Het leed dat kou heet, deel 2

Nog steeds Klakkerdeklakker

Wel GODVERDOMME. (Ja lieve watzegjemenoulezers, dat zei-tie echt. Erewoord.” zei Marc* terwijl hij de trap op stormde om zo onze knusse -zij het te koude- woonkamer tijdelijk te verruilen met de volgepropte zolder. Nou draag ik hem een warm hart toe (tenminste iets warm in dit afgekoelde huis, ghehehe) dus ik volgende hem om te assisteren de gebruiksaanwijzing van de ketel te wijzen en bleef vervolgens wijs op de achtergrond (achter iedere goeie klusser staat immers een vrouw. Dan moet je gewoon je plaats weten. Niet op de voorgrond treden enzo, ghehehe) terwijl ik belangstellend over zijn schouders meekeek naar zijn verrichtingen.

KUTZOOI. (Ja werkelijk. Zonder sorry te zeggen. Ben er nog stuk van. Wat voor zooi zou dat trouwens zijn? Hahaha)” deed manlief nogmaals*. De slang bleek niet te passen. Onze ketel (die van de woningbouwvereniging dus, red.) weigerde namelijk dienst. Soort van protestactie omdat ie niets te drinken gekregen had en dus met een enorme dorst zat. Terwijl Marc een watertransfusie probeerde te bewerkstelligen ontsnapte een flinke vloek. Dat lukte tenminste wél. Gewapend met een zaagje ging ie de slang te lijf om hem een kopje kleiner te maken pfff, beetje zitten figuurzagen terwijl ik aan het verkleumen was. Ik besloot me er maar niet mee te bemoeien. Moeilijk natuurlijk maar zo’n onschuldig slangetje transformeert héél snel in een wurgslangartikel. Ook in ons huwelijk (tsja het kan de beste overkomen, ghehehe).

Normaliter zijn we vredelievende tiepjes. Beetje braaf zelfs. Te braaf. Slikken woorden in voordat dingen escaleren. Van dat soort dingen. Maar OEH…wanneer apparatuur in huize Emmelinda dienst weigert of andere gevallen niet doen wat we van hen/ze/het verlangen dan is het huis te klein (vandaar die villawens. *bladert nog een keer op Funda*). Dan hebben we een zéér kort lontje. Sterker nog. Het lontje is dan niet eens aanwezig. Ook is de logica dan helemaal verdwenen. Foetsie. Biedt je je hulp aan dan staat de ander op het punt te ontploffen omdat hij/zij even wil nadenken. Maar ontploft ook wanneer men verzuimt een poot uit te steken/hulp aan te bieden. Zo zijn we tijdelijk licht ontvlambaar. Of heetgebakerd. Klinkt eigenlijk beter (en toepasselijker vanwege die verwarmingsketel. Zeg nou maar dat het goed gevonden is. Nou? Nou? Toe, wees eens lief). Wanneer kids onschuldig voor de voetjes lopen of om chips komen vragen lijkt het voor hen net alsof ze in het verkeerde plot binnen komen wandelen.

Wel GODVERDOMME. (poeh hee, die had ie al eens gebruikt. Wat een tegenvaller zeg.)“” riep Marc uit* toen, ter verhoging van de feestvreugde, bleek dat het afgebeelde aansluitpunt niet aanwezig was. Wel een boel andere (waar de slang dus niet op paste) punten. Als jonge woudlopers besloten we het gangen buizenstelsel dan maar eens goed te volgen en het boekje nogmaals uit te pluizen op zoek naar de verloren schat opening. Knus was het niet hoor. Want met z’n tweetjes op zo’n volgepropte kleine vierkante meter…

…daar krijg je het (eindelijk!) behoorlijk warm van**

*zei-tie niej, zei-tie niej, maar om jullie tere zieltjes te beschermen doe ik maar iets met een eufemisme. Ga maar eens met de muis op “He verdorie” staan. Alleen als je denkt dat je het aankunt he. Het is allemaal op eigen risico weetjewel, weetjeniet.

**Nope. Ook deze was niet om over naar huis te schrijven. Maar goed, daar zit ik tenslotte al en de clou van het hele verhaal ken ik reeds. En aangezien ik besloten heb er een drieluik van te bakken (wanneer ik weer warm water heb om daarna af te wassen) gebruik ik dit punt weer als een cliffhanger. Vandaar. Zo. Weet je dat ook weer.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2008. Bookmark de permalink .

160 reacties op Het leed dat kou heet, deel 2

  1. Bettina zegt:

    Ben ik de eerste?!? die op het feuilleton een reactie geeft hihi…hahaha ook al lagen jullie niet in een deuk, maar tenminste wel warm *grinnik*, tja wat een getier wel niet kan opleveren, leuker trouwens Emm dat As the World Turns, deze volg ik namelijk wel elke dag..eh jouw cliffhangers hè, bedoel ik…;-)) Trouwens, volgens mij kun je dat ding niet aanvullen, is dat de clou?! Ach, dat zeggietochnie ;-))
    Fijne dag en knuff van Bertus

  2. Emmelinda zegt:

    Nou vooruit dan… omdat je zo braaf mijn cliffhangers volgt (niet geschrokken van de vloekpartijen? Ghehehe)en de eerste reactie geplaatst hebt wil ik wel een tipje van de sluier oplichten *vloert bruid*. Je kunt ‘m bijvullen. Dat stelde ie zeeeeeer op prijs. Maar eerst….

    Ik wens jou ook een hele fijne dag. Dikke knufffffff

  3. Sjoukje zegt:

    Hahaha hier gaat het net zo. Samen klusssen of als er iets niets werk, veranderen wij als 2 kemphanen tegenoverelkaar. Maar je word er wel warm van.

    Groetjes en nog een fijne dag verder.
    Sjoukje

  4. Emmelinda zegt:

    Zeker weten. Scheelt enorm in stookkosten. Alhoewel…dat bloed, zweet en tranen moet je later maar weer uit je kleren zien te krijgen. Wasmesjien draait dan overuren hahaha.

    Ik wens jou ook nog een hele fijne dag!
    Groetjes terug 😀

  5. Bettina zegt:

    Oh en Emm het moet zijn: leuker DAN ATWT en ik ben ontzettend geschrokken meis van die vloekpartijen (ahum hihi) haha tis net als kaartlezen hè, samen (nou ja, samen *grinnik*!)

  6. Emmelinda zegt:

    Ahhhhh dan ben ik helemaal blij dat ik je een tipje van de sluier gaf (de bruid was er minder blij mee maar goed). Kwam natuurlijk door de scheldpartijen dat je een typfout maakte, dat begrijp ik maar al te goed. Ik moest op zolder ook even bijkomen 😉

    Hahaha ja kaartlezen is ook een vervolglog waard. Vooral als je het helemaal goed hebt (TUUUUUURLIJK) en hij dan nóg stopt aan de kant van de weg om het goed te bekijken. Aaaaaargh. Nog een wonder dat ik geen advocaat gebeld heb hahaha

  7. nieta zegt:

    Wij kunnen samen altijd heeel goed klussen,hoor!! Hij de buitenboel en ik binnen, ghe,ghe! Zo ver bij elkaar uit de buurt!!
    Hoop dat je cliffhanger goed afloopt en dat je er weer warmpjes bijzit, tesamen,he!!

