Bla bla bla 2.0


*Doet “pffft pffft” om leven in deze nieuwe weblog te blazen*

Lang geleden, ik mag wel zeggen van mezelf, soms ben ik zo aardig voor mijn eigen persoontje heeeeeel lang geleden, kwam ik hier vaker, in weblogland. Wat heet, ik wóónde hier gewoon. Gezellig webloggen samen, hoe leuk was dat. Beetje ginnegappen, elkaar steunen in moeilijke tijden en nog meer van dat soort dingen. Ah, wie vertel ik dat nou? Daar weten jullie immers alles van?

Op een gegeven moment kwam er de kladblok in. Het was meer dan een dagtaak geworden en meende het over alles al eens gehad te hebben. Daarbij werden de meiden ouder (het zou verboden moeten worden, het gespuis!) en wist ik niet meer goed wat ik nou wel of niet de ether in kon slingeren. Iets met privacy en tere kinderzieltjes he ;-). “De koek was op” zoals men dat wel eens zegt. Wie? Nou de bakkers natuurlijk je dacht toch niet dat slagers daarover gaan zitten zeuren?

Ook werd het vaak laat. Nou is dat voor een nachtraaf geen probleem natuurlijk. Maar eenmaal in bed kon ik de slaap niet vatten. Nee niet door Marc die mijn nachtrust wilde uitstellen *doet “tssk tssk” vanwege jullie gedachtegang* maar door de mooiste verhalen en/of zinnen die me dan te binnen schoten daarbij slaapt Marc zodra zijn hoofd het kussen raakt hahaha. Dus griste ik mijn kladblok en pen van het nachtkastje (zette Tarzan weer terug die ik per ongeluk ook onder de oksel nam) en verdween richting badkamer om het daar op papier toe te vertrouwen zonder Marc wakker te maken vanwege het licht. Mijn geheugen doet vreemde dingen maar onthouden ho maar.

Dat, lieve weblogkinderen, ga ik nu niet meer doen ik schrijf dit *wijst naar logje* op Steffies kamer om 01:30 u terwijl zij verhalen schrijft in háár bed. Ik begin rustig en zie wel waar het schip strandt (zal wel ergens in de buurt van de zee zijn, hier in het centrum zie ik dat nog niet zo snel gebeuren). Eerst maar eens wennen aan de nieuwe lay-out (wat mis ik mijn oude weblog zeg) en speledingen die hier niet meer kunnen. Lekker zinnen van links naar rechts laten lopen terwijl de rest van de weblog op tilt slaat en van dat soort dingen. Maar goed, wie weet wat ik hier wel nog kan. Schrijven in ieder geval, dat heb ik al gezien.

Dus, hoe het hier ingevuld gaat worden is ook voor mij nog een grote verrassing. Ik denk niet dat ik nog kan rondhoppen op alle webloggen, hoe graag ik dat ook zou willen (jullie blij he? Kun je tenminste rustig je weblog een dagje in de steek laten zonder bang te zijn dat ik er weer iets op moest reageren ;-)). Tenslotte heb ik ook nog mijn bizznizz en ben nogal aanwezig op het gebied van social media….

Anders wordt het voor mijn gezin al snel weer zo a-sociaal*

*Ja ik weet het. Niet echt sterk he? Maar goed, het is een beginnetje. Komt vast wel weer goed. Ik moet er gewoon even inkomen. Beloofd

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

42 reacties op Bla bla bla 2.0

  1. rietepietz zegt:

    * zet verrekijker op en ziet dat het veld niet vuil is maar er staat écht een logje * whahahaha ,enige overdrijving is wel besteed aan Emmelinda wweet ik nog van vroeger

  2. Ja, hoe is het mogelijk he? De wonderen zijn de -overdreven- wereld nog niet uit ;-). Is het een beetje te lezen zo? *kijkt Rietepietz afwachtend aan*

