Dank je wel Glibbertje! Ik wens jou met iedereen om je heen die je liefhebt ook een gezellig, geweldig en gezond 2008!
    De stand-in is zo blij dat ie van vreugde tegen het scherm plast :S

    @Garfjeuh; Ik vond ze supergezellig. Wat vliegt dat om zeg. Nu heb ik er last van. Alles moet schoon. Tjemig. Zit ik hier zo maar te webloggen hahaha

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    nieuwjaarsgroetjes van mij!

    @Marion; Ha meissie, kom eens hier voor een dikke nieuwjaarsknufff! Ik wens je een super2008!

    @Tagrijn; Hihi dank je wel. Wat zijn er toch gigaveel woorden met een g om een fijn jaar toe te wensen he? Van hetzelfde Tagrijn! Maak er iets moois van πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