  8. angel zegt:

    gossie… wat was marc dan nog netjes in zijn uitlatingen? hier krijg je dan de meest vreselijke ziektes in de rondte geslingerd… 😀 helaas.. maar ik heb afsluitbare oren… 😉

    ik ben ben benieuwd wat deel 3 op gaat leveren ..vast tot je enkels waden in het water op zolder omdat de slang niet wilde doen wat jullie wilde? 😀

    en ik ken het hoor..hier valt ie ook soms zo maar uit.. idd kwestie van “even” water bijvullen..

    fffffnuk ekkid * grijnzz*

  9. Hanny zegt:

    Ik vertoon me niet bij klussen, ook al is het in een klein gezellig donker hoekje. Pas als de klus klaar is, kom ik tevoorschijn. Maar andersom hoeft het voor mij ook niet. Iemand die steeds op je vingers staat te kijken: één bak ellende, zonder te vloeken.
    Nu ben ik toch wel reuze nieuwsgierig hoe dit afloopt.

  10. Emmelinda zegt:

    @nieta; Haha ja dat is idd nog het beste. Samen klussen gaat hier wel goed zolang er geen tegenslagen optreden. Ik heb het overigens ook als ik alleen ben. Er zit nu bijvoorbeeld een conflict in mijn typelist. Ineens. @#@$@$@ maar goed dat er niemand thuis is. Is opvoedkundig niet verstandig, die taal die er uit komt hahaha.

    @angel; Grinnik, zelfs in vloeken issie dus braaf. Maar goed dat er aan vloekwoorden geen scherpe randjes of uitsteeksels zitten tijdens het rondslingeren, je zou er eens door getroffen worden zeg hahaha.

    Eigenlijk zijn het simpele klusjes; water bijvullen. Maar ja hier gaat nooooooit iets normaal 😉 En dat terwijl we voor een keer de gebruiksaanwijzing er bij genomen hadden hahaha.

    grinnik, die staat ook leuk. Jammer dat ik het niet op z’n kop kan zetten. O wacht us. Kan ik wel. Let op: fffffnuk ekkid *zet woorden op de kop*. Tadaaaaa. Knap he? 😉

    @Hanny; En het mooiste is nog wel dat, zodra het opgelost is, ook meteen de lucht geklaard is. Zonder er over te hoeven praten enzo. Net alsof het gewoon toegestaan is tijdens problemen,hahaha

  11. Annemarie zegt:

    Brrr nu heb ik het koud! 😉

    tsss al die woorden dat kan niet hoor!! Die mogen alleen OP iemand slaan… Muwhahaahhahahaha.

    KNIEFS!

  12. Wanda zegt:

    Oh oh oh oh, ik zou allang een advocaat gebeld hebben. *gheghe, natuurlijk niet. Ik zal al blij zijn als ik een vent had.*
    Veel plezier met het schrijven van deel drie! Ik wacht in spanning af.

  13. Emmelinda zegt:

    @Annemarie; Whaahaa daar moest ik onder het mailen aan denken…komisch dat je het nog noemt ook hahaha.

    @Wanda; Hihi stiekem ben ik dat ook hoor. Blij bedoel ik. Mijn held. Mijn…euh..

    Dank je wel. De ruwe versie is al af. Al daaaaaagen. Misschien ga ik er vanavond wel aan zitten schuren en plamuren. Kan het maar alvast af hebben hihi.

  14. Ans zegt:

    Hahahaha, je hebt de smaak van het rotshangen te pakken!!
    Verwarming bijvullen, tsja, dat had mijn man mij geleerd vlak voor hij stierf, met de mededeling dat ik dat dan in elk geval zelf zou kunnen doen (het was in die tijd regelmatig nodig, later bleek dat er een pijp lekte, vandaar). Ja, dat dacht ie haha, toen het nodig was zou ik dat wel even doen, fluitje van een cent (dacht ik). Het begon goed, maar toen ik de slang eraf wilde halen kwam het probleem, ik dacht dat het gewoon een kraantje was dat je dicht kon draaien, dus dat je voelt wanneer ie dicht is en dat lukte niet, ik kon door blijven draaien! (ik had hem maar een kwartslag hoeven draaien, het was steeds om-en-om open en dicht!)
    Voorzichtig slang los om te kijken of ie dicht was, spoot het water eruit, weer draaien, weer los, weer water, nou ja, er was al meer water uit dan er in gegaan was, dus ik heb mijn buurman er maar bijgehaald.
    Later kreeg ik (tegen mijn zin) een nieuwe ketel, maar bij deze weiger ik het te doen, ik kan bij dit ding niks vinden en er zitten veel meer metertjes op, ik snap er niks van.
    Maar als ie erg leeg was, kan er dus ergens een lek zitten. Soms lekt het ook wel eens langs de draaiknoppen, als ze na lange tijd weer eens open of dichtgedraaid worden (heb ik ook al eens gehad, kan ik zelluf repareren!).

  15. Emmelinda zegt:

    Oke, dat was mijn clou. Nou hoef ik deel 3 niet meer te plaatsen. GOTCHA.

    Hahaha wat een verhaal, ik zie je al draaien. Overigens had ik dat draaien ook in het begin toen die doppen op schoonmaakmiddelflessen op de markt kwamen die kinderen niet open krijgen. Wist ik veel dat je er eerst op moest duwen hahaha

    Toch is het stom he, die dingen worden geïnstalleerd en dat is dat. Totdat ie kapot gaat ofzo. Hangt ie er toch al heeeeel lang en nog weten we er niks van. Op de lagere school hebben ze ons vroeger eens geleerd wat je moet doen als de stoppen doorslaan. Alles. Dat ben ik nooit vergeten. Is handig, als het gebeurt wanneer Marc niet thuis is hoef ik tenminste niet op de tast. Scheelt ook dat die dingen in de loop der jaren niet of nauwelijks veranderd zijn. Dat is idd met die ketel van boven wel heel anders. Ziet er wel cool uit hoor, daar niet van. Ow ow ow en dat had ik weer…al die technische snufjes, wijzertjes..noem maar op. Eeuwen op doorgeleerd, bestudeerd, afgekeurd en in herproduktie genomen blablabla, sta ik te kirren dat het zo mooi gevonden is dat het gebruiksaanwijzinkie zo handig weggewekt is in een gleuf onder die wijzertjes.

    Tjemig…ik geloof dat ik net deel 4 geschreven heb 😛

  16. epie zegt:

    wat ons rest
    is jouw gepest
    alles in drievoud
    t laat ons echt niet koud
    ik ga eten anders is mijn avond verpest

  17. Emmelinda zegt:

    Pas op hoor want voor straf maak ik nog deel vier
    Er is toch nog ruimte genoeg op die weblog hier
    Eet smakelijk, niet knoeien
    als je met eten zit te stoeien
    Hihi ik was je aan het plagen, wat ben ik toch een klier 😉

  18. Bengeltjuh zegt:

    Deel 2. deel 3 en euh deel 4……tenminste als ik de reacties lees whoeha. Lijkt wel een soap…:-P

    Maar pf die ketels …ik hou mijn vingers crossed. Heb er altijd wat mee, in mijn vorige huis ook al. Afijn nu hangt hier een gloedjenieuwe (moest wel want de vorige gaf letterlijk de geest), dus mag hopen dat dat ding zich gedraagt.