  3. rietepietz zegt:

    btw, er is ergens een reactie van mij verdwenen ,laat even weten of je de linkt ( die er stond natuurlijk ,ik ben zó goed tegenwoordig ) weg wilt hebben .Als je (nog) geen bezoekers wilt hebben is dat natuurlijk beter ,anders staat hij mij niet in de weg en is makkelijk aan te passen als je nog veranderd .
    goh …heb je al twéé reacties 😉

  4. rietepietz zegt:

    we gaan sneller dan het geluid , ik vind het grotere lettertype eigenlijk wel makkelijker lezen maar ja ,ik zit ook met een joekel van een bril op de neus en dat is niet voor niks

  5. *giechelt*. Ik zie dat het ook niet echt veel scheelt in de lengte van de log (ga ik gewoon MINDER schrijven hahaha). Of ik zie het niet goed. Ik zal nog eens een paar keer kijken. Tenslotte wéét ik al wat er staat, het is de bedoeling dat men het kan lezen ;-). Als dat een b-tje makkelijk gaat is dat mooi meegenomen, fiets op de neus of niet. Het is leuk dat ik uitgevonden heb hoe of wat, dat belooft wat voor de toekomst ghehehe.

    Wat betreft jouw link; woooo ben jij ff snel! Wat ziet dat er leuk uit en o jeeee helemaal bovenaan *denkt aan hoogtevrees*. Wat een eer zeg! Van mij mag de link natuurlijk blijven, geen idee wat er hier nog volgt. Kijk maar, ik vind het super :D. Jouw link komt hier natuurlijk ook bij, als ik dat weer uitgevogeld heb ;-). Thanks!

  6. Oh en jouw reactie heb ik gevonden. Die stond onder spam hihi 😉

  7. rietepietz zegt:

    je bent gewoon de laatste die erbij gekomen is want knoeien om er een volgorde in te zetten doe ik maar niet * rijkt zakdoekje aan om tranen van teleurstelling te kunnen deppen *

  8. *grist blij zakdoekje uit Rietepietz’ hand*. Yeaahhhhh die had ik nog niet, thanks! *legt doekje snel bij verzameling*.
    Maareuh nee, knoei maar niet. We hebben er wel van geleerd he? 😉 Als het goed staat dan er mooi afblijven anders zitten we weer dagen met de ellende. Is overigens ook met van bank veranderen (nee niet waar je op kunt zitten) en verzekering. Pffff.

  9. rietepietz zegt:

    Ik heb sowieso geen volgorde in m’n linkjes ,heel bewust gooi ik de zooi altijd doorelkaar want uiteindelijkis iedere lezer ongeveer nét zo belangrijk voor me .Ik heb met vrijwel allemaal wel iets van een band en zou niemand willen kwetsen !

  10. Jaaaa, dat is ook mijn idee! Alleen alle linken in een cirkel zou kloppen ;-). En volgens mij is dat iets van ons, zouden er mensen zijn die echt gaan kijken op welke plek ze staan? Hihi 😀

  11. laura zegt:

    Geweldig hoe jij kunt schrijven het laat zich zo lekker lezen en je humor 🙂

  12. Je bent een lieve schat, dank je wel :D. Ik ben dol op schrijven en heb dit ook jaren gedaan op mijn andere weblog. Jammer genoeg hebben ze de layout en de zorgvuldig opgebouwde logjes helemaal verpest daaro. Tsja dat krijg je als je zo gierig bent als ik en gratis webloggen kiest he, hihi ;-).

  13. rietepietz zegt:

    Laat het je een troost zijn dat het niéts met gratis te maken had bij weblog ,ik ken mensen die betaalde blogs hélemaal kwijt zijn !( ja ik zat natuurlijk weer te lezen bij de andere reacties , doe ik vrijwel altijd ,hoezó wat duren mijn rondjes lang 😉 )

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha jaaaa ook zoiets. Niet alleen de reacties tussen mij en de andere weblogger maar gewoon álles. Sowieso reacties; ik ben zooooo blij dat die bewaard zijn gebleven op mijn oude weblog. Ik heb er nog regelmatig zitten lezen. Gewoon zo grappig. Dan mag ik inderdaad niet klagen, zo ver ik het kan zien is het er allemaal nog. Ook al ziet het er niet meer uit ;-).

