Klikkerdeklikkkk

Even klikken op het plaatje, voor het beste resultaat! Dank u.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

34 reacties op Klikkerdeklikkkk

  1. Ans zegt:

    Hahahah, heerlijk! Dat is tenminste gezellig!!

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi, ik moest bij het plaatsen ook aan jou denken :D. Jaja, ook vanwege het gezellige maar vooral omdat je dat ook leuk zou vinden πŸ˜€

    • Ans zegt:

      Ik meen mij wel te herinneren dat je er ooit wel eens eerder een foto van geplaatst hebt of over geschreven hebt. Volgens mij was je toen bezig met schilderen (maar ik kan mij vergissen). Zelf heb ik allerlei bordjes en tegeltjes hangen met spreuken die met de wc te maken hebben en de regels voor het gebruik etc. Ook een bordje “UITGANG” op de deur, want ik wil niet dat de mensen verdwalen (op mijn huiskamerdeur staat “DIRECTIE”). Op mijn eerste tegeltje zie je een wc met de tekst: “Use me well and keep me clean, I’ll never tell what I have seen”. Er hangen ook moppenboekjes… het moet er niet te saai zijn!!!

  3. rietepietz zegt:

    VerlÑÑt er ooit wel iemand het kleinste kamertje bij jullie …. lijkt me een betere vraag ! Hier blijf je toch voor je lΓ³l zitten ook al “hoef je niks” ! is zelfs beter dat je “niks hoeft” want anders valt er misschien toch minder te lachen

  4. Emmelinda zegt:

    Hahaha al blijft het opgeluchte gevoel naderhand altijd wel iets om minstens over te glimlachen hihi ;-).
    Het is dat je na een bepaalde boodschap vanzelf geschrokken van de wc vlucht. Dan helpen geen vrolijk kijkende smileys meer ;-).

  5. Emmelinda zegt:

    Jaaa, dat klopt. Ik wist het niet meer zeker of ik deze al eens geplaatst had of gewoon laten zien via mail ofzo en aan wie? Wat goed van jou! Ik heb die foto’s nog, ik had er ook een collage van gemaakt. Maar tΓ© erg verkleind dus er moest een nieuwe foto komen ;-).
    Hahaha dat vind ik ook een leuk idee (heb ik ook eens over gedacht om die bordjes met Uitgang enzo te plaatsen. Dan zou ik “Kantoor” op de buitenkant doen van de wc hahaha. Gisteren zag ik bij AH (XL) in de bloemenstal van die bordjes voor de keuken met hetzelfde idee (het gebruik van..). Heb ik ook allemaal staan te lezen (al was ik zo klaar, het waren vooral dezelfde spreuken). Hoeveel tegels heb je nu ongeveer bij elkaar weten te verzamelen? Oh, nu herinner ik me ineens dat je van die oude reclame”tegels” voor in de tuin had he, ik zag er hier op de rommelmarkt ook hangen. Toen moest ik aan jou denken πŸ˜€

    • Ans zegt:

      Niet eens zo heel veel: Eens denken..1 uitgangsbordje, 2 borden met het reglement en dan nog 5 tegels/bordjes (o.a.”Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen”). En dan hangt er nog een soort geplastificeerde poster met verkeersborden met in het Engels een vreemde (soms schuine) omschrijving eronder. Die hing ooit op Edwin zijn kamer en ik wilde een kaal stuk in de wc opvullen hahah. Als ik iets vind dat er beter past gaat die poster weg, maar voorlopig vermaken de mensen er zich wel mee! En dan nog 4 boekjes!

  6. Emmelinda zegt:

    Hahaha, ja ik moest ook gelijk aan DIE spreuk denken :D. Blijft prachtig! Oh en die verkeersborden ken ik van internet. Met bijvoorbeeld die heuvels (hobbelige weg)…hahaha. Ja die vind ik ook heel leuk!
    De meiden hebben eens van opa een radiootje gekregen. Knaloranje. Maar omdat ze al in het bezit waren van verschillende radio’s heb ik ze ingepikt (zonde om in de kast te laten staan). Eentje staat nu op de plee en de ander op de badkamer. Heerlijk. Jammer dat we maar twee kinderen hebben…op zolder had ik er ook nog een kunnen gebruiken tijdens het doen van de was πŸ˜‰ hahaha.

