Het leed dat kou heet, The End

Jippieeeee, eindelijk warm!

"He verdorie" vloekte Marc* terwijl hij nog een keer het buizenstelsel controleerde (hmmz, lijkt zoals het hier staat wel een episode uit "Prison Break". Weliswaar was dat met grotere buizen maar ach…kniesoor die daar op let, ghehehe). Dat ie toch even uit die hoek kwam, dan zou ik dat varkentje wel eens even wassen.

Blijkbaar wilde hij ‘m zelf graag wassen want onverstoorbaar (maar mopperend, dat dan weer wel) volgden zijn vingers de wirwar van buizen, openingen, kraantjes en isolatiematerialen. Ineens trok hij bruut en met veel kabaal -maar met een blik van euforie- een volgeladen rekje van de muur (pas je wel op met mijn waanzinnig te gekke laarzen, wil je? @$#!). Tjemig zeg. Hoe komt die daar zo maar ineens *fluit ongemakkelijk*? Wie had daarachter nou een aansluitpunt gemaakt? *Bedenkt zich dat ze helemaal niet kàn fluiten*

De slang bleek hier mooi op te passen. Koud kunstje. Alsoftie er voor gemaakt is zeg! (DUH). Misschien voel je nu nattigheid. Dat hoeft niet, beste watzegjemenou-lezer. Het enige dat nat werd was de inhoud van de ketel. Zoals het hoort. O ja…en onze oksels.

Nadat we (nou ja, Marc) ‘m bijgevuld hadden, de stof van de kleren sloegen en hink-stap-sprongen (zonder warming-up, de ketel deed het immers weer, ghehehe) over de zolder, vanwege zooi, om zonder kleerscheuren (tsja het was al genoeg dat dit alles ons niet in de koude kleren ging zitten) de trap te bereiken kregen we een voldaan gevoel. De wijzer op de ketel gaf weer voldoende bar aan. Weg met dat bar-en-boze gedrag (mooi he, die woordspelingen hiero *kijkt trots*). Daar konden we wel voor warmlopen. Wat heet, we hadden het er héét van gekregen!

Beneden in de woonkamer aangekomen gaf ik de thermostaat een zwieper (had de kunst afgekeken bij manlief). Maar dan de andere kant op. Uit met dat ding….

…We moesten eerst eens een poosje flink afkoelen**.

*Gotcha! Had ik ‘m hier expres weggelaten hahaha. In gedachten zag ik jullie al met de muis naar boven bewegen, rond die woorden schuiven en je afvragen wat je verkeerd doet (of mij uitlachen omdat ik het verkeerd gedaan had het zielig vinden dat ik een foutje gemaakt had meteen op zoek gaan naar het mailformulier om me er op te wijzen zonder dat iedereen kan lezen bij de reacties dat het misgegaan was, ghehehe.)

** Nee, hier nou eens geen smoesjes over pikant gevrij in de alpenweides met Milkakoeien en dode bergbeklimmers. Ik wist gewoon niks meer. De fantasie was op. Dat krijg je na zo’n drieluik. En dat het 4 uur snachts was toen ik dit schreef.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2008. Bookmark de permalink .

94 reacties op Het leed dat kou heet, The End

  1. Leven zegt:

    gehgeh ik zat idd met m’n muis te schuiven Emm!
    Maar uuuh het klusje was dus geklaard?En nu maar onthouden voor de volgende X
    By the way: ik heb m’n leven weblog gewist dan weet je da.

  2. Emmelinda zegt:

    *slaat zichzelf op de knietjes van pret* hahaha. Da’s 1.

    Ja het is weer lekker warm hier. Heeeerlijk. Dat vergeten we nevernooitnietmeer 😉

    Ik las het net bij de reacties van de chat bij FG. Lijkt me een hele verstandige beslissing 😉

  3. J@n. zegt:

    Je had het ook aan de deskundige kunnen vragen, maar dan had jij geen vervolgverhaal kunnen schrijven.