    Ik wacht weer geduldig ;-))

  19. Ans zegt:

    Hahaha, ik heb geen stoppen meer, maar een aardlekschakelaar, gewoon het knopje goedzetten (al weet ik nooit of ie nou naar boven of juist naar beneden moet!) Ik heb op de lagere school geleerd hoe ik de waterleiding moet afsluiten, ik weet dat ook nog steeds! Die kinderveilige doppen zijn af en toe een ramp! Ik krijg die flessen Lysterine nooit open, daar moet je in knijpen, maar dat zou mij (denk ik) makkelijker af gaan als die doppen kleiner waren!

  20. Emmelinda zegt:

    @Bengeltjuh; Grinnik, iemand moet hoognodig Aaron Spelling vervangen. Die is (meen ik. Toch?)jaren geleden overleden. Tijd dat iemand een nieuwe soap op de buis brengt ghehehe. Misschien dat ik op deze manier toch nog ooit eens een boek bij elkaar krijg hahaha.

    Dan hoop ik het met je mee. Apparaten die altijd troubles geven zullen nooit mijn vriendjes worden. Maar helaas hebben we ze nodig. Dat weten ze, die krengen. Het is gewoon een complot. WOOOOOOO wacht us. Deel 5 is ook geboren. Hahaha 😉 Nog ff en ik kan geen verwarmingsketel meer zien hahaha.

    @Ans; En wat leren we hiervan? (Niks haha) dat men op de basisschool meer lessen hierin moeten geven. Moet je zien wat we er van opgestoken hebben! hihi

    Ik weet welke doppen je bedoelt, vreselijk is dat. Overigens kan ik nog wel even doorgaan over spullen die je niet open krijgt. Koop je een Barbie, zit dat kreng in een verpakking die helemaal dichtgesealed is (of hoe heet dat) en je met een gewone schaar amper kunt bewerken (ik wel, maar dat komt omdat de Hulk in mij dan los komt hahaha). Of koop iets voor de computer, een webcam ofzo. Kans is groot dat ie ook in zo’n soort ding vastzit. En dan zeggen ze zo mooi bij mediamarkt dat je mag ruilen-als het maar in de originele verpakking zit-. Duh…in hoeveel stukkies hadden jullie ‘m graag? 😛

  21. Ans zegt:

    Dat zijn volgens mij blisterverpakkingen.
    Die zijn helemaal rampzalig!
    Laast ging ik er één meteen met een schaar te lijf en pas toen ik met veel moeite klaar was bleek deze niet geseald te zijn, maar had heel handig de twee delen in elkaar geklikt (als een soort drukknoop). Pffff, hadden ze dat er niet even op kunnen zetten?

  22. Emmelinda zegt:

    *proest*…nou inderdaad, je gaat er toch gelijk van uit dat het weer zo’n ellendig ding is. wat zal die bedenker daarvan zich geamuseerd hebben tijdens het maken van het prototype hihi

  23. epie zegt:

    goede tijden slechte tijden
    konden me niet verblijden
    t begon met peyton place
    en nu weer zo n vrees
    gaat dit ons dit dagelijks verleiden

  24. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan kan ik grote opluchting veroorzaken
    want dat kan ik toch echt niet maken
    ik hoor ook nog iets te poetsen
    de plaat hahaha, niet de koetsen
    Misschien moet ik de soap maar voortijdig staken??

  25. epie zegt:

    je schrijft het weer verkeerd
    je hebt het ook nooit geleerd
    in plaats soep noteren
    ben je soap aan het manipuleren
    en dat kan je gezin echt niet verteren

  26. Emmelinda zegt:

    Mijn gezin is inmiddels helemaal ontwricht
    Dat hebben al die schrijfsels aangericht
    Koken zal ik een andere keer
    anders schrijf ik hier niet meer
    Ze gaan maar eten bij een of ander gesticht

  27. epie zegt:

    hier is het al niet beter
    het loopt voor geen meter
    gelukkig is er om de hoek
    wild foot en ik ga er zo op bezoek
    dus krijgt mac een meeter

  28. Emmelinda zegt:

    Ah ik zie het al; een culinair uitje
    Dat kost me toch een lieve duitje
    maar ja hier vreten ze als beesten
    Vooral Mies, die neemt de meesten
    Dan is het even stil; even geen geluidje 😛

  29. ~Tina~ zegt:

    Je houdt het bijzonder spannend he?
    Nu weten we nog niet hoe het afloopt!
    Hahaha…..
    In jullie geval zou ik gelijk de woningbouw bellen, die kunnen dat toch komen doen?

    Zit je nu nog met winterjas, sjaal, muts, handschoenen, extra dekens, plaid, voetenwarmer, je dekbed én een kruik op de bank??

    Fijne avond!
    Groetjes en liefs van Tina

    Offeh…. extra vroeg lekker warmpjes naar bed??

  30. Youke zegt:

    Nou ik hoop toch dat jullie inmiddels er weer warmpjes bij zitten en dan niet op die ene vierkante meter.

  31. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ja er komt steeds weer iets bij he? Tijdens het reactiegeven zijn een soort van deel 4 en deel 5 ook al geboren. Wees gerust…ik denk niet dat het er van komt. Alhoewel… hahaha

    Maareuh…ik blijf gewoon webloggen. En poetsen (ucheuche). Daar krijg ik het warm van ;). Want dat vroeg naar bed is niks voor een nachtraaf. Ook niet voor een bevroren exemplaar hahaha

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Liefs en groetjes!

    @Youke; Nope, daar zitten we inmiddels niet meer. Ik had die plek nodig om de kerstboom te dumpen hahaha. Geintjuhhh

  32. epie zegt:

    nou mocht het koud blijven
    dan kunnen jullie zonder te kijven
    bij je ouwe gaan wonen
    dat zal je goed bekomen
    want zijn verwarming is constant aan aan het blijven

    pffffffff pffffff pfffff deo pfff

  33. Emmelinda zegt:

    Hahaha het is er zeer zeker niet saai of een sleur
    Maar jij zit nog altijd met die airco-achtige deur.
    Dan kan die verwarming wel draaien
    maar zo kun je me echt niet paaien
    Of ben ik nou echt zo’n ouwe zeur?

  34. epie zegt:

    wat is er met die deur
    die geeft een frisse geur
    voor de rest
    niet meer een muizen nest
    en een tv van tijden van veur

    an real bol scherm tv

  35. epie zegt:

    en nu ga ik mijn big mac
    kopen bij mac drek
    jee wat een leven
    wat zullen mijn jatten vies kleven
    na het vreten op mijn werkplek

  36. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja nog even en dan issie geld waard
    Dan gaan we aan het gebak en de taart
    Oeps nee dat is weer niet gezond
    ik hou dus maar snel mijn mond
    Anders wordt Sonja Bakker boos uiteraard

  37. epie zegt:

    oei de sonja die naam
    die staat nu vooraan
    op de meest verkochte boeken
    waarin je moet zoeken
    of je naar mac donalds mag gaan

  38. Emmelinda zegt:

    Ga dan maar gauw om te halen dat lekkere eten
    en laat me op z’n minst daarna maar weten
    of de administratie is blijven zweven
    omdat die aan je handen bleef kleven
    Dat moet je wel doen he, niet vergeten!

