LalalaLaura

Vroeger, toen ik nog een klein Emmetje was, moesten we iedere avond naar het postkantoor om enveloppen met offertes van mijn vader te posten. “We” zijn mijn broer en ik. Samen was het te doen. Niet dat het nou zo ontzettend ver was. Neuh, een minidorpje he. Rij er in met de auto en je moet al remmen om er niet per ongeluk al uitgereden te zijn. Het was gewoon dat moeten.

Het was anders wanneer we nieuwe schoenen (jaja, alwéér een log over schoenen. Wen er maar aan. Hahaha.) of nieuwe kleren hadden. Niet dat het dan dichterbij was ofzo maar daar in de buurt speelden kinderen op straat. Klasgenoten bijvoorbeeld. Dan kon je tenminste je nieuwe aanwinsten trots showen. Bleven we ook even hangen.

Een van die kinderen was Laura, zusje van Barbara die bij mij in de klas zat.Ik kwam wel eens bij hen thuis maar heel veel kan ik me niet meer herinneren, jammer genoeg. Door omstandigheden verloren we elkaar uit het oog; mijn ouders begonnen voor zichzelf dus regelde de post zelf en door verhuizen.

Jaaaaaren later vond ik haar terug, via hyves.We babbelden wat en zo ontstond iets heel grappigs. Net alsof de tijd stilgestaan heeft euh ja, vaag. Via internet elkaar terugvinden en dan beweren dat de tijd stilstond. Lau heeft humor en is ontzettend lief. Samen maken we twitter vaak onveilig met onze bedenksels. Ik denk dat heel wat volgers de jeweetwel schrik niet, ik hou het netjes. Vandaag wel in ieder geval van mij krijgen als het weer zo ver is; hun hele TL/schermpje vol.

We hebben het er (nog) niet over gehad. Maar eigenlijk zou ik die lieverd wel weer eens in het eggie willen zien. Kijken of het dan ook zo klikt. Ach ja dat komt wel…

Eerst moet ik naar de stad om nieuwe schoenen/kleren te kopen.

N.B. Tuurlijk, ga je gang, maak de kleurplaat maar af. Wel netjes tussen de lijntjes kleuren he?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

8 reacties op LalalaLaura

  1. Dat komt me bekend voor, *datdorphe*hihihi 😉 Nee ik lees je verhaal en d8 gelijk aan je broer wij zaten bij elkaar in de klas en jij idd bij Barbara, bepaalde dingen zijn bij mij dus ook vaag *sluiptdoordemistdoor* Ik kan me voorstellen dat jullie baalde als je op pad werd gestuurd,dat deden wij al als we naar de fiva of bakkerhoofdwijk moesten en het was gewoon een *kippesprong* tjee zo gezien waren we wel ik zeg met nadruk AFenTOE vervelend om er een punt van te maken hahaha.

    Ja vele wegen leiden naar Ro..euhh Hyes en zo troffen we ons in een hele andere *versie* via het www, wij waren in die tijd idd verhuisd toen was ik 12 jaar en nu 42 jaar tjeetje mina 30 jaar zit daar tussen,maar nog steeds *jongvangeest* zijn we he EM 😉

    Dat laatste wat je schrijft moet weleens lukken om elkaar te treffen….sjaaa of de chemie dan ook aansluit…spannend *neeikbengeenpsychoschudhardneeee* maar in het echt wel iets meer *verlegen* een beetje…tot het ijs *jakweettiszomer* is gebroken.

    Word gevolgd euhh vervolgd…. 😛 🙂

    Emmelinda vervolgt hier:

    Oh hahaha ja de Ifa, ik vond dat alleen nooit erg als we gemalen kaas moesten halen voor op de macaroni. Die maakten ze daar zelf en was zo lekker. Ik denk dat juist de terugweg veeeeeel langer had mogen zijn. Smikkelend liepen we naar huis. Ik denk dat er van 500 gram best een ons (of twee, we waren immers met z’n tweetjes hahaha) verdwenen is zónder macaroni ;-).

    Oh brrr, ik vind het ook veel te spannend heb immers nog geen nieuwe kleren gevonden hahaha. Het is mooi zoals het nu is, we kijken gewoon verder en wie weet komt het er nog wel een keer van. We zijn nog jong zat en worden minstens 130…dan moet het er toch wel een keer in zitten denk ik? Hahaha 😉

  2. rietepietz zegt:

    Wat leuk zulke lange draden naar het verleden en zónder internet hadden jullie elkaar waarschijnlijk nooit teruggevonden ! Stókoud natuurlijk ondertussen maar jong gebleven “in de kanarie” mooie combi toch?

    Emmelinda kruipt naar de reageerknop:

    Nou inderdaad, het moet wel errug toevallig zijn wil je op hetzelfde moment ergens zijn en elkaar tegenkomen. Niet dat het onmogelijk is, ik heb wel eens vaker van die gekke dingen meegemaakt waarvan je afvraagt hoe het mogelijk is (wanneer je 5 minuten later was gegaan had je die kans gemist etc.) Lang leve het internet :D.

    Te oud voor de wipkip maar nog altijd is het leven (zo af en toe) een speeltuin ;-).

  3. Dat zijn de voordelen van internet he, je komt iedereen weer tegen.
    Alhoewel voordeel er zijn van die mensen waar ik zo blij mee was van ze af te zijn.
    krijg je nu berichtjes, leuk he dat we elkar wwer gevonden hebben.
    Soms heeft leuk maar één kant 🙂

    Emmelinda lacht:

    Ja hahaha lekker puh, net onkruid—-> daar kom je ook niet meer van af :P. En jij had nog wel dubbel pech. Eerst kwam je (voor jou per ongeluk) mijn TL inwandelen en had ik dat nét gezien. En nou dit weer. Ik vrees dat jouw geluk op is??? Wil je mijn voodoopoppetje lenen? Ghehehe

  4. Denk dat ik je voodoo poppetje hard nodig ga hebben 🙂
    Maar toch leuk dat we elkaar weer gevonden hebben.

    Emmelinda voodoopopt terug:

    Dat weet ik wel zeker 😛
    Zeg Glibbertje, kijk eens naar je link, er mist een letter. Niks te danken, graag gedaan 😀

  5. hahaha het lijkt hier wel de club van gevonden voorwerpen :p 😉

    Emmelinda zegt:
    Hihi, ja egwel he? 😉

  6. rietepietz zegt:

    Als Glibber lastig gaat worden geef je maar een gil hoor !

    Emmelinda hapt adem om flink te kunnen gillen mocht het nodig zijn:
    Zag je dat? Zo maar tegen mij? *zucht verontwaardigd* De brutaliteit. Hahaha ;-).
    Maareuh dank je wel Rietepietz, ik ga alvast oefenen *doet giloefeningen zoals de buurkinderen de hele dag doen*

  7. rietepietz zegt:

    verrek…. was jij dat ? * stopt watjes in de schattige oortjes *

    Emmelinda schrikt er zelf ook van:
    Ongelooflijk wat er uit dat bekkie komt he? *belt John de Mol voor een nieuw format: “So you think you can scream?”*

  8. Nicky zegt:

    Je voelt gewoon of het (nog) klikt, denk ik. Als het via internet klikt, loopt de rest ook wel.
    Shop ze!

    Emmelinda klikt mee:
    Ik denk het ook, kan bijna niet anders he? En anders maken de nieuwe kleren veel goed hahaha.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