  4. Leven zegt:

    LOL broek.
    Lach jij maar om zo’n nieuwsgierige miep als ik 😉

  5. Emmelinda zegt:

    @J@n; Kijk, jij begrijpt dat hihi ;). Volgende keer doen we het ook weer lekker zelf hahaha

    @Leven; Grinnik, ik zou dat nou nooooooit hebben *kijkt schijnheilig*

  6. epie zegt:

    met een vloek en een scheet
    was de verwarming gereed
    emmelinda lacht in haar vuist
    dat jullie er allemaal zijn ingeluist
    en eigenlijk interesseerd me dat geen reet

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha je hebt weer een leuke limerick gescoord
    Al heb ik die scheet eigenlijk helemaal niet gehoord
    Dat kun je op zo’n moment niet gebruiken
    Die zijn mijlenver nog te ruiken
    Ja hee, wat denk jij:”Die is helemaal gestoord?”

  8. epie zegt:

    d of t
    weg ermee
    ik weet het niet meer
    ben ook al een ouwe beer
    heb er wel vrede mee

    reactie op mijn eigen abn (niet de bank dus)

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik moet ook vaak even denken en dan maak ik er gewoon heel iets anders van. 😉

  10. Emmelinda zegt:

    Ik zit hier met Steffie lunch te eten
    die soep is heet, dat is wel zweten
    zo meteen weer naar school brengen
    en me daarna in de rijmelarij mengen
    Ik denk niet dat ik dat zal vergeten

  11. Bengeltjuh zegt:

    boehoe wat een einde zeg! “Maakt toetsenbord droog”

    Ben blij dat jullie er weer warmpjes bijzitten 😉

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi dan ben ik blij dat jij er blij om bent. Ik ben er ook niet ontevreden over hahaha

  13. Ans zegt:

    Wie maakt daar nou ook een aansluitpunt!
    Bij mijn schoonvader zat het beneden en het metertje op zolder!! Dat is pas handig hahahah!
    Wel goed voor de lijn natuurlijk, al die trappen steeds op en af!
    Volgens mij zit ie bij mij in de ketel, achter de klep (bij de vorige tenminste!).
    Maar bij de jaarlijkse schoonmaakbeurt vullen ze hem even bij als dat nodig is en zonder lek hoeft dat niet zo vaak!
    Maar nou is het knus bij elkaar zitten natuurlijk ook afgelopen, pffff, veel te warm!

  14. Annemarie zegt:

    Yes, ik durf op bezoek te komen! Het is er tenminste weer warm! 😀
    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, hihi.
    Nou het werkt weer!
    Hoef je je ook niet meer op te warmen ’s avonds / ’s nachts…. 😉

    KNIEFS>

  15. Remco zegt:

    zie je wel net een zeep-serie een hoop verhaal maar totaal geen inhoud ….. net als die ketel 😉

  16. Emmelinda zegt:

    @Ans; Oh hahaha dus het had nog erger gekund, dat is ook geen logische plek he?
    Volgens mij hebben ze dat hier ook steeds gedaan, dat bijvullen. Het is wel een neiuwe maar volgens mij hangt ie er toch al twee jaar ofzo? Als het al niet langer is? Op de een of andere manier is het net vol genoeg gebleven. Tot nu dan. Hihi zie je, daar heb je het al; we zijn die oude exemplaren zo gewend dat we er van uit gaan dat het bij die nieuwe ook zo is. Pas wanneer er iets is gaan we kijken.

    Hahaha ja nou, dat knus bij elkaar zitten kan ie nou wel een poos vergeten ghehehe

    @Annemarie; Grinnik, de verwamring doet het in ieder geval en de waterkoker heb ik net geïnspecteerd, die deed het. Dus inderdaad: je kunt komen hahaha.

    Hahaha nee, nou heb ik Marc niet meer nodig 😛 LOL

    Kniefs!

    @Remco; En ondanks dat blijft men wel kijken. Ook hier 😛

  17. Wanda zegt:

    Aan slap geouwehoer. *hihi*

  18. Hanny zegt:

    Dan vraag ik me toch wie dat rekje of dat aan de muur bevestigd is, of dat het losstaat. Als het vastzit, wie heeft dat dan gedaan? Of, wie heeft het voor de aansluiting gezet?
    De niet-schuldige kan lekker wat krachttermen rondstrooien. Dat horen we nog wel eens.