  39. Emmelinda zegt:

    Sonja Bakker is vast heel gefrustreerd
    omdat ze het genieten heeft afgeleerd
    Dat geneuzel met groentes
    ze heeft nodig veel bijles
    want dit heeft ze mooi voor zichzelf versjteerd 😉

  40. epie zegt:

    bolle mien zat voor haar flat screen
    en alles wat ze wou zien
    hoe sonja misschien
    kon laten zien
    hoe de kilo s er af konden bij mien

    het zogenaamde slaat op niets gedicht

  41. Emmelinda zegt:

    Oei en nou heb ik natuurlijk een probleem gemaakt
    Want mensen die op haar naam googlen zijn vast afgehaakt
    als ze die limerick zien van anorexia
    dan dalen de verkoopcijfers, jaja
    Kijk, da’s nou wraak die heel erg zoet smaakt 😛

  42. Emmelinda zegt:

    Da’s natuurlijk de mooiste vorm van tv;
    kijken naar Sonja vanaf de plee
    want daar krijg je de ** van
    van zo weinig vet in de pan
    Nee het zit die Bolle Mien helemaal niet mee

  43. epie zegt:

    ben al terug
    dat is vlug
    een quart pounder nog in doos
    maakt sonja nog niet boos
    voor atkins was dit slechts een mug

  44. Emmelinda zegt:

    Bwhoooo heb jij zo hard gereden dan
    het is zo snel dat het bijna niet kan
    dan heb je straks een vette prent
    en kost je dat een flinke cent
    En dat voor een burger, niet eens uit ’n koekenpan

  45. Emmelinda zegt:

    Met die prent bedoel ik dan geen van Ot en Sien
    Die ken je vast wel, die heb je vroeger gezien
    maar goed, hopelijk is tie lekker
    anders baal je als een stekker
    Eet smakelijk! Of dat zo is kan ik niet zien 😉

  46. epie zegt:

    hij smaakte best
    maar voor de rest
    ketschup op mijn das
    die kan zo weer in de was
    nu nog wat vittel dat lest

  47. epie zegt:

    een ding is zeker
    en wordt nu niet bleker
    sonja zit niet zoals jij
    die zit er warmpjes bij
    zelfs op een ijsbreker

    stom gedicht 2008

  48. Emmelinda zegt:

    Hahaha dan heeft ze zeker een goeie ketel
    Ze zal wel genieten vanaf haar gouden zetel
    Ze boert wel heel erg goed
    haar lijf weet hoe dat moet
    Moet ze maar geen thee drinken met brandnetel

  49. Emmelinda zegt:

    Je kunt, als je op deze manier door zou gaan
    morgen ook de klanten rijmend te woord staan
    Eens kijken wat ze dan zullen zeggen
    en hoe je dat weet uit te leggen
    Hoe beviel jeweetwel trouwens haar nieuwe baan?

  50. J@cQu3L!n3 zegt:

    Heel herkenbaar. probeer maar eens je er niet mee te bemoeien 🙂 maar gelukkig kan je altijd nog de woningbouw bellen die je uit de kou helpen

  51. Emmelinda zegt:

    Dat is waar, maar er stond een servicenummer op de ketel, scheelt weer een stap, van die vervelende keuzemenuutjes “Toets 1…” enzo. Of we ze nodig hadden? Wordt vervolgd 😉

  52. hahaahhahaah herken dat op dat soort momenten moet je niet teveel of juist wel iets zeggen hahah.
    En waarom proppen we die kachels eigenlijk in een hoekje op de zolder er is inderdaad geen bijkomen aan als je er eens echt bij moet hahah. (krijg opeens medelijden met de servicemonteur die elk jaar komt)

  53. Emmelinda zegt:

    Grinnik, oh erg is dat he. En als je iets zegt om te helpen en er wordt niet op gereageerd…dat is ook zoiets om van te ploffen.

    Whoeehaaa daar zeg je zoiets. Kan ik ook eens een log over schrijven. Voorheen kreeg je altijd een kaartje in de bus waarop stond dat ze langskwamen. Kon ik nog snel even de boel opruimen zodat ik me niet hoefde te schamen (net alsof ze dat niet gewend zijn, die zien de hele dag niks anders natuurlijk). Maar sinds een jaar of twee staan ze gewoon ineens voor de deur. Schaam je je echt rot. Ze doen ’t er om hoor. Ik zweer het hahaha.

  54. Saga Suus zegt:

    Haha, wat is dit herkenbaar! Wij kunnen er ook niet goed tegen als er hier iets kapot gaat (we hebben net het nodige gevloek achter de rug vanwege een verstopte afvoer). Ik hoop dat jullie weer snel in de warmte zitten.

  55. Emmelinda zegt:

    Oh hellup..dat is ook zoiets. Ook op een plek die te krap is zeker?

    Weet je wat helemaal een garantie is voor vloekwerk? Als er iets mis is met een computer of laptop hier. Ow ow ow…zoek dan maar dekking hahaha.

    Thanks, binnenkort te lezen op watzegjemenou 😉

  56. Bengeltjuh zegt:

    Die goede man (spelling) is volgens mij ook al dood yep. En ik ben nu maar vriendjes met combi-ketel geworden, heb hem warm onthaald toen hij vorig jaar hier mocht wonen…euh hangen. Mooie plek op zolder.En hij is niet alleen, is namelijk de plek waar wasmachine en droger staan. Plus de katten hangplek………nou dan heeft hij het toch goed? Dus blijft het voorlopig warm hier……..hoop ik.

    Deel 5…..wauwie ik kom even paar uur niet en we zitten alweer zover, ships, hoe ging deel 1 ook alweer…….personages….euhm…

    ;-))

  57. Emmelinda zegt:

    Jaaaa hihi is hier dus ook, vandaar dat het er zo krap is, de wasmachine staat naast de droger en daar hangt die ketel boven.

    Hier vertoeft Sam ook graag op zolder. Hij liever dan ik. Wat een zooitje. Maar goed, dat ga ik binnenkort voor eens en altijd aanpakken. Als ik klaar ben met mijn soap, deel 39567 ofzo. 😉

  58. Remco zegt:

    waar is de tijd dat een logger zn verhaal in één deel vertelde. waar je niet in spanning hoefde te wachten op een onnodig vervolg. een deel wat opbouwde naar de anti-climax. een stuk waar je warm noch koud van werd. die je probeerde mee te nemen naar zonniger oorden of winterse regionen.

    t is zo jammer dat de zeep is ontstaan je hebt geen rustig moment meer in je leven want iedereen leeft mee met het zeep.
    nou ik niet, want de enige zeep die ik prefereer is de zeep waarmee ik mn handen was 😛

  59. Emmelinda zegt:

    Ja maar dat zeg je nou wel he..wie weet zit ik nou zelf wel in een van die zonniger oorden omdat de ketel niet te helpen viel? Ghehehe

    Handen wassen? Wat is dat? Moet dat dan? Dat is toch zonde, dan gaat dat palet aan bijzondere zelfopgespaarde kleuren (en geuren) er van af.
    Ik vind wel ZEEPkisten leuk. Lekker hard mee scheuren 😉

  60. epie zegt:

    sammy is op zolder op wacht
    op de lekkere muis die op hem wacht
    lekker in de rui
    in een lazy bui
    de maaltijd wordt als het ware daar gebracht

  61. Emmelinda zegt:

    Hahaha Sam is al twee uur weg
    ik wil hem aaien maar heb pech
    eigenlijk issie stil als ’n muis
    Oef, hij is toch wel in huis???
    Ik ga toch snel boven spieken zeg

  62. epie zegt:

    als sam iets heeft garfield
    en hij wat heeft vernield
    is daar altijd nog stef
    die met haar kong fu lef
    en samen eten waar garf ook zo van hield

    miracoli natuurlijk voor de niet snappers

  63. epie zegt:

    ik vergat van garfield

  64. Emmelinda zegt:

    Er is alleen wel een groot verschil;
    Gekookte vorm is iets dat Sam niet wil
    Spelen met dat eten
    daar wie ie van weten
    Maar goed, doet Stef ook;dan zijn ze stil!

