Brief aan Watzegjemenou-lezers

Egnieeeee

Eindhoven, 19 maart 2008

Hallo luitjes,

De oplettende lezers onder jullie hebben het vast al gemerkt: het is stil hier. Dat komt, lieve watzegjemenoulezers, omdat ik geen nieuwe logjes geplaatst heb. Ja, daar kijk je van op he, ghehehe. Soms zijn dingen zooooo makkelijk te verklaren!

Verder is het hier ook op een andere manier stil (je kunt het volume van je pc/laptop/tamtam weer inschakelen) want m’n mooie (welles, was wél mooi!) geluidje is verdwenen. Nou ja, MIJN geluidje? Het was van een site die ik stiekem doch vakkundig aan mijn weblog gekoppeld had. Die opende dus samen met de mijne.

Maar ja, aan alle veel mooie dingen komt een eind..die site is opgeheven *barst in snikken uit*. Zo maar. Zonder eerst met mij te overleggen. @#$@! Maaaaaaaar *kijkt naar lezers die opgelucht adem halen*…ik heb alweer iets nieuws op het oog *wrijft oog schoon*. Moet ik alleen nog even aan m’n log koppelen. Duurt wel ff want ik heb er (nog) geen zin in. Waarschijnlijk in april mei juni juli augustus september, wanneer ik weer ga loggen *krijgt deja-vu*. Geintjuhhhh.

Nou, ik ga er weer vandoor. Het mag hier dan wel rustig zijn…

…zelf zit ik amper een minuut stil*

*Nope, dat is niet wegens aambeien.

NB; de redactie heeft besloten deze brief drastisch in te korten.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2008. Bookmark de permalink .

228 reacties op Brief aan Watzegjemenou-lezers

  1. Abby zegt:

    Heeeee Emmy, niet weggaan!! Hoe ist nou????!!!!
    dikke kussss

  2. J@cQu3L!n3 zegt:

    ook hier weet je weer iets geweldigs van te maken. Ik dacht dat je met iets anders bezig was?¿ nou ja eigenlijk is dat ook zo 😉

  3. Ans zegt:

    Hellup, Emmelinda is heeeeeeeel eventjes terug en haar geluidje weg (SNIK).
    Ahhhh, ik zal het missen, toen Edwin nog hier woonde keek hij altijd grijnzend om als hij het hoorde: “Zit je weer bij Emmelinda?”
    Ik ben wel nieuwsgierig naar het volgende geluidje, maar ja, ik begrijp dat ik daar heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel geduld voor moet hebben!
    tisnieaars (vertaling: het is niet anders).
    Baaibaaizwaaizwaai, Ans

  4. J@n. zegt:

    Laat mij nou denken dat er iets ergs met je gebeurd was, maar gelukkig ben je er nog en helemaal in de stijl zoals we van je gewend waren. Dus je komt terug? En hoe gaat het met de aanstaande weblogmeeting? Ik neem aan dat je er wel wat van hebt gehoord.
    Enfin, ik ben blij dat we weer een levensteken hebben gekregen. Tot logs dan.
    Houdoe.

  5. Natazz zegt:

    😦
    Nou zeg, ik was al weer blij dat je er was maar het was dus weer een geintje tussendoor van je…

  6. ~Tina~ zegt:

    September pas weer?
    Neeeeee….. niet zo lang wachten!
    Je hoeft toch niet elke dag langs te komen, 1 keertje per week ofzo??
    Please??

    Ik hoop dat alles goed met je is en ook met je familie.

    Groetjes en liefs van Tina

    P.S. Fijne Paasdagen, wij gaan er eventjes van tussen…..

  7. Sally zegt:

    Ja zeg ons een beetje blij maken met een dooie mus. Dacht ik net ha ze is er weer. Nou dan wachten we wel weer tot, euh, september.

  8. Emmelinda zegt:

    Grinnik, nou jaren geleden waren ze bij Domino-day heel blij met een dooie mus :P.

    Ah, ik plaag jullie maar. Zo lang zal het niet duren. Er is niks aan het snotje, ik had het gewoon ff gehad met verschillende dingen (nee, niet met jullie hoor, dat mis ik nou weer net wél). Dat loggen kan ik niet missen hoor, dat komt allemaal wel weer goed.

    Ik heb van de weblogmeeting gelezen, maar ik kan helaas niet. Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn!

    Tina, ik had het gelezen, ik wens je dan ook heeeeeeeeeeeele fijne dagen! Geniet er maar lekker van!

    Kortom, binnenkort ben ik er vast weer helemaal. Geniet nog maar ff van de rust (ook van het binnensluipen op de log zonder muziekje hahaha. Edwin kan binnenkort weer horen dat je hier zit te lezen, Ans ;))

    KNUFFFFFFF

  9. Ans zegt:

    Hè gelukkig, wat een opluchting!!!!! Niet alleen jij maar ook je/een geluidje komt terug!!!!!!! Nu kan ik tenminste rustig slapen vannacht pffffffff. 😀

  10. Ans zegt:

    Heeeee, het dringt nu pas door, DE CODE IS WEG!!!!!!!! Joepieieieieieieieie!!!

  11. Annemarie zegt:

    Verstandig dat je de brief inkort!
    Ach, ook al log je niet. 😀 Ik ken je schrijfstijl nog steeds al te goed! Gelukkig!

    Kniefshoie!

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi, niet te vroeg juichen Ans, het is wel een geluidje dat er op lijkt maar weer heel anders. Als ik het er op krijg. Heb ik nu even geen zin in. Blijft een verrassing 😉

    De code weg? Is het heus? Even mijn url invullen, kan ik zien of het bij mij ook lukt (vast niet, je kent me toch hahaha).

    Hahaha ja ik moest de brief wel inkorten, ik moest nog een mailtje (of 20) beantwoorden, ghehehe.

    Nou, daar ben ik blij om. Ik was al bang dat het me niet meer zou lukken 😉

    Kniefshoie 😀 hahaha

  13. Leven zegt:

    Hoihoihoi, eindelijk weer een berichtje van jou!
    Ik kan ook niet naar de weblogmeeting,dus we laten het goed afweten in Eindhovuh haha.

  14. Emmelinda zegt:

    Schandalig he? Maar goed, volgende keer beter. Kunnen we misschien weer samen gaan. Vond ik gezellie. Gaan we weer eens shoppen??

    Zit je nou ook bij de Griek? Kun je weer naar de file voor mijn deur kijken hahaha. Al zijn ze nu wel stilletjes…hebben ze verloren ofzo?

  15. Hanny zegt:

    Wat jammer nu dat je muziekje weg is. 😦
    Maakt eigenlijk niet zo veel uit, want mijn geluid staat toch meestal uit. *grinnik*
    Kun je wel. Zelf het er van nemen en ons maar laten zwoegen. Dat lijkt nergens op. 😉
    Tot september dan maar!

  16. Emmelinda zegt:

    Jammer zeg, dus je hebt de helft van de tijd niet van m’n muziekje kunnen genieten? Hahaha.