    OT De tabletten hebben hun werk prima gedaan. Nog dank daarvoor!

  19. Emmelinda zegt:

    @Wanda; Zo is dat. Ik heb me behoorlijk geamuseerd door jullie zo lang te laten cliffhangen voor zo’n flutverhaal 😛

    @Hanny; Er was iemand aan het fluiten (en bedacht zich daarna dat ZE niet kon fluiten). Ik zeg niet wie maar volgens mij is dat degene die het rekje plaatste hahaha.

    Oh hahaha ik moest toch even denken hoor…welke tabletten bedoelt ze nou, was ik dat wel? Maar ik weet het; de vaatwastabletten! Geen dank. Super de Boer(zegels, zie log)!

  20. Natazz zegt:

    Een warm eind…

    Ik zat al dagen over jullie in, ik dacht minstens dat jullie bevroren waren ondertussen.

  21. Emmelinda zegt:

    Dat niet. Maar de emotie he. Dat raak je moeilijk kwijt. Wat er anders hád kunnen gebeuren *doet theatraal*

  22. Sjoukje zegt:

    lekker handig dat die aansluiting achter het rekje zit… maar gelukkig zitten jullie er weer warmpjes bij.

    Groetjes Sjoukje

  23. Emmelinda zegt:

    Zo is dat, dat is het allerbelangrijkste 😉

    groetjes terug!

  24. Bettina zegt:

    Hi die Emm!!! Weer genoten van je verhaal, jammer dat er geen cliff meer gaat hangen (kan die Stallone ook eindelijk naar huis haha), maar gelukkig hebbie geen last meer van klotsende oksels en vloekende (viel ook wel mee *grinnik*) Marc meer!

    Ik had eerder willen langskomen, maar had gisteren geen tijd door werk en andere dingetjes, dus bij deze! Liefs Bertus ;-))

  25. Emmelinda zegt:

    Heeej meissie, blij dat je er van genoten hebt (zegus…was je er ook ingetrapt? Ghehehe) Inderdaad, die Stallone op zijn leeftijd nog aan bergen hangen…onverantwoord gewoon. Het zou verboden moeten worden @$#@. Oeps. Nou doe ik het ook 😛 Flapte er zo maar uit. “Doetieandersnooithoor” hahaha

    Ah gekkie toch, dat maakt helemaal niet uit. Is ook geen verplichting; gewoon komen wanneer het jou goed uitkomt. Blijf ik hier wel weer wortelschieten 😛 Geintjuhhh

    Knuffff

  26. Saga Suus zegt:

    Pfoe he, gelukkig een verhaal met een happy end!

  27. Emmelinda zegt:

    Ja tuurlijk, anders kunnen m’n lezers vannacht niet slapen, ghehehe 😉

  28. ~Tina~ zegt:

    Hehe… iedereen opgelucht!
    Het is goed afgelopen in dit prachtige Bouquet-reeks verhaal.
    De verwarming doet het weer, hij en zij vinden elkaar weer lief… wat wil je nog meer?

    Leuk al die woordspelingen!

    Fijne avond, groetjes en liefs van Tina

  29. Emmelinda zegt:

    Een villa? Hahaha. Nee, even zonder gekheid (maar heel effies hoor); je hebt gelijk; nou kan iedereen weer rustig slapen 😀

    Ha eindelijk waardering 😛 Dank je wel Tina, neem een virtuele borrel op mijn kosten! 😀

    Ik wens jou ook een hele fijne avond!
    Liefs en heel veel groetjes!

  30. Ik heb het er warm van gekregen, maar ja het werkt weer jammer dat het nou niet koud is he dan had je er tenminste lol van ahahah

  31. fijnegozer zegt:

    Er was eens een stel in Eindhoven*
    die konden het haast niet geloven
    Want ergens heel hoog
    stond hun keteltje droog
    Dus hup, met de vulslang naar boven

    *Ja kwetut, de klemtoon komt verkeerd te liggen.

