Gelukt

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

22 reacties op Gelukt

  1. Ans zegt:

    Een megasuikerspin!!!

  2. Emmelinda zegt:

    Nee, Steffie is gewoon klein van stuk hahaha. Geintjuh ;-).

  3. Emmelinda zegt:

    Hihi ;-).
    Slaap lekker voor zo meteen, ik duik er nu in 😀

  4. J@n. zegt:

    Dus als ik het goed begrijp, een klein meisje met eem megasuikerspin.
    Leuke kermisindrukken.
    Nog een fijne kermiszondag samen!

  5. Emmelinda zegt:

    En dan was dit nog een “normale” maat. Ik had die grote wel eens willen zien maar 4 euri vond ik wel genoeg. Ik reken nog steeds om en eigenlijk is dat NIET normaal, zo’n bedrag he? Poeh hee.
    Dank je wel J@n, het meiske is blij dat ze geweest is maar dat was genoeg kermis voor ons (Mies gaat nog wel een keer). Fijne zonnige zondag!:D

  6. rietepietz zegt:

    Leuke foto’s , jammer dat je er niet even bij vermeld “wie wie” is want nu moet ik gissen ! nee hoor ,slijmen is niet mijn ding O ja , natuurlijk door de foto mét suikerspin weet ik nu dat jij het linker “meisje bent ! Prachtige koppies !

  7. Emmelinda zegt:

    Hahaha lief geprobeerd Rietepietzke maar zo jeugdig ben ik nou ook niet meer (maar toch bedankt). Dit zijn de zusjes ;-). Mij zie je niet zo gauw op de foto. Dat vind ik nóg erger dan de Eindhovense kermis hahaha 😀

  8. Voor ons is een suikerspin onlosmakelijk verbonden met het fenomeen kermis. In Spanje noemen ze kermis ‘feria’. Altijd lopen we er wel een keertje over in oktober in Fuengirola. Saludos de Mara

  9. Emmelinda zegt:

    Ahhh, ik dacht dat ze hier gewoon iets gevonden hadden wat ze in Spanje zagen en het als kermistraktatie aanbieden maar het WAS dus al iets dat met kermis te maken had. Weer iets geleerd. Heeft nog lang geduurd eer het her ingeburgerd was hihi. Ineens was het er en nou weten we niet beter. Ik vind het heerlijk in ieder geval ;-).

    Saludos de Emmelinda (zeg ik het zo goed? Hihi)

  10. rietepietz zegt:

    O <del)shit hemeltje, nou heb ik natuurlijk in Mies een vyand voor ééuwig ! Maar ik ging er gewoon vanuit dat jij het was omdat je samen met Stef zou gaan en eerlijk is eerlijk ,op foto’s is tegenwoordig tussen 18 en 38 nog amper verschil te zien ! Zou ze het me óóit nog vergeven ?

  11. Marika zegt:

    Wat een leuke foto’s, en wat een grote suikerspin…jamjam!

  12. Emmelinda zegt:

    @Rietepietz: Ikke wel hoor, zo’n compliment krijg ik graag. Mies praat ik wel om. Koop ik een zak friet en ze denkt nergens meer aan (frietverslaafd) ;-). Het klopt, we zouden ook alleen met Stefke gaan maar Mies wilde ook mee. Lang geleden, zo met z’n allen op pad. En dan nog wel naar de kermis *giechelt*.

    @Marika; Ja echt he. En dan was dit nog de “normale” versie 😉

  13. rietepietz zegt:

    Het blijft een feit dat het wél twee mooie meiden zijn (en de één kijkt nog liever dan de ander ) Dan zal jij toch niet direct op de heks uit Hans en Grietje lijken ?

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha Marc zegt altijd dat min en min plus is. Plus dat sprookjes niet bestaan, ghehehe. Dat de meiden leuke koppies hebben vind ik ook, ben ik het helemaal met je eens 😀

  15. Leuke foto’s, heb je toch nog iets aan de kermis overgehouden 🙂

  16. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja zeg dat wel. Was het toch nog ergens goed voor ;-).
    Ach ja, ukkie heeft genoten, ze durft verder nergens in (ikke ook niet). Mies gaat nog een keer met haar vrienden. Allemaal enge dingen doen. Zijn we allemaal tevreden 😀

  17. J@n. zegt:

    Was jij het nou, of je zus die we bij de weblogmeeting in Den Bos hebben ontmoet?
    Daar heb ik nog foto’s en een filmpje van. (Nee, ik zet ze niet op internet hoor ;-))

  18. Emmelinda zegt:

    Hahaha blijft mysterieus he? Maar ja, ik was het zelf, zover ik weet heb ik geen zus ;-).
    Ik heb ook nog foto’s hihi, ik had daar zelfs de geblurde versies van op internet gezet maar ook die heeft weblog.nl er afgegooid. Het is toch wat zeg 😉

  19. Nicky zegt:

    Gelukt? Wat? De foto’s of de kinderen? Ik vind beiden!

  20. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa, nou gelukkig maar. Al zijn ze wat wazig. Nee joh, de FOTOOOOO’s 😀

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

