Emmelimerick

Een arts met een wisselgesprek te Nieuwegein,
bleek hierdoor even niet bij de les te zijn.

Een anorexiapatiënt belde namelijk in nood
en ipv dat hij haar het afvallen verbood,

zei ie gewoon: “Blijft u maar even aan de lijn!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

243 reacties op Emmelimerick

  1. Natazz zegt:

    Hij is weer geweldig, hoe krijg je ze weer uit je mauw geschud.

    fijn weekend

    liefs
    xx

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha dank je wel. Ik vreesch dat het ligt aan een teveel aan fantasie ghehehe 😉

    Jij ook een heel fijn weekend Natazz! Fotografeer ze 😀

    Knuffffff

  3. fijnegozer zegt:

    Dat lijkt mij toch zeker geen geintje,
    zo hield ie ‘r mooi aan het lijntje,
    en hij gaf alle twee
    nog de rekening mee
    ja zo’n wissel is echt een goudmijntje

  4. Emmelinda zegt:

    Hij schrok van haar hele boze taal
    tsja zo reageren ze niet allemaal
    ze moest weer heel erg vlug
    naar de badkamer terug
    en sprong meteen op d’r weegschaal!

  5. Ans zegt:

    hahaha, hij is weer goed!!!!
    (Honden zijn ook vaak aan de lijn)

  6. Emmelinda zegt:

    O jaaaaaa, daar kan ik misschien ook nog eens iets mee hahaha. Maareuh…dank je wel 😀

  7. fijnegozer zegt:

    Je hoorde de weegschaal echt kraken
    waarna hij het wegen ging staken
    nu staat ze brutaal
    voor niks op die schaal
    want ze moet ‘m nu eerst laten maken

  8. Emmelinda zegt:

    En daar kan ze nou net niet tegen,
    (tussen ons gezegd en gezwegen)
    Ze spaarde haar krachten
    en deponeerde geen klachten
    Maar wacht af tot ze een ons zal wegen!

  9. Annemarie zegt:

    Dan heb je denk ik een dun probleem… 😉

    Heb je weer genoeg leesvoer gegeven, dusss, succes!!!
    Nu ff Boer zoekt vrouw uitkijken en dan de 1e log gaan schrijven…

    KNIEFS.

  10. Emmelinda zegt:

    Ja en de arts geen mager excuus ghehehe

    Ahhhh, ik zal zo eens in mijn mailbox duiken. Eerst een probleem met mijn weblog proberen weg te werken @$#@$. Dan pas heb ik rust 😉
    Veel kijkplezier!

    Kniefs!

  11. epie zegt:

    de volgende serie wordt zeker hoer zoekt man

  12. Emmelinda zegt:

    Wat is dat epie, een man? 😛

  13. epie zegt:

    de volgende serie wordt zeker hoer zoekt man

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha vind je zeker wel lekker om te herhalen he 😛

  15. angel zegt:

    pfff.. maak ik vandaag een logje over de weegschaal…zie ik m in bijna elke reactie hier voorbijkomen 😀

    toppunt van smakeloosheid…tegen een anorexiapatient zeggen dat ze mee-eters heeft .. 😀

    knuxxxx? offfehhh knuffff met xxx? offehh…. maak dr maar wat van 😉

  16. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa, ik zie het (kom zo even langs om te reageren, had snel even in de reader gespiekt). Da’s toch ook wat hahaha. wat een timing van mij zeg ghehehe

    Whaahaa daar kan ik ook nog wel eens een limerick van maken. Is ook gaaf hahaha.

    Hahaha we maken er gewoon een ratjetoe van: xXxknuxxx

  17. angel zegt:

    tsss mazzelaar… ik zal s kijken of die lucht in de badkamer bij mij ook wat zwaarder is uitgevallen.. ( wát zwaarder? zou lucht ook uit een heleboel kiloos bakstenen kunnen bestaan? )

    kxnxuxfx… zo? *grinnik*

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou als sommige mensen uit de badkamer komen en het flesje aftershave of parfum omgegooid hebben lijkt het vaak wel alsof de lucht loodzwaar is.

    Hahaha staat cool. die houden we er in (ben alleen bang dat ik steeds terug moet scrollen om te zien hoe het ook weer moest hahaha

  19. Remco zegt:

    dat is nou “iemand aan het lijntje houden”
    maar t is wel een smakeloos nieuw geintjuh om haar van haar brood af te houden.

  20. Emmelinda zegt:

    Ja dat is zelfs dubbel smakeloos want die arts verdient er ook nog eens zijn brood mee, ghehehe

  21. Hij had haar ook op een andere lijn kunnen zetten.
    Of voelde ze zich dan op de zijlijn gezet. Ja je moet annorexiapatienten ook niet aan het lijntje houden he.
    Maar in grote lijnen is het wel triest natuurlijk.
    Off topic, zo een soort koekje van eigen deeg, goh ook al helemaal in de lijn van deze Emmelimerick hahhahahahha

    Hij is weer mooi.

  22. Emmelinda zegt:

    Hahaha zet ik je nog aan het werk ook (lijkt wel een lijn-dienst zo, ghehehe). Ze kan in ieder geval wel voor de helft van de prijs mee met de lijnbus. Anders moet ze naar het museum, schilderijen bekijken van Mondriaan en genieten van het lijnenspel. Zo was het wat of zit er geen stijgende lijn in?

    Dank je, jouw reaktie ook hahaha

  23. epie zegt:

    oei lees ik iets over lijnen
    morgen begin ik

    slaap ze allemaal

  24. epie zegt:

    oei lees ik iets over lijnen
    morgen begin ik

    slaap ze allemaal

  25. Emmelinda zegt:

    Hahaha neenee niks morgen. Vandaag. (Het is immers al morgen ghehehe, twaalf uur geweest). Slaap lekker epie!

  26. J@n zegt:

    Ik heb hem wel even twee keer moeten lezen, maar dan heb je ook wat.
    Hij is goed Emmelinda!

  27. Emmelinda zegt:

    Hihi ja eentje om even over na te denken he? Vind ik het leukst; die limericken met dubbele betekenis.

    Dank je wel J@N 😀

  28. Hanny zegt:

    Beetje laat, maar de reden is bekend. Jij en de jouwen een heel goed, gezond, vrolijk, knetterend en vooral limerickend 2008 gewenst!
    Ik heb de schade ingehaald van de afgelopen 2 weken en heb weer heerlijk zitten lachen achter mij pc’tje. Blijf alsjeblieft zo doorgaan en stop niet weer.

  29. Emmelinda zegt:

    Ja hoor, je hebt een geldig excuus hihi. Dank je wel Hanny, ik wens jou natuurlijk ook de allerbeste wensen toe (ben niet meer zo origineel na al die dagen, moet graven naar nieuwe dingen om toe te wensen). Maak er een mooi 2008 van met alle dierbaren om je heen!