    Ik hoop in ieder geval dat ze hier bij wordpress niet van verhuizen of updates houden. Bij weblog ging het keer na keer fout…

    Zullen we kijken of we Lau ook aan het webloggen krijgen? Hihi. Ik moet vaak zo om haar lachen :D.

  15. rietepietz zegt:

    Lau…..? ken ik niet ,maar inderdaad lees ik ook vaak m’n oude logjes terug ,uiteraard mét reacties .Zo kwam ik precies op het goed moment weer bij jou terecht .
    Ik zou toch zéker een export maken van je oude web-logjes ,je weet maar nooit of ze niet ooit helemáál stoppen met die hap nu het niet blijkt te werken en iedereen wegloopt .
    Gewoon hier importeren en steeds een paar aanpassen ,ik ben ook nog minstens 2 jaar bezig om de zooi aan te vullen maar ik héb ze ,dat is hoofdzaak !Vooral m’n maffe filmpjes ontbreken maar die heb ik zelf meestal nog wel .

  16. rietepietz zegt:

    o wacht ff , je bedoelt Laura uit de vorige reactie natuurlijk . Ik ken jouw volgenrs van twitter ( enzo) natuurlijk niet maar hoe méér bloggers hoe beter !

  17. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik, Laura, dat klopt.
    Hoe bestaat het he, dat jij daar zat te lezen en ik nét een nieuw logje geplaatst had? Super!
    Ik heb destijds, tussen de verhuisperikelen van weblog door een bestandje van de site geplukt (het heeft een bepaalde naam maar dat ben ik weer vergeten) en opgeslagen op mijn laptop. Maar ik krijg het hier niet geïmporteerd. Dat zou moeten kunnen maar nee niks. Dus moet ik ze een voor een hier plaatsen. Misschien doe ik dat nog wel eens, inderdaad voor de zekerheid. Maar nu nog even niet. Heb er (nog) geen zin in. Doe jij dat dan ook stuk voor stuk? Allemachtig, wat een toestand. Hopelijk gooien ze hier niet de boel om tegen de tijd dat ik alles hier heb hihi. Doe je dat dan met dat kopiëren (copy a page)? Staan dan de reakties ook meteen erbij? Eigenlijk is het wel fijn om hier alles compleet te hebben, het voelt nu zo..euh…anders hahaha.

  18. rietepietz zegt:

    Nee ik had mazzel ,ik probeerde dagelijks of er al “iets van weblog”terug was ,toen dat het geval was metéén een export gemaakt ( dat was één van de eerste nieuwe logjes die ik bij wordpress maakte
    (http://rietepietz.wordpress.com/2011/11/18/wonderen-bestaan/)
    en die pas een tijd later geimporteerd .
    Maar van andere hoorde ik dat weblog tegenwoordig dwars ligt bij een export maken ..Ik ben nog wél een possje zoet met alles aanvullen en fatsoeneren .Ik hád er een aparte pagina van willen maken maar dat gaat niet ,dan komen álle logjes in één groot log .Nu staan ze gewoon in volgorde mét reacties vóór de nieuwe logjes ,ik ben er héél blij mee !

  19. Emmelinda zegt:

    Jaaa dát heb ik ook. Weblog lag er uit en ineens was het er weer. Nicky (kwam toen ook op mijn weblog) had me verteld dat zij zoiets gemaakt had en toen ben ik meteen gaan kijken. Maar hoe of wat?? Want je zou het kunnen importeren maar dat lukt me niet. Had jij ook een of ander bestandje/backup (die export)? Heb je dit dan in een logje weten te plaatsen? Ik kan het eerste logje hier wel voor gebruiken om dat te doen. Alleen snap ik er allemaal nog niet zo heel veel van??