  65. epie zegt:

    je mag je nu niet verraaien
    dat je sam toch kon aaien
    onder de warme verwarming
    want dan ondergaat deze log een verarming
    als het ware gras voor je voeten maaien

  66. Leven zegt:

    haha, een bekend probleem;)
    Wij hebben eens bij het aanvullen vd watervoorrraad een fontein gehad,was ook errug gezellig daar in het berghok op zolder!
    En ik maar lachen(Hans niet…)

  67. Emmelinda zegt:

    Hahaha als je een log over gras wil lezen
    moet je bij archief augustus 2006 wezen
    Was ik toevallig net geweest
    dat teruglezen was echt ’n feest
    Ik heb mezelf er natuurlijk weer om geprezen 😛

  68. tagrijn zegt:

    Pas maar op met je woorden. Weblogbeheer sluit je voor minder af… Maar cliffhanger of niet, volgens mij… nee, ik zeg niks.

  69. Emmelinda zegt:

    @Leven; Ohhh jaaaa dat zijn ook van die dingen. Dat je de slappe lach krijgt terwijl het totaal niet gepast is bij zulke gebeurtenissen. Ik hou me in. Maar dat het weer zo ver was zie je aan mijn kapotte lip. Van het er op bijten hahaha 😛

  70. epie zegt:

    sam en dat heb je niet door
    speelt mikado en daar heeft ie spagetti voor
    hij is zo groot gegroeid
    en jij hebt je er niet mee bemoeid
    zo leren katten indoor

  71. Leven zegt:

    *slik*
    het is weer tijd voor een limerivck?
    jawel jawel
    ik doe het effe snel
    tikkerdetikkerdetik

  72. Leven zegt:

    limerick, de V mag weg

  73. Emmelinda zegt:

    @Tagrijn; Ik heb heel braaf de code weggehaald en vanmiddag betaald voor die banner. Nou is ie weg..

    Grinnik…braaaaaaf

  74. Leven zegt:

    Jaha, Hans vind dat lachen van mij minder geslaagd, wordt íe enigszins agressief van.Nou jaaaa zeg:)Jaren terug kregen we bij soortgelijke situaties meestal knetterende ruzie*schaam *dus ik vind dit een hele verbetering.

  75. epie zegt:

    ja wat is een cliffhanger
    ging naar de wc en werd steeds banger
    t was niet wat ik daar zag
    blij als ik het zeggen mag
    dan is het zeker lul de behanger

  76. Emmelinda zegt:

    @Epie & Leven;
    Oh nou weet ik gewoon niets te rijmen
    Even geen woorden om bij elkaar te lijmen
    Het is nu echt even op
    daarom dat ik maar stop
    Tjemig vertel ik zo maar even mijn geheimen!

  77. Emmelinda zegt:

    @Leven; Hahaha is toch ook wat he. Heb je al een probleem (anders hoefde je niet te klussen) en dan komt er nog ruzie van ook. Dat is hier nog niet voorgekomen *klopt snel af* Maar Marc kan ook wat van dat lachen. Dan is meestal iets stuk dat van mij is. Hahaha, doet minder pijn 😉

  78. epie zegt:

    ik begrijp dat van die lege geest
    nog eens op tijd naar bed geweest
    probeer zo eens lekker onder de wol
    en dan zonder de gebruikelijke lol
    want van rust denk je morgen weer het meest

  79. epie zegt:

    ik begrijp dat van die lege geest
    nog eens op tijd naar bed geweest
    probeer zo eens lekker onder de wol
    en dan zonder de gebruikelijke lol
    want van rust denk je morgen weer het meest

  80. Emmelinda zegt:

    Ja, je hebt nu helemaal gelijk
    zo werkt dat in de praktijk
    Marc slaapt hier al
    dat is niet zo mal
    Maar wel heeeel erg belangrijk!

  81. Leven zegt:

    lachen relativeerd

  82. Emmelinda zegt:

    Ik ga morgen nog een deel van de soap schrijven
    Dus zal ik hier niet al te lang meer blijven
    Eerst moet ik Sammetje zoeken
    in alle gaten en hoeken
    En hem eens lekker over dat schattige koppie wrijven

  83. Leven zegt:

    ik ben net thuis en Hans is er net ook weer.Zit nu darten te kijken, is íe helemaal gek van.Vorig jaar is íe met vrienden naar Enegland geweest om daar bij te zitten:)Hij liever dan ik blergh saaaaaaai

  84. Emmelinda zegt:

    @Leven, whaahaa op dat moment denk ik daar heeeeeel anders over. Totdat ik om iets van hem moet lachen 😛

  85. Leven zegt:

    is Sammetje zoek?(ik neem aan dat dat je kat is)

  86. Leven zegt:

    hou je m’n andere log nog wel in de gaten?het wordt daar vreselijk flauw vind ik maar da’s wel eens leuk,lekker stom zonder inhoud heerlijk.

  87. Emmelinda zegt:

    Daar zeg je zoiets, daar begrijp ik ook nooit iets van. Maar het zal de sfeer wel zijn ofzo?

    Yep, dat is die gekke kat. Maar het maffe was dat ik het er over had om hem te zoeken..klopt ie op de deur (doet ie altijd, ff tikken, dan kan de deur open). Maar ik hoorde het niet meteen blijkbaar, mauwt ie heel verontwaardigd en vertrok meteen naar zijn etensbak 😛

  88. Emmelinda zegt:

    Haha ik sta er toevallig net. Ik zag dat er iets bijgekomen was 😉

  89. Emmelinda zegt:

    Ja, dat is toch heerlijk. Ik heb er wel eens aan gedacht om een “serieuze” log er bij te houden. Maar dit is toch echt wel leuker. Je wordt er melig van he? Goed zo 😀

  90. Leven zegt:

    Ik heb overdag al genoeg met serieuze zaken te maken ja.Komt me sinds een tijdje ineens de nek uit.

  91. Emmelinda zegt:

    Kijk, dat bedoel ik. Het is allemaal al serieus zat. Daarom is die weblog er ook nooit gekomen. Ik vind het wel heel leuk dat je zoveel plezier aan je nieuwe weblog hebt. Is toch lekker, al die flauwekul?

  92. Leven zegt:

    een leuk verzetje op z’n tijd ben ik altijd wel voor in;)

  93. Emmelinda zegt:

    Daar ben ik het helemaal mee eens :D. Ik zat net trouwens oude logjes te lezen van mezelf (ik zocht iets). Dan merk ik ook goed hoe ik in mijn vel zat of juist niet. Kan van log tot log verschillen. Was grappig om te zien.