    Grinnik, dat doet me plezier dat je er stevig om hebt zitten lachen. Daar doe ik het voor ;). Stoppen? Hee ja. Dat is waar ook. Bijna tijd voor een sabbatical! GEINTJUHHHHHH

  30. Inmiddels wie er aan de andere lijn was:
    Een patient met serieuze Obesitas!
    De dokter zei dus:
    “Ik weet het al zus:
    Jij hebt ELKE dag last van een SAS!”

  31. Emmelinda zegt:

    De dokter sprak haar aan op de chat
    Maar zij vond het geen dikke pret
    (Om haar gunstig te stemmen
    wilde hij wel met haar cammen)
    Toen hij riep: “Yihaaa, dat is vet!”

  32. chavalbueno zegt:

    @Epie; Ehhhh…Epie, wordt er hier tegenwoordig niet meer op rijm gereageerd?!

  33. fijnegozer zegt:

    Toen kwam ook de dominee chatten
    die wou haar het lijnen beletten
    hij hield daar een preek
    waar een ieder van keek
    ja hij maakte met haar korte metten

  34. Emmelinda zegt:

    Het meisje voelde zich nogal overvallen:
    “Zit je nou mijn plezier te vergallen?”
    De dominee wist het uit te leggen,
    door meteen tegen haar te zeggen:
    “Maar meisje, ik wilde je niet afvallen!”

  35. fijnegozer zegt:

    Hij zei toen: “Je moet me vergeven.
    Al blijft me dat wel om het even”
    Hij sloeg toen een kruis
    want hij voelde zich thuis
    En wist toen niet waar hij was gebleven.

  36. Emmelinda zegt:

    Hij was zogezegd even van het padje af
    Dat was natuurlijk ontzettend maf
    hij raadpleegde z’n TomTom,
    vond de juist weg via een cdrom,
    en nam vervolgens een weekje vrijaf.

  37. fijnegozer zegt:

    Daardoor kreeg hij honderden klachten
    zijn parochie vergeefs zat te wachten
    Hij bracht wat teweeg
    zijn kerk stroomde leeg
    dus toen bad hij tot hogere machten

  38. Emmelinda zegt:

    Zijn gebeden werden langzaamaan verhoord
    Want ook al waren de banden verstoord,
    de gelovigen kwamen weer vlug
    naar zijn kerkje terug
    Later mag ie vast door naar de hemelpoort!

  39. * Garfjeuh * zegt:

    Wat een fantasie !
    Fijn weekend.

  40. Emmelinda zegt:

    *grinnikt*

    Jij ook een heel fijn weekend!

  41. fijnegozer zegt:

    Hij keek van zijn spreekstoel tevreden
    weer neer op zijn mensen beneden
    want zon komt na regen
    hij gaf ze zijn zegen
    en werd verder niet meer gemeden

  42. fijnegozer zegt:

    Hee emm, ff etwas anderes; jij streept in logjes er reaxies weleens woorden (wat zeg ik? Hele zinnen!)door. Bij logjes heb je daar een speciale optie voor. Maar hoe doe je dat in reacties?

  43. Emmelinda zegt:

    Zo kwam het voor hem toch nog allemaal goed
    Al was het voor het meisje geen voorspoed
    ze voelde zich niet begrepen
    en had eens flink gegrepen
    In de hele volle zak met snoepgoed

  44. Emmelinda zegt:

    In de titel van je log én in de reakties is dat met s en /s tussen de haakjes van groter dan en kleiner dan 😉 Probeer maar eens

  45. Emmelinda zegt:

    (Pee-es; dit werkt niet op iedere log van weblog. Wanneer de html-cdes niet geaccepteerd worden gaat dit niet)

  46. fijnegozer zegt:

    Dat gesnoep zorgde voor rotte kiezen
    zo zou ze haar tanden verliezen
    “ga gauw” riep haar moe
    “naar de tandarts toe”
    ’t kan dooien maar ’t kan ook nog vriezen

  47. chavalbueno zegt:

    Okidokie, muchas bracias.

  48. chavalbueno zegt:

    Sorry, tikfoutje. Is uiteraard:

    Okidokie, muchas gracias.

  49. Emmelinda zegt:

    Gschrokken door al die adviezen
    pakte ze echter snel haar biezen
    ze had het met artsen wel gehad
    ze moest nu snel uit de stad
    Dat had ze nou wel in de smiezen

  50. Emmelinda zegt:

    @Chaval; tikfoutje he? *kijkt met schuin oog naar fles* Ghehehe 😛

  51. chavalbueno zegt:

    Zo kan ie wel weer jongedame. Caramba!!

  52. fijnegozer zegt:

    Maar je lichaam kun je niet bedotten
    haar tanden begonnen te rotten
    dat was niet zo fijn
    want het deed toch wel pijn
    er viel echt niet meer mee te spotten

  53. Pasula zegt:

    Hahaha Emmelinda, hij is super geschreven! 😀

  54. Emmelinda zegt:

    @Chaval; Hup, snel een siësta doen 😛

    @FG;
    Ze kon dan wel op haar eten gaat sabbelen
    maar was niet te verstaan bij ’t babbelen
    De verzekering vergoed maar de helft
    Tsja, dat is zo in Delft
    En moest ze het geld bij elkaar grabbelen

  55. Emmelinda zegt:

    @Pasula; Hihi, dank je wel Pasuultje 😀

  56. morris zegt:

    Daarin zag ze dus geen brood
    vond die arts maar een hotemetoot

    raar, zo’n adviezen
    ze kreeg toch al niks achter haar kiezen

    was die arts nu gek of wellicht een…… neuroot 😉

  57. Emmelinda zegt:

    Ze liet niet met zich spotten
    en al helemaal niet bedotten
    Brood was dan wel lekker
    maar ze baalde als ’n stekker
    Dat eet lastig met kiezen die rotten!

  58. fijnegozer zegt:

    Emmelinda watzegjemenou?!
    voel jij dan niet mee met die vrouw?!
    ’t doet pijn werk’lijk waar
    bij zo’n babbelaar
    ze ziet van de pijn bijna blauw.

  59. Emmelinda zegt:

    Ik lijk nu wel een beetje streng
    Dat is op zich natuurlijk eng
    Ik leef echt wel met haar mee
    verzin zo iets met ’n tandenfee
    Zie je, ik ben niet echt een kreng

  60. fijnegozer zegt:

    Melinda het is je vergeven
    waar was ik nou eig’lijk gebleven
    de draad ben ik kwijt
    dat komt door die meid
    wat had ik het laatst nou geschreven?

  61. Emmelinda zegt:

    Ik heb even voor je terug gelezen
    en heb er met de vinger naar gewezen
    Er viel niet te spotten met de pijn
    Klopt, dat is voor niemand fijn
    Ik hoop maar dat ze er snel van zal genezen

  62. Emmelinda zegt:

    De tandenfee werd snel gebeld
    die kwam meteen aangesneld
    deze wapperde met haar staf
    zo was ze van haar kiespijn af
    Het meisje stond echt versteld

  63. fijnegozer zegt:

    Ik moet nu echt effe naar buiten
    Juist, daar waar de vogeltjes fluiten
    ik ga met m’n poen
    even boodschappen doen
    ‘k ga lopen, da’s goed voor m’n kuiten
    .
    .
    .
    (lopen? waas daah? ha ha!)