    • Ans zegt:

      Hahaha, een radio heb ik daar nog niet! In mijn droomhuis is de wc een veel grotere ruimte, met een echte wastafel i.p.v. zo’n pietepeuterig klein dingetje. En dan warm en koud water, dan kunnen mensen zich daar echt even opfrissen!! En natuurlijk heb ik dan ook meer ruimte voor gekke dingen. Bovendien, als ik dat droomhuis kan laten bouwen heb ik ook zat geld om dat soort gekke dingen te kopen of desnoods te laten maken!! Mijn wasmachientje staat ook op zolder, maar ik vertoef daar nooit zo lang!

  7. Ans zegt:

    Ik heb naast de kalender een pen hangen, dan kunnen mensen zelf hun naam erop schrijven! En ik bedenk ineens dat een gastenboek ook wel leuk zou zijn!!!

  8. Emmelinda zegt:

    Ik heb ook een sudoku-spelletje op batterijen. Had Marc eens meegenomen voor de meiden maar ze deden er niks mee dus verdween die naar het kleine kamertje. Regelmatig is het vervelend opstaan omdat de bloedsomloop te lang bekneld is geweest; eerst het potje afmaken :D.
    Ja poeh, als wij het toch voor het uitkiezen hadden he, dan wisten we het wel. Ook dat ik een legertje interieurverzorgsters had. Want da’s een dagtaak om al die meuk schoon te houden hahaha.

    Hihi, ja ik heb ook een boekje (met pen) Γ³p de wc staan. Eigenlijk een verkeerde plek; je ziet dat natuurlijk pas wanneer je de wc wil doortrekken en tsja dan ga je niet meer zitten. Moest eigenlijk voor je neus ophangen zodat je er niet omheen kunt hahaha πŸ˜‰

  9. rietepietz zegt:

    Tegenwoordig is ons kleinste kamertje alleen maar “funtioneel” ,vroeger had er inderdaad ook een soort dagboekje liggen waar met vlagen reuze leuke kreten in geschreven werden !
    Een beetje saai is ie nu wel maar daar heb ik dan weer geen grote boodschap aan !

  10. Emmelinda zegt:

    Het scheelt enorm veel poetsen, een kale/saaie toiletruimte. Dan houden we tenminste tijd over om ergens anders sekreten achter te laten *wijst naar webloggen*. Valt daar tenminste niks over te zeiken, om in wc-termen te blijven mopperen hahaha.

  11. rietepietz zegt:

    het was natuurlijk wΓ©l een leuke uitlaatklep voor “zeikers” !

  12. Emmelinda zegt:

    Ja en een om vooral niet de schijt schrijfkramp van te krijgen.

  13. epie zegt:

    vier man in huis dus je kunt normaal gesproken 24 gedeeld door 4 , dus zes uur van je eigen geur genieten , kunst dat die smilies dan gaan lachen als je vertrekt

  14. Onvoorstelbaar wat een liefde voor Oranje. Toch niet voor het Nederlands voetbalelftal die er op de afgelopen EK niets van bakte. Of ben je een fan van de Nederlandse hockeyvrouwen. Dat is beter! EΓ©n ding is zeker, na een lekkere zit bij jou kom je er in ieder geval vrolijk uit.
    Houdoe Albert

  15. Emmelinda zegt:

    @epie; Neenee Epie, hier is maar 1 man in huis. Als HIJ van de pot gerukt is lachen de smilies. Wij, de meiden, ruiken natuurlijk naar roosjes :D.

    @Albert y Mara; Hahaha jammer genoeg fout geraden; je gaat niet door voor de koelkast ;-). Gewoon wat kortsluiting in het hoofd was genoeg voor die kleur, past er hier helemaal bij. De verfmenger in de winkel zal wel onder de toonbank zijn gerold van de lach toen we wegliepen met de verf :D.
    Ja, daar kunnen we kort over zijn. Gisteren kwam een vriend van Mies van het kleine kamertje en zei hij ook dat hij er vrolijk van werd. Ik neem maar even aan dat hij het over de smileys had ;-).
    Houdoe terug!

  16. hallo zegt:

    Hahaha… ORIGINEEL!!!

    Groetjes πŸ™‚

  17. Emmelinda zegt:

    Hihi, dank je wel.
    Groetjes terug en maak er een mooie dag van πŸ˜€

  18. Rob Alberts zegt:

    Op gegroeid in een dorp boven Eindhoven ben ik na enige omzwervingen nu al weer 20 jaar geleden in Amsterdam-ZuidOost beland.
    Ik wil nooit meer weg.
    En ik kijk ook al jaren uit op de ingang van een bejaardenhuis.