  32. Emmelinda zegt:

    @Leidse Glibber; Ik had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen maar nou hoop ik idd op een vette winter. Zo’n winter als vroeger waar je iglo’s kunt bouwen van sneeuw. Oke, wel in het weekend. Maandag moet weer alles weg zijn 😛 ghehehe

    @FG; Hahaha ik zie het wel door de vingers. Omdat jij het bent 😉 Ghehehe

    Omdat ze de vulopening moesten zoeken
    begonnen hij en zij stevig te vloeken
    ze gingen toch te keer
    ja telkens maar weer
    Toen vonden ze ‘m in een van de hoeken!

  33. Geertje zegt:

    Hahahhahahaha!
    Emmelinda!
    Het is alsof je de situatie hier thuis beschrijft die we laatst meemaakten.
    Helaas was bij ons de kou toen nog neit helemaal verdwenen….
    Wat bleek; alle radiatoren moesten ook nog even ontlucht worden….
    Daarna was het leed (de kou dus) snel geleden! 🙂
    Gelukkig dat je er nu weer warmpjes bij zit!
    (kwa temperatuur dan he? ;-))

  34. Emmelinda zegt:

    Oh hihi zal ik je helpen een soap te schrijven? Ghehehe. Wat een toestand he? Konden jullie die vulopeningen wél vinden?

    Dat van die radiatoren vind ik nog opmerkelijk eigenlijk, dat het niet hoefde bedoel ik. Want stiekem weet ik achteraf dat die eigenlijk wel een vreemd geluid maakten af en toe. Hmmz, ik zal maar eens doordrammen over dat geluid in de badkamer in de luchtpijpdinges. Marc hoort niks maar het zoemt echt heel raar…..binnenkort een nieuwe soap? hahaha

    Grinnik…ja het is gelukkig wel weer warm. Alleen krijg je het koud als je ziet wat de advocaat vraagt…. hahaha geintjuhhh 😉

    Fijne avond Geertje!
    Dikke knufff en veel liefs!

  35. fijnegozer zegt:

    Toen het vulgat dan toch werd gevonden
    werd daaraan de slang vastgebonden
    een end aan ’t gezoek
    en aan het gevloek
    ze hielden nu eind’lijk hun monden.

  36. Emmelinda zegt:

    Ze hadden toen wel genoeg geleden
    en gingen snel terug naar beneden
    om te genieten van de warme kamer
    Daar was het een heel stuk aangenamer
    Ja ze waren echt heel erg tevreden

  37. Remco zegt:

    ik kijk hier niet die stomme laptop gaat hier automatisch heen 😦

  38. fijnegozer zegt:

    Beneden daar zaten de meiden
    die hadden daar kou zitten lijden
    ze keken heel pips
    want ze mochten geen chips
    maar nu kon je ze gaan verblijden

  39. Emmelinda zegt:

    Hahaha…africhten die hap. Probeer ik ook met mijn afstandsbediening 😉

  40. Emmelinda zegt:

    Ze zaten nu in het juiste plot
    en rukten een chipszak kapot
    het was echt weer een feest
    dat was ’t ’n uur niet geweest
    Tjongejonge…is dat nou niet zot?

  41. tagrijn zegt:

    Deel 4: Afijn, Mark ging de andere dag dat rekje weer ophangen. Slaat ie dwars door die slang heen…

  42. Emmelinda zegt:

    Ha! Tijd om de boor en de hamer te verstoppen. Ik wil nu snachts eens slapen en geen soaps schrijven hahaha 😉

  43. Anoniem zegt:

    toen werd de kamer weer te heet
    en liep iedereen in zijn blote reet
    alleen sammy niet
    tot zijn groot verdriet
    die ging dus ook al aan de vreet

    keurig net gedicht 2008

  44. epie zegt:

    tuurlijk van epie

  45. Emmelinda zegt:

    Hahaha Sam loopt altijd al bloot met zijn reet
    zoals je misschien ook wel heel goed weet
    oke het is wel waar,
    er zit ook nog wat haar
    Dat maakt het geheel helemaal compleet!