  64. Emmelinda zegt:

    De fee haalde een paar tanden ondertussen
    die vond ze eerder onder een kussen
    ze had ze weggehaald
    en geld ervoor betaald
    Nu moest ze even flink gaan klussen

  65. fijnegozer zegt:

    Als jij ondertussen blijft dichten
    doe in wel intussen mijn plichten
    van die tandarts was leuk
    ik lag in een deuk
    Daar moet je je aandacht op richten

  66. Emmelinda zegt:

    Hihi ik moet Marc zo assisteren
    want zo kan ik iets leren
    misschien volgt daarvan ’n log
    Ga maar snel shoppen, fijn joch
    Lopen is goed, hoef je niet te parkeren!

  67. fijnegozer zegt:

    O jee, één keer teveel enteren en m’n plaatje mislukt. Moest onderhand toch beter weten.

  68. Alex zegt:

    Hoi, leuke site, ik zet hem op mijn ALSU Startpagina bij de links en weblogs.

    Groeten van de ALSU Startpagina

  69. Belinda zegt:

    Ojee… ik voel weer 300 reacties aankomen! 😉

    Hij is goed Em!! Ennuh, die fijne gozer kan er ook wat van! 😉

  70. Emmelinda zegt:

    @FG; Whaahaa ik ben blij dat mijn tandarts er niet zo woest bij kijkt 😛

    @Alex; Dank je wel, Alex, mooi rijtje heb je al zie ik 😀

    @Belinda; Hahaha 300 maar? Ghehehe

    Dank je wel :D. Idd hij gaat als een trein he?

  71. Leven zegt:

    haha,’n leuke Emmelinda.Hoe krijg je ze verzonnen?

  72. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks. Hmmz, gaat eigenlijk vanzelf; als ik een spreekwoord/gezegde ofzo hoor dan komt er vanzelf een filmpje. Dat moet dan in 5 zinnen omgezet worden hihi 😉

  73. Emmelinda zegt:

    Hihi maar jij kunt weer leuk spelen met mr.Bean 😀

  74. fijnegozer zegt:

    Vertel eens, is Epie al beter?
    Of gaat het nog steeds voor geen meter?
    ’t gaat hopelijk goed
    dus breng hem mijn groet
    Dan hoeft hij dus ook geen catheter

    (tja ’t mot nou eenmaal rijmen eej)

  75. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja hoor met Epie gaat het goed
    Dat is iets dat me natuurlijk goed doet
    Ik zal de groeten doorgeven
    dan mail ik die wel even
    Alvast heel erg bedankt voor je groet 😀

  76. Saga Suus zegt:

    Haha, we moet er stiekem wel om lachen hoor,
    zeiden twee verliefden in koor.
    Het is tegen de moraal,
    die limmericks allemaal.
    Maar stiekem zeggen we toch:”We want more!”

    Oke, ik geef toe, deze is niet sterk, ik kan het niet. Wel leuk hoor, niet alleen die van jou maar ook die in de reacties staan!

  77. Emmelinda zegt:

    Oh maar ik vind ‘m juist heel erg goed,
    knap hoor hoe je dat zo maar even doet.
    We hebben eens een recordpoging gedaan
    Die moet, als het goed is, er bij staan
    Daar hebben we met z’n allen flink op gebroed 😉

  78. Emmelinda zegt:

    Dagenlang spookte het rijmschema door mijn hoofd,
    Ik heb me toen dan ook gigantisch uitgesloofd
    Ik begon zelfs rijmend te praten
    maar had dat pas laat in de gaten
    Fg begon ermee, die had het* bekokstoofd 😛

    *Nou ja, min of meer. Het was geen moeten. Het is naar aanleiding van een reaktie van hem zo begonnen. Was gaaf.

  79. fijnegozer zegt:

    Wat lees ik? Zit jij hier te broeden?
    Dat kon ik toch echt niet bevroeden.
    Je bent toch geen kip
    al staat dat wel hip
    wie had dat ooit kunnen vermoeden?

  80. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou soms kan ik flink kakelen
    en niet vanwege eventueel aftakelen
    Dus toch een beetje kip,
    is dat nou niet hip?
    Al zal ik niet teveel gaan oprakelen 😉

  81. Emmelinda zegt:

    Oke, dat laatste sloeg nergens op.
    Het lijkt zelfs wel een slechte mop
    Maar ik moest nog iets rijmen
    zodat ik de limerick kon lijmen
    Uiteindelijk werd het toch wel een flop

  82. Emmelinda zegt:

    Ja maar zeg, tuterdetuuuuuut
    die kwam binnen een minuut
    zo hee da’s erg vlug
    in een scheet en ’n kuch
    Of is dat nou juist bruut?

  83. Emmelinda zegt:

    ahhh vergat ik net op “plaatsen” te drukken
    Dan gaat het echt niet sneller van lukken
    Deze was weer op de oude tijd,
    Zei ze, tot haar grote spijt
    Tsja ze heeft wel eens zo haar nukken!

  84. Emmelinda zegt:

    Ach ja, ik hou het maar op een minuut of twee
    daar ben ik ook zeer tevreden mee
    en nou weet ik even niets meer
    misschien weer een andere keer
    Dan roep ik de hulp van die tandenfee!

  85. fijnegozer zegt:

    In de tijd dat ik koffie ging schenken
    zat jij hier 4 limmies te bedenken
    wat ben je toch snel
    lijkt Overtoom wel
    Zo eerst ff koffie gaan tanken

  86. fijnegozer zegt:

    nu moet je toch niet overdrijven
    en steeds aan de gang willen blijven
    want al schreef ik net hier;
    “een limmie of 4”
    in de tussen zelfs alweer vijven

    (tja 5 rijmt niet he)

  87. Emmelinda zegt:

    We zijn de anorexiapatient glad vergeten
    Die is nu echt gestopt met eten
    Nou heeft ze een dubbel probleem
    Want buiten schurft en exceem
    was ze aan de dunne, moet je weten!

  88. fijnegozer zegt:

    tussen = (uiteraard) tussentijd

  89. Emmelinda zegt:

    Ja het loopt weer flink uit de hand,
    waar blijf ik toch met m’n verstand
    ik zal maar eens stoppen
    met hier zoveel te proppen
    Anders komt het straks nog in de krant!

  90. fijnegozer zegt:

    De dikke of mijn part de dunne
    dat moet tegenwoordig toch kunnen
    zolang ze maar sch**t
    ze moet het toch kwijt
    dat moet je die meid toch wel gunnen

  91. fijnegozer zegt:

    Ja Emm jij weet echt wel van wanten
    je bent ook een pittige tante
    je wordt nog beroemd
    als je naam wordt genoemd
    op tv of in tientallen kranten

  92. Emmelinda zegt:

    Jij gaat ook weer extreem goed
    prima zoals je rijmen doet
    laat je koffie niet afkoelen
    (al is ie dan beter weg te spoelen)
    Koffie zonder suiker of juist zoet?