  20. rietepietz zegt:

    In datzelfde rijtje vergedrukte opties in het dashbord staat bijna onderaan extra ,daarin de optie “importeren “.Ik heb daarin gewoon de instructies ( zo goed en zo kwaad ik het begreep) opgevolgd en ineens stond álles erop ! Ik hoefde niet veel te doen , volgens mij alleen maar drie keer m’n lognaam invullen ,als ( ik geloof ) administrator of zoiets ,twee keer stond die er al goed ,de derde keer moest ik een vreemde naam ( waarschijnlijk had dié naam de export voor weblog gemaakt) in de mijne veranderen .
    Maar neem je tijd ,ik heb me er ook niet mee gehaast want daar moet je een rustig hoofd bij hebben .Ze komen dan gewoon op datum achteraangesloten .

  21. Emmelinda zegt:

    Te laat hihi. Wat Em ineens in d’r kop heeft heeft ze niet in dr’jeweetwel. Op het moment heb ik het bestand daar dus geplaatst. Nou ja, er gebeurt nog vanalles, misschien ontploft de boel hier wel hihi. Ohhhh duimen maar, zou zooooo leuk zijn als alles compleet was! Mocht het niet lukken hiermee dan zal ik nog eens het een en ander proberen. Zucht. Wat een gedoe he?

  22. rietepietz zegt:

    ik ga voor je duimen , doe ik dan wel in bed want wij zijn geen nachtbrakers als ene mevrouw E.;-)
    Op onze leeftijd heb je een schoonheidsslaapje méér dan nodig ,en morgen moet er toevallig weer gewerkt worden . Het was leuk vandaag , succes en voor over véle uurtje jij ook welterusten ! Gháááph….

  23. Emmelinda zegt:

    Wooohooo ik zie iets staan in het rijtje aan de rechterzijde maar ik durf niet te kijken ;-).

    Hihi, mijn oogjes vallen eigenijk ook dicht van de inspanning maar ik wil dit zo graag. Ik probeer nog even door, kijken wat er net gebeurd is. Werk ze morgen, nog steeds bij de drukkerij?
    Ik vond het ook heel erg leuk vandaag en ben superblij met al jouw hulp.

    Ik denk dat ik nu toch maar eens voorzichtig hiernaast klik……

  24. Nicky zegt:

    Lol! Het wordt weer ouderwets chatten hier, zie ik! Net als in the good old days, toen ik nog niet uit de kast was. Tegenwoordig wel! In plaats van in mijn computerkast zit ik nu met een laptoppie op de bank! En ik ga je volgen! Leuk dat je er weer bent!
    PS: ik heb overigens al mijn weblogjes in boekvorm af laten drukken! Gaaf, joh! *kijkt heel trots*

  25. Emmelinda zegt:

    Heeee Nicky, leuk dat je er weer bij bent *geeft high five*. Grinnik, het zal weblog 2.0 worden dan; ik ben ook gepromoveerd van boven op de slaapkamer met een langzame computer (nog net niet uit het tijdperk Ben Hur) naar een plek op de bank met een warme schoot door een prima lappie. Alleen denk ik niet dat ik er nog nachtwerk van ga maken. Althans, niet zoals toen hihi. Al was dat superleuk!

    Ja, ik heb zelfs jouw boekjes gezien. Op foto dan. Ik denk dat ik dat ook wil, lijkt me zoooo leuk! Jij hebt me destijds er op gewezen dat je een export-gevalletje bij weblog kon maken en oooo wat was ik blij dat ik dit wist. Zojuist is alles gelukt en staan de logjes ook hierbij.Nogmaals dank hiervoor. Voor Steffies verhalen wil ik ook boekjes laten drukken, daar heb ik jou over verteld he? Dat kon toen nog niet omdat er nog geen eind gebreid was aan het verhaal. Niet onbelangrijk hahaha. Inmiddels is dit wel het geval. Eens kijken of het ons lukt en anders weet ik jou te vinden (oei dat klinkt als een dreigement hihi, was niet de bedoeling).