    Belachelijk he? Zo maar. Zonder overleg. Stoer eigenlijk. Maar goed, ik heb al een logje op klad staan…wie weet wordt het wel eerder dan september (augustus :P)

  17. Marika zegt:

    Jaah eindelijk van dat irritante geluidje verlost! Ik moest steeds het geluid uitzetten voordat ik jouw weblog aanklikte, en soms vergat ik dat wel eens… stond het geluid ook nog keihard, weer een halve hartverzakking.
    Maar je gaat nu vast op zoek naar iets dat nóg irritanter is? hehehe.
    Je weblog laadt ook sneller zonder dat geluid. :o)

  18. Youke zegt:

    De welbekende stilte voor de storm dus? 😉

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha Marika, geniet er maar van. Ik heb een nieuw geluidje op het oog maar misschien moet ik nog even verder zoeken, ghehehe ;). Het gekke is dat bij mij m’n weblog helemaaaaaal niet sneller laadt, in tegendeel. Maar dat is al vanaf de laatste veranderingen bij weblog. Ik moet de link van het geluidje ook nog weghalen, die staat er nog gewoon op (zie zingende vogeltjes in kolom, boven het kleine puntje zit er nog een als je er met de cursor op gaat staan ;))

    Hahaha Youke, laten we het hopen. Maak ik er meteen een tornado van 😉

  20. Belinda zegt:

    Hé die Ems! Your still alive!! 🙂

    Kan eindelijk eens een keer ongemerkt voor anderen op je log komen, heerlijk die stilte! 😉

    Ik hoor wel weer (ja dat is nu met recht horen) wanneer je die andere site hebt gekoppeld (en de huisgenoten ook).

    Succes met wat je allemaal aan het doen bent!

    Knuffel,
    Belinda

  21. J@n. zegt:

    Het is lente Emmelinda! Heb je het ook gemerkt? Ik ook niet, daarom een lentebloempje.

  22. J@n. zegt:

    Nog vergeten te zeggen; Voor mij hoeft dat geluidje ook echt niet hoor!

  23. Emmelinda zegt:

    Haaaai Belinda, yeah, ben r nog;). Ohhh ik heb zo genoten van die puppie-serie op je log! Wat een schatjes zeg!

    Grinnik, ja en ik hoef het niet aan te kondigen, je merkt het meteen wanneer het nieuwe geluidje er aan vast zit. Is alleen nog een verrassing wanneer en wat voor een geluidje hihi. Komt vast wel goed 😉

    Whaahaa J@n, nu vind ik het jammer dat ik hier een “jatbeveiliging” heb want dat laatste plaatje is super hahaha. Zo meteen eens even in de broncode zoeken 😉

  24. Bettina zegt:

    Ha die Emm fijn weer iets van je te horen, op mijn logje is er ook stilte ;-). Tot gauw logs maar weer, liefs Bertussie!

  25. Leven zegt:

    Shoopen?Is altijd goed hoor Emmelinda.Ik zou zeggen waag d´r een smsje aan als je zin hebt dan plannen we wat in.

  26. Belinda zegt:

    Kan niet anders dan een irri geluidje gaan worden! 😉

    Even kijken of dat mij ook gaat lukken (als je dus niets ziet dan weet je genoeg!)

    Maak er een vrolijk Pasen van!

    Knuffel

  27. Belinda zegt:

    En over de puppies wat dacht je van deze preview (staat voor morgen gepland maar jij krijgt alvast de primeur) 😉

    See you later Ems!

  28. Billy zegt:

    jiehaaaaa!
    Eindelijk weer je neus aan het weblogvenster, Emmelinda!
    Eindelijk weer genieten van je prettig gestoorde logjes en dito reacties.
    Je gaat nu toch niet zolang meer wachten tot de volgende toch???

    Greetz,

    Billy

  29. Laura zegt:

    Hey Em dat zal wel dat men je hier heeft gemist, zo gesapig als jij schrijft hoor ik het je haast ook zo vertellen,you go girl

    snaps er niks nu kan ik hier geen plaatje plaatsen,nja Happy Paaseier dagen 🙂

  30. Emmelinda zegt:

    @Bettina; Ja ik had het gelezen op je log. Soms is de inspi gewoon even op of komen er andere (nieuwe) dingen tussendoor zodat loggen even op de achtergrond verdwijnt. Maar gelukkig is die achtergrond zo weer nar voren te schuiven he ;). Tot logs! Dikke knufff van mij!

    @Leven; Jippieeee, doe ik. Na de pasen zal ik me eens uitleven op mijn mobieltje 😉

    @Belinda; Ghehehe, reken maar (1+1=???), ik ga mijn stinkende best doen *laat scheet*.
    Over scheten gesproken…wat een scheet is die schat op die foto! Ohhhh ik moet echt niet te lang kijken hoor…anders wil ik er ook een ;).
    Bedankt voor de primeur! Ik zal niks doorvertellen 😛
    Whaahaa die Fokke en Sukke is te gek!

    Ik wens jullie ook een hele fijne pasen!

    @Billy; Heeej kijk nou, een liefhebber! *maakt foto en belt krant*. Dank je wel Billy, ik ga binnenkort weer mijn best doen 😉

    Greetz terug!

    @Laura; *giechelt*…hoor je me dan ook met een kinderstemmetje? Zo lang is het al geleden dat je me hebt horen praten hihi. Maar dank je wel, da’s lief van je 😀

    Hihi, ja het werkt hier weer anders he? Maar het kan wel, ik zal je die code wel eens lenen 😉

    jij ook hele fijne paasdagen! Knuffff

  31. Leven zegt:

    okido,ik zet m’n mobiel aan,da’s wel zo handig*grijns*

  32. Remco zegt:

    had jij een geluidje op je log dan????? tja das t voordeel als je geluid altijd uitstaat :p

    mar wel jammer dat je nu weer een logje hebt geplaatst ik had de hoop dat we voor altijd van je af waren, maar ik merk alweer t is tevergeefs :p

    ach nou erger dan wat t was kan t hier toch niet worden dus vooruit blijf dan maar, maar niet te veel humor hier hoor want iedereen heeft last van ontwenningsverschijnselen en alle therapeuten zitten de komende jaren al volgeboekt

    fijne paasdagen
    tevens fijne pinksteren en een mooi koninginnedag en oja prettige kerstdagen en een goed nieuwjaar in 2015 *whahahahahah*

  33. tagrijn zegt:

    Blij weer eens wat van je te horen… eh… zien. Maar september? Ik schrijf het alvast in m’n agenda. Ik wens je prettige pauzedagen eh… paasdagen!

  34. Saga Suus zegt:

    Fijn weer eens wat van je te horen! Ik wens je hele fijne paasdagen!

  35. Oooowwww vandaar dat ik elke keer krijg “fout op de pagina”… duhhuh!

  36. Jenny zegt:

    Hoi Emm!
    Ik ben blij om te lezen dat alles goed is. Dat geluidje, ik vond het juist grappig!
    Jammer van de meeting maar volgende keer beter!
    Fijne Paasdagen en groetjes!!

