Opgepast!

Hondenliefhebbers kunnen dit plaatje maar beter niet bekijken
(niet klikken op het waarschuwingsbord dan!)

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

5 reacties op Opgepast!

  1. Hij of zij ligt er toch lekker bij.
    Wij hebben zowel een hond als een poes, maar poes is de baas in huis.

    Emmelinda mauwt terug:

    Oh echt he, ongelooflijk. Dat is hier ook, zo’n klein schepsel van afmeting maar ondertussen….. 😉

  2. rietepietz zegt:

    * grijpt naar hartpilletjes * tjonge ,is dát schrikken op de ( niet zo vroege) morgen !
    Hád ik maar niet op de driehoek moeten klikken ,geef ik toe ! Maar éigenlijk vind ik zowel honden als poezen lief en op dit soort luie donders kun je alleen maar jaloers worden toch?


    Emmelinda schrikt mee:

    Oepsiepoepsie, dat was ff schrikken he? Sollie. Het was sterker dan mezelf nietes, ik had daar gewoon zin in. Expres.
    Ja, ik heb dat ook. Als het knuffelbaar is en lieve oogjes heeft vind ik dieren al lief. Wat betreft deze luie donder ben ik zéker jaloers. Wat dacht je van de hele dag mauwen en dan nog lief gevonden worden? Hahaha 😉

  3. Hahaha wat lief ligt ze daar, weet je wat ik d8 daar komt iets over *hondepoep* ja echt ik denk werp het er maar uit oftewel *uitwerpsel* maar nu ligt er zo’n schatje ❤

    Emmelinda brabbelt mee:

    Ja een DROLLETJE he? Hahaha. Maareuh ik ben er bij mee, mijn poging is helemaal geslaagd *mompelt iets over op het verkeerde beenham zetten*.

  4. Wat je was met het verkeerde been opgestaan 😉 Of liet je ons op het verkeerde been of paard zetten hihihi,het is in ieder geval geslaagd *applaus* 🙂

    Emmelinda zegt:
    Dank u, dank u *buigt tijdens applaus*

  5. Nicky zegt:

    Ik ben een hondeliefhebster en heb toch geklikt. En toen kwam er zo’n grijns op mijn gezicht van ‘Ow, wat lief’. Want tja… sinds een paar jaar heb ik een grote rode je-weet-wel-kater….Dus tja…

    Emmelinda “owt” mee:
    Ja hihi, ik heb ‘m al mogen bewonderen op jouw foto’s. Wie had dat jaren geleden gedacht he? Hihi.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