    Zal zo jouw link ook plaatsen, ik weet nu hoe het hier moet hihi.

    Slaap lekker wijffie!

  26. rietepietz zegt:

    Wauw ….hélemaal gelukt zie ik , álle oud logjes terug én avators toegevoegd ! Kan me voorstellen dat je blij bent met het behoud van de oude logjes ,daar was ik destijds ook zó blij mee .Het zijn toch een beetje “je kindjes” en die wil je niet kwijt .!
    Nu mag ik even naar ’t baasje , inderdaad nog steeds de drukkerij ,ook heel gezellig hoor !
    doeiiiiiiiiiiii

  27. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa, zoooo fijn! Ik vind het heerlijk dat alles bij elkaar staat. Moest het wel drie keer proberen maar goed, zo houden we de spreekwoorden en gezegden in ere he hahaha. Het mooiste is nog wel dat de logjes ook nog zo zijn opgebouwd als geschreven. Niks alinea tegen alinea geplakt zoals na de verhuizing. Yihaaaa. Het zijn inderdaad mijn “kindjes”. Ook al schreef ik niet meer, het idee dat ze er waren was gewoon fijn. Soms als naslagwerk hihi. Mijn eigen backupje ;-).

    Ik wens jullie een hele fijne werkdag, veel plezier (maar dat gaat ongetwijfeld lukken)!

    Doeiiiiiiii

  28. Emmelinda zegt:

    P.S. Nog één “klein” vraagje he *kijkt lief*: bij jou kun je op je weblog zien wie er het laatst gereageerd heeft en waarop. Nou zie ik dat wel in mijn mail maar eigenlijk vind ik dat ook leuk om te hebben. Ik heb me suf gezocht (en vond zo die functie voor de avatar hihi. misschien moet ik iets heel anders zoeken, dan komt dat vast te voorschijn?) maar kon het niet vinden? Weet jij dat nog toevallig?

  29. rietepietz zegt:

    zo , ontbijtje zit erin , we hoeven niet vroeg weg dus kan nog wel even , * geeft even toe aan Emmelinda verslaafdheid * …ik ga ff kijken want dat zit inderdaad in het dashboard maar ik weet ff niet waar …tot zo….. * zet wachtmuziekje op * O ja , gevonden , alweer in de vetgedrukte woordjes links kijken onder weergave op widgeds klikken .Daar kun je de sitebalk invullen door er onderdelen heen te slepen . De uitleg is niet héél duidelijk vind ik ( maar dat kan aan mij liggen )
    Je kunt ook de volgorde van de reacties kiezen , van oud naar nieuw of andersom .Maar je gaat zéker weten nog wel verder snuffelen en van alles vinden .Voorlopig ben je al behóórlijk op dreef in zo korte tijd ….. zag ik nou bij je “tassenadvertentie” dat je vanuit Eindhoven opereerd?
    Goh….. kom ik tegenwoordig nog wel eens omdat kleinzoon Maikel daar flatje gekocht heeft 😉

  30. Emmelinda zegt:

    Dat méén je niet? Oh hihi wat grappig. Waar zit hij ongeveer? Zou toch een bak zijn als hij hier om de hoek zou wonen he? Ik woon tegen het centrum aan.
    Wat lief dat je meteen voor mij in het beheerscherm gedoken bent, denk je volgende keer wel aan je snorkel? ;-). Ik zal zo eens even kijken of ik het ook kan vinden. Heb ineens inspiratie om nog een paar kopfoto’s te maken. Dan moet ik er zo meteen toch naar toe :D. Alweer heel erg bedankt! Ik vond inderdaad ook dat het niet allemaal heel duidelijk beschreven was en omdat ik bang was dat ik de boel door elkaar zou gooien ben ik er maar van af gebleven ;-).