  37. Geertje! zegt:

    Ha!
    Ik kan mijn geluid dus weer aanzetten als ik hier langskom 🙂
    Fijn dat je lekker bezig bent Emmelinda…
    Jammer dat er weinig logjes zijn.
    Wens jullie allemaal geweldige paasdagen!
    (Misschien wel sleeen? ;-))

  38. rietepietz zegt:

    * valt van stoel nu er log bij Emmelinda is en zit nu met gipspootje*

    Gelukkig , je leeft nog , hé ,hé , wat dát nou zo moeilijk!En nu niet meer lanterfanten maar gewoon je lezers weer verwennen , met of zonder muziekje!

    Ik mis geen geluidjes want mijn geluid deed het al máánden niet * verzwijgd dat bij een schoonmaakbeurt van de p.c. bleek dat het verschil tussen een lichtblauw en lichtgroen gaatje overduidelijk niet gezien was* Na een ingrijpende reparatie is het nu weer “gemaakt”dus kom maar op met je geluidjes. Ik wil niet dreigen maareh….. wel ff opschieten nu !
    fijne paasdagen en liefs , Riet

  39. Maurice zegt:

    He Emmelinda, weer een stukje van jouw hand. Dit verleer je gelukkig dan ook niet. Tis weer geschreven in jouw typische schrijfstijl.
    Toen ik je link aanklikte bedacht ik me: even bij ‘miss (s)limmerick’ gaan neuzen.

    dag dag en hopenlijk tot snel weer!

  40. Nicky zegt:

    Hmf. Je gooit roet in het eten…

    Ik het nét een hilarische reactie bedacht op de vorige log (iets over Emmelinda uitgraven uit de sneeuw en zo, hahahahaha, hilarisch toch?) en nu schrijf jij een nieuw logje.

    Bedankt, hoor! 😉

  41. Fijn om toch weer even iets van je te horen ( behalve dat iri muziekje dan ) tot logs

    Liefs Ylone

  42. Jaap zegt:

    Ik vroeg mij altijd al af hoe je dat geluidje voor mekaar kreeg….

    We krijgen dus, blijkbaar
    een nieuwe lente
    een nieuw geluid!

  43. Garfjeuh zegt:

    Vind het jammer dat je nog nie terug komt loggen.
    Maar dat komt wel weer hé.
    Enfin, ik kijk uit naar je nieuwe start.
    Fijn weekend hé meid.

  44. Leven zegt:

    heuj,er was gisteren weer een meeting hé en ze hebben het reuze gezellig gehad.
    Volgende keer zorg ik dat ik d’r weer bij zijn hoor!
    *jij toch ook zeker?*

  45. Leven zegt:

    hihi foutje bedankt,last van de zomertijd vrees ik,ben nog niet helemaal wakker:ik zorg dat ik er weer bij BEN ipv ZIJN.

  46. Pasula zegt:

    Gelukkig doe jij altijd precies waar je zin in hebt. Dat maakt Emmelinda Emmelinda.
    X

  47. Di Mario zegt:

    Doe je wel de groenten van mij in limboland?

    Love As Always
    Di Mario

  48. Jammer hoor dat je even niet meer logt, maar heb je gelukkig op hyves dus gaan rustig verder hahaahhahahah

  49. Geertje! zegt:

    Moet eerlijk bekennen, dat ik dat geluidje toch niet echt mis :-))
    Hoop dat je eerder dan in september weer zin hebt te loggen; mis je logjes best.
    Fijn dat je het naar je zin hebt en duk bent met andere dingen.
    Geniet ze!!!!

  50. Nicky zegt:

    Hoi!

    Groetjes,
    Nicky *die niks heeft te melden*

  51. En toch mis ik je wel hoor en je reacties hahahaha, maar ik wacht gewoon tot pak em beet september.

  52. tagrijn zegt:

    Ik ben aan het aftellen:nog 131 dagen, dan ben je er weer…

  53. Nicky zegt:

    Prettig weekend, Em!

    Groetjes,
    Nicky

  54. Komt er ook niet een heel klein mooi weer logje ?????????????????????
    Groetjes LG

  55. Anoniem zegt:

    ik kom toch ff piepen, maar druip teleurgesteld weer af….

    :-s

    Tot binnen enkele maanden dan maar….snik!

  56. * Garfjeuh * zegt:

    Hallo Emme,

    Wat is het hier nog steeds stil !
    Kom je nie meer aan loggen toe ?
    Heb je het druk ?
    Ik hoop je gauw weer te zien opduiken !

  57. Yvonne zegt:

    Jemig, ben ik hier zo lang al niet meer geweest?! 😮

    Kom je het even vertellen als je weer terug bent? x

  58. * Garfjeuh * zegt:

    Alles goed Emme ?
    Hoop van wel.
    Met zulk mooi weer !
    Genieten hoor !

  59. Nicky zegt:

    *Nicky doet de handjes voor haar oogjes weg*

    Kiekeboe!

    Geniet lekker van ’t mooie weer, Em!

    Liefs,
    Nicky

  60. Bettina zegt:

    Hi die Emm, kom je een hele fijne en zonnige moederdag wensen!
    Alles goed verder? Geniet ervan, liefs & knuff Bertussie 😉

  61. Nicky zegt:

    Ik ben in een spraakzame bui vandaag:

    “Hallo!”

    Groetjes,
    Nicky

  62. angel zegt:

    * zwaait ff* 😉

    knuffff

  63. Rietepietz zegt:

    snik….snik….snik….

  64. Nicky zegt:

    Yep, het is weer bijna weekend…

    Allemaal die handjes de lucht in en zwaaien naar Emmelinda! En niet zo lui; we zwaaien vandaag met twéé armen!

    Kom op! Met z’n allen:

    PRETTIG WEEKEND, EMMELINDA & CO!!!

  65. Chantie zegt:

    Nou dan wachten we het gewoon af…..

    Heel veel liefs,
    Chantie

  66. Leven zegt:

    Vlgs mij…wordt het écht pas september voor we hier weer wat van je horen?

  67. Gaat toch wel lang duren hoor, kan je niet vast de kalender doorbladeren e net doen of het september is.

  68. Nicky zegt:

    Ha die Emmelinda en kornuiten!

    Alvast een fijn weekend toegewenst!

    Liefs,
    Nicky *haalt oranje truitje uit de mottenballen*

  69. tagrijn zegt:

    Nog 72 nachtjes slapen… Het gaat al opschieten!

  70. Rietepietz zegt:

    * schudt het wijze hoofd * hier snapt Rietepietz nou helemaal niéts van ….. hoe kán Emmelinda haar loggertjes nou zó in de kou laten staan ?
    * gaat uit protest meteen zitten ,lekker puh!*

  71. Nicky zegt:

    Hallo Emmelinda!

    Fijn weekend toegewenst!

    Liefs,
    Nicky *zwaait met oranje vlaggetjes(nog in ontkenningsfase…)*

  72. Nicky zegt:

    Goh… sta ik zomaar onder mijn eigen reactie… tja, volhouder hè?

    Kom jullie gewoon even een fijn weekend wensen!

    Liefs,
    Nicky

  73. Marika zegt:

    Aaarg er zit weer een geluidje aan vast! 😛

  74. Nicky zegt:

    Verdikkeme!

    Marika heeft mijn plekkie ingepikt!

    Ik wilde vier-op-een-rij spelen….