  94. Natazz zegt:

    weer een cliffhanger, pffff ik zit nog steeds in volle afwachting of jullie ondertussen al bevroren zijn of niet.
    In elk geval is mijn lontje ook heeeeeeeel kort als het niet gaat zoals ik wil. Ineens ben ik mega sjaggie en schop tegen alles en iedereen aan. Maar gelukkig zit ik lekker warm 😉

  95. Leven zegt:

    Ik zal ook ’s je archief induiken,’kweet nog niks van je weblog verleden haha.
    Voor nu ga ik afsluiten,doeidoei en
    welterusten voor straks.

  96. Ow ow ow dit gaat ERRUG slecht worden voor mijn discus-werp-arm inmiddels: ik hang me ROT inmiddels! Aan de cliff dus he! En ondertussen blijk ik dus ook allerlei slangen van mij af te moeten slaan, die te kort of te lang zijn of zelfs niet aanwezig (help hallucineer ik nu ook al???). De vlammen slaan mij inmiddels uit!

  97. Ow shoot ik gebruik ineens twee keer achter elkaar “inmiddels”, beetje taal-vern***eratief… sorry!

  98. Emmelinda zegt:

    @Natazz; Het scheelt niet veel, mijn tenen zien al zwart. Bevroren en afgestorven of hoe heet dat. Of is ’t nou nagellak? Ghehehe

    Whaahaa ja dat schopgevoel herken ik heel goed. Doe ik echter nooit omdat ik altijd bang ben dat ik te hard schop en dat het dan stuk is 😉

    @Leven; Hahaha trek er maar een maandje voor uit. Alhoewel. 2003 is niet zo geweldig. Was nog zoekende geleuf ik. Die kun je overslaan. Scheelt weer tijd zodat je kunt gaan googlen hihi.

    Slaap lekker meis, sweet dreams! Ik ga ook zo pitten. Euh. Denk ik hahaha. Ben over m’n dut heen geloof ik :S

    @Libra/weegschaal; Oh whaahaa je lijkt mij wel. Bij deze log bijvoorbeeld ben ik blijven schrappen om niet steeds hetzelfde woord tegen te komen (oke, op He verdorie na dan). Dat stoort ontzettend. Is haast nog erger dan hangen aan een cliff, met slangen vechten of half dood te vriezen in je huiskamer 😉

  99. Nicky zegt:

    Wacht even! Wacht even! Deze ga ik niet op z’n kop lezen. Ik ga nu eerst naar deel 1, want dat belooft wat!

    Tot zo!
    Groetjes,
    Nicky

  100. Nicky zegt:

    Oké, dat viel mee. Geen 18+logje. Gelukkig maar, want dan mag ik hier niet meer komen lezen *trekt onschuldig gezicht*.

    Ik hoop dat jullie uiteindelijk ook de woonkamer weer warm gekregen hebben!

    Voor ik naar mijn slaapkamer vertrek (met enkel glas, brrrr) wil ik jou en je gezinnetje nog alle goeds wensen voor het nieuwe jaar (en die daarna, en daarna en daarna enz enz).

    Groetjes,
    Nicky

  101. Emmelinda zegt:

    O jaaa dat hebben wij boven ook. Ga je slaperig naar boven, ben je gelijk wakker hahaha.

    Maareuh ik wil jou natuurlijk ook de allerbeste wenschen doen voor 2008 en natuurlijk voor Frank en Michelle!

    Groetjes terug 😀

  102. epie zegt:

    ik vraag me dus af hoe het kampvuur in de kamer geblust is

  103. Emmelinda zegt:

    Het wat een vreugdevuur. Het was gewoon over met de pret. Dan dooft het vuur vanzelf hahaha 😉

  104. rietepietz zegt:

    Hoe flik je dát nou weer , dat met die cursor, gaaf zeg!
    Maareh….. foei foei foei toch …. wát een korte lontjes en dat dan in de buurt van een waakvlam!!!! ,O nee , die was natuurlijk ook uit dus dát kon geen kwaad .
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar op een enkele uitzondering na * wij zitten óók wel eens niet goed in het velen dát knelt* krijgen wij de slappe lach als alles fout loopt en bestoken elkaar met krankzinnige “one- liners” .* ziet Emmelinda in gedachten langzaam groen worden van jaloezie maar Henk blijft hiér* .

    “warme” groetjes , Riet

  105. epie zegt:

    haha als ik hier ergens over vloek worden
    alleen de buren wakker .

  106. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz; Hihi het is heel simpel eigenlijk (leuk trouwens dat je het er over hebt, daar had ik namelijk zoveel voorpret van hahaha). Bij de link om de foto te plaatsen moet je iets toevoegen (als je interesse hebt leg ik je het wel eens uit, het is niet moeilijk, eerlijk waar) zodat je een tekst bij een foto kunt zetten. Kijk maar op de meeste foto’s op mijn log. Daar verschijnt ook een tekst. Wat ik nou gedaan heb? Ik heb He Verdorie in mijn log gekopieërd en in psp gezet en zo weer opgeslagen. Het is dus eigenlijk net zoiets als die bewerkte foto’s die jij op je log zet. Code er bij en klaaaaaar. Simpel he? hihi

    Haha heerlijk. Dat komt hier pas als alles achter de rug is. Dan is gelijk ook weer alles vergeten en vergeven hahaha. Niet dat we op elkaar schelden ofzo. Maar uitdrukkingen in gezichten zeggen ontzettend veel hahaha.

    Dank je wel hihi. Een dikke knufff voor jou!

    @epie; hahaha, als ik aan die buren denk is het dat helemaal waard :P. O zo.

  107. * Garfjeuh * zegt:

    Ik kom je toch even snel een heel fijne (regenachtige)dag toewensen.

    Groetjes.

  108. Emmelinda zegt:

    Die regen mag je houden, die fijne dag pik ik meteen in hahaha. Dank je wel. Voor jou ook een hele fijne dag!

    Greetz

  109. claudine zegt:

    Ha ha ha tja ik denk dat Marc de verkeerde slang heeft afgesneden waardoor hij helemaal niet meer past en dat je alsnog de woningvereniging hebt moeten bellen voor de ketel. sinds je terugkomst ga je weer aardig naar de 300 berichten met weblog he.. leuk!! groetjes doeiiiii
    rengent het bij jou ook zo als bij mij bah wordt er niet goed van. XX

  110. Emmelinda zegt:

    Hihi ik zeg niks 😉 Zelfs niet of je warm of koud zit. Flauw he 😉

    Ja grinnik, lijkt net zoals een paar jaar geleden. Maar nu om de twee dagen (ofzo) loggen is een stuk rustiger dan toen ;).

    Bah het ziet er zo triest uit he, het is hier dan wel alleen maar miezer, ik weet niet hoe het bij jullie is? Stortregen? Ik merk wel gelijk aan mezelf dat het op mijn stemming slaat, motregen of niet. Niet dat ik chagie ben ofzo maar toch… 😉

    Dikke knufff

  111. Belinda zegt:

    Ik heb het helemaal warm gekregen van het naar beneden scrollen! 😉

    Ohoh wat een toestanden in huize Emmelinda (en een beetje Marcs huis). Ketels die niet mee willen werken hebben we veel ervaring mee maar het weer aan de praat krijgen, zijn wij geen sterren in (ik zeg: een service-contract afsluiten zodat andere mensen het voor je komen regelen!) 😉

  112. Emmelinda zegt:

    Hihi, we hebben mazzel, dit is een huurhuis dus de ketel is ook maar in bruikleen. Er zit een sticker op de ketel met een nummer dat je eventueel kunt bellen. Of we dat gedaan hebben? Leg je scrollvinger maar in een lekker bakkie water te rusten want binnenkort moet ie weer aan de slag. Dan komt het vervolg ;).