    Fijn wonen is belangrijk, in een klein kamertje of in een riante villa.
    Zonnige zomergroet

  19. Emmelinda zegt:

    Heb je dat dan nooit dat je ook dingen mist uit een dorp? Ik vind het altijd dubbel; ik mis hier in de stad wel eens dat dorpse. Dat je elkaar kent. Maar ook dat vind ik weer vervelend. Ik vind het “anoniem” zijn ook weer heel lekker. Er zit zo weinig tussenin he?

    Zo is dat, de ligging is fijn maar je moet het toch zelf fijn maken πŸ˜‰
    Zonninge zomergroet terug πŸ˜€

  20. Ik hou van dit soort toiletten.
    In ons vorige huis ginge re zelfs een cassettebandje spelen wat je welkom heette en daarna de mooiste nummers.
    Soms waren we gasten een half uur kwijt omdat ze op het toilet bleven zitten πŸ™‚

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat lijkt me te gek. Pasula (kwam jij ook op haar weblog?) had het op Facebook over geluids- en lichteffecten. Lijkt me ook zo super. Hier heb ik dat niet maar knalt de oranje muur, geeft ook leuke effecten ;-).
    Ja, we hebben nu al een poos deze versie maar we hebben ook eens Tweety gehad met allemaal spele-dingetjes. Dan is men een hele poos zoet πŸ˜€

  22. J@n. zegt:

    Echt iets voor oranjefans πŸ˜‰
    Als het goed is verlaat je altijd vrolijk het kleinste kamertje, als het niet goed is is zelfs de rijkste persoon nog een arm iemand, toch!?

  23. Emmelinda zegt:

    Al viel er voor oranjefans qua voetbal weinig te lachen en hier op de pot wel hahaha ;-).
    Zo is dat J@n, daar ben ik het helemaal mee eens πŸ˜€

  24. J@n. zegt:

    Ook PSV heeft het er bij de roomskatholieken in Waalwijk lelijk bij laten zitten. 😦

  25. Emmelinda zegt:

    Ik zal, als ik straks langs het stadion fiets, mijn tong uitsteken. Dat zal ze leren, de vlegels! πŸ˜‰

  26. J@n. zegt:

    Goedzo Emmelinda, Bedankt! πŸ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    Geen dank J@n, zéér graag gedaan πŸ˜€

  28. Nicky zegt:

    Echt hΓ©, ik durfde bijna niet te klikken (je weet ’t maar nooit, hier). Maar inderdaad; gezellig!

  29. Emmelinda zegt:

    Hahaha, dat is waar, je kunt maar beter het zekere voor het onzekere nemen hiero ;-).
    Thanks! πŸ˜€

  30. Marika zegt:

    Dat ziet er inderdaad heel vrolijk uit. Die van mij is nog steeds vrij basic, nog steeds met een punaise wc bril en gele zonspiegel en een kalender en handdoekje, dat was het wel ongeveer. Oja sindskort hangen er ook nog twee bosjes lavendel. Ik heb van de week een collage van fotoframes (12 keer 10×15 cm lijstjes) gekocht voor bijna niks, daar ga ik de plee maar mee opvrolijken denk ik. Nu nog foto’s uitzoeken… heb ook nog een hele enge van Sammie zag ik, is net iets uit the Exorcist, die zal ik er maar niet tussen zetten, dan blijft er niemand lang op de wc, hoewel… kan ook een voordeel zijn.

  31. Emmelinda zegt:

    Hahaha hier zeker want men blijft hier best lang zitten (of is dat vanwege obstipatie? hihi).
    Het scheelt eigenlijk best veel afstoffen zo’n basic kamertje. Daar heb ik me wel op verkeken, vooral die slinger met die smileys er aan. Maar ach, we hebben er zo’n lol aan; de voorpret met het kopen (over de hele wereld via Ebay, het een komt uit Amerika, het anders uit Thailand en ga zo maar door) en zo met het geheel. Jammer dat onze eerste Smiley wc-bril versleten is (stond er een op met een wasknijper op de neus) maar goed, deze doet ook prima dienst en daar gaat het toch om he, hihi πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