  31. rietepietz zegt:

    Hij zit tegen een grote winkelcentrum aan “woensel”of zoiets, Gloriant straat laan plein steeg of weet ik veel .Leuk startersflatje op 8 hoog , ach eigenlijk moet je gewoon ál mijn logjes even inlopen …* kleinigheid en tijd zát toch? * want daar komen dit soort dingen allemaal voorbij Jouw meiden zijn nu leuke tieners ,mijn kleinkinderen zijn volwassen en de oudste kleindochter maakt ons in december overgrootouders ….. ja natúúrlijk staat dat ook al ergens in een logje 😉

  32. Emmelinda zegt:

    Ahhhh, winkelcentrum Woensel, ja dat ken ik. Dat is hier niet zo ver vandaan (kwartiertje fietsen). Wat grappig hihi. De straat zegt me niet veel maar dat zal ik zo even streetviewen:D.

    Jaaaaa, ik ga dat ook doen, even lekker bijlezen. Ik was zo bezig met de inrichting hiero dat ik mezelf te kort deed ;-). Komt allemaal nog, heb flink wat in te halen hihi. Gisteren heb ik er nog een linkje bijgeplakt, wist nog hoe het moest. Ik vroeg me wel af hoe het met jouw kleindochter ging die jou je naam gegeven had (zoiets was het toch he, maar nou moet ik diep in mijn geheugen graven. Volgens mij was dat ook niet “Rietepietz” maar een andere naam he?). Is zij zwanger? Wat ontzettend leuk trouwens!

    Ik heb iets gevonden over de reacties. Eens kijken of ik de bedoeling snap hahaha.

  33. Emmelinda zegt:

    YIHAAAAAAAAAAAAAAA (euh. Gelukt.)

  34. rietepietz zegt:

    Nee joh … was maar geintje hoor over dat bijlezen , daar gaat zóveel tijd in zitten ! Doe maar lekker “je eigen ding” ,de rest komt vanzelf wel weer aan bod .
    Aanvankelijk had ik voor m’n log de naam “Anne’s gekke oma ” en kleindochter Annemarie is nu 20 . Nu is de ondertitel dus “van koninklijk tot knettergek en dat dekt de lading aardig denk ik 😉
    Maar dát is niet de zwangere kip , dát is de oudste Jennifer van 24 , vorig jaar “keurig getrouwd” met een leuke vent ( ook al een Maykel ,maar dan met een Y i.pv. een i )

  35. rietepietz zegt:

    Je bent weer sneller dan het geluid 😉

  36. Emmelinda zegt:

    Maar ik wil het zo graag :D. Komt inderdaad. Gek he, het zijn “maar” een paar jaar op een mensenleven die er dan missen maar tjeeeeemig wat er dan allemaal veranderd is. Ik ben heel nieuwsgierig in ieder geval!
    Ahhhh dát was het inderdaad, nou weet ik het weer :D. Ik vind de ondertitel helemaal te gek, moest er zo om lachen. Iets mooiers had je niet kunnen bedenken!

  37. rietepietz zegt:

    Nu ga ik echt richting Scheveningen , baasje roept maar nogmaals zóóó leuk dat je weer een frisse wind * knijpt toch even neus dicht want zó fris is tie nou ook weer niet * door logland laat waaien ,de boel is eigenlijk toch een beetje ingeslapen het laatste jaar .Ik ben nog één van de weinige die reacties altijd beantwoordt en dát is toch de creme op de cake 😉 doeiiiiiiiiiii

  38. Emmelinda zegt:

    Hahaha had je het toch gemerkt. Uien he ;-). *giechelt*.
    Ik vind het ook superleuk om terug te zijn. We houden het “chat-boxidee bij de reacties gewoon in ere. Zo. Gek eigenlijk dat dit dan niet meer zo veel voorkomt. Die interaktie (of hoe heet dat) is toch juist zo leuk? Voegt gewoon iets extra’s toe. Maar ja, zal wel weer aan ons liggen (mijn lijfspreuk ondertussen hahaha) ;-).