  113. J@n. zegt:

    Nou zeg hee! jij kunt mensen wel in spanning laten zitten, om nagelbijten te voorkomen heb ik iets anders bedacht.


    Je moet Marc eens leren niet zo te vloeken, rododendron iets?

  114. Pasula zegt:

    Ben gek op cliffhangers, ook op kou -dan kun je je zo heerlijk warmen aan de ander- dus misschien had ik jou in de soop wel aan een ijspegel hebben kunnen laten bengelen maar nee, dat is wreed natuurlijk.
    Nou cliff hangt nog ff lekker dus ik kom binnenkort wel weer kijken. 😉

  115. Emmelinda zegt:

    @J@n; Dat doe je knap J@n, heb je daar lang op geoefend? Hoeveel lampen zijn er in de tussentijd gesneuveld? Ghehehe

    Ja pff die Marc, die moet nodig eens heropgevoed worden. Tuinieren is niet zijn ding, misschien moeten we iets met computers? Zoiets van “Wel harde schijf nog aan toe?”

    @Pasula; Hahaha ik ben bang dat Marc daar anders over denkt; over dat opwarmen. Ik heb nogal snel koude voeten en als ik die dan tegen hem aanleg miept ie het uit. *doet “tssk tssk”*. Het is toch wat he.

    Hahaha misschien was het wel iets voor me geweest. maar ja omdat ik zo’n warme persoonlijkheid ben was die pegel natuurlijk zo gesmolten…. 😛

  116. epie zegt:

    ivm met de geiser lijktr verdamptnogmaal
    wel toepasselijk

  117. epie zegt:

    een kennis van me heeft het beter gedaan
    die gilt god-friedbomans

  118. Emmelinda zegt:

    @epie; Hahaha misschien verwerk ik dat nog wel in deel 3, dat verdamptnogmaal. Watzegje? Auteursrechten? Kun je dat eten?

    Lijkt Stef wel. Die een paar jaar geleden achterop de fiets en riep:”Pik”…ik draai me om zodat ik er wat van kan zeggen en zij vervolgt snel:”a-lilly”….

  119. cindy zegt:

    Hoi, hoi!!

    Beetje rampzalig laat; maar alsnog de beste wensen voor 2008! Jullie zijn het jaar dus ook ijzig begonnen, lees ik.
    Bij ons heeft de cv ook kuren, en staan we soms prompt onder een koude douche…:-(
    Vriend ging het “verhelpen” (zoals ze dat dan, zo ultra-mannelijk, kunnen zeggen)Hij moest het dak op om een of andere pijp aan te leggen, ik hoorde vervolgens een hoop gestommel en gevloek, en nu hebben we nog altijd een cv met kuren…
    Liefs, Cin

  120. morris zegt:

    oei oei oei……..heb net beide logs gelezen, dat gaat toch goed aflopen hoop ik?
    Enne: ik vloek veel erger als iets stuk gaat hier, vanwege twee linkerhanden die ik heb.
    Als alles weer werkt, drinken jullie op alle leed toch zeker een bokma (maar wel als tie ijs en ijskoud is, tuurlijk..)

  121. Emmelinda zegt:

    @Cindy; Haaaaai Cindy 😀

    Hahaha geeft toch niks, beter laat dan ook en ik was ook nog niet bij jou geweest. Laat ik van de gelegenheid gebruik maken; ik wens jou ook de beste wensen voor dit jaar (oke, oke ook de komende jaren maar dat doe ik volgende jaren wel hihi).

    Whaahaa ik vind het een prachtig verhaal. Zo gaat het vaak he. Ik “verhelp” dat wel ff. Het mooiste is dan ook (maar daar zijn ze het vast niet mee eens) dat ze bij sommige dingen zitten te prutsen en vloeken en dan kom je er bij, doet even dit en dat en het is gemaakt 😛 hahaha.

    Knuffff

    @Morris; Zo lang mijn laptop het blijft doen blijf ik het warm houden. Grinnik…het eind komt er aan. Een keer. Eerst een sabbatical. Whaahaa geintjuhhh

    Heerlijk he, ff lekker vloeken als het tegenzit. Ik lijk zo braaf maar owowow ik kan er ook wat van.

    Oh hahaha Bokma, wow wat is dat een oude reclameslogan he? Zou dat ouder zijn dan “Het geheim dat je deelt met Sandeman”?

  122. Pffffff je merkt wel dat de buitentemepratuur warmer is he vandaag, het is hier om te stikken met de kachel aan, heb jij daar nu ook zo’n last van hahahahahahhhha

  123. Emmelinda zegt:

    Grinnik, nou ik heb eigenlijk last van iets anders. Ik ben witheet van woede. Is weer eens iets anders. Scheelt wel stookkosten. En een nieuwe verwarmingsketel hahaha

    (ze hebben Mies d’r nieuwe jas gejat op school @$#$%@$#^$&@…o hoor nou, ik kan het nó beter, dat vloeken, dan Marc hihi)

  124. Emmelinda zegt:

    euh…nog beter bedoel ik. Gaat het @$#%$@^ nog verkeerd ook tijdens het @%#^$#& typen 😛

  125. marion zegt:

    nou wilde net op jou pingwin reageren

  126. Emmelinda zegt:

    Hahaha die is lief he? Het was een test. Als de achtergrond ervan doorzichtig was mocht ie blijven. Maar helaas….

    embed width=”300″ height=”200″ type=”application/x-shockwave-flash” src=”http://penguinsgadget.googlecode.com/svn/trunk/penguins.swf” wmode=”opaque” flashvars=”up_numPenguins=5&up_numBabies=3″ /
    (hihi ik had de url nog …even de < haakjes er bij en klaar)

  127. marion zegt:

    haha ddank

  128. Emmelinda zegt:

    Veel speelplezier ermee hihi. Heb je een fijne verjaardag gehad?

  129. epie zegt:

    wat een k.. mentaliteit daar op die school

  130. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad. En het ergste was ook nog dat ik aan zo’n conciërge vroeg wat ik kon doen. Zei ze dat we de school moesten doorzoeken. Vroeg ik:”De hele school?” (zijn drie verdiepingen en nogal een oppervlakte). Zegt ze: “Als u die jas terug wil???”

    Bahbah

  131. rietepietz zegt:

    eh…jjjaa ,eh… huh…. nou!!!! Nog maar eens een nachtje over slapen , hoewel .. ik gun je de eer en ga je niet immiteren * valt vast niet op dat ik het niet écht snap* .Nou ja , ik heb het jaar al afgesloten met een nieuw kunstje dus heb nog tijd zát !
    lieve knuffel , Riet

  132. epie zegt:

    ja dan gaat ze uit van een mies die niet weet
    waar ze hem gelaten heeft
    Of misschien een grap van een stille aanbidder dat kan wel natuurlijk.

    hahaha ik had indertijd de tas van mam van
    haar fiets geconfisceerd en niet teruggebracht , zat eigenlijk ook niets kwaads achter , of toch ??