  93. fijnegozer zegt:

    Ja kranten met keiharde koppen
    maar dan moet je nu toch niet stoppen
    je krijgt het gedaan
    maar je moet verder gaan
    Dus kom nu maar weer op de proppen

  94. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou ik moet er echt niet aan denken
    ik zal de eer aan iemand anders schenken
    Laat mij maar lekker aan de log
    is een stuk rustiger, toch?
    Hier kan ik mijn eigen tekst bedenken 😉

  95. fijnegozer zegt:

    Ja bloggen kan jij als de beste
    en ook nog eens zonder te pesten
    beroemd wil je niet zijn
    zelfs niet voor de gein
    Ik wilde je enkel maar testen.

    (nee, niet de enkel bij je voet gna gna)

  96. Emmelinda zegt:

    In die kranten zullen ze de vis weer rollen
    hier blijven mijn grappen en grollen
    al heb ik er wel van liggen dromen
    om bij al die Bn-ers te komen
    Maar ik blijf lekker bij weblog dollen

  97. fijnegozer zegt:

    Ach dromen dat mag best wel even
    dan heb je een heel ander leven
    maar als je ontwaakt
    en een geeuwtje slaakt
    schrijf dan gauw weer een limmie of 7

  98. fijnegozer zegt:

    Ik zit hier intussen te werken
    maar daar zul jij weinig van merken
    ik snij in een plaat
    de de vloer straks op gaat
    die moet het tapijt gaan versterken

  99. Emmelinda zegt:

    O jeetje, ik moest heel even weg
    dat was voor mij wel ff pech
    Haha dat van die enkel had ik begrepen
    dan had ik vast even teruggeknepen
    Ik giechel terwijl ik dit zeg

  100. Emmelinda zegt:

    Oeps let dan maar op waar je snijden gaat,
    straks in je vingers, dan is het te laat
    dus je bent flink aan het klussen
    en nog aan ’t rijmen ondertussen
    Je werkt je zo nog eens echt uit de naad!

  101. fijnegozer zegt:

    Jij giechelt wat af in je leven
    gelijk zul je mij moeten geven
    jij giechelt (echt waar)
    de boel bij elkaar
    ik zit er gewoon van te beven

  102. Emmelinda zegt:

    Die meid zit op de wc ook iets uit de naad te werken
    Dat zullen haar ouders na het toiletbezoek wel merken
    Het ruikt er niet naar rozen
    daarvan zal ze blozen
    Dat moet ze dan weer even goed verwerken!

  103. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat is echt helemaal waar
    zonder giechelen is het leven zwaar
    lachen doet me bijzonder goed
    daarom dat Emm dat dagelijks doet
    alleen als het kan, anders hebben anderen bezwaar

  104. fijnegozer zegt:

    Ik zit echt voorzichtig te snijden
    om pijn in m’n hand te vermijden
    ik snij met m’n mes
    een plaatje of zes
    dan is het gedaan met het lijden

  105. fijnegozer zegt:

    van die plee, ha dat was echt een goeie
    daar wil ik me best mee bemoeien
    ze stinkt als de hel
    dat merken ze wel
    dat kan echt haar ouders niet boeien

  106. Emmelinda zegt:

    Maar goed, op z’n tijd kan ik ook serieus zijn
    En soms (eerlijk waar) wel eens een chagrijn
    Dat komt niet zo vaak voor
    lachen vind ik leuker hoor
    Leve de lol, plezier en natuurlijk de gein!

  107. fijnegozer zegt:

    die meid had het echt niet getroffen
    want dit noem ik toch echt niet boffen
    met schurft en eczeem
    dat is toch extreem
    ze zou van ellende haast ploffen

  108. Emmelinda zegt:

    Schiet het al op met je huis
    of voel je je er nog niet thuis
    klussen kost heel veel geld
    net of ’t op je handen smelt
    En die van rtl maar klussen op de buis!

  109. fijnegozer zegt:

    ik laat me hier toch echt niet kennen
    ’t duurt lang maar het zal vast wel wennen
    ja klussen kost geld
    ik heb het geteld
    niet te beschrijven, nee echt niet te pennen

  110. Emmelinda zegt:

    Poeh ja, ze heeft het echt niet in kannen en kruiken
    Als ik dat gezegde hier eens mag gebruiken,
    En als ze dan eens eet,
    en dat niet vergeet
    Kan ze niet eens ’s gezellig uitbuiken!

  111. fijnegozer zegt:

    Wat heb jij van Marc kunnen leren?
    toen jij hem net moest assisteren
    ben jij nu veel wijzer
    of enkel maar grijzer
    het tij zal toch eens wel gaan keren

  112. Emmelinda zegt:

    De Praxis en de Gamma zijn maar wat blij
    met zulke handiger klussers zoals jij
    die kassa gaat maar open en dicht
    als we daar voor iets zijn gezwicht
    Tsja dat vinden ze fijn, daar bij karwei

  113. Emmelinda zegt:

    Het bleef hier maar steeds verrekte koud,
    bleek de verwarmingsketel opeens stout
    die moest worden bijgevuld
    tot Marc’s grote ongeduld
    Maar ik hielp, daar zijn we voor getrouwd

  114. fijnegozer zegt:

    Zo’n bouwmarkt die zal echt wel hopen
    dat ik het bij hun zal gaan kopen
    door al dat gezeik
    ik arm en zij rijk
    dat had jij allang al gesnopen

  115. Emmelinda zegt:

    We hebben soms beiden een hele korte lont
    dat is niet fijn en soms ook ongezond
    ik klus het liefst in rust
    dat is ook voor hem een must
    Dan zijn we in stilte een mopperkont

  116. fijnegozer zegt:

    daardoor wordt je heel snel verkouden
    in het huis dat ze eens voor je bouwden
    maar het is toch ook pret
    als jullie in bed
    elkaar nou eens warm gingen houden

  117. Emmelinda zegt:

    Hij kon een bepaald kraantje niet vinden
    Daar moest ie de slang aan gaan binden
    dus dan werd samen zoeken
    en snuffelen in alle hoeken
    Terwijl we ons stevig zaten op te winden

  118. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja maar heeeeeeeeeeeeeeeeee
    dat was nog niet eens zo’n stom idee
    Maar daar liggen nu 2 meiden
    zich met Idols te verblijden
    Ach ja, Marc is badderen en zeer tevree

  119. fijnegozer zegt:

    dus hij was al snel opgewonden
    heeft ie ’t kraantje uiteind’lijk gevonden?
    of is het een feit;
    je kraantje is kwijt?
    geef maar toe, zeg het nu onomwonden

  120. Emmelinda zegt:

    Boven staat namelijk ook een teevee
    Ja erg he, we hebben er dus twee
    Hoeven we ons hier niet te storen
    aan die stemmen die we niet horen
    Want daar doe je ons niet echt plezier mee

  121. Emmelinda zegt:

    Als je de gemiddelde zolder voor de geest haalt
    weet je misschien dat je ontzettend baalt
    wanneer de kraan zit achter een kast
    omdat dat kreng nergens anders past
    Erg handig is het nou niet echt bepaald!