  46. Emmelinda zegt:

    Hahaha ik wist het 😉

  47. epie zegt:

    ben net vanwege de goede afloop
    waarvan de sju vanaf droop
    lekker gaan eten
    met B&F dat moet je weten
    en dronken daar geen abdysiroop

    vreselijkste limmerick sinds 1980

  48. Emmelinda zegt:

    O wat is dat leuk om te lezen
    zijn jullie dan gaan chinezen?
    Het was echt een goed idee
    dat plan was helemaal oke
    Oke, nou heb ik je wel genoeg geprezen!

  49. epie zegt:

    een blote reet met haar
    hoop dat je zelf dat niet hebt in het nieuwe jaar
    de kop van sam is doepel
    die draait zich in een hoepel
    en wast zich erg schoon aldaar

    eerste poepachtig gedicht 2008

  50. Emmelinda zegt:

    Haha ja en het mooiste is dus
    daarna geven de kids hem een kus
    op zijn grote poezen-mond
    daar zat ie mee aan zijn kont.
    Gekke grote en kleine zus!

  51. epie zegt:

    zo laat sam zijn poeppie ruiken
    vreemde kat andere doen het onder de struiken
    is het wel gezond
    met je mensen mond
    zo op een kat te duiken

  52. Emmelinda zegt:

    Of het gezond is? Denk ut niet echt
    Misschien is het zelfs erg slecht
    De bacillen van zijn kont
    schrikken van de geur van hun mond 😛
    Ja zeker, en dat is helemaal terecht 😀

  53. Abby zegt:

    Ben ik weer hoor, in ’t nieuwe jaar, met behoorlijk wat te lezen nog *smiley wappert koelte toe* (in tegenstelling tot jullie warmte hihi) Geen idee waar dit verhaal buiten een cv verder over gaat maar daarom ga ik dus even verder lezen bij je. (misschien toch maar in een andere volgorde doen..hm)
    Maaruh … hoezo Mikakoeien?? :S

  54. Emmelinda zegt:

    Hahaha hup lezen jij, trouwens wat komisch is; de reclamebalk van weblog heeft de hele tijd MIKA er in staan. Dan moet ik steeds aan jouw manneke denken 😉

  55. Abby zegt:

    Aaaah das lieffff!! Alleen ik zie helemaal gaan reclamebalk meer *smiley met 1 wenkbrauw omhoog*

  56. epie zegt:

    fijn naar mijn warme bedje
    lekker maffen wat let je
    beetje nachtrust
    is een must
    hoor je dat kleine emmeletje

    naam aangepast aan het gedicht , dit voor
    de taalpuriteinen onder jullie

  57. epie zegt:

    thuis raak ik trouwens oververhit
    want wat is daar dikke shit
    de ketel stookt met zoveel hitte
    dat ik maar weinig kan pitte
    misschien eens vragen aan een familielid

    er wordt daar niet gevloekt

  58. Emmelinda zegt:

    @Abby; Hier niet nee, ik heb een smsje gestuurd. Vond ‘m (ondanks Mika’s naam) errug lelijk. Ik bekijk ‘m wel bij anderen 😉 hihi

    @Epie;
    Dan wens ik je alvast welterusten voor zo meteen
    Geloof nou maar dat ik bovenstaande meen
    ik was ook al zo aan het gapen
    en ga ook niet te laat slapen
    Dan wens ik sweet dreams aan iedereen!

  59. Abby zegt:

    Aha, ksnap, maaruh, je gaat slapen? Truste, sweat dreams en talk to ya soon 😉 xxx Knuff

  60. Emmelinda zegt:

    Ja, laat ik maar verstandig doen, ben echt heel erg moe. M’n ogen vallen zowat dicht.

    Voor jou ook welterusten voor strakkies he, ik kijk morgen of ik je nog ergens tref (laadt waterpistool alvast*). Knufff trug! Sweet dreams! knirfjes (euh was het dat nou? Kweetutffnietmeer hihi *plaatst smiley die doek omlaag trekt*)

  61. Abby zegt:

    hahaha *nepdoekje* knurfjes hihi

  62. Sjonge die vrouwen ook altijd met hun spulletjes! Ja hey eh tsjonge! En die man maar ploeteren en die vrouw maar logjes schrijven!
    Nou ja, ben al lang blij dat ik niet meer aan de cliff hoef te blijven hangen! En voor jullie blij dat jullie er weer warmpjes bijzitten! Doen die waanzinnig laarzen het ook nog nu???