    Groetjes,
    Nicky

  75. Nicky zegt:

    ’t Was toch bijna gelukt!

  76. Nicky zegt:

    Hoi! Kom zomaar even zwaaien!

    PS: al drie op een rij nu. Stttt, niks tegen Marika zeggen…

  77. Hoe gaat tie, begin je nu toch wel te missen hoor, (deed ik al langer) je moet eerdaags toch maar weer iets laten horen.
    Hou je taai en geniet van de zon die ze beloofd hebben verderop in de week.

  78. Leven zegt:

    …september begint in zicht te komen…

  79. * Garfjeuh * zegt:

    Hallo,
    Ben hier al een tijdje nie meer geweest.
    Vraag mij af hoe het met jullie gaat.
    Ik hoor het geluidje weer op je weblog. Is een beetje veranderd, niet ?
    Laat eens iets van je horen hé.
    FIjne dag.
    Goed weekend.

  80. Nicky zegt:

    Hm, ik moet een ander spelletje verzinnen… Dat vier-op-een-rij gaat niet lukken. Wat een die-hards, die fans van jou!

    Geniet lekker van het fijne weer!

    Groetjes,
    Nicky

  81. jacqueline zegt:

    nog steeds geen leven in de brouwerij. Nou ja bij je thuis waarschijnlijk wel 🙂 We wachten maar af :))

  82. Nicky zegt:

    Juist… Nicky zat lekker muziekjes te luisteren vanaf de harde schijf. Met een koptelefoontje, want het is al best laat…

    Niets vermoedend open ik Emmelinda’s weblog…

    AAARCH!

    Ik stuiterde bijna van mijn stoel door het geluidje…

    En is was nog wel gewaarschuwd!

    Fijn weekend alvast!

    Liefs,
    Nicky (HARD PRATEN; ik ben tijdelijk een beetje doof!)

  83. Nicky zegt:

    is=ik

    Typen is moeilijk als je doof bent…

    Groetjes,
    Nicky *klikt op ‘plaatsen’en houdt haar oren dicht*

  84. tagrijn zegt:

    Stilte voor de storm, die op 1 september over ons losbarst…

  85. Ik sluit mij aan bij Tagrijn hahahahahaha

  86. rietepietz zegt:

    Je hebt toch wel een recente kalender bij de hand hé! heb je het gezien????? September nadert met rasse schreden !

  87. Nicky zegt:

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Nicky *geen inspiratie*

  88. rietepietz zegt:

    er zijn alwéér 10 dagen afgeknabbeld……

  89. angel zegt:

    hey.. ff waarschuwing.. t is bijna 1 september hoor… vol verwachting klopt ons hart… :p 😀

    knuxxx

  90. J@n. zegt:

    Nou klopt ons hart al vol verwachting zonder sinterklaas, je brengt wel wat paraat, zouden ze hier zeggen…

  91. Nicky zegt:

    Hi there! Alles goed?
    Hier wel, geen nieuws…
    Fijn weekend!

    Liefs,
    Nicky

  92. Jaap zegt:

    hey Emm.. I dag, ff wat droppe hiero.. 😉

  93. rietepietz zegt:

    nog 5 dagen rust …. geniet ervan….

  94. Leven zegt:

    nog ff wachten…ben wel benieuwd hoor of je 1 sept weer aanwezig bent 😉

  95. angel zegt:

    overmorgen is D day em… 😀 hoewel… bij nader inzien… je zette wel september.. maar geen datum en geen jaartal.. aiaiaiaiai..als dat maar goed gaat..

  96. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…je hebt me door.

  97. Nicky zegt:

    Ik ben reactie 100! Ik ben reactie 100!

    Groetjes,
    Nicky *springt juichend op en neer*

  98. Marika zegt:

    We zijn er bijnaaaaaaa…. 😀

  99. rietepietz zegt:

    * druipt teleurgesteld af *

  100. Emmelinda zegt:

    Hahaha toch wel handig, zo’n automatische kalender 😛

  101. angel zegt:

    jaaa…. er is leven in de brouwerij zo te zien… nou nog een logje met je wetenswaardigheden van t afgelopen half jaar :p 😀

  102. Emmelinda zegt:

    Van het afgelopen half jaar? Alles? *gooit hand tegen voorhoofd en gaat een sabbatical plannen*

  103. Leven zegt:

    Jaja, gratis en voor niks Emmelinda!
    De kalender bedoel ik hé.

  104. tagrijn zegt:

    Jaja, er begint hier weer wat te bewegen…

  105. Emmelinda zegt:

    Oei, een aardbeving? Ghehehe

  106. angel zegt:

    niks sabbatical… je hebt net maanden vrij gehad :p 😀

  107. rietepietz zegt:

    zucht * ziet er van komen dat bij een volgende “linkronde” minstens één link vervangen moet worden *

  108. Nicky zegt:

    Hihi! Er zat een motje op mijn geluidsbox…. Hij/zij schrok zich te pletter van je geluidje!

    Ahum. De buren ook, denk ik… Hij stond nog een beetje hard…

    Groetjes,
    Nicky

  109. Nicky zegt:

    Nu is-ie weg…. (het motje, je geluidje niet)

  110. angel zegt:

    hallo hallo…
    ik hoor een echo *snik*.. t is erg holklinkend hier
    .. emmalindaaaaaaaaaa.. waar zit je?

    knuffff

  111. Nicky zegt:

    Pom-pie-dom-pie-dom…

    Groetjes,
    Nicky *surft weer verder*

  112. Leven zegt:

    …dat wordt dus 1 september 2009…wedden?

  113. Nicky zegt:

    Officieel is het nu vrijdag *wijst op klokje* en dus bijna WEEKEND!!!!

    Geniet ervan!

    Liefs,
    Nicky

  114. Pasula zegt:

    Ik kwam weer even kijken of de logkriebels omhoog waren gekomen, het is er weer voor he 😉

  115. maurice zegt:

    nog steeds rust, grmmmmmbl

  116. Wandaetc zegt:

    He Emmelindaatje, waar blijven die nieuwe logjes?

  117. Leven zegt:

    @mist emmalinda:het lijkt er wel op jah…
    😦

  118. Nicky zegt:

    Alweer te laat naar bed! *wijst nog een keer op klokje*

    Ga er vanuit dat alles goed gaat met jullie (onkruid vergaat niet, tenslotte! Haha!) dus ga zo door!

    Liefs,
    Nicky

  119. Nicky zegt:

    Er komt een hersencel aan in het mannelijke brein. (Ok, een heel zeldzame gebeurtenis, maar het kan.)

    De hersencel merkt dat hij heel alleen is in een grote lege zwarte doos.

    “Oehoe” roept de hersencel, maar er antwoordt niemand…

    “Woehoeoeoeoeoe” roept de hersencel nog eens, maar het enige dat hij hoort is de echo van zijn eigen stem…

    Totaal ontredderd kruipt de eenzame hersencel in een hoekje en begint te huilen…

    Maar plotseling komt er een andere hersencel toegesneld !