  133. rietepietz zegt:

    * kijkt loerend rond of Emmelinda merkt dat ze stieken de uitleg “pikt”*

  134. epie zegt:

    in plaats van wat nu doet
    is het beter te doen wat moet
    deel drie moet eindelijk klaar
    strijk dus even door je haar
    en maak voor eventjes een wees gegroet

  135. Emmelinda zegt:

    @rietepietz; Hahaha dat is waar, het nieuwe jaar is net begonnen, nog genoeg nachtjes om over te slapen *hoort zucht van verlichting slaken bij Riet omdat ze uitstel heeft gekregen*.

    Dikke knufff!

    @epie; Ja vooral dat eerste. Alsof ze met een achterlijke te maken heeft. “Weet je zeker dat je hem daar gehangen hebt”. De directrice (die duidelijk meer betrokken was) vertelde dat het vaker voorkwam. Dat het dezelfde week weer boven water kwam. Fietsen, tassen ed. Ik hoop het maar, Mies stond er zo zielig bij te huilen, ze was zo blij met die jas. Ik ben gaan kijken bij CoolCat maar natuurlijk hadden ze die niet meer. Was net een week hier, die jas. @$#$#. Ik hoop echt dat ie terug komt, onbeschadigd.

    Hmmz, ik denk dat het verschil vooral is dat zij wist dat jij hem had. Toch? Bij Mies is iedereen schuldig. Ik heb al op marktplaats gekeken of ze hem er toevallig aanbieden :S.

  136. epie zegt:

    ja t is niet discreet wat ik nu zeg
    coolcat is dat die van boven deze log

  137. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz; *Roept “Houdt de dief!”*

    Hahaha…zal ik je een mailtje sturen en die alt-code erbij zetten?

    @Epie;
    Vandaag uit deze hoek geen woord rijmelarij
    ik neem wat dat betreft gewoon een dagje vrij
    Oh tjemig zie je dat nou?
    kwist niet dat ik rijmen zou?
    Nou goed, ééntje dan, dan zijn we beiden blij

  138. Emmelinda zegt:

    @epie; hahaha die is in alle gevallen cool ja 😉

  139. Marika zegt:

    Jaha dat krijg je ervan als je niet op tijd het water bijvult hehehe. Was het de bijvulslang die ‘ineens’ niet meer past? Dan moet het wel héél lang geleden zijn dat jullie hem bijgevuld hebben als je daar nu pas achter komt. ;o)

  140. Emmelinda zegt:

    Hahaha sterker nog…die hebben we nog noooooit bijgevuld.

    Ze hebben ‘m twee jaar geleden geplaatst. wat zijn we zuinig he? Echt, Al Gore zou trots op ons zijn 😛

  141. Marika zegt:

    Of probeerde hij de tuinslang erop aan te sluiten? woehahaha!

  142. Emmelinda zegt:

    Welnee, alleen de Boa constrictor 😛

  143. epie zegt:

    zo simpel he de gasrekening niet betaald
    shit vertel ik deel 6

  144. Emmelinda zegt:

    Hahaha we zijn de buren niet waar ze om de zoveel tijd de stoep openbreken zodat de boel afgesloten kan worden 😉

  145. epie zegt:

    oh nou weet ik het
    de buren hadden de verwarmingsleiding omgeleid sory dat ik deel 4 verraad

  146. Emmelinda zegt:

    Hahaha, scheelt me weer een log typen 😉

  147. epie zegt:

    hadden zeker meteen je voorraad beaujolais
    aangerand op zolder.

  148. Emmelinda zegt:

    Oh wacht us…Beaujolais he? Nou weet ik waarom Sam daar zo lang slaapt hahaha

  149. epie zegt:

    ik viel en viel en viel
    efkes in slaap op de grond
    sorry maar ben weer boven water

  150. epie zegt:

    ik vind het verdacht stil
    dus ik dat er gebeurd wat ik wil
    deel drie door te textcorrectie
    ken sorry maar een woord nog met ectie
    dus als het er er is geef maar een gil

    voor de zifters ik bedoel deel 3

  151. Bijna erger dan zegt ze… ik hang inmiddels al zo lang dat ik volgens mij gewoon een hangertje geworden ben 😦

  152. Off topic, ja van het pikken van die jas zou ik ook witheet worden. (sorry moest toch die woordspeling gebruiken)
    Maar ik zag net en nieuwe foto van je was me nog niet opgevallen, wist nooit dat je er eentje van een drieling bent haahahahahah

  153. Bengeltjuh zegt:

    “Heeft alles klaar staan om soap te volgen, koffie, sultana bij de hand”

    De zolder is hier van flinke afmeting, wel in drieën gedeeld. Dus een zooi-kamer, de tweede half zooi-kamer (ja ik weet ook niet waar die troep elke vandaan komt haha) en de hangplek voor van alles.Dus kan mijn kont aardig keren daaro. Stoot hoogstens paar keer per dag mijn hoofd als ik de wasmachine wil leeghalen (jaja puntdak).

    Goed….drink gezellig mijn koffie op (ook een bakkie? ) en kom wel weer kijken of soapie doorgaat ;-))

  154. Emmelinda zegt:

    @epie;
    Hahaha dit is wel een hele goeie limerick,
    tenminste, dat vinden wij: jij en ik
    Ik vond ‘m zo leuk
    lag echt in een deuk
    Ik moest zo lachen dat ik dacht:”Ik stik!”

    @Libra/weegschaal; Hahaha is wel handig, kun je zo in de kast. Met een jasje er aan. Maar okeoke, ik ga zo eens aan de slag. Keep on hangin’

    @Leidse Glibber; Hihi, was nu wel mooi toepasselijk he? bwaah ik hoop dat ie vandaag boven water komt (hmmz ook weer zo toepasselijk…en ik wilde er nog wel een log over schrijven, volgens mij staat hier nu wel alles hahaha)

    Grinnik…nou eigenlijk is dat een driekoppige draak :P.

    @Bengeltjuh; *raffelt snel reakties af om zich daarna over deel 3 te buigen*

    Hihi over het tweede deel gesproken;Dat is zeker ook van die meuk waarvan je geen idee hebt waar je het moet laten, welke kast, welke hoek. En eigenlijk is de vraag OF het wel ergens heen moet (vuilnishoop). Is het zo’n hoek? Dat staat bij ons vaak op de zoldertrap. Aaargh dat haaaaat ik zo. Blijft er ook eeuwen staan als ik het niet wegdoe 😉

    Oke, niet slurpen he? Dan ga ik ondertussen even kijken waar mijn kladje gebleven is 😉 See ya!

  155. fijnegozer zegt:

    Met dat woorden inslikken moet je goed uitkijken hoor. Ik ken iemand die er in gestikt is. Verslikte zich in een vloek.

  156. Emmelinda zegt:

    Dan hoop ik eigenlijk dat er op dat tijdstip niemand in zijn buurt was. Is zo lullig als ze aan de getuige/nabestaanden vragen wat zijn/haar laatste woorden waren ghehehe…krijg je een soort van kettingreactie als ze dat na gaan doen 😉

  157. fijnegozer zegt:

    Daar heb jij een punt.

    ——> .

  158. Emmelinda zegt:

    Hahaha. Jippieeeee
    *grist snel punt weg*

    ——> *

    *zie je…weg!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