  63. Youke zegt:

    Nou, eind goed al goed. Gelukkig maar!

  64. Pasula zegt:

    Fluiten is een koud kunstje, dat blijkt maar weer. 😛
    Nee, ik had geen andere afloop verwacht (zei ze grinnikend) tis toch Emmelindaaaas. 😀

  65. Emmelinda zegt:

    @Abby; Oh hahaha, zie je; veeeeels te lang geleden 😉

    @Libra/weegschaal; Hahaha zo is het, we moeten wel leven in de brouwerij brengen he 😛
    Jaaa die heb ik heel weten te houden, m’n schatjes. Poeh was ik ff geschrokken 😛

    @Youke; Zo is het, we kunnen allemaal weer rustig ademhalen 😉

    @Pasula; Hahaha virtueel wel, dan is een nieuwe Idol geboren hahaha.

    *grinnikt terug*

  66. * Garfjeuh * zegt:

    Nu hebben jullie het lekker warm dus.
    Goed zo !
    Fijn weekend meid.
    Groetjes.

  67. Emmelinda zegt:

    Ja heeeeerlijk! Dan waardeer je dat weer he? (Al had ik het, toen Marc dat vroeg, écht niet koud hihi)

    Ik wens jou ook een heel fijn weekend!
    Groetjes terug:D

  68. Marika zegt:

    Het is toch nog goedgekomen hihihi. Maar die slang paste nog? Hij had er toch aan zitten zagen of niet? :o)
    Bij mijn ouders ging mijn vader een keer de verwarming bijvullen, geen probleem zou zo gebeurd zijn. Ineens zagen wij beneden straaltjes water over het raam lopen (aan de binnenkant!). En dan naar boven roepen “lukt het??” Ja hoor… zei hij.. woehahaha.
    Gelukkig kan ik die van mij bijvullen op de badkamer dus als het misgaat dan blijft het beneden droog. 😉

  69. rietepietz zegt:

    * trekt vermanend gezicht en probeert niet in lachen uit te barsten * Reuze onsmakelijk al die scheten die hier zomaar in de reacties gelaten worden , foei… stomtoevallig laat ik in mijn log zien dat je daar ook heel beschaaft over kunt spreken , je kunt het dus als een vingerwijzing lezen en (mag zélfs met de cursor wijzen ) .
    Gelukkig dat alles nu weer o.k. is en dat je niet meer met de armen om elkaar heen hoeft te zitten om warm te blijven ,hoewel…… zó erg is dat nou ook weer niet !
    lieve groetjes , Riet

  70. Emmelinda zegt:

    @Marika; Yep met dezelfde slang, dat zagen had geen enkel effekt.

    Whoehaa, “Ja hoor” zei-tie ook nog. Zo’n scenario had ik dus ook in mijn hoofd maar wonderbovenwonder is me dat bespaard gebleven. Vandaar nu maar 3 delen hahaha.

    @rietepietz; Gelukkig is het geen geurpc/laptop/weblog. Dan was de overlast helemaaaal niet meer te overzien. Daarom, een stiekeme (uh, zo stiekem was dat dus eigenlijk niet) tussen de reakties door kan nog nét hahaha.

    Maar als ik honger krijg is dat verdraaide lastig om lekker te snacken wanneer je zo met de armen om elkaar heen moet zitten 😛

    Dikke knuffff

  71. rietepietz zegt:

    Ben bang dat de bedrading zou smelten bij geur computer , maar ik ben beschaafd ,mij zul je nóóit een wind zien laten !
    liefs Riet

  72. Emmelinda zegt:

    Hahaha niet ZIEN laten dus. Dan ben je gespecialiseerd hoor. Of het zijn van die hele stiekeme maar ooo zo geniepige hahaha 😉

    Knuffff

  73. Leven zegt:

    ‘k Heb vanmiddag met een dochter fijn geshopt
    en rarara wat heb ik gekocht?
    bij de C&A belandden we nl al snel,
    nou TOEN wist ik het wel!
    Met jou samen had ik daar ook al gezocht;)

    (zo’n hesje/shirt met paisleyprint/pofmouwtjes/satijnen striksluiting op de rug>zwart met oranje opdruk, weet je ‘m weer?)