    Totaal buiten adem roept hij naar de huilende hersencel :

    “He idioot, wat doe jij hier? Wij zitten allemaal beneden, hoor…”

    Groetjes,
    Nicky

    PS: sorry, ik had geen inspiratie en wilde toch iets achterlaten…

  120. Jenny zegt:

    Ik dacht, ik ga weer eens een kijkje nemen…..niks! Nog steeds niet!
    Nou, surf weer verder….snik!
    Groetjes!!!!!!!

  121. angel zegt:

    nog 3 dagen en dan is deze september voorbij.. dus dan word het september 2009? *snik* waar blijf je nou? * driedubbele snik*

    😉

  122. Emmedinges zegt:

    *steekt hand in lucht en roept:”Hieroooooo”*

    Ghehehe

  123. Remco zegt:

    de winterslaap is vroeg gestart dit jaar…..

  124. Nicky zegt:

    Nee, nee. Wees niet bang. Ik zeg niks, deze keer…

    Groetjes,
    Nicky

  125. tagrijn zegt:

    Vandaag de laatste dag om je aan je woord te houden…

  126. Nicky zegt:

    Nogmaals…
    Het geluidje blijft verrassend…

    Zeker om half een ’s nachts, als dochterlief eerder op de avond achter de computer heeft gezeten met het volume op tien.

    Groetjes,
    Nicky *met een hartslag van 180*

  127. angel zegt:

    ah… je bent daarooo 😀 * zwaait ff terug * wanneer kom je weer hierooo?

  128. Hiero ook even een ferme zwaai 🙂

  129. Nicky zegt:

    Hier ook *zwaai* want ik ben stiekem in de race voor ‘reactie 200’.

    Stttt, niet verder vertellen!

    Groetjes,
    Nicky, van ‘reactie 100’ 🙂

    PS: ‘vier-op-een-rij’ heb ik opgegeven…
    Er zit altijd wel iemand tussendoor te kwekken! Grrr…

  130. Nicky zegt:

    Hm, ik ben laat vanavond, zie ik…

    Groetjes,
    Nicky *probeert stiekem toch vier-op-een-rij*

  131. Nicky zegt:

    Kijk. Ik kan er nu gewoon vier neer knallen omdat er toch niemand anders is… Heb ik eindelijk mijn vier-op-een-rij!

    Maar dat vind ik dan weer niet eerlijk!

    I’ll be back…

    En ‘reactie 200’ gaan we halen!

    Groetjes,
    Nicky

  132. Wandaetc zegt:

    Nou is het al oktober en nog geen nieuw logje….

    Ik krijg nu echt afkickverschijnselen.

    En Nicky 4 op een rij is weer niet gelukt…..lol

  133. angel zegt:

    om t reactie tellen te vergemakkelijken…. ik ben numerootje 138 😀
    t schiet al op.. emmmm? zit je daar soms op te wachten? tsk tsk tsk * schudt vermanend het roodmetgrijzehaarbandmoethoognodignaarde kapperhoofd *

  134. Nicky zegt:

    @ Wandaetc: Hm, fraai hoor…

    Emmelinda! Help!
    Ze zitten me te pesten!

    Groetjes,
    Nicky

  135. angel zegt:

    nou had ik eigenlijk wel verwacht dat je heel sneaky een logje had geplaatst.. 😦

    * pakt emmalinda’s toetsenbord en drukt het in haar handen *

    knufff 😉

  136. Wandaetc zegt:

    @ Nicky: plagen mag toch?

    Maar Emmetje waar blijven die logjes van je?

  137. Nicky zegt:

    – 142 –

    BINGO!

    Groetjes,
    Nicky

  138. angel zegt:

    Em? t is wel de bedoeling dat je t toetsenbord gaat gebruiken hoor …. niet al t moois eraf kijken :p 😉

  139. Geertje zegt:

    Ha Emmelinda, september is voorbij hoor hahahaha!
    Alles ok bij jullie?

  140. Nicky zegt:

    Hoi! (ik weet niks beters)

  141. Wandaetc zegt:

    Em. Nu wordr het vervelend……

    Hopelijk tot snel,

    KNIEKNUXX,

    Wanda

  142. angel zegt:

    morgen is t al november… waar blijf je?

  143. Nicky zegt:

    Volgens mij is ze ontvoerd door aliens…

    Groetjes,
    Nicky *kijkt in haar telescoop of ze Em in een spaceshuttle ziet*

  144. angel zegt:

    @ nicky… zou je denken? volgens mij had/heeft em hoogtevrees.. ik dacht eerder aan de man met de rode mijter … die komt de 15e aan.. misschien dat ze meekomt?
    ff kijken op google earth in spanje… 😉 😀

  145. Ik ben d’r een beetje vroeg bij vandaag maar heej> alles kits meid?
    Ik heb watflikjemenu opgeheven,dan weet je dat;))

  146. fijnegozer zegt:

    Tsjonge jonge, je hebt echt het bloggen vaarwel gezegd he. Jammer joh. En toch staan er nog steeds nieuwe reacties onder je logje.

  147. Bettje zegt:

    Hé meissie! Vorig jaar rond deze tijd was je volgens mij volop aan het bloggen! Hopelijk ben je gauw weer terug, want ik mis je wel hoor als trouwe blogster! Leuk dat je nog zoveel reacties krijgt ;-)).
    Alvast een fijn weekend meis, liefs Bettina

  148. Wandaetc zegt:

    Ik mis je Em!!!!!

  149. Emmedinges zegt:

    Oh erg he, ik laat het écht afweten. Tenminste…hier. Ik ben een beetje druk met andere dingen. Heb een bizznizz ontdekt waar ik me heel fijn bij voel en maak die dingen dus zelf. Gaat veel tijd in zitten. Waarschijnlijk ben ik toch geen echte vrouw omdat ik niet kan loggen én naaien tegelijk hihi ;-).

    Het is wel reuzelief dat jullie nog steeds langskomen!

    Dikke knufff van mij XXX

  150. Corina zegt:

    Zie dat het hier nog steeds stil is?? Ben zelf ook niet meer zo aktief hoor, maar jij was toch een vervent blogger. Veel succes met je nieuwe hobby’s
    Groetjes Corina

  151. angel zegt:

    sint is gekomen en gegaan..
    en ziet zowaar een reactie van emmalinda staan 😀

    veel geluk met je nieuwe bizznizz meissie

    knuffff

  152. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel. Ja ik kon me even van de naaimachine losrukken ;-).Is je mannetje weer beter? De rust wedergekeerd? Hihi 😉

    Dikke knuffffffff

  153. angel zegt:

    heyy hoii… 😉
    was je naald gebroken dat je je even los kon rukken? :p :p :d
    de hele boel zit nu in de lappenmand.. inclusief ikzelf… leuk.. met mijn jaarlijkse kerstdiner volgende week.. 😀 maar dan is t wel over denk ik.. ben ik even blij dat ik op een paar verse op t laatste moment haalbare dingen na( sla enzo kun je niet invriezen * snik* ) ..alles al voorbereid heb.. dus weinig stress 😉
    ga je ons nog vertellen wát je in elkaar aan t zetten bent? ik ben nou wel hardstikke zeer erg mateloos nieuwsgierig… 😉

    knuffff

  154. Emmelinda zegt:

    Ja sjielug, ik had het gelezen op je log. Ik hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent. Gelukkig maar dat het nou is en niet volgende week. Is toch niet ideaal om in die toestand de hele bank weer uit elkaar te moeten halen zoals vorig jaar hahaha. Zorg je trouwens dat je genoeg stoppen in huis hebt? 😉

    Hmzzz, of ik het wil vertellen? *strijkt over hart* Okeej, ik wil het zelfs wel laten zien, is dat niks? Hahaha. Kijk: http://www.marktplaza.nl/winkel.php?shop_nr=609097.
    Eigenlijk moet ik nu (als in: Nu, meteen, snel, vandaag, a la minuut) eentje maken in opdracht zodat deze met de post meekan maar Sam heeft de strijkplank ingepikt en die heb ik nodig (de strijkplank, niet Sam hahaha).