  122. fijnegozer zegt:

    dat zij nog tv willen kijken
    en ook nog voor idols bezwijken
    volgens mij is tv
    al jaren passee
    moest voor de computer toch wijken?

  123. Emmelinda zegt:

    We hadden de monteur al bijna gebeld
    maar snel de verwarming afgesteld
    we hadden het er warm van gekregen
    aan die toestand had het echt gelegen
    Het werd er gelukkig geen echt slagveld

  124. fijnegozer zegt:

    Nee Emm dat is echt geen leuk baantje
    dat zoeken naar 1 zo’n pestkraantje
    je zoekt je echt naar
    want je weet toch niet waar
    die kraan zit, dat weet zelf niet Baantjer

  125. Emmelinda zegt:

    Hihi nou ze vinden het heel belangrijk
    en is het niet dat in de praktijk
    vrouwen twee dingen tegelijk doen
    bij het kijken geven ze msn van katoen
    Ze zijn blijkbaar zo ontzettend vindingrijk

  126. fijnegozer zegt:

    Ik hoop dat je zonder te vloeken
    dat kraantje toch hebt kunnen zoeken
    want voor je het weet
    is je huis alweer heet
    dus hoef je geen zonreis te boeken

  127. Emmelinda zegt:

    Psies en er is wel een flinke kraan daar
    maar die was niet echt beschikbaar
    die is van het wasmachien
    te groot, kon je meteen zien
    Dat was dus niet echt heel erg betrouwbaar

  128. fijnegozer zegt:

    o zijn ze aan het smssen
    dat doen ze soms wel met z’n zessen
    nee, ’t was msn
    iets dat ik wel ken
    dus ze zitten nu te klessebessen

  129. Emmelinda zegt:

    Hahaha het scheelt wel weer verbranden
    Al is een eiland wel mooi om te belanden
    maar over dat vloeken gesproken,
    dat heb je dus goed geroken
    Zo maak je elkaar snel grote vijanden

  130. Emmelinda zegt:

    Ik wilde er een log over schrijven
    maar er zal geen lezer overblijven
    die zullen dan schrikken
    van wat ik had zitten tikken
    En dat is echt zonder te overdrijven

  131. Emmelinda zegt:

    Ja samen met die vriendinnen van internet
    hebben ze samen echt flinke pret
    ze bespreken idols met elkaar
    want daar kijken ze allen naar
    Het is er dus heel erg druk op de chat

  132. fijnegozer zegt:

    wat ben jij toch snel met dat dichten
    en dat naast je andere plichten
    hoe snel jij dat deed
    terwijl ik net sneed
    in de platen , nee niet in gezichten

  133. Emmelinda zegt:

    De gezusters liggen op onze slaapkamer daar
    gezellig met hun eigen laptop naast elkaar
    Wat een luxe hebben die meiden,
    dit zijn nog eens heerlijke tijden
    Was dat voor ons vroeger maar beschikbaar

  134. Emmelinda zegt:

    In gezichten snijden, kun je dat dan?
    Dat handig, kun je rijk worden van
    Kun je mensen metamorfosen
    met botox uit veel dozen
    Snap je nou hoe dat allemaal kan?

  135. fijnegozer zegt:

    hun school gaat toch bijna beginnen
    daar moeten ze iets op verzinnen
    er moet weer geleerd
    dat is niet verkeerd
    dat schoot mij zonet weer te binnen

  136. Emmelinda zegt:

    Michelle was vanmorgen al braaf aan het leren
    Tenminste, dat blijft ze stug beweren.
    Ze zat met haar boek op ons bed
    maar had hiervan niet echt pret
    Maar dat zullen we maar even gauw negeren

  137. fijnegozer zegt:

    ik wou dat ik dat wel zou kunnen
    ik zou het de mensen wel gunnen
    het zou wel gedwee
    in hun portemonnee
    hun euro’s heel snel uit gaan dunnen

  138. Emmelinda zegt:

    haar laptop stond er namelijk ook weer bij
    en daarvan werd ik dan weer niet blij
    omdat ze al snel gaat zitten typen
    moet ik weer flink gaan miepen
    Stom eigenlijk want in leren is zij een kei

  139. fijnegozer zegt:

    Nou Emm dan moet jij haar belonen
    door haar jouw vertrouwen te tonen
    ze doet toch haar best
    nog meer dan de rest
    wees trots dat ze bij jou mag wonen

  140. Emmelinda zegt:

    Ja precies, je kunt je zakken flink gaan vullen
    als ze eruitzien waarvan anderen gaan smullen
    Het is een bloederig zaakje
    dat schaven aan een kaakje
    Maar wat zijn ze blij zijn als ze het gaan onthullen!

  141. Emmelinda zegt:

    Stiekem weet ze het echt heel goed
    dat ze dat leren toch wel moet
    andere dingen zijn belangrijker
    En dan voel ik me weer zo’n zeiker
    Maar bij een goed rapport heeft ze zo’n blije snoet!

  142. Emmelinda zegt:

    Dus ik blijf maar even achter d’r vodden aanzitten
    Voordat ik wat dit betreft kan gaat pitten
    zo gaat het wel voor ons allebei
    Nu heeft ze tenslotten nog ff vrij
    Vanaf maandag kan ik immers nog lang genoeg vitten 😛

  143. fijnegozer zegt:

    een laptop op bed moet niet mogen
    dat kun je toch echt niet gedogen
    dus je pakte voor straf
    haar lappie toen af
    het kost ook nog stroom, een vermogen

  144. fijnegozer zegt:

    Nee vitten dat moet je niet willen
    daarvan gaan die meiden maar gillen
    wat deed men weleer?
    het deed heel erg zeer
    maar toen kreeg je gewoon op je billen

  145. Emmelinda zegt:

    Soms mag het, dan leert ze met haar laptop
    Ja is echt waar, dat is echt geen mop
    Er is een site waar ze woordjes propt
    Die ze via overhoren in haar hoofd stopt
    Geniale site, da’s dus echt geen flop!

  146. fijnegozer zegt:

    Maarja dat zou nu niet meer mogen
    die tijden zijn allang vervlogen
    je geeft nu geen tik
    nee zelfs ook geen kik
    zelfs niet als ze hebben gelogen

  147. fijnegozer zegt:

    dat kun jij wel makkelijk stellen
    jij laat je van alles vertellen
    maar weet jij wel echt
    wat hun lerares zegt
    die zou ik maar eerst even bellen

  148. Emmelinda zegt:

    Tsja tegenwoordig bellen ze dan gewoon
    die mensen van de kindertelefoon
    slaan is ook helemaal niet best
    daar wordt echt veel door verpest
    Zoiets doe je niet bij dochter of zoon.

  149. Emmelinda zegt:

    Er zijn jongeren die een tik kunnen gebruiken
    dat kun je van ver af al meteen ruiken
    die hebben amper opvoeding genoten
    Daar zijn we dan weinig mee opgeschoten
    Dat is écht niet helemaal in kannen en kruiken!