    Heel veel plezier! See ya 😀 Houdoeeeeeeee 😉

  39. Youke zegt:

    Oh wat leuk weer terug! En heerlijk om de reacties meteen weer te lezen. Zoals vroeger.

    Nu gaat het bij mij ook wel knagen. Ben alleen echt niet goed in wordpress. Had een eigen domein (youke.org) en mn buurvrouw hostte dat en had er een weblog format opgezet. Ik heb daar helaas niks meer van. Zie dat mn weblog (youke.web-log.nl) nog wel bestaat, maar daar zal ik niet meer inkunnen, dat is nooit overgezet. In 2006 gestopt met bloggen en in 2007 gestart met twitter. Dat is mn uitlaadklep geworden (www.twitter.com/youke) en facebook ook wel een beetje (user: Youke Feestboek).

  40. Emmelinda zegt:

    Daar is ze dan :D.

    Ja hihi, de babbelbox is weer geopend ;-). Was toch altijd supergezellig he?

    Waarom probeer je niet eens om een mailtje te sturen naar weblog om te vragen hoe of wat? Daar kun je dan zo’n exportgevalletje downloaden en het eventueel overzetten. Ik moet voorzichtig zijn want ik maak je zo superenthousiast met mijn gebabbel (nee hihi, ik ontvang geen provisie). Wat betreft wordpress zou ik je kunnen helpen. En nou hou ik er over op hihi ;-).
    Ik ga jou zo zoeken op feestboek. Op de een of andere manier ben ik (nog) niet zo gek op Facebook. Net zoals bij Hyves mis ik gewoon iets. Ik weet niet precies wat het is. Alhoewel…je kunt er nu lekker Songpoppen zonder een Iphone te hoeven hebben. Eigenlijk helaas. Want ik bén me een partij verslaafd,,,,,,,,,zorgelijk gewoon hahaha

  41. Emmelinda zegt:

    komma’s ipv puntjes??? *doet “tssk tssk”*

  42. Laura zegt:

    Ik trek de stoute schoenen eens aan,alhoewel begrijp ik het begrip stout niet aan de schoen, oke een schoen kan je blaren bezorgen of een klets op je kop *nietdathetlaatstemijisgebeurd* ik zie ik drijf af *grijpthulplijnentrekzichaandekant* ik ga wordpress eerst eens downlouden en kijken waar ik beland *alsikalcodesleeswordikduizelig* dus moet het voor mijn neus hebben en dan zie ik wel of ik me zelf kan lanceren erop of eruit want ik heb wel het 1 en ander gelezen op WordPress pfff maar word moe van die taal ik ben een doe mens en met punten,coma’s liggendstreepje voel ik me een *vraagtekenopzijnkop* ja zo. Nou Emmelinda druk je duimpje *niettehardmoetwelnogbloeddoorstromen*

    Emmelinda babbelt terug:

    Hee Lau, wat ontzettend leuk joh! *doet vreugdedansje* Je weet het he, als ik je kan helpen dan heeeeeel graag! Gewoon roepen hoor *stopt vingers in oren*. Tweet me anders wanneer je ergens vastloopt. Ik kan me zo goed voorstellen dat het allemaal abacadabra is. Ik heb jaren gelogd en heel wat sites op mijn naam gezet dus veel dingen doe ik met twee vingers in de neus (handig, is het daar ook gelijk schoon ghehehe). Maareuh wat ik hier toch allemaal zag….het went op den duur natuurlijk. Maar daar moet je wel eerst voor weten hoe of wat en dat is ff flink zoeken ;-). Komt helemaal goed. Heb je al een naam voor je weblog?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