    Ahhhhh, hij springt van de plank (kat in tuin)…snel [s]misbruik[/s]gebruik van maken hihi..

    Knuffffff

  155. Emmelinda zegt:

    Klikkerdeklikkk

    Hmmz, ging niet helemaal goed. Lang niet gelogd zeker? Hahaha 😉

  156. Mariëtte zegt:

    heej meid!Leuk dat je die organizers aan het maken ben(ik ben op je link wezen kijken).Loopt het een beetje met de verkoop?Bij ons gaat in januari de laatste nog thuiswonende dochter op zichzelf,nieuwe tijden nieuwe kansen dus hier in huis.Ik ben van plan om een eigen thuiszorgburootje op te gaan richten,ben’k toch nog nuttig bezig gehgeh.
    Hoe istie verder met je?Nog ’s zin om samen winkels te gaan uitpluizen in de stad?Hoeft niet,mag;))

  157. Emmelinda zegt:

    Ik heb je een mailtje gestuurd via het weblogformulier ;-). Mocht ie nou niet aangekomen zijn laat het me dan effies weten. Trek je agenda maar vast 😀

  158. Mariëtte zegt:

    Heb um gelezen hoor!Roept u maar.Wanneer zullen we?

  159. angel zegt:

    Leuk idee.. ik heb even geloerd.. geen wonder dat je hier amper meer bent.. 😉
    Ik wens je heel veel succes hier mee meis.. dikke knufff

  160. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel, leuk ook dat je even bent wezen kijken :D. Het is niet echt mijn idee/uitvinding. Ik zag het vorig jaar eens bij Oprah en laatst was ik mijn rommeltas zo ongelooflijk zat dat het gewoon noodzakelijk was er eentje voor mezelf te maken hahaha. Omdat ik zo superenthousiast was over het gebruik vond ik dat alle tassenliefhebbers er eentje moeten hebben om het leven (en vooral dat van mij; denk aan mijn villa die ik nog steeds niet heb) te veraangenamen (whaahaa…tsjongejonge…lijkt wel een reclameslogan) en heb voor de gein mijn eerste op marktplaats gezet. Die was zo weg. Da’s nou bijna 2 maanden geleden en inmiddels heb ik 13 mensen blij gemaakt (en tassen helpen opruimen hahaha). Gaaf he? Ik heb ook al een nieuw idee maar dat ga ik van het weekend eens uitproberen om te maken. Als het lukt laat ik het wel zien.

    Hoe is het inmiddels bij jullie? Gaat het weer een beetje?

    Dikke knuffff

  161. angel zegt:

    prachtig.. zo begin je voor je zelf.. en voor je t weet heb je iemand in dienst en ga zo maar door.. dan komt die villa dr vanzelf wel 😉

    Hier hobbelt t.. letterlijk.. ziektes zijn aardig over…maar nou heeft mannetje een slijmbeursontsteking in zijn knie..verder gaat t goed 😀

    als ik de tijd niet meer heb om aankomende dagen nog langs te fietsen hier.. alvast hele fijne feestdagen meis…en dat 2009 je een groot succes mag bieden ( en de villa..er staan er bij mij in de buurt wel een paar te koop 😛 )

    knufff

  162. Emmelinda zegt:

    Oh hihi ssst hou op schei uit, ik kan nu al niet meer slapen van de opwinding. Ik heb namelijk nog een paar ideetjes maar die moet ik eerst maken voordat ik ze kan plaatsen. Hiervoor heb ik geïnvesteerd in een stofje dat nogal errug duur is maar ontzettend hard loopt op marktplaats. Dus ik hoop hiervan mee te kunnen profiteren. Daar krijg ik dan de kriebels van he, voor hetzelfde (vele) geld blijf ik er mee zitten…maar ja je moet soms ook risico’s nemen. *sjugt*. Dus dat personeelgedoe schuif ik nog maar even op de lange baan. Is reuzehandig voor de tijd dat ik ook snachts door blijf naaien. Oh hahaha..dat staat :P.

    Pfff ja ik had het gelezen op je log. Dat doet @$#$@ veel pijn he? En inderdaad…als ik denk aan de “verbouwing” van vorig jaar voor het kerstdiner dan mis je echt flinke hulp.

    Ik wens je mannetje natuurlijk veel beterschap en jullie allemaal een heeeeele fijne kerst met veel gezelligheid! Voor 2009 veel geluk, plezier en gezelligheid!

    Hele knikke duffff!

  163. Anoniem zegt:

    Fijne feestdagen Emmelinda.
    X

  164. Emmelinda zegt:

    Dank je wel anoniempje! Voor jou natuurlijk ook! Geniet er maar lekker van!

  165. Anoniem zegt:

    Verder heb ik niks met uitroeptekens hoor!!! hahaha

  166. Wandaetc zegt:

    Eindelijk een teken van ons aller Em!

    Die tasorganizers zien er goed uit, nu heb ik maar 1 tas en daar kan ik altijd alles in vinden maar handig zijn ze wel.

    Veel succes met het maken van alle nieuwe ideetjes.

    Fijne kerstdagen en een gelukkig en vooral gezond 2009.

    Knuff,

    Wanda

  167. Anoniem zegt:

    Ohhh zo’n tas wil ik OOK! (Of ik moet minder zooi meenemen hihi. Of alles in groot formaat, dat scheelt ook. Die kleine dingskes gaan overal tussenin zitten). Maar dank je wel. Deze week ga ik beginnen aan iets nieuws. Ben benieuwd of het vorm krijgt. De stof heb ik in ieder geval al in huis. Owowow ik wil zoveel…ik wil ook eens een quilt zelf maken. Hihi het is toch wat!

    Ik wens jou ook hele fijne kerstdagen en een heeeeeel fijn en gezellig 2009!

    Dikke knuffff voor jou!

  168. Emmelinda zegt:

    EUH…dat was ik 😉

  169. Wandaetc zegt:

    Dat had ik al begrepen 😉

  170. angel zegt:

    WAARSCHUWING…NIET DOEN !!!!!!!!

    klik NIET op bovenstaande link van cameltoe.. ik was nieuwsgierig. 😦
    krijg je venstertjes waarop te lezen is dat je comp vol met virussen zit en of je die maar even online wilt scannen.. kun je er donder op zeggen dat je comp meteen vol zit met troep.. dingen zijn nog lastig weg te klikken ook 😦

  171. Emmz zegt:

    He báh…ik hoop dat je geen blijvende ellende op je computer hebt nu? Ik snap niet wat voor lol er aan is om zulke dingen bij een ander te veroorzaken :(. Ik heb de reactie weggehaald en het ip-adres de toegang geweigerd. Goed dat je het even erbij vermeld had!