  150. fijnegozer zegt:

    je kan toch in plaats van te meppen
    gewoon met je kinderen kleppen
    ik ben geen betweter
    maar ’t is wel veel beter
    gewoon eens gezellig gaan beppen

  151. Emmelinda zegt:

    Kijk, daar kan ik het nou helemaal mee eens zijn,
    Weten wat er bij je kind leeft is echt heel fijn
    Soms beleven ze dingen gewoon anders dan wij
    Door te praten worden beide partijen blij
    EN het doet aan de billetjes natuurlijk minder pijn 😉

  152. Emmelinda zegt:

    Je bereikt er zo tenslotte dan ook weer mee
    Dat ze fijn door het leven gaan, heel tevree
    Ze weten dat ze bij je aan kunnen kloppen
    zonder zich eerst te hoeven verstoppen
    Ik hoop dat m’n meiden dat snappen, die twee

  153. Emmelinda zegt:

    Maareuh, nu vraag ik dan heel erg stoer:
    “hoe is het inmiddels met je vloer?”
    Is het nu al ’n b-tje naar je zin
    of ligt het er nog niet goed in?
    Zie je nou wel enige vorm van contour?

  154. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat ik zo die meid van de plee laat verkassen
    Want ondertussen moet ik toch wel heel erg sassen
    Met zo weinig eten in haar lijf zal het niet lang duren
    anders moet mijn arme blaas het zo echt bezuren
    Daar mag dat meisje met anorexia wel eens goed op gaan passen!

  155. fijnegozer zegt:

    het duurde wat lang met antwoorden
    m’n vloer ligt nu vol met die borden
    ik kan je verblijden
    want klaar is het snijden
    het is toch nog wel wat geworden

  156. fijnegozer zegt:

    En ook sneed ik niet in m’n duimen
    maar de rotzooi is hier niet te pruimen
    het is echt te dol
    want de vloer die ligt vol
    dat moet ik toch ff opruimen

  157. fijnegozer zegt:

    Intussen kun jij gaan verkassen
    zodat je heel even kunt sassen
    ga nu maar heel vlug
    ik ben zo weer terug
    eerst de rotzooi weg in plastic tassen

  158. Emmelinda zegt:

    Ha, dat doet me werkelijk heel veel deugd
    (dat woord kennen ze niet, de jeugd?)
    Weer een klusje afgemaakt
    zonder dat je bent gestaakt
    Ja ik ben nou echt heel erg verheugd!

  159. Beantje zegt:

    voel me een beetje pips
    van al je goeie tips
    mensengrutjes wat een fantasie
    kan’k helaas nie
    maar ‘kdoe m’n best
    kwestie van wachten dus op de rest

  160. Emmelinda zegt:

    Dat vind ik nou echt een goed idee,
    ik ren dus snel naar de weecee
    sukses met het opruimen
    Gebruik ook beide duimen
    Ben ik ff weg, is dat oke?

  161. Leven zegt:

    hee fg
    zit op ’t scherpst vd snee
    wat een kick
    hij weet wel raad met een limerick
    zijn aandeel hier telt wel voor twee.

    …..en?bak ik d’r wat van?

  162. Leven zegt:

    he zeg, zij jullie nou opeens weg?
    😦

  163. fijnegozer zegt:

    Hee Leven ben jij ook gekomen
    daar konden wij slechts maar van dromen
    rijm maar met ons mee
    een uurtje of twee
    dat hebben wij ons voorgenomen

  164. fijnegozer zegt:

    Welnee wij zijn hier nog gebleven
    maar hadden zonet nog geschreven
    dat we eventjes staken
    het rijmen verzaken
    maar we gaan nu weer door, heel gedreven

  165. Emmelinda zegt:

    Heee Beantje, kijk je al scheel?
    Want het was eigenlijk wat veel
    Ik had werkelijk veel lol
    en typte je log zo vol
    Dat bracht zeker op veel mail?

  166. Leven zegt:

    o jee fg
    een uurtje of twee?
    kwee niet of ik dat zie zitten
    zit nu al bijna te pitten
    (idols op de tv)

  167. fijnegozer zegt:

    Hee Leven, je moet ‘m niet peren
    je kunt het rijmen wel leren
    kom op doe je plicht
    en schrijf een gedicht
    even wachten kon jou toch niet deren?

  168. Emmelinda zegt:

    Nou dat rijmen gaat je goed af Leven,
    Dat doe je hier zo toch maar even
    Dat gaat heel erg goed
    je weet hoe het moet
    Daar hoeven we je geen les in te geven!

  169. Leven zegt:

    breek me de ***niet open
    de maillijst bleef maar vollopen!
    Hans vroeg zich al af wat dat was
    maar wist het al ras
    euh euh ja en toen(moeilijk hoor zo’n limmerick)

  170. fijnegozer zegt:

    Ach Leven zit nou niet te lallen
    en laat hier je lol niet vergallen
    twee uurtjes is kort
    van haver tot gort
    dan eet je intussen dropballen

  171. Emmelinda zegt:

    Hahaha Leven kijk je ook naar die nachtegalen
    Ze zijn niet allemaal goed, da’s balen.
    Sommigen zijn echt vals van stem
    dan die van haar,dan weer die van hem
    Ze hebben zenuwen, en niet eens van die stalen

  172. Emmelinda zegt:

    Ik heb wel een favoriete, die noemen ze te oud
    Zijn ze doof, ze heeft een stem van goud!
    Oke ze is geen tiener meer
    maar m’n oren doen geen zeer
    Integendeel, da’s het geluid waarvan ik houd!

  173. Leven zegt:

    * zucht*wat een geblaat
    mja,ik vind wel dat het me goed afgaat
    kon vroeger goed sklaasgedichten schrijven
    men kon niet uit m’n buurt blijven
    met pen en papier stond ik rond 5dec altijd paraat.

  174. fijnegozer zegt:

    Ik weet niet wat jij daarnet miepte
    dat Leven haar logje voltypte
    helaas ziet dit joch
    bij Leven geen log
    dat zij op haar weblogje zwiepte

  175. Leven zegt:

    de dropballen zijn verbannen bij ons thuis
    (*er is iets in mijn mond niet pluis)
    nachtegalen, waar?
    volgens mij zijn ze met het zingen klaar
    piep zei de muis in het voorhuis

  176. Emmelinda zegt:

    Hihi ja rijmen en opstellen schrijven
    dat kon ik aan een stuk doen blijven
    Kreeg ik goeie punten voor
    dus ging ik maar steeds door
    Is eerlijk waar, zonder overdrijven

  177. fijnegozer zegt:

    Zeg dames ik wil u niet foppen
    maar ik moet met het rijmen gaan stoppen
    ik maak korte metten
    door reacties te zetten
    dus moet iki nu weblog gaan hoppen

  178. Leven zegt:

    Emm fg is een nieuswgierig ventje
    we lokken ‘m even uit zijn tentje
    hij weet niet wat jij weet
    fg ik heb nog een weblog bekleed
    ontstaan in dit weekendje

  179. fijnegozer zegt:

    Die dropballen zou ik wel lusten
    ik wens u voor straks welterusten
    ik zeg nu tabee
    en doe niet meer mee
    vertrek nu naar andere kusten

  180. Leven zegt:

    ga je weg fg?
    ik zit me net een rotje te lachen hierzo!
    Is leuk die limericks haha.

