Dubbel-zinnig

Sollie.Volgende keer beter. Beloofd.

Mies (terwijl ze zichzelf in het raam bekijkt): “Ik heb veel t**t”.*
Ik: “Da’s dubbel glas.”

 

*Welnee gekkie, zo heb ik haar niet opgevoed *kucht benauwd*. Pubers he

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

25 reacties op Dubbel-zinnig

  1. laura zegt:

    Ahhh dan heeft ze 2 paar met dat dubbelglas .;) :p

  2. Emmelinda zegt:

    Oei *trekt Mies bij raam vandaan* scheelt weer nieuwe bh’s kopen

  3. J@n. zegt:

    Geluk dat het geen driedubbel glas is, geen gezicht!

  4. Emmelinda zegt:

    Geen gezicht? *Inspecteert geschrokken het hoofd van Mies*😉

  5. rietepietz zegt:

    eh…. stottert Mies…?

  6. Emmelinda zegt:

    Ja sneu he? *geeft geldboompje water om logopedie te betalen*

  7. rietepietz zegt:

    Whahahaha … wat ziélig nou voor het kind !

  8. Emmelinda zegt:

    Ja, want nou is al het water opgegaan aan het boompje en heeft ze dorst *noteert rekening water betalen*.

  9. rietepietz zegt:

    Of heb ik het verkeerd begrepen , is Mies nog in de leeftijs dat ze Tuut zegt als ze een auto voorbij ziet rijden …lastig hoor dat dubbelzinnig zijn ,volgens mij snap ik dat nooit helemaal😉

  10. Emmelinda zegt:

    Ja betrapt. Ik geef het toe; ik heb verzaakt om haar te leren praten. Goed te leren praten. Ik had wel wat anders te doen. Webloggen bijvoorbeeld. Ze kan goed typen, dan maakt ze zich maar op die manier verstaanbaar😉.

  11. Een foto van dubbel G hoeft niet maar er had toch wel een foto van het dubbele glas afgekund🙂

  12. Emmelinda zegt:

    Ik had mijn telelens even niet bij de hand hahaha😉

  13. rietepietz zegt:

    Ha ha , die glibber ,die denkt dat je het over een pilsplas hebt en natúúrlijk wil hij dan een dubbele zien !

  14. rietepietz zegt:

    eh… pilsGlas bedoel ik dan komt de pilsplas vanzelf

  15. Emmelinda zegt:

    *grinnikt* Ik ben benieuwd er wat híer (vooral wegens de “verspreking”) voor een reactie op komt😉

  16. rietepietz zegt:

    Ja hallo , ik heb om deze tijd weliswaar geen pilsje op maar wél iets waar alcohol in zit en dan hebbie dat

  17. Emmelinda zegt:

    Je hebt toch niet aan de glazenpoetsdoekjes gelikt he? *schrikt*

  18. Heeft ze soms een nieuwe bril gekregen?
    Grtz Albert

  19. Emmelinda zegt:

    Hahaha, nee toch niet😉.
    Groetjes terug😀

  20. rietepietz zegt:

    Geen Glibber te zien …hij zal toch niet té diep in de glazen gekeken hebben ?

  21. Emmelinda zegt:

    Oh-Oh, nu hebben we gedonder in de glazen😦

  22. Nicky zegt:

    En na logopedie naar de psychiater om van het complex af te komen wat haar moeder haar aangepraat heeft? Tssss, Emmelinda toch! *ligt onder de bank van het lachen*

  23. Emmelinda zegt:

    *giechelt* ik krijg later vast een of ander formulier onder mijn neus gedrukt waar smartegeld o.i.d. gevraagd wordt voor al die pedagogisch niet verantwoorde dingen whaahaa.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