    Hihi, ben je inmiddels bijgekomen van het kerstdiner? Het kost wat moeite allemaal maar het is het helemaal waard he, gezien je foto’s en je enthousiasme! Te gek, fijn dat je er weer zo van genoten hebt! Euh..jullie dus:D
    En wat een leuke kerstactiviteiten hebben jullie gehad; inbreken! Hahaha. Da’s ook origineel. Maak er maar geen traditie van, ghehehe 😀

    Nog een heeeeeeeeeele fijne 2e kerstdag!

    Kerstknuff van mij!

  172. Mariëtte zegt:

    …nog steeds geen zere voeten te bekennen hier…
    Hét bewijs dat we STEVIG doorgeshopt hebben gehgeh.

  173. Emm zegt:

    Hahaha jaaaa het was gewoon een sportdag! Hahaha. Maar wel een reuzegezellige! Ik zal zo ff m’n hyves doormailen 😉

  174. Nicky zegt:

    Hé Em!

    Een hele fijne jaarswisseling en een gelukkig en gezond 2009 toegewenst.

    Liefs,
    Nicky

  175. Wandaetc zegt:

    Ik wil je een heel fijn en productief en gezond 2009 wensen!

    Laten er maar weer logjes op je log verschijnen.

    Knuffels,

    Wanda

  176. rietepietz zegt:

    En tóch had i januari ook best een leuke datum geweest om het loggen weer op te pakken 😉
    Lieve Emmelinda ik wens je van harte een fantastisch nieuw ( log/hyves) jaar .
    Als ik eerlijk ben zie ik je hier de draad niet meer oppakken want hyves past ,volgens mij, beter bij jouw manier van loggen (met soms complete chatgesprekken bij de reacties ).
    Ik wens je veel plezier .Dikke knuf !

  177. Emmelinda zegt:

    Dank jullie wel en natuurlijk ook voor jullie een superfijn en gezellig 2009!

    Wat betreft de logjes..ik ben nu nog teveel bezig met andere dingen. Maar ik wil wel weer gaan schrijven. Niet op hyves maar gewoon lekker op mijn eigen stekkie. Toch moeten er een paar dingen veranderen en hoe ik dat in vorm moet gieten weet ik nog niet. Maar goed, het jaar is nog jong, ik heb ng tijd zat om dat uit te vogelen ;-).

    Dikke knuff voor jullie allemaal!

  178. Spinnetje zegt:

    Een heel goed 2009 gewenst, Emmelinda.
    En wat het weer gaan schrijven betreft….ik kijk er naar uit!

  179. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Spinnetje, voor jou natuurlijk ook de beste wensen. Dat het een mooi jaar voor je mag worden!

    Hihi, dan zal ik eens kijken wat ik voor je kan doen tegen die tijd ;-).

  180. Nicky zegt:

    Hé Em!

    Da’s lang gezien dat ik jou geleden heb! (sorry, ik was een beetje drukjes).

    En dan kom ik eindelijk langs….

    Open ik je pagina, ga naar reacties, krijg een melding over een update van Flashplayer en wwwwapppp…

    Al mij IE-schermpjes weg…

    Hé! Jij maakt vrienden zo!

    Geintje. Geen probleem.
    Ik open de boel gewoon opnieuw.
    Ik hoef tenslotte toch nog niet naar bed.
    (ik lieg nu)

    Alles ok daar? Vast wel!
    Bijna weekend! Lekker, hè?

    Liefs,
    Nicky

  181. *Garfjeuh* zegt:

    Bijna een jaar dat hier geen nieuw logje meer staat. Jammer. Kom je nog terug ?
    Fijn weekend.

  182. angel zegt:

    je tasorganizers lopen als een trein waarschijnlijk? er staan nog wat villa’s hier in de buurt te koop en door die crisis zijn ze een ( heel klein) stukje goedkoper ook geworden 😀

  183. Emmelinda zegt:

    *Tiept vliegensvlug url in van Funda*.

    Ik naai me gek de laatste tijd. Nou scheelt het dat ik dat al voor een groot deel was hahaha. Zo geinig dat het zo loopt, wie had dat nou gedacht? Ik moet er zooo om lachen!

    Zo hoor ik een paar dagen niks en vandaag zijn er 7 bestellingen geplaatst. Waanzinnig he? Crisis noemen ze dat hihi. Nog ff en ik kan personeel in gaan huren hahaha ;-).

    Knuffff

  184. Wandaetc zegt:

    Ik wil wel helpen hoor! Zolang het patroon niet te moeilijk is lukt me dat vast wel.

  185. Emmelinda zegt:

    Hahaha is dat nog eens lief! Wil je een kamertje in mijn aanstaande villa? 😉

  186. Wandaetc zegt:

    Nou, dat zou niet gek zijn. 😉

  187. rietepietz zegt:

    Een mens blijft hopen hé ….. zucht … wéér geen logje van Emmelinda !
    Toc de link nog maar even laten staan voor alle zekerheid…. je weet maar nooit …. het zóu kunnen en je zal dan maar nét de link eraf hebben laten kukelen ……..

  188. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja, zeker nu je ze net allemaal zo mooi vervangen hebt zonder problemen, ghehehe. Zijn mooi geworden he?

  189. Abby zegt:

    Shit 4 dagen te laat! *boze smiley met armpjes over elkaar* hahaha
    19 maart was het precies een jaar geleden dat laatste logje dus dacht ik dan ga ik even een grappie uithalen … hihi
    Te laaaaat! Maargoed .. hoe zit dat nou Em? *smiley die shoudertjes ophaalt en handjes opent met handpalmen naar boven*
    Ik zie in ieder geval dat het oke is met je aan je laatste reactie te zien 😉
    knufkussieeeeeee Abby

  190. Emmelinda zegt:

    Oh hihi en volgens de datum van de brief zelfs langer hahaha *wijst plek boven brief aan*.

    Euhm…hoe dat zit? *frunnikt met wijsvinger en duim aan kin*. Aidoontknoo. Is er nog niet van gekomen. Naai me suf hahaha. Euh. Met naaimachine dan. Maareuh, vorige week had ik een halve log af. Zit dus al schot in de zaak hahaha *verstopt geweer achter rug en sluit zaak*.

    Hoeissie bij jullie? Alles kits?

    Kusknuffffff *zwaait*

  191. Mariette zegt:

    Maar weer eens hier een reactie plaatsen,het moet hier wel een beetje blijven leven he?
    Hoe is’t met de organiser,is ie klaar voordat ik naar Turkije ga? haha.ik wil ‘m graag in tas hebben dan,ff goed uitproberen met alle reispapieren e.d.

  192. Nicky zegt:

    Emmeliiiiiiiinda!

    Kom je buiten spelen???

    Groetjes,
    Nicky

  193. Emmelinda zegt:

    Jaaaa graag…neem jij de knikkers mee???