  181. Emmelinda zegt:

    Oke fijne gozer, het was me een waar genoegen
    Om zo samen met je op die limericken te zwoegen
    Het zijn er weer ontzettend veel
    en is zo echt een mooi geheel
    Maf he, zoals we als vanouds aan het rijmen sloegen?

  182. fijnegozer zegt:

    Zoiets zat ik al te vermoeden
    dat jij op een weblog ging broeden
    waarmee je kunt prijken
    ik kom gauw eens kijken
    nog sneller dan jij kunt bevroeden

  183. Leven zegt:

    trusten meneertje
    tot een volgend keertje
    wellicht op ‘watflikjemenu’?
    danku
    buiten is het weer een lekker weertje

    *drup drup*

  184. Emmelinda zegt:

    Hahaha Leven pas maar op met het rijmen want..
    er is straks het een en ander aan de hand
    Je praat straks zelfs in het rijmschema
    En misschien nog wel in hetzelfde thema
    Soms is het zelfs verrekte onhandig en irritant!

  185. fijnegozer zegt:

    @Leven; Klopt, maar ik zit hier al wat uurtjes. Zelfs al een paar keer vandaag. En ik moet hier en daar nog reacties ZZ. Misschien kom ik tussendoor nog ff kijken.
    Gegroet ladies.

  186. Emmelinda zegt:

    Hihi was dat even leuk
    ik lag gewoon in een deuk
    Dat men de geboorte niet wist
    had ik gewoon even gemist
    Hoe kom ik nou uit de kreuk?

  187. epie zegt:

    hee wat zien ik hier
    weer volop vertier
    ik ga maar gauw
    t is niet dat ik storen wou
    dan kunnen jullie verder als een tierelier

  188. Emmelinda zegt:

    (Doei Fg, fijne avond nog. En nogmaals bedankt voor al die leuke limericken. Het is steeds weer genieten!)

  189. Leven zegt:

    zoveel geblogd fg?
    Ik zit de laatste tijd weing achter de pc,ben een beetje uitgeblust.Vandaar het nieuwe weblog.Ben het serieuze een beetje beu

  190. Emmelinda zegt:

    Oh krijg nou toch tieten,
    dat is helemáál genieten
    Is Epie zo aan het rijmen
    en zo limericken lijmen?
    Kijken of ik in de lach zal schieten

  191. Leven zegt:

    ik merk al dat het wat doet in mijn hoofd Emmelinda 🙂

  192. Leven zegt:

    ik zit hier maar driftig toastjes te dippen
    tot er weer wat uit mijn hoofd gaat flippen
    wel flink werken hier vanaaf
    gaaf
    zit op het puntje van mijn stoel te wippen!

  193. Emmelinda zegt:

    Hahaha Leven, zie je nou wel?
    Dat komt echt ontzettend snel
    je blijft maar rijmpjes proppen
    en kan er haast niet mee stoppen
    het lijkt wel http://www.rijmjegek. nl!

  194. epie zegt:

    krijg nou tieten ?
    gekke grieten
    t begint met een rimpel
    een bh tje als een wimpel
    t kan ook niet anders bij die sprieten

  195. Emmelinda zegt:

    Hihi ik neem steeds een hap van m’n sjookoola
    en spoel het dan met een slok lightcola
    zo blijft mijn hoofd een b-tje koel
    want ik rijm vanavond al een heleboel
    Dat is toch wel wat voor deze tuthola 😀

  196. Emmelinda zegt:

    Op de foto kun je het nog verstoppen
    door die rimpels weg te fotosjoppen
    maar in het echt
    gaat dat zo slecht
    Daar kijken ze te goed uit hun doppen!

  197. Beantje zegt:

    wat wordt me hier geflikt?
    het ene rijm na het andere wordt getikt!
    knap werk al zeg ik het zelf
    toch denk ik dat ik het onderspit delf
    zegt ze en snikt

  198. Leven zegt:

    krijg ‘dr ineens geen gedichtje meer uit Emm.

  199. Emmelinda zegt:

    Robert Schumacher verdient er bergen geld mee om de hoek
    Die snijdt en opereert louter en alleen op verzoek
    Zeker weten dat deze bizz
    echt een hele rare is
    Ze verslijten er iedere dag wel een tekenboek!

  200. Emmelinda zegt:

    Ben daarvoor eigenlijk maar blij
    dan is je hoofd weer rijmvrij
    kun je weer gewoon gaan praten
    zonder in dicht te blaten
    Eens kijken hoe dat straks gaat bij mij 😉

  201. Emmelinda zegt:

    Poeh hoeveel zijn het er nou inmiddels in totaal?
    Het zijn prachtstukken die limericks, allemaal!
    Ik zal zo eens gaan kijken
    want deze rijmpraktijken
    Dumpten we zo maar ineens massaal!

  202. Leven zegt:

    wat een strop
    de koek is bijna op
    ik denk dat ik hier maar vertrek
    voordat Hans in bed ligt met een gek
    ik ga maar even aan de zachte drop

  203. Emmelinda zegt:

    MMMM zachte drop is zooooo lekker,
    baal maar niet als een stekker
    Ik ga zo maar eens in bad
    want op mijn rug is het nu nat
    Grinnik, het kan alsmaar gekker

  204. Emmelinda zegt:

    Ik wens je nog een fijne avond Leven,
    bedankt dat je wat limericken wilde geven
    Ik vond het echt heel erg leuk
    en lag steeds weer in een deuk
    Om de rijmpjes die jullie steeds schreven!

  205. Emmelinda zegt:

    Doei Leven, slaap lekker voor straks!

  206. Bettina zegt:

    Komt spuit 11 hoor om 0.25 u ;-))ik d8 na het lezen van limerickje numero uno: die had zeker niet de (Nieuwe)geinlijn aan de lijn haha…pfff…;-))
    Nou dametje Emm en master FG/Chaval hier kan haast niemand tegenop, ook al doen Epie en Leven errug hun best hoor…Jullie zijn echt keigoed!!!
    Enne vraagje Emm: is Epie jouw vader? (niet slaan als het niet zo is hè *grinnik*).
    Welsnurkzzeeee…liefs Bertussie

  207. Emmelinda zegt:

    Grinnik, stel je voor dat je er midden in viel, kans was groot dat er een tsunami van limericken over je reaktie heengevallen was hihi. Dan is 0.25 uur nog niet zo gek 😀

    Ohhhh dank je wel, dat is nog eens lief. Ja FG kan er wat van he, om de twee minuten. Maar idd, we vlakken Epie en Leven ook niet uit. En de creaties van anderen (Libra, Morris en Saga Suus) zijn ook supergelukt!

    Hahaha jij mag noooooit meer raden 😀 (heb jij mazzel, hoef ik niet te meppen, ghehehe)

    Slaap lekker voor straks!
    Knuffffff

  208. Geertje zegt:

    Emmelinda, je zou ze echt eens moeten versturen naar een uitgever!
    Ze zijn zo ijzersterk!!!!!