  74. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat vind ik dus helemaal niet gek,
    Je rukte ‘m zeker meteen weer uit ’t rek?
    Heb je ‘m al aan?
    Hij zal leuk staan
    Zo en nou hou ik héél snel mijn kwek 😉

  75. Leven zegt:

    haha ja ik wist niet hoe gauw ik ‘m moest pakken.Kon het niet laten(had ‘m 3, 4 X teruggehangen zo van nee niet, maar toch wel meegenomen…

  76. morris zegt:

    Ik dacht: Ik wens je een warm 2008 toe, (vanaf 11 januari dan;-))

  77. Gonny zegt:

    Het is gelukt he….mijn eerste foto staat erop….

  78. epie zegt:

    ha die Gonny

  79. marion zegt:

    het zijn toch milka koeien 😉

  80. Emmelinda zegt:

    @Leven; Whaahaa, waar ken ik dat van? Maar je hebt het goed gedaan, inslaan die hap hihi.

    @Morris; Hahaha nou dank je wel, daar ben ik heeeeeel blij mee. Vooral als dat betekent dat we die ketel niet meer hoeven bij te vullen dit jaar 😉

    @Gonny; Jaaaa ik had het gezien, goed gedaan! 😀

    @Marion; Dit is een nieuw soort ras. Die geven meer melk. Roze melk. Nee geintje. Is een typfout. Ik zal het even verbeteren. Omdat jij het bent hahaha 😉

  81. Jenny zegt:

    Whahahaha…..wat een drieluik! Ik lag in een deuk onder het lezen van deze log’s! Gelukkig is het nu weer warm, in huis en hart…..grijns!En wéér een huwelijk gered!
    Hihi…..groetjes!

  82. Emmelinda zegt:

    Hihi, pas op je rug hoor 😉 Ik ben blij dat je er zo van genoten hebt. Ik vond de voorpret zo leuk :D. Het moest natuurlijk “spannend” blijven maar het liefst had ik ze er alledrie tegelijk op gekwakt hihi 😉

    Jaaaa hahaha. Kunnen we allemaal weer met een gerust hart gaan slapen ;).

    Groetjes terug 😀

  83. Gonny zegt:

    Emm kan je straks ff kijken naar die foto op mijn log …eerst stond ie er goed op en nu niet meer… ??

  84. Gonny zegt:

    Dank je denk ik…hahahha want nu staat ie er goed op…
    En ik zag vandaag pas dat epie me gisteren groette….hoi epie alles goed?
    Beter laat dan nooit he…

  85. Gonny zegt:

    Nee me foto is nog niet goed…kan jij ff kijken?

  86. Jaap zegt:

    Ha die Emm! Het leed ontleed, in een 3 luik! Met ook nog een hartverwarmende woordspeling! 🙂

  87. Jaap zegt:

    Ha die Emm! Het leed ontleed, in een 3 luik! Met ook nog een hartverwarmende woordspeling! 🙂

  88. marion zegt:

    haha dat moet je zelf weten 😉
    kusss.

  89. Sally zegt:

    tjonge, alleen van het lezen van dit drieluik kreeg ik het al spontaan warm. Maar…eind goed al goed.

  90. Gonny zegt:

    Mijn volgende foto is ook niet goed…. ik snap ff niet wat ik verkeerd doe…?

  91. Chantie zegt:

    Pfff ketels, wat een drama!!!!

    Heel veel liefs,
    Chantie

  92. Dinie zegt:

    Wow van de limericks naar de soaps. Ik mis toch een hoop. Maar gelukkig kon ik het hele verhaal in 1 x lezen. Ik heb het er warm van

  93. Cybil zegt:

    Thanks for writing this.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