  194. Dinie zegt:

    Hallo daar!!!! Meer dan een jaar geen zin!!!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOh wat jammer nou.
    Maar ik zie dat je gelukkig nog wel leeft;). Groetjes……

  195. Wandaetc zegt:

    Kom je snel weer terug?????

    Dan zijn we weer heeeeeeeel erg blij. 😉

    Tot snel (hopelijk).

  196. Wanda zegt:

    Nog niet??????????

    Ikke begin je veel te missen……

  197. Nicky zegt:

    Heb m’n knikkers niet kunnen vinden…
    Touwtje springen dan maar?

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Nicky

  198. Billy zegt:

    als je reageert, kan je net zo goed een nieuw logje plaatsen, Em!

    Doén!

  199. Jeroen zegt:

    Ik sluit me helemaal bij de reactie van Billy aan. En volgende keer gewoon weer op de WM komen.

  200. Nicky zegt:

    Tjonge, jonge, dat wordt 3x niks meer hier…

    En dat terwijl er toch een handje-vol stalkers stug volhouden met reageren hier…

    Geeft niks, Em. Ik mis/gebruik je weblog alleen om je even de groetjes te doen! 😉

    Liefs,
    Nicky

  201. Wanda zegt:

    Het zou erg leuk zijn als je weer een logje zou plaatsen, hoeft niet heel uitgebreid te zijn. Maar een kleine verhandeling over waar je mee bezig bent zou toch wel heel leuk zijn.

    Tot die tijd zetten we dit logje wel vol met groetjes, liefs en knuffels.

    Knieknuxx,
    Wanda

  202. Wanda zegt:

    Zo het is weer eens tijd voor een vernieuwde groetjes, liefs en knuffels reactie.

    Het is zo heerlijk buiten dat ik snap dat je nu zeker niet achter de pc kruipt.

    xxxx

    Wanda

  203. Wanda zegt:

    3 op een rij heb ik vast gehaald :P.

    Ik wens je een fijne vakantie en hopelijk tot snel weer logs!

    XXXXXXXXXX

    Wanda

  204. Wanda zegt:

    HOI oioioioioioioioioioi, het lijkt wel een echoput 😉

  205. Nicky zegt:

    Zag je me zwaaien vanmiddag?

    Groetjes,
    Nicky

  206. Billy zegt:

    kom je met een nieuw logje, kunnen we niet eens reageren…..pffffff!
    Wel een leuk ideetje, die tasorganizer. Maar échte mannen dragen geen tas, toch?
    Ja, ik weet het, je kan het ook kado doen, nietwaar…

    Groetjes, Em!
    En nu verderdoen hoor…

  207. Wanda zegt:

    Ha Emmelieverd,

    Lekker dat logje, is toch wel prettig om te lezen dat je nog steeds bestaat.
    Ik ga eens neuzen tussen de organizers of ik een leuke zie. En wie weet…

    Knuffels,

    Wanda

  208. angel zegt:

    ik wens je een superorganized 😉 2010 toe em…

    dikke knufff

  209. angel zegt:

    ik vis nooit he? * grin* laat ik aan mannetje over.. das de hengelaaar 😀

    ot… dochtterlief vroeg.. mam? wil jij er voor mij ook één maken. ik lust dat ook wel.. dus ik een 1 persoons schoteltje gemaakt.. ze heeft er met 2 man 2 dagen van gegeten… ik was wat uitgeschoten 😀

  210. Nicky zegt:

    Oei! Heb jij hier 3 maanden geleden een nieuw logje neergezet en ik hem ‘m niet gezien… (bloos)

    Om het goed te maken:
    De aller-aller-aller beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Liefs,
    Nicky

  211. Emmelinda zegt:

    @Angel:Hahaha alstie maar niet achter het net vist ;-).
    Maareuh, ik denk dat je dochter de eerste maanden geen vis meer kan zien? *maakt afspraak voor opticien* Hahaha

    @Nicky;Het is toch schandalig zeg:P. Spam ik daar gewoon voor niks hahaha.
    Maar dank je wel meissie, natuurlijk wens ik jou (oh ik ben hier zoooo origineel in. NOT) heeeeeel veel geluk en plezier toe dit jaar! Dikke knufff

  212. angel zegt:

    jij hebt gele muren? dat worden ze hier vanzelf wel.. ik geef t een jaar of 3/4… en dan hebben nico en tine hier de muren wel gelig geschilderd.. t houtwerk en de rest ook trouwens * grijnzzz*

  213. rietepietz zegt:

    Ja dáhagggg….. als jij de reacties afsluit wijk ik toch gewoon uit naar je voorlaatste logje 😉 Ik had uiteindelijk de hoop een beetje opgegeven hier óóit nog een logje te zien …. staat er een SPAM actie als ik dat uiteindelijk tóch weer niet wil geloven .
    Maar eh…. je kent Rietepietz , géén zakern via de pc dus óók geen tas van Emmelinda .Evengoed tóch leuk weer eens iets van je horen . Moest laatst nog aan je denken wegens je leuke kleurtjes ,dat kan ik nog steeds niét 😉
    lieve groetjes , Riet

  214. Abby zegt:

    Hahaaaa je bent geweest 4 dagen geleden! 😀
    Een testje om te kijken of je nog weet hoe het werkt?! hehe 😉

    Knufff

  215. Emmz zegt:

    Hahaha nou inderdaad. Plus dat ik een kijkje wilde nemen op Marc’s weblog en die was verdwenen. Misschien omdat daar helemaal niks meer op gebeurde? Dat vind ik van deze dan ook wel weer zonde. Maar ja dan zit je te kijken wat je moet schrijven hahaha…dus dan maar zo ;-).

    Hoeissie? Alles kits met jullie allemaal?

    Knufffff

  216. Nicky zegt:

    Soms moet ik nog wel eens denken aan de tijden dat ik in mijn computerkast zat (in mijn vorige huis) midden in de nacht….
    Was best gezellig!

    Even zwaaien naar je!

    *zwaai*

    Groetjes,
    Nicky

  217. Emmz zegt:

    Hahaha nou inderdaad…belachelijk dat we moesten stoppen om te gaan slapen e.d. hihi. Het was zeker weten gezellig en ook verslavend. Leuk om aan terug te denken!

    Zwaai ik even naar je terug!
    *zwaait heel enthousiast naar Nicky*

    Byebye *plaatst hyves-zwaaismiley*

  218. Nicky zegt:

    Hé Emmelinda!

    Jij hebt erg leuke handtasdingen, zag ik! (nu pas, schaam). Geniaal, man!
    Eerst even shoppen voor een handtas enne… I’ll get back to you!

    Groetjes,
    Nicky

  219. Marion zegt:

    Heyy Emmelinda
    Do you still know me??

    Hoe is het aan die kant. Ik zit hier op de bank en moest ineens*niet vragen waarom* aan Emmelinda denken. Was benieuwd of er na dat laatste logje van 2008 ooit nog iets was gekomen. Geen inspiratie meer?

    hoop dat het goed met je gaat en wens je een gezond 2011 toe.

    Lieve groet uit de buurt van Tiel

    Xxx Marion

  220. Nicky zegt:

    De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    Groetjes,
    Nicky

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