    (Hij is wel in het kader van het nieuwe jaar he? ;-))

    Jammer, de laatste vakantie dag is aangebroken 😦
    Nog even en het gewone ritme begint weer.
    Wens je een geweldige zondag!!
    Liefs en dikke knuffff!!!

  209. Emmelinda zegt:

    Oh hihi, sssst daar krijg ik het warm van ;D Maareuh, dank je wel Geertje.

    Hahaha nou inderdaad, zo kwam ik ook eigenlijk op deze limerick.

    Bwhaaaa, het is echt omgevlogen, bij jou ook? De kids zij er chagie van. Die willen nog wel twee weken hihi. Ergens is het ook wel weer lekker als het gewone ritme terug is. Al denk ik er tegen die tijd weer heeeeeeel anders over vreesch ik. We genieten nog maar even van die laatste vrije dag he? Heeeele fijne zondag!

    Dikke knufff en veel liefs

  210. epie zegt:

    ik had het kunnen weten
    emmelinda s bedtijd kunnen we vergeten
    en wat we ook proberen
    t kan haar toch niet deren
    dat ze morgen pas zal avondeten

  211. Emmelinda zegt:

    Hahaha het scheelt dat het eten al klaar is
    Als ik er niet “bij” ben is dat geen gemis
    Marc wil nu al gaan slapen
    die is de hele tijd aan het gapen
    Of hij heeft honger en blijkt dat ik me vergis!

  212. m zegt:

    hey emm,
    ik wilde even zeggen dat ik tante ben geworden
    avn een prachtig meid. genaamd anne
    kus m

  213. fijnegozer zegt:

    Ik wens u een heel goede morgen
    een dag ook totaal zonder zorgen
    straks eerst naar de kerk
    daarna aan het werk
    En ik hou mij lekker verborgen

    (regel 3 en 4 heeft betrekking op jou he, niet op mij)

  214. fijnegozer zegt:

    In die kerk wordt je biecht afgenomen
    daarvoor was jij zeker gekomen
    want ik kan toch wel stellen
    je hebt daar veel te vertellen
    over je zonden en je boze dromen

  215. Leven zegt:

    fg:geloof het of niet,maar ik had net een soortgelijke limerick in m’n hoofd die ik hier wou neerzetten!Ik keek m’n ogen uit toen ik hier kwam en je reactie van 9.05 las en ben met stomheid geslagen:(
    Ik ga aan m’n ontbijt een vertrek straks richting…kerk.

  216. epie zegt:

    goede morgen
    ik ga mijn administratie verzorgen
    dus niet naar de kerk
    heb gewoon te veel werk
    dus hou me voor de pastoor maar verborgen

  217. epie zegt:

    wat een onware reacte van mij
    in de kerk ben ik er nooit bij
    alleen na het overlijden
    om het ter aarde te begeleiden
    dat maakt me nooit blij

  218. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou kan dat van die kerk dan wel plaatsvinden
    Maar dan moet ik er wel eerst even eentje vinden
    Het bezoek is al zo lang geleden
    Ik heb het altijd maar vermeden
    Je ziet; ik zal hier geen doekjes om winden

  219. Emmelinda zegt:

    Het is wel erg; ik weet dus niet
    Hoe die kerk hier er uit ziet
    Misschien kan ik er een bereiken
    om ‘m van binnen te bekijken
    En hoor ik nog eens een mooi kerklied

  220. Emmelinda zegt:

    Biechten kan ik er beter niet gaan doen
    Dat is beter voor het zogenaamde fatsoen
    Natuurlijk blijf ik daar maar praten
    maar dat had je vast al in de gaten
    Dat laat ik niet gebeuren; nog niet voor een miljoen.

  221. Emmelinda zegt:

    Niet dat ik nou zoveel opbiechten moet,
    over het algemeen ben ik toch heel zoet
    Oke, soms spook ik wel iets uit
    maar daarom ben ik nog geen schavuit,
    Dat van die normen en waarden weet ik best goed

  222. ~Tina~ zegt:

    Pfffff….. leuke limerick, maar wat een reacties!!!!!
    En nu moet ik ook nog wat grappigs bedenken? Ik sla even over als je het niet erg vindt.

    Fijne zondagavond!
    Groetjes en liefs van Tina

  223. Emmelinda zegt:

    Ja natuurlijk vind ik dat erg. Hahaha just Kidding. Ik heb het nu ook wel weer even gehad met het rijmen. Zal er zo een verhaaltjeslog op zetten.

    Ik wens jou ook nog een hele fijne zondag!

    Liefs en groetjes!

  224. Wanda zegt:

    Waar blijven die verhaaltjes nu?

    Maar het was weer meesterlijk!

  225. Emmelinda zegt:

    Hahaha Pietje Ongeduld. Kijk maar eens goed, hij staat er net op 😉

    Dank je wel 😀

  226. rietepietz zegt:

    Te laat kwam de reactie uit Rijswijk
    dat ligt in de buurt dicht bij Rijndijk mager als brood
    was het meisje al dood
    want “blijven hangen “dacht zij “over mijn lijk”

  227. rietepietz zegt:

    Héééélp , ging iets fout , want natuurlijk begint de derde regel na “Rijndijk” maar dat zal onze emmelimerick vast wel snappen !

    liefs Riet

  228. Emmelinda zegt:

    Je limerick was als vanouds weer briljant,
    Zeg maar eerder; die was echt bijdehand
    Voor het meisje is het nu eigenlijk fijn
    want zij is nu mee met magere Hein
    Dat is voor haar toch werkelijk zeer plezant 😀

  229. Emmelinda zegt:

    (Pee-es; dikke knuffff. Dat rijmde niet hihi)

  230. fijnegozer zegt:

    @Leven; Dat wist ik en wou je een hoop werk besparen door het hier alvast neer te schrijven. Vind je toch niet erg he? 🙂

  231. fijnegozer zegt:

    @Rietepietz: Nu je het meisje dood hebt laten gaan is het meteen over met limericken 🙂

  232. Emmelinda zegt:

    Hahaha fijne gozer, houden we nog tijd over he? Maar goed, ik verzin wel een nieuwe. Heb nog een ideetje. Al vraag ik me af of daar zoveel vervolglimericken onder te schrijven zijn hahaha 😉

  233. fijnegozer zegt:

    Ach, je weet maar nooit.

  234. Emmelinda zegt:

    @FG; Da’s waar. We zullen zien. Eerst ff die limerick maken 😉

    @Dinie; Grinnik, da’s echt een van mijn favo smileys hahaha

  235. Dinie zegt:

    Ja van H*yves gepikt!

  236. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa hahaha, daar hebben ze een boel leuke smileys he? 😀

  237. Abby zegt:

    Kan geen limerick meer zien *kotssmiley* (das 1 van mijn favo’s hahahaha)

  238. Emmelinda zegt:

    *sloopt brilletje van Brilsmiley en overhandigt die aan Abby*

  239. Abby zegt:

    whahaha *proestsmiley die met handje voor zn mondje wappert alsof ie te heet heeft gegeten*

  240. Emmelinda zegt:

    *smiley die heen en weer rolt over de vloer*

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

